A tam jest pełna sekwencja ? Jak jest Marelli to półgrupa, jak bosch to sekwencja
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
czym są sterowanie wtryskiwaczy bęzyny(plius czy masa)? MASĄ. jakie są czasy wtrysku bęzyny na wolnych obrotach? 5ms.
Opis błędu nie wskazuje na czujnik wałka tylko wału, prędkość obrotowa silnika czytana jest z czujnika wału, czujnik wałka służy przede wszystkim do sekwencyjnego sterowania wtryskami
Czujnik wygląda więc na sprawny. Masz tam takie pudełko koło wiatraka ? tam powinny byćprzekaźniki załączania wiatraka (zakładam że jest dwubiegowy). Jeżeli tam OK to niestety tylko ktoś "z kompem" i test elementów wykonawczych. Bo wiatrakiem sterownik silnika ("kalkulator wtrysku" po peżotowemu) steruje.
Jest to sterowanie EGRem.
Witam. W tym modelu wentylator chłodnicy sterowany jest przez kalkulator wtrysku a w starszych auta przez czujnik temperatury. Dlatego jego praca jest prawidłowa. Pozdrawiam.
Ja wróżką nie jestem wymieniłem elementy które mogą powodować nie działanie wtrysku a co dokładnie jest to trzeba ustalić np. pomiarami. Wtryskami prawie w każdym aucie steruje ECU.
To bardziej żarówka niż led , źle to określiłem , przepraszam. próbówka taka najprostsza. Dodam że tą samą próbówką sprawdziłem sterowanie na wtryski i mryga .
trzeci tlok jest aktywowany tylko w momencie duzego zapotrzebowania na moc zebt zapalil sterownik musi zobaczyc cisnienie powyzej 100 bar wtedy aktywuje sie sterowanie wtryskiem
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
mam taki sam problem:( tylko u mnie obroty są na 1200obr/min przy rozgrzanym silniku (ciągle na ssaniu) i wydaje mi się że jest za duże. Co steruje automatycznym ssaniem?? (wtrysk wielopunktowy)
W dieslu nie ma przepustnicy. Jest, ale fakt, zamieszałem, jest na odwrót, w dieslu sterujesz wtryskiem, w benzynie przepustnicą. W dieslu przepustnica to klapa gasząca :)
Pewnie brak zasilania/sterowania wtryskami.
Na trzecim garze
To jest system HDI, a wtryskami steruje sterownik. Jak nie będzie ciś. w układzie nie będzie sygnału na wtryskach.
we wszystkich 206 po 2001r wentylatorami steruje komputer wtrysku a nie czujnik wchłodnicy. w conajmniej 70% przypadków winny jest rezystor.
Wtryski są sterowane masą .bezpośrednio ze sterownika.Masz trzy opcje: ubity "driver" w sterowniku przerwa we wiązce uszkodzony wtryskiwacz.
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
niestety wymieniony na nowy czujnik ciśnienia na listwie nie odpala sterownik rozebrany sucho ni e mam pomysłu być może padł sterownik podstawiony w powietrzu wtrysk nie puszcza paliwa prawdopodobnie brak sterowania wtryskami
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
BSI nie steruje tym zaworem. Sprawdź napięcia i masy na czujnikach. Wtryski sprawdzone?
prześlij zawartość epromu i nr ze sterownika jak się połączysz ze sterownikiem masz w parametrach czy sterownik jest zablokowany czy odblokowany jak zablokowany nie ma sterowania wtryskami ani ciśnienia paliwa, a najbardziej widoczne jest to, iż nie da się wykasować błędów. Inny sterownik może mieć zupełnie inny sposób sterowania ciśnieniem paliwa i...
Chyba że nie steruje wtryskami bo tam chyba chodzą 1-2,3-4.P
No właśnie jak nie ubiło wyjścia z procesora co raczej jest rzadkością a dwa jeśli faktycznie tam siedzi TLE6244X to i tak leci cyfrą sterowanie i jakby padł to wszystko. To nie prościej przelutować ten układ niż klonować ECU.
