Immobilaizer ksieciuniu Bladego pojęcia nie masz księciuniu o czym bredzisz. Pokaż mi konkretnie, w którym Passacie czy ogólnie VW było immo w pompie. Zawór na pompie dostaje zasilanie? Widać paliwo w przewodach do pompy?
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Sprawdz zasilanie na przekaźniku pompy i jego sterowanie z ecu. Błędy i test elementów vagiem jest oczywisty.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Dwie rzeczy do sprawdzenia mianowicie 1- zasilanie pompy czy dochodzi 2- czy pompa jest zasilana paliwem :D :idea: a te dwa na spód pompy to do wysterowania nastawnika
To uwalone zasilanie.
Pin 30 87 i 87a łączysz razem. Pin T I 86 zasilanie cewki
Kolega by się musiał mocno postarać, by wsadzić pistolet od ON do benzyniaka. Bez dobrego młota i meselka, prawie niemożliwe ;) Zatem głupie porady wywaliłem. Ten alarm w bagażniku, fabryczny jest i to proszę zostawić. Zobacz czy nie ma dokładanego. Sprawdzić zasilanie na cewkach. Pewnie będzie brakowało. Pompa paliwa pracuje? To że czuć paliwo, o niczym...
Pomiar ciśnienia na pompie tandem plus przezroczysty wężyk od pompy tandem do filtra na powrocie i zasilaniu. Ciśnienia na pompie tandem min 2 bary powinno rosnąć do 6-8 przy przyttzymaniu na 2200 rpm . A paliwo w wężykach bez bąbli powietrza.
Aha... A typ silnika, czy chociażby rodzaj paliwa, to mamy sobie sami zgadywać? A co to za różnica? Zasadnicza. Chociażby z racji zasilania paliwem. Benzyniak z elektryczną pompą, a diesel - nadal nie widzisz różnicy?
Albo problem elektryczny albo paliwowy. Elektryczny to możliwe że gubi zasilanie. W tym przypadku to np.przekaźnik ,kostka stacyjki. Jak nie pali, przyłóż probówkę na zawór na pompie i sprawdź czy świeci podczas kręcenia. Sprawdź układ paliwowy ,przelewy,nieszczelności,czy nie schodzi paliwo itp.
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Nie wiem jakie powinno być ale niektórzy piszą ze pompka jest na 1 bar, ja napisałem to co mnie pokazuje i mierzyłem na dwóch pompkach i wartości były te same ,ciśnienie mierzyłem bezpośrednio przed filtrem na zgaszonym silniku a nie z trójnikiem jeżeli zastosujesz trójnik i zapalisz silnik to ciśnienie będzie spadać wprosproporcjonalnie do wysokości...
Witam najprostszym sposobem będzie popuszczenie przewodów od wtryskiwaczy i odpięcie zasilania pompy paliwowej ,następnie podłączenie bańki gdzie nalejesz trochę ropy i przepompowanie gruszką itp żeby pompa zaciągnęła paliwo i przekręcenie kilka razy rozrusznikiem i wypompujesz w ten sposób paliwo z pompy , w pompie może jest 200 - 300 ml paliwa
Sprawdzałem na trzech oryginalnych kluczach i na każdym z nich to samo, puszka immo ma prawidłowe zasilanie, przewód od cewki do puchy wygląda na dobry bez uszkodzeń -dodatkowo owinołem go profilaktycznie folią aluminiową. Co do cewki to też myśle że jest ok, gdyż gdy ją odłączyłem od puchy immo to vagcom od razu wykazał obok wspomnianej już w temacie...
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Oznacza to że zawór ma zasilanie więc problem w pompie lub może zawór uszkodzony. Żarówka przygasa bo spada zasilanie z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik. Odczytaj błędy ze sterownika silnika. To że masz paliwo w rurkach i odpycha palec nie oznacza że ciśnienie jest na tyle wysokie by otworzyć wtryskiwacze.
