Ster od citroena .spróbuj xantia 2.0i Idzie po k-line. Trxeba uruchomic odczyt błędu i dopiero zapłon włącz
Peugeot i citroen tylko interfejs LEXIA + program PP2000 lub diagbox, innymi interfejsami to za dużo nie zrobisz (tylko odczyt błędów i to nie wszystkich). Mam puga i sprawdziłem osobiście. Dodano po 6 Coś konkretniejszego to od 500 zł w górę się zaczyna. Nie koniecznie, ja dałem za mój interfejs z przesyłką 306zł, chińczyk, ale wszystko chula
Od kiedy masz auto, jak się do tej pory sprawowało? Od kiedy dokładnie masz problemy z odpalaniem? Czy od nastania mrozów? Czy masz LPG, jeśli tak to jakie? Czy, po odpaleniu, jak się dusił dodanie gazu pomagało? Czy na ciepłym silniku też tak było czy tylko na zimnym? Czy za każdym razem tak sie dzieje? ... pomóż sobie pomóc. Czy sterownik monowtrysku...
Skrzynia półautomat , pewnie jakiś błąd nie pozwala na rozruch. Zrób odczyt błędów
kupiłem komputer i tyle
Dzięki bartek_j"Planeta" niestety nie posiadam sprawdzę ten pobór po uspaniu. Jak byś dał radę rozszyfrować te dwa pierwsze błędy byłbym bardzo wdzięczny.
nie ma możliwości
ale nadal gaśnie oraz pokazuje check engine Pytanie nie jest skierowane do mnie ale to nie musi być żaden EGR i czujnik ciśnienia paliwa , w moim przypadku C czwórka padnięta sonda za katalizatorem i też ją gasiło nie zamknąłem jeszcze tematu bo auto jest w testach i do tej pory hula jak wściekłe i bez dokładnej analizy to Ręce mi opadają... szukam...
Klima jest szczelna, 550 g czynnika weszło, sam nabijałem, ufam tej maszynie. Nie widzi wskazań to znaczy że są kreseczki. Jakby widział stan to bym napisał jaki jest odczyt :) Wiatraki sprawne. Termostat płynu chłodniczego wpływa na działanie klimy? Błędów w silniku brak, jakby były to bym o tym na pewno napisał. Brak komunikacji ze sterownikiem klimatyzacji,...
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
Cewka nowa, ale jakiego producenta. Przerabiałem przypadek, że po wymianie cewki zapłonowej (stara była ewidentnie uszkodzona) wywalało błąd wtryskiwacza/wtryskiwaczy (losowo). Kodów błędów już nie pamiętam. Działo sie to tylko pod obciążeniem, na wolnych silnik chodził jak złoto. Pomogła ponowna wymiana cewki na markową, Valeo lub Bosch. Wiem, że cena...
kolego psa maja do 50 kasowan z zapisem historii błędów potem tylko kasowanie, jeśli ci się bląd nie kasuje to może usterka jest nie naprawiona. Nie do końca, podłączany był pod nowego Autela i PP2000, ani jeden ani drugi nie kasuje błędów, których jak już wspomniałem jest ok. 10, większa część jest opisana jako usterki sporadyczne, ale testery nie...
(...) a nowy Hella i problem znikł :) Ale pojawił się nowy problem ! Błąd DTC P0299 https://obrazki.elektroda.pl/5295904800_... pojawia się przy mocnym przyspieszania na wysokich obrotach ok 5tys obrotów i wtedy wyświetla się usterka silnika i odcina moc wyłącza turbo. (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik wymienił...
Poniżej program do konfiguracji BSI ( kodowanie - w zasadzie ukończony .... testuje szukam jeszcze błędów typu niepotrzebny aktywny przełącznik.. coś się nie wygasza itp. program w wersji PL i EN ( EN to translator .... może wymagać poprawek.) Program otrzymał możliwość zgrywania pełnej konfiguracji na podstawie wszystkich znanych mi do tej pory stref...
