Tak jak w temacie, czy silnik 1.9D w Peugeot Partner ma bez kolizyjną głowicę czy nie ? Może ktoś się spotkał już z tym ?
Witam. Głowicę radiową można sprawdzić w łatwy sposób. Podłącza się we wtyk antenowy kawałek przewodu np. 1m i włącza na skanowanie jeśli złapie jakąś stację a powinna kilka to głowica jest ok i szukamy usterki dalej. Pozdrawiam.
Tylko trzy miejsca mogą być. Pierścienie, uszczelniacze zaworowe lub turbo. Sprawdź pod korkiem, czy nie ma mazi, zajrzyj do przewodów przy turbo, czy tam nie jest dużo oleju. Zawsze możnaby wyeliminować turbo i uszczelkę pod głowicą.
Nie chcę Cię straszyć ale to może być pęknięta głowica chociaż mogło się zacząć od uszczelki, jeśli ubywało płynu to mogłeś ją przegrzać.
Witam jakie sa luzy zaworów do pegout partner 1.9 dw8 moment dokrecania głowicy i panewek wałka rorzadu ?
chłodniczki w tych samochodach często padają i to pierwsza rzecz którą bym wymienił bez grzebania przy głowicy..
Witam kolegów mam takie pytanko czy jest możliwość uszczelnienia wycieku oleju z pod głowicy jakimś innym sposobem niż demotaż
1.Sprawdź kup korek 2. Sprawdź czy jest chłodnica EGR jak jest trzeba sprawdzić czy nie jest dziurawa. Jak tu będzie wszystko ok to zostaje uszczelka pod głowicą.
głowicę się szlifuje tak? aby była równa wszędzie i gładka!!! A Jak sprawdzają szczelność głowicy??? Pozdrawiam, micdo
Świece grzeją sprawdzone, a wyzyskiwacze siedzą boscha trzymają ciśnienie po 115 - 119, końcówki też dobrze rozpylają, ale i tak on paliwo w komorę podaje także myślę ze wtryski aż takich efektów by nie dawały. A i wcześniej była zmieniana głowica bo siedzi od poloneza.
A mi się wydaje że ma dużo wspólnego uszczelka pod głowicą, kiedyś w Peugeot Partner 1.6 HDI temperatura mi skakała i też myślałem że termostat i jeździłem tak przez tydzień , płynu codziennie ubywało coraz więcej aż w końcu zagotowałem i teraz mam nauczkę.
Bardzo chetnie podjadę do "prawdziwego" warsztatu w okolicach Krakowa lecz takiego który zna sie na dieselach, a nie jak w większości jedyna rada to albo wymienimy panu połowę samochodu lub niech pan przyjedzie jak całkiem się zepsuje to my to wtedy naprawimy, bo jak jeździ to ciężko powiedzieć - może być wszystko. Peugeot partner 1,9 diesel nie ma...
Peugeot Partner 1.4 benzyna, 2004 rok. Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu samoczynnie gaśnie po przejechaniu 40-50 metrów i zapalają się kontrolki hamulca, akumulatora i oleju. Po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza. Na wolnych obrotach przez pierwsze 20-30 sekund utrzymuje 400 obrotów, następnie wzrasta do 900 i pracuje równo. Auto było...
witam uporałem się ztym odpalaniem rannym jednak kolega ADI_Si miałrację nie miał luzu na zaworach po zrobieniu głowicy teraz jest 100% lepiej dzięki i pozdrawiam.
Temperatura wcześniej była za niska powinna być 90, wskazuje na uszkodzony termostat. Reszta objawów na uszczelkę pod głowicą, sprawdź testerem do płynu, czy nie ma spalin w zbiorniczku wyrównawczym
Peugeot partner rok produkcji 2006 benzyna, odpala świetnie ale nie ma mocy, problem pogorszył się po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy ,3 miesiące temu wymieniłem rozrząd. Dziś kupiłem i wlałem preparat protek do benzyny ale bez poprawy , przed wlaniem środka trochę falował na obrotach ale teraz jest ok. Co może być przyczyną?
Np. 1.8 TDCI w Fordach, przedliftowy był z łańcuchem na dole, polift z mokrym paskiem, góra w obu na pasku czy możliwa jest tania naprawa przy zerwanym pasku rozrządu? Jeśli masz narzędzia i wiedzę to tak-zregenerujesz sam głowicę i poskładasz silnik to poniesiesz tylko koszty części, w innym przypadku naprawa tego silnika (NFU) to przedział 3-3,5 tyś.
Nie bardzo rozumiem tok myślenia. Jeśli ugotowales silnik to jest po zawodach, nic samo się nie naprawi. Musisz sprawdzić, czy są objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Najlepiej na zimnym. Sprawdź po odpaleniu, jak szybko węże robią się gorące i czy dostają dużego ciśnienia.
