Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo. No i nie ma tam takiego elementu...jest po prostu pompa paliwowa...
Ja coś takiego mam przy 206 - tce. Powiedz mi czy to jest zawór przy pompie paliwowej?
Sprawdź ciśnienie i wydatek pompy paliwowej...
Jeżeli są opiłki w filtrze paliwa to na 100% pada komutator w silniczku pompki zasilającej z baku.Na pewno to nie wina pompy Wć. gdyż za powrotem a przed pompką zasilającą jest filierek wstępny.Trzeba tylko przy kupnie uważać bo są dwa rodzaje montowane w 1999 roku. Można tez samą pompkę(środek bez plastikowej obudowy) od innego zupełnie samochodu dopasować....
Witam , miałem podobny problem ( Peugeot 307 SW 2003 r), z tą różnicą że moje auto nie odpalało po dłuższym postoju około 10 g0dz . czyli gdy ostygł silnik . Przyczyną była nie szczelna pompa paliwowa , koszt naprawy 350zł . Pozdrawiam
Ja często zmieniam cewki w tym silniku. Objawy identyczne. Można z góry wbić się przez żywicę w przewody i zmierzyć opór cewek. No i oczywiście sprawdzić pompę paliwową.
Immo jest na pewno. Jest inny silnik- przekładka. Instalacja została stara. Czy zmienić kostkę immo przy stacyjce? Po sprawdzeniu okazało się, że prawdopodobnie uszkodzony jest elektrozawór odcinający paliwo w pompie paliwowej.
no właśnie w tym jest problem nie ma żadnego napięcia na tej kostce, bezpieczniki sprawdzone, rozrusznik zrobiony i też nic. Gdzie mam szukać tego prądu na tą kostkę?? sterownik działa bo załącza pompę paliwowa.
Ale nie wiesz, czy jest iskra na świecach? A warto to sprawdzić. Domyślam się, że cewka zespolona. Ale występowanie iskry da się sprawdzić . Oczywiście obracając wałem korbowym (rozrusznikiem). Może występować awaria np czujnika położenia wału korbowego. Wówczas masz sytuację, kiedy brakuje nie tylko impulsów zapłonowych ale także zasilania cewki i...
a jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwowej w baku ??
Zawór znajduje sie na pompie paliwowej koszt to 500zł
wyczysc regulator na pompie, wyplukaj obwod paliwowy
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Jeśli elektryka sprawna? to układ paliwowy! Pompa, Filtr ITP.
Pewnie macie racje :( Stwierdziłem, że nie chce go sprzedać w ciągu najbliższego roku, wiec w poniedziałek jedzie na solidny remont, pompa + czysczenie układu paliwowego :(
Tu masz książkę sam naprawiam ściągnij i działaj .http://www.filestube.com/78a623b679eda0...
Sprawdź szczelność przewodów paliwowych, do sprawdzenia też pompa WC.
poszarpanie kablami w okolicach BSM pomogło i udało sie dojechać do domu No to już wiesz co mu dolega i gdzie szukać.
Jak przekaźnik "tyka", to znaczy, że komputer nim steruje. Trzeba sprawdzić, i to zarówką, a nie miernikiem napięcie od przekaźnika, aż do pompy paliwa w zbiorniku
Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej i czy dochodzi napięcie na samą pompę .
Witam przerywanie? jak ci się to objawia? moze coś z pompą paliwową? albo jej sterownikiem?
Powietrze w układzie paliwowym diesla lub Pompa wtryskowa -wymiana
(at)katna694100293 - wyłącz CAPS LOCK - tu nie krzyczymy. Na przewodach paliwowych dopływ z powrotem nie zamienione?
Pompę łatwo sprawdzisz zdejmując przewód paliwowy z listwy wtryskowej. Jeśli działa to po przekręceniu kluczyka zacznie sikać benzyną. Tak będzie najszybciej.
Slicznie dziekuje za pomoc Nie uwierzycie szfankowała pompa paliwowa ,po wymianie działa
a z POMPĄ paliwową wszystko ok? filtry nie pozapychane?