Wszyscy Ci pomożemy, ale musisz dać coś od siebie. Odczyt błędów ? jakaś diagnostyka ?
Tak z łaski swojej wstaw opis błędów. Kasowanie błędów nic nie da bez usunięcia usterki. To że coś słyszysz nie daje gwarancji że jest sprawne. Co Ci miało dać odpięcie akumulatora lub wyjęcie bezpiecznika z bsi? Potrzebna jest porządna diagnostyka a nie tylko odczyt błędów. Masz diagboxa a nie potrafisz z niego skorzystać więc nie wróżę Ci naprawy...
Witam.Jaki powinien być odczyt przy ogranicznikach? Mam dwa błędy P101A- bład uczenia zmiennego wzniosu i P1025 błąd programowania wzniosu.Nie przechodzi adaptacji, odpala z trudem i pracuje tylko na przepustnicy.Wałek wzniosu wymieniony, silniczek, czujnik i ECU. Czy udało się rozwiązać problem? bo mam identyczną sytuację, tzn. błąd P1025 i P101A....
Altnernator? Chyba masz na myśli rozrusznik? Ja miałem tylko styuacje że S/S nie działał, bo aku był za słaby. Odczyt błędów był?
Jest szansa na odczyt błędów z sterownika silnika? Lub modułu bsi
Witam Państwa. Mam problem z odczytem danych że stacji dysków jaki i USB na systemie Win XP postawionym na Virtualboxie. Czy ktoś może ogarnął ten temat? Brak napędu w CD wyświetla się jako płyta z Windowsem. Potrzebuję zainstalować narzędzie diagnostyczne do odczytu błędów w peugeot (Pp2000). Na stacji matce (win 8,1) płyta pokazuje pełny asortyment...
Do zrobienia diagnostyka dedykowanym sprzętem. Odczyt błędów i sprawdzenie parametrów- ECU,BSI, BSM
Pierwsze co to się pochwal czym to czytasz. Po drugie odczyt normalnym testerem błędów ,parametrów jak i prędkości kół w formie wykresu. A nie jakieś psikanie, czyszczenie i inne bo to lamerstwo. I nie szukaj żadnych wianków bo ich tam nie ma. Jest pierścień wbudowany w łożysko. Szarpanie mogło wynikać z problemów silnika, dlaczego od razu winicie ESP?...
Błędów może nie widzieć ponieważ czujniki działają ale tylko w pewnym zakresie temperatur . Diagnostyka to nie odczyt błędów trzeba odczytać wartości czujników ;) .
Diagnostyka była. Zero błędów. Odczyt błędów nie jest żadną diagnostyką.
Moim zdaniem powinieneś zacząć od diagnostyki sterownika, odczyt błędów (Lexia, Diagbox itp) jeśli sterownik nie zarejestrował błędów (w co wątpię ) to dopiero po takiej operacji można się zagłębiać co może być przyczyną.
Czyżby to jakaś stacja diagnostyczna z ELM327? Masz 3 błędy - przepływomierz, świece, czujnik EGT. Nic nie wyszło z tej diagnozy że MAF jest uszkodzony. Napisane jest że jest usterka w obwodzie więc tutaj wymiana przepływomierz nic nie da. Trzeba sprawdzić instalacje przepływomierza - zasilania, sygnały do sterownika silnika. Proponuję odczytać błędy...
Witam, koledzy mam problem z pacjentem Peugeot Boxer sterownik SID208 S180129101J. Błąd informuje że temperatura spalin jest ponad 900°C co skutkuje zgaszeniem auta by się nie uszkodziło, jednak takiej temperatury nie ma. Czujnik spalin przed wymieniony na nowy dalej ten sam problem, gdy czujnik zastąpiłem rezystorem dobranym tak by symulował 300°C...
