No to wymień ten filtr paliwa na początek. Na pewno nie zaszkodzi.
Witam !!! Na pompie od strony rozrządu jest dźwignia ze śruba M6 popuść nakrętkę kontrującą i wykręcając zmniejsz obroty do oczekiwanych. Jeśli nie poradzisz zrób foto pompy. POMOGĘ
Uszkodzona kapsula termiczna biegu jalowego na zimno.
Witam wszystkich, nie znalazłem podobnego tematu z rozwiązaniem dlatego piszę jeszcze raz. Pacjent Peugeot Partner z 2003 roku 2.0 HDI po odpaleniu na zimnym silniku trzeba trzymać na gazie bo auto by gasło, jak się nagrzeje to obroty idą do góry około 3 tyś i nie schodzą w dół czy na biegu czy na nautralnym, dopiero po naciśnięciu hamulca obroty spadają....
Serwo hamulca pracuje na podciśnieniu , a podciśnienie bierze się z kolektora ssacego <niektóre auta mają pompę podcisnieniową-vacum> jak coś jest nie halo z szczelnością to się dzieją takie i i inne rzeczy. Pożycz-podłącz-kup zegar do podciśnienia i sprawdz ja to wygląda.
Tak zrobię. Dziękuję za podpowiedź. Jeżeli chodzi o wentylator, to słychać, że zmienia obroty aż do maksymalnego zgodnie z ustawieniem, ale nie zmienia to nawiewu.
Ostatnio czyli dwa dni temu mój Partner coś się zbuntował. Po odpaleniu zaraz gaśnie nie trzyma obrotów jak złapie za którymś razem to poniżej 600 - 500 obrotów i przy tym z bardzo dużymi drganiami. Ostatnio wymieniałem świece i było ok (3-4 tyg temu). Co może być powodem takiej pracy silnika?
Mam taki problem, że samochód nie chce mi się wkręcać powyżej 3000 obrotów. do tej pory wszystko było dobrze, do 3000 obrotów chodzi ładne ale dziś nie wiem co takiego mogło się stać z tym silnikiem. Proszę o pomoc.
Nie chodzi o obroty a o prad, nie moze pobierac powyzej 25A.
jak miąchanie gruszką przed odpalaniem nic nie zmienia to nie wina pompy wstępnej, zresztą jak by się zapowietrzała to by nie palił z rana od dotyku tylko trzeba by judłać i judłać zanim zapali, tak zajechaną pompę wtryskową miałem w Xantii 1.9d po taksówce i tam założyłem przed pompą wtryskową elektryczną pompkę i po problemie a ten przypadek to książkowy...
To podgląd parametrów podczas kręcenia, ciśnienie paliwa, obroty wału, pozwolenie na start.
Mam problem z ogrzewaniem samochodu . Wymienilem termostat i nic na postoju auto przestaje grzac gdy wejdzie na obroty zaczyna grzac ale bardzo kiesko. Auto nie sie nie przegrzewa i tem. trzyma caly czas taka sama podczas jazdy. POMOCY !
- nierówne wolne obroty wystepuja zaraz po odpaleniu silnika, przy probie dodania gazu gasnie, po ok 1 minucie z mocno niskich ocierajacych sie o wylaczenie pracy silnika wracaja do przyzwoitych, Nie znam osobiście tego auta ale wygląda na to,że dostaje albo za dużo paliwa albo za mało. Sprawdź czy nie są pozatykane filtry paliwa(jeśli są) oraz czy...
Witam, odgrzewam trochę temat bo mam taki sam problem z tym autem. Tylko że u mnie po nagrzaniu silnika zaczyna szarpać, dusić się, obroty podwyższone na luzie i potrafi zgasnąć jak wciskam gaz- nie wchodzi na obroty. Czuć benzynę, jak zgaśnie i odpalę go ponownie to kopci jakby źle spalał benzynę Auto zachowuje się tak samo na benzynie i LPG. Byłem...
Rzeczywiście, macie Panowie rację. Należało usunąć ostatnią cyfrę. Potwierdziłem to pożyczając i diagnozując TEXA. Wyskoczyły te same błędy, tylko bez ostatniej cyfry i z opisami pasującymi do wyżej przytoczonych. Dziękuję za odzew. Zostało odnaleźć problem i go rozwiązać. Chociaż w sumie zapytam tutaj, może ktoś z Was będzie miał pomysł. Peugeot Partner...
