w tym aucie generacja jakiego kolwiek błedu uruchamia wentylator .... nie szukaj na sile innych przyczny pracy tego wentylatora wszystko sklada sie do twojego bledu zawory proste ? sciagales glowice po rozwalonym pasku ? jesli robiles pelny remont glowicy to szukaj problemu w uszczelnieniu kolektora ssacego problemow z przepustnica lub tez sprawdz jakie...
Sprawdziłem kable i faktycznie coś nie kontaktowało we wtyczce.Teraz jest już wszystko ok.Dzięki za podpowiedź.
Kostki są wpięte prawidłowo, po wymianie BSM na kostce od czujnika temperatury dolotu jest teraz 12,5V, a na starym BSM było 5V.
Jest kilka lokalizacji, MAF, MAP, albo dwupinowy w dolocie.
Czujnik ciśnienia doładowania na dolocie
A może ma ktoś wersję peugeota 106 z czujnikiem w kolektorze? Najlepiej byłoby założyć oryginalny dolot niż wiercić dziurę na czujnik.
Witam. Jeżeli auto ma filtr węglowy i elektrozawór oparów, to zrób próbę na zaślepionym przewodzie do niego idącym. Czujnik ciśnienia ma wspólną masę z czujnikiem temperatury dolotu - jak masz możliwość odseparuj tą masę albo podłóż inny czujnik temperatury na dolocie. Pozdrawiam.
To dziura w dolocie za przepustnicą lub uszkodzony czujnik MAP. Na początek dymiarka i test szczelności.
Rozrzad na 100% dobrze bo bralem z drugiego kolka i czujniki na podlozenie i tamten smiga az milo a tez nie
EGR - zwiększona ilość powietrza w dolocie - zamknięty EGR.
A może po odpięciu krokowego sterownik uśrednia sobie wszystko i dlatego lepiej chodzi. Najpierw sprawdzić, czy dolot jest szczelny. Sprawdzić, jak będzie chodzić z podpiętym krokowym, a odpiąć mu np. czujnik temperatury. A najlepiej podpiąć kompa.
synchronizacja czujników walka i wału sprawdzana? Szczelność dolotu min łączenie przewodu odmy?
gdzie znajduje się czujnik ciśnienia doładowania przy tym silniku Nigdzie, to silnik wolnossący. Zrób odczyt parametrów i podaj wartość podciśnienia w dolocie
Dzięki za odpowiedź. Proszę jeszcze o te rysunki komory, dokładnie mam trochę problemów z przewodami podciśnieniowymi od serwa i kolektora dolot. Pozdrawiam wszystkich!
Witam, problem z głowy:-) Czujnik podciśnienia na dolocie...ułamany króciec od wężyka...skleiłem i wszystko gra i buczy. Pozdrawiam
Jeśli to wersja do 2009 to od strony skrzyni biegów pod dolotem powietrza z filtra pow. /łączenie skrzyni z silnikiem. I jest to czujnik wału a nie wałka.
Dzięki za podpowiedź i jeszcze jedno wyjołem akumulator, dolot powietrza i tak nie go nie widzę i nie sięgam ręką od góry więc będzie potrzebny kanał i od dołu ?
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
Może przepływomierz zacina się na potencjometrze obrotowym. Widziałeś żeby przepływomierz miał potencjometr obrotowy? Bo ja nie. W tym samochodzie nie ma przepływomierza!!!! Jest MAPsensor (czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym), a jak jest to znaczy że przepływomierza nie ma. Zacząć od diagnostyki podkreślam po raz kolejny! Na podstawie diagnostyki...
Jak jest zaciągana do końca to turbo musi "dmuchać" . Jak nie ,to zostaje uszkodzenie któregoś wirnika np kompresji, albo np kierownic. A jak jest ok to nieszczelność dolotu. Trzeba sprawdzić to wszystko a potem wartość powietrza zadaną i rzeczywistą. Widzę też że jest czujnik położenia i też odczyty z niego a więc poprawna regulacja sztangi ma znaczenie....
