Może główny przekaźnik odmówił współpracy. Jest to element który spoczywa na akumulatorze. Pod pomarańczową naklejką są przykręcone przewody (grube prądowe). Zobacz czy po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon pojawia się prąd na obu nakrętkach M8.
Wymiana radia rd4 peugeot 407 1.6hdi sedan Wymieniłem radio w moim samochodzie i po wymianie radio działa ale piszczy w samochodzie Co trzeba zrobić ? Gdzieś czytałem że trzeba VIN wpisać, ale VIN ze swojego auta czy z auta z którego pochodzi radio? (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Musisz wpisać numer VIN swojego...
Witam!! Pomocy .. Mam Peugeota 206 SW HDI 2002r z niemiec sprowadzony z wyciętymi kostkami iso. Z zasilaniem podstawowym (+12, GND, +12V-zapłon) jak i głośnikami sobie poradziłem. W powyższym opisie czytam, że wyświetlacz jest sterowany dwoma dodatkowymi przewodami w kostce zasilania. Czy ma ktoś wartości napięcia jakie występują na tych przewodach?...
Jeśli jest ręczna pompka to zapewniam że elektrycznej nie ma. Nawet jeśli dochodzą przewody i dochodzi napięcie to nie ma pompy w zbiorniku.
Witam serdecznie, nie dawno dokonałem rejestracji na forum i mam problem z peugeotem 307 hdi, 79 kw, auto z 2001 roku, przebieg 153 tyś. bezwypadkowe. Problem polega na tym, ze od jakiegoś czasu zdarza się ze nie mogę zapalić samochodu, tzn dzieje się tak ,że czasem coś odcina pompkę paliwa w zbiorniku i wtedy jej nie słychać przy przekręceniu kluczyka...
Więc do alternatora dochodzą ci dwa przewody gduby z rozrusznika i cienki do kontrolki ładowania którym się zajmiemy. Odłącz cienki przewód od alternatora, przekręć stacyjke na zapłon i dotknij ten przewód do masy, sprawdz czy ci się pali, jeżali po każdym dotknięciu do masy będzie się palić to znaczy że masz uszkodzony alternator, a jeśli nie będzie...
Ok połączyłem te przewody na chybił trafił...najpierw czarny z szarym, i fioletowy z z czerwonym. Odpaliłem i kontrolka silnika została wł. kilka mocnych rundek, pare razy zapłon silnika i nic kontrolka świeci...miałem ogólnie wrażenie że coś jednak ciągle zamula szczegolnie na dole. Zjechałem, i zamieniłem przewody odpaliłem - kontrolka włączona ale...
Witam Was wszystkich i proszę o pomoc, mi pomysły już się kończą. Zacznę od początku, jakieś 2 tygodnie temu kupiłem 307cc, 2004r, 2.0i 16v 100kW (RFN) z podobno uszkodzonym silnikiem. Myślę sobię, nic trudnego. Po przyjechaniu (na lawecie) do domu zacząłem podstawową diagnostykę, paliwo ok- dochodzi, iskra... I tu się zaczyna mój problem :D . Iskry...
Chyba była zmiana oprogramowania w sterowniku, bo długo walczyli z odpaleniem silnika. Próbowałem podpiąć pod DIAG 2000, ale interface nie wykrywa zapłonu i nie komunikuje się ze sterownikiem. Podobno na pinie nr 1 ma pojawić się +12V po przekręceniu kluczyka w stan zapłon. Czy to prawda ? Można podpiąć ten przewód w dowolne miejsce, tam gdzie pojawia...
Koledzy, Immo jest w komputerze, pętla przy stacyjce, i komputer puszcza masę na przekaźnik podwójny. Pod wykładziną idą przewody do tylnych lamp, pompy paliwa. Więc immo nie ma nic z tym wspólnego. Jedyne co można spojrzeć to na złącze IC01 (te za silnikiem wycieraczek), i połączenia 50P/B, które są za skrzynką bezpieczników. Tamtędy idzie też komunikacja...
