Podciśnienia bym się nie czepiał Bo na plaku chodzi.
Ważne, czy jest gaz?. W tedy duże prawdopodobieństwo złego ustawienia mapy, posprawdzaj jeszcze wszystkie podciśnienia to tak na początek.
Mam od roku Peugeota Partnera 1,4 benzyna 2006r, zaczął mi gasnąć przy temperaturze silnika 70 -80stopni. Powyżej tej temperatury pracuje normalnie, po zgaśnięciu odpala bez problemu. Wymieniłem czujnik temperatury cieczy i czujnik podciśnienia, problem nie ustał.
Nie zablokował tylko stwardniał,brak pracy silnika=brak podciśnienia. Odpali i wróci stan sprzed usterki. Auto na popych i do elektryka ,naprawi rozrusznik.
1. Elektrozawór oparów benzyny 2. Czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym
W poniedziałek spisze nr błędów jakie rejestruje komputer.. Co do ciśnienia paliwa to miernik był wpięty w obwód i sprawdzane było ciśnienie na pracy silnika i to przez dłuższy czas.. wszystko było w normie.. Nie sprawdzałem jeszcze tego czujnika podciśnienia (choć jeszcze nie wiem gdzie jest) i przekaźników zespolonych.. Dzisiaj była podmieniana tylko...
sprawdz szczelność układu dolotowego (kolektor ssący wężyki podciśnienia wąż do serwa itd)
lapje fałszywe powietrze lub brak podciśnienia. jaka jest instalacja gazowa na śrubkę czy ma silnik krokowy???/
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Tak jak pisze poprzednik , odepnij wąż podciśnienia idący do wspomagania. Jak to pomoże to wyciągaj servo.
U mnie w układzie dolotowym jest sprawa prosta bo mam bezpośrednio z filtra rurę wpiętą do przepustnicy. Ale sprawdzę czy czasem komuś się śrubokręt nie wymknął i nie pozbawił szczelności układu. Zastanawiam się czy czasem nie jest to za sprawą czujnika podciśnienia albo czujnika przepływomierza powietrza ? W grę też mogą wchodzić nawet sądy Lambda...
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Dzięki, Jeszcze ich nie odszukałem. Nie mam garażu więc poczekam na dodatnie temperatury, aby przewody stały się bardziej elastyczne jak je będę zdejmował. Nie chcę by mi pękły na mrozie, bo musiałbym znów szukać nowych odpornych na pary benzyny.
zrobiłem pomiar ciśnienia w cylindrach i na pierwszym 6 MPS na 2 –4 niecałe 4 MPS rozebrałem głowice i zrobiłem pomiar na szczelność benzyna okazało się ze na 2-4 benzyna w krótkim czasie przeszła przez zawory a w 1 było prawie ok. .Jutro dostaje się do zaworów mam nadzieje ze nie mam wypalonych gniazd zaworowych może wystarczy je tylko dotrzeć...
PEUGEOT 406 1.8 16V, LPG 1 generacji. Na gazie wszystko dobrze. Na benzynie często chodzi nierówno. Jak zapalam zimne auto to po 2 sekundach gaśnie. Dopiero za 3 razem chodzi. Często też jest problem z wchodzeniem na obroty. Dodaję gazu, a on jakoś tak słabnie i nie może się rozkręcić. Jak odłączę akumulator na parę minut i potem podłączę, to potem...
Witam, mam problem z autem marki Peugeot Bipper silnik 1.4 benzyna/LPg, Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku trzeba długo kręcić zanim załapie i to po kilka razy, nie wyrzuca lampki mil, sprawdzany komputerem wychodzą nieprawidłowe odczyty z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik raz wymieniono, było około miesiąca spokoju, potem...
Objawy są takie, że wzrosło zużycie paliwa (ok. 2-3 litry), spaliny śmierdzą (są można powiedzieć takie duszące). Po podłączeniu analizatora spalin, CO - ok. 5,0 bez względu czy pracuje na benzynie, czy na gazie. Sondę wymieniłem już na trzecią, po podłączeniu pod kompa sonda pracuje na benzynie, na gazie stoi w okolicy ok. 0,8 V. Układ zapłonowy prawidłowy...
Witam serdecznie, auto z roku 2002 przebieg 67 tys km. Na zimnym odpala i jeździ cudownie. Po zgaszeniu i odpaleniu na ciepłym zapala się CHECK i mam wrażenie jakby chodził na trzech cylindrach. Świece wymieniłem , zawory podregulowałem , oringi na wtryskach wymieniłem , cewka w trybie CHECK dawała iskry na wszystkie 4 świece. Odpinanie podciśnienia...