Miałem bardzo dużo przypadków, kiedy nieszczelny dolot powodował kopcenie na czarno. Powodem tego jest większy przepływ powietrza przez przepływomierz i sterownik automatycznie daje większą dawkę paliwa (mapa ogrznicznika dymienia lub lambda). Sądzę, że w tym przypadku nie będzie silnik dymił zbyt długo, mimo większej masy powietrza wskutek nieszczelnego...
Mimo ze nikt niechce pomoc bede pisal co bylo robione moze komus sie to przyda w przyszlosciu, po wymiabie czujnika polozenia przepustnicy bez zmian,tak samo po wymianie czujnika predkosci obrotowej sterownika silnika,sondy lambda i czujnika temperatury powietrza w dolocie,teraz czekam na map sensor
Witam, Sprawdź czy nie ma fałszywego powietrza w dolocie, nieszczelności podciśnienia. Gdyby to był uszkodzony czujnik, to powinno się tak objawiać przy każdej prędkości, przy każdych obrotach. Myślę, że to niewłaściwa mieszanka paliwowo-powietrzna. Czy masz oprogramowanie diagnostyczne, w którym możesz podejrzeć oba czujniki tlenu i przepływomierz?
No jest kłopot, po wyminie czujnika bez zmian odkręcili dolot i nie zasysa powietrza. Będę pisał o dalszych postępach. Wiadomo już że przeskoczył pasek rozrządu o 2 zęby. Zapowiada się nieźle.
Witam. Mam błąd P2279 w Peugeot 308 1,6 THP 150KM benzyna. Zastanawiam się czy wymiana pokrywy zaworów rozwiąże problem. Wymieniłem czujnik MAP Sensor ale nie naprawił się błąd. Przewody podciśnienia wizualnie są ok. Auto kupiłem miesiąc temu z tym błędem, także nie wiem co poprzedni właściciel robił. Wiem tylko, że pokrywa zaworów jest wklejona na...
Niestety informacje producenta nie są nazbyt bogate i ograniczają się do schematu ogólnego, schematu podłączenia czujnika (w dwóch, sprzecznych ze sobą wersjach sic!). No co ty opowiadasz...? Przecież tam masz dwa czujniki - na dolocie i wylocie - to jak chcesz mieć jeden schemat? To akurat czujnik indukcyjny, nie Halla (posiada magnes trwały i jest...
Szukam wsadu virgin EEPROM do sterownika Valeo J34P z Peugeota 206+. Objawy usterki rodem z archiwum X - pacjent pracuje nierówno na jałowych obrotach, odczyt parametrów wskazał duży rozjazd wskazania temperatury dolotu (IAT). Zamówiony drugi czujnik, instalacja sprawdzona, a czujniki były podstawiane do drugiego samochodu (Citroen C3 z tym samym ECU)....
Błąd MAP sensora masz stały? Jaka jest wartość ciśnienia w dolocie na nie odpalonym silniku i gdy pracuje na biegu jałowym? Jeżeli czujnik szwankuje to nie dziw się że auto nie chce palić...
Zrób diagnostykę. Przepływ powietrza żądany/oczekiwany, podciśnienie w ssącym, kąt otwarcia przepustnicy, test szczelności dolotu, obroty jałowe żądane/oczekiwane, korekty lambda. Czytanie błędów to nie diagnostyka. Opiniami mechaników nie naprawisz - jak nie przysiądzie ktoś z wiedzą, to nie zrobisz.
P0170 to błąd ogólny składu mieszanki i nie ma na to"gotowca". Problemem może być MAP,MAF ,słabe ciśnienie paliwa,("w normie" to nie jest diagnoza),sonda ,wtryski,lewizna w dolocie. Jak chcesz coś zdiagnozować to po9daj dane z czujników jak wyżej dodatkowo obie korekty. Pewnie nie na taką odpowiedź liczyłeś co?
A on ci sie na maxa nagrzewa tylko do 70'c stopni? Dodano po 16 I jak wymieniasz jakieś czujniki, lambdy, przepływomierze to dobrze jest zresetować komputer silnika , można odłączyć masę akumulatora ale jak masz zamek centralny na radio albo podczrw. to może zgubić sygnał i trzeba programować kluczyk(dla nie wprawionych upierdliwe zadanie) lepiej by...
P2562 Turbosprężarka Zwiększ sterowania czujnik położenia "" Obwód Wystepuje tylko taki błąd, sprawdzalem dolot do turbiny i wszystkie opaski dokladnie i nadl jest to samo.
