Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
A czy tam nie ma zaworka zwrotnego na filtrze paliwa?
Witam. Buduje ładowarkę przegubową i montuje przy nim silnik od passat b4 1,9tdi. I moje pytanie jest takie czy ten silnik potrzebuje pompki paliwa w zbiorniku czy też pompka sama sobie poda paliwo?
Witam twój pasek mniemam że ma pompe wtryskową, bo jesli pompowtryski to inna historia ciężko opisać instalacje paliwową,w każdym razie idą 3 przewody od zbiornika, zacznij od sprawdzenia smoka w zbiorniku,przewody wychodzące z niego zamocowane są pod podłogą wystarczy wzrokowe sprawdzenie, a potem okolice filtra paliwa i to cały układ ze zbiornika....
Witam przy passacie B6 140km 2,0tdi schodzi paliwo z filtra paliwa. Czy to może być pompka w zbiorniku? Czy ktoś miał taki problem?
witam orjetuje sie ktos czy w passacie 90KM (AHU) w zbiorniku jest pompka paliwa?
Te kilka litrów to odpowietrzenie zbiornika.
Zewrzeć przekaźnik pompy paliwa, i pod maską dodatkowym przewodem do bańki. Koniecznie wymień filtr paliwa i po takim zabiegu zbiornik do pełna.
Nr 40 to jest zawór zwrotny, 35 nadmiarowy i jeszcze za filtrem jest jeden zwrotny a na filtrze masz termostatyczny który powyżej 25 stopni otwiera powrót do zbiornika, jeśli jest mniej to grzeje paliwo w filtrze i dobiera ze zbiornika. I jeszcze drugi slajd z filtrem paliwa.
Koledzy ale problem jest z odpaleniem na paliwie ja mialem taki sam przypadek usterka okazala sie pompa paliwa zdjagnozowalem to tak. Zapiolem zegar pod doplyw paliwa nabilem pompka skoczulo mi na okolo 3,5 bara i zostawilem na dwie godziny ten zegar i cisnienie zeszlo do zera wymienilem pompe w zbiorniku i dziala super znowy kolega mial zabardzo nadpalonom...
Ale co ma do tego pompa przy silniku skoro ta w zbiorniku podaje do filtra bardzo słabo paliwo.
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
Jeśli paliwo to tylko w zbiorniku. A jest możliwość.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Jednak AJM nie posiada pompy w baku. Są kable, ale nie ma ani bezpiecznika, ani przekaźników. Niby wchodzi w bagażniku wtyczka ale pompa jest tylko vacum. Czyli damdam ma rację i otrzymuje pomógł. A Passat nie chodził przez to, że paliwo było z wodą i jakąś czarną mazią.
Może ktoś z szanownego grona wie w jaki sposób paliwo przedostaje się z jednej części zbiornika do drugiej. Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Spada ci paliwo do zbiornika i układ się zapowietrza
WIAM Podłącz pompe paliwową no skróty i sprawdzi czy podaje paliwo. W zbiorniku powinno być min 20%(w passacie 15-20l) PALIWA lub trzeba zamontować wyłącznik pompy. (Pompa nie jest tania.) Pozdrawiam.
Witam . Test ze słoikiem zrobiłem . Paliwo z początku się zmieniło na kolor lekko zielony , bombelki też były . Ale myślę że to pozostałości brudu w przewodach i zapowietrzenie układu paliwa . Wlałem nowe paliwo ( czyste ) i kolor się nie zmienił, bąbelki powietrza się uspokoiły nie występowały . Chciałbym zamontować wstępny filtr paliwa na przewodzie...
sprawdz powrót paliwa do zbiornika czy jest drożny jeżeli tak to sprawdz zapłon
Pozbyłem się problemu zapowietrzenia zbiornika ,choć nie tak jak chciałem .Otóż wsadziłem w otwór wlewu paliwa wężyk teflonowy-paliwowy o śr-8mm i długości około 70 cm i paliwo ,wlewa się bez problemu . Zbiornik ma dodatkowe odpowietrzenie ,które jest zatkane . Czekam na lepszą pogodę .
