To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Jeśli na zaciskach akumulatora jest 13V a na zacisku (+) alternatora więcej należy wyeliminować opory na stykach pomiędzy alternatorem a akumulatorem ( śniedź, luźny zacisk, brud). Regulator jest tak zbudowany, że ma utrzymać zadane napięcie. Odchyłki od napięcia regulatora są w zależności od obciążenia...ale przyjmuje się min 13.8V w czasie pracy silnika...
Z prawdopodobieństwem 90 procent regulator.
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Nie szukaj winy w kontrolce i liczniku - są potrzebne tylko do wzbudzenia alternatora. Jak już zacznie ładować to ten obwód nie jest do niczego potrzebny. Wymień regulator jeśli są fluktuacje napięcia i po sprawie.
Jak to trzy żółte? Model po 2008 roku, czy swap? Ten regulator nie nadaje się do alternatora trójfazowego.
Regulator napięcia.
Nie wiem gdzie znajduje się regulator w skuterze peugeot elystar. Czy ktoś mógłby doradzić
Najlepiej z zasilacza laboratoryjnego zasilać jak nie to z regulowanego. Zwiększysz napięcie od 10-15V i patrzysz czy rośnie prąd. Jak rośnie to ma tylko rezystory. Jak się zatrzyma na jakimś poziomie i zaczyna spadać wraz ze wzrostem napięcia to ma driver który ją stabilizuje.
jak najszybciej wymień ten regulator
czy regulator napięcia może być odpowiedzialny za brak kierunkowskazów gdy silnik jest uruchomiony. Na wyłączonym silniku kierunki działają normalnie. Regulator tym nie zarządza podaj więcej danych tego sprzęta bo " 2 T " To tyle mówi co " Mam Bolida " [chociaż sory przypomiało mi się kolega ma też z logo 2 T] ten moto cyk to jest Peugeot. Co do pytania...
Regulator napięcia jest przykręcony przed akumulatorem na rurze zobacz film https://www.youtube.com/watch?v=N-n7DYtu...
Nie no , pytam, bo tak gdzieś od 30 lat wszystkie regulatory napięcia są....nieregulowalne.
Uszkodzony regulator napięcia, o ile pomiary są prawidłowe (temperatura).
Czyta obroty silnika z alternatora. Możliwe ze przez to. Regulator o tych samych numerach?
Sam alternator do wymiamy/regenarcji czy moze regulator napiecia?
wymiana regulatora załatwiła sprawe :D
Regulatory z reguły są RÓWNOLEGŁE więc jak odepniesz i nie będziesz gazował(!), to słabe światła powinny być. Sprawdź napięcia przemienne na kablu zółtym (światła) i białym (ładowanie) bezpośrednio na kostce kabla idącego z prądnicy. Jak nie ma napięć, to spalone uzwojenia lub przerwany kabel(e). Kształt kostki nie ma nic do rzeczy. Liczy się moc regulatora...
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Witam, czy może mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się regulator napięcia w Peugeot Elyseo? Z góry dziękuję
Witam myślę że nie chodzi o alternator tylko zawieszają się szczotki w rozruszniku ,a stukając w alternator w jakiś sposób przenosi się to na rozrusznik który to najpierw trzeba przejrzeć /wymienić szczotki / wracając do pytania - w alternatorze też się da wymienić szczotki ale w większości są one wraz z regulatorem napięcia .
witaj,rozwiązałeś problem?,mam tak samo i myślę że regulator napięcia padł
To że działa fizycznie nie oznacza że wysyła prawidłowe komunikaty po lin . Jak włożysz tam analogowy regulator napięcie również będzie ok i również będzie brakowało komunikacji po lin . Cyfrowy regulator musi nie tylko regulować napięcie ale również wysyłać i odbierać informacje po lin .
To z przygasaniem to jest napewno wina reg. napięcia, bo to też dzieje się jak jadę (na wyższych obrotach), tak mi powiedział elektryk samochodowy. A co do gazu, to jak odpowietrzyć ten parownik, bo ja odkręcałem koreczek na węzyku i lecial tylko płyn chłodniczy, a nic powietrza. Może jest jakiś inny sposób na odpowietrzenie tego????? Pozdro
Ostatnio przestały działać mi kierunkowskazy. Po sprawdzeniu go przez osobę znającą się na tym wszystko wskazuje na przerywacz. W moim motorze Peugeot xr6 przerywacz kierunkowskazów znajduję się w regulatorze napięcia. Czy muszę wymienić regulator i w nim to jest czy tylko coś do tego. Nie znam się za dużo na tym.