To jest czujnik temp powietrza w dolocie . Jeżeli widzi rożne temp miedzy przepływką a tym czujnikiem to tez mogą się dziać takie cyrki. Po odłączeniu ecu przyjmuje temp 20 zastępczo i dlatego jest poprawa.
Na kompie 3 błędy 1 przepływomierz 2 EGR te dwa to po odpieciach przeze mnie. 3 P0113 - wskazuje na czujnik temp powietrza w dolocie , ale po wykasowaniu postał ,znów silnik ostygł i objawy jak wyżej z tym ze po ponownym podpięciu brak jakichkolwiek błędów . Jakies pomysły ?
W takim razie wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy , sprawdz czujnik temperatury Dodano po 10 Niech zajrzą w dolot czy nie jest zasyfiony
Witam. Posiadam peugeota 307 z silnikiem 2.0 177km i od jakiegoś czasu borykam się z problemem wysokich obrotów. Lewego powietrza nigdzie nie łapie. Jedyny błąd to"regulacja położenia wałka rozrządu po stronie dolotu-za mocno wyprzedzony". Podkładałem drugi czujnik problem ten sam. Pomożecie? Dodano po 4 Ktoś pomoże?
A gazownia jest?Może gaz idzie w dolot?Czujnik temp sprawdzony był?Parametry na zimnym? Pompa raczej nie.Ale to by było najlepiej manometr zapiąć.Może jeszcze jakiś zanik napięcia w BSM to te przekaźniki wiadomo..
Witam Jak w temacie mam problem z moim peugeotem. Od jakiegoś czasu auto bardzo słabo odpala na zimnym silniku , nieraz trzeba kręcić z 5 minut. Podczas próby odpalenia z rury wydechowej wydobywa się dym i czuć nie spalony olej napędowy. Jeśli już uda uruchomić auto obroty na biegu jałowym falują potrafi sam zgasnąć. Znajomy kupił niedawno interfejs...
Witam Czy ktoś rozwiązał już powyższy problem. Niestety powyższy problem z vti dopadł i mnie po wymianie uszczelki pod głowicą. Muszę zaznaczyć, że przed wymianą uszczelki silnik pracował równo. Sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe i już nie mam pomysłu. Nie aktualizowałem jeszcze oprogramowania ale czy błąd może być w oprogramowaniu jeżeli przed...
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
EGR nie udało mi się wyciągnąć całkowicie, wykręciłem go ze śrub, doloty wyloty nie odpinając dopływu chłodzenia, blaszka nad wtryskami wykręcona, pchnąłem go 3-4 cm z i wystarczyło żeby dojść z kluczem 27. Czujnik wymieniony, samochód chodzi. Czy płyn do chłodzenia EGR jest uzupełniany z zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy? 100ml mi zeszło próbując...
Jak strzela w dolot to znaczy że paliwo i iskra jest. W zasadzie to są dwie opcje. Źle rozrząd ,albo np zamarzł wydech. Czujnik jest na zamachowym więc nie wiem co innego jeszcze.No może jakimś cudem ścięło klina na kole wałka. Może.
Tylko map sensor mierzy podciśnienie w układzie dolotowym. To nie jest czujnik temperatury. To ze sobą współgra jak z sondą lambda. Ale wypięcie czujnika temperatury nie powinno wywoływać błędu Map sensora. Znam przypadek chwilowej usterki Map sensora, ale komputer wywalał wtedy błędy o spalaniu stukowym. Ale po wyjęciu wtyczki z map sensora temperatura...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
witam sprawdż czujnik tem powietrza, przy 20st ma opór 2000-3000om a przy 90st 200-300om, prawie prosta charakterystyka, bds podał Ci jeszcze napięcie na ecu, sprawdż jeszcze silnik krokowy opór na cewce około 50-60 om, jeszcze może być też zanieczyszczona przepływka, jak zasysa gorące powietrze to jego gęstość jest mniejsza więc musi dostać mniej paliwa...