Przy instalacji należy też pamiętać, że często łamią się przewody pomiędzy karoserią, a drzwiami. W skutek tego problemy przy podnoszeniu/opuszczaniu szyb i działaniu centralnego zamka są na porządku dziennym.
Witam wszystkich forumowiczów! Napotkałem się na problem spalania stukowego w samochodzie Peugeot 205 z silnikiem TU9 zasilanego gaźnikiem Solex 34 PBISA 16. Ze względu na uszkodzony podciśnieniowy regulator zapłonu, wymieniłem go na używany (w pełni sprawny) z aparatu o takim samym numerze. Po wymianie słychać spalanie stukowe pomimo prawidłowo ustawionego...
Wczoraj już podłączyłem:) Wszystko działa, nawet wyświetla informacje które drzwi są otwarte bez aktywacji funkcji w BSI Podłączyłem plus i minus pod istniejące przewody z kostki od zegarka(zresztą plus tam idzie z kostki od BSI to nie potrzebowałem ciągnąć jeszcze raz przewodu. 2 przewody podłączyłem od kostki licznika do kostki wyświetlacza według...
Witam. Mam problem z w/w autem:( chciałem jechać, kręcę, kręcę i nic, sprawdziłem przyrządem iskrę na każdej świecy i nic. Ale dalej sterownik działa bo załącza pompę paliwową. Połączenie miedzy sterownikiem a tą kostką, z której przewody wysokiego napięcia idą jest. Lecz jest problem, że jak podłączę próbnik to na tych przewodach nie ma prądu i tu...
Witam mam taki problem nie jestem pewien ale chyba chodzi o immobilizer (klawiaturowy) chodzi mianowicie o to że odłączyłem immo standardową procedurą wpisując kod i wyciągając wtyczke do klawiatury wszystko ładnie chodziło do niedawna ......problem polega na tym że: Silnik zaczął pracować na dwa gary więc zacząłem szukać i znalazłem pod maską takie...
Witam otóż mam taki problem przekręcam zapłon świece grzeje normalnie odpala praktycznie odrazu tak nim chwile porzuca 2sek. I gaśnie po chwil znów zapalam i już lepiej dodaję gazu chwilę przerywa i zaczyna normalnie pracować, jak już się nagrzeje odpala normalnie .Odrazu powiem co w nim robiłem wszystkie nowe przewody paliwowe nowe filtry pompa wtryskowa...
Nie rozumiem - nie było kratek do 307 sw? Poza tym rozszerzę temat... Proszę jeszcze o informacje w poniższych sprawach: - radio - niestety wsadzony iso zamiennik (na olx/allegro szukać oryginału jak leci, czy konkretnego modelu - w instrukcji są 3 modele: deck, cd, cd do navi). Navi odpada, bo mam u siebie podstawowy wyświetlacz (mimo, ze wersja premium)...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
Wspomniałeś o spawaniu tłumika, Jeśli to zrobili przy nie odłączonym akumulatorze a tym bardziej zapłon włączony to na pewno coś dostało przebicia i uległo awarii. Wymienia się elementy wydechu na nowe, bo to ze pospawasz jedną dziurę a za dwa miechy będziesz miał dwie nowe dziury do spawania, i znowu coś spalonego. , nie warto. Zaprowadził bym do warsztatu...
Witam i baardzo proszę o poradę. W skrócie: Pewnego dnia peugeot przestał palić na jednym cylindrze. Dopiero po dwóch dniach i trzech mechanikach dopatrzyłem się, że zsunęła się wtyczka napięciowa z wtryskiwacza. Niestety po usunięciu tej usterki coś jest dalej na rzeczy: - silnik pracuje nierówno,faluje, - przygasa (czasami) na wolnych obrotach, -...
Witam, mam problem z wymienionym w temacie przebłyskiem geniuszu francuskich inżynierów. Przyciągnięto mi go na sznurku do odpalenia, siedzę przy nim już 3 dni i właściwie skończyły mi się pomysły, więc proszę o jakieś podpowiedzi. Właściciel twierdzi że zabrakło mu paliwa, dolał z kanistra, bez problemu go odpalił przejechał 300 m, samochód zaczął...