Tylko pokutuje tu jeszcze sporo mechanikuff co nie słyszeli o pd czy cr... I popuszczają nakrętki. Filtra paliwa nie należy zalewać tylko po zamontowaniu przeciągnąć przez niego paliwo ze zbiornika.
Pomki nie ma i racze nie powinno być :D Co do odpalania miałem taki sam problem i jak ręką odjął po wymianie filtra paliwa. Pompka jest w zbiorniku, powinno być słychać jak pompuje paliwo po przekręceniu kluczyka. p Podaje ona paliwo do "tandempumpe", czyli do pompy na silniku. Pozdrawiam Repa
Witam, posiadam passata B4 kombi, silnik benzynowy 1.8. Problem polega na tym, że podczas próby odpalenia silnik kręci, a nie chce w ogóle odpalić. Ma siłę, kręci rozrusznik i za żadne skarby nie chce odpalić. Dlaczego? Co jest winne? Dodam, iż wymieniłem świece na nowe, oczywiście paliwo dochodzi, bo są mokre. Wymieniłem tą kopułkę zapłonową, palec...
Wiem :) W Vectrze B mam jedną, kiedyś w Asconie miałem tez jedną A w Passacie są dwie, jedna "wyciąga" paliwo ze zbiornika a druga "wpycha" paliwo we wtryskiwacze. W każdym razie, w tym wypadku nierówna praca silnika,tracenie mocy dziwne odgłosy z pompy paliwa - miały przyczynę w odpowiednim braku ciśnienia w układzie paliwowym Może się to kiedyś komuś...
Witam.Mam problem z odpalaniem passata b5 1.9 tdi 115km 2000r. Założyłem przezroczyste wężyki paliwowe żeby zobaczyć czy jest gdzieś powietrze i zauważyłem że przewód zasilający paliwo ze zbiornika do filtra po zgaszeniu robi sie pusty(czy tak powinno być ?) mam elektryczną pompę w zbiorniku.Czy w tej pompie jest jakiś zaworek zwrotny żeby paliw nie...
Ja czasami nie jeździłem autem po miesiąc czy dwa (fiat uno, fiat palio, skoda fabia), potrafiłem wyjechać na 3 miesiące (passat b3) albo i lepiej, kiedyś zagęszczarkę nie odpalałem z dobre dwa lata (honda gx 160) i wszystko odpalało i chodziło bez problemów. Do zagęszczarki po dwóch latach zajrzałem do zbiornika i paliwo było czyste jak wlane, mieszanka...
miałeś w zbiorniku zawsze paliwo?,bo jeżeli jeździłeś bez na gazie ,to nie musisz szukac ,pompa do wymiany
Jeśli uchodzi Ci paliwo do zbiornika to przy baku masz pompkę paliwa która najprawdopodobniej jest nieszczelna. Ale sprawdź czy na pewno wraca Ci paliwo do zbiornika przed wymianą, bo nie jest to tania rzecz. Pozdrawiam
przy pracy silnika na gazie nie powinno się odpinać pompki paliwa paliwo przepływające przez układ chłodzi wtryski i niepozwala się im zapiekać ale w zbiorniku powinno być trochę więcej niż 5 litrów paliwa
Witam. Raczej to nie przez niski stan paliwa, bo passat wyssysa paliwko prawie do końca i nie jest wrażliwy na przemieszczanie się paliwa w zbiorniku na zakrętach, jeżeli wszystko jest O.K. Z tego co pamiętam (mogę mylić z golfem ale to przecież dzieci z jednej matki), to smok paliwa w zbiorniku ma dwa otwory zasysające paliwo jeden jest zaraz nad dnem...
Nie zrozumiałeś. Odpływa paliwo z pompy (nie wiem jaki silnik) i po nocy silnik żeby zapalić ciągnie paliwo ze zbiornika - przez to musisz kilka razy go pokręcić. Póżniej ciśnienie utrzymuje się odpowiednie i zapalasz za każdym razem.
