Jak chcesz usunąć EGR i go zaslepic to posesji wsad z ECU to Ci usunę EGR za free.
Zobacz na czystosc egr.
MAF, wtryski, turbina, i inne cuda. Power jest?
Nikt nie ma pomysłu? Temat priorytetowy...
peugeot 307sw HDI 110KM
Jak raz chodzi dobrze, raz źle - może być EGR, ale ja bym zerknął też do katalizatora.
Gdzie umieszczony jest zawór EGR w Peugeot 3008 I 2,0 Blue HDi 150 KM?
Egr ,egr a przepustnice posiada ten wóz? Jak tak to zobacz w ich okolice.
To samo zauważyłem w berlingo HDI RHY po zrobieniu EGR ciągnie ładnie ale i pali. Ale to normalne, nie pałuj tak to i spalanie spadnie, te lodówki palą tak jak przekraczasz 90km/h.
Jest 5v bo pewnie jest rezystor pull up,proste. Zasilanie masz te 5v i masę dobrą?
Jaka znowu klapa gaszenia? Nie ma czegoś takiego w tym silniku, jest tam tylko przepustnica EGR.
mam podobny problem ale u mnie silnik nie szarpie tylko zapala się kontrolka serwisowa i moc silnika spada o połowę, po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili kontrolka gaśnie i jest wszystko w porządku na jakiś bliżej nie określony czas może to być 60km jazdy a równie i tylko 10km a nawet i 400 km zrobione w Niemczech, problem zaczął...
Wpierw zrobił bym adaptację EGR.
odepnij egr i zobacz czy przeszło
Żaden, EGR ma siłownik elektryczny.
podkladka pod egr
Czyli na razie go nie zaślepiać?
Jedna jest od klapy a druga od EGR w sumie to razem współpracują. Tak było chyba w hdi 16v.
Lub "skleić" układ elektroniczny na dwóch tranzystorkach i kilku śmieciach analogowych , który nazywa się SYMULATOR EGR.
Egr, Czujnik położenia wałka rozrządu, przepływka. Podłączałeś pod kompa żeby sprawdzić błędy?
nie jestem specjalista od tego ukladu , ale poszukalem na ten temat. na stronie ktora ci podaje jest troche opisany uklad i jakie objawy przy zlym dzialaniu a takze jak sprawdzic czy twoj problem jest zwiazany z tym ukladem.
Przebieg auta? Węże od turbiny mogą nie twardnieć. Nie wiem jak jest w 1.6 HDI, ale moim 2.2 HDI biturbo wygląda to tak, jakby klapy turbiny były zamykane. W moim przypadku winą jest EGR, bądź zużyte świece (są przepalone).
Witam. Potrzebuje informacji czy Peugeot 307 SW 1.6 HDi o nr VF33H9HYB83897564 posiada FAP/DPF czy tylko EGR?
z tylu za rozrządem, przeje****
Problem był w EGR i czujniku ciśnienia paliwa.
Samochod jeszcze jest na warsztacie
Na Twoim miejscu podjechał bym do kogoś kto ma lexię bądź inny ale porządny komputer i ,,przyuczył" egr ponownie.
https://allegro.pl/oferta/uszczelka-prze... chyba jednak da się kupić
wiadomo że tak czy inaczej pojade do warsztatu bo przecież sam FAPa nie usunę. Chciałbym mieć pewność i skonsultować się z Wami co by to mogło być no i mieć wiedzę żeby mi "Janusz" z warsztatu nie wcisnął że pół silnika muszę wymienić :) Dziękuję za odpowiedzi. Proszę jeśli jeszcze ma ktoś coś do dodania piszcie. Dodano po 1 czy dobrym pomysłem byłoby...
Obstawiam zatkany egr.
A skręciłeś dobrze egra? Zdarza się przy braku uszczelki słabe skręcenie i tamtędy może dźwięk wydobywać się.
Ale czy przez egra silnik gasłby ?
Rozbierzesz i złożysz bez problemu .
No to tak sam sobie odpowiem na mój problem w samochodzie zawor egr robił zwarcie dla tego na listwę nie było puszczane paliwo przez zawor ciśnienia paliwa wystarczyło odłączyć zawor egr.
Uszczelka pod głowicą lub chłodnica spalin EGR
!. Przeczyszczanie to podstawa, zrobisz to sam bez żadnego problemu. 2. Na allegro naprawiają, luz pozostaje szrot. W ASO tylko cały przełącznik.
Nieszczelny dolot, niedomykający się EGR, zasyfiony kolektor dolotowy, przyczyn jak widzisz wiele.
Podmieniałem przepływomierz z auta kolegi i wykresy były identyczne, więc to raczej nie to. W takim razie czas zajrzeć do zaworu EGR.
. Na pewno masz problem z EGR spróbuj go wyeliminować
Tak EGR jest podłączony.
