Tak, jest dobrze, włącza się na krótkie cykle po zgaszeniu silnika. Stan taki trwa nawet dwie minuty.
Może się zapowietrzać uklad paliwa lub sama pompa.
A może w zbiorniku paliwa jest też elektryczna pompka, która po włączeniu zapłonu słyszy czy działa. Można też podnieść tylne siedzenia (jej dolną część) i wówczas na pewno będzie słychać pracę pompy paliwa
Pompa cr po sprawdzeniu u fachowca, układ odpowietrzony poprzez gruszkę przy filtrze, podczas kręcenia rozrusznikiem nie ma paliwa na wyjściu z pompy cr.
W okolicach zbiornika jest jeszcze pompa dodatku do paliwa, być może to ona pracuje po wyłączeniu zapłonu (praca cicha). Nie ma błędu korka paliwa?
Witam sprawdź czy do pompy pochodzi zasilanie i podłącz do komputera i sprawdź czujnik ciśnienia paliwa bo może on jest uszkodzony
Zobacz tutaj [url=https://swiatregeneracji.pl/pl/pomp... mają regenerowane pompy
Jak jest to pewnie na kolektorze, z tyłu za pompą vacum. Co do problemu to sprawdź lepiej linię 5v i masę od czujnika paliwa. Bo pewnie masz tam zwarcie.
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
Od posiadania schematu,jak już będziesz miał to miernik w rękę i działać.
Jak nie będzie chciał zapalić (gdy na pompie nie będzie zasilania) to sprawdź czy na świecach jest iskra. Każdorazowo po włączeniu zapłonu (bez uruchamiania silnika) słychać pracę pompy czy nie?
Silnik szarpie i gaśnie przez ok. 1 min, nie zdąży się nagrzać. Wygląda to raczej na brak paliwa. Może kończy się pompa paliwa która jest w zbiorniku?
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
czyli tryb awaryjny urzadzenia sterujacego.Oznaka jest stala praca pompy paliwa po wlaczeniu zaplonu gdyz przy normalnej pracy urzadzenia sterujacego jest wylaczana po sekundzie.
Nie, nie, na zdjęciu nie ma tego 1304, on się znajduje pod maską, bezpieczniki zbadam, jak będę miał wolną chwilę, czyli raczej jutro, bo mnie praca nęka. A i tak, będę lutował, ale chciałbym mieć pewność, że jest wszystko dobrze.
A więc tak: Komputer okresowo nie podawał prawidłowego sygnału na przekaźnik dwufunkcyjny, a podrażnienie 12V skutkowało chwilowym powrotem układu do pracy. Niech moc będzie z wami!
Szczerze wątpię żeby jakiś specyfik pomógł na te moje problemy. Testowałem już kilka (i do baku, i bezpośrednio na zasilaniu pompy paliwa) i różnicy nie nie było jakiejś znaczącej.
Pompa wysokiego ciśnienia nie ma wpływu na pracę pompy zasilającej w zbiorniku. Dziwne dzwięki pompy zasilającej wskazują na jej uszkodzenie.
Zbiornik umyty i wyczyszczony, paliwo nowe, pompa paliwa też sprawdzona.
Po komputerze to jest system LE-jet.Masz problem chyba z pompą paliwa.
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Witam wszystkich. Problem w moim peugeocie jest nastepujacy; nie swieca zadne kontrolki , nie dziala immo, rozrusznik kreci ale auto nie odpala. Bezpieczniki sprawdzone , po wlaczeniu zaplonu slychac pykniecie stycznika i prace pompy paliwa. Moze mial ktos podobny problem?
Czasami zdarza się po odpięciu akumulatora podczas prac w warsztacie, jakieś stukania pukania itd.
Opierasz sie na tym ze ktoś był i coś tam zrobił. Pora wziąść się do pracy albo zlecić naprawę. Roszczeniowo to nie tutaj
takie pierdoły już sprawdziłem filtr paliwa wymieniłem pompa jest ok :)
Dla układu wtrysku paliwa nie stosuje się zaworu do odcięcia paliwa. Stosuje się emulator do zatrzymania pracy wtryskiwacza. Dla tego modelu można zastosować przekaźniki, ale to jest mało opłacalne (potrzebne 3 sztuki) 1czek, 2 kasowanie pamięci, 3 wtryskiwacz. Emulatorem odcinasz przewód pin 3 i po sprawie. Pamiętaj żeby mieć zawsze stan paliwa w zbiorniku,...