Tak jak napisał mark200 paliwo podaj bezpośrednio do pompy, poluzuj nakrętki na wtryskach i próbuj palić. Jeśli paliwo nie będzie wydostawać się spod poluzowanych nakrętek i błędów nie będzie, to raczej awaria pompy. Elektronikę tej pompy też da się często naprawić. Awaria czujnika wtrysku sterującego nie ma wpływu na to czy silnik uruchomisz czy nie.
To napisałbyś w końcu czy chodzi ta pompa czy nie, dostaje zasilanie czy nie
OK, zaraz to sprawdzę. Dodano po 3 Dzięki trans-servis miałeś racje sterownik nie miał zasilania. Powodem braku zasilania sterownika były zimne luty w przekaźniku. Teraz pompa wtryskowa podaje paliwo już na cylindry ale nadal silnik nie zapala, na samostarcie na chwile zapali i gaśnie.
Klemę wystarczy ściągnąć na minutkę i już sterownik nie pamięta ustawień...Jeśli to pomoże to powinieneś założyć reset sterownika lub lepiej wyregulować instalację gazową o ile to możliwe. Sonda jeśli jest wymieniona powinna dawać naprzemienny w czasie sygnał około 0,2-0,8V. Gdy ją odłączysz sterownik wejdzie w tryb awaryjny,powinien pracować prawie...
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo. Pewnie masz przy pompie wężyk paliwowy przezroczysty, więc można zauważyć, czy jest w nim paliwo. Można ewentualnie założyć zaworek zwrotny. Odnośnie zasilania zaworka odcinającego paliwo, to też (w takim samym aucie) miałem przypadek, że silnik zgasł. Okazało się, że kabelek zasilający ten zawór urwał się i trzymał...
Proste zdejmujesz dwa wężyki z filtra paliwa co idą do pompy Vacum. Następnie na te dwa końcówki filtra paliwa zakładasz wężyk -to spowoduje to że pracująca pompa paliwa podaje paliwo do filtra i te paliwo trzeba skierować z powrotem do filtra paliwa - czyli na filtrze paliwa robisz zamknięty obieg -te paliwo podczas testu nie bedzie nam potrzebne z...
Kolego testy robilem bezpośrednio na pompie i dobrym akumu... A zasilanie sprawdzałem również też wczesniej.Gdy pompka chodzi jest około 11V. A jak zapale auto 12.8V. Podkreśle jeszcze raz że zrobiłem taki test: 1.zasilanie podane bezposrednio z innego akumulatora. 2.Odpięty wężyk od zasilania paliwa który biegnie do fitra palaiwa. 3.W jego miejsce...
Możliwe nieszczelności przewodów pneumatyki komputera i turbiny. Nieszczelność układu zasilania paliwem po stronie ssącej. wnioskujesz to po jakichs konkretnych parametrach ze zdjec czy po objawach? Dodano po 14 Panowie doszedl kolejny aspekt,dzis po wyjeciu filtra paliwa u jego wlozeniu nie idzie go wgl odpalic. Caly plak poszedl a i tak sie nie odpowietrzyl....
Witam! Mam problem z paskiem nie odpala wcale. Brakło mi paliwa i zgasł mi silnik, po zatankowaniu układ sam się odpowietrzył i wszystko było ok. Po dwóch dniach mieszanej jazdy silnik zgasł i już nieodpalił. Myślałem że to woda w układzie bo był mróz dolałem uszlachetniacz do paliwa ale nie pomogło,dopiero na następny dzień odpalił silnik pracował...
Koledzy może ktoś przerabiał taki problem z zasilaniem paliwa: Zasysa paliwo do pewnego poziomu średnio zostaje od 4-5l paliwa w baku.Po czym koniec jazdy.Zegar od paliwa również wskazuje paliwo,i jest dobry nie uszkodzony wskazania ma dobre sprawdzałem. Dla pewności przeliczyłem zalane paliwo/kilometry,daje mi b.duże zużycie paliwa Po zatankowaniu...
