Dziękuję za wspaniałą odpowiedź, dwa lata mechanicy się męczyli z wentylatorem a to jedynie zwykły korek, super pomogło
Jest kilka lokalizacji, MAF, MAP, albo dwupinowy w dolocie.
Sprawdziłem kable i faktycznie coś nie kontaktowało we wtyczce.Teraz jest już wszystko ok.Dzięki za podpowiedź.
Kostki są wpięte prawidłowo, po wymianie BSM na kostce od czujnika temperatury dolotu jest teraz 12,5V, a na starym BSM było 5V.
A może ma ktoś wersję peugeota 106 z czujnikiem w kolektorze? Najlepiej byłoby założyć oryginalny dolot niż wiercić dziurę na czujnik.
Rozrzad na 100% dobrze bo bralem z drugiego kolka i czujniki na podlozenie i tamten smiga az milo a tez nie
Czujnik ciśnienia doładowania na dolocie
Witam. Jeżeli auto ma filtr węglowy i elektrozawór oparów, to zrób próbę na zaślepionym przewodzie do niego idącym. Czujnik ciśnienia ma wspólną masę z czujnikiem temperatury dolotu - jak masz możliwość odseparuj tą masę albo podłóż inny czujnik temperatury na dolocie. Pozdrawiam.
To dziura w dolocie za przepustnicą lub uszkodzony czujnik MAP. Na początek dymiarka i test szczelności.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
EGR - zwiększona ilość powietrza w dolocie - zamknięty EGR.
synchronizacja czujników walka i wału sprawdzana? Szczelność dolotu min łączenie przewodu odmy?
Dzięki za podpowiedź i jeszcze jedno wyjołem akumulator, dolot powietrza i tak nie go nie widzę i nie sięgam ręką od góry więc będzie potrzebny kanał i od dołu ?
Dzięki za odpowiedź. Proszę jeszcze o te rysunki komory, dokładnie mam trochę problemów z przewodami podciśnieniowymi od serwa i kolektora dolot. Pozdrawiam wszystkich!
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
Jeśli to wersja do 2009 to od strony skrzyni biegów pod dolotem powietrza z filtra pow. /łączenie skrzyni z silnikiem. I jest to czujnik wału a nie wałka.
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Witam Peugeot 307 1.4 benzyna 2007r na zmiennych faz rozrządu przebieg 130tys Problem polega na zbyt dużym podciśnieniu w kolektorze dolotowym przez co obroty falują a jak auto jest zimne to szarpie przerywa czasem zgaśnie ale tylko na zimnym silniku na ciepłym jest normalnie, minimalnie obroty czasem przyfaluja Sprawdzony kolektor na szczelność dymiarka...
Witam, problem z głowy:-) Czujnik podciśnienia na dolocie...ułamany króciec od wężyka...skleiłem i wszystko gra i buczy. Pozdrawiam
Może przepływomierz zacina się na potencjometrze obrotowym. Widziałeś żeby przepływomierz miał potencjometr obrotowy? Bo ja nie. W tym samochodzie nie ma przepływomierza!!!! Jest MAPsensor (czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym), a jak jest to znaczy że przepływomierza nie ma. Zacząć od diagnostyki podkreślam po raz kolejny! Na podstawie diagnostyki...
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
No jest kłopot, po wyminie czujnika bez zmian odkręcili dolot i nie zasysa powietrza. Będę pisał o dalszych postępach. Wiadomo już że przeskoczył pasek rozrządu o 2 zęby. Zapowiada się nieźle.
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
EGR nie udało mi się wyciągnąć całkowicie, wykręciłem go ze śrub, doloty wyloty nie odpinając dopływu chłodzenia, blaszka nad wtryskami wykręcona, pchnąłem go 3-4 cm z i wystarczyło żeby dojść z kluczem 27. Czujnik wymieniony, samochód chodzi. Czy płyn do chłodzenia EGR jest uzupełniany z zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy? 100ml mi zeszło próbując...
