Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
cewka jest jako calosc na wszystkie swiece wtyczka 4 pin a z tego 3 pin wykorzystane- plus -zasilanie oraz sterowanie 2 minusami z tego co widze to jest sterowana bezposrednio z centralki
Jaki masz typ wtrysku? Schemat powyzej, MP7.2, nie byl stosowany w TU3 lecz w TU5.
wtryski powinny otwierć sie równocześnie, sprawdź czujnik podciśnienia
Witam, Jaki masz typ silnika? Mam praktycznie cala dokumentacje 106 i nie znalazlem systemu A2.2 w tym aucie, nawet w najstarszych modelach. Pierwszy 1.4 l z wtryskiem, to byl KDX z wtryskiem MA3.0. Pozdrawiam, Georges Typ silnika TU3M/Z (KDY) ,jednopunktowy wtrysk benzyny sterowany elektronicznie Bosch Mono-Jetronik A2.2 . ECM - Bosch 0 280 000 711...
Czy ma ktoś schemat sterowania silnikiem na szybko? Nie mam teraz dostępu do mojego kompa "serwisowego" a potrzebuję coś na szybko sprawdzić. A tam jest pełna sekwencja ?
Po co ci schemat wtrysku jesli wyrwane kable z BSI? Niech szwagier wyjasni, o co mu chodzi. Jesli "powydzieralo" kable, to lepiej niech zmieni wiazke.
Witam, Jaki komputer? To na pewno bledna interpretacja kodu. Sprawdz, czy jest to system Bosch Mono Jetronic A2.2, czy Magneti-Marelli G6. W tym pierwszym przypadku czujnik nie jest podlaczony i nie moze byc bledu czujnika (kod 41). Odczytaj jeszcze raz kody podaj je (kody a nie ich interpretacje). Iskra jest na rozdzielaczu, ale czy jest na swiecach?...
W tym wtrysku nie potrzebny jest emulator. Odcina się stały plus który podawany jest po stacyjce na wtrysk Ecu steruje masą.
co do schematu to zapom nij chyba ,ze napiszesz do producenta :D podaj dokładnie wszystkie dane auta to podeśleci schemat sterowania. Potem omomierz w łapę i do elektronika !!!( jak jest dobry to poradzi sobie) a co do wtrysku to zawsze jest "pełny"..........tylko jednopunktowy, albo wielopunktowy.........:D pozdrawiam Altronik Dodano po 1 aha jak sobie...
Jeżeli masz nowe auto to wtryskiwacz jest sterowany tranzystorem typu MOSFET o znikomej rezystancji złącza, więc daruj sobie uruchamianie wtryskiwacza przez tranzystor, a śmiało bezpośrednio do zasilacza lub akumulatora. Trzeba pamiętać że wtryskiwacz pracuje impulsowo więc nie należy zbyt długo go zasilać. Jeżeli zechcesz to mogę umieścić schemat układu...
Witam poszukuje schematu pinout dla bsm b2 do peugota 206 2002rok na sterowniku sagem s20000 Problem jest nastepujący zgłosił się do mnie klient z uszkodzony sterownikiem od 206 poprosił o zrobienie clona bo poprzedni mechanik stwierdził ze sterownik jest martwy. Zrobiłem klona wywaliłem immo ale auto dalej nie pali brak jest zasilania na bsm na główny...
Mam skuter kibse 50 4t black edition z 2018 roku gdzie w nim znajduje się moduł cdi? Dodano po 36 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W większości skuterów 4T tej klasy moduł CDI (Capacitor Discharge Ignition) umieszczany jest w pobliżu akumulatora, pod siedzeniem lub za przednią osłoną. W przypadku modelu Kibse (lub Kisbee) 50 4T Black Edition z 2018...
Jestem amatorem ale nie uważam auta za centrum świata. Nie wiedziałem po prostu, że tak to wygląda. Nabędę Peugeot Planet ale wiem, że to też trochę potrwa. Miałem nadzieję, że prościej znajdę przyczynę czemu samochód raz odpala a raz nie i dlatego wziąłem się za przeglądanie wiązek kabli. Dodano po 46 georgesgr Jest Pan wielki :) Podchodzi Pan do mnie...