Przekaźnik pompy paliwa odpowiada wspólnie za jej pracę i pracę układu zapłonowego.
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Pewnie jakiś kabelek przerwany w wiązce komory silnika. Też sprawdzaliśmy - ale pompa pal i brak zapłonu? W tych modelach daje popalić łącze koło przedniego lewego nadkola - wiem - było zawalone na maxa. Oczyszczenie - sprawdzenie - nic! Ale co ciekawe - poruszenie w "mocniejszy" sposób powoduje przełączanie przekaźnika 15-stykowego, ale i tak nie...
Witam, mam problem z Peugeot 206 1,4 8V 1999. Silnik pracuje nierówno, zwłaszcza na ciepłym, ale i zdarza się na zimnym. Nie przyspiesza podczas jazdy, ale zdarzają się momenty, gdzie odpuszcza i zaczyna jechać normalnie. Po jeździe, stojąc na wolnych obrotach, potrafi skakać na obrotach i sam zgasnąć. Jadąc równo, delikatnie trzymając gaz, potrafi...
Uporządkujmy wiedzę, żeby nie pisać bez sensu. Dzisiaj dopiero miałem w ręku dowód i okazuje się, że auto jest z 2004r.. Objawy dalej te same: -po zapłonie brak Check Engine na desce rozdzielczej -brak pracy pompy paliwa -brak iskry -natychmiastowa informacja na wyświetlaczu centralnym "ECO-MODE" mimo, że samochód jest podłączony do prostownika -wszystkie...
Kolego sympatyczny zacznij od wymiany filtra paliwa i niech ktoś kumaty zerknie w parametry pracy silnika
Wypnij wtyczkę od komputera. Jeśli pompa przestanie działać, to raczej komp podtrzymuje pracę przekaźnika lub zwarcie do masy, jeśli dalej będzie pracować to sklejone styki, albo zwarcie do masy
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Czy jest to jedyny objaw niesprawności? Chodzi o to, że sterownik/kalkulator steruje sygnałem włączania pompy i po włączeniu zapłonu wysterowuje ją na kilka sekund tylko. Później po uzyskaniu sygnału uruchomienia silnika włącza na stałe. Czyli możliwe, że twój sterownik jest w fazie pracy silnika. Popatrz na wskaźniki.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Pompa pracuje przed rozruchem, po rozruchu, w czasie pracy do momentu zgłaszania silnika. Odłacz pompkę na pracującym silniku.
Jak mocne drgania odczuwałem to już pisałem. Po wizycie u mistrza Automatów dowiedziałem się, iż w skrzyni brakowało 2 l oleju.... Moje pierwsze przypuszczenia się potwierdziły. Za drgania najprawdopodobniej odpowiadała skrzynia lub bardziej brak odpowiedniej ilości oleju(może komp szalał?) Oczywiście Pan skasował liczne błędy i o dziwo drgania ustały......
Witam, Temat nierównej pracy 2.0 bluehdi 150/180KM niestety opisywany jest i na zagranicznych forach. Mój 308 2.0 bluehdi również po ok 110tyś. Km dopadł ten problem, trzęsie autem. Zauważyliśmy również z mechanikiem, że przy filtrze paliwa gromadzi się trochę opiłków, najbardziej prawdopodobne z pompy paliwa. Oddałem auto do warsztatu zajmującego się...
Gdyby była to wina braku paliwa, czujnik ciśnienia na szynie by wywalił błąd. Moim zdaniem kończy się wtryskiwacz - przydałby się test przelewów. Może pompa opiłkuje. Może coś ze świecami żarowymi, może z EGR, choć wątpię. Test przelewów na początek.
Tyle tylko, że powyższe objawy zaczęły pojawiać się tuż po podłączeniu akumulatora po tygodniowej przerwie w zasilaniu. Czy aby napewno to mogło podczas tego braku zasilania się zepsuć? Dziwny zbieg okoliczności? Czujnik halla blokuje jednocześnie pracę pompy i powoduje brak iskry?