Szukam wsadu virgin EEPROM do sterownika Valeo J34P z Peugeota 206+. Objawy usterki rodem z archiwum X - pacjent pracuje nierówno na jałowych obrotach, odczyt parametrów wskazał duży rozjazd wskazania temperatury dolotu (IAT). Zamówiony drugi czujnik, instalacja sprawdzona, a czujniki były podstawiane do drugiego samochodu (Citroen C3 z tym samym ECU)....
Mimo ze nikt niechce pomoc bede pisal co bylo robione moze komus sie to przyda w przyszlosciu, po wymiabie czujnika polozenia przepustnicy bez zmian,tak samo po wymianie czujnika predkosci obrotowej sterownika silnika,sondy lambda i czujnika temperatury powietrza w dolocie,teraz czekam na map sensor
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
Niestety informacje producenta nie są nazbyt bogate i ograniczają się do schematu ogólnego, schematu podłączenia czujnika (w dwóch, sprzecznych ze sobą wersjach sic!). No co ty opowiadasz...? Przecież tam masz dwa czujniki - na dolocie i wylocie - to jak chcesz mieć jeden schemat? To akurat czujnik indukcyjny, nie Halla (posiada magnes trwały i jest...
P2562 Turbosprężarka Zwiększ sterowania czujnik położenia "" Obwód Wystepuje tylko taki błąd, sprawdzalem dolot do turbiny i wszystkie opaski dokladnie i nadl jest to samo.
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym. Ale po wyjęciu wtyczki z map sensora temperatura...
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
Błąd MAP sensora masz stały? Jaka jest wartość ciśnienia w dolocie na nie odpalonym silniku i gdy pracuje na biegu jałowym? Jeżeli czujnik szwankuje to nie dziw się że auto nie chce palić...
P0170 to błąd ogólny składu mieszanki i nie ma na to"gotowca". Problemem może być MAP,MAF ,słabe ciśnienie paliwa,("w normie" to nie jest diagnoza),sonda ,wtryski,lewizna w dolocie. Jak chcesz coś zdiagnozować to po9daj dane z czujników jak wyżej dodatkowo obie korekty. Pewnie nie na taką odpowiedź liczyłeś co?
A gazownia jest?Może gaz idzie w dolot?Czujnik temp sprawdzony był?Parametry na zimnym? Pompa raczej nie.Ale to by było najlepiej manometr zapiąć.Może jeszcze jakiś zanik napięcia w BSM to te przekaźniki wiadomo..
Witam mam następujący problem. Moje auto to Peugeot 407 2,0 hdi 136km Sterownik silnika SID 803. Od jakiegoś czasu mam problem z wyskakującym błędem i kontrolką silnika: P0095 Sygnał temperatury powietrza dolotowego (rura dolotowa) : Spójnosc Odczyt z diagbox-a. Czujnik temperatury dolotowej wymieniony na nowy z ASO błąd po 30km znów powrócił. Nadmieniam...
EGR nie udało mi się wyciągnąć całkowicie, wykręciłem go ze śrub, doloty wyloty nie odpinając dopływu chłodzenia, blaszka nad wtryskami wykręcona, pchnąłem go 3-4 cm z i wystarczyło żeby dojść z kluczem 27. Czujnik wymieniony, samochód chodzi. Czy płyn do chłodzenia EGR jest uzupełniany z zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy? 100ml mi zeszło próbując...
W takim razie wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy , sprawdz czujnik temperatury Dodano po 10 Niech zajrzą w dolot czy nie jest zasyfiony
Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Znalazłem nawet informację, że ma być 1V. Dlaczego więc u mnie jest 4V na zamkniętej i 4.88V na max otwartej ? Mowa oczywiście o pomiarach między zaciskami 1 i 2 na włączonym zapłonie. Kręcenie TPSem daje tylko i wyłącznie gorsze efekty jeśli chodzi o pracę silnika. Obecnie patrząc...
To jest czujnik temp powietrza w dolocie . Jeżeli widzi rożne temp miedzy przepływką a tym czujnikiem to tez mogą się dziać takie cyrki. Po odłączeniu ecu przyjmuje temp 20 zastępczo i dlatego jest poprawa.
