Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
Witam. Spotkałem się z podobnym problemem w Corolli z podobną instalacją. Wydaje się dość jasne, jeśli przejechał Pan 80kkm na parowniku to niewykluczone, że membrana sparciała (zdarza się niestety) i należy ją wymienić. W corolli były te same objawy, po wymianie membrany jak ręką odjął. A jeśli chodzi o "szumnie nazywany emulator", jeśli ma Pan wtrysk...
Na trzecim garze
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
czym są sterowanie wtryskiwaczy bęzyny(plius czy masa)? MASĄ. jakie są czasy wtrysku bęzyny na wolnych obrotach? 5ms.
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
Panowie, mam problem z samochodem Peugeot 207 2007r 1,4 95KM. Problem polega na zanikającym sygnale sterującym czwarty wtryskiwacz. Wtryski zamienione, problem pozostał. Podmieniony sterownik silnika, problem nadal występuje. Sprawdzona wiązka elektryczna i złącze sterownika, wszystko ok. Sygnał znika czasami po kilku sekundach od uruchomienia. Diagnostyka...
Czujnik wygląda więc na sprawny. Masz tam takie pudełko koło wiatraka ? tam powinny byćprzekaźniki załączania wiatraka (zakładam że jest dwubiegowy). Jeżeli tam OK to niestety tylko ktoś "z kompem" i test elementów wykonawczych. Bo wiatrakiem sterownik silnika ("kalkulator wtrysku" po peżotowemu) steruje.
https://filmy.elektroda.pl/62_1590438288... Proszę o ocenę pracy wtryskiwaczy. Borykam się z problemem strzelania w wydech po puszczeniu gazu. Do sprawdzenia zostały wtryski i sterownik.
Witajcie. Od pewnego czasu borykam się z powtarzającą notorycznie usterką w moim samochodzie z silnikiem 2.0hdi 163KM, która polega na wydostawaniu się ciśnienia wraz z oparami paliwa spod wtryskiwacza. Podczas pracy silnika widać jak delikatnie się dymi z komory gdzie osadzony jest wtrysk. Następstwem tego jest widoczny spadek mocy, nieprzyjemny zapach...
Witam. Ostatnio mam niemałą zagwozdkę dotyczącą mojej 206-stki. Otóż podczas ruszania ze świateł silnik zaczął pracować na dwa cylindry. Winowajcą okazała się cewka zapłonowa. Wymieniłem też świece zapłonowe. (165000km na fabrycznych świecach) Nie mając zbytnio wyjścia musiałem jakoś dojechać do domu ok 100km. Niestety zniszczyło to katalizator i dwie...
Witam Peugeot Partner 2004r, 1,9D - silnik DW8B w dobrym stanie, przebieg 365.000. Coś się nagle wydarzyło i cieknie ropa spod auta, okazuje się, że wycieka spod plastikowej pokrywy paska rozrządu - w miejscach zaznaczonych jako "X" na fotce. Dalej cieknie po rancie miski olejowej i ścieka na asfalt. Pompa wtryskowa i korektor wtrysku sucha, filtr paliwa...
Witam w Peugeot 407 2.0Hdi zwiększa się stan oleju tzn w oleju pojawia się olej napędowy.Samochód pojechał do diagnosty PP2000 odczytane błędy wtrysku.Oraz ich ciśnienie 104,a 3 mają po 96(zdiagnozowane bez wyjmowania z auta nie chcą się podjąć spr. ciśnienia sprężania oraz sprawdzenia wtrysków).Wtryski wymienione na inne i jeszcze gorzej. A co najciekawsze...
Witam ma ktoś czy miał ktoś taki problem z peugeot elystar 2t na wtrysku że odpala ok na starter i na kopa jedzie buta ma jest ok żadnych zastrzeżeń lecz po przejechaniu ja wiem 5 km maxx 10km na pełnym gazie potrafi go zdusić przydusić zaćmić przepraszam nie wiem jak to fachowo nazwać a może ktoś miał taki problem jak go zdusi na ja wiem 5sekund puszczam...
witam wszystkich mam pytanie do ludzi zajmujących się chip tuningiem mam Peugeota mapowanego i egr off wszystko fajnie zaj.... nawet bym powiedział ale : jak mu dam trzeci bieg obroty 1000 i dzida to jak złapie ciąg +/- 1300 to wyrzuca chmurę tak kolo 2000 już nie ma tego efektu czy tak ma być średnio mi się to podoba bo auto w fajnym stanie a dymi...
Witam, pomóżcie. Po wymianie 4 wtryskiwaczy Silnik pracuje gorzej niż na starych, wolne obroty nierówne, wypadanie zaplonu, wtryski zakodowane, podczas jazdy spalanie stukowe, podmieniłem wtryskiwacze na zmianę i teraz mam 2 nowe 2 stare, obroty ok ale spalanie stukowe jest. Dałem nowe wtryski do spr. Mówią ,że w porządku. Dzięki.