Witam, proszę o wskazówkę, gdzie podłączyć przewód podciśnienia idący od zaworu sterującego turbosprężarką. Numer części to 1922 W1. Solenoid air vent pipe na rysunku element numer 20. Na rysunku widać że powinien iść gdzieś do pokrywy zaworów, ale tam nie ma żadnego miejsca do którego można go podłączyć. Z góry dziękuję za pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/8943102400_...
Witam. Ostatnio przestała mi chodzić dmuchawa ( klimatyzacja) Po wyciągnięciu całego schowka od pasażera wyciągnołem cały rezystor i z tunelu , i po obejrzeniu kostki zauważyłem w czym jest problem była on wytopiona w 2 pinach i czasem łączyła a czasem nie . Gdzieś w internecie gostek pokazywał dobry sposób do dostania się do tej właśnie kostki, trzeba...
Witam, mam problem z moim 406 2.0 hdi 90KM. Poprzedni właściciel auta nie chciał chyba kupować nowej przepływki i odłączył przewód. Problem tkwi w tym, że nie mogę go nigdzie znaleźć. Ma ktoś może jakiś schemat skąd idzie przewód od przepływki? https://obrazki.elektroda.pl/7906829300_...
Witam Szwagierka kupiła peugeota 2007 z 2006 roku 1.4 benzyna i .... zaczęły sie problemy z zapłonem. Po diagnozie i organoleptycznych :) oględzinach okazało się że wtyk do cewki zapłonowej jak i same piny na niej były tragiczne, zardzewiałe, wypalone. Nowa cewka, nowy wtyk zdobyty z trudem gdzieś z UK i po 3 miesiącach to samo. Masakra, wypalone, zardzewiałe,...
Dzień dobry Po zapaleniu silnika, Peugot biper, wydobywać się zaczął dym z okolicy lewego koła. Po zgaszeniu, jeszcze przed odłączeniem akumulatora przestał. Teraz nie ma go wcale. Po rozebraniu puszki z bezpiecznikami: Przypalony przekaźnik i gniazdo Przewód pod puszka, ten do ABS jakiś przypalony. Czy ktoś miał taki przypadek? Nie znalazłem nigdzie...
Proszę o informacje do czego jest przewód zaznaczony strzałką na zdjęciu (pod filtrem paliwa)? u mnie wisi swobodnie do niczego nie podpięty.... http://obrazki.elektroda.pl/4623898100_1...
Dzień dobry. Kupiłem peugota 306 1.6 98rok. Ktoś zrobił takie podłączenie przewodu który biegnie od bezpieczników z komory silnika (zdjęcie). Proszę o pomoc, gdzie oryginalnie ten przewód powinien być podpięty. Kiedy go usunę pompa paliwa nie przcuje, jeśli jest wpięty pompa pracuje cały czas po włączeniu zapłonu.
Witam, mam pytanie - w moim samochodzie nie ma z tyłu głośników, postanowiłem rozebrać boczek i sprawdzić czy w ogóle są podprowadzone przewody. Oderwałem kawałek folii i znałem tylko jeden przewód z taką naklejką, szukałem początku żeby zobaczyć na wtyczkę ale nie mogłem wyciągać więcej przewodu. Nie wiem czy to przewód który idzie do zamka żeby go...
Witam wszystkich. Poszukuje schematu zapłonu do Peugeota 309 z 1990r z silnikiem 1.1, zależy mi na tym żeby nie był skomplikowany.
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Dodano po 1 Jezeli ma byc do wszystkich drzwi a dostep do kabelkow jest trudny to podepnij sie przy lampce lub w slupku gdzie ida przewody od lampki. Jezeli tylko drzwi kierowcy, to znajdz przewod od wlacznika drzwiowego,...
Witam. Nowe gniazdo podpinasz. Masa z karoserii poszukać śruby z przewodami od masy i tam się podpiąć a środek zapalniczki gniazda szukamy przy kostce stacyjki napięcia po włączeniu zapłonu. Do tego potrzebny multimetr żeby sprawdzić który przewód grubszy ma napięcie 12V po przekręceniu stacyjki w pozycji zapłonu oczywiście dobrze jest zamontować sobie...