Witam, mój Peugeot Partner 1.4 benzyna + LPG 2005r. gasł mi jak hamowałem przed np skrzyżowaniem, musiałem mu trzymać obroty i dodatkowo czasami tracił moc w trakcie jazdy, zaczynał szarpać i po dodaniu gazu na maksa po chwili duszenia wyrywał do przodu i już jechał normalnie Z sygnalizowanych usterek miał błąd sondy lambdy Wymieniłem: cewki zapłonu...
Witam Mam problem z peugeotem partnerem 20hdi 90 KM, rok pr. 2002, a mianowicie od jakiegoś czasu przy dojeździe np. do skrzyżowania, przy wciśniętym pedale sprzęgła, oraz hamulca, następnie puszczeniu padału hamulca obroty silnika spadają poniżej 500, (czasem całkiem zgaśnie) po czym wracają na 800. Usterka nasila się. Staje się dosyć uciążliwe. Bardzo...
Witam. Temat widzę, że starszy, ale napiszę - może ktoś jeszcze odpowie. Mianowicie kupiłem kilka dni temu samochód peugeot partner z 2004r. z tym samym silnikiem (2.0 hdi 90KM) i mam takie same objawy co przedmówca. Czyli jadąc po równej drodze rozpędzam samochód, zmieniam bieg przy ok. 2,5tys obrotów, wrzucam np. 5-ty bieg i jadę. Jeśli obroty są...
Więc tak . Ładowanie jest 14.2V na aku. W tym samochodzie jest tylko wspomaganie hydrauliczne. Wcześniej trochę błędnie napisałem na temat kontrolki ładowania. Tzn ta kontrolka gaśnie jak samochód ruszy z miejsca fizycznie . Nic się nie zmienia jeśli zwiększa obroty na postoju. Tzn silnik odpalony , ładowanie jest 14.2V , świeci ładowanie , świeci ABS...
Witam, zdarzyła mi się taka sama sytuacja w Partnerze 1.6 2001, regulacja od nawiewu działa częściowo tzn. można trochę zmniejszyć obroty dmuchawy, ale i tak za szybko dmucha. Co może być przyczyną?
Witam, Peugeot Partner 1,8 benzyna z gazem STAG-4. Podczas jazdy w trasie nie wykazuje żadnych kłopotów, rozpędza się płynnie do 160 km/h zarówno na benzynie i gazie. Natomiast gdy tylko chwilę postoi na wolnych obrotach np. skrzyżowanie- obroty spadają trzęsie silnikiem i gaśnie. Odpala wtedy bez problemu ponownie (silnik ciepły) Natomiast jak odpalam...
Dręczy mnie problem z licznikiem Peugeota 2003 1,4 benzyna. Kupiłem ten samochód 2 mies. temu. Po przejechaniu ok 800 km przestał wskazywać prędkość i przejechane kilometry. Po po wizycie u elektryka i przeczyszczeniu styków ruszył na ok 100 km. Problem się powtórzył. Wymiana impulsatora nie pomogła. Jeszcze przed wymianą impulsatora wskazówka prędkościomierza...
Rocznik auta to 2000 ale tam nie ma chyba pompy elektrycznej. Jeszcze jedno silnik gaśnie dopiero po kilku sek. od wyłączenia stacyjki i obroty nie przekraczają 2,5 tys. Dziękuję wszystkim za podpowiedzi wydaje mi się że może to być czujnik ciśnienia.
Mam taki problem, silnik jak jest zimny pali bez żadnego problemu, jak silnik zagrzeje się do normalnej temperaturu to po zgaszeniu nie mogę go odpalic a dokladnie odpala ale nie wskakuje na obroty i gaśnie, muszę odczekać aż silnik ostygnie trochę i wtedy odpala normalnie. Czy ktoś wie co to za diabeł może siedzieć w tym ?
mi się wydaje że silnik się spalił, jak próbowałeś wycierać szybe na sucho to miał za duże obciążenie tzn. prąd na niego szedł a wałem się nie radził i stał w miejscu, i pewnie się przepaliła jakiś swój. aLe pewny tu nie jestem nie znam się za dobrze na elektryce. Co do regulacji szybkości to polega ona na tym że na silniczek jest puszczane większe...