No i jak masz w płynie chłodniczym okrągłe plamki oleju to oznacza jedno :P Wymiana uszczelki pod głowicą ( olej dostaje się przez otworki w uszczelce do układu chłodzenia ) Jeszcze w niektórych autach może dostawać się olej do chłodzenia przez nieszczelną chłodniczkę oleju. Ale w twoim przypadku "może" to być uszczelka pod głowicą. Popytaj mechaników...
Święci się chcek engine, błąd sondy lambda. Wymieniono katalizator na nowy bo stary był już mocno wypalony. Po wymianie sondy na nową firmy skv i Delphi auto szarpie i nie da się jeździć. Na starej sondzie która jest zepsuta auto jeździ względnie normalnie, ale święci się chcek. Wymienio też uszczelkę pod głowicą (wyciek), glowica i zawory były w porządku....
Przepraszam za pomyłkę to jest Peugeot Partner 1.9d. Głowice zdejmowałem nie widać żadnej usterki żaden zawór nie zgięty wałek też w porządku tak jak mówię na plaku odpali może posiada ktoś jakiś opis gdzie blokuje się te koło od pompy mam tam w nim dwa otwory ale żaden nie pasuje do otworów na obudowie silnika
Podłącze sie do tematu, bo jestem coraz bardziej przekonany że coś jest u mnie nie tak- dziś stałem koło identycznego silnika i ten chodzi o niebo ciszej. żeby było jasne. Autem zrobiłem kilkadzisiąt tysięcy, cały czas silnik tłucze się jak stado diesli. Nastawnik kąta miałem wymieniony- poprzedni lał ropą i nie "tyrkotał" podczas grzania świec. Głowica...
Witam przerabiałem taki temat w dw8 silniku rozszczelnienie występuje przy mocowaniu filtra tj.jak jest przykręcony do głowicy od dołu na śrubkę fi8 /trzeba wyjąć wkład filtra widać śrubkę odkręcić i dać jakąś podkładkę z gumy itp i ponownie zmontować/ na zewnątrz nie było widać wycieku paliwa itp, a samochód się zapowietrzał po dłuższym postoju
Peugeot Partner 1.4 benzyna 2001r nie załączają się wentylatory chłodnicy. Rozebrałem pas przedni i sprawdziłem trzy przekaźniki. Okazały się w porządku. Dodam że jest to model z klimatyzacją. Wentylatory sprawdziłem zwierając odpowiednie przyłącza w gniazdach przekaźników, także ok. Idąc za przewodami rozebrałem lewe nadkole i znalazłem dużą szarą...
Witam, Peugeot Partner 2007 silnik 1.6HDi 90km DV6ATED4 (bez fap, bez zmiennej geometrii, bez duwmasy) przebieg na blacie 220000km, leję olej Castrol 5W40 - taki był lany od nowości. Rok temu oddałem głowicę do remontu. Wymienione uszczelniacze zaworowe, trzonki oraz przefrezowane gniazda. Przed naprawą silnik nie brał nic oleju. Od tamtej naprawy...
Witam, od pewnego czasu przy jednym wtrysku podciąga paliwo od strony głowicy. Moje pytanie czy to może być przyczyną spadku mocy ? Czy dokręcenie pomoże i jak to robić żeby nie pogorszyć sprawy. Jeżeli dokręcenie ne pomoże to jak rozwiązać ten problem ?
1997r. silniczka krokowego nie ma ostatnio wymieniłem uszczelke pod głowicą i auto chodzi auto gasnie na wolnych obrotach jak jest zimne np.jak bym zapalił i dodał troche obrotów to nie zgaśnie ja podejzewam ze coś jest z dolotwm paliwa lub jakimś czujnikiem np.od sannia
Witam,podłącze sie pod ten temat bo właśnie zamierzam też wymienić silnik w berlingo 1.4 99r. raczej na taki sam by nie trzeba było kombinować.Ma jakąś wade bo wymieniłem uszczelke pod głowicą i znowu zaczyna brać płyn i robi sie masło pod pokrywą zaworów.Czy silnik od peugeota 206 napewno będzie pasował ?od 206 są tańsze niż od berlingo ale jakiś sprzedawca...
Panowie, doradzcie co kupić bo już szlak mnie trafia z tymi silikonkami. Zawsze kleiłem "zwykłym czerwonym" i było ok. Czym bym tego dekla nie chciał przykleić to zacznie się pocić. Już czyściełm go szczotką drucianą, odtłuszczałem, całowałem i prosiłem, silnik stał 12 godzin i zawsze to szlak trafi. Efekt jest taki że do głowicy silikon przyklei sie...
Witam! użytkowników Partnera 1.4 benzyna - miałem taki sam objaw szarpania w czasie jazdy i wymieniłem sonde lambde, cewkę wysokiego napięcia, świece, kable, czujnik temperatury a nawet uszczelkę pod głowicą, a okazało się że pompa paliwa traciła ciśnienie i w efekcie końcowym objawy były takie że na postoju na wolnych obrotach było OK ale szarpało...