Podlacz komputer, na jalowym biegu kąt wtrysku powinien wynosić 4 stopnie W DW8 nie ma zadnego komputera ni sterowania elektronicznego (poza przestawiaczem wtrysku), wiec niczego nie zobaczy. W dodatku, nie ma zadnej regulacji. Ustawic rozrzad na kolki i powinno byc dobrze, jesli mechanicznie silnik, pompa i wtryski sa sprawne.
Albo pokaże albo nie pokaże,uszkodzony jest zawór regulcji kąta wtrysku lub jego sterowanie,a jaki to silnik ?
Wszystko zintegrowane w ECU. W ECU, w paramatrach wtrysku masz kilka stron (nie pamietam dokladnie jakie) i na ktorejs z nich sa dane o sterowaniu wentylatorem. Czujnik temperatury jest tylko jeden, zielony, do wszystkiego, jako, ze wszystko zintegrowane.
Błędy są chwilowe i da się je skasować. Po pierwszej próbie uruchomienia ma tylko błąd P1351 ale z tego co się dowiedziałem to dość częsta usterka. Wałek i wał jest zsynchronizowany - przynajmniej tak pokazuje Peugeot Planet. Ciśnienie jest wysokie prawdopodobnie ze względu na brak poboru ON przez wtryski. Silnik RHR. Auto zostało sprowadzone bezpośrednio...
jak steruje wtryskami to nie moze byc immo jak wszystko faktycznie tak posprawdzales jak piszesz to sterownik na stół
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Ok to zaraz to sprawdzę a jeżeli ten check czasami swieci czasami nie swieci to tez raczej zawór kata wtrysku?
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Nie wlałem, ale co ma ropa do tego że komp nie łączy się z żadnym modułem ani sterownikiem silnika ani poduszek ? Nic .Tak samo jak nic nie wiemy czym się łączysz ,co na linii K ,czy jest zasilanie w gnieździe itp? Tak samo jak nie ma związku komunikacja z tym problemem. Bo jak jest iskra i wtryski sa sterowane a pali na plaka to co może być według...
Pompa paliwa nie ma tu nic do rzeczy bo przed próba ponownego odpalenia było ok (palił na trzy cylindry ale palił) . Dodam że jest również instalacja LPG i tak samo chodził nie równo na instalacji gazowej. Poza tym pokazało by błąd pompy paliwa a nie sterowania wtryskami i cewkami.
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
ewentualnie elektrozawór, który steruje wydatkiem pompy, lub całkowitym przekierowaniem paliwa na powrót. Masz pompę CP1?
Sprawdź zasilania bo z tego co tu widzę to pewnie ich nie ma. Zasilanie na wtryski jest stałe takie jak na akumalatorze a sterowane są masą więc musi być na nich ok. 12V względem masy.
Zastanawia mnie to, uszkodzenie jakiego czujnika czy elementu sterowania silnikiem w tym modelu może powodować brak wysterowania przekaźnika RM? I oczywiście braku sterowania cewką zapłonową i wtryskami.
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
Witam. Temat rozwiązany. Brak mocy wynikał z braku podciśnienia do sterowania turbina. A strzelanie powodował wtrysk, który się zacinał.
Tak to jest, jak sie nie przestrzega instrukcji obslugi i innych naklejek ostrzegawczych. Konstruktor formalnie zabrania mycia silnika! Wtryskiwacze sa obciazeniem pojemnosciowym, sterowanym stosunkowo wysokim napieciem (ok. 70V). Jesli woda dostala sie do wtykow wtryskiwaczy, to nie dziwie sie, ze koncowki sterownika wysiadly. Colin, nie sadze, zeby...
Dwa podstawowe parametry to prędkość obrotowa i obciążenie silnika, do tego sterownik dodaje korekty na temperaturę silnika, paliwa itp. Przy czym kąt sterowany jest przez komputer, natomiast dawka paliwa regulowana jest mechanicznie, jest to wypadkowa stopnia wciśnięcia pedału gazu i prędkości obrotowej pompy.
