Z prawdopodobieństwem 90 procent regulator.
Czy jak dasz na max to zadziała przekaźniczek w regulatorze?
Grzechu , nie pomyślałeś ,że aby Ci pomóc muszę stracić punkty aby pobrać zdjęcie? W tych sterownikach obrotów leciały przeważnie tranzystory - jest na forum jaki zamiennik , szukać!
Jest to mozliwe. Czy na starym regulatorze po zgaszeniu silnika, silnik nadal pracowal przez krotka chwile czy to zaczelo sie dziac na nowym regulatorze ?
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Od strony kierowcy masz BSI i bezpieczniki..... Sprawdź czy dochodzi napięcie do tego sterownika (rezystor/opornik) te dwa najgrubsze kable kostka 6pin... Mam rozumieć, że to i to jest to samo tylko zależy czy z klimą czy bez? To nie jest to samo, jest jedno albo drugie i jest zależne czy klima manualna czy bez lub czy klimatronik Pierwszy sterownik...
pompa bez regulatora
W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Oczywiście mowa o klimatyzacji automatycznej (zreszto ten samochód pewno innej nie miewa)? A więc tradycyjnie wysiadka regulatora a dokładniej jego tranzystorów. Naprawa niby prosta ale nie zawsze wychodzi. Tak więc zakup sprawnego regulatora pozostaje.
Najlepiej z zasilacza laboratoryjnego zasilać jak nie to z regulowanego. Zwiększysz napięcie od 10-15V i patrzysz czy rośnie prąd. Jak rośnie to ma tylko rezystory. Jak się zatrzyma na jakimś poziomie i zaczyna spadać wraz ze wzrostem napięcia to ma driver który ją stabilizuje.
rozumiem. Ale filtr nie ma 30000 pr,ejechane tylko 3000. Dlatego tez pytam jak sprawdzic ten regulator. ?
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Jeśli na zaciskach akumulatora jest 13V a na zacisku (+) alternatora więcej należy wyeliminować opory na stykach pomiędzy alternatorem a akumulatorem ( śniedź, luźny zacisk, brud). Regulator jest tak zbudowany, że ma utrzymać zadane napięcie. Odchyłki od napięcia regulatora są w zależności od obciążenia...ale przyjmuje się min 13.8V w czasie pracy silnika...
Witam, Wielce prawdopodobne jest to że skończą się szczotki i pierścienie stykowe wirnika. Przy wymianie regulatora (wraz ze szczotkami warto wymienić łożyska i przetoczyć pierścienie stykowe. Dokładnie, zrobić na orgniale, nie kombinować z chińskmi regulatorami z allegro.
Problem był poruszany wielokrotnie na elektrodzie,uzyj przycisku szukaj i wpisz np."Peugeot"
Podmien regulator
tak też zrobię ten co jest to jest nawet o innej polaryzacji , tak mi się wydaje
Uszkodzony regulator.
Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
Nie, regulator musi być na swoim miejscu.
Zakładasz złe tranzystory, to jest tak jak się liczy na gotowca z sieci bez własnego myslenia. Te wymienione można było zakładac 10 lat temu, jak jeszcze podróbki nie były tak częste. Teraz się zakłada inne.
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Możliwe, ze masz zwarcie w instalacji za regulatorem.
Ciśnienia paliwa nie podam, bo nie mam PP2000 lub Diagboxa do tego (co podaje komputer). Dzisiaj popołudniu sprawdzę jakie ciśnienie mam przed filtrem paliwa. Może coś podpowiesz na temat tego znaku na regulatorze?
A trzy pozostałe diody do regulatora??
Witam ,podepnę się pod temat. Potrzebuję schematu elektrycznego podłączenia ogrzewanych przednich siedzeń. Siedzenia w Peugocie u kumpla wogóle nie grzeją , nie ma też podświetlenia na regulatorach.
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Nie znalazłem nic. Na razie tak jeżdżę, bez klimy pracuje nierówno. Myślę, że to wina opiłków i pada regulator
Uszkodzony może być regulator w alternatorze .
o ile pamiętam jest ona na 16V,zabezpiecza generator PWM
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
jak najszybciej wymień ten regulator
W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły hamowania do kół. Problem tkwi zapewne w regulatorze siły hamowania.
Fuel pressure regulator stop requested but regulator still activ to znaczy że brak reakcji regulatora ciśnienia na sterowanie z ECU. Sprawdź regulator.
Nie wiem gdzie znajduje się regulator w skuterze peugeot elystar. Czy ktoś mógłby doradzić
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
Jaki dokładnie masz zapamiętany defekt tego regulatora?
Nie mieszajmy czujnika z regulatorem.
Witam, Zmien regulator cisnienia na rampie. Pozdrawiam, Georges
paliwo dochodzi tylko nie wychodzi. Nie wiem juz co dalej chyba wezme flexa i go potne na zyletki :)) Nigdy juz nie kupie peugeota
Zatkane sitko na regulatorze ciśnienia.