Jak strzela w dolot to znaczy że paliwo i iskra jest. W zasadzie to są dwie opcje. Źle rozrząd ,albo np zamarzł wydech. Czujnik jest na zamachowym więc nie wiem co innego jeszcze.No może jakimś cudem ścięło klina na kole wałka. Może.
Mam dokładnie ten sam problem w Volvo v50 1.6d. Masz FAP ? Udało się rozwiązać ten problem ? W ramach walki z problemem zrobiłem: - nowy n75 - nowy EGR - wymiana przepływomierza na inny używany trochę młodszy (moje auto jest z 2010 a przepływomierz z 2012) - wymiana wszystkich opasek na dolocie na nowe - wymiana przepustnic w dolocie - czyszczenie chłodnicy...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
witam sprawdż czujnik tem powietrza, przy 20st ma opór 2000-3000om a przy 90st 200-300om, prawie prosta charakterystyka, bds podał Ci jeszcze napięcie na ecu, sprawdż jeszcze silnik krokowy opór na cewce około 50-60 om, jeszcze może być też zanieczyszczona przepływka, jak zasysa gorące powietrze to jego gęstość jest mniejsza więc musi dostać mniej paliwa...
Czujnik do sprawdzenia na gruszce turbo. A map musi być na wężu dolotowym między głowicą a przepustnicą.Sprawdziłem to za ciebie . Zadowolony?
Witam i jak udało się rozwiązać problem z depollution fault system? ja mam to samo od jakiś 3 lat i nie wiem co już można zrobic? uszczelniłem cały dolot. założyłem separator oleju wymieniłem czujnik map sensor. poprawiło sie dosłownie na 1500 km w trasie nad może i spowrotem . i znowu to samo. wymieniłem jeden wtryskiwacz benzynowy bo zgłaszał błąd...
1. Wentylator - może być uszkodzony przekaźnik od wentylatora. Z tego co wiem to komputer steruje jego pracą a wątpię żeby to on byl uszkodzony. Przekaźnik się zwiera zalączając wentylator ale już się nie rozwiera. Bzdurą jest wymiana wentylatora skoro pracuje. Trzeba popracować nad jego sterowaniem. 2. Obroty - uwalony silniczek krokowy albo brudna...
Na kompie 3 błędy 1 przepływomierz 2 EGR te dwa to po odpieciach przeze mnie. 3 P0113 - wskazuje na czujnik temp powietrza w dolocie , ale po wykasowaniu postał ,znów silnik ostygł i objawy jak wyżej z tym ze po ponownym podpięciu brak jakichkolwiek błędów . Jakies pomysły ?
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
Witam. Posiadam peugeota 307 z silnikiem 2.0 177km i od jakiegoś czasu borykam się z problemem wysokich obrotów. Lewego powietrza nigdzie nie łapie. Jedyny błąd to"regulacja położenia wałka rozrządu po stronie dolotu-za mocno wyprzedzony". Podkładałem drugi czujnik problem ten sam. Pomożecie? Dodano po 4 Ktoś pomoże?
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Nie masa wtryskiwaczy a plus po zapłonie. Wtryski masę biorą z ECU, 1H2, 1G3, 1G2, 1H3. Czujnik temp powietrza dolotowego (IAT) to 3A2, i pewnie 1C2 lub 1C3
Samochód wrócił od elektryka. Okazało się że ktoś zanim go kupiłem majstował coś przy czujniku temperarury i odwrotnie podpiął kostki. Mechanik jak mi go wymieniał na nowy to podpiął tak jak było. Ponadto skalibrowano wszystkie wtryskiwacze i auto dziś odpaliło bez problemu. Nie wiem jak by bylo przy ujemnych temperaturach ale wskazówka temperatury...
Witam Czy ktoś rozwiązał już powyższy problem. Niestety powyższy problem z vti dopadł i mnie po wymianie uszczelki pod głowicą. Muszę zaznaczyć, że przed wymianą uszczelki silnik pracował równo. Sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe i już nie mam pomysłu. Nie aktualizowałem jeszcze oprogramowania ale czy błąd może być w oprogramowaniu jeżeli przed...
