świece żarowe sprawdzone ?
Wyciąłem katalizator to był problem
Programy typu usterka zrobiły to że na każdego mechanika patrzy się jak na złodzieja , i każdy najpierw po forach , filmy w necie a na końcu jak nie zrobi sam to w drzwiach ryczy to 100pln kosztuje i słyszy do widzenia drzwi są tam proszę sobie robić za 100 samodzielnie .Do tego otwierasz portale z wszystkim do kupienia a tam regeneracja 100, naprawa...
Peugeot 806 2.0 benz.gaz turbo każdego ranka odpalenie auta stoi pod znakiem zapytania.. długo kręci zanim zapali z kolei jak już odpali to gaszę go i odpalam bez problemu!? Może ktoś podpowie mi co może być przyczyną z góry dzięki...
Problem wyjaśniony. Elektrozawór puszcza gaz.
Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - jeden gruby, drugi cienki. Musisz podać na ten cienki przewód plus z akumulatora. Rozrusznik wtedy będzie tak długo kręcił jak długo będziesz podawał plusa. Po tym będziemy wiedzieć czy to wina rozrusznika czy instalacji w aucie. Możesz pod ten cienki przewód przy rozruszniki podłączyć żarówkę a drugą stronę żarówki...
Tak tylko czemu zaraz mu przechodzi i potem odpala już bez problemu?Dziś nie chciał odpalić jakieś 40 minut,ale czasem odpala tylko długo trzeba kręcić. Tak jakby coś odcinałoby dopływ paliwa podczas odpalania.
Odkręcić jedną rurkę podłącz manometr chociaż na 10bar ale jak masz to największy zastosuj, jak najbliżej najlepiej żeby gwinty pasowały wtedy mòwka wystarczy. Jeden obrót rozrusznikiem da ci jakiś pomiar, czujnik w parametrach pokazuje pomiar od samego zera. Nie kręcić czasem długo dosłownie sekundke.
Witam - proszę sprawdzić czy w układzie jest tylko ropa ! -- w moim przypadku na stacji poczęstowali mnie na 30l ropy - 5l wody ,zasiliło cały układ wodą przeżyłem wtedy koszmar i długo tego nie zapomnę
Auto udało się odpalić po wymianie filtra paliwa, zaswiecil mi się check Engine z błędem p0903 auto odpala trzeba długo kręcić żeby odpalił a później chodzi normalnie
Witam, Peugeot jest w gazie BRC. Mam problem z odpalaniem. Samochód musi długo kręcić zanim odpali. Jak odpali Nierówno popracuję i się stabilizuję. Do tego tak jakby był zamulony. Przy wciśnięciu pedału gazu do deski zamula go do tego stopnia że (sporadycznie) ale potrafi zgasnąć albo przełączyć na benzynę- obojętnie czy zimny czy ciepły. Objawy są...
Wymieniłem pompke na nową. Jest taki problem, ze długo dłużej kręci zanim odpali. Czym może być to spowodowane?
Witam Mam problem z odpalaniem Peugeot 406 1.8 16v+LPG z 2000 r. Rano na zimnym silniku odpala od strzału, jak jest ciepły też, problem pojawia się jak postoi kilkanaście minut albo parę godzin wtedy muszę długo kręcić rozrusznikiem albo próbować parę razy.
a czy oprócz tego może byc cos jeszcze np cewka? odkręcę tez wszystkie połączenia masowe i przeczyszczę ale czy to by byla tego wina bo normalnie caly dzien mogę jeździć i uruchamiać to nic sie nie dzieje lecz od czasu do czasu albo rano właśnie potrafi zgasnąć i kicha trzeba albo mocno i długo kręcić albo chwile odczekać ...
Witam ! Mam mały problem uszczelniałem pompę do mojego peugeota i nie podaje paliwa .Imo działa, zaworek też, kręciłem dość długo i nie idzie paliwo co dalej nie odpala. Co mogłem źle zrobić?
witam mam taki problem że mój peugeot jednego dnia gdy postoi przez noc nie chce odpalić trzeba długo go kręcić aby odpalił i nie zawsze odpali a na następny dzień odpali od strzała miał ktoś taki problem. jak rano nie odpali to bywa tak że po południu od strzała zapali albo trzeba na popych. niejest też to wina temperatury powietrza bo niepali przy...
Witam Szanowne W silniku 2.0 HDI 90 PS w 306-tce wystąpiła ciekawa przypadłość. Podczas porannego odpalenia w garażu (temp. ok. +5 stopni) nie zabłysła kontrolka świecy żarowej i zwykle palący od strzała motor zagadał po jakichś 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Przejechał bezproblemowo trasę do Krakowa, przy odpaleniu znowu ta sama story, nawet...