Wygląda na uszkodzony regulator napięcia alternatora.... Pozdr.J.
Albo uszkodzone kable albo regulator napięcia. Daj nr alternatora.
W rumuńskich wehikułach stosowany był regulator Ducellier 8314 lub Paris Rhone 57416 np. w Dacii i ARO, podaję Ci dane z instrukcji obsługi tych samochodów. Regulatory te stosowane były też w starszych samochodach Renault i Peugeot. Poszperaj może coś znajdziesz.
Sprawa prosta spradzasz jakie napięcie sterowania dochodzi do regulatora, oraz sprawdzasz masę i zasilanie silnoprądowe. I już wiesz gdzie uszkodzenie. Po odpięciu sterowania od regulatora wentylator powinien stanąć.
Sprawdz ładowanie miernikiem na akmulatorze nie komputerem jesli niema ładowania kontrolka ładowania może zapalić się po pewnym czasie jak napięcie akmulatora spadnie poniżej pewnej wartości decyduje o tym komputer samochodu. podaj jakieś numery alternatora może być uszkodzony regulator napięcia.
Może być uszkodzony regulator napięcia tzw szczotkotrzymacz w alternatorów.
Sprawdź napięcie ładowania. Prawidłowe około 14.4V. Jeśli jest inne akumulator padnie albo się zgotuje. Zanim wymienisz aku na nowy zdiagnozuj awarię alternatora. Dopuki nie wyjmiesz szczotek nie dowiesz się co może być przyczyną awarii, możliwe że regulator napięcia.
Właśnie masy sprawdzałem, ewidentnie kiedy mam podłączony miernik do aku, po przekroczeniu 14,10 lampa zaczyna wariować, po pewnym czasie jak silnik trochę popracuje, napięcie spada do 14,05 V i wtedy lampa przestaje mrugać, podejrzewałem regulator, ale dlaczego mruga tylko jedna lampa.
Regulator napięcia ładowania jest odpowiedzialny za to właśnie żeby akumulator miał odpowiednie napięcie. Alternator to prądnica którą steruje ten regulator. Wymień regulator ładowania bo w nim jest problem.
Sprawdź czy na kostce od statora na przewodach zółtym i białym w stanie odłączonym od instalacji elektrycznej pojazdu jest generowane napięcie (pozostały w kostce przewód musi być połączony z instalacją, inaczej iskry nie będzie). Jeśli będzie ok to zwróć uwagę na zwarcie w instalacji elektrycznej na przewodzie żółtym - żarówki, przełączniki, regulator...
Pewnie ma za dobre ładowanie. Sprawdź jakie jest napięcie na akumulatorze przy odpalonym silniku- jeżeli jest wyższe niż 14,4V to masz odpowiedź- do wymiany regulator napięcia w alternatorze.
Jeżeli masz nowy akumulator i sprawny alternator to wszystko powinno być ok. Wymiana szczotek w alternatorze nie załatwia sprawy zawsze. A co z regulatorem napięcia czy diodami? Na 100 % sprawny alternator? Wyciągnięty z auta i sprawdzony poza nim?
Napiecie miedzy nieobciążonymi ( wypięty regulator) żółtymi przewodami powinno być 50~70V AC. Najczęściej padają regulatory.
Witam Posiadam samochód Peugeot 405 1.6B i zakupiłem używany alternator z Peugeot 1.9B. Mam teraz zagwozdkę jak go podłączyć. Wrzucę zdjęcie https://obrazki.elektroda.pl/4966516900_... Dodano po 2 Zamówiłem uszkodzony alternator, ale okazało się, że jest zepsuty regulator napięcia.
Co oznacza napięcia na kostce alternatora? Gdzie znajduje się owa kostka? Trzeba do tego wykręcić alternator ? Co do regulatora napięcia to założony został nowy firmy AS ARE 3052 więc wątpię żeby był zepsuty.
