Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Śruby nowe 8nm ale niech ktoś potwierdzi.
też może zaciągać powrotem ja zawsze zakładam zwrotny
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
dzisjaj auta nie odpaliłem....jak odpali zgaśnie.podam logi; 779 1 Fault Found 31-00 - Open or Short to Ground 01237 31-00 może ktoś mi doradzić w tej sprawie? wiem ,że zawór zwrotny w pompie do wymiany
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
Mam problem z odpaleniem VW passat tdi 1.9 diesel. Rano odpala za 5-6 razem, w ciągu dnia nie ma poblemu. Wymieniony został akumulator i zawór zwrotny paliwa. Niestety probelm pozostał. Proszę o poady... Pozdrawiam
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Sprawdził bym przelewy i zawór zwrotny na pompie. Bo jak rorząd OK to powietrze w pompie.
Dzięki W sobotę się tym pobawię. Założę też zawór zwrotny przed listwą, bo w sumie jest tam tylko pompa wirnikowa bez żadnego zaworka.
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Benzyny mam pół baku i staram się aby nie spadł wskaźnik na rezerwę a z tym odpalaniem to chyba pompka daje w dupę Dodano po 1 No chyba że jeszcze gdzie indziej znajduje się zawór zwrotny o którym ja nw
Tak pompa pobiera płyn ze zbiorniczka i kieruje go do akumulatora wysokiego cisnienia. Podczas gdy używasz hamulców płyn wraca spowrotem do zbiornika. Natomiast u ciebie ucieka samoczynnie. Powodem może być zepsuty zawór zwrotny tak jak napisał wyżej kolega albo uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Musisz poprostu pompe naprawić. Jakiej firmy masz ABS.
Powiem tak pasat B5 1,9tdi pompo-wtrysk czy wtrysk (rodzaj silnika)napisz szerzej co i jak AFN mówi wszystko. zaworek zwrotny jest w filtrze paliwa pod komorom silnika To jest termostat, zaworek jest w pompie, w króćcu zasilającym. Zawór zwrotny ma prawo się zaciąć, uszkodzić, albo zwyczajnie zabrudzić i nie domykać.
Zestaw, jaki mam, składa się tak: adapter pod świecę żarową, szybko złącze, za którym od razu jest zawór zwrotny, wąż gumowy i manometr. Wąż delikatnie puchnie podczas pomiaru, ale po 5 zakręceniach ciśnienie dobija do 20 bar, więcej nie kręciłem, bo rozrusznik i tak ma ciężko. Po nabiciu ciśnienie się utrzymuje w manometrze i nie spada. Mam też redukcję,...
(at)maestrus Ale ja pisze o zawotku który jest termostatem, na filtrze paliwa taki czarny, zapinany metalowym drucianym zabezpieczeniem. Czy masz na myśli czujnik temperatury na powrocie paliwa? Mam zamiar wymienić tą plastikową obudowę (na wszelki wypadek bo poprostu mam nową) oraz oring przy tym czujniku. Jest jeszcze jeden czarny zaworek przy filtrze...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Zaworki zwrotne założyłeś między pompą a wtryskiwaczami, a może spadać ciśnienie w samej pompie i zanim napompuje pompa to trwa, nie trzyma w niej zawór.
podpinałem pod komp i w pierwszym przypadku gdy głośno chodził i nie miał mocy komputer pokazał ze zapłon jest przyspieszony cofnalem pompe i juz bylo ok tylko ze dalej nie pali po dłuższym postoju. przed chwila założylem zawór zwrotny na dojsciu do pompy ale to prawdopodobnie nie pomoze gdyz na przyspieszonym zaplonie pali jak trzeba.
A czemu taki olej nie lepiej syntetyka zalać? Nie szkoda turbo? Mam nadzieję ze chociaż z pewnego źródła a nie z beczki. Bo jeżeli jakaś podróba to przy takich temperaturach może bardzo gęstnieć i może przycina zawór w pompie przez co ciśnienie rośnie. Swoją drogą ja tez bym pompę oleju podejrzewał a dokładniej zawór zwrotny - chyba tak to się nazywa,...