Owszem, okazało się prostą usterką. Wymieniłem elektromagnes przy rozruszniku i jest ok. Problem jednak był w zdiagnozowaniu usterki, gdyż pojawiała się rzadko i nim dojechałem do domu ustępowała na parę ładnych tygodni, a nawet miesięcy. Pierwszy raz pojawiła się pięć lat temu, sama ustąpiła i było dobrze ok. pół roku. Później zaczęło się zdarzać coraz...
Dominik, nie strasz chłopa, autem żona jeździ i tak mu się nie przyzna jak będzie się coś dziać. :D Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo Komunikatu nie będzie, przecież nie ma czujników ropa/benzyna. Problem zaczyna się jak dojdzie do pompy CR. Ropa jest tłustsza od benzyny...
Witam :) Mam problem z Peugeotem Boxerem, który od jakiegoś czasu ciężko pali jak jest zimny (tzn.pierwsze odpalenie po nocy). Długo kręci aż trzeba użyć plaka żeby odpalił. Jest to silnik na świecy płomieniowej, która miesiąc temu wymieniłem na nową. Przekaźniki również są nowe i z tego co zauważyłem obserwując tą świece to raz ona grzeje a raz nie...
Kiedy wypalam DPF'a na postoju to zawsze kontroluję na bierząco sytuacje tzn. jestem przy samochodzie. Największy problem jest wtedy kiedy DPF jest w komorze silnika zaraz za turbiną i nie ma się co oszukiwać ostro w d..ę dostaje turbina i wszystko wokół od temperatury. Kiedy DPF jest dalej od silnika to trzeba pilnować aby nie zajarały sie dywany lub...
W wolnej chwili odpiąłem przewód powrotny do zbornika i tryska z niego paliwo podczas kręcenia rozrusznikiem , a nie powinno. Może zablokował się zawór na pompie.
Zapal na plaka, pewnie jeszcze świece nie grzeją. - DZIEKI -ODPALIŁ NA WD40 , długo kręciłem i lałem wd40 ile wlezie ale teraz odpala od pyknięcia ,jeden obrót wału i pali:]WIELKIE DZIĘKI- Pozdrawiam
Witam! Mam wielki problem z uruchomieniem silnika w Peugeot 406 2.2 benzyna (kod silnika 3FZ). Raz odpala bez problemu (nawet kilka razy raz za razem), a innym razem trzeba długo, kilka razy kręcić rozrusznikiem, czasem lekko dodając gazu, aby zapalił. W tym czasie strzela w wydech. Najczęściej, jak przerywam kręcenie rozrusznikiem, to w momencie odpuszczania...
Peugeot 106 z 1992 silnik 1.0 ciężko odpala kiedy silnik jest zimny. tj muszę dość długo kręcić aby załapał. Tak to chodzi dobrze. Jak myślicie gdzie tkwi usterka? Proszę uzupełnić tytuł tematu - Regulamin, p.11, oraz podać więcej danych dot. silnika.
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Witam. Posiadam Astre z 2.0 dti z 2000 roku. Od dłuższego czasu zauważyłem, że po pierwsze: - w porównaniu do innych aut z dieslem (ibiza II 1.9tdi, peugeot 307 2.0hdi) długo grzeją się świece, nawet w ciepłe dni kontrolka się zapala na minimum 2 sekundy - długo kręci przy odpalaniu, raz szybciej odpali raz wolniej i tak czuć, że odniechcenia zapala...
Jak w temacie Peugeot 407 2.0 HDI przebieg: 90tyś km. Srednio co 2 tygodnie autko ma kaprys, zeby zastrajkować. Kręci, kręci..można tak długo i namiętnie.. gdy akumulator juz prawie wyczerpany, silnik dopiero zaskakuje. Dzisiaj troche inaczej to wyglądało: Odpalił od razu, ale tak na pół gwizdka. Parpał coś, parpał, ale nie zgasł. Strasznie się dławił....
Hej, jestem samoukiem. Wiele napraw wykonuję sam, korzystając z informacji zawartych w internecie i na naszym forum, wielokrotnie z sukcesem. Znalazłam też kilka podpowiedzi, jednak chciałbym je zebrać w całość. Potrzebuję wsparcia w temacie naprawy mojego auta. Naprawa dotyczy Peugeot Bipper 1.4 (68 KM). Wyświetlają mi się dwa błędy: P1351 oraz P1586....