Sprawdź wiązkę przewodów od wtrysków do ECU , jeśli przewody sprawne to rozbierz ECU i posprawdzaj czy nie ma zimnych lutów. Idź gdzie indziej doradzać - każesz laikowi sprawdzać zimne luty w sterowniku, gdzie za PCB robi folia na aluminiowej płycie. Usterka jest najprawdopodobniej standardowa - uszkodzona cewka zapłonowa - nie będą palić obydwa cylindry...
Witam wszystkich Mam problem z Peugeot 205 1.0 Benzyna 1991r. Podczas dodawania gazu strzela w gaźnik, zapłon jest ustawiony według książki z lampą stroboskopową. Po dodaniu lekko gazu strzela w gaźnik (na wolnych obrotach nie strzela). Po dodaniu gazu na wyższych obrotach też nie strzela i jest dobrze. Co może być nie tak? Świece zmienione, przewody...
Skutery Peugeot z zapłonem AC-CDI mają inaczej zbudowaną stacyjkę, dodatkowo rozłączają i zwierają przewód zasilania modułu CDI. Instrukcja Peugeota: http://www.mediafire.com/?fbndcm3iuit Nie wiem jak jest w tej Mofie. Lepiej ściągnij schemat instalacji elektrycznej, ja nie mam zamiaru się rejestrować by ściągnąć: http://www.scooterhulp.com/elektrische-s...
Pewnie pomyliłeś bieguny akumulatora i mogłeś przez to narobić szkód w pojeździe. Po czerwonym (zazwyczaj) kablu tj. "plusowym" od akumulatora szukaj bezpieczników, które powinny być w pobliżu akumulatora. Jeśli spowodowałeś zwarcie w instalacji, to przebadaj instalację pod kątem jej przepalenia i ewentualnie podmień na sprawne przewody, o tych samych...
jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie od całej centralki z komory silnika. I co w związku z tym? Taki problem wziąć probówkę i sprawdzić na którym bezpieczniku w BSI pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu?
Masz zasilanie na grubych przewodach przekaźników ? Mierz próbówką. Wyzwalasz przekaźniki również próbówką. Z doświadczenia wynika przeważnie zgnilizna wiązki uszkodzenie przekaźników ew. Brak zasilania przez bezpiecznik. Zasilaniw głównego lub po zapłonie
Sprawdz PRÓBÓWKĄ czy masz zasilanie w kostce stacyjki. To wiele wyjaśni. Masz tam 4 grube przewody. Plus, 2 po zapłonie i rozrusznik.
Możesz mieć rację. Ogólnie masę sprawdzałem i jest, ale wszystkich przewodów masowych nie sprawdzałem.
https://obrazki.elektroda.pl/6654655800_... Jedno pytanie tam jest jednopunktowy wtrysk paliwa czy wielopunktowy, będę wiedział na który schemat patrzeć, ale z tego co piszesz wydaje mi się że jednopunktowy. W taki przypadku tak jak piszesz do tego przekaźnika powinny dochodzić 4 zasilania dwa po zapłonie i dwa stałe, oraz jedno tak...
Zamieniałem już przewody żółty z czerwonym i to nic nie dało Radio oryginalne, czy jakiś android, lub podobne NIEFABRYCZNE? Pomoże ktoś? Sprawdź zwykłą żarówką 12 V jak podczas przekręcania stacyjki i uruchamiania silnika wygląda stan napięć na przewodach "żółtym i czerwonym"?
Z kostki stacyjki wychodzą cztery przewody. Na obu żółtych kablach ma być prąd po zapłonie.
Po co chcesz wymieniać immo? Nikt Ci nie sprzeda kompletu z zamkami i czerwonym kluczykiem (matką). W tej wersji przejście na zwykły zapłon jest bardzo proste, tylko wymaga dokupienia modułu, wtyczki i przepięcia przewodów. Z resztą dostępny jest gotowy moduł z przygotowanymi przewodami tak, że pasuje plug&play bez cięcia instalacji.