Z tego błędu masz tylko to do sprawdzenia : Filtr paliwa może być zatkany. Uszkodzony przewód paliwowy. Nieprawidłowy odczyt z czujnika ciśnienia w szynie paliwowej (FRP). Pompa paliwowa może być uszkodzona. Uszkodzona pompa wtryskowa paliwa
Kolego,, Najwyrazniej brakuje ci podstawowych informacji o budowie auta. Pompa wtryskowa ma wewnatrz pompe zasilajaca i nie potrzebuje zadnej innej na zewnatrz. Sama sobie paliwo zassie. Caly uklad paliwowy przed pompa dziala na podcisnieniu i stad koniecznosc jego odpowietrzania.
Aku miałeś rozłączone?
Wymieniłem przekaźnik pompy paliwowej. Nadal pompa pracuje przez cały, przy włączonym zapłonie. Brak możliwości zdiagnozowania - wyskakuje po około 3 minutach komunikat o braku połączenia ze sterownikiem samochodu.
wiązka, akumulator, turbina, pompa paliwowa, przewody, przepływomierz.... Tak na poważnie czego brakuje ?
Z tego co sie orientuje 407 nie ma pompy w baku
Przez taką ilość zaworów to pompa nie ma siły sama zasysać paliwa. Wystarczy jej opór na filtrze i gruszce. Resztę zaworów wywal. I pamiętaj że im więcej połączeń w układzie tym łatwiej ma się rozszczelnic/zapowietrzyć.
Świece w HDI grzeją poniżej -4*C, a przynajmniej takową wiadomość dostałem od mojego mechanika, który specjalizuje się w PSA. Zakładając sprawny układ zapłonowy, dalej mamy filtr paliwa, filtr powietrza, pompę paliwową. Kiedy ostatnio zmieniałeś w/w filtry?
Witam,proszę o pomoc posiadam samochód peugeot 206 z 2002r 1.1 po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy paliwowej,pompa została wymieniona na nową mimo to nie zawsze chce odpalić.Jaka może być tego przyczyna???
Sprawdż układ zasilania paliwem od zbiornika, pompa wstępna w zbiorniku,przewody paliwowe,filtr paliwa.
Witam miałem podobny przypadek, pompa paliwowa w zbiorniku przy wyżyszych obrotach silnika dawała dobre cisnienie(między 2a 3 bary) ,na wolnych za niskie.Auto raz pracowało dobrze raz gasło Żeby to stwierdzi trzeba na przewód paliwowy dochodzący ze zbiornika zamontowac manometr. Wymiana pompy pomogła.
witam nie pozwalaj na to aby paliwo wyjezdzac do konca bo bedziesz miał jeszcze jeden problem- wymiane pompy paliwowej moze sie zatrzeć pozdro T
Chyba będę musiał poszukać trzeciej pompy i teraz dobrze wyczyścić cały układ paliwowy, Przelewy w menzurki w miarę wolno i równo idą, tak więc wtryski ok powietrza w wężykach nie widać ......a potem 4-tej pompy. Sprawdzone w momencie wystąpienia problemu? :!:
Schemat elektryczny, a w szczególności pompy paliwowej .
peugeot ma jeszcze jedną wadę którą odkryłem w 2 egzemplarzach,w odstępie tygodnia:uszczelki przewodów paliwowych zasilanie i powrót.po odpowietrzeniu wystarczyło poruszać przewodami przy pompie i pojawiało się powietrze w przewodzie.
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Rozebrałem przed chwilą kluczyk i jest tam transponder od immobilajzera także przy stacyjce jest cewka od immo a może to immo.Sterownik zasilani ma tylko zastanawia mnie mnie to że według tego schematu co mam na pinie 49 powinno być12v a jest 8.
Bardzo dziękuję za schematy. Potrzebowałbym jeszcze rysunek rozmieszczenia poszczególnych elementów instalacji klimy (przekażniki, bezpieczniki, czujniki). Szukam też rysunku na którym pokazane jest w którym miejscu jest przekażnik pompy paliwowej (benzynowej)
wyłącznik wstrząsowy wbity?