Kończą mi się pomysły co może być przyczyną ciężkiego zapłonu Partnera 1,9d. Sprawdziłem już: Ciśnienie na cylindrach jest ok, luzy zaworowe ok, rozrząd ustawiony na blokady jak ma byc, wtryskiwacze ok, pompa zmieniona z lucasa na boscha od poloneza zapłon ustawiany, paliwo sie nie cofa, świece grzeja, a auto czy to ciepłe czy zimne bardzo cieżko pali...
ok sprawdze .ale coś nie tak jest teraz odpaliłem i było ok przejechałem około 7 km i znowu spadły obroty i zgasł i łapie powietrze .ale spróbuje i sprawdze
Witam mam peugota partnera 1.4 2003 rok . Po zgaszeniu samochodu zatankowaniu i ponownym odpaleniu samochód ciezko wchodzi na obroty przerywa katalizator robi sie czerwony. wymieniłem swiece i dalej to samo moze mi ktoś pomóc ??
Witam, tak jak w temacie posiadam Partnera 2001r. z silnikiem 1.9D DW8. - Kupiłem go w 02/2008. Wymieniłem rozrząd w kwietniu 2008 uszczelki olej i takie podstawowe rzeczy. W zimowym czasie 2008/2009 ran jak go odpalam chodzi silnik głośno aż przejdzie na obroty 900/minute i silnik się wycisza. - Przyzwyczaiłem się do tego bo to diesel. Po wymianie...
Witam problem mam ze powoli sie poddaje , w partnerze padla mi cewka blad na PP zwarcie na pierwszym do plusa chodzi na dwoch cylindrach. Kupiona nowa cewka zamiennik wlozona auto nie pali. Kolega ma citroena z takim samym silnikiem stara cewka wlozona do niego nie chodzi na dwoch nowa kupiona chodzi u niego idealnie u mnie nic. Po dwoch dniach walki...
Witam. Sprawdź jeszcze po nagrzaniu silnika obroty biegu jałowego, czy nie są zbyt wysokie. Kilka razy zetknąłem się z podwyższonym spalaniem z winy termicznego urządzenia rozruchowego (kalorystatu),kiedy nie spuszczał naprężenia linki.
Witam, Mam problem z nierówną pracą silnika po odpaleniu na zimnym, przy tym nieźle kopci, po paru minutach wchodzi na swoje obroty i przestaje dymić. Co to może być, dodam że świece zostały wymienione. Czekam na wasze sugestie.
Podłączałeś pod kompa, to co pokazują parametry ciśnienie na railu, obroty wału wysterowanie elektrozaworu na pompie, błąd kasowalny czy stały jeśli stały to naprawic. Nie jesteśmy w dziale dla początkujących nie będziemy prowadzic za rączkę. Albo na warsztat
To po ostygnięcu silnika problem powinien sam się rozwiązać? Wentylator ma dwa biegi. Den drugi najwyższe obroty uruchamiany jest tylko przez klimatyzację czy przy wysokiej temp silnika tez załączy? Nie mogę sobie poukładać tej informacji. Silnik się gotuje a sterownik nie ma powodów aby uruchomić wentylator?
Mam peugeot partner z takim silnikiem,naprawiałem pompę ciśnienia,ale miałem inne objawy,tarcie mimośrodu w pompie wytwarzało opiłki które zatykały zawór ciśnienia.Takie objawy że silnik wchodzi na obroty do 3000 i dalej nie chce miałem z zaworem EGR ,nie otwierał się i turbina nie dostawała powietrza i brak mocy.Po rozebraniu zaworu okazało się że...
Witam, ponieważ poradziłem sobie sam i obyło się tym razem bez holowania, to ciśnienie nie zostało zmierzone. Jak się wydaje był to problem powietrza, złej mieszanki. Natomiast problem zbyt wolnego wkręcania się w obroty pozostał i nie wiem czy to elektronika, turbina czy też jeszscze coś innego. Wybieram się na komputer.
czasami ma przedmuch dociskając gaz obroty skaczą a przełożenia mocy nie ma. może to kwestja silnika??? To może być sprzęgło, ale to nie ma wpływu na odpalanie, zrób to co napisał Ci magik.
Witam! Przebudowaliśmy Partnera 1,9TD z 2004 r. napęd elektryczny. M. in. usuneliśmy komputer silnika, a także większość oryginalnego osprzętu spod maski. Pojazd jeździ, ale do szczęścia brakuje nam klilku funkcji: - problem z zegarami, nie działa licznik kilometrów (dzienny oraz całkowity), przy starcie pojazdu pojawia się na wyświetlaczu coś takiego...