Mozesz załozyc wyłacznik ukryty przerywajacy zasilanie pompy paliwa
W głowicy idzie jeszcze taka listwa (tzw.magistrala rozdzielająca)plastikowa .Ma to na celu zasilanie wszystkich pomp paliwem o tej samej temperaturze.Załóżmy gdyby tego nie było to pompy były by zasilane paliwem o różnej temp.powodowało by to nierównomierną pracę silnika.Ale to chyba nie to.Nie wiem co ci doradzić.Kiedyś widziałem jak goście ściągnęli...
dałem jej lewy prąd ona podała paliwo ale niezapalił.moge jeszcze raz spróbować. Więc zdecyduj się :-) Bo z tego wynika że mimo podania prądu auto dalej nie pali na benzynie. Więc przyczyna usterki leży również gdzieś poza pompą paliwa. Jednak czasem same dobre chęci nie wystarczą, więc może oddaj autko do jakiegoś warsztatu....
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Witam. Na dzień dzisiejszy silnik odpala ale z trudem, trzeba trochę pokręcić żeby zapalił. W wezu od zasilania pompy widać jak leci sporo paliwa z powietrzem. Silnik nie ma mocy tak jakby turbo nie wstawało a wszystkie podciśnienia itp są podpięte, jest słaba reakcja na pedał gazu, słabo się wkręca na obroty i przy wyższych obrotach daje taki szary...
Zastanawia mnie to czy podkładki pod wtryskami nie powodują cisnienia w układzie zasilania. Tu się nie ma co zastanawiać, trzeba zrobić co wyżej napisałem a zobaczysz to na właśne oczy. jeszcze wczesniej włożyłem wezyk od zbiornika do banki z ropa i pompa pompowała nie tylko rope ale tez powietrze To może być przyczyna, np brak paliwa w koszu, bo syf...
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Miałem doczynienia z taką wersją układu ABS/ESP w Audi A4, i sterownik układu ABS, faktycznie jest oddzielnym modułem, w przypadku Audi (z tego samego roku) byl pod tylną kanapą po lewej stronie, a w przyladku bodajże Golfa(układ ITT) jest z przodu po prawej stronie w przestrzeni na nogi przy ścianie grodziowej. Pod czarnym plastikiem przy pompie znajdują...
to przy baku masz pompkę paliwa Przypominam, że mowa o TDI VW Passat. Pomyśl o tym co już udało się Tobie sprawdzić gregor-00018 . Piszesz, że odpięcie czujnika spowodowało zniknięcie problemu a manualne zwieranie już nie. Więc przeczytaj to raz jeszcze co piszą koledzy:"przy odpietym czujniku temp komputer widzi -40°C daje bogatsza dawke paliwa i...
NIe prawda. Przynajmniej w silnikach 2E DIGIFANT po przekręceniu zapłonu pompka działa do momentu uzyskania odpowiedniego ciśnienia. Później się wyłącza. jestem tego pewien. Podobnie jest w aucie które keidyś miałem PONTIAC LE MANS. NIe powiem, czy we wszystkich tak jest, ale w tych dwóch napewno. Paliwo wraca spowrotem do zbiornika w momencie osiągniecia...
Witam !!! Proponuje sprawdźić odcięcie wrtyskiwacza czy jest odciety przekaźnikiem czy emulatorem ? Tak czy tak podczas przejścia na gaz rozłancza sie wtrysk i temat może być taki że przewody odcinające na przekaźniku konektorki sie mogły poluzować i bedzie podbierał paliwo . Jeżeli jest emulator jedno kanałowy to sprawdź zasilanie z zaworu LPG lub...
W baku 0,5 bar, manometr wpinasz w wąż zasilający filtr paliwa.