Rozrząd na łańcuchu też potrafi się przestawić z powodu rozciągnięcia się łańcucha. Odczyt błędów to wszystko co mogli zrobić? Prawidłowa diagnostyka to odczyt parametrów. A żeby zrobić porządna diagnostykę to byle czym się nie robi. Najlepiej dedykowany diagnoskop. ECU ma głupie błędy, może instalacja jest zamoczona i zaczyna dogorywać? Aku coś szybko...
Ty nie pojechałeś na diagnozę tylko na odczyt błędów. Nie wiesz nawet czy turbina dmucha za dużo dmucha czy nie dmucha a to można było sprawdzić w parametrach silnika ale "mechanik" nie potrafi obsługiwać sprzętu który posiada. Pojedziesz od serwisu to dostaniesz wydruk błędów i tyle - później będziesz pisał na forum "co to może być". Odczyt błędów...
Witam , Pacjent przyjechał z Niemiec nie palący - odczyt błędów - błąd czujnika wału - wymiana - odczyt błąd czujnika wałka wydechowego - wymiana - brak błędów ale dalej nie odpala , iskra jest a świece mokre - podmieniłem listwę wtryskową i zapalił na kilka sekund i zgasł i dalej to samo czyli go zalało - nadal brak błędów - ktoś ma pomysł co może...
Witam ! Tak jak w temacie, ostatnio mam problemy z kontrolką check, i zastanawiam się czy nie znajdę jakiegoś interfejsu (może być pod laptopa) aby odczytać i wykasować błędy w silniku HDi, na dobrą sprawę interesuje mnie tylko odczyt i kasowanie błędów jak najtańszym kosztem aby uniknąć serwisów. Z góry dziękuje za wszelkie rady lub podanie konkretnych...
Witam wszystkich! Mam problem ze swoim peugeotem 406 a mianowicie nie pali wszystko zaczęło się od wymiany rozrządu w lipcu tego roku faktem jest, że ma przejechane ponad 400 tys ale chodził bez zarzutów nie było z nim problemów. Zacznę od początku! Po wymianie rozrządu okazało się, że samochód nie chce odpalić mechanik który podpiął go pod komputer...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
w przyszłym tygodniu jestem umówiony w serwisie na odczyt błędów zobaczymy co wyjdzie
Witam. Mam problem z autem jak w temacie, Peugeot 308 po lifcie, silnik 1.6 HDi 9HX bez FAP (fabrycznie bez FAP) - po skasowaniu błędów w ciągu kilku sekund P0490 i P1162 wracają, nawet bez odpalenia auta. Po dłuższej jeździe pojawiają się inne błędy z EGR, na podglądzie danych na żywo nie widać w ogóle pozycji EGR. Podstawiałem nowy EGR (zamiennik),...
Drodzy forumowicze, mam problem z którym użeram się już od dłuższego czasu. Przekopałem sporo internetu, w tym elektrody i mhh. Ogólnie auto sprawia wrażenie sprawnego poza połączeniem interfejsu diagnostycznego z BSI. ABS, ESP, wszystkie akcesoria, zegary etc działają najwyraźniej prawidłowo. Lubię myśleć, że nie jestem takim całkiem autokretynem,...
A to teraz "fachowcy" nie naprawiają aut tylko robią odczyt błędów i wysyłają właścicielom niech się sami martwią? Żenada!!! Niech zrobi porządną diagnostykę a nie odczytuje błędy.
A mechanik odczytał temperatury? Z tego jak pamiętam silnik z rodziny TU ma 2 czujniki temperatury, jeden na zegary drugi do komputera. Może być uszkodzony ten do komputera. Mechanik oprócz skasowania błędów powinien zrobić odczyt parametrów.
Witam, mam problem z autem jak w temacie, auto nie odpala. Odczyt błędów P0340 lub P0016 na zmianę lub wcale nie ma błędów. Wiązka sprawdzona, czujniki podmienione, wymienione ECU zrobiony klon 5P8C03 i na drugim też nie odpala. Podejrzewam że klon został źle zrobiony, lub posypał się wsad i tak został skopiowany. Na obu ECU nie widzi że czujnik wału...