Auto Peugeot Partner 98 r. z silnikiem 1.4 KFX, silnik nie odpala, brak błędów w sterowniku silnika, Kontrolka immo gaśnie. Obroty z wału czyta, wtryski mają zasilanie i są wysterowywane. Iskra na 4 przewodach jest (co mnie dziwi) . Zasilanie +12V na wtyczce cewki jest. Po odpięciu wtyczki z cewki na dwóch sygnałowych przewodach od sterownika brak sterowania...
Mam problem zdmuchawa tzn podczas jazdy pewnego pieknego dnia dmuchawa mi sie wyłaczyła, wiec zaczełem krecic regulatorem obrotów na panelu. Okazało sie ze straciły mi sie regulowane obroty bo jezeli przekrece na dmuchawe na max włacza sie i chodzi ale brakuje mi obrotów regulowanych... rozebrałem układzik przy dmuchawie wymieniłem tranzystorki mocy...
Witam, sprawdzic trzeba parametry podczas rozruchu, ciśnienie paliwa po wysokim, obroty silnika, sprawdził bym jeszcze cisnienie spreżania dla pewności, możliwe że masz problem z regulacja zaworów (hydrauliczna) lub zawory puszczają, ciśnienie na wtryskach to 200bar min, a czujniki na wale i wałku? sprawne i czyste?, powodzenia
witam, mam problem z autem marki Peugeot Partner , auto z 2004roku silnik 1.4 55kW benzyna bez gazu , auto podczas jazdy a także i na postoju po kilku lub kilkunastu (nie ma reguły) minutach gaśnie , po tym jak zgaśnie - nie chce już odpalić, wywala wtedy masę błędów ( w załączniku ) Przy kręceniu sterownik widzi obroty silnika, cewka daje iskrę, natomiast...
Sprawdź dokładnie na szczelność kolektor ssący, zwłaszcza w okolicach cylindra na którym pokazuje wypadanie zapłonów. Miałem takiego Fusiona 1.4 Zapalał checka co 800 potem 500 200 100 a potem co pare kilometrów, łapał wypadanie zapłonów cylinder 1 , sprawność katalizatora poniżej minimum, okazało sie, że plastikowy kolektor rozszczelnił sie na fabrycznym...
Witam Wymieniłem zawór EGR bo włączał sie tryb awaryjny (auto nie wchodzilo na obroty powyzej 3 tysiecy) i palila sie lampka silnika . EGR nowy oryginalny (lampka dalej się pali bo błędu jeszcze nie skasowałem) . Po wymianie auto nabrało mocy jak nigdy wcześniej , przyśpiesza jak rakieta :D ale spalanie paliwa wzrosło dość drastycznie . Wczesniej na...
Witam serdecznie. Mam problem z moim Partnerem 2,0 HDI. Mianowicie po wymianie oleju i filtrów włączył mu sie tryb serwisowy (kontrolka silnika). Obroty idą tylko do 2200 i auto gaśnie z opóźnieniem ok 4 sek. Próbowałem czyścic wszystkie złączki w komorze ale nic nie dało. Zauważyłem popękane blaszki na przepływomierzu więc go wymieniłem na oryginalny...
Auto z którym mam problem to peugeot partner rok 1999 silnik 1.4 tu3jp kfx benzyna/gaz. Objawy są następujące: na letnim i ciepłym silniku szarpie po dodaniu gazu, podnoszą mu się obroty (1,5-2tys), jeśli wyłączy się silnik w trakcie jak wariuje to ciężko jest go ponownie uruchomić (dymi na czarno). Do tej pory wymieniłem: 2 lata temu cewę na electrifil,...
Sprawdź mocowania silnika oraz tłumików. Podnoszenie obrotów to kiepskie rozwiązanie.
Zaobserwowałem dziś, że korekcja nie jest stała, występują pewne wahania podczas pracy silnika. Obroty silnika w momencie kręcenia to: 253/min. Ale ciśnienie paliwa podczas kręcenia wynosi początkowo 88 bar, jak nabije (tak po 10sek.) 110 bar to zaczyna łapać, po około 2sek. wynosi 118 i wtedy już pracuje. Jak już pracuje to wzrasta momentalnie do 298-308bar...