Najlepszym rozwiązaniem było by założenie alarmu oryginalnego ale taki trochę kosztuje. Można też ewentualnie założyć alarm bez pilota jeśli auto posiada c.z. sterowany fabrycznym pilotem ale z tego co się orientuje to trzeba go wpisać do BSI czyli bez serwisu się nie obejdzie. :( Można też założyć alarm nie zależny od BSI z własnym pilotem ale odcięcia...
Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Myślałem że tak jest najprościej. Skoro świruje czas ładowania cewki to możliwe że sterownik robi papa i po prostu przestaje cewką sterować i iskra odlatuje do krainy wielkich piorunów to i garnek przestaje pracować a też chyba powinien się czas wtrysku wyzerować. Chodziło mi żeby naocznie brak iskry...
cewka jest jako calosc na wszystkie swiece wtyczka 4 pin a z tego 3 pin wykorzystane- plus -zasilanie oraz sterowanie 2 minusami z tego co widze to jest sterowana bezposrednio z centralki
Powiem krótko - błądzisz waść, aż miło. Po pierwsze - kąt wtrysku ustawia się nie na oko, tylko przy użyciu np. czujnika zegarowego. Wiadomo czego wtedy się czepić, oczywiście pod warunkiem że reszta rozrządu ustawiona jest poprawnie. Skoro pracuje twardo, to pewnie ów kąt jest zbyt wczesny - ale jak to stwierdzić na oko, skoro nie wiadomo czy wcześniej...
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
Zielony - wtrysk Niebieski - wskaznik Brazowy - klimatyzacja Wentylatorami zarzadza klimatyzacja (scislej sterownik wentylatorow, ktory znajduje sie na lewej podloznicy od strony kola). Jesli odlaczysz czujnik, to wentylatory startuja na drugiej (wysokiej) predkosci. Sprawdz, czy startuja oba, czy jeden. W twoim przypadku prawdopodobnie pierwsza (niska)...
Jaki masz typ wtrysku? Schemat powyzej, MP7.2, nie byl stosowany w TU3 lecz w TU5.
Weź ty napisz co to znaczy "nie pali" czy to znacyz że nie kręci rozrusznik czy rozrusznik kręci ale nie chce zapalić z poodu braku iskry, braku wtrysku paliwa lub innych przyczyn ? Rozrusznikiem steruje BSM czyli to pudło z przekaźnikami i bezpiecznikami pod maską
jak wtryski steruje to immo nie trzyma ale i tak zrób tak jak kolega powyżej radzi a nic złego sie nie stanie
Zastanawiam się czy można by zasadzić do tego silnika pompę z Laguny 2,2TD. Nie. W pompie dawka steruje krzywka przestrzenna, specyficzna dla kazdego silnika (na niej "zapisana" jest "mapa wtrysku" - uzywajac wspolczesnedo slownictwa).
nowy silnik to nowy komputer. musisz mieć komputer od 1.6 mpi inaczej nic z tego, inna mapa, parametry, sterowanie wtryskami. 150% że ecu od 1.1 nie zadziała z 1.6mpi
Kolego więcej informacji. Nie bezpiecznik steruje klimą, on go tylko zasila. -Jaka to klimatyzacja? (manual,automat) -Gaz sprawdzony? -Błędy odczytane? -Wartości z czujnika ciśnienia? -Sprawdzone czy sterownik wtrysku pozwala załączyć? -itd.
widzialem instalacjie gazowa ,sekwencyjna w silniku z wtryskiem jednopunktowym.czas wtryskiwacza benzyny schodzil grubo ponizej 1ms,powiem tak byl to przerost formy nad trescia gdyz wtryski gazowe nie daly rady wiec odpada komp od pb do sterowania wtryskami gazu
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
Na jakiej podstawie twierdzisz że znika sterowanie 2 wtryskiwacza? Jesteś pewny że błąd P1339 tyczy się wypadania zapłonu? Od której strony liczysz cylindry?
