Problem rozwiązany, wystarczył dodatek do czyszczenia wtrysków paliwa.
Te powolne kręcenie a potem normalne wskazuje na problemy z rozrusznikiem. Ten powoduje przy takim rozruchu wyczerpanie nadmierne akumulatora, a w rezulatacie reset zegarów.
Potrzebuje jakiegoś schamtu lub pomocy gdzie wychodzi drugi koniec przewodu od czujnika temp cieczy w peugeocie 307 1,6 hdi. Pzdr.
witam wszystkich w moim 206 1.4hdi jest następujący problem -trudno z odpala ok. 10s kręcenia -obroty dochodzą tylko do ok. 2900 -brak mocy -potrafi nagle zgasnąć silnik podczas jazdy ale po przekręceniu kluczyka odpala czasami jest tak że wszystko( wyłączając niezmiennie ciężki rozruch )powraca do normy i przyspiesza normalnie dodam że filtr paliwa...
Juz rozwiązałem swój problem z ciężkim odpalaniem samochodu. Został zregenerowany rozrusznik co naprawdę polepszyło rozruch samochód bardzo szybko kreci i Obudowa filtra paliwa była nie szczelna a konkretnie w tym zaworku co umieściłem powyżej zdjęcie. samochód odpala na dotyk
Temat (prawie) zakończony. Winnym okazał się brak uszczelki pod wtryskiem, a że było naciapane sylikonu- uznałem, że jest szczelnie. Do wymiany został wkład pompy paliwa, bo jest niewydajna- tak wyszło po podpięciu do komputera, zbyt niskie ciśnienie paliwa. stąd ciężkie zapalanie na zimnym i przerywanie. Po rozgrzaniu jest świetnie, auto jak nowe....
Bolek.Jeśli poci się trzpień od pompki tej ręcznej,tzn.że jest nieszczelna i dostaje się tam powietrze,co jest przyczyną cofania się paliwa do zbiornika.Po nocy ciężki rozruch.Pompka do wymiany.
Jakie błędy, jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu? Bez urządzenia diagnostycznego ciężko
Peugeot 307SW 1,6 16V NFU 2005r + LPG, przebieg 320kkm. W skrócie: -trudności z odpalaniem na zimnym silniku -szarpanie silnikiem, nierówna praca, falowanie obrotów na zimnym silniku -w ciągu 2-3 tygodni dwukrotnie check i praca na 3 cylindry, szarpanie i brak mocy. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ustało. Od kilku miesięcy problemy z odpalaniem, trzeba...
Witam, poczytałem troszkę ale myślę że znaleźliśmy prawdopodobną przyczynę słabej iskry. Napisze po kolei jak to było, chociaż jeszcze nie uruchomiłem tego napędu. Problem istniał odkąd kupiłem napęd paralotniowy, palony był nawijąc sznurek na koło przy śmigle i szarpiąc. Tak go paliłem, ale zawsze ciężko palił, bo ta iskra była marna, ale jak już zapalił...
Witam wszystkich forumowiczów,posiadam peugeota 307 z którym to mam problem w zimę .Problem ciężkiego odpalania ciągnie sie już 3 rok. Wystarczy że postoi przez noc na mrozie i pali ciężko albo nie odpala wogóle. Jak już odpali to odpala za każdym razem. Akumulator jest nowy o zalecanych parametrach,świece żąrowe nowe. We wrześniu wymieniona pompa wysokiego...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Nie wnikajmy jak sprawdziłem immo po prostu mam sprzęt do jego wyprogramowania i zajmuje mi to kilka minut akurat w tym modelu. Dodam, jeszcze że zdarza się raz na jakiś czas że podczas pierwszego rozruchu silnik tak jakby chciał łapać i po kilku obrotach znowu cisza,usterka powstała w czasie pracy klient wkładał do bagażnika jakieś ciężkie gadżety...
Witam serdecznie, mam problem z moim pegazusem, a lokalni mechanicy rozkładają ręce. Postanowiłem więc opisać swój problem tutaj, może ktoś spotkał się z czymś podobnym, bądź wpadnie mu jakiś pomysł do głowy. Mianowicie - jakiś czas temu pojawiły się u mnie problemy z rozruchem silnika. Zgasiłem samochód po trasie, wracałem po godzinie i nie odpalał,...
Nie obruszaj sie, Kolego. Czasy majsterkowania przy samochodach minely. Nie ma juz scislej zaleznosci objaw - przyczyna. Trzeba podlaczyc PP2000 i odczytac parametry przy probie rozruchu. Tylko tak mozna wykryc przyczyne problemu. Korekcje sa w normie.
Jako że jest tutaj wielu Weteranów i ekspertów EV mam praktyczne pytanko odnośnie optymalnego ładowania w sensie max przedłużenia żywotności akumulatorów np.: Trojan_T-1275 ok. 150AhC20 12V albo AGH Haze 200Ah 12V ; różnica w cenie jest chyba niewielka... W Ellbee były te AGH Haze 100Ah 12V używane czy 6V? Jakie prostowniki byście polecali aby osiągnąć...
rozruch ciężki ciężki rozruch silnika ciężki rozruch zimno
zmywarka śmierdzi spalenizną debian linux serwer wgranie języka polskiego
esp32 radio internetowe motorower komar
Seat Leon 5F 2014 – radio Android nie działa CANBUS, dekoder MQB, konfiguracja CAN Znaczenie skrótu AAS w elektronice i technologii