Witam Problem z passatem b4 93r 1.9TDI 1Z silnik. Właściciel auta twierdzi że jechał auto zaczęło słabnąć aż zgasło i juz nie odpalił. Auto odpala na samostarcie bez problemu. Rozrząd dobrze ustawiony pasuje kołek na pompie i blacha na wałku rozrządu. Świecie wszystkie sprawne, zasilanie otrzymują, zresztą odpala na samostarcie. Wyjąłem wtryski i przykręciłem...
Witam. Widzę tu dość duże zainteresowanie tematem więc poproszę o pomoc. Dostałem od znajomego do naprawy sterownik silnika z ładowarki John Deere 3420. Albo było jakieś zwarcie w instalacji albo zwarcia dostał jeden z kondensatorów na płycie co spowodowało wypalenie dość dużej dziury na zasilaniu sterownika. Udało mi się to naprawić, elektrycznie sterownik...
To tak. Kostkę stacyjki wymieniałem w nim już w 2017 jak mi padła to wtedy w ogóle auto nie chciało odpalać, nie kręcił rozrusznikiem jedynie na krótko przy rozruszniku. Jak mogę sprawdzić te kostkę ? zasilanie multimetrem w niej czy przejścia między stykami? Widziałem na yt, że jest filmik jak wyciągnać te kostkę, ona jest zamontowana w środku w stacyjce,...
Odpinaj po kolei wtryski i próbuj odpalać, stawiam na zwartą cewkę wtryskiwacza, błędu nie będzie. Dodano po 2 Ropa była w sumie jakaś dziwna ciemna jakby grafitowa jak na moje chyba że to jakaś werwa czy coś To przez uszkodzoną pompę tandemową oraz delikatnie przez gumki wtryskiwaczy, olej dostaje się do paliwa. Dodano po 5 Zaciskałem, ale skoro też...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam. Passat rok 1999 1.9 tdi oznaczenia silnika nie wiem gdzie szukać-przepraszam. Samochód ma wielkie trudności z odpaleniem a mianowicie aby odpalił trzeba kręcić około 40s. Zwiedziłem różne fora i najczęściej podawane przyczyny to uszkodzone świece żarowe. Dziś wymieniłem wszystkie 4szt i żadnej poprawy i gdyż jak przeczytałem na forum świece działają...
Witam, jestem w trakcie swapa w passacie B3 z silnika 1.9D 1Y na AFN z passata B4.Od razu na wstępie zaznacze że immo jest usunięte, ecu sprawdzone w innym aucie i wszystko chodzi. Ale do rzeczy, przelozyłem całą kompletna wiązke, razem ze skrzynka bezpieczników nie jakąs pocięta wszystko podłączone i od razu pojawił się problem. Najpierw licznik raz...
pompa paliwa sprawdz i zasilanie do niej czy dochodzi
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Można, ale po co? Chcesz to zrobić jako antykradzieżowy system, przypuszczam. Najprościej przerwać jeden z przewodów kostki stacyjki lub przewód przekaźnika rozrusznika. Można też przerwać zasilanie pompy paliwa. System wygeneruje błędy sporadyczne, ale automatycznie wykasują się po uruchomieniu pojazdu.
Ja to patrze na 23 grupe i poznac która sie przyciera a która zapowietrza przy okazji przyjrzyj sie kiedyś najczęściej zdarza sie to 1 cylindrowi a powodem przeważnie jest pompa zasilająca a potem uszczelki no i czasem pompa paliwa w baku(długo trzeba kręcic) Komplet uszczelek do pompy 120 zł.
Drobny update - dzisiaj ponownie podłączyłem aku i o dziwo auto kręciło. Rozrusznik pięknie kręcił, niemniej jednak wygląda na to że pompa nie podaje paliwa (jest to całkiem prawdopodobne biorąc pod uwagę fakt że gdy nastąpiło zwarcie (przy zamykaniu szyb) zgasł silnik - zupełnie tak jakby zostało odcięte paliwo). Poprzednio takie odcięcie autko miało...