Po przekręceniu na zapłon pompa paliwa pracuje? Za komputerem (przy akumulatorze) jest przekaźnik podwójny. Znam przypadki że go zlewało - a on odpowiada za pracę pompy paliwa. Poza tym do sprawdzenia masa na skrzyni, na podłużnicach, okrągłe wtyczki na podłużnicy w okolicach chłodnicy.
W kilku autach sprawdzałem (BMW e46, Chevrolet Spark M300, Peugeot 206) tam pompa załącza się po każdym włączeniu zapłonu od razu, dlatego pytam, czy w tym modelu też tak ma być. Co to ma do usterki? Może właśnie to jest przyczyną, że auto nie odpala, bo nie działa pompa. Nie zdążyłem sprawdzić, czy są przerwy w pracy pompy podczas pracy silnika, bo...
Witam, Miałem dokładnie ten sam problem co tutaj, peugeot 206 1.4 benzyna nie chciał odpalać za pierwszym razem, trzeba było pokręcić z 3/4 razy żeby odpalił. Mechanik wszystko sprawdził, luzy zaworowe, ciśninie paliwa, pompę paliwa, cewkę, świce, przepustnice, kompresję, czujniki temperatury itp. Zero błędów na komputerze. Okazało się że czujnik położenia...
witam, tez mam problem z odpaleniem, wymieniłem przekaznik, sprawdziłem bezpieczniki, i nie dziala, nie ma napiecia na pompe paliwa.tez mruga mi kontrolka od poduszek. moze ktos podpowie ?? Dodano po 2 aha, a gdzie jest taki sterownik poduszek, i mozna go jakoś zresetowac ? zeby kontrolka od poduszek si enie paliła ? Dodano po 44 prosze o pomoc, nawet...
Cześć mam problem z zasilaniem pompy paliwa, po włączeniu zapłonu pompa nie ma zasilania a dostaje je dopiero gdy kręcę rozrusznikiem (sprawdzone za pomocą probówki, obwód w pompie zamknięty bo na masie też świeci) ale nie odpala i nie podaje paliwa bo pompka nie reaguje. Wydaje mi się że jest za małe napięcie by pompka ruszyła. Pompkę sprawdziłem za...
Wygląda że masz przyczynę pompa jest cos nie halo. Sprawdz ciśnienie przed filtrem paliwa bo może być zapchany, tylko ostrożnie nie wysadź się w powietrze ;)
PEUGEOT 406 2.0 16V RFN 2002r benzyna + nowiutka sekwencja Witam. Problem jak w temacie, a dokładniej: -odpalony zimny silnik na PB nierówno pracuje i potrafi zgasnąć, przy daniu gazu delikatnie obroty max 3k, przy gwałtownym obroty 300 lub gaśnie Problem tylko na zimnym i tylko na PB, po nagrzaniu i powrocie na PB praca bez zastrzeżeń Sprawdziłem:...
Witam pacjent to peugeot 307 1.6 benzyna gaz jak zimny gaśnie na tym i na tym jaka może być przyczyną 2 razy się zdarzyło ze zgasnął na ciepłym silniku ale tylko na pierwszym i drugim biegu rok 2004 proszę o pomoc co go szczypie Witaj! Z opisu problemu z Twoim Peugeot 307 1.6 na benzynie i gazie wynika, że mamy do czynienia z sytuacją, gdzie samochód...
W hdi pompa od dodatku paliwa podaje go impulsowo. Podaje go tylko po zatankowaniu paliwa do zbiornika. (ważny korek wlewu paliwa- ma wpływ na działanie). Stan ilości dodatku eolys jest wyliczany teoretycznie. Nie ma czegoś takiego że diagbox widzi ile jest dodatku. On tylko przypuszcza że tyle powinno być (po przejechanych kilometrach,ilości tankowań...
"brak spadków ciśnienia na listwie - mierzone dynamicznie" rozumiem że jechałeś autem z podłączonym do układu paliwa manometrem . Dokładnie, w tych pojazdach zdarzają się problemy z pompą paliwa i takie badanie jest obligatoryjne. To, że pomiar dynamiczny ciśnienia wyszedł dobrze, nie wyklucza Twojej teorii z zapchanymi filtrami wtryskiwaczy.