Zacisk 1 i 2: zapłon włączony, przepustnica zamknięta, wartość ok. 2,1V Znalazłem nawet informację, że ma być 1V. Dlaczego więc u mnie jest 4V na zamkniętej i 4.88V na max otwartej ? Mowa oczywiście o pomiarach między zaciskami 1 i 2 na włączonym zapłonie. Kręcenie TPSem daje tylko i wyłącznie gorsze efekty jeśli chodzi o pracę silnika. Obecnie patrząc...
Witam i jak udało się rozwiązać problem z depollution fault system? ja mam to samo od jakiś 3 lat i nie wiem co już można zrobic? uszczelniłem cały dolot. założyłem separator oleju wymieniłem czujnik map sensor. poprawiło sie dosłownie na 1500 km w trasie nad może i spowrotem . i znowu to samo. wymieniłem jeden wtryskiwacz benzynowy bo zgłaszał błąd...
zapełnienie filtra czastek stałych 41% Dodano po 3 wirnik w turbinie poruszany w palcach od strony dolotu kręci się lekutko, łopatki całe, nie ma wyczuwalnego luzu na ośce. Wnioski: Szczelność - OK Sterowanie - OK Geometria - OK Wirnik - OK Pozostaje wydech, mimo 41% zapełnienia FAPA, tak sobie myśle teraz, że może SID albo ktoryś czujnik różnicy ciśnień...
tam sa dwa czujniki w tej przepustnicy - jeden to czujnik polozenia, a drugi temperatury. skoro po odpieciu wszystko wraca do normy, to nie ciekawi Cie za co akurat ten czujnik odpowiada? wstaw fote, bo juz samo stwierdzenie 'przepustnicy świeżego powietrza' jest dosyc niejasne. daj fote, a stanie sie jasnosc. moze niepotrzebnie grzebiesz silnik, skoro...
EGR nie udało mi się wyciągnąć całkowicie, wykręciłem go ze śrub, doloty wyloty nie odpinając dopływu chłodzenia, blaszka nad wtryskami wykręcona, pchnąłem go 3-4 cm z i wystarczyło żeby dojść z kluczem 27. Czujnik wymieniony, samochód chodzi. Czy płyn do chłodzenia EGR jest uzupełniany z zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy? 100ml mi zeszło próbując...
Samochód wrócił od elektryka. Okazało się że ktoś zanim go kupiłem majstował coś przy czujniku temperarury i odwrotnie podpiął kostki. Mechanik jak mi go wymieniał na nowy to podpiął tak jak było. Ponadto skalibrowano wszystkie wtryskiwacze i auto dziś odpaliło bez problemu. Nie wiem jak by bylo przy ujemnych temperaturach ale wskazówka temperatury...
Diagnoza autoryzowanego serwisu peugeota: Nalezy wymienic czujnik cisnienia w pompie wysokocisnieniowej, przeplywomierz, obudowe filtra paliwa. czujnik zostal przeczyszczony i podobno narazie dziala, w obudowie filtra paliwa podobno zacina sie jakis zawor. Usterke usunwli za 438 zl ale nie daja gwarancji ze sie nie pojawi znowu:( Mam pytanie czy w ukladzie...
P1113 : regulacja wysokiego cisnienia paliwa - cisnienie zmierzone w kolektorze nizsze od cisnienia minimalnego (120 bar). Przyczyna moga byc przecieki paliwa w obwodzie wysokiego cisnienia, zasysanie powietrza przed pompa (przewody na silniku, zbiornik paliwa), dlawienie na dolocie (np. zanieczyszczony filtr paliwa, zagniecione przewody pod samochodem),...
Nie. Auto to Peugeot 306. Przy tej klapce nie ma zadnych przewodow. Nic nie steruje on elektrycznie. Wiem tylko ze nie dziala. Klapka jest stale otwarta na zimne powietrze.
Witam wszystkich. Mam podobny problem z moim C5 (2004r FL, RHR)z takim samym silnikiem. Brak mocy, szarpanie autem po wyrównaniu jazdy, podczas przyśpieszania nie szarpie ale po dłuższym czasie wywala „ depollution system faulty”. Po kilku uruchomieniach błąd znika. Z elementów które już wymieniłem to przepustnica dolotu powietrza (wytarte...