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Witam ma problem z Peugeotem 405.Mianowicie po nocy nie odpala rozrusznik kręci i nic .Gdy długo kręcę pada akumulator.Jak było cieplej jak nie odpalił rano postał trochę i palił normalnie.Gdy go raz już odpalę cały dzień pali normalnie.Z rana na pycha pali.Przewody wymienione .Proszę o pomoc. Dodano po 16 Czy może to być zabrudzenie czujnika położenia...
Witam mam ten sam problem tę same objawy i p0685 niskie ciśnienie. Auto odpala i gaśnie po chwili potem trzeba długo kręcić aby odpalił. Który czujnik wymieniłeś? Ten w pompie czy na szynie ( jeśli jest) podaj oznaczenie części ja mam 1.6 ehdi 2012 https://obrazki.elektroda.pl/3528437500_...
witam, :) Miło jak tu zajrzałem to zobaczyłem nowe posty z których się nowych rzeczy dowiedziałem. Dziś zaglądałem do 307 i tu muszę się przyznać, strzeliłem gafę. Oddaję rację Georgesowi co do systemu wtrysku, Jest u mnie ręczna pompka paliwa takie coś jak gruszka znajduje sie pod przewodami od wtrysku. A system przeczytałem ze skrzynki komputera i...
Witam, mam problem z autem marki Peugeot Bipper silnik 1.4 benzyna/LPg, Auto bardzo ciężko pali na zimnym silniku trzeba długo kręcić zanim załapie i to po kilka razy, nie wyrzuca lampki mil, sprawdzany komputerem wychodzą nieprawidłowe odczyty z czujnika podciśnienia w kolektorze dolotowym, czujnik raz wymieniono, było około miesiąca spokoju, potem...
Samochód podczas jazdy zaczął tracić moc aż całkiem zgasł. Podczas uruchamiania nie podnosi się ciśnienie na listwie, a podczas dłuższego kręcenia wyskakują trzy błędy: U1118 Komunikacja CAN z centralką zakłócenie działania P1693 Wyłącznik zapłonu Błędny/brak sygnału U2001 Magistrala układu napędowego i te błędy pojawiają się jedynie podczas dłuższego...
Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika był podłączany pod komputer ale wszystkie parametry...
Panowie nie dyskutujemy kto ile naprawił diesla chodzi o poradę bo przyczyna chyba błacha tylko ja trafnie znaleźć Verlag faktycznie ikona silnika się zapala ale po jakimś czasie gaśnie sama raz trwa to dłużej raz krócej mechanik u którego byłem podpisał go pod kompa patrzył patrzył i stwierdził że wymienić filtr paliwa no i wspomniał że moduł Bsm w...
rozrusznik kręci normalnie i długo więc aku odpada... parę kostek od wentylatora nie jest podłączonych i od paru innych rzeczy wiedz może to jest przyczyna.... a ten diag to darmowy ???
Problem jest następujący. Mam samochód peugeot expert 1,9 diesel. Bez żadnego turbo. Akumulator wymieniony, filtr paliwa również. Gdy temperatura rano jest niska, poniżej pięciu stopni jest problem z odpaleniem silnika. Trzeba kręcić po kilka razy i bardzo długo, a wtedy w końcu odpali. Po pierwszym odpaleniu z kolejnymi nie ma problemu - odpala od...
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
Witam, Posiadam Peugeota 406 2.0 HDi z 1999 roku. Auto ciężko pali przy rozgrzanym silniku dość długo kręci zaś w zimnie przy pierwszym odpalaniu nie może zaskoczyć( słychać że po kilku obrotach chce zaskoczyć ale nie może złapać dopiero gdzieś przy drugiej albo trzeciej próbie zaskoczy). Byłem autem u mechanika był podłączany pod komputer ale wszystkie...
witam kupiłem ostatnio peugeota 206 z 2002roku 2.0 hdi 90km no i lew ujawnił problem a mianowicie jest problem z odpaleniem silnika odpalić odpali ale dość długo kręci gdy jest silnik ciepły to pali juz dobrze ale gdy stoi dłużej nawet ostatnio zaobserwowałem stał 2 dni było ok -1 ,-2 stopnie no i do odpalenia a on dość ciężko świece sprawdzałem są...