Hej wszystkim :) Posiadam Peugeota 107 z silnikiem benzynowym. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwne zjawisko które przybiera na sile. Otóż podczas przyśpieszania, gdy obroty oscylują około 2500 - 3000 i dodaniu gazu więcej jak 1/4 (zwłaszcza przy dodawaniu gazu do końca) słychać dziwny świst powietrza, jakby ktoś otworzył okno delikatnie przy szybkiej...
Witam. Panowie zrobiłem wczytywanie wtryskiwaczy przez pp2000 do sterownika na gorącym silniku, puki silnik ciepły auto paliło teraz odpali i gaśnie po 2 sekundach coś sterownik źle skojarzył. Czy ma ktoś oryginalny wsad do sid807 dla peugeota 308 z 2011 roku zgrany np. przed chiptunningiem. Lub możliwość wgrania wsadu z modyfikacjami typu tunning sprawdzonymi...
Witam. Jak prawidłowo zrobić test przelewowy wtryskiwaczy za pomocą 4 strzykawek i wężyków, a dokładnie chodzi o czas testu i jakie powinny być wartości przelanego paliwa ? Pozdrawiam.
Mam Peugeot 206 1.4 8v benzyna . Po odpaleniu auta na zimnym silniku i dodania gazu zaświeca się kontrolka silnika.Po podpięciu pod kompa pojawia się komunikat mocny sygnał na drugim wtrysku.Świece ,cewka,sterownik i przewody do wtrysków zmienione.Nie wiem co może być przyczyną tego błędu .Pomóżcie Proszę.
Witam wszystkich ! Nie chcę się za bardzo rozpisywać, więc przejdę do konkretów. Z uwagi na zablokowany wał w starym silniku 1.6HDI 112KM 8V, postanowiłem wymienić go na nowy (wstępna diagnoza - pourywane panewki). Znalazłem taki sam silnik założony jeszcze na aucie. Pojechałem, posłuchałem, podłączyłem pod komputer - wszystko wydawało się być ok tj....
Witam problem z peugeot 1.6ehdi .Objawy klepanie na 1cylindrze,brak mocy, mrugajacy,check, ewidentnie padnięty wtryskiwacz, po wymianie na nowy 0 poprawy dalej klepie,leje paliwem.Co może być przyczyną na kompie pokazuję nieznany błąd
W Tym cudzie techniki problem był z jednym z wtryskiwaczy, umarła cewka trzeciego wtryskiwacza. Reszta z korektami w granicach 1,2 - 1,4. Wszystkie sprawdzane na stole probierczym i według firmy sprawdzającej powinny jeszcze sporo normalnie pracować. A że autko przewidziane do sprzedaży to inwestycje po minimum. DPF wyprany, bo też był zatkany, katalizator...
Witam. W tym modelu wentylator chłodnicy sterowany jest przez kalkulator wtrysku a w starszych auta przez czujnik temperatury. Dlatego jego praca jest prawidłowa. Pozdrawiam.
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Jest to sterowanie EGRem.
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
To bardziej żarówka niż led , źle to określiłem , przepraszam. próbówka taka najprostsza. Dodam że tą samą próbówką sprawdziłem sterowanie na wtryski i mryga .
W dieslu nie ma przepustnicy. Jest, ale fakt, zamieszałem, jest na odwrót, w dieslu sterujesz wtryskiem, w benzynie przepustnicą. W dieslu przepustnica to klapa gasząca :)
we wszystkich 206 po 2001r wentylatorami steruje komputer wtrysku a nie czujnik wchłodnicy. w conajmniej 70% przypadków winny jest rezystor.
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Ja wróżką nie jestem wymieniłem elementy które mogą powodować nie działanie wtrysku a co dokładnie jest to trzeba ustalić np. pomiarami. Wtryskami prawie w każdym aucie steruje ECU.
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
Juz wiem o co chodzi. Teraz powstaje pytanie jak sterowac takim elektrozaworem. Pompe mam z wtryskami z peugeota 405 ktory nie posiadal wtrysku sterujacego i potencjometru na dzwigni gazu a jakos ten elektrozawor byl sterowany
trzeci tlok jest aktywowany tylko w momencie duzego zapotrzebowania na moc zebt zapalil sterownik musi zobaczyc cisnienie powyzej 100 bar wtedy aktywuje sie sterowanie wtryskiem
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
mam taki sam problem:( tylko u mnie obroty są na 1200obr/min przy rozgrzanym silniku (ciągle na ssaniu) i wydaje mi się że jest za duże. Co steruje automatycznym ssaniem?? (wtrysk wielopunktowy)
W tym wtrysku nie potrzebny jest emulator. Odcina się stały plus który podawany jest po stacyjce na wtrysk Ecu steruje masą.
Czy to jest ten kod, który wpisuje się na klawiaturkach samochodów citroen, peugeot ? Jeżeli tak to będzie problem bo on blokuje moduł sterujący wtryskiem i zapłonem ( no chyba, że jest ustawiony kod warsztatowy 1111).