Witam Jak w temacie mam problem z moim peugeotem. Od jakiegoś czasu auto bardzo słabo odpala na zimnym silniku , nieraz trzeba kręcić z 5 minut. Podczas próby odpalenia z rury wydechowej wydobywa się dym i czuć nie spalony olej napędowy. Jeśli już uda uruchomić auto obroty na biegu jałowym falują potrafi sam zgasnąć. Znajomy kupił niedawno interfejs...
Witam szanowne grono. Mam problem w Diagnostyce Peugeota 207 1.4 8V 75km z 2008r. Autko od 3 lat w rodzinie i zostało ono kupione z problemem z szarpaniem silnika na zimnym rozgrzewającym się silniku. Po rozgrzaniu silnika powyżej 80 stopni i dalej podczas jazdy silnik pracuje prawidłowo. W zimę efekt jest dużo gorszy. Poniżej przedstawiam swoje dotychczasowe...
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
- muszę sobie załatwić pirometr czym prędzej - wentylator na postoju załącza się, wystarczy, że auto trochę postoi odpalone i wtedy to jest najlepsze - żadne kontrolki się nie palą - zapaliłem, odłączyłem czujnik i się nie zapala (w czasie jazdy mam to sprawdzić też?) Silnik to 1.1 z Saxo 99r, założony około 2 tygodni temu, tamten się po prostu poddał...
zapełnienie filtra czastek stałych 41% Dodano po 3 wirnik w turbinie poruszany w palcach od strony dolotu kręci się lekutko, łopatki całe, nie ma wyczuwalnego luzu na ośce. Wnioski: Szczelność - OK Sterowanie - OK Geometria - OK Wirnik - OK Pozostaje wydech, mimo 41% zapełnienia FAPA, tak sobie myśle teraz, że może SID albo ktoryś czujnik różnicy ciśnień...
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
Gdzie w tym aucie jest złącze diagnostyczne ? Chętnie bym to podpiął pod kompa u jakiegoś znajomego coby popatrzeć na wartości czujników. Pod komputerem szukaj wtyczki zielonej z dwoma pinami. Możesz sobie wybłyskać kody, bez podpinania do komputera. Skoro SWAPowałeś kilka silników od Poloneza, a nawet nie możesz sprawdzić luzu na zaworach? Toż wystarczy...
tam sa dwa czujniki w tej przepustnicy - jeden to czujnik polozenia, a drugi temperatury. skoro po odpieciu wszystko wraca do normy, to nie ciekawi Cie za co akurat ten czujnik odpowiada? wstaw fote, bo juz samo stwierdzenie 'przepustnicy świeżego powietrza' jest dosyc niejasne. daj fote, a stanie sie jasnosc. moze niepotrzebnie grzebiesz silnik, skoro...
znaczy silnik w bdb kondycji, jak kata nie ma to nie ma co blokowac i bledy moglyby wystepowac ale nie wlasciwego przeplywu lub skladu mieszanki ale nie wypadania zaplonow. a jak wyglada dolot? nie chodzi mi o sama przepustnice ale o "glebszy" element tj gardziel ktora kieruje powietrze z przepustnicy do glowicy? ew zadzwon do mnie 575671915 pogadamy...
Tym zaworem bym się na teraz nie martwił (od termostatu). Co do turbo to może być wszystko począwszy od sterowania, zawór, wężyki, gruszka lub nawet sama zmienna geometria (a może tylko komputer nie odczytuje z czujnika położenia geometrii). To robi problemy z zachowaniem samochodu. Nie wiem co masz na myśli lewe powietrze, chyba, że jest gdzieś uszkodzony...
Diagnoza autoryzowanego serwisu peugeota: Nalezy wymienic czujnik cisnienia w pompie wysokocisnieniowej, przeplywomierz, obudowe filtra paliwa. czujnik zostal przeczyszczony i podobno narazie dziala, w obudowie filtra paliwa podobno zacina sie jakis zawor. Usterke usunwli za 438 zl ale nie daja gwarancji ze sie nie pojawi znowu:( Mam pytanie czy w ukladzie...
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
Nie. Auto to Peugeot 306. Przy tej klapce nie ma zadnych przewodow. Nic nie steruje on elektrycznie. Wiem tylko ze nie dziala. Klapka jest stale otwarta na zimne powietrze.