Sprawa zamknięta - regulator napięcia + regeneracja alternatora załatwiła sprawę. Auto 2 dni po naprawie jeździ, żadnych problemów. Zamknięty temat. Dodano po 56 J.w. - wymiana regulatora napięcia + regeneracja alternatora.
Mam problem z moją 106 tką. Żaży mi się delikatnie kontrolka ładowania. Po dodaniu gazu zaczyna jaśniej świecić, a właściwie migotać. Jaśnieje nieznacznie także po załączeniu dodatkowych odbiorników prądu jak światła, wentylator itp. Usterka wystąpiła nagle po uruchomieniu auta. Co to może być ? Podejrzewam regulator napięcia...
Tak są dwa rodzaje regulatorów napięcia. 2.2 HDi?
(at)roznicowka Alternatory się wzbudzają przy około 1000 rpm, i wtedy stawiają opór. 1. Ręką nie zakręcisz wału do takich obrotów Sporo też alternatorów nie trzeba wzbudzać, mogą nawet mieć "0"rpm. Tu gra rolę regulator napięcia, wiem że renault/ czy peugeot kiedyś tak miało, a wejścia były określane jako "15"i"L" i to te podłączenie plus po zapłonie...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Skoro po odpaleniu światła działają, to prądnica działa. Skuter ma jak by dwie instalacji jedna z napięciem zmiennym i druga z napięciem stałym. Obie je łączy regulator napięcia. Więc jak masz problemy w instrukcji z napięciem stałym sprawdzaj regulator, przewody, wtyczki wszelkiego rodzaju i punkty łączenia masy.
czy zalożony jest dobry? Chodzi o sterowanie regulatora napięcia, pewnie się nie wzbudza.
Z głowica wszystko jest w porządku. Okazuje się ze samochód zaczyna wariowac pod dużym obciążeniem. Po włączeniu świateł ogrzewania i klimy, napięcie w instalacji spada do 13,7 v i z samochodem zaczynają się dziać cyrki. Czas wtryskow wydłuża się do prawie 7ms, czasy ładowania cewek rosną do 20ms i samochód bardzo opornie reaguje na gaz i dusi się....
Jakoś tak nagle słabo zaczęły swieci mi światła oraz oświetlenie licznika oraz konsoli. Np. po włączeniu świateł długich wyłącza mi się radio itp. Gdzie szukac przyczyny, czy może alternator czy może regulator napięcia. czy moge samemu znaleźć przyczynę?????
Jeśli masz dwa piny w regulatorze, to jest to zwykły regulator napięcia. Drugi pin jest od stojana, więc podając na niego napięcie (prąd) to alternator będzie ładować na stałe. Tyle że tego typu regulator napięcia powinien sam rozpocząć ładowanie po wykryciu obrotów na fazie statora. Jeśli w samochodzie jest inteligentne ładowanie to bez komunikacji...
A gdzie się znajduje regulator napięcia w Peugot Spedfight 2? [/quote]
Dokonałem kilku pomiarów. Zacząłem od początku instalacji tj. od iskrownika. Z iskrownika wychodzą 3 kable schodzące się w kostkę. Na 2 jest napięcie rzędu 85v (oczywiście podczas kręcenia rozrusznikiem) 3 to masa. Na 4 kablu również jest napięcie ale akurat nie pamiętam jakie. Po podłączeniu w/w kostki napięcie gwałtownie spada do ok 2V. Kable od tej...
Ta kontrolka miga jak jest problem z akumulatorem lub ładowaniem możliwe że masz uszkodzony alternator i/lub akumulator co za tym idzie masz nieprawidłowe napięcie zasilania ( za niskie lub za wysokie ). Zmierz napięcie na akumulatorze na wyłączonym zapłonie i po kilku minutach pracy powinno pierwsze powinno być w zakresie ca 12,6-13,4 a podczas pracy...
Witam, posiadam Peugeota 208 rocznik 2015, wymieniałem już regulator napięcia dwa razy. Światła pulsują, są minimalne spadki napięcia, obroty falują, najbardziej zauważalne pomiędzy 2000 a 3000 tysiące obrotów. Problem bardziej się nasila jak pada deszcz, jak auto się dobrze rozgrzeje problem jest mniej odczuwalny. A jak jest sucho nie raz w ogóle nie...