Wszystko do wymiany najlepiej. Pompę sama kupiłem rok temu i ciągle się wiesza. I chciałbym kupić cała orginalna używkę. Modeli nr jest mnóstwo a z wyglądu są takie same. A wtyczki też takie same zasilanie i minus pompy i 3cienkie przewody do pływaka /wskaźnika
Wygląda na problem z zasilaniem,sprawdź po schemacie przewody zasilające po + zawór evap i n75 od tych elementów w kierunku przekaźnika/bezpiecznika.
Ze sondą, czy bez , były dwa rodzaje. Masa sterująca do przekaźnika z pinu 25 ze sterownika, podawana podczas kręcenia rozrusznikiem. Na włączonym zapłonie nie sprawdzaj, bo nic tam nie będzie. Przekaźnik zasila pompę, wtryskiwacz i sondę lambda
Witam.Mam pytanie.Posiadam Passata b5 1.9 TDI,110KM.I wstępuje w nim taki problem z że ciężko odpala i pływa na obrotach.Te objawy mógłbym przypisać Nastawnikowi pompy lecz go wymieniłem a problem dalej jest.I zastanawia mnie czy przyczyną nie możne być paliwo wędrujące do pompy z powietrzem.Bo założyłem przezroczysty przewód zasilający pompę i zaobserwowałem...
Pompa działa cały czas. Tak samo jakby był zasilany benzyną. Tylko wtryski sa odcinane przy gazie. A jaki motor masz w tym pasku (litery w numerze silnika) ?
jeżeli nie ma iskry to sprawdz zasilanie cewki zaplonowej czy cewka ma na wejsciu impulsy z komputera i czy dostaje +12v
Witam serdecznie. Jak w tytule, nie mam zasilania pompy paliwa w zbiorniku, gdy podłącze ją bezpośrednio to pracuje. Bezpiecznik nr.28 sprawny, nie sprawdzałem jeszcze przekaźnika (372) bo nie za bardzo wiem jak. Na bezpieczniku pojawia się napięcie tylko podczas kręcenia rozrusznikiem, a pompa milczy. Podczas przekręcenia samej stacyjki nie ma 3-sekundowego...
A nie kostka stacyjki szwankuje? Nie puszcza +12V na przekaźnik pompy? Zapytałbym też o masę dla silnika pompki lecz nie wiem, w jaki sposób umasowiona jest pompa w tym modelu. Zaczął bym od pompki na krótko aby wykluczyć jej awarię. Potem, jednak podmienił bym przekaźnik na inny. Następnie, probował bym ominąć na chwilę zasilanie w kostce stacyjki...
Witam serdecznie . Wielka prośba do znawców tematu,potrzebuję schemat podłączenia Webasta termo Top C/d ale w wersji (łopatologicznej)tz. -Gniazdo 2 pinowe duże czyli -X2 -pin 1 to stały plus z akumulatora - pin 2 to stały minus z akumulatora -Gniazdo 6 pinowe czyli -X1 -pin -1- plus do załączania (podany na chwile) -pin -2-diagnostyka (ale co to znaczy?)...
Zrób tak: metalowe końcówki przewodów paliwowych po stronie pompy (zasilanie i powrót) zeszlifuj po obu stronach na płaskiej powierzchni papierem ściernym, np. 240. Nowe, dobrze dobrane podkładki miedziane trzeba na jakimś drucie rozgrzać do czerwoności nad gazem, po czym szybko schłodzić pod zimną wodą. Po takim zabiegu stają się miękkie i w efekcie...
Kod silnika to podstawa, zakładając AFN, nie masz pompy paliwa. Dodano po 3 Powinieneś sprawdzić zawór na pompie. Czy dostaje zasilanie i czy się otwiera. Sądząc po pytaniu, sam nie zrobisz.