Polecam sprawdzić, jakie ciśnienie podaje pompa niskiego ciśnienia i prześwietlić przewody paliwowe pod kątem nieszczelności.
Objawy jak w temacie. Kręci rozrusznikiem, świece sprawdzone (dają iskrę), pompa paliwowa sprawdzona i działa. Czy ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł? Peugeot 307 1.6 pb.
Witam wszystkich. Dla informacji pisze, że problem w moim aucie został rozwiązany. Otóż do wymiany był regulator wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej (simens). Pozdrawiam wszystkich.
Witam, szukam opisu skrzynki bezpieczników pod maską oraz skrzynki bezpieczników i przekaźników pod kierownicą do Peugeot 306 1997 1.6 XR 65kW (modele do 99 rocznika). Te co znalazłem są zupełnie inne (np inna jest dla silnika 1.4). Mam małą awarię i nie mogę znaleźć ani przekaźnika, ani bezpiecznika od pompy paliwowej. Z góry dzięki za pomoc!
sprawdź wyłącznik bezwładnościowy. Pin nr. 1 odpowiada za pompę paliwa. Po przekręceniu kluczyka powinno być tam 12V. Ale pamiętaj że masz odwrotnie ponumerowane piny. Patrz edit mój wcześniejszy komentarz. Sprawdź bezpiecznik pompy paliwowej. Tutaj jak sprawdzić to ustrojstwo: http://obrazki.elektroda.pl/8320083700_1... Że tak jeszcze...
nie wiem, ale z tylu pod siedzeniem to co to jest? nie pompa paliwowa? Dodano po 34 fakt sprawdziłem na service box peugeota i rzeczywiście nie ma tu pompy paliwa ;/
to nie pompa tylko czujnik wysokiego ciśnienia w pompie paliwowej znajduje sie z tyłu pompy ( nie należy do taniego ) ale najlepiej sprawdzić to po podłączeniu komputera diagnostycznego
Uzywanie sprezonego powietrza w ukladzie paliwowym (i nie tylko) tych silnikow jest formalnie zakazane przez producenta.
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Pasek alternatora podciągnąć ewentualnie wymienić , sprawdzić czujnik temperatury silnika , nie napisałeś czy autko posiada instalację gazową ale bardzo dużo wskazuję na niskie ciśnienie paliwa czyli troszkę zużytą pompę paliwową , może być jeszcze kilka innych rzeczy .
... Stawiam na pompę bo tam już nic innego nie ma wpływu na odpalanie... A szcelnosc ukladu paliwowego? A zaworek zwrotny lub dlawik?
Ja tam myśle że nic nie było zrobione jak trzeba i jest jak było czyli cały układ paliwowy do wymiany łącznie z bakiem . Jaka regeneracja pompy o czym ty piszesz?
Witam Mam podobny problem , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Odpowietrz układ paliwowy koreczkiem spustowym na dole. Czy jeżeli dasz gazu wraz z odpaleniem to również gaśnie ?
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Sprawdź na początek czy paliwo dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia. Zdejmij przewód paliwowy idący do niej za filtrem paliwa i kluczyk w pozycję zapłon. Powinno "mocno sikać".
witam . Kupiłem nie dawno samochód jakim jest peugeot 306 1.4 benzyna rok 1997 . Zastanawia mnie czemu po zgaszeniu silnika co jakiś czas załącza sie pompa paliwowa. Prosił bym o jakieś wskazówki czy to jest normalka ze tak z taśmy zeszło czy coś jest wadliwe . Z GÓRY DZIĘKI :)
pompa jest BOSHA od 2002 były Siemensy
Witam, mam problem z Peugeot 206 1,4 8V 1999. Silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na ciepłym, ale i zdarza się na zimnym. Nie przyspiesza podczas jazdy, ale zdarzają się momenty, gdzie odpuszcza i zaczyna jechać normalnie. Po jeździe, stojąc na wolnych obrotach, potrafi skakać na obrotach i sam zgasnąć. Jadąc równo, delikatnie trzymając gaz, potrafi...