Gdyby ten przekaźnik się załączał to jest ciągła [praca pompy - coś pomyliłeś. Na przewodzie od rozrusznika , to nic innego jak stały plus akumulatora. Dodatkowo zależny jest od włączenia pierwszego / pin 7 i 14 cewka/. Po wyłączeniu kluczyka sprawdź czy masz napięcie / +12V/ na pinie 14! Napięcie to podawane jest z kostki stacyjki. Dodatkowo drugi...
Witam. Proszę o pomoc. Samochód to peugeot 206 z silnikiem 1.1 (TU1JP). Zaczął chodzić na trzy cylindry czego powodem jest uszkodzony wtrysk. Wyciąglem listwę i kręcąc rozrusznikiem sprawdziłem który nie podaje paliwa. Czekam na wtrysk ale problem jest innego typu. To że to jest moje jedyne auto do pracy zamontowałem listwę z powrotem i po złożeniu...
Witam, okazało się że przewód od cewki był uszkodzony, dzis 205 odpaliła bezproblemu na gazie, zobaczymy co będzie popołudniu po pracy. na benzynie jeszcze nei chodzi, mechanik stwierdził żeby wymienić filtr paliwa bo pomp adziała prawidłowo. jutro dam odpowiedz czy pomogło .
Zrobić pierwszy test-zaopatrzyć się w zarówkę reflektorową z doaczonymi doń przewodami.Oba włókna żarówki połaczyć równolegle. Wyczepić trzypinową wtyczkę z apatatu zapłonowego. Jeden koniec przewodu żarówki podpiąć go plusa akumulatora, drugi do środkowego pinu wtyczki.Żarówka świeci? Jezeli nie to nie ma masy na moduł. Włączyć kluczyk w stacyjce.Zarówka...
Jak miałem takiego Partnera i podobny problem to wina leżała po stronie pompy paliwa. A dokładniej pękła łapa trzymająca pompę i ta trzymała się na przewodach i rozrządzie aż w końcu pękł jeden z przewodów. Popatrz na nią podczas pracy jak się "mocno" trzęsie to najprawdopodobniej to.
Witam, sprawa dotyczy Peugeota 308 1.6 HDi (kod silnika 9hp), czy ktoś się spotkał z owym przypadkiem. Auto na plaku pali od strzała i chodzi, dopóki go nie zgaszę. Gdy go zgaszę bez plaka, już nie odpali. Błędy p2991 - zbyt niskie ciśnienie paliwa do rozruchu silnika. Podczas kręcenia ciśnienie na listwie skacze od 50 do 70 bar. Po uruchomieniu z plaka...
Witam. podobny problem // Posiadam samochód Peugeot 106 91r silnik 1.4 monowtrysk bosch mam podobne problemy silnik elegancko pracuje dopuki jest na tzw ssaniu jak sie nagrzeje zaczyna gasnac przerywac nie wchodzi na obroty w trakcie jazdy szarpie autem zmienione kable zaplonowe swiece kopulka palec , podejrzewam ze monowtrysk sie przytkal , po sciagnieciu...
Witam! Mam Peugeota 306 1.4 jednopunkt. Po wyłączeniu silnika następił koniec jego pracy. Nie załącza się pompka paliwa oraz brak iskry. Szukaliśmy wyłącznika bezwładnościowego - ale chyba go nie ma. Co do braku iskry - to zastanawiamy się nad przekaźnikiem piętnastostykowym. Natomiast brak odpowiedzi pompy paliwa? Przekaźnik jest również za nią odpowiedzialny?...
Brak świateł, kierunkowskazów, wycieraczek itp wynika z przejścia auta w stan oszczędzania energii. Po odpaleniu silnika funkcje wracają. Włóż oryginalne podzespoły, sterownik silnika musiśz kupić o takich samych numerach a następnie wyzerować kod i go dopisać lub immo wyłączyć - edc 16 można wyłączyć bez późniejszych problemów z błędami.Przy takim...
Proponował bym sprawdzić stacyjkę, immobilizer oraz komputer. Kiedyś miałem podobny objaw u klienta, pod czas jazdy załączył się rozrusznik (z sekcji wynika że to była pęknięta sprężyna w automacie), rozrusznik zrobił za prądnice i spalił radio CD i radio CB, immo, ucierpiał także rozrusznik. Auto oczywiście zgasło i nie chciało już zapalić za nic,...