To jest system HDI, a wtryskami steruje sterownik. Jak nie będzie ciś. w układzie nie będzie sygnału na wtryskach.
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
Czyli moja ekipa jest ok bo wszystko pochodzi z jednego auta w którym jeżdziło. Pompa+ rurki + wtryskiwacze A może mieć coś wspólnego z kopceniem brak potencjometru na dzwigni gazu oraz wtrysku sterującego? W peugeocie tego nie było.
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
Szukam parametrów czujnika temperatury (do układu sterującego wtryskiem) w zależności od temperatury cieczy chłodzącej.
No właśnie jak nie ubiło wyjścia z procesora co raczej jest rzadkością a dwa jeśli faktycznie tam siedzi TLE6244X to i tak leci cyfrą sterowanie i jakby padł to wszystko. To nie prościej przelutować ten układ niż klonować ECU.
witam powie mi ktoś na którym cylindrze ma być wtrysk sterujący w 406 1,9td układ bosch
BSI nie steruje tym zaworem. Sprawdź napięcia i masy na czujnikach. Wtryski sprawdzone?
Najlepszym rozwiązaniem było by założenie alarmu oryginalnego ale taki trochę kosztuje. Można też ewentualnie założyć alarm bez pilota jeśli auto posiada c.z. sterowany fabrycznym pilotem ale z tego co się orientuje to trzeba go wpisać do BSI czyli bez serwisu się nie obejdzie. :( Można też założyć alarm nie zależny od BSI z własnym pilotem ale odcięcia...
pół sekwencje to masz we wtrysku benzyny :) napisz jaki komputer sterujący reduktor ewentualnie listwy.
Chyba że nie steruje wtryskami bo tam chyba chodzą 1-2,3-4.P
Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Myślałem że tak jest najprościej. Skoro świruje czas ładowania cewki to możliwe że sterownik robi papa i po prostu przestaje cewką sterować i iskra odlatuje do krainy wielkich piorunów to i garnek przestaje pracować a też chyba powinien się czas wtrysku wyzerować. Chodziło mi żeby naocznie brak iskry...
Witam .potrzebuje pomocy . W jakiej kolejności powinni być wtryski w peugocie 406 1.9dt 97r.? Chodzi mi o wtrysk sterujący
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
Albo pokaże albo nie pokaże,uszkodzony jest zawór regulcji kąta wtrysku lub jego sterowanie,a jaki to silnik ?
Cześć, co to może być? Wtrysk benzyna Bosch MEVD 17.4.4 Motronic P057F Urządzenie sterujące statusu naładowania akumulatora P0627 Niskociśnieniowa pompa paliwa U1218 Łączność z urządzeniem sterującym komputera pokładowego (BSI) P0610 Kod centralki silnika P160A Kodyfikacyjne P0420 Katalizator P1338 Nieudane zapłony, zanieczyszczenia P1336 Nieudane zapłony,...
jaki silnik i rodzaj wtrysku?? trzeba sprawdzić pamięć sterownika - jmożesz mieć uszkodzony stopien sterujący silnikiem krokowym - wtedy trzeba naprawić sterownik.
Chodzi mi przede wszystkim o czujnik ciśnienia na szynie Common Rail, bo z niego informacja trafia komputera sterującego wtryskami. Fakt że auto by dymiło (o ile nie masz DPF) jakby odczytane ciśnienie było niższe niż faktyczne, więc można wstępnie założyć, że ta część jest sprawna. Zostaje regulator albo pompa. Chyba, że jest tam gdzieś jakaś nieszczelność.
Błędy są chwilowe i da się je skasować. Po pierwszej próbie uruchomienia ma tylko błąd P1351 ale z tego co się dowiedziałem to dość częsta usterka. Wałek i wał jest zsynchronizowany - przynajmniej tak pokazuje Peugeot Planet. Ciśnienie jest wysokie prawdopodobnie ze względu na brak poboru ON przez wtryski. Silnik RHR. Auto zostało sprowadzone bezpośrednio...
Silnik to jednostka z Peugeota 306: 2.0 benzyna 16v, dwa wałki rozrządu. Włożyłem go do Peugeota 205. Niestety instalacje są inne, w dodatku fabryczny komputer od silnika sterujący zarówno zapłonem jak i wtryskiem, nie działa... Dlatego kombinuję z rozwiązaniem zastępczym...
ewentualnie elektrozawór, który steruje wydatkiem pompy, lub całkowitym przekierowaniem paliwa na powrót. Masz pompę CP1?
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
sterować wtrysk peugeot schemat sterować wtrysk peugeot peugeot wtrysk
mazda skrzynia automatyczny obliczyc winisd ustawienie histerezy junkersie
odkurzacz zsc69fd2 regulator masażer zepter
Gazy w filtrze odwadniaczu typu Fch0 Poziom AdBlue w Peugeot 308 1.6L HDi 2017