Witam, mój Peugeot Partner 1.4 benzyna + LPG 2005r. gasł mi jak hamowałem przed np skrzyżowaniem, musiałem mu trzymać obroty i dodatkowo czasami tracił moc w trakcie jazdy, zaczynał szarpać i po dodaniu gazu na maksa po chwili duszenia wyrywał do przodu i już jechał normalnie Z sygnalizowanych usterek miał błąd sondy lambdy Wymieniłem: cewki zapłonu...
hehehe dobra po kolei.... najpierw parę pytań : chodzi Ci o to że musisz długo kręcić czy o to ze po odpaleniu silnik ma niestabilną prace przez chwile? czy temperatura otoczenia ma na to wpływ czy nie? dzieje sie tak zawsze czy tylko po długim postoju np pierwszy rozruch z rana? czy błąd czujnika był usterką stałą czy sporadyczną i jaką treść zawierał?...
może to i nie pora na pisanie w tym wątku ale jak go przeczytałem to bym sprawdziła ciśnienie podawanego na pompę paliwa z filtra może pompa nie domaga z zimniejszym paliwem? kiedyś miałem taką przygodę dzień przed wigilją padła mi pompa paliwa w zbiorniku w picasso a że jeszcze nie miałem wyciętej rewizji pod siedzeniem wiec poszedłem do sklepu kupiłem...
Witam, czy może ktoś powiedzieć coś o tych wskazaniach komputera? poprzedniej zimy przy największych mrozach palił jak głupi a tej zimy minus 3 stopnie i trzeba go długo kręcić, świece wyjmowałem stan ok grzeją, przekaźnik podaje napięcie na świece, akumulator nowy, rozrusznik sprawny, filtr wymieniałem. http://obrazki.elektroda.pl/7445269000_1...
Witam, od pewnego czasu mam problem ze swoim skuterem. Zaczęło się od tego, że co jakiś czas strzelał z rury wydechowej i gasł, ale jeździł. Potem ze startera długo mu zajmowało, aby odpalić, później odpalał już tylko z kopki. Aktualnie starter nie działa wcale, nawet nie próbuje kręcić rozrusznikiem. Gdy odpalę z kopki, skuter odpala na 10 sekund,...
Generalnie nie zapala się żadna kontrolka. Auto już było parę razy u mechanika i niby jego naprawy pomagały ale nie na długo. Mechanik wymieniał wężyki paliwowe bo powietrze było widoczne w ropie, ja dodatkowo wymieniłem ręczna gruszke i niby to wszystko pomogło bo powietrza tak nie widać. W starej gruszce nie trzymała membrana. Dodano po 2 Czujnik...
Witam serdecznie, nie dawno dokonałem rejestracji na forum i mam problem z peugeotem 307 hdi, 79 kw, auto z 2001 roku, przebieg 153 tyś. bezwypadkowe. Problem polega na tym, ze od jakiegoś czasu zdarza się ze nie mogę zapalić samochodu, tzn dzieje się tak ,że czasem coś odcina pompkę paliwa w zbiorniku i wtedy jej nie słychać przy przekręceniu kluczyka...
A czy przewody od podciśnień nie są zamienione miejscami?? Chodzi mi tutaj o przewód uchylania klapki przepustnicy? A kiedy zgaśnie to łatwo go jest odpalić czy trzeba długo kręcić? W jakich okolicznościach się to stało kupiłeś już auto z taką dolegliwością czy stalo się to podczas codziennej eksploatacji auta? Skoro byłeś u najlepszych mechaników i...
Witam Peugeot 307 1.6,110KM,benzyna/gaz,silnik WTRYSK TU5JP4 Silnik chodzi nierówno, przy zapalaniu tak jakby nim coś strzelało i wogole jak zapali to nim trzęsie niesamowicie. Na komputerze komunikat: Catalytic Converter Fault i antipollution fault. Całkowity zanik mocy:pod mała górkę na jedynce nie może się wyskrobać.Myślałem ze się rozrząd przestawił...
Witam serdecznie mam problem z Peugotem 106. Samochód stał na dworze przez jakieś 2 tyg. po czym padł akumulator więc go trochę podładowałam nie długo ale samochód zapalił po czym odjechałam jakieś 4m nawróciłam samochód tak że był na górce i zgasł. Akumulator padł więc próbowałam na pycha palić ale nic to nie dało. Próbowałam na kablach go odpalić...
Witam od niedawna posiadam 307 była sprowadzona z Anglii parę lat temu problem pojawił się gdy temp spadła poniżej 2 C kręci długo i jak by nie wszystkie gary łapały od razu. Czytałem na elektrodzie że podobno słabe rozruszniki w nich były montowane ale nie jestem pewien czy to jest przyczyną. Na ciepło jest OK świece przekażnik aku wszystko sprawdzone...
