Witajcie. Mam klasycznego passata w tedeiku. Od jakiegoś czasu mam problem odpaleniem go - ale tylko jak stoi pod górę. A dokładniej maską (dziobem) w górę. Odpali ale musi się nakręcić jak głupi. Czy to może być zawór zwrotny ? Pomocy. :) Pozdrawiam
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Podepnę się trochę pod temat bo ten akurat wydaje mi się najbliższy. Mam Passata b4 1.9 tdi 90km 95rok. Od świąt Bożego Narodzenia gdy było +13 stopni pojawił się problem z odpalaniem tzn. dłużej kręcił jak był zimny. Gdy ciepły palił od kopa. Gdy zaczęło mrozić to było jeszcze gorzej z odpalaniem aż teraz całkiem stoi. Na pierwszy ogień poszły świece,...
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Wolne obroty- 1,2 do 1,6 bar Przy 2000 obr/min-2,5 do 4,5 bar Przy temperaturze oleju 80*C. Gdzie mierzone? ;) to nie szklanka wody, że ciśnienie będzie stałe w całej objętości. druga sprawa, że ciśnienie mierzone dla biegu jałowego jest inne niż ciśnienie pod obciążeniem... To, że na jałowym spada może być spowodowane milionem rzeczy, od zapchanego...
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
Nie ryzykuj z tym uruchamianiem na zaciąg, bo zerwiesz pasek rozrządu i po silniku. Może zmieniałeś filtr paliwa i dałeś jakąś podróbę. Sprawdź połączenia przewodów paliwowych pod kątem nieszczelności oraz pod podłogą auta, może je uszkodziłeś najeżdżając na jakąś przeszkodę. Możesz zastosować zawór zwrotny na przewodzie paliwowym lub "gruchę".
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
Sprawdzić napięcie w instalacji podczas rozruchu. Sprawdzić czy nie cofa się paliwo. Na próbę można wstawić dodatkowy zawór zwrotny na przewodzie paliwowym.
Zawór zwrotny paliwa wymieniłem.Już pisałem.A filtr nie wiem bo się nie znam. Dodano po 4 I przypominam że to się dzieje tylko jak temperatura spadnie poniżej 0 stopni.Jak jest na plusie,jest igła.
dzisjaj auta nie odpaliłem....jak odpali zgaśnie.podam logi; 779 1 Fault Found 31-00 - Open or Short to Ground 01237 31-00 może ktoś mi doradzić w tej sprawie? wiem ,że zawór zwrotny w pompie do wymiany
stawiacie na 90% przepływkę albo turbinę a nawet nie wiadomo jaki tam silnik siedzi - turbina ze zmienną geometrią w 90-cio konnnym TDI w Passacie jest tylko z silnikiem AHH a muła może również dobrze mieć z powodu zaciągania lewego paliwa przez nieszczelności przy opaskach zaciskowych wężyków paliwowych lub oringu uszczelniającym zawór zwrotny na filtrze...
Witam Włącze się do tematu Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył...
Kup i zamontuj na 2 cybantach zawór zwrotny na przewodzie paliwowym od zbiornika do filtra .
Czy jest możliwość zacięcia się zaworu w korku zbiorniczka wyrównawczego?
Witam, mam problem z swoim Passatem. Problem polega na tym, że np rozpędzam się do 100 km/h i spoko, samochód jest żwawy, wszystko ok, no i sobie jadę chwilę na 5 biegu tą 100 km/h i w tym czasie odetnie mi turbo - tego nie czuć bo się jedzie stałą prędkością, ale jak się zredukuje albo doda gazu na 5 biegu samochód zero mocy. I tak się zastanawiam...
Bo za 700 pln nikt nie ustawia turbo na cacy. Zresztą nieraz zdarzało się obudowa turbo była wyjedzona przez wirnik (bo latał luźno). Po takim czymś obudowa na złom albo rozwiert i wstawienie większego wirnika (lekka hybryda) ale nikt tego nie robi bo to koszt. Więc ląduje nominalny wirnik luz między obudową a wirnikiem jest za duży i wydajność turbo...
