Od strony kierowcy masz BSI i bezpieczniki..... Sprawdź czy dochodzi napięcie do tego sterownika (rezystor/opornik) te dwa najgrubsze kable kostka 6pin... Mam rozumieć, że to i to jest to samo tylko zależy czy z klimą czy bez? To nie jest to samo, jest jedno albo drugie i jest zależne czy klima manualna czy bez lub czy klimatronik Pierwszy sterownik...
To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Grzechu , nie pomyślałeś ,że aby Ci pomóc muszę stracić punkty aby pobrać zdjęcie? W tych sterownikach obrotów leciały przeważnie tranzystory - jest na forum jaki zamiennik , szukać!
Z prawdopodobieństwem 90 procent regulator.
Czy jak dasz na max to zadziała przekaźniczek w regulatorze?
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
Najpierw napraw kontrolkę. Pulsacja napięcia wskazywała by na regulator. Sprawdź połączenia alternator akumulator i masy. Zmierz napięcie alternator obudowa, bo może być tak że alternator widzi swoje napięcie, a nie instalacji.
Jest to mozliwe. Czy na starym regulatorze po zgaszeniu silnika, silnik nadal pracowal przez krotka chwile czy to zaczelo sie dziac na nowym regulatorze ?
W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
o ile pamiętam jest ona na 16V,zabezpiecza generator PWM
Panowie, dokąd wędruje od alternatora przewód wzbudzania Wzbudzeniem alternatora jest wirujaca magneśnica której końcówki wyprowadzone są na pierścienie ślizgowe. Jedna ze szczotek jest zwykle umasiona, druga ma bezpośrednie połączenie z regulatorem.
Jeśli na zaciskach akumulatora jest 13V a na zacisku (+) alternatora więcej należy wyeliminować opory na stykach pomiędzy alternatorem a akumulatorem ( śniedź, luźny zacisk, brud). Regulator jest tak zbudowany, że ma utrzymać zadane napięcie. Odchyłki od napięcia regulatora są w zależności od obciążenia...ale przyjmuje się min 13.8V w czasie pracy silnika...
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Podepnij jeszcze te kosteczki, które rozpiąłeś przy odkręcaniu alternatora będzie super. Poświeć tylko dobrze latareczką. Oczywiście bezpieczniki wszystkie sprawdzone - wiesz, cuda się zdarzają. ;)
Jakie auto? Jaki system wtrysku? Jaki przyrzad diagnostyczny? P1138 nie istnieje w zadnym z systemow wtrysku 2.0HDI u Peugeota. Generic DTC code "P1138Lack Of HO2S12 Switch - Sensor Indicates Rich" tez nie wydaje mi sie odnosic sie do regulatora cisnienia. W systemie Bosch (jedynie ten ma regulator cisnienia) do regulatora cisnienia odnosi sie P0090....
pompa bez regulatora
Oczywiście mowa o klimatyzacji automatycznej (zreszto ten samochód pewno innej nie miewa)? A więc tradycyjnie wysiadka regulatora a dokładniej jego tranzystorów. Naprawa niby prosta ale nie zawsze wychodzi. Tak więc zakup sprawnego regulatora pozostaje.
Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
Nie, regulator musi być na swoim miejscu.
Właśnie ze po drugiej stronie brak elementu i nic tam nie było tylko puste miejsce lutownicze
Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja.
Regulator jest czysto mechaniczno-hydrauliczny .
Przewód grzeje sie tylko na tej kostce. No to jest zapewne problem z kostką (styk do wymiany)
Najlepiej z zasilacza laboratoryjnego zasilać jak nie to z regulowanego. Zwiększysz napięcie od 10-15V i patrzysz czy rośnie prąd. Jak rośnie to ma tylko rezystory. Jak się zatrzyma na jakimś poziomie i zaczyna spadać wraz ze wzrostem napięcia to ma driver który ją stabilizuje.
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Nowy regulator ciśnienia kosztuje ponad 1100 zł, a cała regenerowana pompa ok.2200 zł(regeneracja przez Boscha-pisemna gwarancja na rok czasu). Nie słyszałem żeby gdzieś to naprawiali(ogromne trudności techniczne), a pracuje przy tym parę latek. Oczywiście musisz oddać swoją starą pompę lub inną "sztukę" na wymianę. Co do pomp Siemensa to nie wiem jakie...
Nie wiem gdzie znajduje się regulator w skuterze peugeot elystar. Czy ktoś mógłby doradzić
Być może któryś wtryskiwacz puszcza paliwo. Albo sam ECM dawkuje za duża dawkę bo któryś z parametrów sonda, czy np czujnik temp źle pokazuje. Zrób odczyt danych na wolnych i przy 3000 rpm. Prarametry to: sondy ,obie korekty, MAP, Zrób pomiar ciśnienia na listwie. Potem napisz.