Bez podłączenia diagnoskopu się nie obejdzie. Jest to komunikat, mówiący o tym, że komputer nie jest w stanie zachować norm czystości spalin. Powód? Może ich być ze sto, np. zapchany FAP, przepływomierz, EGR, itd.
Witam, mam taki problem w silniku 1.6 HDi 90 KM Peugeot 207, mianowicie po wymianie ZAWORU EGR marki ABAKUS na NOWY świeci się kontrolka check engine i CARSKANER wyrzuca błędy P0405 i P1728. Proszę was o porady co z tym zrobić, w którą stronę pójść żeby to naprawić. Z góry dziękuję za wskazówki.
Wymiana zaworu na nowy rozwiązało problem.
Zbyt niskie napiecie zasilania (lub jego brak) na czujniku cisnienia, debimetrze i zaworze EGR.
witam, posiadam peugeota 307 1.6 hdi , auto nie ma mocy, ktoś pomoże gdzie szukac przyczyny? wymieniony zawór egr, filtr cząsteczek i dalej nic
Sprawdz i wyczyść zawór EGR.
Brak diagnozy. Co się dzieje na szynie jakie ciśnienie podczas tego falowania? Jak ustawiony jest zawór EGR, "scv" itd ?
ERG EGR, oraz elektrozawór sterujący EGR-em też należy sprawdzić.
Zobacz na przewody co idą do kompa i skrzynkę z bezpiecznikami bo w tych modelach woda z podszybia zalewa wszystko pod maską egr siada w pierwszej kolejności odłączyć tak z ciekawości Raz tak mi zalało skrzynkę że auto wyłanczałem biegami
Jak masz fap to po wyłączeniu silnika wentylator chodzi bo filtr się wypala
A w parametry spoglądałeś żeby sprawdzić układ recyrkulacji czy prawidłowo pracuje ,podłącz kompa odpal i patrz w parametry jak pracuje egr
problem z egr
Chłodnica oleju nie ma nic wspólnego z takimi objawami według danych auta co podałeś chłodnica egr występuje
Peugeot 307 2.0 hdi 79 Kw błąd P0487 przepustnica recyrkulacji spalin - przerwa w obwodzie oraz P0402 system recyrkulacji spalin - za duży przepływ . Błędy kasują się po niewielkim odcinku drogi powracają . Silnik ma dwa elektrozawory sterowania egrem , problem jest z pierwszym . Wywołanie w podzespołach wykonawczych nie powoduje jego reakcji , podłączona...
to ok to odczytaj i wrzuc.
To normalne, klapą wspomagająca i EGR.
Pompowałem przed odpaleniem i jak kręcił rozrusznik i żadnej zmiany. Słyszałem też że powodem tego że gaśnie może być zawieszony zawór egr.
Nie kolego możesz czyścić.
Z błędów wychodzi że EGR się zacina i może powodować szarpanie i gaśniecie. Najłatwiej zablokować przepływ z EGR do kolektora ssącego na górze silnika - metalowa rura łączy się z czarnym plastikiem za pomocą np. szpachelki. Jak będzie ok trzeba demontować zawór EGR.
Tak, egr sprawdzany
Oczywiście diagnoza komputerem to podstawa. Ale po objawach stawiam na problem z egr.
A może gdzieś pęknięta rurka łącząca EGR z wydechem?
pewnie EGR zwiera 5Vref .
Zatkany wydech.
Dziękuje za zainteresowanie . Po spotkaniu z mechanikiem który wpiął się w komp okazało się że powodem szarpania okazał się zawór egr
czyli mam wymienic czujnik egr tak rozumie
peugeot 807,2.2 hdi,2003, w ktorym miejsu jest zawor egr?silnik nie wkreca sie,turbina wlacza sie pow.2000 obrotow.czye gr moze byc przyczyna tego.7 lat mam 807 i nigdy egr nie byl czyszczony lub wymieniany,turbina po regeneracji.
To że może przez czujnik w listwie wariować właśnie delikatne szarpanie. Czujnik kosztuje w okolicy 150 zł jeżeli te operacje które masz zamiar wykonać nie przyniosą efektu spróbuj. Dlaczego masz zobaczyć korekcję przed, bo po wymianie będziesz wiedział czy jest efekt czy nie -samym podglądem. Korekcję się ustabilizują. Zaslep EGR. Tylko tak go sprawdzisz.
Wymieniłeś zawór EGR czy elektrozawory.
Powiedz mechanikowi zeby odlaczyl rure od EGR od kolektora i zaslepil czyms, a potem sprawdzil jak zachowuje sie silnik. Jesli po tym przestanie dymic i szarpac to wymien zawor EGR. Pozdrawiam
Sprawdzić skład spalin analizatorem. To wcale nie musi oznaczać awarii katalizatora czy DPF. Problemem może być nawet nie domknięty egr czy uszkodzona lambda.
Elektrozawor moza podmien na probe z jakims znajomym ,ktory ma Boxerka. Sprawdzales zawor egr i przepustowosc chlodnicy egr?