Panowie, podepnę się pod temat. 308 t9 2016 1,6blue hdi. Po zatankowaniu paliwa wyskoczył "check engine". Elektryk dłubał, dłubał, kasował błędy, ale po przekręceniu kluczyka błędy wracały. Ogólnie z tego co mówił wynikało, że brak dozowania mocznika. Mocznik dolałem do pełna, sprawdzam co jakiś czas - ubywa. Kontrolka "check engine" się zapala po...
Dwa podstawowe parametry to prędkość obrotowa i obciążenie silnika, do tego sterownik dodaje korekty na temperaturę silnika, paliwa itp. Przy czym kąt sterowany jest przez komputer, natomiast dawka paliwa regulowana jest mechanicznie, jest to wypadkowa stopnia wciśnięcia pedału gazu i prędkości obrotowej pompy. Wydawało mi się że ten silnik jest prosty...
U mnie pompa wygląda nieco inaczej niż ta którą dodałem - załączam niżej. Czyściłem oba zaworki nic nie dało. Podmieniłem czujnik ciśnienia na listwie na jeszcze inny ze sprawnego auta znajomego - taki sam. Nie dało to nic, wkręcając mój do znajomego auto pracowało poprawnie. Ogólnie zaobserwowałem że po dodaniu gazu powyżej 2 tys i gwałtownym puszczeniu...
Peugeot 307 1,4HDI 2005r Został wymieniony silnik i po uruchomieniu jest problemem z nierówną praca silnika do tego chodzi głośno dość twardo i metalicznie. Po uruchomieniu silnik telepie i wachają się obroty. Bujanie obrotami jest zarówno na wolnych jak i na 3000obr. W chwili gdy poda mu się plaka w dolot obroty się stabilizują i silnik się wycisza....
Witam mam Partnera 2.0 hdi 90 KM oznaczenie silnika RHY na sid 801. Problem polega na nie odpalaniu silnika z powodu braku ciśnienia na railu - totalne 0 bar. Czujnik wysokiego ciśnienia sprawny i komputer widzi poprawną wartość ( sprawdzane kompresorem), prąd do zaworów na pompie Hp dochodzi ( zapala się żarówka ), pompa wymieniona na drugą, synchronizacja...
Jak w temacie. Dziś żona pojechała do przedszkola po córkę i wróciła z powrotem, ale za chwilę jak chciała pojechać po zakupy to już nie odpaliła. Mówi że za pierwszym razem auto zapaliło jak traktor przez minutę, a następnie zaczęło pracować normalnie, ale za drugim razem nie odpaliło. Sprawdzałem wszystkie wtyczki i wężyki do filtra paliwa i pompy,...
Mam problem z autem może ktoś mi coś doradzi ? Opiszę jak było: Jadąc autem zabrakło mi paliwa więc troszkę go pokręciłem ,następnie po dolaniu paliwa odpalił normalnie więc pojechałem około 2km ,no i tu zaczyna się katorga auto straciło moc,nie równo pracowało i gasło,mogłem dodać gazu do 3000obr i dalej się nie wkręcało.No to wymiana filtra wymieniłem...
witam, silnik hdi jest sterowany troszke inaczej niż zwykły disel, po pierwsze nie ma znaczenia jak jest ustawiona pompa wysokiego ciśnienia ponieważ ona ma za zadanie tylko wytworzyć wysokie ciśnienie nawet do 1600 bar, wczasie rozruchu musi być min.260bar, natomiast pracą steruje kalkulator wtrysku poprzez sygnały z czujników, predkości wału korbowego...
Tak jak mówi kolega pepe150, przekaźnik jest zasilany bezpośrednio z akumulatora, sterownik podaje masę na to wychodzi. Problem w tym, że kiedy mam dzień wolny i czas żeby grzebać to auto odpala bez poblemu, kiedyś na szybko zmierzyłem i miałem coś ponad 9v na pompie. Odrazu wyprzedzam pytanie, przekaźnik podwójny został podmieniony na sprawny z innego...
