Jak przekaźnik "tyka", to znaczy, że komputer nim steruje. Trzeba sprawdzić, i to zarówką, a nie miernikiem napięcie od przekaźnika, aż do pompy paliwa w zbiorniku
Syf na jej sitku. teraz planuję wymianę pompy paliwowej od zbiornika Czy może być inna tego przyczyna
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Ale mnie wciaz zastanawia skad moga byc opilki z pompy wysokiego cisnienia skoro ona jest za filtrem-moze ktos wie? Nadmiar paliwa wraca z pompy wysokiego ciśnienia do zbiornika.
Witam miałem podobny przypadek, pompa paliwowa w zbiorniku przy wyżyszych obrotach silnika dawała dobre cisnienie(między 2a 3 bary) ,na wolnych za niskie.Auto raz pracowało dobrze raz gasło Żeby to stwierdzi trzeba na przewód paliwowy dochodzący ze zbiornika zamontowac manometr. Wymiana pompy pomogła.
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Jak się nie mylę to tam nie ma powrotu z listwy paliwowej. W takim przypadku filtr występuje tylko w zbiorniku, przed pompą. Raczej nie wymienny.
Odpowietrzenie zbiornika i układ paliwowy od zbiornika do pompy oczywiście sprawdzili? Robiłeś próby z zasilanie silnika z jakiegoś drugiego pojemnika (zasilenie i powrót do niego) aby wykluczyć te usterki?
Problem rozwiązany, winne było brudne paliwo i uszkodzona siateczka smoka pompy paliwowej. Zanieczyszczenia dostawały się do wtryskiwaczy powodując ich zatykanie. Wymiana paliwa w zbiorniku oraz siatki smoka pompy paliwa okazała się być zbawienna. :)
Ja dalej obstawiam dalej za nieszczelność w układzie niskiego ciśnienia. U Ciebie nie występuje elektryczna pompa w zbiorniku paliwa ponieważ masz układ paliwowy Siemensa (świadczy o tym gruszka do pompowania paliwa). Może być jeszcze problem z odpowietrzeniem zbiornika paliwa. Przy jego braku wytwarza się podciśnienie i paliwo nie dochodzi.
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
Witaj, niedawno miałem podobny przypadek na podnośniku. Skończyło się... wymianą baku, wyczyszczeniem pompy paliwa, wyczyszczeniem przewodów paliwa oraz regulatora ciśnienia na listwie. I właśnie tutaj szukał bym problemu, czyli zajrzeć do zbiornika ;)
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Albo zawiesił sie czujnik poziomu, albo komp - zbiera dane z czujnika i prezentuje na wyświetlaczu. W starym Scenicu można było sprawdzić jaki poziom w litrach widzi komputer. W starym aucie miałem problem ze stykiem masy na zbiorniku - wspólny styk czujnika rezerwy i poziomu, a w efekcie spacer na stacje z kanisterkiem. Po Wyczyszczeniu styk i kontrola...
Wcześniej nie był czyszczony układ paliwowy, a na dnie filtra widać opiłki metaliczne i przypuszczam że to krąży w całym układzie. Rozebrałem ze starej pompy zaworek i iglica która zamyka posiadała ślady zacierania( złe paliwo). Najgorsze to że na końcu tej iglicy występuje mini kulka którą zgubiłem i teraz nie sprawdzę czy czyszczenie pomogło, a tego...
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Auto jest w serwisie boscha.Sam nic tam nie naprawiam.Dzisiaj wymienili mi pompę wysokiego ciśnienia na nową (chociaż ta stara miała 3 miesiące) Przjechałem 10 kilometrów i auto zgasło.Czyli to nie była pompa.Sprawdzili cały układ paliwowy,wyczyscili zbiornik,wszystkie kable przy silniku.Błąd pokazuje niesprawną pompę oraz regulator ciśnienia na tej...
Sprawa wygląda tak.Wymienione zostały wszystkie przewody paliwowe i problem nadal jest.Czy może to być problem z pompą paliwa?Widzę ze ewidentnie ciągnie powietrze w wężyku który mam za filtrem paliwa.Czy czyścić zbiornik?
Czujnik FRP Dodano po 3 Przeprowadzić kontrolę zbiornika paliwa, również przewodów paliwowych. Napraw lub wymień jeden z tych elementów, jeśli znajdziesz w nich usterki. Wymienić filtr paliwa. Odłączyć pompę paliwową i sprawdzić jej stan. Zmień go w razie potrzeby. Zmień czujnik ciśnienia w szynie paliwowej (FRP).