Podpowiadamy- odczyt błędów nie jest diagnostyką. Czas odwiedzić polecany warsztat w okolicy. Koszty będą mniejsze od wymiany części na chybił trafił.
Może to być gniazdo SD (Slow Diagnostic). Czyli do odczytywania kodów błyskowych. Po roku 98 występowało coś takiego pozwalało to na odczyt błędów bez konieczności podpinania się interfacem PeugeotPlanet lub Lexią do gniazda podobnego do ODB2 lub podobnego 30 pin.
Jaki model Peugota? Na CANI- ie? Komunikuje sie zawsze? Odczyt błędów, kasacja. Mógłbyś rozwinąć wypowiedź?
Diagnostyka była robiona? Jakieś błędy? Odczyt parametrów w czasie rzeczywistym? Diagnostyka była robiona. Błędy od odpiętego EGR ale to wiadomo, błąd przekaźnika od świec żarowych (przekaźnik już wymieniony) i błąd P1597 ale z tego co wiem to od jakiegoś elektrozaworu wody chyba, więcej błędów nie było. Na jałowym jedyny problem był z wartością powietrza...
Dzisiaj przyjąłem inną taktykę.. rozpiąłem kostkę zasilającą do czujnika przepływki.. nic nie podgrzewałem.. na zewnątrz -5 stopni.. 407 odpala od razu.. bez zająknięcia.. jak przejdzie test odpalania w ten sposób do końca tygodnia to chyba będzie to.. :D Jutro zrobię odwrotnie najpierw odpalę normalnie.. a jak nie da rady to po odpięciu przepływki.....
Może by tak sprawdzić pracę turbiny - czy jest wysterowana przez sterownik silnika, czy podciśnienie jest w stanie ruszyć gruszkę. Czy turbina w ogóle coś dmucha. Podłączanie komputera to nie tylko odczyt i kasowanie błędów ale sprawdzenie wartości pomiarowych i ich analiza.
Nie chcę bawić się w wymianę czujników, bo metodą prób i błędów można wymienić cały samochód Nareszcie rozsadne slowa... Może Wy coś mi podpowiecie? co sprawdzić, może macie jakieś metody? Co chcesz sprawdzac nie majac sprzetu? DIAG2000 lub PP2000 i odczyt parametrow, to pierwszy etap. Mam jeszcze odrębne pytanie, gdzie w owym peugeocie reguluje się...
Masz tam sygnał niezrumieniany czyli może masz przestawiony rozrząd a może czujnik świruje i podaje jakieś dziwne przebiegi. Jesli sygnal bylby "niezrozumialy" silnik by nie palil. Któryś z tych błędów na trwałe zablokował mi dobre 60% mocy auta Fakt, ze przestawiony rozrzad moze spowodowac obnizenie mocy, ale jesli jest na tyle maly, ze ECU synchronizuje...
Witam. Jestem mechanikiem prowadzę warsztat mechaniki samochodowej na elektryce też się znam ale,mam nietypowy problem z tym autkiem, a mianowicie ciężko odpala czy na ciepłym czy na zimnym. Trzeba kręcić po kilka razy, nieraz to aku pada a auto nie odpali (to znaczy chce odpalić bo słychać jak łapie, obroty rosną i opadają aż za którym razem złapie...
na zimnym silniku pracuje tak samo z sondą i bez sondy Bo pracuje w petli otwartej. skoro CHECK nie świeci, to chyba błędów nie ma Moze i nie ma, ale nie one sa istotne. Wazniejszy dla diagnostyki jest odczyt parametrow. Gniazdo jest przy lewym przednim slupku.
jak w temacie cena 600zl Gwarancja 1 rok. Urządzenie Autel Maxi Diag FR704 jest przeznaczone do diagnostyki aut francuskich. Umożliwia diagnozę silnika, skrzyni biegów, ABS i Airbag takich samochodów jak: Renault 1996-2008 Peugeot 1996-2008 Citroen 1996-2008 Obsługuje OBD2/EOBD (auta azjatyckie, europejskie i amerykańskie) sprawdzone:Ford Focus 2004,Mercedes...