Witam wszystkich. Jestem świeżo po usunięciu usterki w tym aucie. Otóż objaw był ewidentny wskazujący nie działający przekaźnik pompy paliwa bo pompka nie załączała się do pracy. Po dobraniu się do przekaźnika (znajduje się pod komputerem i pod osłoną aluminiową ) stwierdziłem "pognite" przewody od przekaźnika pompy paliwowej. Wlutowanie nowych odcinków...
Jaki przebieg auta? Symbol klucza nie ma nic do rzeczy. Możliwe przyczyny: - Uszkodzony regulator ciśnienia paliwa na listwe. - Uszkodzony(e) wtrysk(wtryski) przelewami wraca zbyt dużo paliwa i pompa nie jest w stanie wytworzyć ciśnienia potrzebnego do odpalenia. - Zabrudzony filtr paliwa, lub cały układ paliwowy. - Uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie....
Witam. Jestem posiadaczem Peugeot 307 HDI 1600cm. WAŻNE - przebieg 230000km. Mój kłopot to nierówna praca zimnego silnika. Po uruchomieniu silnik pracując na wolnych obrotach (około 850 obr/min) co kilka sekund "zawiesza się" i wpada w drgania, które przenoszą się na lekkie bujanie całej karoserii. Gdy się rozgrzeje drgania ustają. Zaznaczę, że problem...
Grzałki sond są zabezpieczone bezpiecznikiem . Na tym obwodzie idzie też zawór evap, ale też wtryski ,cewka ,pompa. Także gdyby bezpiecznik był uszkodzony to powinno łapać błąd drugiej grzałki. A jak by obwód był uszkodzony to był by problem z resztą tych podzespołów. Na jednym z pinów grzałki ma być 12v podczas pracy silnika. A na drugim ( PWM ) masa...
U mnie ten błąd wyskoczył 200km po pełnej obsłudze dziś go właśnie usunąłem .Auto raz jechało normalnie choć błąd był aktywny jak coś mu odbiło to obroty tylko do 3tys i na wolnych obrotach sam sobie gasł po około 20sekundach.A gdy go sam gasiłem to zdążyłem z kluczykiem wyjść z auta a on dopiero gasł.Co się okazało śmieci w pompie wysokiego ciśnienia...
Tak myślałem, ale na krótko czyli przy samej pompie gdzieś na zbiorniku czy te piny tam zewrzeć, gdzieś czytałem że 1 i 11 wystarczy. To ojca samochód i mówi mi nie kombinuj tam z podłączaniem czegoś bo całą elektrykę spalisz. Jutro będzie w pracy to mogę kombinować ;) Jak najłatwiej dostać się do pompy paliwa? Pod tylnym siedzeniem będzie można się...
Silnik do pracy potrzebuje prądu i benzyny. To czy dostaje prąd łatwo sprawdzić - bo prąd = iskra na świecach... Benzyna to tak jak piszą koledzy pompa paliwa, wtryskiwacze i wszystko po drodze. Warto wydłubać świece i sprawdzić czy - jest iskra - czy świece nie są mokre
Witam, Mam podobny problem wczoraj przyjechałem ze sklepu zaparkowałem na ogródku, wstaje rano do pracy przekręcam kluczyk a tu nic piłuje piłuje co jakiś czas jak by próbował załapać ale nic z tego. Sprawdziłem układ dolotowy wypiłem rurę przy silniku(za intercooler-em) ale dalej nic, paliwo dostaje na listwę z elektrozaworami, pompa paliwa tez działa....
Witam, mam problem z peugeotem 307 hdi 2.0 2002r. Po pracy chciałem odpalić silnik, niestety kręcił i nie zapalał, dałem obok do mechanika po 2 tygodniach usłyszałem że pewnie filtr cząstek stałych zablokowany lub pompa paliwa. Mechanik powiedział że sobie z tym nie radzi i mam go zabrać :D Oczywiście akumulator rozładowany oddał. Kupiłem prost interfejs...
Tak wszystko co piszesz bobik12 było robione. Nic nie pomogło ani wymiana pompy paliwa, ciśnienie na listwie jest 3.0 bary jak być powinno. Chyba tylko ASO mi zostaje. Dzwoniłem dziś do nich to powiedzieli mi że nie obejdzie się bez wgrania nowego oprogramowania na kompa bo te SAGEMY strasznie się sypią. Przed zakupem czytałem dużo o 406 ale nikt nie...