Kiedyś był u mnie passat b5 w naprawie i rano kręcił kręcił kręcił o po jakimś czasie odpalił,okazało się że paliwo się cofało do baku i układ dopływu paliwa się zapowietrzał dlatego że zawór zwrotny nie działał.Chyba wiesz co to za zaworek
Witam mam pytanie czy na wskazania przepływomierza może mieć wpływ ezektor ewentualnie dwa zaworki zwrotne znajdujące się przy nim lub zaworek odmy znajdujący się przy trójniku? Problem w tym że przepływomierz zaniża wskazania powinien wskazywać przy 5000 obr 120 g/s wskazuje 105 g/s. Ewentualnie co może mieć wpływ na zaniżanie wskazań. Układ jest szczelny,...
synchronizacja kół jest ustawiona idealnie czujnik ma cztery piny i jest niebieski klapka gasząca też działa normalnie ale dziś samochodem jeździł znajomy który pracuje w firmie co robi pompy wtryskowe i zajmuje się mechaniką w tir-ach i mówił żeby sprawdzić czy gdzieś na dopływie paliwa do pompowtrysków nie ma zawory zwrotnego i właśnie chciałem zapytać...
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
stawiacie na 90% przepływkę albo turbinę a nawet nie wiadomo jaki tam silnik siedzi - turbina ze zmienną geometrią w 90-cio konnnym TDI w Passacie jest tylko z silnikiem AHH a muła może również dobrze mieć z powodu zaciągania lewego paliwa przez nieszczelności przy opaskach zaciskowych wężyków paliwowych lub oringu uszczelniającym zawór zwrotny na filtrze...
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo. Pewnie masz przy pompie wężyk paliwowy przezroczysty, więc można zauważyć, czy jest w nim paliwo. Można ewentualnie założyć zaworek zwrotny. Odnośnie zasilania zaworka odcinającego paliwo, to też (w takim samym aucie) miałem przypadek, że silnik zgasł. Okazało się, że kabelek zasilający ten zawór urwał się i trzymał...
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Witam! Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył mi zawór zwrotny...
Witam, mam problem z swoim Passatem. Problem polega na tym, że np rozpędzam się do 100 km/h i spoko, samochód jest żwawy, wszystko ok, no i sobie jadę chwilę na 5 biegu tą 100 km/h i w tym czasie odetnie mi turbo - tego nie czuć bo się jedzie stałą prędkością, ale jak się zredukuje albo doda gazu na 5 biegu samochód zero mocy. I tak się zastanawiam...
Witam podłączyłem manometr i po przekręceniu kluczyka pompa z baku pokazała około 6bar zasilanie przy filtrze 3węże dodam że dodatkowej pompy prze filtrze brak,zrobiłem zapis ciśnienia i proszę o analizę.pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/7568453200_... Adres 01: Silnik (03L 906 023 FS) 18:03:31 IDE00188-ENG102817 Wysokie ciśnienie...
Pompa działa. Zaprowadziłem do mechanika wymienił zawór zwrotny na filtrze paliwa i czeka aż minie 24 h i zobaczy czy odpali [metoda prób i błędów] Moim zdaniem to nie to bo jak nie chciał odpalić i psiknąłem Plakiem od razu zaskoczył i strasznie kopcił siwy dym Sprawdzałem czy dochodzi prąd do świec i nie było ,tylko nie wiem czy to dobrze robiłem...
nie musisz nic rozbierać by sprawdzić klin zobacz w vagu jak będziesz miał możliwośc grupa 000 parametr 2 czy różnice mieszczą sie w 2-4 jednostkach kąta wtrysku jak jest za duża rozbierznośc między najniższą wart. a najwyższą to może wskazywać ( ale i nie musi ) na klin.ale mało prawdopodobne . zobacz jeszcze czy jak wciśniesz sprzęgło to klekot ustaje...
Po 1 - Filtron to szmelc w tej kwestii i przez kilka lat i kilka diesli ze stajni VAGa miałem zawsze z tym problem na tych filtrach. Po 2 to zasil Paska z banieczki 5L zapiętej przed filtrem, wtedy wykluczysz łapanie powietrza na linii zbiornik - filtr. Jak będzie OK to masz gdzieś nieszczelność na filtrze. Wymień wszystkie opaski na skręcane, sprawdź...