Spróbuj ominąć stacyjkę (dwa przewody trzeba złączyć razem), przy czym zainstaluj gdzieś w dostępnym miejscu (np. na kierownicy) wyłącznik zapłonu, zwierający te przewody ze stacyjki do masy.
(at)kwok Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Można prościej - demontujesz cewkę i świecę na 3 i 4 cylindrze. Zamieniasz sterowanie miejscami i patrzysz jak błąd idzie. Tu na 99,99 % uszkodzone jest sterowanie 3 cylindra. Nawet nie potrzeba schematu aby to naprawić, wystarczy porównać i pomierzyć wyjście/sterowanie 3 cylindra z innymi...
Może być też czujnik położenia wału lub przewody ,świece.
Na urwane przewody, przecież pisałem ...
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Zapłon jest typu AC-CDI. Brakuje jednego przewodu do CDI, ponieważ wyłączanie zapłonu w Peugeotach odbywa się w inny sposób. Jaka rezystancja cewki zasilającej CDI?
Sprawdzić ciągłość przewodu od impulsatora do zegara/komputera. Sprawdzić czy na przewodzie za zegarami będzie napięcie - jak toczysz samochód (na zapłonie musi być) to powinno się pojawiać napięcie i znikać. Jak jest to znaczy ze problem jest w zegarach. Wnioskuję ze to bez MUX.
Przewód miedzy pokrywą a kolektorem ssącym wyrzuciłem i zaślepiłem przyłącza. Ja nie chciałem żadnych oparów wrzucać w układ dolotowy wiec peszel z prawej strony poprowadziłem pod podwozie a przyłącze które znajduję się przy rurze dolotowej od turbo (to z wtyczką i dwoma przewodami) zaślepiłem. PS ta krótka rurka (w dolocie przed samym turbo) z wtyczką...
Cześć. Przeczytałem Twój post kilka razy. Moim zdaniem, ktoś przerabiając instalację, uwzględnił również moduł do świateł, albo instalował moduł na przerobionej instalacji. Ty z kolei przywracając instalację fabryczną pousuwałeś niezbędne połączenia, i tym samym narobiłeś sobie kłopotów. Autko ma już parę lat i ktoś miał sporo czasu na dokonywanie...
Odkręć 1 śrubkę i wyciag cały impulsator ,po włączeniu zapłonu kręć trybikiem od impulsatora jeżeli sprawny to szybkościomierz powinien drgać. Jeżeli nie to przewody przerwane lub brak zasilania
Z tyłu radia żółty i czerwony przewód muszą być razem podpięte do + zasilania, lub jeżeli występują bezpieczniki przelotowe za radiem, trzeba je sprawdzić.
W peugeotach przewody są numerowane i tylko białe,szare, zielone, zielono żółte. Lepiej odetnij plus po stacyjce, sterownik silnika nie będzie łapał żadnych błędów. Z tego co pamiętam to grubszy szary przewód idący od stacyjki.
p1336 Przyczyną jest wypadanie zapłonów,dotyczy cewka świece,przewody,a w skrajnym przypadku złe sprężanie na cylindrze.Komputer powinien wskazać którego cylindra dotyczy.
Witam. Mam problem z peugeotem partnerem 2000r. Problem polega na tym ze nie dziala centralny zamek i awaryjne tz. jest brak zasilania bsi przed zaplonem bo po zaplonie wszysko dziala. Znalazlem 3 upalone przewody w wiazce przy nadkolu. po naprawie przewodow zaczelo prawie wszystko dzialac, poza tymi zeczami o ktorych pisalem wczesniej. Informacyjnie...
peugeot przewody peugeot zapłon zapłon peugeot
długość przewód spadek napiąć aktywny subwoofer radio przełącznik kolumna kierownica
pralka samsung gotowe projekty arduino
Naprawa urwanego przewodu w lutownicy ZDZ Problemy z pilotem scyzorykiem w Mercedesie W210 290 TD