Jeśli masz w przewodach paliwowych powietrze, to oczekujesz poprawnego "palenia" silnika. Może ostatnio zmieniałeś filtr paliwa lub przewody i czynność tą wykonałeś niestarannie i dlatego może być powietrze w przewodach paliwowych. Musisz sprawdzić połączenia przewodów tj. zaczynając od zbiornika paliwa aż do pompy wtryskowej. Zbadaj, czy przewody paliwowe...
Co oni odpowietrzali? Skoro jest pompa w zbiorniku i sam się odpowietrza. Z którego miejsca cieknie? Bo na samym dole jest kawałek rurki łączącej te 2 dolne wyjścia. Czytałeś błędy? Pracuje kilka sekund po zgaszeniu (wyjęciu kluczyka) - typowy objaw problemu z układem paliwowym. U mnie było zapchane sitko w regulatorze ciśnienia na pompie WC. Problemem...
Witam wszystkich też miałem taki problem, tylko że on się pojawiał w momencie przełączenia na gaz, na benzynie było wszystko ok. Problem był taki, że komputer od gazu podawał za małą mieszankę i klima sie wyłaczała by nie obciążać silnika. Wiec sadzę, że może coś być z: 1. przepustowością pompy paliwowej 2. chłodzeniem pompy paliwowej, gdyż pompa zamocowana...
Ja bym obstawiał (tak na 90%) że jest zapowietrzony układ paliwowy. Te silniki, nie mają najmniejszych problemów z pełnym odpowietrzeniem układu wysokiego ciśnienia (czyli od pompy WC -> listrwa -> wtryski) Ale mają BAAAARDZO duże problemy z sytuacją gdy jest zapowietrzony układ od zbiornika paliwa -> filtr paliwa -> pompa wstępna (w pompie WC) ponieważ...
Samochód jak w temacie. Po podpięciu kompa pokazuje błędy: P0403 P0190 P0230 Dotyczą one zaworu EGR, czujnika ciśnienia paliwa usterka elektryczna, przekaźnik pompy paliwa. Samochod odpala za każdym razem tylko że wkręca sie do 2000obr, obojętnie czy w trakcie jazdy czy na postoju. wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia bo w filtrze były opiłki ale dalej...
A działa pompa niskiego ciśnienia ? ta w zbiorniku ? Po włączeniu zapłonu powinna pompować przez kilka sekund do uzyskania właściwego ciśnienia do pompy wysokiego ciśnienia. I czy słyszał ktoś o dodatku paliwowym do silnika HDI ostatnio w Auto Świecie wyczytałem że Peugeot 307 ma coś takiego i kosztuje to około 750 - 850zł w zależności od ilości.
Dzięki za pomoc,właśnie mechanik odłączył przewód paliwowy od zbiornika i podłączył bezpośrednio.Wczoraj odpalił go jak był zimny silnik pracował i po 20min sam zgasł.Twierdzi mechanik,że to prawdopodobnie pompa paliwa,ale coż poczekamy na efekty. Pozdrawiam :cry: Załącznik skasowano CK
No właśnie, to czego mu brakuje jak "widzi" komputer minusowa temperaturę? czym bardziej go schłodzę tym bardziej ciężej odpalić, dodam jak odłączę wtyczkę z czujnika to w ogóle nie odpala {komputer widzi wtedy chyba - 40}a powinien z tego co wiem odpalić. pompa paliwa w zbiorniku ma troszkę zaniżone ciśnienie ale do startu myślę ze nie powinno przeszkadzać,...
Na wprost? wygląda na problem z pozycją pompy paliwa w zbiorniku. bardzo prawdopodobne. Co może być nie tak odnośnie układu paliwowego ? zauważyłem że im mniej w baku tym więcej prób odpalenia. W przewodach paliwowych występuje powietrze niezależnie od pozimou benzyny
Hdi? Piszesz chaotycznie do tego stopnia, że można tylko zrozumieć tyle, że nie chodzi. 1.4hdi nie ma pompy paliwa, ma tylko kosz w zbiorniku, gruszke i pompe wysokiego ciśnienia. I teraz tak, pod maską po prawej stronie lecą przewody paliwowe, które odłączając w łatwy sposób możesz sprawdzić szczelność kosza w zbiorniku i przewodów aż do komory silnika....