Wszystko byłoby proste gdyby auto było na miejscu. Teraz czeka go laweta prawie 200 km. Na 100% stawiałbym na regulator napięcia ale dlaczego czasami jest dobrze. Regenerowałem alternator w Peugeot Partner bo przestał ładować. Wtedy pierścień komutatora był wytarty do zera i wymiana szczotek wraz z regulatorem w komplecie. Nie zaglądałem nigdy do Hondy...
Sprawdź regulator intensywności podświetlenia. Powinien być obok regulatora wysokości świateł. Jeśli jest pusta zaślepka to sprawdź czy nie wypięła się wtyczka z zaślepki. W wersjach bez regulatora w zaślepce była zwora, która zamykała obwód podświetlania.
Regulator napięcia na alternatorze na pierwszy strzał..... Jak masz czym to zmierz napięcie na pokładzie w czasie dodawania gazu Pozdr. J.
W tym skuterze jest kontrolka ładowania? Bywa tak, że po spaleniu kontrolki od ładowania regulator napięcia się bardzo nagrzewa i może ulec uszkodzeniu.
Pojawienie się napięcia na zacisku DF ( w module BSM to ten cieńszy kabelek dwupinowej wtyczki, grubszy idzie na elektromagnes) powoduje to, że regulator napięcia włączy prąd na wirnik.
Dziękuję. Jeżeli BB00 - to bateria (akumulator), to 1031 chyba będzie regulatorem napięcia znajdującym się na przedniej stronie skrzyni osłony akumulatora. F3 - bezpiecznik na akumulatorze zasila ładowarkę akumulatora. Z tego co dotychczas udało mi się dowiedzieć - to powiedziałbym, że BB00 jest modułem na klemie minusowej, mierzącym temperaturę otoczenia...
zamieniłem na prawidlowy mostek ale tu niespodzianka ciagle brak ladowania ... 12.4 V czy moglem uszkodzic regulator napięcia podłączając ten nieprawidlowy mostek z zamienionymi stronami + i - ?? Czy jest możliwość sprawdzenia czy regulator jest sprawny?
Zanim wyciągniesz pompę sprawdź czy regulator ciśnienia ma zasilanie i czy jest wysterowany przez ECU. Jeżeli nie miał by napięcia pojawiało by się mimo wszystko paliwo na listwie.
Przede wszystkim sprawdź bezpieczniki. Następny raczej padł regulator napięcia. Cewki niezależnie od tego w którą stronę kręcisz wałem, dają napięcie przemienne. Więc cewki nie powinny się uszkodzić. Gorzej regulator napięcia, bo on by podawał de facto + na - akumulatora, a - na + akumulatora. A że regulator napięcia może być "przekaźnikiem" na dalszą...
Cześć, raczej nie powinno tak być, po to jest regulator napięcia w alternatorze by utrzymać napięcie na stałym poziomie (w różnych modelach jest to od 13,5 do 14,5V). Akumulator jest tylko akumulatorem i niczemu nie może zapobiec, ma porostu pracować w określonych warunkach napięcia. Zmień elektryka samochodowego. PS. przyczyn może być kilka: uszkodzony...
1. nie regulatory napięcia tylko zespoły wykonawcze szybkości obrotów silników dmuchawy 2.tak 3.tak 4.tak ,który włącza napięcie na lewy zespół nadmuchu 5. tak
Podając stałe +12V na wejście zasilania modułu AC-CDI, zrobiłeś zwarcie i spaliłeś moduł. Przy okazji mogły się uszkodzić przewody w instalacji elektrycznej, w szczególności przewód masowy modułu zapłonowego, ponieważ masa w instalacji elektrycznej Peugeotów ma jeden wspólny punkt masowy. Przy okazji sprawdź masę silnika (masa rozrusznika) oraz przewody...
Dziwne, ze elektryk nie sprawdził urządzenia jak się zachowuje w układzie. No cóż. Ale możesz poradzić sobie sam. Sprawdź napięcie na zaciskach akumulatora podczas pracy silnika.Jeżeli będzie w okolicy 12 V, to nie ma ładowania. Wówczas sprawdź napięcie wychodzące z alternatora. Jeśli jest w okolicy 14V, to szukaj uszkodzenia w przewodach lub połączeniach...