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił 4 bo auto nie miało nic mocy, dojechałem do pracy bez turbo,...
Mam jakies pojęcie na tematdiagnozowania i pierwsze co zrobilem to pojechalem do nalepy.....więc proponuję tylko czytać bardziej wnikliwie :) No nalepa sie podlanczal i tak jak pisalem wyżej nie mógł sie zakomunikowac z kompem Nie wiem z jakiego powodu sie nie polączył.... ale fakt faktem probowal 45min i lipa.... Właśnie tych czujnikówj est aż 3......
Czy to ci wystarczy? Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09993 89 2 0227 Data Początku Gwarancji 01.07.2005 NRE(homologacja) e2*98/14*0252*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE DUŻY KĄT 2 SILNIK...
Tak wstępnie wygląda, że "nasi tam byli". Widzę tu 3 typy błędów: - DPF (czujnik różnicowy, temperatura za katalizatorem, pompa dodatku do oleju) - podejrzewam, że jest wycięty DPF "na sztukę" i wymienionych czujników brak albo są ucięte. To by tłumaczyło błędy zwarcia do masy lub rozwartego obwodu - EGR - pewnie zaślepiony albo zacięty - elektrozawór...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
To jest generalnie przebój z tą mocą Panowie w tym 508. Ja finalnie nie znalazłem żadnego magika od Peugeota, który by to ogarnął. WV, Audi tak, ale do francuzów jakoś brak mądrych, zwłaszcza jak z kompa nic nie wynika. Wtryski raczej nie bo ja miałem 130k przebiegu przy tym problemie, troche za wczesnie jak na wtryski, nawet delphi, zwłaszcza że auto...
Cześć, mam problem z Peugeot 205 1.6 GTI 105 lub 115 KM, wtrysk LE-Jetronic. Auto przerywa, dusi się do 2, 2.5 tys obr. Powyżej działa bardzo dobrze. Sprawdziłem: przepływomierz - czujnik powietrza zasysanego reaguje na ciepłe powietrze z suszarki, zmienia się oporność; oscyloskop pokazuje płynną zmianę sygnału, gdy ruszam klapką. czujnik temperatury...
Ja ogólnie już myślałem nad zrobieniem dolotu z wersji 90km, omijając przepustnicę dozującą ciepłe powietrze, tak by wszystko szło przez fmic bez obawy, że mimo na odłączonej przepustnicy coś się dostanie. Tylko potrzebne kolanko i rura od turbo do węża ic. Fap został usunięty mechanicznie i programowo z wyłączeniem wszelkich czujników, jedynie nie...
Objaw jest nastepujący: Przy pełnym i gwałtownym wciśnięciu pedału gazu gdzieś w zakresie 90-100 % samochód dostaje zamulenia i traci moc. Niewielkie odpuszczenie pedału powoduje, że zaczyna w miarę normalnie jechać, jeśli pedał wciskać powoli i płynnie to przyśpiesza w miarę normalnie. Sprawdzono: Rozrząd - OK Sprężanie - OK Odczyty i weryfikacja MAP...
Witam, auto jak w temacie pracuje idealnie tylko na wolnych obrotach, kazde dodanie gazu powoduje dławienie silnika który nie wkreca sie powyzej 1200 obrotow. Planet nie widzi zadnych błedów. Sprawdziłem 1-cisnienie sprężania 2-cisnienie pompy paliwa 3-ustawienie rozrządu 4-drożnosc wydechu 5-prace sond lambda 6-prace przepustnicy program widzi zmiane...
Witam Błędy pojawiły mi się tylko raz gdy samochód stał długo na parkingu DS5 1,6THP 200KM. Dotyczą powolnego lub nieprawidłowego poruszania się silnika elektrycznego systemu otwarcia zaworów dolotowych Velvetronic w tym wałka systemu Velvetronic lub usterki czujnika który w moim przypadku jest w silniku. Ze względu, że samochód ma włączone opcje palenia...
