Siedzi w obudowie termostatu
Napisz chłopie "przasnysz" z dużej litery !!! przecież aż oczy bolą , szanuj swój kraj. Dokupowane obudowy pilotów mają plastikowe przyciski , oryginalny pilot ma przycisk gumowy i stąd różnica .
Przekładałeś też znaczek peugeota ze starej obudowy? Jak nie to najlepiej załóż tył obudowy starego pilota spowrotem i sprawdź.
Zostaw starą obudowę ze znaczkiem Lwa czyli dół i będzie ok.
Dokładnie tak. Najszybszy sposób żeby uszczelkę wyeliminować.
EDIT: ktoś mi napisał poprawną odpowiedź i usunął komentarz :( W każdym razie dziękuję! Myślałem, że immo jest zalany w płyte elektronicznej, a okazuje się, że to oddzielna kostka ;) Tak, napisałem: Immobilizer zazwyczaj nie potrzebuje baterii. Transponder często nawet nie jest połączony z elektroniką kluczyka - jest to mała kosteczka, który - być...
Na cholere ci zdjęcie? Zbiornik dodatku do filtra cząstek stałych 1 000 pln nie twoje + obudowa Dziękujemy konstuktorom.
Jak w każdym PSA w obudowie nagrzewnicy, centralnie na środku kokpitu
Potrzebujesz transponder Philips Crypto2 ID46: TPX4 / PCF7941 / PCF7936 wraz z odpowiednim programatorem i wiedzą jak go użyć. Najtaniej i najprościej jechać do firmy dorabiającej kluczyki - tym bardziej, że posiadasz drugi, działający kluczyk. Transponder w Twoim kluczu może mieć różny wygląd, natomiast funkcja będzie taka sama. https://obrazki.elektroda.pl/1651901800_...
kostka czujnika poziomu mocznika wychodzi ze zbiornika pod obudową sterownika.
Witam. Jak rozebrać obudowę klucza peugeot 508 2013 r żebym mógł przełożyć srodek ? Pozdrawiam
Jak niebieska to czujnik temperatury w obudowie termostatu.
A obudowa termostatu sprawdzona?
Witam, Jesli jest to Xsara I, to ma te sama skrzynie co 306 Peugeot (oznaczenie bite na obudowie TB51 lub TD42 lub TD95). Jesli jest to Xsara II, to skrzynia jest specyficzna (oznaczenie DL4B, DL4Z, DL42 lub DM07). Pozdrawiam, Georges
Witam ! Tak jak w temacie, closed czy br ? Auto Peugeot Partner, więc dość spore. Proszę o pomoc
Po głebszej diagnozie okazało się, że na 99% winą nie włączania się klimatyzacji jest uszkodzony termostat w Peugocie jest on podobno zespolony z czujniekiem od klimy jakimś jeszcze podobno zgrzanym w obudowie i chyba będe musiał zakupic razem z obudową, a niestety nie jest to tania cześc :/ https://allegro.pl/oferta/termostat-obud...
Pod skrzynką bezpieczników są dwie płytki to co to jest? = Tylko skrzynka bezpieczników. Ale bez obudowy.
Skoro Peugeot zaleca zmianę obudowy zaleca Peugeot, to czujnik też weź z ASO. Masz zmienioną obudowę, i czujnik który "będzie" pasował do owego silnika. Jak będziesz miał nr oryginału to poszukasz zamiennika.
Żeby dostać się do tej pompy paliwa to muszę robić to od dołu samochodu czy muszę zdjąć tapicerkę tylnych siedzeń? Tapicerki nie zdejmuj pompa jest pod tylna kanapą. Więc żeby się do niej dostać to z tego co pamiętam trzeba odkręcić tylne siedzenia i pod nimi jest taki okrągły ''dekiel'' który też odkręcasz i już widać bak i obudowę pompy.