Wreszcie zdiagnozowałem !!!!! problem był z zanieczyszczonym przewodem paliwowym a paliwo cofało ponieważ rurka od pompy była poluzowana auto działa jak zegarek. Dzięki za podpowiedzi
Czy może mi ktoś powiedzieć, jaką pojemność ma zbiornik paliwa VW Passat'95 Variant? Jedna osoba mówiła o 75l, druga 95l.
Musisz Sprawdzić czy do świec dochodzi napięcie, i zobacz kolego czy czasami paliwo ci się nie cofa do zbiornika, możesz mieć nieszczelny układ. :idea: :D
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Jeżeli po dłuższym postoju to stawiam na nieszczelny przewód zasilający paliwa, zasysa powietrze i paliwo cofa się do zbiornika, po odpaleniu przez jakiś czas ciągnie powietrze aż nie zaciągnie paliwa. To moja teoria.
Witam. Mam pytanie, jaka jest pojemnosc zbiornika paliwa w passacie 1.9TDI kombi 2000r. ? Z gory dzieki , pozdrawiam.
okazalo sie ze mam odobno dwa baki i zjednego baku paliwo nie przeszlo Dodano po 15 witam Problem rozwiązany wina była z tylu paliwo nie przelewało się z drogiego zbiornika pokazywało polowe baku lecz w pierwszym nie było nic paliwa dziękuje Wszystkim
Witam. Mam dziwny problem z pompą paliwa w passacie b6 TDI. Rok temu pompa w zbiorniku paliwa dwa razy się zawiesiła i wymieniłem ją na nową. Lecz nowa pompa po pół roku też się raz zawiesiła... Wyjąłem ja podłączyłem pod akumulator sprawdziłem czy działa okazało się że ruszyła. Teraz ostatnio znów dwa razy się zawiesiła. Zauważyłem że wystarczy wyjąć...
Miałem problem w moim passku 1.9tdi 110 że gasł mi podczas jazdy i kręciłem aż do skończenia aku. Raz odpalał a raz tylko katowanie rozrusznika. Samochód na warsztacie przeżył: Wymiane przekaźników Sprawdzenie zaworka N109 Czyszczenie nastawnika Ustawienie dawki i kąta wtrysku Sprawdzenie rozrządu Wymianę filtra paliwa Itp. Po odebraniu od mechanika...
Po 1 - Filtron to szmelc w tej kwestii i przez kilka lat i kilka diesli ze stajni VAGa miałem zawsze z tym problem na tych filtrach. Po 2 to zasil Paska z banieczki 5L zapiętej przed filtrem, wtedy wykluczysz łapanie powietrza na linii zbiornik - filtr. Jak będzie OK to masz gdzieś nieszczelność na filtrze. Wymień wszystkie opaski na skręcane, sprawdź...
Być może paliwo Ci się cofa do zbiornika, a jak zapalisz to bierze to co zostało w filtrze, robi przerwę póki zassie ze zbiornika i gaśnie..
Kolego przeglądnij zasilanie pompki, może konektory (piny) zaśniedziałe. Sprawdź jakie w rzeczywistości napięcie dochodzi do tej pompki. Może masz nieszczelność w podłączeniu wężyków paliwowych, ale najlepiej jak wymontujesz pompkę i ocenisz jej sprawność. Czy w zbiorniku paliwa nie ma zanieczyszczeń i czy filtr nie jest "zabity". Twierdzisz, że coś...
Nie działa odpowietrzenie zbiornika paliwa.
Musisz się przyzwyczaić że do CR tankujemy tylko markowe paliwo i nie wyjeżdżamy do końca, w zbiorniku na dnie ZAWSZE jest woda, tankujemy najpóźniej jak rezerwa się pali i nie będzie problemów inaczej wtryski będziesz miał do wymiany.