jakies powody łapania błedów musza byc pewnie zły skład mieszanki na gazie pewno uboga a reset komputerka musisz zrobic przekaznikiem sterowanym plusem po stacyjce czyli właczasz przekaznik w obwód zasilania stałego które idzie do kompa i sterujesz tym przekaznikiem z lini gdzie pojawia sie napiecie po stacyjce
W tym modelu jest tylko jeden jedyny czujnik który steruje komputerem wtrysku wskaźnikiem temperatury a nawet wentylatorem chłodnicy. I był już wymieniony na nowy ale nie dało efektu więc z powrotem go wkręciłem.
Na 9 masz sygnal przycisku od klimatyzacji, sterowanie plusem wiec na pewno nie to bylo przyczyna usterki. Sprawdz wszystkie bezpieczniki. A potem ew. diagnostyka. Pozdrawiam
faktycznie sterowany jest z kalkulatora wtrysku przekaznik zalanczajacy jest pod skrzynka bezpiecznikow pod maska a zasilanie ukladu bezpiecznik maxi nr 1 w dolnej czesci skrzynki
Peugeot 107 1.4 HDI 2007 r. błąd P1197 sterowanie wtryskiwaczy. Mam problem z tym błędem, gdy po postoju odpalam samochód, wyskakuje błąd P1197 i silnik nierówno pracuje i nie wkręca się na obroty. Dodam parę razy gazu i zaczyna wszystko działać, skasuję błąd i samochód ożywa i wszystko jest ok do następnego postoju. Wtryski przejrzałem, oporność na...
Witam, Zanim zaczniesz wszystko rozbierac jest jeszcze jedna rzecz do sprawdzenia - zasilanie i sterowanie tego wtryskiwacza. Wtryski sa polaczone krotka wiazka przewodow zalanych w gumie. Zdarza sie, ze ona siada. Pozdrawiam, Georges
Instalacja , tz. przewody do wtrysków , lub jak logicznie rozumujesz sterowanie. Adaptacja /wpisanie/ po wymianie wtryskiwaczy. Tego ręcznie nie zrobisz , podobnie jak z czujnikiem wału. Diagnostyka.
Stały + na wtryskiwaczach jest (tylko gdy działa pompa paliwa), ale brak masy na wtryskach. W jaki sposob szukasz tej "masy"? To nie jest masa, tylko sterowanie wtryskami. "Masa" pojawia sie tam periodycznie na 2 - 3 ms. Mozesz ja zaobserwowac tylko probnikiem diodowym lub na ekranie oscyloskopu.
To miło że wszystko działa jak należy :) Wedle uznania 95 czy 98. Brat w 306 sedan, 1.4 na pełnym wtrysku (KFX) tankuje 98 bo wychodzi że mu mniej pali.
Witam, Jaki masz typ silnika? Mam praktycznie cala dokumentacje 106 i nie znalazlem systemu A2.2 w tym aucie, nawet w najstarszych modelach. Pierwszy 1.4 l z wtryskiem, to byl KDX z wtryskiem MA3.0. Pozdrawiam, Georges Typ silnika TU3M/Z (KDY) ,jednopunktowy wtrysk benzyny sterowany elektronicznie Bosch Mono-Jetronik A2.2 . ECM - Bosch 0 280 000 711...
Adrian , gdzie tam jest hall , chyba w czujniku prędkości pojazdu.? Jak to silnik TU1JP , a sterownik IAW4.8P, a paliwo na listwie jet , to zasilanie cewki i wtryskiwaczy jest. Należy sprawdzić sterowanie cewką i wtryskami. Sprawdz czy jest kluczowanie: wtryskami - piny sterownika; XH2,Xg3,Xg2 i Xh3 , cewką: Zg3 i ZH3.
kolego , a po podstawieniu drugiego kompa robiłeś jakąś synchronizację z immo ? ja mam podobny problem, a mianowicie brakło zupy. po dolaniu i odpowietrzeniu(przy tej drugiej czynności padło aż aku) i od tamtej pory zaczeły się problemy.rozrusznik kręci, w kompie żadnych błędów, ciśnienie na listwie jest, impulsy z wału i wałka są ,komputer widzi synchronizację...