A jakie powinno być? Stawiać na pompę, czy regulator?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. W obudowie zespołu wtrysku jest regulator.
Regulator napięcia.
Po pierwsze zmierz prąd wiatraka. Bo będziesz do końca swiata zmieniał regulatory.
Sprawa prosta spradzasz jakie napięcie sterowania dochodzi do regulatora, oraz sprawdzasz masę i zasilanie silnoprądowe. I już wiesz gdzie uszkodzenie. Po odpięciu sterowania od regulatora wentylator powinien stanąć.
predzej regulator/czujnik
Jakie małe?Bo w tych samochodach dmuchawa nie wyłacza się tak że turbina stoi.No i zawsze z wylotów ,mimo że przełacznik jest na off wieje mały wiaterek. Ewentualna przyczyna jest to że tranzysor jest już nieco wysterowany.
Sprawdź jakie masz ładowanie na alternatorze. Możliwe że poleciał Ci regulator napięcia i masz za duże napięcie. Często właśnie przy walniętym regulatorze padają żarówki.
Podepnij jeszcze te kosteczki, które rozpiąłeś przy odkręcaniu alternatora będzie super. Poświeć tylko dobrze latareczką. Oczywiście bezpieczniki wszystkie sprawdzone - wiesz, cuda się zdarzają. ;)
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
raczej wyjałbym alternator i sprawdził mostek i regulator.
Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja.
13V powiadasz? Tyle to miał stary maluch z wychlustaną prądnica i totalnie rozjechanym w nastawach regulatorem.
Witam, a jakiej firmy ten alternator, ilu amperowy, jaki rodzaj regulatora?
Podczas gaszenia za każdym razem silnik telepnie i dopiero zgaśnie więc może i to być faktycznie wina regulatora.
gdyby to byla pompaka paliwa to gasl by przy prze roznych obrotach sprawdz wtrski i wymien regulator.
Czy oświetlenie zegarów + regulatorów temperatury ma jakiś bezpiecznik, który to jest. Proszę opomoc.
Sam alternator do wymiamy/regenarcji czy moze regulator napiecia?
Regulator w silniku.
W 1.6 tdci (hdi) pompy się raczej nie sypały, a już nie było problemów z opiłkami metalu. Regulatory na pomie siadały, czujniki na listwie.
Nowy regulator ciśnienia kosztuje ponad 1100 zł, a cała regenerowana pompa ok.2200 zł(regeneracja przez Boscha-pisemna gwarancja na rok czasu). Nie słyszałem żeby gdzieś to naprawiali(ogromne trudności techniczne), a pracuje przy tym parę latek. Oczywiście musisz oddać swoją starą pompę lub inną "sztukę" na wymianę. Co do pomp Siemensa to nie wiem jakie...
Rozumiem,że sterownik silnika pomaga się wzbudzić alternatorowi. Bo nie ma ładowania po uruchomieniu silnika do momentu podwyższenia obrotów silnika.Wydaje mi się,że pomoc we wzbudzeniu powinna być na pinie nr 1 złącza regulatora.
a może ten pewnie zamiennik regulatora nie pracuje prawidłowo
Bruum, co pomogło? Regulator ciśnienia? Ja wymieniałem 2 razy i dalej to samo. Pompa CR? Wymieniłem i dalej to samo. Myślę nad czujnikiem na listwie wtryskowej, obudową filtra paliwa i pompką paliwa w baku. Auto gaśnie bo zapycha się sitko na regulatorze.
Uwalone tranzystory regulatora dmuchawy.
Mierzone na klemach aku. Założyłem inny regulator i przy pełnym obciążeniu napięcie spada max do 14,1v więc jest ok. Czasy wtrysków wahają się od 5,9-6,8 ms i auto potrafi się przydusić przy dodawaniu gazu choć mam wrażenie że mniej niż przed wymianą regulatora.
Nie powadź go na" kompa" tylko do tego elektryka który naprawiał alternator,powinien to dośc szybko ogarnąc. Przecież nic nie zrobił, jak było tak jest. Podejrzewam że masz valeo i problem z wirnikiem lub regulatorem.
Regulator napięcia jest zamontowany na ramie pod zbiornikiem paliwa, mniej więcej na wprost w okolicach główki ramy. Od regulator trzeba odłączyć przewód idący do przełącznika kierunkowskazów (chyba skrajny prawy) oraz dołączyć się do przewodu z zasilaniem po stacyjce. Gdzieś miałem rozrysowany schemat tego regulatora napięcia. Instalujesz przerywacz...
ja bym stawiał na regulator na pompie
Przy klimie automatycznej jedyna zaleznośc jest taka, że im więsza różnica temperatury wew/zew to tym mocniej dmucha (noo, z pewnymi ograniczeniami ;) ) ALE pisze tam, że sterowanie na regulator mu nie zanika, tylko sam regulator wyłącza dmuchawę. Więc możliwości moim zdaniem są następujące: 1. Zepsuty regulator i tyle 2. Za dużo prądu bierze dmuchawa,...