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Koledzy już podpowiedzieli Ci, że masz nieszczelny układ paliwowy i paliwo cofa się do zbiornika. Zerknij na przewody paliwowe (w obrębie pompy) przezroczyste, czy są w nich pęcherzyki powietrza, jeśli są to szukaj nieszczelności. O powyższym świadczy m.in. i to, że silnik pali poprawnie cyt." po dopompowaniu paliwa gruszką".
Witam wszystkich, Problem tak jak w opisie Podczas jazdy obroty spadają do 2500 zapala się kontrolka silnika i po chwili auto gaśnie Po oględzinach auta okazało się, ze pewien mechanik probowal coś zrobić z pompa w zbiorniku i tak ja założył, ze podczas jazdy paliwo było w środku wiec uszczelnilem ale problem nadal jest wiec oddałem do mechanika, który...
Wyjaśnię na przykładzie auta Peugeot 206 z silnikiem 1.4 HDI diesel . Auto nie ma (wstępnej) pompki paliwa przy zbiorniku paliwa a paliwo zasysane jest wtedy gdy pracuje pompa główna ( wysokociśnieniowa). dzieje się tak wtedy ,gdy w przewodach układu paliwowego utrzymuje się paliwo - nawet wtedy gdy silnik nie pracuje. Dzieje się tak nie dlatego że...
Zawór zwrotny jest ok mam wmontowany w przewód co idzie od filtra do pompy wtryskowej, przepuszcza w dobrą stronę a w powrotną testowałem go na 4 bar i nie puścił. Co do podgrzewacza to gdzie go znajdę czy to jest to urządzenie co jest za kołem pasowym i przymocowane do głowicy ?? Dochodzą do niego dwa przewody paliwowe jeden ze zbiornika a drugi od...
2,0Hdi. Silnik zapala mi dopiero przy drugim przekręceniu stacyjką. Obroty dochodzą tylko do 2100 i dalej niechcą. po przejechaniu 0,5kilometra gaśnie silnik i niemożna odpalić dopuki niezdejmę klemy z akumulatora. gdy na działającym silniku zgasić chcę to nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki pracuje przez około 5sekund. Wymieniłem pompe paliwa w zbiorniku...
Peugeot 1.6 hdi 90 km szarpanie podczas jazdy Witam, mam Peugeota 308 1.6 HDI 90 km, bez dwumasy, bez dpf i borykam się z problemem szarpania podczas jazdy. Szarpanie następuje najczęściej w momencie, gdy dodam więcej gazu i przekroczy próg 3,5 tys obrotów, ale zdarza sie tez ze szarpnie przy normalnej jeździe. Szarpanie najczęściej ustępuje w momencie...
Witam, tak jak jeden z użytkowników mi poradził przeczyściłem wspomniany zwór sprężonym powietrzem. Przez 5000 km było wszystko ok.(...) Witam. Nie wspomniałeś o wymianie tylko o czyszczeniu. Jeżeli w obudowie filtra paliwa będzie taki "złotawy" pył pływający w oleju napędowym, doskonale widoczny w świetle latarki, to faktycznie może być problem z...
Tyle głupot dawno nie czytałem. Kolego DIABLO1410 idź do samochodu, odpalaj i jedź do stacji paliwowej. Zatkanie filtra możliwe przy użytkowaniu prze kilkadziesiąt kilometrów przy temperaturze sporo poniżej - 10 st C. Wprawdzie nie wiem jak w P 406 ale ogólnie przy HDI masz przygotowanie paliwa także prze podgrzewanie w pompie oraz chłodzenie przy powrocie...
dzięki koledze wapor z bydgoszczy za podpowiedzi, przeczytałem dokładnie. własnie przyjechałem od wójka u ktorego w sadzie stoi 307. zacząłem od sprawdzenia pompy paliwa nieskiego cisnienia tą która znajduje się w zbiorniku paliwa. Po przekręceniu kluczyka nie słychać niestety brzęczenia w zbiorniku po którym poznałbym że pompa przez kilka sekund pracuje,...