Tak wstępnie wygląda, że "nasi tam byli". Widzę tu 3 typy błędów: - DPF (czujnik różnicowy, temperatura za katalizatorem, pompa dodatku do oleju) - podejrzewam, że jest wycięty DPF "na sztukę" i wymienionych czujników brak albo są ucięte. To by tłumaczyło błędy zwarcia do masy lub rozwartego obwodu - EGR - pewnie zaślepiony albo zacięty - elektrozawór...
Mam dokładnie ten sam problem w Volvo v50 1.6d. Masz FAP ? Udało się rozwiązać ten problem ? W ramach walki z problemem zrobiłem: - nowy n75 - nowy EGR - wymiana przepływomierza na inny używany trochę młodszy (moje auto jest z 2010 a przepływomierz z 2012) - wymiana wszystkich opasek na dolocie na nowe - wymiana przepustnic w dolocie - czyszczenie chłodnicy...
Objaw jest nastepujący: Przy pełnym i gwałtownym wciśnięciu pedału gazu gdzieś w zakresie 90-100 % samochód dostaje zamulenia i traci moc. Niewielkie odpuszczenie pedału powoduje, że zaczyna w miarę normalnie jechać, jeśli pedał wciskać powoli i płynnie to przyśpiesza w miarę normalnie. Sprawdzono: Rozrząd - OK Sprężanie - OK Odczyty i weryfikacja MAP...
Ja ogólnie już myślałem nad zrobieniem dolotu z wersji 90km, omijając przepustnicę dozującą ciepłe powietrze, tak by wszystko szło przez fmic bez obawy, że mimo na odłączonej przepustnicy coś się dostanie. Tylko potrzebne kolanko i rura od turbo do węża ic. Fap został usunięty mechanicznie i programowo z wyłączeniem wszelkich czujników, jedynie nie...
Witam, auto jak w temacie pracuje idealnie tylko na wolnych obrotach, kazde dodanie gazu powoduje dławienie silnika który nie wkreca sie powyzej 1200 obrotow. Planet nie widzi zadnych błedów. Sprawdziłem 1-cisnienie sprężania 2-cisnienie pompy paliwa 3-ustawienie rozrządu 4-drożnosc wydechu 5-prace sond lambda 6-prace przepustnicy program widzi zmiane...
znaczy silnik w bdb kondycji, jak kata nie ma to nie ma co blokowac i bledy moglyby wystepowac ale nie wlasciwego przeplywu lub skladu mieszanki ale nie wypadania zaplonow. a jak wyglada dolot? nie chodzi mi o sama przepustnice ale o "glebszy" element tj gardziel ktora kieruje powietrze z przepustnicy do glowicy? ew zadzwon do mnie 575671915 pogadamy...
To jest generalnie przebój z tą mocą Panowie w tym 508. Ja finalnie nie znalazłem żadnego magika od Peugeota, który by to ogarnął. WV, Audi tak, ale do francuzów jakoś brak mądrych, zwłaszcza jak z kompa nic nie wynika. Wtryski raczej nie bo ja miałem 130k przebiegu przy tym problemie, troche za wczesnie jak na wtryski, nawet delphi, zwłaszcza że auto...
Witam, od jakiego czasu borykam się z następującym problemem: Spadek ciśnienia na turbinie jest zawsze w parze ze spadkiem zadatku powietrza, zarówno zadanym jak i zmierzonym. Pojawia się niesystematycznie, ale jak już to zawsze w tym samym zakresie obrotów od ok 1900 do ok 2200 i tylko przy maksymalnym obciążeniu. Po tym spadku ciśnienie wraca do wartości...
Tym zaworem bym się na teraz nie martwił (od termostatu). Co do turbo to może być wszystko począwszy od sterowania, zawór, wężyki, gruszka lub nawet sama zmienna geometria (a może tylko komputer nie odczytuje z czujnika położenia geometrii). To robi problemy z zachowaniem samochodu. Nie wiem co masz na myśli lewe powietrze, chyba, że jest gdzieś uszkodzony...
Witajcie! Od chwili zakupu pojawiał się błąd antipollution fault i check engine. Jednak samochód jechał normalnie i tematem tym zająłem się dopiero od początku tego roku, gdyż w czasie zimy błąd pojawiał się bardzo rzadko (temp. poniżej 0 st. C). Zatem wymieniłem: - katalizator, - 2 sondy lambda. W pewnym momencie po wykasowaniu innych błędów związanych...