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
Zawór recyrkulacji spalin sterowany podciśnieniowo zaworem elektropneumatycznym, bez sprzężenia zwrotnego (brak kontroli rzeczywistego jego położenia)- jego zacięcia komputer nie wykryje - sądzę, że to on może być przyczyną tych problemów. Możesz spróbować po demontażu go oczyścić (w necie znajdziesz wiele porad na ten temat) - niekiedy to pomaga a...
Bo za 700 pln nikt nie ustawia turbo na cacy. Zresztą nieraz zdarzało się obudowa turbo była wyjedzona przez wirnik (bo latał luźno). Po takim czymś obudowa na złom albo rozwiert i wstawienie większego wirnika (lekka hybryda) ale nikt tego nie robi bo to koszt. Więc ląduje nominalny wirnik luz między obudową a wirnikiem jest za duży i wydajność turbo...
Masz cięgło zimnego startu? Masz ten niby sterownik? W obu przypadkach masz regulację na korpusie jeśli chodzi o vw. Spojrzałem w literaturę i mam jedynie opisy pomp mechanicznych dla golfa i passata z tym oznaczeniem silnika. Jedynie toleranc podaje ten schemat który zamieściłeś, ale metoda regulacji jest za pomocą czujnika zegarowego na 0,8 mm. Dalej...
przecież pisze że " gdy chce go szybko zapalić kręci tak jakby nie było kompresji" - dla mnie podparte zawory. Dlaczego tłoki nie walą po grzybach, przecież 1mm.....? - bo gdyby silnik miał jeszcze wtedy chodzić to tłok musiałby mieć wielkość wiadra żeby z taką szczeliną w cylindrze uzyskać temperaturę samozapłonu ropki - zawór nie domyka i silnik przestaje...
(at)robokop - mógłbyś pokazać przykładowe zdjęcie takiej klapki antystrzałowej z otworami odciążającymi? Bo ogólnie wiem o co chodzi - dodatkoe otwory z uszczelką działającą jak zawór zwrotny - kiedy silnik "ssie" (takie fajne określenie) powietrze to zamykaja otwory, a kiedy następuje strzał gazem to otwierają się i zmniejszają ciśnienie - dobrze myślę?...
Witam wszystkich, Jestem właścicielem Passata 1.9TDI 115KM silnik AJM z ’99 (na pompkach). Generalnie auto jest w idealnym stanie, ale jak to bywa już w tym wieku pojawiają się różne bzdury. Ostatnio walczę z błędem ciśnienia doładowania (VAG odczytuje 17958 P1550), ale jak dotąd nie udało mi się rozwiązać przyczyny. Dodam, że EGR mam zaślepiony...
Kurcze od trzech dni przeglądam fora i dzięki nim zdarzyłem zamówić, wymienić świece żarowe, zamontować zawór zwrotny, zlokalizować przekaźnik świec żarowych i inne drobiazgi. Wiele razy przeglądając właśnie fora na elektrodzie udało mi się coś naprawić. To jest mój drugi post gdzie problem mnie przerósł i proszę o pomoc. Nie znalazłem dokładnie pasujących...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam was panowie . Mam niesamowity problem z moim passatem . Zaczęło się wszystko od koła pasowego na alternatorze gdy jechałem to mi spadł pasek długo nie musiałem szukać bo gdy otworzyłem maskę od razu zobaczyłem co jest nie tak . Kupiłem koło pasowe i szybko wymieniłem gdy zakładałem pasek klinowy okazało się że napinacz jest rozwalony i się nie...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Nigdzie nie mogę znaleźć opisu, interpretacji pewnych określeń z programu VCDS. Chodzi mi o wyjaśnienie takich pojęć jak: większość z ramki zamrożonej( bo niektóre oczywiste) stan, priorytet , częstość błędu. Co znaczy "Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów" czy "Licznik cykli...
passat zawór zwrotny paliwa zawór zwrotny zawór zwrotny paliwa
tyrystorowy moduł zapłonowy schemat zamiennik pilota alarmu silnik pompy hydroforowej
antywirus norton antywirus norton
O-ring na osi dolnego spryskiwacza zmywarki - czy jest potrzebny? Jak zresetować lampę awaryjną Arrow M?