Witam! Temat zgłębiłem. To nie jest podgrzewanie filtra paliwa. Ten filtra paliwa jest z termostatem systemu Bosch oraz regulatorem niskiego ciśnienia w pokrywie filtra. Teraz zatem pytanie po co jest ten termostat i ten regulator? Przewody z termostatu idą do pompy wysokiego ciśnienia Może w tym Pegocie i u mnie w XP może własnie to leży ? Wygląda...
Olej bieze ale nie az tak duzo dopieo dolalem troche po przejechaniu 10tys km. ostatnio patrzalem na wtryski jeden byl dosc mokry na gorze... moze to byc przyczyna ze gdy zimny to tak gasie?? dzisiaj przeporwadzilem test odpalilem go na zimnym przerywal strasznie kopcil przy tym na niebiesko szrpalo silnikiem podpompowalem pompka paliwo i sie unormowalo......
Kiedyś czytałem, że ktoś miał ogromny problem z ustawieniem rozrządu w tym silniku, ja wymieniałem rozrząd u mechanika ale okazuje się ,że ten kto mi go wymieniał jest oszustem i założę się, że go nie wymienił (teraz piszczy), fakt że to było 4 lata temu ale i tak zadzwonię do gościa i go zwyzywam. Może porównaj z takim samym silnikiem ten rozrząd ,...
Witam. Peugeot 307 2002r, 90 PS, układ paliwowy Siemens. Usterka to za wysokie ciśnienie na listwie 500-600 Bar. Za regulację ciśnienia jest odpowiedzialny zaworek przelewowy przy pompie (pompa Siemens nie rozbieralna). Wymieniłem całą pompę na drugą i usterka ustała, ciśnienie w normie. Po przejechaniu 150 km ciśnienie znowu wzrosło, od razu głośna...
Witam Dzień Dobry ;) od razu przepraszam gdyby takowy temat już był ale od 3 dni szukam i nic... Od początku.. Kilka dni temu gdy wracałem z pracy samochód początkowo jechał jak szalony ale nagle coś jakby strzeli w silniku czy obok gdzieś zatelepalo nim, wyskoczył chack engine i straciło nagle moc. Gdyby nie pasy to wystrzelił bym przez szybę.. Gdy...
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
Pompa Lucas, auto to Peugeot Partner 1.9D (silnik DW8) Problem jest taki że po nocy lubi mi spłynąć ropa, węzyk filter-pompa jest praktycznie pusty. Dziś jak go pompowałem to zobaczyłem jak z zaznacznego elemntu leje się ropa ;/ więc domyślam się że może to tyć to. Pytanie jest takie, czemu się leje w tym miejscu, co tam siedzi i czy jak to rozkręce...
Auto po 20-30 minutach pracy zachowuje się jak by ktoś odłączał zapłon na mili sekundę, lub jak by w paliwie był bąbelek powietrza, ile kosztuje taka pompa paliwa??? Jeszcze jedno najbardziej jest to wyczuwalne na wolnych obrotach, podczas jazdy jak się pości gaz.
niestety nie mam za dużo czasu ponieważ wracam z pracy dopiero wieczorem, więc sprawdzę ciśnienie dopiero jutro bądź pojutrze, jednak pamiętam że przy wymianie filtra sprawdzałem czy pompa wstępna pompuje, tzn przekręciłem stacyjkę przy odłączonej rurze zasilającej filtr paliwa i patrzyłem jaka ilość pompuje pompa (około 300 ml), co do ciśnienia to...
Wg. mnie usterki należy szukać po stronie niskiego ciśnienia, czyli od zbiornika do pompy CR (wysokiego ciśnienia). Pierwsze to należy sprawdzić jak pracuje pompa paliwa w zbiorniku. Po włączeniu zapłonu powinno być słychać jej pracę przez okolo 3 sek, jeżeli po tym czasie nie włączy się rozrusznika komputer odcina zasilanie do pompy. Można zdjąć przewód...
Witam Pacjent to Peugeot Boxer 2019r 2.0 bluehdi Samochód podczas jazdy nieregularnie szarpie ( wygląda to tak jak by na sekunde odciac sterowanie z przekaznika głownego ) przy czym temperatura wedruje na max włącza check i czasem akumulatora kontrolke. Po około 2 sekundach po szarpnieciu wszytsko sie stabilizuje chceck gasnie aku tez i samochód znowu...