Cześć, mam problem z niedawno zakupionym autem - samochód ma problem z wchodzeniem na obroty i względnie małą moc, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 tys obr/min ma problem aby przekroczyć te obroty, później też jest słabo. Dodatkowo nie mogę ustawić wyprzedzenia zapłonu, gdyż silnik ma wolne obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm - wymagane do regulacji...
no byłyskowych nie sprawdzal. Sam dopiero teraz sie o tym dowiedzialem... Generalnie to jestem, praktycznie przekonany ze ja mam uwalony ten czujnik w monowtrysku (temp pow. w dolocie) poniewaz tak jak mowie jak jade (silnik zimny) np na 3 biegu puszcze gaz i go wysprzegle to pukisie nie zatrzymam trzyma te obroty az sie nie zatrzymam.... Jak jest cieply...
problem rozwiązany a przyczyna banalna - pierwszy przepływomierz był faktycznie wadliwy, drugi VDO był sprawny, po podłączeniu kompa wyświetlił się błąd P0100 i P0110 zwarcie w obwodzie przepływomierza i czujnika temperatury powietrza w dolocie. Ten błąd najwyraźniej nie znika samoczynnie - przyczyną "zwarcia" był preparat do konserwacji styków który...
Cześć, mam problem z Peugeot 205 1.6 GTI 105 lub 115 KM, wtrysk LE-Jetronic. Auto przerywa, dusi się do 2, 2.5 tys obr. Powyżej działa bardzo dobrze. Sprawdziłem: przepływomierz - czujnik powietrza zasysanego reaguje na ciepłe powietrze z suszarki, zmienia się oporność; oscyloskop pokazuje płynną zmianę sygnału, gdy ruszam klapką. czujnik temperatury...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
- muszę sobie załatwić pirometr czym prędzej - wentylator na postoju załącza się, wystarczy, że auto trochę postoi odpalone i wtedy to jest najlepsze - żadne kontrolki się nie palą - zapaliłem, odłączyłem czujnik i się nie zapala (w czasie jazdy mam to sprawdzić też?) Silnik to 1.1 z Saxo 99r, założony około 2 tygodni temu, tamten się po prostu poddał...
Egr może nieszczelny i ciśnienie ucieka. O EGR-erze była mowa poprzednio, więc nie wiem, po co to powtarzanie po mnie, to po pierwsze. Przy nieszczelnej recyrkulacji spalin ciśnienie powietrza właśnie będzie dokładnie odwrotnie, tzn. większe niż zadane, to po drugie. Dlatego, że obydwa ciśnienia się sumują , tj. ciśnienie bezwzględne wzrośnie z uwagi...
Witam, mam ogromny problem ze swoim peugeotem 607 z benzynowym silnikiem 2.2 16v 158 km z sekwencyjną instalacją lpg. Problemy występują na gazie i na benzynie. - problemy zaczynają się dopiero po przejechaniu 500 metrów na zimnym silniku - po wciśnięciu sprzęgła w trakcie jazdy obroty spadają zbyt nisko (do 400, 200 a czasem gaśnie) po czym odbijają...
Witam mam problem ze swoim peugeot 308 1.4 ben gaz. Silnik po odpaleniu pracuje nierówno jakby się dławił. Na benzynie trochę też. Instalacja brc. Pojawiają się błędy P2178. Dodam że wymieniłem już : Kable zapłonowe Cewki Świece Sonda lambda Reduktor Czyszczony dolot Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Czujnik zmiennych faz rozrządu No i cały rozrząd...
Witam. Mam następujący problem mianowicie mam autko jak w temacie Peugeot 106 1,1 na mono wtrysku boscha mono jetronic 2.2 + LPG a problem jest taki ze jak sie auto zagrzeje to obroty same wzrastają czy to na benzynie czy na LPG. Dolot szczelny wymieniony TPS (zamiennik) i ustawiony. Wymieniony czujnik temperatury silnika. Wyczyszczony nastawnik przepustnicy...