Jak udało mi się ustalić nie działa pompa paliwa. Wymieniłem przekaźnik na nowy, podmieniłem pompe i nadal nic. Mierząc napięcie na wtyczce mam 7V. Tylko można się domyślać, że chodzi o pompkę elektryczną paliwa zanurzoną w zbiorniku, podobną do fotki poniżej. Silnik HDI ma przecież pompę główną wysokiego ciśnienie (pwc) i w pierwszej chwili pomyślałem...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Można oczywiście zastosować Samostart tylko po co. Przecież przy kazdej awarii związanej z układem paliwowym silnik zapali po podaniu innego paliwa, choćby to był płyn do czyszczenia hamulców. Rozwijając ten temat można oczywiście co rano strzelić autku małą dawkę Samostartu i problem z głowy. Co więcej starodawne ciężarówki miały taki podajnik do w/w...
gdy nacisnę parę razy gruszką przy silniku auto odpala od pierwszego razu wygląda na powietrze w układzie paliwowym . Kiedyś dłubałem taki ciężki przypadek i dopiero po założeniu pompy w zbiornik okazało się że wężyk poliwęglanowy od paliwa miał pęknięcie niewidoczne na samym wierzchu, jak dostał układ ciśnienie to zaczęło ciec.Podsysało sobie i auto...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Witam, Z tym stołem to ja bym nie był taki pewien. U mnie dopiero jak się silnik dobrze zagrzał i nieźle dostał w trasie to wywalał błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie. Ja bym zainwestował w jednego lub dwa z pewnymi danymi do wpisania do komputera np. od autoryzowanego dilera Citroen/Peugeot/Delphi i poprzekładał. A nuż będzie trafienie. Wtrysk...
Dziwny problem autko nie jedzie pod górę.(lancia zeta, peugeot806, evasion,ulysse silnik 2,0 2000rok) To niestety nie jest śmieszne. Jakiś czas temu pojawiły się dziwne symptomy takie jak ledwo wyczuwalne nierównomierne przyspieszanie potem gorzej mocne wdepnięcie gazu kończy się zgaśnięciem silnika z braku paliwa. Teraz niespodzianka pod górę samochód...
Będziesz musiał przyjrzeć się układowi paliwowemu,zacznij od filtra jak wcześniej ci doradzono ale najlepiej było by zmierzyć ciśnienie paliwa przed wtryskiem(Robocze 1 bar przy mono wtrysku).Drugie pytanie czy te szarpania nie dzieją się np. przy poziomie paliwa na rezerwie a jak zatankujesz 1/4 baku to się wszystko uspakaja?Czy w tym samochodzie jest...
Dla zainteresowanych!! Posiadam Peugeota 307 1.4 HDI , miałem do czynienia z błędem antipollution fault już dwukrotnie w odstępie dwóch miesięcy. Za pierwszym razem samochód zgasł mi w mieście na światłach po chwili odpaliłem ale niestety alarm pozostał, po przejechaniu ok 5 km samochód zaczynał falować obrotami aż w końcu gasł. Po odczytaniu błędu...
Z tym serwo pomyliłem się. Ale przewód 2 i z serwo idzie do kolektora ssącego. Do wtrysku dochodzą 2 przewody paliwowe. Przepustnica jest niżej. ten który zaznaczasz jest albo do wtrysku albo z wtrysku. Tego nie powiem. Bliżej ściany grodziowej na wtrysku masz drugi przewód. jak mi się zdaje na króćcach na które są wciśnięte węże są strzałki pokazujące...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Witam. Auto jak w tytule. System paliwowy Bosch, z pompką wstępną w zbiorniku, zaworem regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr, a na szynie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa CR. Auto przyjechało z Niemiec z taką usterką...odpala, pochodzi 3-5 sekund, silnik zaczyna gdakać( przypomina pracę stukową) i gaśnie. Po podpięciu komputera rzuca błąd: Regulacja...
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po...
Widzę że się męczysz z problemem. Opiłkowanie jak to nazywasz oznacza że pompa paliwa WC się zaciera. I taka pompa nie pochodzi długo będzie ciśnienie coraz niższe . Żadna instrukcja serwisowa nie podaje dokładnie co trzeba wymienić przy wymianie rozrządu. I tak się składa że wymieniając rozrząd należy tez wymienić pompę wody ponieważ jest część która...
Witam, posiadam Fiat 1.9 D 290L ( Ducato 1 ) z silnikiem z Peugeot J5 1.9D. Wnioskuje z części które wymieniałem przy remoncie silnika. Przechodząc do meritum. Auto odpalało od delikatnego przekręcenia kluczykiem zawsze i od razu idealnie pracowało. Posiadam je dwa lata i zawsze pięknie odpalał i jeździł. Pewnego dnia odpaliło jak zawsze ( lepiej niż...
Witam wszystkich serdecznie Mam podobny problem z moin 307 HDI 110 2005 rok przebieg 49500km. Pozdrawiam, kolego i na poczatek kilka uwag natury technicznej: - Twoja usterka nic nie ma wspolnego z tematem watku - demontazem i usterkami filtra FAP, wiec powinienes zalozyc osobny temat. Moze popros, ktoregos z moderatorow na PW, by wydzielil ten post...