Witam autko - peugeot 106 96r. poj. 1,1 na wtrysku mareli. Problem polega na tym, że komputer nie podaje mi napięcia (masy) na przekaźnik podwójny i tym samym nie mam napięcia na cewce zapłonowej, pompie paliwa i paru innych elementach. Napięcie do komputera dochodzi, napięcie ze stacyjki przez obwód przekaźnika na zapłonie też do kompa dociera a masy...
Dzisiaj sprawdzone ustawienie rozrządu (poprawnie) a dodatkowo ustawione ponownie z użyciem czujnika naprężenia paska. Zmierzona kompresja na cylindrach na każdym cylindrze ok 28 barów, czyli jest dobrze. próba rozruchu bez powodzenia :( . Podejmę się jeszcze jednego sprawdzianu zanim uderzę do serwisu w sprawie synchronizacji, nic mi nie wyświetla,...
Ponieważ po zdaniu prawa jazdy długo jeździłem głównie samochodem rodziców (Yaris 1 fl) nauczyłem się bardzo lekkiego oporu i hydrauliczne mi przeszkadza, do tej pory, mimo że od 3 lat jeżdżę głównie starym e46. Ogólne wrażenia? Yaris 1 - elektryczne - niemal palcami można kręcić podczas manewrowania. Mnie się to podoba, dla niektórych za lekko. Światła...
No to jedyne co mogę tobie podpowiedzieć to stawiaj samochód na cegłach :), podłączaj oscyloskop pod wyprowadzenia nadajnika impulsów i zarzuć jakiś bieg aby zobaczyć jak się ma częstotliwość przebiegu do prędkości a także jaki jest kształt oraz wartość amplitudy przebiegu. Ja tak robiłem ze swoim bo konia z rzędem temu kto wyłoży tobie te zależności...
???? i jeszcze raz ???? mozesz mi napisac co to jest wybuch tlumika? co do naprawy systemu Airbag to naprawa nie polega na zlozeniu i wyprasowaniu worka Airbag itd :-) sam system jest pod wzgledem budowy dosc prosty (kilka czujnikow, magistrala danych komputer/sterownik i elementy pirotechniczne (Airbag, napinacz) elementow piortechnicznych nie da...
Wypada zatem zakończyć temat z rozwiązaniem. Ktoś kiedyś skaszanił sprawę z ustawieniem pompy na pasku. Skorygował to skrajnym położeniem w zakresie regulacji ale i tak nie było to precyzyjnie ustawione, więc ktoś zastosował e-pompę co w efekcie pod zwiększonym ciśnieniem zmieniło charakterystykę pracy pompy wtryskowej i jakoś ten diesel się kręcił....
Masz gruszkę gumową do podpompowywania paliwa ręcznie? Spróbuj przed zapalanie pompować aż wyraźnie stwardnieje, wtedy dopiero kręć.
Więc tak silnik się teraz rozgrzewa a na zimnym wygląda następująco Pompa wstępna pracuje - nie mierzyłem ciśnienia lecz przewody robią się twarde wkładam kilka skrenów i tak wszystkie są opisane pod nimi silnik zimny Auto na ciepłym motorze pali lepiej ale i tak trzeba kręcić około 6 -10s ostatni-rysunek to zmieniłem kategorię wyświetlania zakresu...
Witam mam peugeota 406 2000r. po lifcie z silnikiem 2.0 HDi. Zacznę od początku. Jakiś czas temu z 6 miesięcy pojawił się problem z silnikiem, mianowicie zazwyczaj na 4 biegu przy około 2000 obr/min samochód nagle gasł i nie dało się go od razu odpalić. Trzeba było się zatrzymać odczekać jakieś 5 min i potem było już wszystko w porządku. Pojechałem...
Trzeba dobrze się zastanowić nad błędem P2291, tu jest powód nie odpalania... A P0513 to błąd immo i może wystąpić po długim kręceniu rozrusznikiem...masz dziwne odczyty napięcia i prędkości obrotowej...
Sprawa wygląda tak ! Auto chodziło ! Po wymianie filtra paliwa odpala i czasem gaśnie po 5 sek. Czasem chodzi dobrze na wolnych, dopiero po załączeniu turbiny gaśnie. Czasem w garażu chodzi a zaraz po wyjechaniu zgaśnie ! Pojawia sie błąd pierwotnego cisnienia paliwa, chyba 203, oraz jeden nieznany. Próbowaliśmy podłączyć pompę w baku na stałe, nic...
Jaki jest przebieg auta? Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia? Czy paliwo się nie cofa po dłuższym postoju/ układ się nie zapowietrza?