Sprawdź ciśnienie pompy w zbiorniku zegarem w momencie jak zgaśnie, miałem kiedyś przypadek, że słychać było pompę i podawała paliwo, a po chwili silnik gasł (po prostu się zacierała).
pole 4 nie ma znaczenia. Możliwe że zapowietrzony, przy odpowietrzaniu trzeba mu podać paliwo do pompy bo sam ze zbiornika nie pociągnie i poluzować rurki na wtryskach, chyba że padła elektronika pompy to nie wiele da się poradzić
Pompkę paliwa umieściłem przy zbiorniku paliwa pod samochodem, paliwo zasysane jest bezpośrednio ze zbiornika, w deklu czujnika poziomu przewierciłem dodatkowy otwór i wpuściłem rurkę ssącą ( zastosowałem dorobioną skręcaną przelotkę uszczelnianą oringiem). Załączam instrukcję montażu do passata B5. Do sterowania załączania zastosowałem zegar timer...
Sprawdziłem. Bak czysty, kosz pompy jak nowy. CZy zbiornik pełny, czy też pusty, brak różnicy przy odpalaniu po dłuższym postoju.....
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Mam problem z passatem b4 1.9 tdi 90km chodzi o o to że nagle zaczął ciężko zapalac. Wyciągnąłem filtr paliwa odkrecilem odstojnik a tam prawie sucho. Jak wlewalem paliwpaliwo do filtra to samochód pali od kopa. A jak przelozylem żeby brał paliwo ze zbiornika to znów zaczął ciężko odpalac. A na drugi dzień wcale nie odpalił. Czy tam jest jakaś...
zacznij od wymiany filtra paliwa... Nowy filtr paliwa przed założeniem najlepiej "zalać" Czystym paliwem, a to dlatego że układ paliwowy bardzo ciężko się Sam odpowietrza... w pierwszych samochodach na pompowtryskach nie było pompy zasilającej w zbiorniku paliwa... wprowadzono ją dopiero później... a Twój silnik jest jednym z pierwszych... wymień filtr...
Tyle głupot dawno nie czytałem. Kolego DIABLO1410 idź do samochodu, odpalaj i jedź do stacji paliwowej. Zatkanie filtra możliwe przy użytkowaniu prze kilkadziesiąt kilometrów przy temperaturze sporo poniżej - 10 st C. Wprawdzie nie wiem jak w P 406 ale ogólnie przy HDI masz przygotowanie paliwa także prze podgrzewanie w pompie oraz chłodzenie przy powrocie...
Spróbuj odpalić z plaka ale najpierw wymień filtr paliwa. Do zbiornika dolej podwójną dawkę https://obrazki.elektroda.pl/8378893800_... Jeżeli uda się odpalić i zacznie pracować sam(bez plaka) to niech chodź jak najdłużej (przynajmniej do włączenia wiatraka)
Witam. Mam problem z Pasatem b5 1.9 tdi 110km. Na zimnym silniku przeważnie z rana trzeba go długo kręcić żeby zapalił, a gdy już zapali to zadymi tak na biało-niebiesko. Była uszczelniona pompa paliwa, wymieniony filtr paliwa, świece w porządku, paliwo się nie cofa do zbiornika, akumulator tez w porządku. Nie mam już pojęcia co może powodować takie...
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Witam jeżeli chcesz więcej zatankować to nie potzebna Ci jest ingerencja w jakąkolwiek elektronike. normalnie wchodzi w niego 95l z oodpowietrznikiem i jak wiedziesz prawym tylnym kołem na jakieś podwyrzszenie to trochę więcej, najlepierj jak wyjmiesz bak i go rozdmuchasz:D tzn musisz go podgrzać i urzyć sprężonego powietrza:D
Witam! Trafił mi się srebrny Passat TDI na pompowtryskach . Klient zgłośił ,że podnosi mu się stan paliwa w zbiorniku. Miał ktoś taki przypadek? Pompa tandemowa?
Starą uszczelkę widziałem , była trochę zniszczona .pisałem o tym wcześniej . Zamontowali nową uszczelkę i nowe śruby . Przed wizytą auto nie brało oleju a kopciło na biało Olej jest normalny nie pieni się , ale dla pewności jutro jeszcze zobaczę . O wężach nie wiem . Odnośnie pęcherzyków to paliwo jest czyste , nic się nie przelewa . 2 tygodnie wcześniej...