Mam problem z odpaleniem VW passat tdi 1.9 diesel. Rano odpala za 5-6 razem, w ciągu dnia nie ma poblemu. Wymieniony został akumulator i zawór zwrotny paliwa. Niestety probelm pozostał. Proszę o poady... Pozdrawiam
Dzięki W sobotę się tym pobawię. Założę też zawór zwrotny przed listwą, bo w sumie jest tam tylko pompa wirnikowa bez żadnego zaworka.
Sprawdził bym przelewy i zawór zwrotny na pompie. Bo jak rorząd OK to powietrze w pompie.
Auto jest bardzo trudno odpalic, czasem trzeba krecic pół minuty, albo dłuzej, aby zaczął łapac i odpalił, plak nie pomaga. Jak odpali to nierówno pracuje, dymi intensywnie na niebiesko i potrafi zgasnąć na jałowym. Jak juz jedzie to mu mocy nie brakuje. Cisnienie paliwa za filtrem to ponad 3 bary Błędów żadnych. Korekcje wtrsków powiedziałbym, że losowe,...
Jeżeli zużycie oleju silnikowego nie jest za duże, i ma jeszcze moc. To może być feler w układzie paliwowym. Na postoju cofa się paliwo i układ przy rozruchu musi się odpowietrzyć. Felerem może być na filtrze paliwa nieszczelna uszczelka na przelewie (pod tym czarnym plastikiem) lub wadliwy zawór zwrotny paliwa
Benzyny mam pół baku i staram się aby nie spadł wskaźnik na rezerwę a z tym odpalaniem to chyba pompka daje w dupę Dodano po 1 No chyba że jeszcze gdzie indziej znajduje się zawór zwrotny o którym ja nw
Witam. Czy w moim passacie 2001, 130 koni o silniku AVF 1855 istnieje mozliwosc przesunięcia zębatki na pasku w celu korekcji dawki paliwa?. Oraz jakbym miał walnięty czujnik to Ecu by informował ?. Jakie sa symptomy złego ustawienia tego wszystkiego ?.
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
Witam! Zawór ze zdjęcia jest odłączony, chciałbym wiedzieć do czego on jest i gdzie ma byc podlaczony http://obrazki.elektroda.pl/9167645800_1...
podpinałem pod komp i w pierwszym przypadku gdy głośno chodził i nie miał mocy komputer pokazał ze zapłon jest przyspieszony cofnalem pompe i juz bylo ok tylko ze dalej nie pali po dłuższym postoju. przed chwila założylem zawór zwrotny na dojsciu do pompy ale to prawdopodobnie nie pomoze gdyz na przyspieszonym zaplonie pali jak trzeba.
Pompa działa. Zaprowadziłem do mechanika wymienił zawór zwrotny na filtrze paliwa i czeka aż minie 24 h i zobaczy czy odpali [metoda prób i błędów] Moim zdaniem to nie to bo jak nie chciał odpalić i psiknąłem Plakiem od razu zaskoczył i strasznie kopcił siwy dym Sprawdzałem czy dochodzi prąd do świec i nie było ,tylko nie wiem czy to dobrze robiłem...
A czemu taki olej nie lepiej syntetyka zalać? Nie szkoda turbo? Mam nadzieję ze chociaż z pewnego źródła a nie z beczki. Bo jeżeli jakaś podróba to przy takich temperaturach może bardzo gęstnieć i może przycina zawór w pompie przez co ciśnienie rośnie. Swoją drogą ja tez bym pompę oleju podejrzewał a dokładniej zawór zwrotny - chyba tak to się nazywa,...
Witam. Dla mnie jest to temat rzeka dlatego postanowiłem połączyć 10 tematów w jeden. Sorki ale w tym przypadku musiałem napisać książkę. Problemy zaczęły się mniej więcej od drugiej połowy grudnia, czyli jeszcze w temp. ok +13 stopni. Na początku dłużej kręcił na zimnym silniku, po podgrzaniu świec odpalał szybciej czyli np za 3 przekręceniem. Na ciepłym...
Kiedyś był u mnie passat b5 w naprawie i rano kręcił kręcił kręcił o po jakimś czasie odpalił,okazało się że paliwo się cofało do baku i układ dopływu paliwa się zapowietrzał dlatego że zawór zwrotny nie działał.Chyba wiesz co to za zaworek
Sprawdz jeszcze czy nie podcieka ci gdzieś paliwo (zaciski). Zwróć uwagę na wilgotne przewody paliwowe, zwłaszcza na wspomnianych zaciskach. Ponadto może być że zawór zwrotny paliwa puszcza paliwo z powrotem. Dodano po 9 To nie jest zapowietrzenie układu, w takim przypadku miałby problemy za każdym razem przy rozruchu.