Nie kolego auto chodzi tylko na paliwie które mu dostarczam przez filtr powietrza. a akumulator jest nowy,i z tego co słysze kręci bardzo ładnie,słabnie dopieru po kilku dłuższych próbach zapelenia auta.
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Dziekuję kolego za odpowiedź. Więc tak. Bylem właśnie jeszcze raz przejrzeć sprawę. Zdjąłem obudowę i w przypadku mojego webasta w gnieździe co zasila pompkę elektryczną nie ma pinów w ogóle. Pin 4 ( sterowanie nawiewami nie reaguje ) być może tej opcji mój sprzęt też nie ma a być może zareaguje jak temp. płynu chłodzącego dojdzie do pewnego poziomu....
Witam ! Peugeot 407 2.2 2004 sterownik IAW 6LP3.10 Auto nie odpala. Błędu w sterowniku. P0445 - Zawór przewietrzania zbiornika z węglem aktywnym P0261 - Wtryskiwacz cylindra 1, zwarcie z masą, stały P0264 - Wtryskiwacz cylindra 2, zwarcie z masą, stały P0267 - Wtryskiwacz cylindra 3, zwarcie z masą, stały P0270 - Wtryskiwacz cylindra 4, zwarcie z masą,...
Przy powyzej 2,5tys obrotów traci moc na rozgrzanym silniku, zawsze na trzecim biegu. A czy na pozostałych biegach zachowuje się normalnie, tzn. przyspiesza, jedzie pełną mocą? Jakie konkretne numery kodów usterek mechanicy odczytali, np. P1234 ? Informacja typu "Podobno komputer pokazał czujnik pompy wtryskowej" niewiele mówi, skoro dla Ciebie samego...
Sprawdź Lambde w momencie zmiany obciążenia. Jakie są wartości krótko i długoterminowej korekcji mieszanki? Jeszcze raz sprawdziłem, teraz podczas pracy na benzynie wyświetla się informacja o ubogiej mieszance. Dzisiaj podczas jazdy wyświetliła się informacja o braku ładowania akumulatora. Wyłączyłem światła, przejechałem 15 km, na miejscu sprawdziłem...
Witam, po długiej zabawie z BSI i BSM, udało się naprawić zapłon, Pomogła wymiana i zaprogramowanie nowego BSI dziękuję wszystkim za pomoc temat zamykam.
Witam. Każdy diesel,potrzebuje dobrego akumulatora, ale taki sposób ładowania Najlepiej podłącz kablami do innego auta i nie odpalaj od razu tylko niech się to wszystko naładuje z innego silnika. to niezbyt mądry.Od tego, są prostowniki i trzeba kilku, a nawet czasem kilkunastu godzin, żeby dobrze naładować akumulator.A jeśli rozrusznik,nawet po ładowaniu...
(-) W styczniu przy mrozach zamarzł mi filtr paliwa i spalił się podgrzewacz paliwa. No to czemu mechanicy nie zajęli się najpierw filtrem paliwa, tylko zaczęli grzebać we wtryskiwaczach? Spalony podgrzewacz w tej sytuacji nie ma wpływu na spadek mocy. Być może problem nadal tkwi w filtrze i niskim ciśnieniu, który do tej pory nie rozkminili ? Olej...
Witam,mam problem z odpalaniem peugeota 106 1.4 diesel jak jest zimny.Świece sa w 100% dobre,akumulator dobry lecz musze go długo krecić i wielokrotnie podgrzewać świece.myślalem że to wina ropy ale kupilem dodatek do ropy przeciwko krzepniecu sie jej ale nic nie pomoglo.Prosze o pomoc bo dostaje bialej gorączki..... Pozdr i oczekuje jakiejs odpowiedzi
Witam, skoro odpadł napinacz to są dwie możliwości albo niedokrecony bo rolka kręci się w lewo i odkręcił sie pod wpływem kierunku siły jakie tam działały ale najpewniej dokręcony za mocno i naderwali śrubę a eksploatacja zrobiła resztę, lub zablokowało rolke i też mogła to być przyczyna, a rolki dał nowe ?, ale wygląda to na winę mechanika, niestety...
Peugeot 205 1124ccm '91 nie daje iskry. Zaczęło się od tego, że czasem nie chciał odpalić, ale po dłuższym kręceniu z trudem ale łapał. Potem podczas jazdy albo i na postoju zaczął gasnąć (tak po prostu, bez żadnego szarpania czy coś, zupełnie jakby kluczyk przekręcić tylko kontrolki świeciły). Co raz częściej aż nie odpalił wcale. Akumulator naładowany...