Witam, Mam problem z Peugeotem 206+ rocznik 2010, silnik 1.1 benzyna. Na jałowym biegu nieregularnie falują obroty o mniej więcej 100 obr/min. Falować zaczyna kilka minut po odpaleniu. Przepustnice wyczyściłem, sondy lambda pracują dobrze w zakresie 0,2 - 0,9V. Dziwnie zachowuje się MAP sensor, ponieważ na obrotach ciśnienie stoi w miejscu, a na luzie...
Mam problem z peugeotem 405 1991r 1,6 benzyna, mono wtrysk stara wersja - od wolnych obrotów regulatorem jest cewka nie silnik krokowy. Po odpaleniu na benzynie kilkadziesiąt sekund jest ok tzn można dodać gazu i silnik się "wkręca" na obroty. Po krótkim czasie komputer wychodzi z trybu rozruchowego i lekkie dodanie gazu powoduje zgaśnięcie silnika....
Hany i stag 300 poprawnie założone chodzą w tym aucie elegancko. Oczywiście przy poprawnie działającym silniku na benzynie. Twój nie działa poprawnie i problemem jest najprawdopodobniej nieszczelność w obrębie kolektora ssącego / podciśnień.
Błędów brak Podciśnienie w kolektorze 420
A co myślisz o problemie z czujnikiem prędkości ? Czujnikiem podciśnienia ?Źle wyregulowaną instalacją gazową ? wydaje mi się ze gdyby instalacja była źle wyregulowana to na benzynie chodzilby dobrze chociaż. Jutro zobaczę co i jak z tymi czujnikami. To jest aż niemożliwe ze żaden mechanik, żaden elektronik się na tym nie zna i nie umie naprawić auta...
Witam. Zakupiłem samochód Peugeot boxer II 2005 2,0 bezyna+gaz. Na wolnych obrotach na benzynie sporadycznie wypadają zapłony, na gazie sytuacja się potęguje. Dodatkowo podczas jazdy na gazie do 3 tyś występuje delikatne "skubanie". Czasami po przełączeniu na gaz przestaje pracować jeden cylinder do 3 tyś obrotów. Wyłączenie silnika, wyciągnięcie kluczyka...
Mam problem z autem przez ostatnie 3 lata nawet nie próbowałem jechać na benzynie bo zapalał na gazie nawet w mrozy. Ostatnio jechałem i usłyszałem lekkie puknięcie w okolicy silnika lub tłumika i skoczyły duże obroty i przestał reagować na pedał gazu. Jedynie mogę zmniejszyć je śróbą przed mieszalnikiem ale są nie równe i nie reaguje na otwarcie przepustnicy...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
Pojazd: Peugeot 405 GRI (kombi) rocznik 90 Silnik: 1.9 DDZ 8V wtrysk jednopunktowy Fenix 1B firmy Solex Bendix Siemens (jak kto woli) Instalacja LPG: Bingo M Objawy: szarpie przy przyśpieszaniu i strzela w gaźnik, poprzednio tylko do 2000 RPM, teraz w pełnym zakresie obrotów. Na wolnych obrotach trochę nierówno pracuje (jakby wypadające zapłony). Nie...
sprawdź czy nie masz dwu stanów oleju.Jeżeli wtryskiwacz sikał jak oszalały,to pewnie dużo benzyny poszło w miskę.Ta benzyna zmieszana z olejem teraz odparowywuje,stąd dodatkowe wzbogacenie mieszanki. No i idczytaj jak ECU widzi podciśnienie-może szlauchik dziurawy? No i ta rurka o której piszesz w pierwszym poście-tam idzie taki elektrozawór. Istotny.
Problem rozwiązany. Przyczyną strzałów w wydechu była niesprawna głowica. Było gdzieś mikropęknięce i na jednym cylindrze dostawał się płyn do komory spalania. Bardzo niewielki ubytek płynu chłodniczego ok 1l na 10tyś km. Dał mi do myślenia. Wymieniłem głowicę na inną i nic już nie strzela. Dziwne , że nie wychwycili pęknięcia w głowicy jak była sprawdzana...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
czy czujnik ECU to czujnik temperatury do komputera, i jak sprawdzić te czujniki. Gdzie jest, i czy jest w peugeot 306 czujnik podciśnienia na powietrzu w kolektorze ssącym, i jak coś takiego sprawdzić. Bo np. miałem czujnik ten na wlocie powietrza z filtra zabrudzony olejem, i nie wiem czy jest sprawny. przepłukałem go benzyną.
jeszcze raz wtryskiwacze czyściłem w myjce ultradźwiękowej specjalnym preparatem. Problem udało się rozwiązać 1. delikatnie uchodził gaz podciśnieniem (zestaw naprawczy parownika załatwił sprawę) 2. Uszkodzona sonda lambda na benzynie nie dawała tak o sobie znać jak na gazie. Teraz bryka śmiga aż miło
I teraz hit, temat rozwiązany. Były założone 2 termostaty z czujnikiem (podgrzewaczem) takie jak oryginał, co się okazało otwierają termostat przy temp 95 co jak zaraz wyjaśnię już za późno, robiło się zbyt duże podciśnienie i termo się otwierał albo nie koniecznie. Dodam że były to drogie zamienniki. Żeby było porównanie to z różnych firm. Serwis Peugeot...