Uszkodzony nowy przekaźnik? Zrób zworkę zamiast przekaźnika - zewrzyj dwie najgrubsze nogi. Pompa powinna chodzić cały czas, zobacz czy wtedy odpali. Jeżeli wyskoczył ten błąd to ECU nie widzi cewki przekaźnika. Cewka z jednej strony zasilana jest po stacyjce a z drugiej dostaje masę z ECU za pomocą której włącza on przekaźnik.
bardziej mi się rozchodziło o odcięcie zapłonu a nie paliwa. Odetne zasilanie pompy paliwa ale i tak samochód odjedzie na gazie :-) To chyba bardziej pasuje dla silników Diesla. Tak więc ponawiam pytanie.
Zapewne chodzi mu o zasilanie pompy paliwowej w baku :) bo jeżeli o VP44 to też jestem ciekaw....
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
AVB to kochane pompowtryski. Czyli wszelkie mikro nieszczelność na układzie paliwowym. Po odpalaniu po nocy za nim ciśnienie paliwa za pompą tandem się ustabilizuje i przemieli bąbelki to pompowtryski zasilane są paliwem z bąblami powietrze lub o za niskim ciśnieniu co powoduje nierówną prace i dym.
No i dalej nie pali brak błędów paliwo jest bo nawet odpiołem przy pompie przewód zasilający i pociągnołem leci dobrze a na wtryskach sucho po popuszczenie chyba coś z pompą nie tak
Wielkie dzięki za pomoc :) ale jeszcze Cie troche pomęcze ;D Bo będe też robił takie odcięcie na przekaźniku w Passacie B4 1,9Tdi 1994r. I z tego co czytam na forum to w Dieslu + po stacyjce jest przeważnie czarny... Wiem. Nie problem jest zobaczyć na którym przewodzie nie zanika + po kręceniu rozrusznikiem. Ale powiedz mi czy np. w tym Passacie przewód...
częściowo poskładałem i wyszło nato że to instalacja gazowa odcieła prąd do pompy paliwa ,przewód zasilający pompe (żółto-czerwony)jest przerwany przez przekaźnik z gazu .teraz muszę znaleźć schemat inst.gazowej żeby wiedzieć czy można go jakoś ominąć.
tak jak w temacie nie dziala pompa paliwa ,niema na niej napiecia. samochod był przygotowywany do malowania ,przypuszczam ze podczas rozbierania srodka powstała usterka.teraz sie zastanawiam jak jest podawane zasilanie pompy ,czy czasami w srodku niema jakiegos czujnika od uderzenia . jak ktos by mial jakis schemat bede wdzieczny
Zwykły TD nie ma pompy w baku. Wystarczy dwa przekaźniki 40A wciąć się pod stacyjka w kable i odłączyć całe zasilanie "zapłon" wraz z zasilaniem pompy można też odłączyć rozrusznik a po rozłączeniu na miejsce + dać - . Nawet na krótko go nie zapalą.
Powiem tak pasat B5 1,9tdi pompo-wtrysk czy wtrysk (rodzaj silnika)napisz szerzej co i jak AFN mówi wszystko. zaworek zwrotny jest w filtrze paliwa pod komorom silnika To jest termostat, zaworek jest w pompie, w króćcu zasilającym. Zawór zwrotny ma prawo się zaciąć, uszkodzić, albo zwyczajnie zabrudzić i nie domykać.
Rzeczywiście coś było z przewodami... Polutowałem i jest OK... Teraz przynajmniej pokazuje stan paliwa ale dalej auto nie pali. Mam błąd na licznikach "Geber 1 für Kraftstoffvorratsanzeige, Widerstand zu Groß". Oraz na klimatyzacji: 1. Hochdruckgeber - Unterbrechung/Kurzschluss nach Masse 2. Kaltemitteldruck - unterer Grenzwert unterschritten. Na silniku...