Rozebrałem i naprawiłem. Skończyły się szczotki, przelutowałem szczotki na inne żeby dojechać jutro do pracy i wrócić. Szukam tego regulatora ale wszędzie go brak, a nt alternatora to A 14 VI 41 a nie 35
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Witam myślę że nie chodzi o alternator tylko zawieszają się szczotki w rozruszniku ,a stukając w alternator w jakiś sposób przenosi się to na rozrusznik który to najpierw trzeba przejrzeć /wymienić szczotki / wracając do pytania - w alternatorze też się da wymienić szczotki ale w większości są one wraz z regulatorem napięcia .
Grzałka paliwa ? rozumiem ? Skuter odpalony, załozyłem stator z gy9 i moduł, smiga nawet dobrze jak na 4T w 50cc, MUszę tylko rozwiązać sprawe z ładowaniem, bo jest tylko 6v ;/ myśle że założenie regylatora też od gy9 powinna załatwić sprawę, Jest gdzieś może dostępny pinout takiego regulatora ?
Łatwo trzeba wałek kierki odkręć, wyciągnąć włącznik stopu i odgiąć jego mocowanie. Regulator 279zł.
Ty masz tam klimatyzację ? Nie masz zwykłego rezystora tylko regulację skokową na elektronicznym regulatorze.
No to juz wiesz co jest trzeba zrobic czyli pompa do przegladu gdyz sa one bardzo czułe na paliwo i syfy w nim. Na 99% w tych modelach taki przypadeki konczą sie wymianą pompy lub regeneracją jak uszkodzenie tylko na regulatorze cisnienia.
Cała tajemnica w linku powyżej. Dziękuję wszystkim - temat zamknięty.
Być może któryś wtryskiwacz puszcza paliwo. Albo sam ECM dawkuje za duża dawkę bo któryś z parametrów sonda, czy np czujnik temp źle pokazuje. Zrób odczyt danych na wolnych i przy 3000 rpm. Prarametry to: sondy ,obie korekty, MAP, Zrób pomiar ciśnienia na listwie. Potem napisz.
Jak to trzy żółte? Model po 2008 roku, czy swap? Ten regulator nie nadaje się do alternatora trójfazowego.
Na wtyczce do bodajże tzw. rezystora (tego obok wentylatora, który redukuje 3 kable na dwa-czarny i czerwony) Nie jest to rezystor. Zasilanie tam sprawdź, żarówką H4. Ma świecić pełnym światłem. Jak nie będzie, sprawdź czego brakuje, plusa czy masy. Jeśli żarówka świeci, do wymiany regulator.
widocznie jednak coś ma skoro po zamontowaniu go auto nie odpala kręci rozrusznik ale nie odpala, a po zamontowaniu starego regulatora odpala odrazu...
Regulator paliwa sprawdzony ?
błąd P1112 wskazujący zanik ciśnienia w instalacji, ale nic więcej. Nie zanik ale wysokie ciśnienie.... Do sprawdzenia działanie regulatora wysokiego ciśnienia. Standardowa usterka i pewnie standardowy problem...
albo czujnik podaje złe wartości albo regulator nie upuszcza ciśnienia wyjmij ich jeszcze raz i dokładnie wyczyść może być też że regulator sie przytarł i sprawdź jeszcze smoka w zbiorniku
Regulator ciśnienia paliwa
A moze tak sprawdzić ciśnienie sprężania ,pozdrawiam,częstą przyczyną jest regulator paliwa.
spróbuj wyczyscić siteczko na regulatorze ciśnienia paliwa .
elektrit próbowałeś kiedyś rozebrać taką rzecz? Nie wiem czy po rozkuciu i wydłubaniu będzie się to dało złożyć? Pozdr
Właśnie ze po drugiej stronie brak elementu i nic tam nie było tylko puste miejsce lutownicze
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Paść cos zawsze może, ale chyba powinieneś sprawdzić wtryskiwacz czy się nie zawesił ew. regulator ciśnienia.
A jakie masz ciśnienie na CR na zapłonie? Nie przewiduje nic innego jak regulator ciśnienia albo wiązka. Ostatecznie sterownik.
wymiana regulatora załatwiła sprawe :D
Po wymianie regulatora dalej to samo.
Uszkodzony regulator napięcia, o ile pomiary są prawidłowe (temperatura).
Moze przytkany regulator wysokiego cisnienia?
Dziurawy regulator, martwa sonda.
peugeot regulator regulator dmuchawy peugeot peugeot regulator światła
piaggio cewka schemat elektryczny combo wyciek oleju silnik volvo
kamera samochodowa rejestrator technics autostop
Napięcie sterujące czujnikiem ABS w Toyota Auris 1 Jak wyłączyć lodówkę Samsung na godzinę?