Witam , pompę wtr.mam jak na zdjęciu , mechanik sprawdzał i sterowanie wtryskami działa . Czy jest możliwość ze dzieje się coś na wydechu ? http://obrazki.elektroda.pl/2466044100_1...
stag4 nie ma opcji full grupa i nie zrobisz full grupowego silnika na waltekach przy sterowaniu sekwencyjnym, nie obsłużą czasów wtrysków < 3 ms, a tu są < 2 ms na jałowym
Mogę wrzucić tu i teraz wykres gdzie widać usterki i założę sie że żaden z piszących nie będzie wiedział o co chodzi. Wykres z czego ,z impulsu sterowania wtrysku? Dodano po 2 Wiesz może to źle odebrałem ale jakoś tak jak byście wyśmiewali takie pomiary. Nikt tu niczego nie wyśmiewa, w tym przypadku jednak oscyloskop tu tak potrzebny jak osiemdziesięciolatkowi...
Citroen, Peugeot, Volvo, Ford, Mazda? p1169, p1197 przy tych błędach bym popracował. p1169 za wysokie ciśnienie paliwa to zwykle zacięty regulator ciśnienia w pozycji max lub usterka sterowania tego regulatora p1197 sterowanie wtryskiwacza-błąd ogólny - zwarcie na którymś wtrysku, instalacja lub sterownik silnika Jeśli pobujasz kabiną i jest ok to raczej...
Sekwencja to IV generacja a III to to samo co II tylko do dołożony akutaror i odczyt z sondy lambda do sterowania akutatorem. Mylisz się, II generacja to mikser z elektrozaworem (attuatorem) sterowanym na podstawie lambdy, III generacja jest rzadko spotykana - to ciągły wtrysk gazu.
Kod literowy silnika zawarty jest w nr VIN np 9HY lub 9HZ - to tak na przyszłość aby pokazać że jest kilka modeli silnika o tej samej mocy i podawanie samej mocy zbytnio nic nie daje. Co do czujnika ciśnienia to ta informacja może być w kalkulatorze silnika bo do niego podłączony jest ten czujnik a to kalkulator silnika steruje wentylatorem a nie sterownik...
Założyłem instalacje gazową w moim samochodzie Peugeot 406 i zauważyłem ciekawe zjawisko. Pomimo jezdzie na gazie wskaznik paliwa opada w dół. Po pewnym czasie dochodzi do rezerwy ,chociaż bak jest prawie pełny. Myśle że wskażnikiem steruje komputer, który zlicza wtryski. Korekta wskazan nastepuje dopiero po tankowaniu. Mam pytanie jak wskaznik mozna...
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
Po co ci schemat wtrysku jesli wyrwane kable z BSI? Niech szwagier wyjasni, o co mu chodzi. Jesli "powydzieralo" kable, to lepiej niech zmieni wiazke.
Jak już wstawiasz takie "logi" to dodawaj do tego podstawy ,jak położenie APPS,obroty silnika, PWM dla "n75" Pisałem: pedał w podłodze, obroty podałem, sterowanie elektrozaworem sprawdzę, choć tu nie doszukiwał bym się problemu bo sztanga chodzi dobrze, wartości rzeczywiste czujnika kopiowania pokrywają się z zadanymi. Ale sprawdzę oczywiście. No może...
Z tego co wiem jeśli to byłby czujnik położenia wału byłyby problemy z odpaleniem samochodu 1 https://www.youtube.com/watch?v=yYqhg9sp... ?? 2 masz w tym momencie sygnał na wtryskiwacze ? Iskrę na świecy ? Wpinasz leda 12V we wtyczkę wtrysku i patrzysz czy mryga gdy kręcisz silnikiem, tak samo można ze sterowaniem cewki w jej wtyczce...