POMOCY!!! PEUGEOT 407 2,0 HDI 136km 2004r. RHR silnik. Mam trzy błędy P1598 P1351 i P0095 po wykasowaniu błędów przejechałem 70km i z powrotem te same błędy. Wymieniłem czujnik temperatury powietrza dolotowego, przepływomierze 3 szt. Elektryk wgrał nowe mapy i po przejechaniu znowu te same błędy. Samochód jedzie normalnie nie traci mocy kompletnie nic....
Wiązki dziś sprawdziliśmy obie tzn po obu stronach i wyglądają ok. Na bardziej specjalistyczne testy zbrakło przyrządów, ale poruszenie prawym czujnikiem spowodowało aktywację prędkościomierza więc chyba coś jest na rzeczy. Generalnie sam czujnik prawy jest uszkodzony więc jutro go wymienię i zobaczymy co będzie. Większym problemem jest, że komputer...
Witam. Mam następujący problem mianowicie mam autko jak w temacie Peugeot 106 1,1 na mono wtrysku boscha mono jetronic 2.2 + LPG a problem jest taki ze jak sie auto zagrzeje to obroty same wzrastają czy to na benzynie czy na LPG. Dolot szczelny wymieniony TPS (zamiennik) i ustawiony. Wymieniony czujnik temperatury silnika. Wyczyszczony nastawnik przepustnicy...
A może ktoś posiada rozpiskę tych czujników przedstawionych na tym zdjęciu, samo zdjęcie udało mi się zdobyć, ale są opisane tylko czujniki temperatury płynu chłodzącego i czujnik temperatury powietrza dolotowego.
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Westgate, blowoff, rozrząd, wydech, dolot, czujniki ciśnienia(paliwa, w kolektorze, doładowania) Zasilania czujników, wiązka do sondy lambda oraz sama sonda wymieniona na odpowiednik boscha i bez zmian... Kasowane adaptacje bez zmian, sonda pierwsza stoi na wolnych w granicach 780mv druga pracuje w pełnym...
Podciśnieniowy zawór EGR nie ma żadnych czujników. Jedynie przy zamkniętym egrze będzie zawyżał dane z przepływomierza. Ponieważ mam zaślepiony dolot z egra, mam ciągle zawyżony przepływ powietrza, ale wcześniej nie było tego błędu. Powtórzę jeszcze, że chcę zrobić bypass kabli od elektrozaworu, bo tak jak napisałem w pierwszym poście, ni stąd ni zowąd...
Witam, Niestety, robię się bezsilny i muszę o coś zapytać. Temat dotyczy mojego Peugeota 307 SW z 2.0 HDI RHR 136 koników. Przez tydzień byłem nad morzem, a Peugeot sobie stał w garażu. Po powrocie z urlopu wsiadam, przekręcam kluczyk, zakręcił kilka razy i bateria stwierdziła, że nie ma siły. Podłączyłem kable rozruchowe, Peugeot kręci jak wściekły,...
Witam, Jestem posiadaczem 206+ z 2010r, silnik 1.1 60KM, benzyna+LPG (instalacja nowa, montowana w czerwcu tego roku). Mam wrażenie , że ma bardzo słabą reakcje na gaz, słabo przyspiesza, niezależnie czy benzyna czy LPG. W pracy jeżdżę Kią Picanto fabryczny LPG, bodajże 60 parę koni i nieporównywalnie lepsze przyspieszenie. Na jałowym widać nieregularne,...
Witam, od jakiego czasu borykam się z następującym problemem: Spadek ciśnienia na turbinie jest zawsze w parze ze spadkiem zadatku powietrza, zarówno zadanym jak i zmierzonym. Pojawia się niesystematycznie, ale jak już to zawsze w tym samym zakresie obrotów od ok 1900 do ok 2200 i tylko przy maksymalnym obciążeniu. Po tym spadku ciśnienie wraca do wartości...
Egr może nieszczelny i ciśnienie ucieka. O EGR-erze była mowa poprzednio, więc nie wiem, po co to powtarzanie po mnie, to po pierwsze. Przy nieszczelnej recyrkulacji spalin ciśnienie powietrza właśnie będzie dokładnie odwrotnie, tzn. większe niż zadane, to po drugie. Dlatego, że obydwa ciśnienia się sumują , tj. ciśnienie bezwzględne wzrośnie z uwagi...