Wymiana zaworu EGR rozwiązała problem. Diagnostyka nie wykazywała błędów EGR.
Witam mam następujący problem w Peugeot 307 2.0 HDI. Auto cholernie kopci i mam następujące błędy: P1421 P1521 P1138 Szukam informacji w necie ale nic nigdzie nie pisze, dpf, egr na miejscu
Komputer w rękę i wio. Jak zdycha przy przyśpieszaniu, to do obserwacji ciśnienie paliwa. A szarpanie przy 2k rpm to najczęściej albo egr albo zawór pneumatyczny turbiny.
Jakos nie wierze w regeneracje wtrysków. Podaj ile leja na powrotach? Zmierz cisnienie sprezania. Co z EGR?
Może trzeba zrobić czyszczenie FAP, skoro były problemy z turbiną. Sprawdź na komputerze parametry wypalania FAP, korekcję wtrysków, poziomy otwarcia EGR.
Zrobiłem wszystko co możliwe i dalej mam błąd 0611, pokazuje mi w Peugeot 407 2.0. Niedawno zrobiłem wtryski turbo EGR i dalej błąd 0611, przez co jak ruszam lekko szarpie.
Po pierwsze to sprawdź synchronizację rozrządu, po drugie, czy nie rozleciał się EGR
Miałem podobnie ,a raczej mam w swoim pugu. Jeśli odłączysz wtyczkę od zaworu elektrycznego egr, to esp przestaje działać .Szukał bym usterki w przewodach.
Czemu wy zasklepiacie egr miliony postów, nie cytowałem .
Radzę sprawdzić (wyczyścić) zawór EGR
To nie zostaje nic innego jak wyciągnąc turbinę. Pozdrawiam
Może faktycznie 30 minut to przesada bo z nie mierzyłem z zegarkiem, ale kwadrans napewno. Aż tyle to trwa? Na parkingu podziemnym tylko moje auto było słychać. To będzie EGR?
Witam, czy da się sprawdzić używany EGR w taki sposób? Mam uszkodzony EGR w Peugeot 307SW 1.6 HDI z 2004 roku. Żeby się do niego dostać, a już to robiłem, trzeba rozłączyć mnóstwo elementów. Od podszybia i wycieraczek po filtry powietrza i paliwa. Ale naszła mnie taka myśl. Zamówiłem używany EGR, czy jeżeli zdejmę przewód z obecnego EGR, który daje...
Spróbuj odłączyć całkowicie egr. No i przydałaby się konkretną diagnoza komputerowa bo jeśli teraz auto chodzi w trybie awaryjnym to musi być zapisany jakiś konkretny błąd w ecu. Zła praca egr objawia się czasem mocnym kopcenien
Zajrzyj do EGRa.
Hmm, ja ostatnio byłem zrobić chip i wyłączyć elektronicznie egr plus dodatkowo go zaślepiłem. Żadnych objawów złej pracy silnika nie ma. Przyczynę upatruję w egr. Pozdrawiam
Teoretycznie tak bo przepływka odczytuje wartości a one się na bank różnią ale jak by ci się to dalej powtarzało to ściągnij wtyczkę z EGR-a a będziesz wiedział więcej.
Odłącz kontrolnie zawór EGR i pojeździe z błędem, zobacz czy jest jakaś różnica. (Potencjometr potrafi przywierać 5v i kilka czujników nie daje odczytów.)
sprawdzone zasilanie pedału gazu jest 5V
EGR niech wyczyści. Sprawdzi.
nie, szarpanie spowodowane albo egr albo problemem z fapem
Witaj. Uszlodzona byl dolot do turbiny. Ale przy okazji mechanik wyczyscil egr. Smiga jak szalony
Pracuje bo sztanga chodzi lekko podczas dodawania gazu ładnie wciąga i wyciąga więc wdgl mnie chodzi Może EGR walnięty ?
Błąd zaworu EGR,pewnie chodzi o P0404
Brak mocy sprawdź egr. Zrób ponownie diagnostykę i wklej błędy.
Egr może nieszczelny i ciśnienie ucieka
Egr nie jest czsem zaślepiony???
Gdyby była to wina braku paliwa, czujnik ciśnienia na szynie by wywalił błąd. Moim zdaniem kończy się wtryskiwacz - przydałby się test przelewów. Może pompa opiłkuje. Może coś ze świecami żarowymi, może z EGR, choć wątpię. Test przelewów na początek.
peugeot sygnał peugeot peugeot wzmacniacz peugeot peugeot obwód elektryczny peugeot
honda civic temperatura silnik renault megane bezpiecznik wycieraczka działa wkrętarka
regulator napięcia prądnicy regulator napięcia prądnicy
Wyłączenie weryfikacji cyfrowego podpisu sterowników Windows 7 Selektywne wywołanie syreny nie działa - przyczyny i rozwiązania