Witam. Mam bardzo dziwny przypadek z Peugeotem 206 1.6hdi. Objeździł już kilka warsztatów i lipa... Auto jest po dość konkretnym wypadku (lewa ćwiara nowa). Odpala całkiem dobrze, ale bardzo długo wkręca się na obroty. Na zimnym silniku to już w ogóle jest katastrofa - po wciśnięciu pedału gazu, dopiero po chwili zaczyna powoli wchodzić na obroty......
Witam. Ostatnio mam niemałą zagwozdkę dotyczącą mojej 206-stki. Otóż podczas ruszania ze świateł silnik zaczął pracować na dwa cylindry. Winowajcą okazała się cewka zapłonowa. Wymieniłem też świece zapłonowe. (165000km na fabrycznych świecach) Nie mając zbytnio wyjścia musiałem jakoś dojechać do domu ok 100km. Niestety zniszczyło to katalizator i dwie...
Witam Problem dotyczy Peugota 307 2.0 Hdi 2002 rok EDC 15C2. W aucie tym pali się kontrolka ESP i silnik pracuje w trybie awaryjnym ( max. obroty silnika 3000 obr/min). Po odczytaniu kodów błędów w sterowniku ABS/ESP jest tam następujący błąd: "Komunikacja z jednostką sterowania silnikiem - nieprawidłowy sygnał" Odczytane WoW'em. CdiF2 nazwał ten błąd...
Potem założę temat gdzie znaleźć dobrego mechanika w okolicach Elbląga bo tu takowych brak. Ich umiejętności skończyły się na Passatach B5 dlatego przystałem na diagnostyce. Chłopie, no kupa śmiechu, sam nie znasz się i nie masz sprzętu a chcesz kogoś oceniać... Nie dziw się, że cię gonią i nie chcą obsługiwać jak im wstawiasz takie teksty Usterki...
Troche trwalo zanim zorganizowalem Diagtoola i interfejsy do bippera. ponizej pelen wydruk diagnostyki, moze to rozjasni troche sprawe? Użytkownik : Pojazd : BIPPER /BIPPER VIN: VF3AA8HSC84222896 Kalkulator obecny Marka : PEUGEOT Nazwisko : BIPPER Budowa : BIPPER Odczyt automatyczny lub ręczne wprowadzenie VIN: : MANUAL Numer VIN : VF3AA8HSC84222896...
zgodnie z obietnicą mój raport na temat skanowania Peugeot 206 rok 2000 silnik 1,4 MPI (wtrysk Magneti Marelli 1AP, półsekwencja 2+2): gniazdo 16-pinowe OBD2 pod kierownicą: pin 16 - +12 pin 15 - linia L pin 7 - lina K pin 4 - masa w euroscanie spięte razem linie Lin i Lout oraz spięte razem linie Kin i Kout po włączeniu zapłonu połączył się bez najmniejszych...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Podnieś mu bdm voltage,to powinno pomóc.
W załączeniu dokładny opis odczytu kodów błyskowych z listą możliwych kodów w tym aucie. Jak będzie ktoś chciał to dołączę opis kasowania.
Podgląd parametrów pracy silnika: temperatura cieczy, prace sondy, odczyty MAP itp. Diagnostyka nie polega na kasowaniu błędów i bezpodstawnej wymianie komponentów systemu, jak to zrobiono w Twoim aucie.
Mam icara do czytania błędów OBD II ale to urządzenie nie chce odczytać błędów z tych czujników. Albo robię coś źle, albo nie da się tym odczytać wyżej wymienionego problemu. "iCAR" czyta tylko silnik, potrzebujesz czegoś bardziej zaawansowanego. Pojedź do mechanika od aut francuskich- powienien mieć właściwy sprzęt.