Proszę bardzo...https://fault-code.com/p0110/ Czujnik IAT (temperatura powietrza dolotowego) jest termistorem, co w zasadzie oznacza, że mierzy temperaturę powietrza poprzez wykrywanie zmian oporu rezystora w strumieniu powietrza . Zwykle znajduje się gdzieś w kanale powietrza dolotowego, ale w niektórych aplikacjach może być umieszczony...
Nic sie nie stało:) Myślałem nad takim rozwiązaniem: wychodzimy od wyjscia przepustnicy i montujemy kolano aby uciec w bok, dalej będzie szła rura abym się oddalił od silnika i miał jak przymocoać filtr aby się nie zerwał, za ta rurą doszłaby turbinka (po jakim czasie jest prawdopodobieństwo rozpadnięcia się tego wynalazku?), a za tym filtr powietrza...
Witam mam problem ze swoim peugeot 308 1.4 ben gaz. Silnik po odpaleniu pracuje nierówno jakby się dławił. Na benzynie trochę też. Instalacja brc. Pojawiają się błędy P2178. Dodam że wymieniłem już : Kable zapłonowe Cewki Świece Sonda lambda Reduktor Czyszczony dolot Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Czujnik zmiennych faz rozrządu No i cały rozrząd...
Witam jestem tu nowy i mam problem z peugeotem wyskakuje mi błąd P0108 przy poprzednim tym błędzie wymieniłem czujnik ciśnienia na kolektorze pojeździłem z 1000km i znów to samo opis błędu wysokie napięcie na czujniku bezwzględnego ciśnienia w kolektorze dolotowym wspomnę tez ze zakupiłem ten czujnik jako zamiennik a oryginalny był z bosch i nie wiem...
Witajcie! Od chwili zakupu pojawiał się błąd antipollution fault i check engine. Jednak samochód jechał normalnie i tematem tym zająłem się dopiero od początku tego roku, gdyż w czasie zimy błąd pojawiał się bardzo rzadko (temp. poniżej 0 st. C). Zatem wymieniłem: - katalizator, - 2 sondy lambda. W pewnym momencie po wykasowaniu innych błędów związanych...
Witam, Peugeot 207 CC 1.6 VTi 120 KM na Diagboxie pokazuje błąd P11AA (sygnał czujnika w rurze dolotowej). W momencie pojawienia się błędu włącza się wentylator na maxa i zbija temperaturę do 70 stopni. Poza tym auto nie ma żadnych objawów błędu, brak checka, jeździ normalnie, ma moc. Po podpięciu komputera, zanim pojawi się błąd, pokazuje ciśnienie...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
Cześć, mam problem z niedawno zakupionym autem - samochód ma problem z wchodzeniem na obroty i względnie małą moc, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 tys obr/min ma problem aby przekroczyć te obroty, później też jest słabo. Dodatkowo nie mogę ustawić wyprzedzenia zapłonu, gdyż silnik ma wolne obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm - wymagane do regulacji...
jaki silnik masz robert? jezeli hdi to niestawiał bym na wtryski, czy pompe to są elementy najmniej awaryjne, chyba że jeżdziłeś bez filtra, sprawdż dolot, były jeszcze jakieś naprawy np. blacharskie? regulator ciśnienia (pompa cr?) jak cr to na rozruchu min 300-350 bar, a może immo Ci szwankuje, mam taki własnie samochód w naprawie , nie chciał zapalić...
problem rozwiązany a przyczyna banalna - pierwszy przepływomierz był faktycznie wadliwy, drugi VDO był sprawny, po podłączeniu kompa wyświetlił się błąd P0100 i P0110 zwarcie w obwodzie przepływomierza i czujnika temperatury powietrza w dolocie. Ten błąd najwyraźniej nie znika samoczynnie - przyczyną "zwarcia" był preparat do konserwacji styków który...
peugeot dolot czujnik temperatura dolot czujnik ciśnienie dolot
czujnik misce olejowej kabel monitor 120hz mapowanie portu drukarki
lodówka turystyczna granat audio
Schemat prostownika z tyrystorami T25, 12V Schemat prostownika 12V z tyrystorami T25