Witam Mam passata 2,0 tdi silnik 100kW, silnik bgw, mam problem z odpaleniem normalnie rano odpalił po przejechaniu 2 km zgasła, Odpaliłem bez problemów, po przejechaniu następnych 2 km zaczął słabnąć kuleć i w końcu zgasł. Teraz nie mogę go odpalić nie wiem co jest. Sprawdzałem czy paliwo dochodzi do filtra jest jak przekręceniu zapłonu pompa daje...
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
dziś samochód zaczął bardzo ciężko palić więc zaczeły się poszukiwania i znalazłem wadę która to prawdopodobnie będzie przyczyną tego wszystkiego otóż to silnik w ty momencie jak nie chce zapalić to przewodach paliwowych pokazuje się dużo powietrza nie zauważyłem tego wcześniej widocznie przeoczyłem ale tego powietrza jest sporo bo wali i przewodami...
szukaj pod samochodem przed zbiornikiem paliwa
trzeba jeszcze nadmienic że , w listwie wtryskowej jest zawór ciśnieniowy jak wtryskiwacze są odciete to nadmiar paliwa wraca do zbiornika paliwa a tylko minimalnie ciśnienie jest mniejsze jeżeli jedziemy na bezynie czyli jak wtryskiwacze działają . niewszysc gaziaże informują i tłumaczą ,ze jezdząc na lpg należy mieć troszkę wiecej paliwa (bezyny)...
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków.
Tłumacząc w najprostszy sposób to pompa w zbiorniku jest po to aby pompować paliwo do specjalnej komory z której dopiero pompa wtryskowa pompuje paliwo. Ot takie zabezpieczenie pompy wtryskowej przed pracą bez paliwa i jej zatarciem.
Tak na początek sprawdź, czy podczas zgaśnięcia silnika widoczne jest paliwo w przezroczystej rurce przy pompie. Może masz zamulony zbiornik paliwa i zatkany smok lub filtr paliwa. Musisz ustalić, czy jest to usterka elektryczna, czy związana z brakiem paliwa Od razu sprawdź, czy wtedy kiedy gaśnie i otworzysz wlew paliwa, czy zasysa powietrze do zbiornika......
Gazu też nie brakuje "znienacka" - auto wpierw słabnie zanim zgaśnie. Wiem że nie często ale zdarzają takie sytuacje, przykładowo jedziesz w korku i nie wiesz że w zbiorniku prawie pusto bo nie ma dużego zapotrzebowania na paliwo to silnik jakoś sobie radzi, w końcu wyjeżdżasz z korka wciskasz gaz i bum.
Przewody w zbiorniku są ok, natomiast gorzej z tymi w silniku. Doprowadzające do pompy są przeźroczyste i tam nie ma paliwa, tylko powietrze. Tak sobie myślę,że może to być też zaworek przy pierwszej pompie, który ma trzymać ciśnienie w przewodzie po wyłączeniu silnika. Pompa wtryskowa jest sprawna, auto nigdy nie szaprało, mocy nigdy nie brakuje, idzie...
Tak pompa paliwa uszkodzona. Jak jest więcej paliwa to grawitacyjnie ciśnie paliwo. Ostatnio wymieniałem taką pompę i wierz nie ma sensu wkładać taniej podróbki. Kup w sklepie z częściami tak zwany oryginał z trw. Dodano po 2 Zobacz jeszcze czy nie ma syfu w zbiorniku bo to też może być przyczyna zatarcia pompy.
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
No więc pewien postęp jest. Początkowa chęć kupna Golfa 2 czy innego Passata skończyła się na kupnie Peugeota 106 1.5D. Silnik gdy jest ciepły dobrze pracuje na mieszance 95% oleju przekładniowym + 4,5% benzyny + 0,5% nafty. Benzyna jest w celu lekkiego rozrzedzenia a nafta w celu czyszczenia wtryskiwaczy i pompy. Gdy silnik jest zimny, mocno faluje....
napisz z którego roku te twoje cacko. Zobacz w skrzynce bezpieczników przekaznik,jak włączasz zapłon to powinno być słychać takie ciche psztyknięcie,jeżeli tego nie słychać to może być przekażnik chyba ma numer 208 (kolor siwy).a może jeżdząc gdzieś po polnej drodze zaczepiłeś zbiornikiem i oderwało pompę od zbiornika i sie zablokowała?