Kiedyś syn maił CC ( dwa czujniki i zatrzaski w dachu nad konsola ) któryś nawalił ( ciągle coś z tym dachem było ) Wymienił na Merca i tu zero było problemów ( lepiej dopracowane konstrukcja ? ) Tu masz podobny przykład ( najlepiej zerknąć do odczytu jaki błąd ) https://www.youtube.com/watch?v=K-bUrhZG...
Jakie błędy po odczycie ?
Tak czy inaczej komputer i odczyt co się modułowi ABS nie podoba. Bo na razie masz zgadywankę (może to ,może tamto).
Klima nie pomoże. Ale te amochody się kapitalnie diagnozuje tylko że diagnostyka nie polega na odczycie błędów....
Odpala normalnie żeby zgasić muszę wyjąć kluczyk i wcisnąć hamulec dziwne ale tak gaśnie Proponuję zacząć od odczytu błędów
Witam. Na nasze to "Usterka układu oczyszczania spalin". Podłączyć PP2000 i odczytać błędy. Przyczyny: zapchany filtr FAP (filtr cząstek stałych), brak płynu w zbiorniczku systemu FAP (jeśli jest "mokry FAP"), złej jakości paliwo, może uszkodzony czujnik różnicowy ciśnienia. Poczytaj: http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top... http://www.peugeot-klub.pl/index.php?top...
Sprawdź ładowanie na początek.Reszta to tester i odczyt błędów.
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
Czyli nie wiesz jaki błąd i sobie gdybasz. No to zamiast tego może warto podjechać do kogoś kto ma odpowiedni sprzęt do odczytu błędów? Jeśli nie, to dalsza dyskusja raczej bez sensu będzie.
błąd powrócił Jeżeli silnik zużywa nadmiernie olej, następstwem jest osadzanie się go na sondzie i daje nieprawidłowe wyniki odczytu!
Jaki komputer? PP2000 może wskazać tobie zupełnie inne błędy jak Texa czy inne kombajny do odczytu błędów. A poza tym w PP2000 możesz zrobić serię testów. Odszukaj na silniku numeru silnika - tam powinien być 3 literowy kod silnika. I w nim opisana jest pojemność.
Jakaś diagnostyka była robiona? Nie chodzi mi o odczyt błędów.
Dziękuję za odpowiedź. Auto jeździ. Błędy zczytane profesjonalnym interfejsem i ... Było ich 12. Wśród ich jeden najbardziej istotny - informacja o zderzeniu?(akurat mnie nie było przy odczycie błędów) Po skasowaniu błędów - jeździ.
Jak masz odczyt błędu to F6 naciskasz bodajże i się pokazuje ramka z parametrami. Wykasuj te błedy i zobacz które z nich wrócą
w chińskiej PPS, skoro st daje radę.
Czujnik tez dobrze pokazuje. Pokazuje, tylko co? Odczyt wielokanałowym oscyloskopem , wtedy zobaczysz czy synchronizacja jest prawidłowa.
Posiadasz może jakiś odczyt błędów?
Temat rzeka, Pugi wyrzucają ten błąd przy każdym jednym błędzie - poduszki, czujnik ciśnienia w oponach, uszkodzony alternator, zapchany DPF, niesprawna świeca... absolutnie wszystko. Przy Twoich objawach w 1.4 HDi Peugeot 207 miałem uszkodzoną rolkę alternatora, 330 zł i brak komunikatu, falowania obrotów itd. Ale to nie znaczy, że tak jest - tylko...
a cos w mniejszej cenie ? moze jakis VAG lub euroscan ?
Czyli jest nie od tego samochodu cos.Zrob ecu na douczenie,moze zadziała.A jak nie ecu na douczenie,odczyt bsi i sparowac go z kluczykiem na urzadzeniu np.Tango.Wtedy odpali na bank.