Witam. Spotkałem się z podobnym problemem w Corolli z podobną instalacją. Wydaje się dość jasne, jeśli przejechał Pan 80kkm na parowniku to niewykluczone, że membrana sparciała (zdarza się niestety) i należy ją wymienić. W corolli były te same objawy, po wymianie membrany jak ręką odjął. A jeśli chodzi o "szumnie nazywany emulator", jeśli ma Pan wtrysk...
Witam.Ja wprawdzie nie mam P 406 ale mam samochód z silnikiem 1.4 16V. Obroty na zimnym silniku ok.1100obr/min. Po rozgrzaniu ok.900 obr/min. Wg.instrukcji prawidłowe obroty silnika po rozgrzaniu to 875 - 925obr/min. Steruje tym komputer po otrzymaniu sygnału z sondy i silnik krokowy ustawia przepustnicę na w/w obroty.Pozdrawiam.
Swiece zostaly sprawdzone sa ok. Sprawdze natomiast jeszcze co z cisnieniem, wtryskiwaczami, czujnikiem cisinienia i regulatorem (gdy tylko uda mi sie dotrzec do odpowiedniego warsztatu heh) Mam tylko nadzieje ze to np nie jest wina sterowania wtryskiem (komputer) - nowy kosztuje podobno okolo 4000 :( Auto poza ciezkim odpalaniem po odstatniu kilkunastu...
Zapoznaj się z ogólną budową i sposobem działania układów Common Rail. Dowiedz się jakie elementy wchodzą w układ zasilania silników CR i na jakiej zasadzie współpracują ze sobą. Po tym będziesz miał ogólny pogląd jakie parametry potrzebuje komputer , aby poprawnie sterować pracą silnika. Era starych "klekotów" odeszła ok 20 lat temu, kiedy do użytku...
Witam. Autko peugeot 307 2.0 180km 16v. Instalacja gazowa Stag 4. Nie odpala na benzynie. Na gazie- pracuje bez zarzutów. pompa paliwa działa, cisnienie w listwie jest. Zmierzyłem napiecie na wtryskach benzynowych-brak. Sterownik LPG odpada-podmieniałem na inny. Może jakiś bezpiecznik (niby wszystkie są ok), a może ECU? prosze o rade, pozdrawiam.
Po zgaszeniu auta, jest możliwe że w ciągu 3 minut jeszcze włączy się pompa paliwa. Zasilanie na pompę paliwa podaje przekaźnik podwójny za komputerem silnika. Ten przekaźnik jest sterowany z komputera, chyba że ktoś zdrutował instalację. To nie samochód w epoce gaźnika, tylko już na wtrysku. Każdy nowy samochód ma okres czasu do "uśpienia".
Witam! Chce sobie załozyć emulator wtrysku jednopkt. ale nie moge zlokalizować kabla sygnałowego na którym mam podmpiać emu. Jest to w peugeocie 106 monowtrysk układ bosch.. któa wtyczka odpowiada za sterowanie od ecu i który kabel?? help...
W Peugeotach 406 i 306 do sterowania silnikiem 1,8 16V wykorzystywane były 4 systemy wtrysku. Bosch MP5.1.1, MP5.2, MP7.3 i Sagem SL96. A co do gazu to podzielam zdanie mateo027.
a po odłączeniu przewodu elektrycznego od pompy wysokiego ciśnienia i zbiciu ciśnienia auto odpala w trybie awaryjnym. Nie napisałeś kolego czy on daje się wykasować i po chwili wraca bo to jest błąd ogólny i dotyczy sterowania pracą wtryskiwaczy dlatego jeżeli udało ci się go odpalić to jest właśnie w trybie awaryjnym za to odpowiada PCM nie jestem...
witam, ot dobrze posłuchać mądrego :) :), podaj teraz kod silnika to podeślę jak znajdę w kompie:) schemata sterowania silnika, sollaresie ucz sie bo my wiecznie żyć nie bedziemy, powodzenia Dodano po 4 tak na prawdę to miernikiem zawiele nie zawalczysz, i nie sprawdzaj wtrysków miernikiem bo masz kuku wtedy, a wogóle to daj im spokój to mało zawodny...