Witam Serdecznie ! Proszę o pomoc w zlokalizowaniu problemu w moim aucie , jest to Peugeot Boxer 2.2 hdi 2009r Auto pracuje nierówno , dymi na czarno , ciśnienie paliwa 700 a powinno być 300.Na chwilę obecną wymienione w aucie wtryski ( regenerowane ), czujnik scv , cała pompa CR , Cała listwa , czujnik na listwie ,sprawdzona instalacja , sprawdzone...
Witam :) Posiadam Peugeota 206 2.0Hdi W trasie zapaliła mi się kontrolka check. Od dłuższego czasu silnik zaczął głośno pracować metalicznie stukanie kiedyś działo się tak na wolnych obrotach.Dźwieki dochodzą od strony rozrządu(podejrzewał bym napinacz)ale jest tak tak niewiele miejsca że ręki nie można wsadzić. Podłączyłem komputer i wyskoczyły mi...
Witam wszystkich. Proszę o pomoc z peugeotem 307 2005r polift 1.6 hdi 109km. Samochód kupiłem w Niemczech z uszkodzonym rozrządem. Wymieniłem głowice na drugą razem z górnym deklem i wałkami. Zrobiono szlif, dotarto zawory i wymieniono uszczelniacze. Założyłem nowy rozrząd, ustawiłem wszystko na znaki tzn wał, koło na wałku i pompę WC. Napompowałem...
Witam serdecznie. Otóż mam problem z Peugeotem 406 1.8 16v 96r. Podczas pracy silnika, zamknąłem maskę i silnik zgasł. Od tamtej pory silnika nie idzie odpalić.Dodam że z wstępnych analiz wynika że nie ma zasilania na cewce oraz pompie paliwa. Został wymieniony przekaźnik przy sterowniku który odpowiadał za załączenie pompy oraz cewki. Wraz z kolegą...
Witam. Wczoraj przyjechałem z pracy i auto zupełnie normalnie się zachowywało. Dziś wsiadam i chcę odpalić i lipa... :| A więc tak: aku jest nówka, kręci aż miło, wszystkie kontroli świecą się tak jak zwykle (chociaż nigdy się nie przyglądałem...), rozrusznik kręci, bezpieczniki pod kierownicą wszystkie sprawdziłem, ale nie słychać pompy paliwa po przekręceniu...
Swojego p407 2.0 hdi kupiłem jak miał coś około 150 tys km Osłony przegubów, radio z navi - kosztowna sprawa i zwykły elektryk ktory z tym nie miał styczności nie zrobi tego- sprawdź sobie ceny na allegro. Zostaje radio Android w zamian. Nie w każdym Ale poci się pompa wspomagania. W tylnej klapie przecieram się w sedanie elektryczne przewody puszczone...
Witam. Auto jak w tytule. System paliwowy Bosch, z pompką wstępną w zbiorniku, zaworem regulacji ciśnienia paliwa na pompie cr, a na szynie jest tylko czujnik ciśnienia paliwa CR. Auto przyjechało z Niemiec z taką usterką...odpala, pochodzi 3-5 sekund, silnik zaczyna gdakać( przypomina pracę stukową) i gaśnie. Po podpięciu komputera rzuca błąd: Regulacja...
Witam. Z tego co napisałeś raczej silnik krokowy to nie jest, bo jeśli na gazie jest dobrze i wolne obroty są prawidłowe to nie to. Piszesz ze kopci, więc tak jak przypuszczasz może zalewać się paliwem a kiedy silnik jest ciepły benzyna odparowuje lepiej wzbogacając mieszankę jeszcze bardziej. Tu mogą być trzy przyczyny: -rzadko jeździsz na benzynie...
pompy paliwa peugeot głośna praca pompy paliwa ciągła praca pompy paliwa
hyundai obrazu przekaźnik maksymalne napięcie sprężyna siłownika krups
inwerter wyspowy dewalt dcb107
Jak sparować myszkę Esperanza EM123S przez Bluetooth? Niedziałające przyciski i pokrętła głośności w wieży Sony