Wynika z tego, że dół do roboty. Wina tuleji cylindrów albo pierścieni. Z tego masz takie wyniki iż jak mu dolałeś oleju to on się uszczelnił i masz inne wyniki. Jaki przebieg ma to auto? Samochód ma niby 250 tys ale kupując go nie bardzo w to wierzyłem, musiał ktoś cofać licznik. W drugim samochodzie Peugeot Partner mam taki sam silnik z gazem sekwencyjnym,...
Witam. W moim partnerze skończyła się uszczelka pod głowicą. Z racji, że robiona była już 3 razy (400 tysięcy, jedno zerwanie paska i jeden raz olej w układzie chlodzenia) jestem zmuszony zakupic nową. Myślałem pójść po całości i zmienić cały silnik. I teraz mam pytanie. Znalazłem u siebie w Radomiu ładny silnik z anglika 2005 rok, tyle, że tam jest...
Witam posiadam następujący problem , mam peugeota 1.4 1997 rok benzyna + gaz , do 3 tyś obrotów z nawiewów leci zimne powietrze jak trzymam na obrotach rzędu 3500 obrotów to grzeje prawidłowo , temperatura skacze od normy czyli środka do 1 kreski powyżej środka i spada do normy ale nie przegrzewa się . W silniku przedmuchana nagrzewnica , węże idące...
W przypadku mojego samochodu przyczyna usterki była z gatunku "zaskakująco banalnych". Warsztat który skutecznie walczył z moimi samochodami przez ostatnich kilka lat, tym razem wspiął się na szczyty profesjonalizmu i zamiast usunąć nieszczelność w układzie wspomagania szukał jej w silniku. W trakcie zdejmowania głowicy uszkodzono kolektor wydechowy...
No właśnie to długa histioria. Samochód używany przez córkę z dala od domu, uległ awarii. W czasie powrotu z pracy do domu wystąpiły objawy przegrzania silnika, pomimo pracującego wentylatora. Mechanik w tamtym mieście stwierdził podparte zawory (?). Regulacja nie pomogła. Kolejna diagnoza to uszkodzony sterownik silnika. Próbowali zamontować używkę...
Witam. To auto co te cyrki się działy z silnikiem nadal posiadamy w firmie. Obecnie jest z nim lepiej. Jak było wcześniej napisane było z nim masę problemów. Wymieniliśmy nawet uszczelkę pod głowicą bo była wydmuchana częściowo i też takiego dyma puszczała. Jak zaczęły się dziać większe problemy to oddaliśmy do innego mechanika który stwierdził że winna...
Witam, Proszę się nie wkurzać, nie mam czasu na elaboraty. Podpinam się pod temat gdyż dotyczy tego samego modelu i pośrednio (lub bezpośrednio) łączy się z rozrządem... Rok temu zgasiłem autko i po godzinie miałem problem z odpaleniem. Zrobiłem ok. 2000 tysi i oddałem do mechanika ( przy gaszeniu pasek rozrządu przeskoczył o jeden ząbek ). Wszysko...
Witam! Przyszła zima i pojawił się problem z uruchamianiem auta na zimno. Pierwsze co poszło pod lupę to świece żarowe. Miód, malina. Wszystko sprawne. Dalej przekaźnik tychże. Bez zastrzeżeń. Są niewielkie spadki napięcia (ok 2V) między akumulatorem a świecami ale przy takim natężeniu prądu to nie jest problem (zalutować trzeba będzie zaciski konektorów....
Prawdopodobnie siedzi RHY - 90KM, szukaj z Xsary, Xsary Picasso, Xantii, Berlingo, Peugeota 206, 306, 406, Partner.
Nie wszystkie mają sterowniki i odczytac sie nie da.Można sprawdzic ustawienie rozrządu,lub wtryski jeżeli dymi trochę na biało. Witam kupiłem citroena berlingo ale właśnie z taka przypadłością że jest słaby kopci na biało i nie wchodzi na obroty.gość od którego kupiłem te auto zmieniał w nim głowice pompę na LUCASA i teraz nie wiem co to może być.:cry:
Ile ludzi tyle opinii zawsze w aucie świeżo zakupionym będziesz miał cos do zrobienia, jeżeli nawet wszystko jest ok i tak nowy właściciel uzna, że należy cos wymienić bo.... bo np. rozrząd, bo felga chyba bije, bo coś ta klamka żle chodzi, z twoim podejściem na pewno coś znajdziesz - rozumiem ale ... Opinie o francuzach - citroen bx razy 2 1.4 75 km...
uszczelka głowica peugeot partner peugeot partner partner peugeot
skrzynia manualna value added package lodówka moduł
saeco incanto delux philips senseo
Chipy w pilotach HATO 433,92 MHz z kwarcem 26 MHz Listwa zasilająca antyprzepięciowa - zmiana sygnalizacji