Witam, Jaki komputer? To na pewno bledna interpretacja kodu. Sprawdz, czy jest to system Bosch Mono Jetronic A2.2, czy Magneti-Marelli G6. W tym pierwszym przypadku czujnik nie jest podlaczony i nie moze byc bledu czujnika (kod 41). Odczytaj jeszcze raz kody podaj je (kody a nie ich interpretacje). Iskra jest na rozdzielaczu, ale czy jest na swiecach?...
To po co odpina instalację od wtrysków? Jeżeli ingeruje w tę instalację to znaczy że podłącza emulator wtrysków - chyba że masz instalację sekwencyjną ale to zupełnie inaczej działa. Jeśli podłącza się pod przewody zasilajace wtryskiwacze to znaczy, że tam jest jakiś błąd. W mojej instalacji 2 generacji (na wielopunktowym wtrysku z emulatorem bo inaczej...
W większości przypadków wiatrak lata na 1ym biegu po włączeniu klimy bez względu na prędkość W starszych samochodach istotnie tak było, jednak wraz z zintegrowaniem w sterowniku wtrysku funkcji sterowania wytwarzaniem zimna (czyli obsługa spręzarki i chłodzenia skraplacza) o załączeniu wentylatora decyduje wyłącznie ciśnienie za skraplaczem. Ma to...
Moje uszanowanko. Po dwóch miesiącach od zakupu nagle zgasł i nie chciał odpalić. Po godzinnej przerwie zapalił na 10 sekund i zgasł. Błędy to p0201 p0202 p0203 p0204 Instalacja ok, wtryski każdy ma 15.8? prócz jednego, który ma 15,7?, sprawdzone testerem diodowym i sterowanie na wtryski jest. Problem w tym, że nie tryskają a pompa bije 3.4bar, na antyperspirancie...
Witam mam pytanie. mam auto z sondą lambda na gaz. kupiłem używane i nie było zamontowana żadna centralka do regulacji składu mieszanki. auto peugeot 106, silnik 1,1 tu1 czyli wtrysk jednopunktowy mono-jetronic. cntralka steruje tylko wtryskiwaczem nie steruje natomiast zapłonem - zapłon jest autonomiczny czyli aparat->moduł->cewka->kopułka->świece...
W dniu dzisiejszym z racji ładnej pogody pojechaliśmy w góry pospacerować. Byłem w szoku. Palił na strzała zimny czy ciepły jednak podczas jazdy przerywał. Tzn : jadę średnią prędkością i nagle auto zaczyna zwalniać -> puszczam gaz -> dodaję go znów i problem znika. Fak , na jakiś czas ponieważ uporczywie powraca dramat :cry: o braku paliwa nie ma mowy....
Peugeot 306 z 93 roku. Po przekręceniu stacyjki w pozycję zapłon nastawnik przepustnicy zostaje max wysunięty. Gdy odpali obroty zwiększają się i zostaje wyłączony wtrysk paliwa. Obroty spadają, wtrysk się załącza i obroty rosną - i tak w koło. Nastawnik nie cofa się (wymieniony na nowy). Wiem że kiedyś robiłem identiko usterkę w takim sterowaniu ale...
sterować wtrysk peugeot schemat sterować wtrysk peugeot wtrysk peugeot
układ chłodzenia powietrzem analiza spalin lambda compaq 6720s bateria
truma schemat gitarowy przedwzmacniacz lampowy
Zasilacz do orbitreka KH 707 - gdzie kupić? Vestel 17MB97 Blinking 6 Times: Troubleshooting Guide