Nie znam tego silnika ,ale na pewno przez dłuższe kręcenie świec żarowych nie uszkodziłeś ponieważ są to świece drugiej generacji i mogą grzać do trzech minut po rozruchu i w czasie jazdy. Pozdrawiam.
1l/1500km :| Z tego co piszecie to wychodzi na to, że to już jeden z tych "ekologiczniejszych" nowych silników co pięknie nowy na hamowni euro6 itp itd a po 50kkm zaczyna pić olej, po 100kkm robi się 1l/1000, po 200kkm z powrotem do huty. Różne auta przerabiałem, ale sam boję się momentu, jak będę musiał kupić jakieś nowsze "g..o" :( Osobiście najwięcej...
Mam peugeota 207 1.6 HDI 90km bez DPF, na początku wystąpił błąd P1462 samochód nie chciał odpalić po długim kręceniu odpalił ale zakopcił na biało i nierówno pracował. Wymontował EGR wyczyściłem wyglądał jak nowy bez sadzy zamontowałem i odpaliłem silnik działał trochę nierówno ale nie było żadnego błędu. Rano podczas uruchamiania był kłopot z odpaleniem...
Wybaczcie długość opisu ale nie wykluczone, że jakiś detal z niego może mieć znaczenie. To już się chyba stało tradycją (od jakiś 3-4) lat, że mam problem z rozruchem przy niskich temperaturach, na początku sadziłem, ze to problem świecy żarowych (raz udało mi się go dość łatwo odpalić dmuchając gorącym powietrzem we wlot do filtra pow.), wymieniłem...
Witam. Mam problem z odpalaniem Peugota 205 na zimnym silniku. Gdy jest ciepły pali bez zarzutu. Silnik 1,4 na wtrysku jednopunktowym. Gdy jest zimny nie może wejść na obroty, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem (ok 2-3 min) odpali. Wymienione są świece, kopułka, palec i przewody wysokiego napięcia. Proszę o pomoc.
Tylko dlaczego w BSI nie ma błędów. Podglądając parametry bieżące silnika jest informacja o odblokowaniu komputera i zmienia się podczas wyjmowanie-wkładania kluczyka do stacyjki. Także jest komunikat o sparowaniu BSI i komputera. Wygląda na to, że kalkulatory się widzą. Być może po dłuższym kręceniu występują te błędy. Nie wiem od czego zacząć. Nigdzie...
Witam. Masz rację z tym brzęczeniem, mimo to w peugeocie z podobnym silnikiem HDI tego wcale nie słyszę. Ale problem rozwiązałem w następujący sposób. Podładowałem akumulator i rozrusznik nabrał wigoru, po podpompowaniu gruchą i trochę dłuższym kręceniu uruchomił silnik. Na razie jest ok. zobaczymy jutro jak trochę postoi. Dzięki za pomoc. Sprawdziłem...
Niestety po podłączeniu klawiatury zgodnie z przedstawionym opisem nie działa kombonacja klawiszy alt+print screen+i , muślę że podłączona jest dobrze gdyż po zasileniu radia klawiatura się podświetla, może jakieś inne sugestie aby dostać się do recovery menu w radii które przesłałem na zdjęciach wyżej ? Po wduszeniu klawisza reset radio się bezwzględnie...
Jaki jest numer kodu, nie enigmatyczne tłumaczenie typu "komputer wykrył stały błąd zaworu egr" ? Podaj konkretny numer, np. P1234 i nic więcej. Czemu nie robisz tak, jak Ci się doradza? zgłoś się do nas, ale z tymi kodami błędów i tabelkami. Nie mogą być same tłumaczenia, ponieważ bywają przeinaczane z powodów oczywistych i są trudności w postawieniu...
koledzy autko jak w opisie jak jest zimny zapala za 3 lub 4 razem po dłuższym kręceniu ciśnienie sprężania ok. rozrząd ok. z błędów pokazuje tylko brak uszlachetniacza i kalkulator addytywności jak zapali i troszkę pochodzi zapala bez zastrzeżeń. Potrzebuje pilnie pomocy :cry:
Witam. Świece żarowe i tylko 2(lepszy dostęp)sprawdzałem jesienią,tych za pompą nie mogłem odkręcić, a nie chciałem ich uszkodzić.Ubiegłej zimy nie było problemów.Te dwie grzały,może trochę długo bo ok 6 sekund przy temp. dodatniej. Dzisiaj ładowałem akumulator i sprawdzałem prąd na świecach. Zawsze paliłem auto jak zgasła lampka od świec, dziś zauważyłem,...