Dobry patent to drugi malutki akumulator do webasto. Pomysł dobry, a nazywa sie "przerobienie dogrzewacza na ogrzewanie postojowe." Problemem może być wysterowanie twojego sterownika, bo jak jest po CAN'ie to będzie zonk. Prawdopodobnie będziesz potrzebował sterownika webasto, jak masz farta to wystarczy tylko podać + na pin 1 lub 3 (ale sprawdź wcześniej...
To jak coś się spierdzieliło podczas wymiany simerringów to szukaj na prawej półosi. Tam jest przetwornik wkręcony w obudowę w którą wchodzi półoś.
Witam wszystkich, chcę się dowiedzieć czy można wymienić obudowę lusterka Peugeot 508 łącznie z tą łapą co jest przykręcona do drzwi, bo ma taki sam kolor jak kolor auta.
Na obudowie rozrządu nad kołem pasowym bardziej z tyłu silnika.Tam szukaj.
Nie wymieniać tylko zdiagnozować.Miernik w dłoń i sprawdzamy napięcia.MAP powinien byc przykręcony do obudowy filtra i połączony wężykiem z kolektorem.
Bez wyciągania kolumny kierownicy też się da. Trzeba tylko wywlec silnik z obudowy.
Dalej nie ogarniam swoich Peugeotow i mechaniki ale jest to rezystor ogrzewania gaźnika albo obudowy przepustnicy :) Pewnie ma to jakaś bardziej cywilizowaną nazwę.
Do sprawdzenia te 3 przekaźniki w obudowie chłodnicy z przodu - jak mnie pamięć nie myli.
Gdzieś czytałem, że aby sprawdzicytzeba ściągnąć obudowę drzwi
Jaki schemat? Bolec w obudowę skrzyni i blokujesz koło zamachowe. Na wałki wkładasz listwie i już.
Zapewne jest to rezystor. 34r może sugerować, że w obudowie są zawarte dwa rezystory 34omy. Ale to musisz sprawdzić miernikiem.
Jak nie masz paska, to najpierw wykręcasz świecę /przynajmniej jedną/ i ustawiasz tłoki /wszystkie cztery/ poniżej GMP. Wtedy stawiasz wałki : jeden ma blokadę /jak pamiętam śruby M8/ na godz ok 5 drugi na ok 8. Potem blokada wału w zależności od typu silnika: blokada piasty koła pasowego na godz. ok 10, lub w obudowie sprzęgła.
Mówię o metalowej obudowie wirnika z magnesami.
Zgubiłeś transponder, który był w obudowie. Trzeba kupić nowy i zakodować. Potrzebny pin i PP2000
Wersje 2-przyciskowa. Bateria w obudowie.
W okolicach sterownika benzynowego masz przykręcone masy - sprawdź i najlepiej je popraw, dodatkowo podaj masę na obudowę sterownika. To sterownik benzynowy będzie przyczyną.
Tak jak pisze elektrit przekaźniki są bardzo zawodne w tych samochodach można rozebrać obudowę i pomierzyć żeby sprawdzić ale wylutować to więcej zachodu
Korek kontrolny masz na pierwszym zdjęciu a spustowy na obudowie mechanizmu różnicowego na dole pod półosią , nie od spodu tylko też od boku.
Pod maska, strona pasażera nad kołem pod plastykową obudową.
Dzięki serdeczne, ale VivaCity to nie jest to. Tak jak na załączonym obrazku. Chciałbym zmienić sam wkład bez obudowy.
Najpierw napraw kontrolkę. Pulsacja napięcia wskazywała by na regulator. Sprawdź połączenia alternator akumulator i masy. Zmierz napięcie alternator obudowa, bo może być tak że alternator widzi swoje napięcie, a nie instalacji.
A jaka jest to obudowa?
Często uszkodzeniu ulega przekaźnik w komorze silnika z lewej strony, umieszczony blisko pompy wspomagania. Zdaje się że ma szarą obudowę (ten przekażnik od pompy). Pozdrawiam Wesołych Świąt :D
Jak obudowa sterownika nie ma połączenia z płytą to nie ma to bardzo sensu że po odkręceniu stera coś pyka.Tym bardziej masy to idą po przewodach nie obudowie.