Gdzie w tym aucie jest złącze diagnostyczne ? Chętnie bym to podpiął pod kompa u jakiegoś znajomego coby popatrzeć na wartości czujników. Pod komputerem szukaj wtyczki zielonej z dwoma pinami. Możesz sobie wybłyskać kody, bez podpinania do komputera. Skoro SWAPowałeś kilka silników od Poloneza, a nawet nie możesz sprawdzić luzu na zaworach? Toż wystarczy...
Witam opisze w skrócie mój problem. Auto miało regenerowana turbine po regeneracji było wszystko ok, po jakimś czasie zaczeło sie dziać ze auto po odpaleniu nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca i wszystko śmiga. Było robione: DPF wyciety z programu i zrobiony na przelot, turbina ponownie demontowana i sprawdzana u specialisty...
Mam problem z peugeotem 405 1991r 1,6 benzyna, mono wtrysk stara wersja - od wolnych obrotów regulatorem jest cewka nie silnik krokowy. Po odpaleniu na benzynie kilkadziesiąt sekund jest ok tzn można dodać gazu i silnik się "wkręca" na obroty. Po krótkim czasie komputer wychodzi z trybu rozruchowego i lekkie dodanie gazu powoduje zgaśnięcie silnika....
Do grala1 i Johnny833, witam panów ponownie z góry BARDZO DZIĘKUJĘ za wskazówki, ale może opiszę swój problem od początku: Mój 1.6 HDI puszcza dużą siwą chmurę gryzącego dymu i trzęsie silnikiem przy porannym rozruchu. Po kilkunastu sekundach wszystko wraca do normy, silnik się stabilizuje i nie dymi. Ale check engine się świecił. Po sprawdzeniu błędów...
Nic sie nie stało:) Myślałem nad takim rozwiązaniem: wychodzimy od wyjscia przepustnicy i montujemy kolano aby uciec w bok, dalej będzie szła rura abym się oddalił od silnika i miał jak przymocoać filtr aby się nie zerwał, za ta rurą doszłaby turbinka (po jakim czasie jest prawdopodobieństwo rozpadnięcia się tego wynalazku?), a za tym filtr powietrza...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
Podciśnieniowy zawór EGR nie ma żadnych czujników. Jedynie przy zamkniętym egrze będzie zawyżał dane z przepływomierza. Ponieważ mam zaślepiony dolot z egra, mam ciągle zawyżony przepływ powietrza, ale wcześniej nie było tego błędu. Powtórzę jeszcze, że chcę zrobić bypass kabli od elektrozaworu, bo tak jak napisałem w pierwszym poście, ni stąd ni zowąd...
Witam, Niestety, robię się bezsilny i muszę o coś zapytać. Temat dotyczy mojego Peugeota 307 SW z 2.0 HDI RHR 136 koników. Przez tydzień byłem nad morzem, a Peugeot sobie stał w garażu. Po powrocie z urlopu wsiadam, przekręcam kluczyk, zakręcił kilka razy i bateria stwierdziła, że nie ma siły. Podłączyłem kable rozruchowe, Peugeot kręci jak wściekły,...
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Westgate, blowoff, rozrząd, wydech, dolot, czujniki ciśnienia(paliwa, w kolektorze, doładowania) Zasilania czujników, wiązka do sondy lambda oraz sama sonda wymieniona na odpowiednik boscha i bez zmian... Kasowane adaptacje bez zmian, sonda pierwsza stoi na wolnych w granicach 780mv druga pracuje w pełnym...
jaki silnik masz robert? jezeli hdi to niestawiał bym na wtryski, czy pompe to są elementy najmniej awaryjne, chyba że jeżdziłeś bez filtra, sprawdż dolot, były jeszcze jakieś naprawy np. blacharskie? regulator ciśnienia (pompa cr?) jak cr to na rozruchu min 300-350 bar, a może immo Ci szwankuje, mam taki własnie samochód w naprawie , nie chciał zapalić...
Witam Mam problem z Peugeotem 307 SW z 2007r. silnik 1.6HDi. Do rzeczy: Auto jeździło cały czas bez zarzutu, kiedyś na trasie szybkiego ruchu zjechałem na stację, żeby odebrać telefon. Nie gasiłem dobre 5 minut. Po 15 min odpaliłem i wyjeżdżając na trasę miałem wrażenie jakbym zamiast 2 wrzucił 4 bo auto nie miało nic mocy, dojechałem do pracy bez turbo,...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Proszę. Nr nadwoziaVF32KRHYF42976973 model206 DAM09572 83 1 0126 Fabryka (kod)83 Początek obowiązywania gwarancji2003-04-11 Informacja serwisowa Karoseria0220458 RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEPOZIOM XS SILNIKDIESEL TURBO DW10TD PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA MECHA 5 PODSTAWA...