Na drodze paliwa Zbiornik-filtr-pompa nie ma żadnego zaworka zwrotnego a nadmiar paliwa wraca z pompy drugim,równoległym przewodem, dlatego może być ew.zanieczyszczony filtr paliwa (sitko) w zbiorniku więc można "dmuchnąć" w przewód doprowadzający paliwo ze zbiornika do filtra paliwa?Może też być już zatkany filtr paliwa,mnie niestety też kiedyś tak...
Pompa w zbiorniku nie dostarcza paliwa do przodu. Vag zapewne pokazal uwalony czujnik obrotów pompy wtryskowej i dlatego nie pali. Zostaw pompe w zbiorniku i zbieraj kase na naprawe pompy vp44.
Pompy paliwa nie są samozasysające,jeżeli jedna jest pod zbiornikiem,jak np. Passacie to druga wstępna jest w zbiorniku paliwa. Proch wymyślili już dawno koło też.
To która pompa uruchamia się i pompuje paliwo do filtra po podaniu "+" na bezpiecznik 28 ? W zbiorniku jest tylko jedna pompa ,która ,tak pisałem w poście, który mi wyrzuciłeś do kosza podpompowuje paliwo do naczynia ,która jest w górnej części zbiornika i ma za zadanie,żeby był cały czas napelniony ( pracuje przy małych ilościach paliwa w zbiorniku...
Witam. Mam do wymiany pompę paliwową, ale jest dosyć oporna co do wyjęcia jej ze zbiornika. Czy jest tam jakiś kruczek którego nie widać z góry, który trzyma tę pompę? Nie chcę robić nic na siłę a pole widzenia jest ograniczone. Prośba o podpowiedź jak ją wydostać. Z góry dzięki.
Sprawdź, czy nie cofa się paliwo do zbiornika. Jeśli masz przeźroczyste wężyki paliwowe w rejonie filtra paliwa, to mogą być widoczne pęcherzyki powietrza. Możesz załóż zaworek zwrotny. Usterka może być też z innego powodu. Na ten temat poczytaj na forach internetowych.
Przede wszystkim spuść "paliwo" ze zbiornika najlepiej przez otwór wyjętego pływaka zassij przewodem gumowym z gruszką i spuść w kanał do kanistra lub z podnośnika, olej i filtr oleju powietrza świeży i dopiero odpalaj.
Filtr koło zbiornika. Elektryczna pompa ( w zbiorniku) sama odpowietrzy układ.
Jeśli chodzi o samochód osobowy, to np. Passat B-4, posiadający zbiornik paliwa o poj. min. 70 l.
Sprawdź poziom oleju w misce olejowej oraz czy nie przybywa Ci paliwa w zbiorniku.
Pompa paliwa w zbiorniku pada.
Witam!Mam pytanie dotyczące wlewu paliwa w tym aucie.Muszę spuścić ze zbiornika część paliwa,próbowalem przez wlew wlożyć wąż,ale mi gdzieś tam zapiera.Czy jest tam może jakieś sitko albo załamanie?Próbowalem w Passacie 1,9 Tdi i udaje mi sie wepchnąc wąż.Może ktoś ma jakiś inny sposób na spuszczenie paliwa bez wyjmowania zbiornika?Czy jest jakaś możliwość...
Dziś własnie naprawiałem układ zasialania paliwem, nie zapalał na PB a w czasie jazdy gdy przełaczałem z gazu na PB to jechał byle jak i bardzo mulił. Po otwarciu pokrywy do zbiornika okazało sie ze sparciał mi wąż paliwowu miedzy pompa paliwa a deklem ( ten w środku w zbiorniku ) pompa dawała paliwo ale niestety o małym ciśnieniu - bo reszta - fontanna...