Cewki to może nie, ale regulator zintegrowany z prostownikiem to chyba tak :cry:. Zmierz napięcie na wyjsciu cewek prądnicy.
Rzeczywiście, nie pomyślałem o wymaganiach prawnych. Poczytam o homologacji motorowerów. C.d. regulatora napięcia nie jestem pewien. Zobaczę, jaki się znajduje i jakie ma parametry. Nie zamierzam wykonać tej modyfikacji, jeśli nie będę pewien, że jest bezpieczna dla mnie i dla innych, oraz zgodna z prawem. Bardzo dziękuję za odpowiedź!
Od strony kierowcy masz BSI i bezpieczniki..... Sprawdź czy dochodzi napięcie do tego sterownika (rezystor/opornik) te dwa najgrubsze kable kostka 6pin... Mam rozumieć, że to i to jest to samo tylko zależy czy z klimą czy bez? To nie jest to samo, jest jedno albo drugie i jest zależne czy klima manualna czy bez lub czy klimatronik Pierwszy sterownik...
Mam problem.Otóż,mam Peugeota 206 1.9D,silnik zapala bez żadnego problemu.Problem pojawia sie wkrótce po zapaleniu.Wskazniki opadaja i podnoszą sie,gasną i zapalają kontrolki,przy czym nie dzialają żadne światla.Na jednym z forów znalazlem podobny temat i przyczyną mial byc procesor w liczniku.Idac za ciosem wymienilem licznik lecz problem pozostal.Może...
Witam . Miałem taki przypadek że cela padła,a akumulator mimo to odpalał.Należy sprawdzić poprawność wskazania miernika (może być przykładowo na innym samochodzie),oraz jakie jest ładowanie na uruchomionym silniku.Pomiar należy dokonać na klemach ,jak również na samym alternatorze(jak napisali koledzy wcześniej).Jeżeli okaże się że jednak akumulator...
Dziwna usterka rano kręci normalnie a nie pali, płomieniówka jeszcze nie zapala się , ale jej zapalenie nic nie zmienia. Jedyny błąd to , rozbieżność prądu regulatora i ciśnienia na rampie. Oczywiście z palka pali od strzała jak tylko dostanie większych obrotów. Pompa elektryczna daje ciśnienie. Jak raz zapali przez mega długie kręcenie lub z plaka...
Firdy co ty tam bełkoczesz?Układ działa w ten sposób że zawiera generator o regulowanym współczynniku wypełnienia,stąd też rgulacja polega na tym że przy małym wypełnieniu silnik obraca się wolniej ,bo wartość skuteczna napięcia na wirniku jest mała.Musi być darlington za względu na wzmocnienie,zwyky bipolarny będzie nie do końca wysterowany i będzie...
Sprawdź czy jest napięcie na regulatorze ciśnienia np żarówką. Dobrze by było też sprawdzić czy ECU wysterowuje ten regulator, oscyloskop. Konieczna diagnoza testerem, najlepiej PP2000.
Jakie auto ? Zwróciłem na to uwagę 15 lat temu w corolli z 2005 roku jak przeszedłem na emeryturę. Sprawdziłem również w megance z 1999 roku. Ostatni samochód gdzie to sprawdzałem, to peugeot 2008 z 2014 roku. W każdym jest dokładnie tak samo - na zimnym alternatorze (regulatorze napięcia), napięcie jest rzędu 14.4 V, a na gorącym napięcie spada do...
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
Padnięty regulator obrotów, albo wypalające się wtyczki, może być też sam silnik, raczej rzadko. Na początek sprawdź, czy dochodzi napięcie do wentylatora.
Tak się zastanawiam a jeśli problem jest po stronie alternatora (regulatora napięcia ) bo przy wszystkich możliwych odbiornikach obroty mocno spadają czasami przygasa a wszystkie odczyty komputera są na podstawie wielkości napięcia jeśli się nie mylę?