Niestety nie wiem u mnie działa ;) ale weź prewencyjnie zrob restart całości tzn klema z aku na 5min. No i jak masz czym kody błędów odczyt.
Na początek odczyt błędów. Najprawdopodobniej padło BSI, znana usterka u żabojadów. Ale może też być moduł wentylatora. Lub całkowicie coś innego.
P1612 = blad ADC (immo). odczyt kodu niemozliwy
zrób koniecznie diag, tak jak pisze Dulan odczyt wszystkich błędów.
Koło wlewu do spryskiwaczy to masz w 106. W 306 szukaj wtyczki koło komputera. Komputer masz przy akumulatorze.
Odczyt parametrów z przepływki potrzebny
Zielona wtyczka w komorze silnikowej.
Nie ma takiego czujnika, czujniki są tylko na progach. Pewnie odczyt jakimś uniwersalnym sprzętem i stąd przekłamanie w opisie błędu. Jeżeli instalacja sprawna to wymieniaj czujnik na progu. Trzeba bylo zrobić zdjęcie błędu bo pewnie było tam więcej napisane.
1. za niskie ciśnienie 2. uszkodzony czujnik Nie potrzeba do tej diagnozy serwisu.
Nie chodzi o sprawdzenie błędów, tylko odczyt parametrów bieżących podczas kręcenia rozrusznikiem.. Od początku pisałem że to ślepa uliczka ;)
Auta wogóle nie da się uruchomić, nawet po kilkudniowym postoju. Magiczne pudełko po włączeniu zapłonu podaje ciśnienie zero, przy kręceniu rozrusznikiem odczyt ciśnienia szybko rośnie do tych ok. 150 MPa, dopóki kręci, utrzymuje to ciśnienie, po puszczeniu kluczyka i zatrzymaniu odczyt ciśnienia powoli spada do zera.
Wyłącznika tam nie ma, może opisz objawy to coś pomogę,ale najpierw odczyt błędów z komputera.
To nie jest błąd tylko informacja, żeby zobaczyć jaki błąd trzeba wejść dalej Czyli wcisnąć OK i odczytać błąd.
Odłącz kontrolnie zawór EGR i pojeździe z błędem, zobacz czy jest jakaś różnica. (Potencjometr potrafi przywierać 5v i kilka czujników nie daje odczytów.)
Witam. Byłem u elektromechanika i odczytał mi takie błędy 1166, 11646, 11136, 01025. Czy wie może ktoś co one oznaczają bo mam tylko te numerki i nic więcej. Bardzo mi zależy na tych informacjach bo auto traci moc wczasie jazdy co jakiś czas a potem wszystko wraca do normy. Pozdrawiam.
Odpowiedź masz w pytaniu! Sprawdź to o czym mówi błąd , co ostatnio było wymieniane ?
Witam. To mój pierwszy post Mój problem dotyczy poduszek powietrznych w peugeot 206. Po podpięciu pp2000 w kalkulatorze airbag odczyt błędu, pisze stały błąd błąd konfiguracji, bez żadnego nr. błędu. W czym może być problem?
Diagnostyka tylko i wyłącznie i nie koniecznie w aso.Raczej mało kto będzie wstanie pomóc na forum bez odczytu błędów i parametrów.
To są błędy odczytane właśnie z Peugeot planet 2000 nie widzę tam kodów błędu tylko cytowane wyżej odczyty na czerwono,może powinienem coś wcisnąć jakiś F? przeprowadziłem jeszcze telekodowanie kalkulatorów poduszek i abs ale nie pomogło
volvo odczyt błędów odczyt błędów mercedes astra odczyt błędów
regulator mostek punto filtr paliwa wirowanie pdn885
sygnał sinusoidalny 400hz budowa elektrowni wiatrowej
Lokalizacja uszkodzeń przełącznika świateł za pomocą przewodu