Spotkało i mnie to nieszczęście z tym dołującym komunikatem. Standardowo na wyświetlaczu pojawił się komunikat Antipollution System Fault i zapalił się CHECK. Auto gaśnie tylko przy dłuższych trasach i większych prędkościach. Wymieniłem filtr paliwa i filtr powietrza, parę dni na krótkich trasach był spokój (nie wywalało komunikatu i nawet CHECK zniknął)....
Witam serdecznie, mam problem z moim pegazusem, a lokalni mechanicy rozkładają ręce. Postanowiłem więc opisać swój problem tutaj, może ktoś spotkał się z czymś podobnym, bądź wpadnie mu jakiś pomysł do głowy. Mianowicie - jakiś czas temu pojawiły się u mnie problemy z rozruchem silnika. Zgasiłem samochód po trasie, wracałem po godzinie i nie odpalał,...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Odpowietrza sie tak samo, jak wszystkie inne uklady podcisnieniowe - pompujac pompka. W tym przypadku pompka jest na powrocie do zbiornika, nie na zasilaniu pompy WC. Dlatego trzeba pompowac dosc dlugo (instrukcja mowi - 2 minuty). Pompujac na poczatku masz wrazenie, ze pompujesz powietrze, co jest zreszta prawda. W pewnym momencie powinienes poczuc...
Wskaźnik paliwa działa? Paliwo w zbiorniku jest? Może zwarcie w wiązce i pali pompę. Smok w zbiorniku czysty? Filtry wymienione paliwa? Przewody drożne? Cudów ni ma. Albo zwarcie albo coś zatkane.
Przeceniacie ten termiczny regulator obrotów. On nie zmienia kąta początku wtrysku tylko zwiększa nieco dawkę paliwa, niemniej jak miałem Xsarę z tym silnikiem na pompie Lucasa to przez 3 lata jeździłem z niesprawnym tym regulatorkiem i samochód palił na dotyk nawet w mrozy. W końcu zmieniłem to na nowe "z nudów" i miałem zwiększone obroty na zimnym...
... na starym na krótko podaje paliwo, lecz nie odpala,.... Podaje paliwo (jest cisnienie), czy zalacza tylko pompe? "Na krotko" znaczy po zmostkowaniu, czy na krotki czas? "na krótko" znaczy "paluchem" dociska przekaźnik. Tam wogóle jest pompa w zbiorniku? Na listwie nie będzie ciśnienia dopóki rozrusznik nie obróci kilka razy wałem. Ciśnienie na...
W zbiorniku jest paliwo, pisząc że po włączeniu kluczyka słychać pompę miałem na myśli to, że słychać ją tylko w momencie właczenia zapłonu , z chwila włączenia rozrusznika pompa już nie podaje paliwa. Świece zapłonowe są suche , czyste.Gdy zresetowałem silnik to peugeot zapalił, niestety to udało się tylko dwa razy. Po nocy silnik nie chce więcej odpalić.
Witam. Pompa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa na listwę wtryskową. Paliwo wchodzi do pompy i wychodzi powrotem do zbiornika, a nie podaje na listwę wtryskową. Założyłem już dwie pompy i to samo się dzieje. Nie wiem gdzie szukać przyczyny.
A no i tu by bylo mozna powiedziec ze to cos sensownego bo czasami pokazuje sie komunikat ze tryb ekonomiczny aktywny czy jakos tak. Jedno tylko mnie dziwi. Pompa pompuje paliwo ale wszystko wraca do zbiornika. Brak sygnalu na wtryskach. Nie podaje paliwa na wtryski czyli sprawia nieodparte wrazenie odcietego zaplonu
samochód zgasł mi podczas jazdy rozrzad jest ok. jest jakis problem z paliwem paliwo jest zatankowane pompa w zbiorniku jest dobra i podaje dobre ciśnienie! ale samochód i tak niechec odpalić!
Mam problem z peugeotem 106 z silnikiem 1,5 D rocznik 1996. Auto w czasie mrozów nie chciało odpalać. Więc zostały wymienione filtry. Nie pomogło nic więc zabraliśmy się za pompe- nie podaje paliwa. Zakupiłem pompę i zamontowałem. Dalej to samo( a pompa na 100% jest dobra) elektrozawór także. Ale gdy zatkam wężyk od przelewu paliwa (chyba do zbiornika)...