Wyplukaj ten syf z niego jakimś zmywacze, dopchnij zlacze, zcisnij wystające dzyndzle i ruszając wyjmij. Może się ciężko j ewciskac. 😉
Czy rezystor wypadł z obudowy pilota??
A co może być że światła stopu raz działają dobrze a raz nie tylko muszę mocniej dać pedał hamulca Dzialanie swiatel "STOP "sa niezalezne od nacisku na pedal.Przyczyna moze byc termiczne uszkodzenie platynek stykowych w przelaczniku -poprzez ciagle stanie np.na czerwonym swietle i naciskanie pedalu .Nadpalenie stykow a ze w przelaczniku jest docisk...
Pasek ma zewnętrzną stronę uszkodzoną na całej szerokości, gdyby się tylko zsuwał miałby uszkodzony tylko bok. Przyczyną może być pozostawiony jakiś element w obudowie.
impuls do obrotomierza jest brany z koła zamachowego czujnik znajduje się w obudowie sprzęgła,brązowa lub czarna kostka 3-krotna.
Nie miałeś problemów z wpięciem wtyczki do czujnika? W Peugeotach (w tym 307) są dwa rodzaje czujników cofania (w zależności jaki typ skrzyni biegów). Dłuższy ma dodatkowo ok. 1.5 cm obudowę nad gwintem. Wpisz w szukajkę "włącznik świateł cofania Peugeot 307" i w grafice zobaczysz różnicę. Oprócz długości obudowy między gwintem a wysuwającym się trzpieniem,...
Witam Po wymianie pompy ABS w peugeot 207 błąd c1383 C1383 Przelacznik poziomu plynu hamulcowego, stale wysoka wartosc - Staly Błędu nie da się skasować , czujnik w obudowie zbiorniczka sprawny . Jaki może być powód ?
Czyli myslisz ze moze to ten termostat zawinił? I co tak właściwie mam stwierdzić na tej obudowie?
Jaki silnik? W silniku 1.4 (KDX-PSA) odma jest połączona między filtrem powietrza a monowtryskiem. I w przypadku silnika 1.4 jest olej w obudowie filtra.
Te procedury to tylko przypomnienie klucza, dopisanie nie jest już takie łatwe. Wklej zdjęcie starego i nowych pilotów. Oczywiście płytki, nie obudowy.
sprawdziłem ani jedno ani drugie b/z
Masę sprawdź na obudowie ECU
Zbiornik to obudowa, sprawdzasz korkiem kontrolnym.
Filtr paliwa dziś wymieniłem-nie pomogło. A wymieniałeś sam filtr, czy z obudową?
Uszkodzona obudowa filtra paliwa.
Nie jezdze na rezerwie. Wiem, ze pompa caly czas pracuje i musi byc w jakims stopniu zanurzona. Wymienic sama pomkpke czy calosc z plywakiem i obudowa?
Jak odpinałeś to co na zdjęciu, to gratuluję, włącznik wentylatora chłodnicy. Czujniki są w głowicy, w obudowie termostatu
Cały zespół przełączników powinien się dać założyć obrócony o 180stopni, tylko pewnie problem z obudową będzie .
Zgadza się. Nie wykonywaniem pomiarów napięć. Dzięki za podpowiedź. Sprawdzę napięcie na złączu. W którym miejscu znajduje się to złącze? Pod obudową filtra powietrza?
sa linki, ale raczej sie nie zaplatały bo są METALOWE zobacz czy linka rusza sie swobodnie i jej ruchu nie blokuje instalacja od radia (zobaczysz to po wyjeciu radia) ew panel tez odkrec i odczep linke z pokretla, sprawdz czy pokretlo bedzie chodzic swobodnie bez linki pewnie cos blokuje klapy w obudowie nagrzewnicy
Zaworek iglicowy nie trzyma źle skręcona obudowę źle wyregulowany pływak nie ma innych możliwości.