Pompa Cr jest z prawej strony silnika jest napędzana przez dalej rozrządu 1mb wystarczy węża paliwowego i 2 opaski. Wąż to fi 10 paliwowy.
Jak się nie mylę to tam nie ma powrotu z listwy paliwowej. W takim przypadku filtr występuje tylko w zbiorniku, przed pompą. Raczej nie wymienny.
Samochod pojechal do serwisu na wymiane pompy paliwowej i tam zrobili by-pass imobilizera, wiec temat w sumie do zamkniecia.. Dzieki za podpowiedzi.
podczas krecenia rozrusznikiem na wyjsciu paliwa z pompy na szyne nie wylatuje ani kropelka paliwa pomimo tego ze jest obecne poniewaz przy wyjmowaniu regulatora cisnienia paliwo praktycznie wypycha go z otworu montazowego. Nie jest to cisnienie powalajace na kolana ale jest obecne. Sprawdzalem sam odkrecajac metalowy przewod paliwowy przy wyjsciu pompy....
Z powrotem trzeba dostać się do pompy paliwa i posprawdzać połączenia między pompką a króćcami (czarna harmonijka) oraz filterek na dole pompki czy nie zapchany. Ponadto szczelność połączeń przewodów od zbiornika paliwa. I tam trzeba szukać przyczyn usterki, skoro wcześniej palił. A przewody paliwowe nie pozamieniane miejscami przy zbiorniku ???
Problem rozwiązany, winne było brudne paliwo i uszkodzona siateczka smoka pompy paliwowej. Zanieczyszczenia dostawały się do wtryskiwaczy powodując ich zatykanie. Wymiana paliwa w zbiorniku oraz siatki smoka pompy paliwa okazała się być zbawienna. :)
Witam, Po odpaleniu pracuje troszke nierówno. Po wrzuceniu 2 biegu gaśnie. Oczywiście silnik zimny. Opis usterki z ust kobiety... Sam z jazdy tym autem zauważyłem że szarpie przy 2000 obr. Mam go 2 miesiace. Po zakupie zmiana rozrządu, oleju i filtrów... Podejrzewam powietrze w układzie paliwowym... badź elektrozawór na pompie paliwa... pomóżcie
Witam po sprawdzeniu wtryskiwaczy okazało się że wtryskiwacze do wymiany lub regeneracji padnięte wszystkie okazuje się że w filtrze paliwa znajdują się opiłki pompa opilkuje i raczej pompa też do wymiany na jakiej zasadzie opiera się czyszczenie układu paliwowego jakie czynności podjadać ?
Najczęściej przyczyną jest zbyt mało paliwa. Jeśli jednak jest to partner ll i jest tylko jeden przewód paliwowy z baku pod maskę tak może się dziać. Najlepiej zamontować przekaźnik odcinający zasilania pompy paliwa gdy auto jeździ na LPG.
Chłopie weź się w garść i napisz po ludzku co nie działa Czy pompa czy przekaźnik podwójny, czy iskra jest W którym miejscu było spawane?
Auto już letnie, więc w zbiorniku paliwa pewnie dużo szlamu. Tankuj jednorazowo większe ilości paliwa a unikniesz zapowietrzenia układu paliwowego, uszkodzenia pompy i wtryskiwaczy. Dieslem nie opłaci się jeździć na tzw. "oparach" paliwa.
Odpowietrzenie zbiornika i układ paliwowy od zbiornika do pompy oczywiście sprawdzili? Robiłeś próby z zasilanie silnika z jakiegoś drugiego pojemnika (zasilenie i powrót do niego) aby wykluczyć te usterki?
Winny jest regulator ciśnienia na pompie WC oczyścić układ filtr paliwowy i usunąć sitko z regulatora to przez te dziadostwo regulator przestaje działać zabija się syfem i opilkami
Mam taki problem z samochodem Peugeot 306 1,6 kat silnik typ TU5JP: silnik zgasł, nie zapala się kontrolka komputera, nie ma zasilania na aparat zapłonowy i pompę paliwa. Bezpieczniki sprawdziłem. Po ręcznym załączeniu przekaźnika załącza się tylko pompa paliwowa. Nie podaje napięcia na zapłon i dalej nie zapala się kontrolka silnika. Co mogło paść...