Witam, mam taki problem od dłuższego czasu: przy dojeżdżaniu do świateł lub wyrzuceniu na luz auto gaśnie na gazie. na benzynie niema takie problemu. Czasem na benzynie auto samo wkręca sie na troche wyższe obroty ale to sporadycznie. próbowałem wielu rzeczy. nie wiem gdzie możne byc usterka, kiedyś jak tankowałem na jednej stacji w drodze do wawy auto...
Peugeot Partner lift 2005 2.0 HDI 90 KM. Witam, mam problem z licznikiem. Wszystkie zegary działają oprócz prędkości i kilometrów. Gdzie mogę zlokalizować czujnik od obrotów? Znalazłem jeden, ale nie wiem, czy to dokładnie to. Nie, to nie to. Jeśli jest to z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/2989734700_...
tak
witam , poszukuję zawartości procka MC68HC908AZ60 2J74Y modczas odpalania , a to diesel :wink: , prawdopodobnie uległa uszkodzeinu zawartość eepromu , flash , wariują wskażniki obrotomierza i paliwa , i pojawił się stan 999999 , serwis 2000 , obrotomierz po resecie pomyka ma max ale widać że driver L9143 steruje nim dobrze bo ustawia wskazówkę dokładnie...
Jakieś sugestie jak mogę zdiagnozować usterkę ?
nidługo wszyscy bedą naprawiałi swoje samochody sami a nasz zawód zniknie
Samochód poszedł do ASO - okazało się, że jest uszkodzony regulator obrotów wentylatora chłodnicy.
Od niedawna, od czasu do czasu obrotomierz w Peugeot Partner 1.9D zawyża obroty, np na ucho jest 2tys, wskazuje 3.5tys, jest bieg jałowy (0.9-1tys) , wskazuje 2tys. Wyłączenie zapłonu (np podczas jazdy) leczy sytuację, znów jakiś czas będzie wskazywał dobrze. Wielkość zawyżenia wydaje mi się powtarzalna, nie ma pływania wskazań, jakby (mówiąc cyfrowo)...
miałem też styczność z 1 ap w partnerze z silnikiem kfx też rwał i gasł ale nie świrował z obrotami wywalony był przekaźnik główny ten na nadkolu z lewej strony, kiedyś zresztą właściciel tego auta odpalił driver od krokówki - swoją drogą to tak jest jak się za dużo grzebie a pojęcia ni ma a na finisz zamraża silnik bo 20 zł na płyn chłodniczy szkoda...........
Witam, mam spory problem. Po wymianie rozrządu w Peugeot Partner 1.6 HDi, auto kręci, ale nie zapala. Po wyciągnięciu z wtyczki czujnika wału korbowego, samochód zapala na wysokich obrotach, ale na desce rozdzielczej nie pokazuje żadnych wskaźników, typu obroty. Wymieniłem czujnik wału korbowego i Halla, dalej to samo. Czy problemem, może być koło zębate...
Uszkodzony tranzystor w regulatorze obrotów silnika wentylatora,
Skoro jest większe to będzie się wolniej kręcić i może być słabsze wspomaganie na niskich obrotach.
Zakodować? Mozesz powiedzieć jak tego dokonać :)
Zapowietrzona nagrzewnica.
Mam problem z peugeotem partner 1.9d na zimnym silniku niechce przekroczyć 2 tys obrotów i niema siły jechać jak się nagrzeje to w miarę idzie tylko jakby nieraz brakowało mu mocy co to może być tam jest pompa Delphi
Peugeot Partner Diesel 2005 r. 51 kW. Wracam z pracy i po 3, 4 km silnik nie pracuje (tak jakby nie było zapłonu na jednym tłoku) prawidłowo. Po dodaniu obrotów ustaje i silnik znów prawidłowo pracuje. Co może być przyczyną? Wojciech Frątczak.
Tryb awaryjny. przydał by się lepszy komp diagnostyczny, P0493 to jest najprawdopodobniej błąd wentylatora chłodnicy.
Witam Mam problem z peugot partner 1,4 1998. Samochód na wolnych obrotach chodzi dość dobrze ale po przekroczeniu pewnego zakresu zachowuje sie tak jakby włączało sie odciecie zapłonu (jak przy sytuacji gdy sie przekroczy czerwone pole na obrotomierzu) czyli jest takie falowanie obrotów nie da sie jechać bo tak szarpie że głowa mała. Co może być przyczymą....
Witam , proszę poradzić , Peugeot Partner 2012 r. drzwi od kierowcy - po włożeniu kluczyka mogę tylko otworzyć samochód ,czyli wykonać obrót w lewo. Niestety wykonać ruchu w prawo czyli zamknąć auta już nie mogę . Czy można naprawić ewentualnie wkładkę?