Cześć... Nadal mam problem z ładowaniem... Peugeot 206 1.4 8v 75km 2000r Jak odpalę jest 13,8-14.2V Włączę tylko światła spada do 13.2... Włączę nawiew na 2/6 spada do 13.0 Jak wcisnę STOP spadnie nieraz nawet do 12.8 Jak przytrzymam przez kilka sekund gaz do oporu ładowanie wraca na jakiś czas spowrotem na 13.6 pod obciążeniem... Co zostało zrobione:...
Alternator Valeo rodziny A13N,A14N ( z wentylatorem zewnętrzym) czy alternator w wentylatorem wewnętrznym? Strasznie tajemniczy jesteś co to za auto,a są różnice czy to citroen,czy renault,czy peugeot,czy coś VW,albo mercedes,a w nich siedzą takie alternatory. Np Renault ma doprowadzone do regulatora zewnętrzne napięcie odniesienia,do którego przyrównuje...
Demontaż i montaż alternatora w 307 , sprawdzenie na stole oraz wymiana regulatora napięcie kosztuje drożej. Spróbuj sam to zdemontować , sprawdzić na stole i zamontować , sam lub ze szwagrem . Oprócz bicepsów i narzędzi potrzebna jeszcze wiedza , a ona kosztuje.
Dzięki za porady. Niestety nie startuje. Podpiąłem L do plusa przez żarówkę 3 W. Świeci ale po odpaleniu silnika nic się nie dzieje, nie gaśnie. Rozebrałem go, szczotki i diody są ok, uzwojenia też wyglądają ok. Wygląda na to, że alternator do wymiany, ewentualnie regulator. Dziwi mnie tylko brak napięcia we wtyczce na pinie L kabla. Czyżby jednocześnie...
Witam, ciągle przepala mi się bezpiecznik (10A) od wzbudzenia alt., wymieniłem regulator napięcia wraz ze szczotkami i dwa dni było ok. Teraz znowu po zapaleniu silnika przepala sie natychmiast. Proszę o pomoc.
1.Tego nie wiedziałem: Kontrolkę ładowania zapala BSI na podstawie pomiarów napięcia w instalacji dlatego w Pugu nawet przy braku ładowania kontr.nie świeci,zaświeci dopiero gdy napięcie będzie poniżej 11,5V w instalacji. Załóżmy że tak jest to by wyglądało na alternator/regulator napięcia 2.Gdzie najlepiej podłaczyć miernik cyfrowy w Pugu coby poobserwować...
Moduł CDI z elektryczną pompką oleju ma inną wtyczkę, z resztą w Piaggio była zawsze mechaniczna pompka oleju. http://www.scooter-center.com/en/product... Jak silnik dwusuwowy, to regulator powinien być...
dzisiaj sprawdziłem alternatory z jakiegoś reno maja protokół BSS jednak i tak się sam nie wzbudzi sprawdziłem inne na lin i lin1 tez sie nie wzbudza mam jeszcze z reno alter. valeo nie wiem z jakiego auta ale pisze na obudowie przy pinie wtyczki regulatora com. jednak nic mi nie wykrywa zwykły sygnał + czyli L ale wysterowałem go przez PWM zmieniałem...
zmień regulator napięcia w alternatorze powinne być stabilne /załużmy po 15 min.pracy kiedy akumulator jest już w dobrej pracy ładowany/na wszelki wypadek sprawdz adolność rozruchową akumulatora,może ma zaduże opory wewnetrzne i regulator warjuie,Dopatruj sie złego napiecia w instalacji pojazdu bo to jest najprawdopodobniej przyczyną palenia żarówek..
Witam Rocznik 2004.Silnik 1,4 KFW (Sagem). Alternator Valeo nie wiem czy oryginalny. Obsadzony tylko pin nr.2 złącza regulatora napięcia-podłączony jest do sterownika silnika. Może mi ktoś powiedzieć czy jest to tylko informacja o obciążeniu alternatora ? Czy może to sterownik silnika steruje alternatorem ?
Zapal silnik ,zmierz napięcie na zaciskach akumulatora ,później zmierz napięcie pomiędzy wyjściem z alternatora a masą. Prawdopodobnie szczotki w alternatorze a może i regulator poszły spać,
http://obrazki.elektroda.pl/6867100600_1... Nie wiem czemu ale mam zmienne napięcie na światłach,jest od 5v do 12v i światła bardzo słabo święcą na małych obrotach.Na aku jest stałe 13v do 14,5v po odłączeniu regulatora napięcia na światłach też jest zmienne od 8v do ponad 20v do oporu nie sprawdzałem.Przeglądałem ten schemat i tak...