Dominik, nie strasz chłopa, autem żona jeździ i tak mu się nie przyzna jak będzie się coś dziać. :D Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo Komunikatu nie będzie, przecież nie ma czujników ropa/benzyna. Problem zaczyna się jak dojdzie do pompy CR. Ropa jest tłustsza od benzyny...
Witam Co do mojego drugiego pytania , auto dojechało do domu a rano już nie odpaliło, nie ma napięcia na 3 styku we wtyczce zasilającej cewki zapłonowe więc i na świecach, bezpieczniki sprawdzone , kontrolki na liczniku wszystkie świecą , słychać pompę paliwową . Skąd przychodzi napięcie na cewkę ?gdzie szukać przyczyny awarii?
Komputery - pc i laptopy. 3 i 4 z zespołu pompy paliwowej nie są przeciwległe do brakujących styków z wtyczki. 5 i 6 pin z wtyczki nie ma przeciwległych styków w zespole pompy paliwowej. Jak rozróżnić miernikiem co jest masą a co sygnałem poziomu paliwa z pozostałych dwóch ?
Gdy wyciągnąłem n na chwilę przewód obok białej strzałki do wytrysneło trochę paliwa, oczywiście zaraz wcisnołem to z powrotem. Więc raczej pompa działa. A pomyślałeś, że paliwo w tym momencie mogło się cofnąć? Wszak zbiornik paliwa jest najniżej położonym elementem w układzie paliwowym.
Co oni odpowietrzali? Skoro jest pompa w zbiorniku i sam się odpowietrza. Z którego miejsca cieknie? Bo na samym dole jest kawałek rurki łączącej te 2 dolne wyjścia. Czytałeś błędy? Pracuje kilka sekund po zgaszeniu (wyjęciu kluczyka) - typowy objaw problemu z układem paliwowym. U mnie było zapchane sitko w regulatorze ciśnienia na pompie WC. Problemem...
Jeśli masz w przewodach paliwowych powietrze, to oczekujesz poprawnego "palenia" silnika. Może ostatnio zmieniałeś filtr paliwa lub przewody i czynność tą wykonałeś niestarannie i dlatego może być powietrze w przewodach paliwowych. Musisz sprawdzić połączenia przewodów tj. zaczynając od zbiornika paliwa aż do pompy wtryskowej. Zbadaj, czy przewody paliwowe...
Auto jest w serwisie boscha.Sam nic tam nie naprawiam.Dzisiaj wymienili mi pompę wysokiego ciśnienia na nową (chociaż ta stara miała 3 miesiące) Przjechałem 10 kilometrów i auto zgasło.Czyli to nie była pompa.Sprawdzili cały układ paliwowy,wyczyscili zbiornik,wszystkie kable przy silniku.Błąd pokazuje niesprawną pompę oraz regulator ciśnienia na tej...
Jestem nowy nie wiem jak poruszać się by nie popełnić gafy. Ale do rzeczy W autku jw chcę dodać diodę LED do układu rezerwy paliwa . Który przewód np od strony pompy paliwowej odpowiada za włączenie LCD na wyświetlaczu sygnalizując rezerwę paliwa ? Jeżeli ktoś może pomóc będę wdzieczny
Witam. Przepraszam za odgrzanie kotleta ale od dwóch tygodni jestem właścicielem podobnego peugeota i mam w związku z tym podobny problem :-) Auto z 1999 roku, diesel 1,9, pompa bosch. Bez przerwy cofa się paliwo a podczas pompowania widać pęcherzyki powietrza w rurce między pompą a obudową filtra. Pierwsza taka awaria skończyła sie u mechanika, który...
Witam, mam problem z Peugeotem Partnerem 1.9D DW8B z 2005 r., pompa Lucas. Auto paliło za pół obrotu rozrusznika. Postanowiłem zmienić rozrząd, po zmianie auto paliło normalnie, ale mocniej klekotał (jak źle ustawiony kąt wtrysku, choć podobno w tej pompie nie da się przestawić). W międzyczasie przyszły mrozy i rzucił palenie. Zostały ustawione zawory...