Mam to samo w swoim Partnerze z tym ze przy wkładaniu IIIbiegu na wysokicg obrotach zgrzyta. Synchronizator niedrogi tylko trzeba skrzynie wyciągać Niebardzo mi sie usmiecha narazie tak jeżdze.
gdyby to byla pompaka paliwa to gasl by przy prze roznych obrotach sprawdz wtrski i wymien regulator.
(-) komputer pokazuje błąd 133,134,1123 i nie można tego wykasować. Kody usterek powinny być 4-cyfrowe, np P1234 . Dwa pierwsze, które podałeś, są niezrozumiałe, ostatni brzmi: P1123 - Throttle position sensor (TPS) in range but higher than expected / Czujnik położenia przepustnicy (TPS ) w zakresie, ale wyższy niż oczekiwany. Na obrazku poniżej chodzi...
I jeszcze takie pytanie z czystej ciekawości, może ktoś będzie znał odpowiedź. Alternator powiedzmy jak w tym przypadku 150A, To uzyskuje 150A przy pracy silnika na wolnych obrotach, czy amperaż wzrasta do wartości maksymalnej przy wyższych obrotach ?
Nie krzycz!!! Piszesz że na ciepło nie możesz odpalić, a rozrusznik kręci? Bo może, nie kręci i oczekujesz cudów. HDI zanim nie otrzyma odpowiednich obrotów silnika nie odpali.
Nie nie Poza odpalaniem nie ma żadnych problemów śmiga jak helikopterek. Latem super zapala ale jak już temp rano spadnie do +5 to już muszę 3razy zakręcić silnik żeby załapał. A specjalnie sprawdzianem temp. dziennie rano i zapisyealem. Przez ostatnie 4 dni rano jest -3 i kontrolka świeciła 2 sek. I się nameczyl zanim zaskoczył. Dzisiaj było -4 lampka...
Witam! W moim Peugeocie partnerze dmuchawa nawiewu dzialala tylko na najwyzszych obrotach (IV) wiec zgodnie z instrukcjami znalezionymi na forach wymienilem tranzystory przy silniczku. Przed chwila wszystko to zamontowalem, wlaczam dmuchawe, a tu klapa:( Jak dzialalo tak dziala. Wymiana tranzystorow nic nie pomogla. Co robic? Gdzie szukac przyczyny?...
witam! Posiadam peugeota partnera 2001r 2.0hdi 90ps chciałbym zrobić coś z nim aby zaczynał jechać od niższych obrotów tak gdzieś 1500rpm a nie jak obecnie od 2000rpm no i tak 20% więcej koników. Wystartować nim ze świateł lub się wcisnąć gdzieś jeszcze jak włączona klima to niema szans trzeba go wkręcić na wyższe obroty. Czy któryś z kolegów mógłby...
zpewne pojawią sie problemy z zmiana biegów (silnik będzie dlugo pozostawal na obrotach) jeżeli coś w aucie jest to jest potrzebne.
poszxukuje schematu do plynnej regulacji obrotami w partnerze z klima z 2001r. a dokladnie mowiac schematu plytki ktora znajduje sie przy silniku dmuchawy
Jak na biegu jałowym to problem z regulacją wolnych obrotów. Info z TPS ma tutaj kluczowe znaczenie jak i sam krokowy. Czyszczenie przepustnicy z kanalem obejściowym nic ci nie da. Jak gaśnie np p0odczas jazdy to efekt będzie inny, np jak wyłaczenie zapłonu,a tutaj problemem moze być sam BSM .Potrzebna jest kontrola wyjść 87 z przekaźników pompy i głównego.
Peugeot partner rok produkcji 2006 benzyna, odpala świetnie ale nie ma mocy, problem pogorszył się po wymianie uszczelki pod głowicą i planowaniu głowicy ,3 miesiące temu wymieniłem rozrząd. Dziś kupiłem i wlałem preparat protek do benzyny ale bez poprawy , przed wlaniem środka trochę falował na obrotach ale teraz jest ok. Co może być przyczyną?