Jak to trzy żółte? Model po 2008 roku, czy swap? Ten regulator nie nadaje się do alternatora trójfazowego.
rozumiem. Ale filtr nie ma 30000 pr,ejechane tylko 3000. Dlatego tez pytam jak sprawdzic ten regulator. ?
W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły hamowania do kół. Problem tkwi zapewne w regulatorze siły hamowania.
Jest wiele przypadków że na zamiennikach daleko nie pojedziesz o ile w ogóle odpali. Bosch to Bosch , nie tylko za firmę się płaci.
Podmien regulator
Witam, Zmien regulator cisnienia na rampie. Pozdrawiam, Georges
paliwo dochodzi tylko nie wychodzi. Nie wiem juz co dalej chyba wezme flexa i go potne na zyletki :)) Nigdy juz nie kupie peugeota
Uszkodzony może być regulator w alternatorze .
Zakładasz złe tranzystory, to jest tak jak się liczy na gotowca z sieci bez własnego myslenia. Te wymienione można było zakładac 10 lat temu, jak jeszcze podróbki nie były tak częste. Teraz się zakłada inne.
jak najszybciej wymień ten regulator
Uszkodzony regulator.
Witam, wygląda na za niskie ciśnienie paliwa w szynie przy rozruchu. Najczęściej ucieka przez wypracowany wtryskiwacz, zrób test przelewowy wtryskiwaczy.
Regulator napięcia.
Sprawa prosta spradzasz jakie napięcie sterowania dochodzi do regulatora, oraz sprawdzasz masę i zasilanie silnoprądowe. I już wiesz gdzie uszkodzenie. Po odpięciu sterowania od regulatora wentylator powinien stanąć.
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Problem był poruszany wielokrotnie na elektrodzie,uzyj przycisku szukaj i wpisz np."Peugeot"
W 1.6 tdci (hdi) pompy się raczej nie sypały, a już nie było problemów z opiłkami metalu. Regulatory na pomie siadały, czujniki na listwie.
A trzy pozostałe diody do regulatora??
tak też zrobię ten co jest to jest nawet o innej polaryzacji , tak mi się wydaje
Sprawdź jakie masz ładowanie na alternatorze. Możliwe że poleciał Ci regulator napięcia i masz za duże napięcie. Często właśnie przy walniętym regulatorze padają żarówki.
Sam alternator do wymiamy/regenarcji czy moze regulator napiecia?
Zatkane sitko na regulatorze ciśnienia.
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Witam ,podepnę się pod temat. Potrzebuję schematu elektrycznego podłączenia ogrzewanych przednich siedzeń. Siedzenia w Peugocie u kumpla wogóle nie grzeją , nie ma też podświetlenia na regulatorach.
a może ten pewnie zamiennik regulatora nie pracuje prawidłowo
Czy oświetlenie zegarów + regulatorów temperatury ma jakiś bezpiecznik, który to jest. Proszę opomoc.
Regulator w silniku.
Nie znalazłem nic. Na razie tak jeżdżę, bez klimy pracuje nierówno. Myślę, że to wina opiłków i pada regulator
predzej regulator/czujnik
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Uwalone tranzystory regulatora dmuchawy.
Nie mieszajmy czujnika z regulatorem.
Czyta obroty silnika z alternatora. Możliwe ze przez to. Regulator o tych samych numerach?
Łatwo trzeba wałek kierki odkręć, wyciągnąć włącznik stopu i odgiąć jego mocowanie. Regulator 279zł.
czy regulator napięcia może być odpowiedzialny za brak kierunkowskazów gdy silnik jest uruchomiony. Na wyłączonym silniku kierunki działają normalnie. Regulator tym nie zarządza podaj więcej danych tego sprzęta bo " 2 T " To tyle mówi co " Mam Bolida " [chociaż sory przypomiało mi się kolega ma też z logo 2 T] ten moto cyk to jest Peugeot. Co do pytania...
błąd P1112 wskazujący zanik ciśnienia w instalacji, ale nic więcej. Nie zanik ale wysokie ciśnienie.... Do sprawdzenia działanie regulatora wysokiego ciśnienia. Standardowa usterka i pewnie standardowy problem...
albo czujnik podaje złe wartości albo regulator nie upuszcza ciśnienia wyjmij ich jeszcze raz i dokładnie wyczyść może być też że regulator sie przytarł i sprawdź jeszcze smoka w zbiorniku
Ty masz tam klimatyzację ? Nie masz zwykłego rezystora tylko regulację skokową na elektronicznym regulatorze.
Fuel pressure regulator stop requested but regulator still activ to znaczy że brak reakcji regulatora ciśnienia na sterowanie z ECU. Sprawdź regulator.
A jakie powinno być? Stawiać na pompę, czy regulator?