Witam. Mam dość dziwny przypadek z odpalaniem VW Passata 2004 r. 1.9 tdi , 101 KM. Otóż jeśli zaparkuje go pod górę , znaczy dziobem auta w górę , choćby lekko , rano muszę długo go kręcić tak jakby niemiał paliwa. Natomiast jak zaparkuję go z góry tzn dziobem auta w dół - problem jakby nie istniał , pali z dotyku. Wymieniłem filter paliwa. Oring na...
Najlepiej wyjąć zawór zwrotny w filtrze paliwa i POWOLI wlewać ropę do filtra aż do momentu gdy przestanie ubywać - zamontować zawór - próbować odpalić i ewentualnie powtórzyć. Pragnę zwrócić uwagę za przedmówcą by było to paliwo świeże : paliwa z dodatkami "eko" po półrocznym przechowywaniu nadają się tylko na opał. A nie wiemy czym nas częstują na...
Witam Posiadam passata 2004 przebieg niecałe 400 tyś km, silnik AVB 74kW podejrzewając cofnięcia licznika max 600 tyś km, problem jest następujący podczas pracy na wolnych obrotach występuje "tąpniecie" silnika tak jakby któryś gar nie "zapalił", wtyczki pompek poprawione, problem nie ustał, brak błędów ECU czy to efekt kończącej się którejś z pompek?...
Witam Wszystkich. Postanowiłem kupić Żonie Passata, żeby było bezpiecznie i bez zawracania głowy, że coś nie tak. W okolicy stał taki fajny B5 przed FL z 1.8t ANB 150km. Rzekomo 198tys., Tiptronic, ale fajnie działa, obejrzany, niewielkie pieniądze, no to "biere". Do domu około 80km, to na spokojnie posprawdzałem wszystko, po prostu lalka. Nic nie stuka,...
Witam! Posiadam Passata B5 1.9 TDI 115 KM Mam problem z zapaleniem jak dlużej postoi zimny nie chce palić załapie i odrazu gaśnie i musze długo chełtać dopiero załapie Jak jest ciepły pali za pierwszym razem. Ostatnio zauważyłem że jak zaparkuje ze auto stoi z górki przód skierowany w dół to zapali normalnie Ostatnio mechanik założył mi zawór zwrotny...
no tak. nie napisałem marki auta, chodzi mi o silnik i jego lipne działanie. założyłem regenerowaną głowice. pompki zostały stare BJ, wchodziły bardzo ciężko w nowe gniazda i na nowych uszczelniaczach. Na początku zaczął się problem z nierówną pracą silnika najbardziej zauważalne jak się silnik rozgrzał i przy załączeniu EGR, wtedy zaczyna równomiernie...
(at)robokop - mógłbyś pokazać przykładowe zdjęcie takiej klapki antystrzałowej z otworami odciążającymi? Bo ogólnie wiem o co chodzi - dodatkoe otwory z uszczelką działającą jak zawór zwrotny - kiedy silnik "ssie" (takie fajne określenie) powietrze to zamykaja otwory, a kiedy następuje strzał gazem to otwierają się i zmniejszają ciśnienie - dobrze myślę?...
Witam wszystkich, Jestem właścicielem Passata 1.9TDI 115KM silnik AJM z ’99 (na pompkach). Generalnie auto jest w idealnym stanie, ale jak to bywa już w tym wieku pojawiają się różne bzdury. Ostatnio walczę z błędem ciśnienia doładowania (VAG odczytuje 17958 P1550), ale jak dotąd nie udało mi się rozwiązać przyczyny. Dodam, że EGR mam zaślepiony...
też może zaciągać powrotem ja zawsze zakładam zwrotny
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Zestaw, jaki mam, składa się tak: adapter pod świecę żarową, szybko złącze, za którym od razu jest zawór zwrotny, wąż gumowy i manometr. Wąż delikatnie puchnie podczas pomiaru, ale po 5 zakręceniach ciśnienie dobija do 20 bar, więcej nie kręciłem, bo rozrusznik i tak ma ciężko. Po nabiciu ciśnienie się utrzymuje w manometrze i nie spada. Mam też redukcję,...