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
Witam. Mam problem z odczytem prędkości i przebiegu km w Peugeocie Partnerze 1.4/75KM. Rano jak wyjeżdżam to wszystko jest dobrze, prędkościomierz działa, zlicza km. Po nagrzaniu (ok. 80-90*C) prędkościomierz przestaje działać, km nie są zliczane. Czasami zapala się kontrolka MIL (check engine, żółty silniczek), po odczytaniu błędu wykazuje błąd czujnika...
Witam. Nie znalazłem podobnego tematu więc zakładam nowy. Samochód Peugeot 607 2,0 HDi 136 KM. Silnik pracuje na wolnych obrotach około 800 równo i stabilnie , w momencie naciskania pedału gazu nic się nie dzieje , aż w położeniu pedału wg komputera 2% obroty od razu rosną do 1140 i w górę. Nie można utrzymać obrotów np 900 czy 1000. Po podłączeniu...
Ojjj! A to się narobiłeś! A przecież wystarczyło pomierzyć manometrem sterowania poszczególnych zaworów i przepustnic i ew. je zasterowywać i sprawdzać działanie! Byłem przekonany, że właśnie tak to będziesz sprawdzał a Ty pół silnika rozebrałeś :/ Na przyszłość kup sobie [url=http://magma.sklep.pl/pl/pompa-cisn...
Peugeot Partner 1.4 benzyna, 2004 rok. Po wymianie uszczelki pod głowicą i rozrządu samoczynnie gaśnie po przejechaniu 40-50 metrów i zapalają się kontrolki hamulca, akumulatora i oleju. Po ponownym odpaleniu sytuacja się powtarza. Na wolnych obrotach przez pierwsze 20-30 sekund utrzymuje 400 obrotów, następnie wzrasta do 900 i pracuje równo. Auto było...
Peugeot partner 1,6 HDi 2014r. Błędy z turbo, dziwna regulacja. Ogólnie peugeot po uszczelnieniu ach i wymianie turbo na regenerowane. Ale przed regeneracja też nie chciał jeździć normalnie. Więc tak. Błąd łapie z czujnika na gruszce Bład pomiar pozycji turbo P2565 turbo o stałej geometria, zwarcie do plusa, przerwa w obwodzie. Efekt pracy jest dziwny....
Posiadam samochód Peugeot Partner 1,8 ben/gaz (90 KM) od nowości. W tej chwili ma przejechane 190 tys. km. Wszystko jest OK oprócz spalania, które od pewnego czasu wzrosło o ok. 3-4 litrów/100 km. Poza tym spaliny śmierdzą, czy to benzyna, czy gaz. Na analizatorze spalin CO - 5, a kiedyś na gazie było 0,01. Podejrzewam sondę lambda, wymieniłem już na...
Cześć jestem tu nowy ale wątek tematu nie jest mi obcy. Mam Peugeota Partnera 1.6 vti 98km. I takie same objawy, na biegu jałowym po dobrym rozgrzaniu silnika zanika praca na pierwszym cylindrze, wyskakuje kontrolka silnika i napis ENGINE FAULT oraz załącza się wiatrak który wyje tak mocno że aż ludzie się oglądają. Nawet przez parę minut po zgaszeniu...
Rozumiem,że sterownik silnika pomaga się wzbudzić alternatorowi. Bo nie ma ładowania po uruchomieniu silnika do momentu podwyższenia obrotów silnika.Wydaje mi się,że pomoc we wzbudzeniu powinna być na pinie nr 1 złącza regulatora.
w końcu doszedłem do rozwiązania. Sterowanie przekaźników odbywa się bezpośrednio z komputera (środkowa wtyczka przewód różowy i pomarańczowy) awaria była trudna do wykrycia (dwa serwisy sobie nie poradziły -chcieli wymieniać komputer). Po odnalezieniu przewodów sterujących robiłem pomiary zdejmując wtyczkę z czujnika temperatury. okazało się że komputer...
Dopadło i mnie. Partner B9 1,6 blue hdi, uszkodzeniu uległa sonda nox, wymieniona na nowa 6 miesięcy spokoju i ponownie ten sam problem. Wiec powstał pomysł wyłączenia tego wynalazku. Kastracja wykonana swiftec ale przestał regenerować się fap, średnio wypalanie było co 800km. Po przejechaniu tego dystansu stwierdziłem że cos jest nie tak. na wszelkiej...
Witam mam podobny problem z takim samym silnikiem tylko w Peugeot Partner mam błąd P1668 wykasuję go i auto jedzie normalnie aż do momentu kiedy puszczę gaz i jest hamowanie silnikiem wtedy pojawia się błąd i mam 2 tyś obrotów. Wymieniałem sterownik silnika Sid 801A (ECU), sprawdzone wtryskiwacze, zawory , i czujniki ciśnienia paliwa podstawione z sprawnego...