Czy to ci wystarczy? Charakterystyki pojazdu Model 307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 09993 89 2 0227 Data Początku Gwarancji 01.07.2005 NRE(homologacja) e2*98/14*0252*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 TYP NADWOZIA KOMBI REKREACYJNE WYKOŃCZENIE DUŻY KĄT 2 SILNIK...
Dla mnie ta strona nie działa. Z Service Box Peugeot: 407 HATCHBACK 4DRZW 2.0 HDi 138 FAP BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)11301 CJ 2 0361 Data Początku Gwarancji31.03.2008 NRE(homologacja)e2*2001/116*0297*07 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA...
(at)ElektrodaBot rozkoduj numer vin VF33CNFUB82220805. Bot się musi nauczyć, bo NFU to kod silnika- w tym wypadku: 1.6 i 16v 110 (TU5JP4), rok produkcji to 2001, a fabryka to Mulhouse. :) Charakterystyki pojazdu Model307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)09104 88 1 0805 Data Początku Gwarancji30.10.2001 Numer seryjny silnika10 FX2F 1251145...
Az tak śpieszy się że musiałeś 2 tematy założyć? Podaję wersje wyposażenia tak jak wyszedł z fabryki. A numery części to zależny od wielu czynników. SB zawsze podaje prawie dokładnie, choć zdarzają się wyjątki - ale dla każdego samochodu mogą być różne części mimo że identycznie wyposażone. 307 KOMBI REKREACYJNE 2.0 HDi 110 FAP BVM 5 Model307 Nr APV/PR...
Poszukuję informacji jak te : Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK 4DRZW WYKOŃCZENIE AA SILNIK DIESEL...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
Model307 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)09718 89 1 0750 Data Początku Gwarancji08.09.2003 NRE(homologacja)e2*98/14*0243*05 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTUPOJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTUPEUGEOT LINIA PRODUKTU307 TYP NADWOZIAKOMBI 5DRZW WYKOŃCZENIEXS SILNIKWTRYSK TU5JP4 PRZENIESIENIE NAPĘDUSKRZYNIA MECHA 5 RODZAJ FARBYLAKIER...
Jeśli samochód był zagazowany w PL, to polecił bym poszukać porządnego parownika z odzielnym przewodem podciśnieniowym i do tego oczywiscie odpowiedni mikser. Problem w tym że u nas się takich instalacji nie zakłada i są problemy ze zdobyciem. Tymczasem takie LPG nie ujmuje mocy, bo mikser ma prawie taką samą średnice wewnętrzną jak reszta dolotu. W...
Samochód ma problem z jazdą na benzynie, gazownia jest zamontowana firmy elpigaz (ster STELLA COMFORT LINE ) cdif wykrył dwa błędy: regulacja składu mieszanki-górna granica 2363, autoadaptacja składu mieszanki - górna granica 2331. Silnik jak jest zimny, to nie chce pracować zbytnio na benzynie tzn. gaśnie, trzeba go trzymać na obrotach powyżej 1000/min,...
Witam! Auto jak w temacie problem dotyczy głównie ruszania. Auto pali w miarę dobrze ,wkręca się na obroty (do odcięcia) ,wolne też są normie. Problem głównie dotyczy samego ruszania, otóż jak puszczam sprzęgło to auto zdycha ,i nie warzne z jakich obr. bym to robił i nie ma różnicy na wstecznym czy na 1. Usunąłem wcześniej dwie niesprawności w tym...
czujnik ciśnienia dolotu czujnik dolotu powietrza omega czujnik dolotu
bulgocze lodówka corolla verso kluczyk sygnał honda
zapłon simson elektronik studia mechaniczne
Jak wyłączyć tryb ECO w piecu Saunier Duval Therma Classic Volkswagen Transporter T6 - ssanie nie odłącza się po nagrzaniu