radzilbym sprawdzic sterownie przekaznika pompy paliwowej i wtryskiwaczy - jedna calosc, oraz napiecie zasilania i sterownie modulem zaplonowym. Pozdr. Procekkk
Witam. Przekaznik imobilaizera napewno jest wlaczony pomiedzy przekaznik pompy a plus zasilania <cewki przekaznika> po kluczyku,tam sprawdz napeicie. Moze to byc tez<jezeli schemat jest prawidlowy> bezpiecznik w galezi przekaznik - pompa. Pozdrawiam.
w progu kierowcy idzie przewód zasilania pompy paliwa,powinien być koloru żółto-czerwonego,w momencie rozruchu powinno być na nim napięcie,jeżeli nie ma,a bezpieczniki są dobre,to powinien byc jeszcze przekaznik pompy paliwa i on moze być uszkodzony,powinien być na listwie po lewej stronie przy bezpiecznikach.
Witam ponownie Pompa w zbiorniku martwa:) Cały układ paliwowy działa samochód chodzi pompa pracuje, pomimo odłączenia przewodu zasilania paliwa i powrotu paliwa wyprowadzonych wprost ze (korka z czujnikiem poziomu paliwa) zbiornika paliwa . Jest jeszcze jeden przewód poprowadzony obok- może jakiś awaryjny? Wymieniłem pompe wewnątrz, teraz wydaje sie...
Dzięki za porady, każdy pomysł będzie sprawdzony. Raz na drodze zdarzyło się że zgasł i nie chciał odpalić przez kilka minut. Pompę było słychać, iskra była i przypadkowe poruszanie przekaźnikiem od załączania pompy mimo że klapał i pompa pracowała auto odpaliło i znów trzeba było pojeżdzić by to się stało ale już nie chciało zepsuć się na dłużej. Nie...
Kąt synchronizacji jest minus 1 max często minus 0.5. W układzie paliwowym była regenerowana pompka w baku bo nie dawała 0.5 bar ale po tym problem został taki sam. Podejrzenia na pompę tandem lub uszczelniacze pompo wtrysków z tym że uszczelniacze wymieniałem pół roku temu na boscha komplet. Popa tandemowa pompuje prawidłowo 5 bar na wolnych obrotach...
Chcesz uzyskać odpowiedź na pytanie, co uciąć, żeby zgasić bezpiecznie silnik czy czekasz na naukowy monolog o następstwach przecięcia zasilania pompy paliwa w silnikach diesla kontrolowanych i monitorowanych przez zaawansowane układy elektroniczne??? Jeśli to pierwsze to wystarczy poszukać na forum bo było wielokrotnie opisywane, jeżeli drugie to też...
Zgadzam sie z przedmówcą co do skuteczności montowanych we właściwy sposób zabezpieczeń.Komputer i gniazdo diagnostyczne maja rację bytu w przypadku zabezpieczeń fabrycznych i to nie w każdym samochodzie.Nie widzę możliwości obejścia poprzez komputer przeciętego zasilania pompy paliwowej.
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
Czołem chłopaki ( i dziewczyny )! Mam Passata '93 "Trend" 1,8 benz., gaz. Nie posiada on praktycznie żadnego zabezpieczenia. Chciałbym zamontować w nim ukryty wyłącznik zapłonu ( posiadam gotowe urządzenie- antynapad, które uruchamiane jest po dotknięciu ręką czujnika. Nie jest ono jeszcze zamontowane. ) Tu dodam, że posiadam w aucie instalację LPG...
Silnik Diesla 1.9 TDI passat 94. Slyszalem , ze olej rzepakowy ecodisla sprzedaja w Czechach i Niemczech. Podobno aby mozna bylo uzywac olej rzepakowy trzeba go wstepnie podgrzac - wtym celu trzeba przerobic instalacje paliwowa. Lub uzywac dwoch zrodel zasilania tzn. zbiornikow z normalna ropa i z rzepakowym. Chodzi o ta aby sam olej rzepakowy nie zostal...