[siemka mam dośc ciekawy lecz męczący problem samochód ciężko zapala po nocy lub dłuższym niż 6-7 h postoju jak jest ciepły nie ma problemu odpala od razu ma równiusieńkie obroty i pięknie chodzi .dziwne jest to że zapala pod koniec kręcenia rozrusznikiem im krócej kręcę to szybciej zapali długie kręcenie nic nie daje dodawanie gazu też nie nie mam...
Brak synchronizacji wału korbowego i wałka rozrządu. Podobno jest ok. Nie może być ok. Jeżeli nie pali zpodłączonym czujnikiem wałka rozrządu to, czujnik wałka wysyła sygnał który nie współgra z wałem korbowym. Po odłączeniu czujnika wałka sterownik zastępuje sygnał wałka rozrządu i auto odpala po dłuższym kręceniu. Zostaw czujnik wałka w spokoju,...
Witam, przy temp. 0 stopni i niższych mam problem z odpaleniem mojego Peugeota 307 2.0 HDi 110 KM. Objawia się to tym że po nocy gdy jest zimny ma problem z zaskoczeniem. Silnik kręci i dopiero po dłuższej chwili załapie, a nie raz było tak że załapał jak już było słychać że zaczyna sił do kręcenia brakować. Po odpaleniu puszcza właściwie ładną dużą...
Witam . Posiadam Peugeota 307 2.0hdi 90 koni(siemens) 2001 rok. Niedawno pojawił sie problem a mianowicie zaświeciła sie kontrolka auta w poślizgu(czasami gasła a czasami nie) oraz komunikat ABS fault, następnie po jakiś 6 dniach wyskoczył komunikat o niskim stanie płynu hamulcowego. Oczywiście sprawdziłem to i trochę brakowało wiec zaraz dolałem, ale...
Nie pracuje pompa paliwa w Peugeot 206 1,4 8V rocznik 2003 - brak napięcia na pompie. Gdy naładowałem akumulator, auto odpaliło. Potem z powrotem nie odpalał. Czasami po długim kręceniu rozrusznikiem samochód zapalał. Czasami po włożeniu naładowanego akumulatora odpalał. Po wyczyszczeniu pompy paliwa auto odpalało, a potem przestało. Przy długim kręceniu...
Też chętnie wrzucę link na który powinieneś rzucić okiem silnik 2.0 HDI w peugeocie nie bierze więcej niż 100A to w Polówce z silnikiem benzynowym 1,4 70A wydaje się bardziej prawdopodobne niż 700A w czasach gdy akumulatory produkowane są w Chinach i nalepki z parametrami akumulatorów mają mało wspólnego ze stanem faktycznym. Domyślam się żę prąd rozruchowym...
Głowica wymieniona. Nowa uszczelka pod głowicę. Zawory sprawdzone. Szczelne. Kompresja równa na wszystkich cylindrach. Świece zarowe sprawdzone. Wtryski bez zarzutu. W między czasie sprawdzone kliny na kołach zębatych rozrządu. Podejrzenie że zerwało kliny ale wykluczone. Po całej operacji auto odpaliło i paliło cyk. Przy pierwszej trasie po osiągnięciu...
Witam, tak jak wyżej napisałem pacjent Peugeot 807 2.2hdi (130KM) po rozgrzaniu i zgaszeniu nie chce ponownie odpalić, na wykresie ciśnienie na listwie rośnie minimalnie. Po dłuższym czasie jak auto już trochę ostygnie, po dłuższym kręceniu auto odpala, widać na wykresie jak ciśnienie na listwie rośnie bardzo powoli aż dojdzie do wymaganego progu i...
Jeżeli mówimy o silniczku nadmuchu wewnętrznego, bo już sam nie wiem, jeden mówi o wentylatorach na chłodnicy a inny o silniczku w aucie, co do zafiry B moduł nie znajduje się w lewym nadkolu, ten moduł znajdował się w zafirze A i Astrze G i sterował wentylatorami na chłodnicy i sprężarką oraz chłodzeniem silnika, nie miał oddziaływania na silniczek...
renault długo kręci laguna długo kręci długo kręci odpali
zamek electrolux kabel ethernet przerywa schemat migacz tranzystor
truma schemat peugeot długo kręci
Jak zresetować kocioł gazowy Beretta Ciao AT? Kody błędów 0123, 0301, 1693 w Passat B5 2.5 TDI V6 4Motion