Jakie małe?Bo w tych samochodach dmuchawa nie wyłacza się tak że turbina stoi.No i zawsze z wylotów ,mimo że przełacznik jest na off wieje mały wiaterek. Ewentualna przyczyna jest to że tranzysor jest już nieco wysterowany.
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
wymiana regulatora załatwiła sprawe :D
Uszkodzony regulator napięcia, o ile pomiary są prawidłowe (temperatura).
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia. W obudowie zespołu wtrysku jest regulator.
no nic spróbuje zaglądnąć do tego regulatora ciśnienia paliwa.dzięki za pomoc oby to było to.
Regulator napięcia jest przykręcony przed akumulatorem na rurze zobacz film https://www.youtube.com/watch?v=N-n7DYtu...
Regulator ciśnienia paliwa( jest na pompie) lub wtryski sprawa do dalszej diagnozy sam nie dasz rady
ja bym stawiał na regulator na pompie
Po pierwsze zmierz prąd wiatraka. Bo będziesz do końca swiata zmieniał regulatory.
raczej wyjałbym alternator i sprawdził mostek i regulator.
Regulator zapycha się opiłkami z umierającej pompy. One potrafią wywalić tego naprawdę dużo zanim spadnie jej wydajność.
REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem
A jakie masz ciśnienie na CR na zapłonie? Nie przewiduje nic innego jak regulator ciśnienia albo wiązka. Ostatecznie sterownik.
Skutery z silnikiem Baotian, Zipp itp. http://obrazki.elektroda.net/33_12711754... Popularne chińskie skutery z silnikiem 4T GY6 50 - 150 cm³: http://obrazki.elektroda.pl/8583778500_1... Jakiś nietypowy moduł w skuterze 4T (był to "koliber" z Niemiec): http://obrazki.elektroda.pl/7993154400_1... Quad / ATV...
Na kablu żółtym powinno być zasilanie świateł poprzez regulator. Posprawdzaj dobrze prądnicę i kable.
To jest typowa usterka nawiewu w peugeocie! Na płytce regulatora nawiewu są dwa duże owalne tranzystory o dziwnych oznaczeniach. W zamian można wstawić inne darlingtony z serii 2Nxxxx. Naprawiałem te moduły, koszt jednego tranzystora nie powinien przekroczyć 30 zł. Po wymianie zero reklamacji. Najlepiej dać do naprawy dobremu elektronikowi. Lub kupić...
Rozebrałem i naprawiłem. Skończyły się szczotki, przelutowałem szczotki na inne żeby dojechać jutro do pracy i wrócić. Szukam tego regulatora ale wszędzie go brak, a nt alternatora to A 14 VI 41 a nie 35
dzieki za pomoc
gdyby to byla pompaka paliwa to gasl by przy prze roznych obrotach sprawdz wtrski i wymien regulator.
Witam, a jakiej firmy ten alternator, ilu amperowy, jaki rodzaj regulatora?
Cała tajemnica w linku powyżej. Dziękuję wszystkim - temat zamknięty.
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Podczas gaszenia za każdym razem silnik telepnie i dopiero zgaśnie więc może i to być faktycznie wina regulatora.
Dzięki za odpowiedź. Tylko jaka ta dioda ma być? Elektronikiem nie jestem, wiem tyle że dioda przewodzi prąd w jednym kierunku. Jeśli byłaby (do tego sprawna ) to nie powinno być tego zwarcia - tak na logikę. Podpowie ktoś jaką tą diodę założyć? Ewentualnie od czego? Mam ślad po opasce zaciskowej na rozruszniku. Na innym forum znalazłem takie zdjęcie:...
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
elektrit próbowałeś kiedyś rozebrać taką rzecz? Nie wiem czy po rozkuciu i wydłubaniu będzie się to dało złożyć? Pozdr
Jest to skuter Peugeot Jet force 125 EFI. Regulator nie jest w niczym zanurzony.
... Czy problem gaśnięcia silnika i trudności z odpaleniem może wynikać z niskiego poziomu dodatku?.... Nie. Najwyrazniej masz problemy z okablowaniem (przejsciowe blady komunukacji, przerwa w obwodzie regulatora wydatku). Ten ostatani problem uniemozliwia uruchomienie. Pozdrawiam,
13V powiadasz? Tyle to miał stary maluch z wychlustaną prądnica i totalnie rozjechanym w nastawach regulatorem.
Do regulatora dostarczam 12v ?
regulator peugeot regulator dmuchawy peugeot peugeot regulator światła
wyłącznik różnicowo prądowy zasada piła krajzegi styki odkurzacz
dyfuzor samsung sterownik easynote te69kb
Schemat modułu zapłonowego Skoda Favorit - gdzie znaleźć? Wymiana łożysk w pralce Privileg Classic 50614