Miałem podobny problem w Opel Vectra B. Przyczyną nie palenia na Pb był przetarty wężyk paliwa pod opaską zaciskową, idący do pompy paliwa w zbiorniku. Jeżeli u Ciebie będzie podobnie, to sugeruję wymianę całego wężyka na nowy. Ja, za pierwszym razem skróciłem go i założyłem, po tygodniu problem się powtórzył - znów się przetarł. Lata i paliwo zrobiły...
Po długim postoju, nie mogę odpalić Boxera silnik 2,0 hdi. Normalnie pracował silnik bez zarzutu, po wypadku został postawiony i nie był odpalany. Teraz po przekręceniu kluczyka kręciłem silnikiem parę razy i nic, zauważyłem że nie załączyła się pompa w zbiorniku więc ją wyjąłem, przeczyściłem podłączyłem na krótko pod akumulator i ruszyła. założyłem...
W tym samochodzie nie ma kontrolki pompy paliwa. Przypuszczam, ze piszesz o kontrolce silnika. W przypadku malej ilosci paliwa w zbiorniku (jazda "na oparach") do silnika moze byc zassane paliwo z powietrzem co moze spowodowac problem z cisnieniem paliwa na rampie wtryskowej i zapalenie sie tej kontrolki. Jesli usterka nie powtorzy to po jakims czasie...
No nie bo muszę poszukać jakiegoś elektryka aby przyjechał i podłączył kompa ale dziwi mnie to że od środka normalnie zamyka a z pilota nie i czasami zapala się samochodzik z kluczykiem a przed tą awarią niekiedy też mi tak robił zapalił się płyn chłodnicy i nie zapalał ale po godzinie zapalił i kilka dni był spokój a teraz wcale nie odpala nie wiem...
Witam, mam problem z Partnerem 1.4 '99 rocznik benzyniak. Sprawa przedstawia się następująco - autko kręci rozrusznikiem ale nie odpala. Problem był już zauważalny ok miesiąc wcześniej, nieraz trzeba było go 3-4 razy kręcić, ale odpalał, teraz ostatecznie już nie chce. Tak jakby coraz bardziej miał problemy z odpalaniem, aż wreszcie finalnie "zdechł"....
Witam. Problem polega na tym ,ze wymienilem silnik na drugi i auto nie pali. wraz z silnikiem wymienilem wszystko co mozliwe , wtryski , pompa czujniki walu , itp. Stary raczej chodzil do końca bo wystawił kopyto. Dodam ,że auto z Niemiec . Spuscilem stare paliwo nie bylem pewien czy czasem czegos innego nie wlali.Wyjąłem puszkę ze zbiornika i widze...
Dziś wróciła pompa, dobra wiadomość - nie regenerowali, sprawdzili i zachowuje się wzorowo/ książkowo; zła - dalej nie wiem co go boli, wracam na warsztat i skręcam, siana na razie wydaje, ze straciłem rachubę. Dziś mają być sprawdzone wtryski, jeśli dalej nic, to sprawdzimy te tłoki, aczkolwiek wątpię, ponieważ auto szalej tak tylko na biegu jałowym,...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Witam serdecznie, wiele jest tematów dotyczących gaśnięcia silnika. Lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Auto to Peugeot Partner 2001 rok z silnikiem 2.0 HDi. Auto zaczęło gasnąć po wymianie filtra paliwa. Wyciągnąłem regulator ciśnienia paliwa który siedzi na pompie i go wyczyścilem. Efekt był dobry ale tylko na jeden dzień. Następnie zabrałem...
307 RESTYL KOMBI REKREACYJNE 1.6 HDi 92 (DV6ATED4) BVM 5 Charakterystyki pojazdu Model 307 RESTYL Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 11259 89 2 0118 Data Początku Gwarancji 27.09.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0301*03 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 307 RESTYL TYP NADWOZIA...
Najlepiej weź w rękę książkę przeglądów i zobacz jaki roczny przebieg miało to auto przez pierwszy okres użytkowania, a średnią pomnóż przez wiek auta, tak najprościej. Co do przeszłości, jeżeli znasz język, a auto jest serwisowane do momentu wyrejestrowania, to zadzwoń do serwisu i zapytaj o to auta, ponieważ serwisy za granicą notują przebieg auta,...
pompa paliwowy zbiornik pompa paliwowy peugeot zbiornik paliwowy
naprawa drukarki brother zalany klucz bester regulacja prądu
stable diffusion nissan quasquai
Wymiana kostki lampy przedniej w Mercedesie A180 Wymiana kostki lampy przedniej Mercedes A180 przed i po liftingu