Rozumiem. Czy rozbierałeś może taki licznik ? Będę wdzięczny za wszelkie porady. Tego akurat nie, ale po odkręceniu wszystkich torxów całość powinna wysunąć się z obudowy do tyłu.
patrzyleś czy tego czujnika niema gdzieś przy obudowie termostatu?
Nasz boxer 94 2,5d miał spotkanie z dzikiem :( powoli kupuje potrzebne części jak zderzak, chłodnica, ale nie wiem co to za obudowa z pompą mocowana za chłodnicą też ziszczona ( ta w oleju ) proszę o podpowiedz http://obrazki.elektroda.net/60_12470000... http://obrazki.elektroda.net/79_12470000...
Podłączyć diagnoskop lub jechać na diagnostykę i odczytać. Bez sprzętu się nie obędzie lub rozkręć obudowę kierownicy i odczytasz.
Sprawdź silnik krokowy - dosyć częsta usterka w starszych silnikach TU5JP(czyli po naszemu 1.6).Wymontuj silnik krokowy z obudowy przepustnicy i umyj w benzynie ekstrakcyjnej.Powinno pomóc.
Problem już dawno rozwiązany. W błąd wprowadziło mnie aledrogo i sklep z częściami do francuzów, twierdząc że "rezystor" w obudowie wentylatora chłodnicy jest bez elektroniki. Dostęp do niego jest cholernie ciężki. Pisząc inaczej winowajcą był "rezystor" w obudowie chłodnicy.
Masz spalony sterownik,szukaj na gogle części do naprawy,sterownik jest w tunelu obudowy silnika od pasażera.
blaupunkt peguot T1 NiV2 PAMIEC 25160 PROCEK TMS RADIO-MAGN OBUDOWA ZAOKRAGLONA
To nie z baku idą pęcherzyki, tylko z obudowy filtra paliwa. Miałem to samo w volvo z silnikiem 2.0 hdi. Dwa różne silniki i całkiem inne obudowy filtra
sprawdz przewody paliwa pod obudowa f. powietrza
Regulator Valeo, tranzystor w obudowie TO-247 .
OK, dzięki. Zamówię centralke i dam znać czy działa. Dodano po 13 Mam jeszcze pytanie. Gdybym chciał zmienić sobie stary kluczyk bez przyciskowy na taki typu scyzoryk, żeby uniknąć dodatkowego wiszącego pilota od centralnego... czy jest taka opcja ? Przekłada się wtedy tylko grot ewentualnie dorabia nowy czy trzeba to jakoś kodować itp ? Domyślam się,...
Ten element jest tak oznaczony na schemacie, czy też wystepuje fizycznie pod takim oznaczeniem na swojej obudowie?
hehehe, piętnastostykowy przekaźnik był w kazdym 106 ale są miedzy nimi różnice, bo wystarczy zobaczyć na rysunek na obudowie przekaźnika gdzie jest jego schemat wewnętrzny, ale plus i tak przeważnie był na cyckach 8 i 15 tylko wyjścia i sterowania były inaczej. No i były te bitrony w brązowych i czarnych obudowach.
https://allegro.pl/oferta/kolo-walka-roz... Sam oceń czy warto bo bez tego tak pojedzie chyba że w obudowie jest np czujnik to lipa bardziej chodzi o tłumienie drgań wg mnie
sprawdz cewke i czujnik GMP na obudowie skrzyni/silniku
Jak dobrze pamiętam to na obudowie wentylatora jest naklejka.
Kiedy pierwszy raz czyściłem regulator łapałem te opiłki na magnes, więc jest opcja że poskutkuje. Jutro instaluje go do obudowy filtra.
często membrama w pompce pomocniczej pęka i łapie lewe powietrze ,mówię o takiej co jest na obudowie filtra .
W obudowie termostatu https://obrazki.elektroda.pl/6783550800_...
Witam i jak tam wymiana obudowy filtra pomogła?