Tak pompa pobiera płyn ze zbiorniczka i kieruje go do akumulatora wysokiego cisnienia. Podczas gdy używasz hamulców płyn wraca spowrotem do zbiornika. Natomiast u ciebie ucieka samoczynnie. Powodem może być zepsuty zawór zwrotny tak jak napisał wyżej kolega albo uszkodzony zawór bezpieczeństwa. Musisz poprostu pompe naprawić. Jakiej firmy masz ABS.
Zaworki zwrotne założyłeś między pompą a wtryskiwaczami, a może spadać ciśnienie w samej pompie i zanim napompuje pompa to trwa, nie trzyma w niej zawór.
Witam mam pytanie czy na wskazania przepływomierza może mieć wpływ ezektor ewentualnie dwa zaworki zwrotne znajdujące się przy nim lub zaworek odmy znajdujący się przy trójniku? Problem w tym że przepływomierz zaniża wskazania powinien wskazywać przy 5000 obr 120 g/s wskazuje 105 g/s. Ewentualnie co może mieć wpływ na zaniżanie wskazań. Układ jest szczelny,...
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo. Pewnie masz przy pompie wężyk paliwowy przezroczysty, więc można zauważyć, czy jest w nim paliwo. Można ewentualnie założyć zaworek zwrotny. Odnośnie zasilania zaworka odcinającego paliwo, to też (w takim samym aucie) miałem przypadek, że silnik zgasł. Okazało się, że kabelek zasilający ten zawór urwał się i trzymał...
Jest to możliwe ale również może zapowietrza ci się przez noc układ paliwowy , stąd ciężki rozruch po dłuższym postoju.Może też być nieszczelny zawór zwrotny w układzie paliwowym i po dłuższym postoju występuje objaw jak wyżej.Miałem to co prawda w Passacie TD ale objaw taki sam a nie trzymał zaworek w pompie wtryskowej.Pomogła naprawa "sposobem"poprzez...
Po 1 - Filtron to szmelc w tej kwestii i przez kilka lat i kilka diesli ze stajni VAGa miałem zawsze z tym problem na tych filtrach. Po 2 to zasil Paska z banieczki 5L zapiętej przed filtrem, wtedy wykluczysz łapanie powietrza na linii zbiornik - filtr. Jak będzie OK to masz gdzieś nieszczelność na filtrze. Wymień wszystkie opaski na skręcane, sprawdź...
Witam podłączyłem manometr i po przekręceniu kluczyka pompa z baku pokazała około 6bar zasilanie przy filtrze 3węże dodam że dodatkowej pompy prze filtrze brak,zrobiłem zapis ciśnienia i proszę o analizę.pozdrawiam. https://obrazki.elektroda.pl/7568453200_... Adres 01: Silnik (03L 906 023 FS) 18:03:31 IDE00188-ENG102817 Wysokie ciśnienie...
nie musisz nic rozbierać by sprawdzić klin zobacz w vagu jak będziesz miał możliwośc grupa 000 parametr 2 czy różnice mieszczą sie w 2-4 jednostkach kąta wtrysku jak jest za duża rozbierznośc między najniższą wart. a najwyższą to może wskazywać ( ale i nie musi ) na klin.ale mało prawdopodobne . zobacz jeszcze czy jak wciśniesz sprzęgło to klekot ustaje...
Masz cięgło zimnego startu? Masz ten niby sterownik? W obu przypadkach masz regulację na korpusie jeśli chodzi o vw. Spojrzałem w literaturę i mam jedynie opisy pomp mechanicznych dla golfa i passata z tym oznaczeniem silnika. Jedynie toleranc podaje ten schemat który zamieściłeś, ale metoda regulacji jest za pomocą czujnika zegarowego na 0,8 mm. Dalej...
passat zawór zwrotny paliwa zawór zwrotny paliwa zawór zwrotny peugeot
renault master układ wydechowy suszarka wypoziomować elektryczny paralizator schemat
problemy diagbox makita migają diody
Pilot zdalnego sterowania do Lenovo M10 - alternatywy Czy można wyłączyć zamrażarkę na zimę?