Witam, piszę tutaj bo już rwę włosy z głowy i nie mam już kompletnie pomysłu gdzie szukać przyczyny. Samochód to Peugeot 307 1.6 16V benzyna z 2002 roku w wersji break (kombi bez szklanego dachu). Jak w tytule - na niskich obrotach auto nie ładuje akumulatora, spada napięcie aż wywala po kolei błędy problemu ładowania akumulatora itd. Podczas jazdy...
(-) na masie. Jesli C360 ma (+) na masie, wystarczy zamienic na akumulatorze (w zasadzie nic sie nie stanie - wszystko powinno dzialac normalnie) i podlaczenie altka bedzie bardzo proste (plus po stacyjce przez kontrolke na regulator i przewod pradowy da plusa aku). Coś mogłem źle podłączyć czy może za słabo silnik kręci? Oczywiscie, ze mogles. Wyobraznia...
witam, po pierwsze sprawdż czy w tej skrzynce bezp, w komorze są dobre bezpieczniki nr2 jest od pompy, czy po włączeniu zapłonu klika przekażnik i świecą świece żarowe, po drugie czy masz napiecia na regulatorze ciśnienia paliwa jest zasilany z tego samego pina co pompa, jest na wysokości alternatora powyżej, musi być tam napięcie akumulatora, powodzenia
witam mam problem z ładowaniem akumulatora w tym samochodzie ,po przekręceniu kluczyka pali się lampka akumulator ale nie mocno tylko się żarzy a zawsze świeciła mocniej po uruchomieniu silnika nie gaśnie tylko nadal delikatnie się żarzy dziwi mnie ze jak nie ma ładowania nie pali się mocno.Mierzyłem podczas pracy silnika nap.ładowania brak niestety.Moze...
vodiczka wiem o co Ci chodzi o konduktywność uzwojeń miedzianych i zależności temperaturowe z tym związane. Miałem na myśli zmianę własności obwodu magnetycznego a nie zmianę konduktywności uzwojeń ale jak napisałem nie znalazłem żadnego opisu w jaki sposób alternator może samoograniczyć prąd przy nadmiernym obciążeniu. Jako ciekawostka - przy okazji...
peugoty mają sterowanie elektroniczne potencjometrem a układ wykonawczy jest na silniku .to taka płytka z kilkoma elementami.najważniejszy to tranzystoa o dużej mocy ale co dokładnie jest uszkodzone trzeba po prostu szukać.jednak kondensatory za 100 zł - to stanowczo za drogo przerobić można to robiąc po prostu układ regulatora napięcia prądu stałego...
Aleksander01- bezpiecznik o którym mówisz to w BMS nr 18. Na niego poprzez przekaźnik bezpośrednio z akumulatora idzie zasilanie na dmuchawę, przechodząc kolejno przez stacyjkę i omawiane złącze pod kierownicą i regulator PWM (jeż). W moim przypadku, nie załącza ten pierwszy przekaźnik przy bezpieczniku nr 18 (40A) .Podanie napięcia na "krótko" w tym...
regulator jest sprawny na jednym przewodzie elektrozaworu jest napięcie drugi idzie do kompa jeśli przewód który idzie do kompa połącze do masy to obroty spadaju do ok 900
Wysłałem zapytanie do osoby z tego samego modelu i tym samym problemem..nie na tym forum lecz na innym..do chwili obecnej się nie odezwał. Gdzie znajduję się taki regulator prądu. Jakie jest prawidłowe napięcie tych diod..pytam bo właściwie większość diod zapala się już przy 3-4 V.
regulator napięcia peugeot regulator peugeot peugeot regulator
urc22b pilot uszkodzenie rdzenia transformator zamiennik pilot amplituner
regulacja obrotów silnika briggs czujnik położenia wałka rozrządu objawy
Obudowa pilota FAAC XT2 - wymiana i specyfikacja Aplikacja MusicCast nie widzi dysku komputera z muzyką - rozwiązania