I sam sobie pomogłem. Może mój przypadek się komuś przyda. Okazało się że za silnikiem w głównej wiązce była już jakaś ingerencja poprzedniego właściciela. Nie zostało to później należycie zaizolowane. Czerwony przewód od rozrusznika był załamany i wystawały pojedyncze druty. Stykało się to ze sobą aż w pewnym momencie zrobiło się zwarcie stąd ciągła...
Nie znam kodu błędu . Patrzyłem jak elektryk mi podłączył pod komp . Ale nr błędu nie pamietam . Pokazywało przerwany obwód czujnika ciśnienia pompy paliwowej (cały czas pokazywało 392(bar chyba ) . Tak 110 KM . Chyba oczywiste ze nie kilometrów .
opiłki w filtrze świadczą o tym że pompa ze zbiornika się kończy .Stawiałbym na to.A jeśli są opiłki w filtrze to i na pewno w listwie Common Rail a tym samym we wtryskach .Niestety źle to działa na pompa wysokiego cisnienia i na wtryskiwacze. Jedną z przyczyn zużywania się pompy jest czeste jezdzenie na rezerwie i przez to brak chłodzenia pomy w zbiorniku....
Na wprost? wygląda na problem z pozycją pompy paliwa w zbiorniku. bardzo prawdopodobne. Co może być nie tak odnośnie układu paliwowego ? zauważyłem że im mniej w baku tym więcej prób odpalenia. W przewodach paliwowych występuje powietrze niezależnie od pozimou benzyny
(at)migmig85 Właśnie w przewodzie paliwowym między pompą a filtrem pojawiają się pęcherzyki powietrza, zwłaszcza kiedy dodam gazu, ale dziwne jest to że tylko na ciepłym silniku się tak dzieje?
Witam, Od dwóch dni jestem posiadaczem skutera Peugeot Elystar 50 , 2003r Skuter kupiłem uszkodzony. Wada polegała na tym, że trudno odpalał, a po nagłym przekręceniu lub opuszczeniu manetki skuter gasł. Postanowiłem na początek naładować akumulator, wyczyścić filtr powietrza, sprawdzić świecę i iskrę. Rozkręciłem też wtrysk. Po tych czynnościach skuter...
Albo zawiesił sie czujnik poziomu, albo komp - zbiera dane z czujnika i prezentuje na wyświetlaczu. W starym Scenicu można było sprawdzić jaki poziom w litrach widzi komputer. W starym aucie miałem problem ze stykiem masy na zbiorniku - wspólny styk czujnika rezerwy i poziomu, a w efekcie spacer na stacje z kanisterkiem. Po Wyczyszczeniu styk i kontrola...
Wtryski na 90% siadly, do tego czasem potrafi pompa wtryskowa zapaść. Obowiązkowo po wymianie/regeneracji wtrysków dobrze bybyło wyczyścić układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz wymiana filtra paliwa po przejechaniu ok 1000km.
Wszystko na to wskazuje.. Swiece,akumulator, elektryka, przewody paliwowe, filtr paliwa, automat grzania swiec, czujnik temp. silnika - to wszystko bylo sprawdzane/wymieniane..
Ty nawet nie napisałeś jaki rodzaj silnika. Skoro piszesz o czujniku korka paliwa, to pewnie diesel z FAP (jego awaria uniemożliwia wypalanie filtra) - tylko nie wiem, czy w tym roczniku. Odkręć dostęp do baku pod fotelem, i zobacz na stan przewodów paliwowych. Jak ma gruchę przy filtrze to diesel, bez pompy wstępnej w baku.
peugeot pompa paliwowy zbiornik peugeot układ paliwowy uklad paliwowy peugeot
kabel ethernet przerywa amica śmierdzi czujnik korek paliwo citroen
aktualizacja chińskiego radia aparaty słuchowe
Najmocniejsza bateria do Samsunga Galaxy S10 - 4500 mAh Jak podłączyć falownik do płyty SSK-MB2 - krok po kroku