Czy świecenie kontrolek występowało przed pracami z zamkiem??? Nie, świecenie kontrolek zaczęło się po pracach z zamkiem od drzwi kierowcy. Obecnie brat jeździ bez kierunkowskazów gdyż przekaźnik 109 uległ uszkodzeniu. Co się okazało przekaźnik 109 jest także odpowiedzialny za klakson oraz zasilanie pompy paliwowej oraz zagrzewanie świec żarowych....
Witam VW Passat B4 1995 1.6 aek wielopunkt + sekwencja Samochód odpalił na benzynie przełączył się na LPG, przebyta droga 10 km. Po zgaszeniu silnika i upływie ok 1 minuty próba odpalenia na benzynie zakończona niepowodzeniem, po przekręceniu kluczyka brak pracy pompy paliwa. Po upływie godz. (samochód stał na parkingu) problem sam zniknął, pompa zaczęła...
Najpierw Odłącz ten dokładany immo i sprawdz co się będzie działo. Jeśłi nic to nie pomoże to jak już nie będzie palił sprawdz czego mu brakuje czy startuje pompa paliwa i czy jest iskra. Jak nie ma iskry to sprawdzić zasilnaie i masę na kostce aparatu zapłonowego (plus i masa zewnętrzne piny) środkowy to sygnał z halla. Jak zasilanie i masa jest ok...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Dalej upierałbym się przy sondzie ;-) Chyba, ze to któras ze świeczek przerywa, bo paliwko cienkiej jakości ;-) Masz komplet swieczek, wymień je na chwilę i sprawdż czy działa jak nalezy. Jezeli nie będzie poprawy, sprawdź kable napięciowe. Możesz wyjąć jedną razem ze swieczką i sprawdzić na masie czy podaje iskrę (i tak pokolei z kazdą jedną). Jak...
Witam. Zaczęło się od wariowania z obrotami silnika. Wymieniony komputer, sprawdzone przewody od świec oraz same świece, wymieniony kołnierz pod gaźnikiem ponieważ miał parę pęknięć, wąż doprowadzający powietrze również sprawdzony pod względem pęknięć. I nadal to samo. Zacznijmy od pierwszego błędu czyli G62 czujnik temperatury: przewody do czujnika...
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
(...)Blacha - ocynk we wszystkich niemalże przypadkach.(...) Nie prawda - VW jako jedna z ostatnich europejskich marek zaczął stosować ocynkowane blachy No i co z tego ? Porównaj auta nieocynkowane z lat '90 i zobacz jak wypada grupa VAG pod względem korozji (no, może oprócz Golfa 3 generacji) (...)Zawieszenia - osobiście znam kilku mechaników, którzy...
Witam wszystkich kolegów. Jestem nowy na tym forum i poszukuję porady. Po obejrzeniu filmiku http://www.motofilm.pl/2009/03/26/ile-cz... zacząlem sie mocniej zastanawiac nad jego elektroniczym zabezpieczeniem. Wersja b5fl 2002 z pompowtryskiwaczami. Oczywiscie trzeba załozyc alarm analogowy(napewno nie bezpilotówka)...
Właśnie je zamieniłem i dalej to samo Dodano po 9 Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ? Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca -...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
A ktore silniki maja najlepszy stosunek wagi do mocy? Czytalem tez ze chyba Honda ma auto hybrydowe. Silnik elektryczny w tym aucie ma dlugosc (wyglada jak splaszczony) ok 6cm. Za to moc ma kolo 10kW. http://www.motofakty.pl/artykul/inna_hyb... W polaczeniu szeregowo 10 takich jednostek osiaganieto by moc 100kW przy dlugosci zespolu 60cm. Gdzie...
passat pompa paliwo zasilać pompa paliwo pompa paliwo zasilać
schemat lusterko elektryczny projektor błąd rezystor objętościowy
jakie formaty filmów obsługuje samsung samsung avila
Philips Android TV - Ekran wyłącza się, dźwięk działa Ustawienie widoku "Szczegóły" i pokazywanie ukrytych plików w Windows