Sprawdź, czy paliwo nie cofa się do zbiornika, masz chyba w rejonie pompy przewody paliwowe przeźroczyste. Możesz zastosować zaworek zwrotny, ale wcześniej odszukaj nieszczelności w układzie paliwowym, m.in. na połączeniach rurek paliwowych, w rejonie filtra paliwa. Masę informacji na ten temat znajdziesz na forach internetowych.
Termostat do wymiany to raz. Dwa podaj oznaczenie silnika, oraz numery pompowtrysków. Następnie trzeba by sprawdzić czy do układu paliwowego nie dostają się spaliny, oraz sprawdzić ciśnienie paliwa pompy tandemowej oraz pompy elektrycznej zbiornika. Jak wygląda kanał 23 na wolnych obrotach i przy 2,5 tys obrotów?
Trafił mi się podobny przypadek z odpalaniem i słabą jazdą, tylko w Passacie B5 1.8T. Słabą jazdę powodował sterownik silnika z rozjechanymi mapami, natomiast z odpalaniem obstawiam układ paliwowy, bo występuje identyczny przypadek. Gdy tył jest w górze paliwo nie wraca do zbiornika, dlatego odpala. Do listy wskazanej przez twojego mechanika dodałbym...
Sonda musi chodzić od 0,0 do 0,9 nie może stać,silnik krokowy styk biegu jałowego ,potencjometr przepustnicy,uszkodzony zawór taktujący odpowietrzenie zbiornika paliwa,odpowietrzenie zbiornika paliwa żle podłączone.
A co to ma do rzeczy jak w jednym i w drugim należy wymienić paliwo na świeże? Dodano po 6 Jak benzyna to świeżego paliwa tuż przed pompą, czyli wylać to co w zbiorniku a diesel to przed filtrem podłączasz się baniaczkiem 5 litrowym i ładnie zassie, stare paliwo z węży odda na powrót i co to za filozofia, nie wiem po co Ci typ silnika. Po co tyle filozofii.......
To elektrozawór N80 (system odpowietrzenia zbiornika paliwa). On ma cykać i to normalne - nic nie wymieniaj.
A ile tam miałeś w zbiorniku tego paliwa jak nie duzo to raczej opróżnij zbiornik Pozdrawiam!!!
00550 Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. -Uszkodzony zawór N108 kąta początku wtrysku. -Uszkodzony czujnik G80 skoku iglicy. -Jazda z pustym zbiornikiem paliwa. -Powietrze w instalacji zasilania paliwem. -Nieprawidłowy kąt początku wtrysku. Dodano po 33 musiał byś to sprawdzić Pozdrawiam
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Masz dalszą część opisu? Zwarcie, przerwa? Sterownik pompy masz przy pompie paliwa w zbiorniku.
I jedno i drugie. Pobiera paliwo ze zbiornika i prąd z akumulatora. Ostatatni połowa postów na Elektrodzie dotyczy ogrzewań postojowych (w końcu sezon grzewczy się zaczął), wystarczy poczytać żeby zrozumieć jak to działa.
od kilkunastu dni mam następujący problem , bez względu na temp. zew ( od -2 do +8 takie bo takie były u mnie ostatnio) auto zapala na przysłowiowy raz i po ok.1 czy 2 sekundach gaśnie. Później trzeba naprawdę długo i kilkakrotnie kręcić rozrusznikiem żeby zapalił . Jak już odpali wszystko jest ok. Dodam że problem powraca po ok. 7-8 godzinach postoju...
zbiornik paliwo passat passat zbiornik passat paliwo
prowadnice piekarnika wyciek oleju pompy wspomagania mondeo usterka silnik
panasonic aquarea panasonic aquarea
Arduino Nano miernik napięcia 0-30V z OLED I2C – kod, schemat, kalibracja Silnik 3-fazowy 7,5 kW – podłączenie gwiazda-trójkąt, zaciski U V W Z X Y, stary typ