Witam. Mam problem z peugeotem partnerem 1.9D. Sytuacja wygląda następująco : silnik bardzo głośno pracuje i nie ma mocy ... Z doświadczenia wywnioskowałem, że problem leży w układzie wtryskowym. Sprawdziłem wszystkie czujniki z których sterownik sczytuje informacje potrzebne do odpowiedniego dawkowania wtrysku paliwa i wygląda na to że sa sprawne....
Dla tego napisałem 2 lub 4, nie widziałem jeszcze odcięcia więcej niż na 2 obwody (więc 4 kable) a 90% alarmów to jeden obwód (więc 2 kable), oczywiście jak ktoś sobie to sam montował to mógł narobić i 50 przekaźników odcinających różne sygnały w najróżniejszych miejscach, ale to może 1% przypadków :) Kiedyś znajomemu w Yarisie szukałem odcięcia bo...
Witam, mam problem z Peugeotem Partnerem 1.9D DW8B z 2005 r., pompa Lucas. Auto paliło za pół obrotu rozrusznika. Postanowiłem zmienić rozrząd, po zmianie auto paliło normalnie, ale mocniej klekotał (jak źle ustawiony kąt wtrysku, choć podobno w tej pompie nie da się przestawić). W międzyczasie przyszły mrozy i rzucił palenie. Zostały ustawione zawory...
Sterowniki wymienione, od jednego samochodu cały zestaw. Telekodowanie zrobione, (choć i bez tego działało wszystko). Problem jednak pojawił się nowy ;/ Po zamontowaniu silnik kręci się tylko 2800 obrotów. Błedy jakie są to błąd sterownika świec żarowych. Przekładam stare sterowniki silnik pracuje w pełnym zakresie obrotów. Także przyczyna leży gdzieś...
Witam serdecznie. Posiadam Peugeota Partnera I 1.9D DW8 WJZ VAN, w którym zjadło karoserię tak, że nie opłacało się jej spawać (poleciały podłużnice), więc postanowiłem poszukać następcy. Przypadkiem wyszło tak, że po cenie złomu znajomy sprzedał mi zdrowe Berlingo I Multispace z 2001 roku z silnikiem DW8 WJY z uszkodzonym silnikiem. W Berlingo jest...
1997r. silniczka krokowego nie ma ostatnio wymieniłem uszczelke pod głowicą i auto chodzi auto gasnie na wolnych obrotach jak jest zimne np.jak bym zapalił i dodał troche obrotów to nie zgaśnie ja podejzewam ze coś jest z dolotwm paliwa lub jakimś czujnikiem np.od sannia
Szukałem odpowiedzi. Poszperałem i okazało się że i w golfie 5 1.6tdi dzieje się to samo. Miałem kiedyś peugeota partnera 2.0 hdi. Tam też był common rail, objawy te same. Lecz błędów brak.. Okazało się że regulator ciśnienia wariował. Po wymianie usterka ustała. Więc i wymiany regulatora spróbuję w tym 1.6tdi i dam znać.
Witam, mam problemy z moim peugeotem partnerem 2001r 1.9d. Gdy przekręcę stacyjkę na zapłon, to palą się tylko dwie kontrolki od oleju i immobilizer i pika. Nic z wyposażenia nie działa, np. el. szyby. Nie ładuje akumulatora też, lecz gdy odpalę auto i dam raz gazu do powyżej 2k obrotów, problem ustaje i wszystko wraca do normy. (Wrzuciłem filmik) Słyszałem,...
Tam się nic nie ustawia. Blokujesz rozrząd i kołek ma wchodzić w gniazdo na pompie, resztę sterownik sam sobie ustawia na podstawie sygnału z wtryskiwacza i czujnika obrotów. http://obrazki.elektroda.pl/6260537400_1... .
peugeot partner wysokie obroty partner obroty peugeot partner
gniazda radia samochodowego ciśnienie kompresorze kondensator mniejszy zasilacz
krzywe ściany polecane lutownice
Panel fotowoltaiczny 260W – parametry, zastosowanie, opinie, używane moduły 60 ogniw Ford Focus 2019 P2000 – błąd NOx, AdBlue, SCR, czujnik NOx, EcoBlue Diesel