Tak tylko tobie się wydaje. Gdzieś w obudowie jest transponder.
kup panel+oczujnikowanie kup obudowę nagrzewnicy, kup motoreduktory kup wiązkę sciag deskę poskładaj wszystko do kupy i zaprogramuj koniec tematu jak znam życie
Wg sztuki ?????? On miał taki pistolet ze stroboskopem podpinany pod akumulator i patrzył w jakąś dziurkę w obudowie rozrzadu
Fabryczne obudowy filtrów powietrza mają istotną cechę: zabezpieczają bardzo skutecznie przed przedostaniem się wody filtra (a co za tym idzie, do wnętrza silnika). Jeśli jeździsz na co dzień, to trzymaj się conajmniej fabrycznego miejsca na filtr, lub jakichś elementów z pozostałości fabrycznej obudowy.
Uszkodzony masz modół wentylatora. Znajdziesz go w obudowie silnika nawiewu.
Trochę niegrzeczna ta odpowiedź. Ponieważ temat ten jest zawsze aktualny, podaję więcej danych: Tranzystor typu Darlington PNP 120V 30A 200W w obudowie TO3 Zamienniki dla: T1829-1 - T8445 - FW26025A1 Występują w sterowaniu dmuchaw w samochodach marek Peugeot, Citroen, RENAULT, NISSAN, OPEL itp
Z tego co widzę na zdjęciach musisz to podłączyć tak: 1. gruby kabel z filtra do śruby pierwszej(gruby kabel alternatora) 2. cienki kabel do masy 3.wyjście z obudowy filtra do grubego kabla od alternatora
Musisz odciąć druty które wychodzą ze stojana na diody ,tak aby się dały zlutować powtórnie. Stojan jest przykręcony do przedniej pokrywy a zgrzany drutami do diod w tylnej obudowie. Generalnie daj sobie spokój, załóż ,nich popracuje i jak jest ok to niech tak zostanie.
Sorry Panowie- faktycznie źle zacząłem :( Popatrzę w SBoxie, choć już widzę różne oznaczenia elementów (wiązki, itd). Problem w tym, że nie jest dostępny schemat ogólny dla silnika z którego pochodzi komputer. Sprawdzę ten stary czujnik podłączając jak pisał Kybernetes. Z tym czujnikiem, to tylko myślałem, że czujnik Halla musi mieć magnes poza obudową...
Sprawdz przekaźnik głuwny taka brązowa obudowa w komorze silnika.
poniewaz u mnie nie ma, zadnej cewki A iskra powstaje na skutek gromadzenia się ładunków elektrostatycznych na nadwoziu podczas jazdy ;) Masz cewkę DIS, dwie podwójne we wspólnej obudowie
Nie do końca rozumiem o co ci chodzi z tym "specjalistą" obudowa BSI była zaplombowana i na układzie również nie widać żadnej ingerencji
Witam. Czy ktoś się orientuje co może być nie tak , gdzie może leżeć problem ? Peugeot 206 1.4 HDI 2005r. w załączniku błąd jaki mi się wyświetla. Wymienione dwa zielone przekaźniki i opornica umieszczona w obudowie chłodnicy.
Odczytaj numery z wtrysków , coś w rodzaju 0445110188 u ciebie zapewne będą inne . Jak podniesiesz maskę egr jest obok serva na prawym rogu silnika , z tyłu . Ściągasz rury od powietrza , obudowę filtra i jest dostęp . Dla początkującego trochę trudno , ja wyciągam w 10 minut .
Licznik z Peugeot, HC11 w jakiejś dziwnej obudowie. Szukam też opisu wyprowadzeń.
peugeot obudowa termostat peugeot kluczyk obudowa peugeot obudowa termostatu
zimny kaloryfer bosch zabezpieczenie motogodzina zetor
soldering station whirpool dźwięk
Nixie ZM1332 – optymalne napięcie pracy, parametry zasilania, rezystor anodowy Bova Futura – nie działają drzwi, diagnostyka układu pneumatycznego i elektrycznego