Mam ten sam problem. Ja na szczęście wiem w czym jest problem (przynajmniej u mnie). Mam sekwencje BRC i uszkodzony parownik. W podciśnienie przpuszcza mi gaz i rano na zimnym silniku zalewa mi się ale gazem. Jedynym sposobem u mnie jest np. przed koncem jazdy przełączyć na benzynę i na paliwku odpala idealnie. Sekwencja niby zawsze odpala na benzynie...
Jest kilka punktów odpowietrzania. Procedura - wpierw zlewamy płyn u dołu chodnicy-zakładamy wąż - zalewamy zbiornik- bez włączania silnika odpowietrzamy układ od najniższego punktu. Tu podobnie. https://youtu.be/OGaOYeELZwc Najważniejsze odpowietrzasz przy ścianie grodziowej, koło termostatu i ewentualnie na chłodnicy i po temacie. Problem może być...
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Silnik ma wypadanie zapłonu nierównomierne, słychać pufanie z wydechu, map w kolektorze koło 420mbar, kąt wyprzedzenia zapłonu mocno skacze od 3 do 17 stopni. Wtryski wyjęte i sprawdzone, pylą ładnie. Spaliny mocno śmierzą benzyną. Kolektor szczelny, cewka, świece wymienione. przy wymianie rozrządu wymienione koło zmiennych faz, popychacze, zawór od...
Witam. Problem dotyczy jak w temacie Peugeota 607 2.0 benzyna z 2001r wyposażonego w ABS/ESP w którym wymieniono pompę ABS (niestety nie wiem jakie błędy wskazywał sterownik, że zdecydowano się na wymianę), wymieniono na używaną. Na dzień dzisiejszy kalkulator ABS/ESP wskazuje błąd przejściowy czujnika ciśnienia, błąd wyskakuje podczas gwałtownego przyspieszenia...
tak jak w sekwencji poprzez dysze przed wtryskami benzynowymi. Co do ciśnienia to najlepiej jakiś mapsensor o znanej charakterystyce zazwyczaj na wyjściu 2,5v przy 1 bar, albo jakimś manometrem przy odpiętym podciśnieniu ustawiasz tyle ile sobie życzysz i podpinasz wężyk. Zaraz, zaraz, jak przed wtryskami benzyny, na wtrysku BOSCH A2.2 jest jeden wtryskiwacz....
Problem w układzie odprowadzenia par paliwa. Zwykle jest on zrealizowany w ten sposób: opary paliwa z baku idą sobie rurką do zbiornika oparów. W zbiorniku oparów (czarna puszka sporawa, zwykle w nadkolu umieszczona) jest węgiel aktywny w którym się opary pochłaniają. jak silnik pracuje, to ten zbiornik oparów jest raz na jakiś czas na niezbyt długo...
czyli po odłączeniu akumulatora i ponownym go podłączeniu , uruchomieniu silnika , zaraz obserwujesz wypadanie zapłonu ? wypada losowo ? na różnych cylindrach ? - problem z czujnikiem położenia wału korbowego jaki kolor mają elektrody świec z poszczególnych cylindrów po przejechaniu kilku dziesięciu km jak któraś jest czarna to problem z tym cylindrem...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
Samochód ma problem z jazdą na benzynie, gazownia jest zamontowana firmy elpigaz (ster STELLA COMFORT LINE ) cdif wykrył dwa błędy: regulacja składu mieszanki-górna granica 2363, autoadaptacja składu mieszanki - górna granica 2331. Silnik jak jest zimny, to nie chce pracować zbytnio na benzynie tzn. gaśnie, trzeba go trzymać na obrotach powyżej 1000/min,...
peugeot podciśnienia benzyna czujniku podciśnienia peugeot benzyna
podłączyć otwieranie bagażnika dekoder cyfrowy polsat oporniki radia
pralka gorenje uklad kierowniczy
Volvo S60 2.5T 2005 – zasilanie zapalniczek i radia, bezpieczniki F10/F11, CEM, schematy Wymiana przepływomierza Endress+Hauser, Siemens, Melitta – procedura, kalibracja, uszczelnienie