No właśnie że na zimnym silniku pompa nie chodzi. Bezpiecznik ok. Pompa działa na 100 procent (kręci się po podpięciu bezpośredniego zasilania. Prąd do niej nie dochodzi !! Czyli jak mówisz że steruje tym sonda to niby ona kaput ?? Ale to by chyba wyskoczył by błąd sondy co ?? Aha dodam że niedawno wymieniałem wtrysk ( pierwszy z lewej patrząc z przodu...
Nie mam sprawnego benzyniaka aby się samemu upewnić czy wtryski zasilane ma tyle co akumulator daje czy faktycznie te 8v jest wystarczające a padły cztery wtryskiwacze na raz. Po pierwsze, to przy pomiarze wtyczek wtryskiwaczy, miernikiem mierzysz 12V względem milisekundowych impulsów masy ze sterownika. Trzeba super szybki miernik, by te impulsy masy...
Witam wszystkich, Kieruję się do Was gdyż mam problem z autem peugeot 206. Auto kupiłem dwa tygodnie temu i od tygodnia stoi w garażu - auto normalnie jeździło ale pewnego ranka już nie odpalił i do chwili obecnej tak jest. Z tego co zdiagnozowałem to brak iskry, pompa paliwowa podaje paliwo, po wykręceniu świec i kręceniu czuć paliwo czyli wtryski...
Witam Odgrzeję trochę temat. Mam to samo auto z rocznika 98 też z silnikiem 1,0 z jednopunktowym wtryskiem. Walczę już z nim tydzień. Problem podobny tylko nie pali na 1 i 4 cylindrze. Dodatkowo przy wyłączonym kluczyku słychać lekko pompę paliwową (jak przekręcę stacyjkę to na chwile włącza się pompa normalnie, a później znowu delikatnie ją słychać)...
Witam, Baterie nie maja nic do tego, rozebrałem oba kluczyki i w obu były pastylki. Wczoraj pogrzebaliśmy przy pugu. Wszystkie przekaźniki pod deską rozdzielczą na wysokości kierownicy są o.k. (wyglądają świetnie). Okazało się, że u mnie nie ma BSI., schemat od wtrysku 5.1.1 jest o.k. dla mojego auta (jest na elektrodzie). Między skrzynkę z bezpiecznikami...
A co to EDC? Po peugotowsku-kalkulator silnika. Mylisz sie. EDC, to boschowskie oznaczenie systemu wtrysku "common rail". W tym przypadku jest to EDC15C2. "Po peugeotowsku" kalkulator silnika jest oznaczany jest czesto jako CCM (calculateur contrôle moteur). Pozdrawiam, Georges Dodano po 16 Witam serdecznie, Mam stały błąd elektrozaworu EGR. Wymieniłem...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Auto to Peugeot 605 2.0 benzyna, 107 km, na komputerze Magneti Marelli G5 i wtrysku jednopunktowym. Wyjechałem przedwczoraj z garażu, po ok.3 km silnik zgasł podczas jazdy i już nie chciał odpalić. Zabrałem się do roboty, wczoraj cały dzień i dziś z rana i nie znalazłem przyczyny :cry: . A więc tak: Po przeanalizowaniu...
A ja się też podepnę, tylko , że mój problem polega na tym, że mam sterowanie 1 przycisk i 1 dioda docelowo powinien mi przełączyć na gaz jak silnik ma ok90 stC a jest tak, że już dawno osiągnie temperaturę a cały czas jedzie jeszcze na benzynie:( , w tym czase dioda mruga wolno, jak nacisne przycisk to gaśnie i po ponownym wcisnieciu przycisku zgłasza...
Witam... W skrócie historyjka wyglada tak: Odkupilem od klienta samochod do naprawy po jego niby poprzedniej naprawie u jakiegos pseudo elektronika... Generalnie klient mial problemy z immobiliserem (oryginal - klawiatura, kluczyk bez pchelki). Jakis pan Czesio odcial immobiliser i sknocil tym cala robote tzn: - zaplon jest (sterowanie silnikiem, iskra...)...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
(-) jak nazywa się element zaznaczony strzałką na zdjęciu. Jest bliźniaczo podobny do elementu znajdującego się powyżej niego. Problem w tym, że ten dolny jest cały zalany olejem i chyba muszę go wymienić. Są to przepustnice powietrza ciepłego i zimnego współpracujące z FAP-em oraz EGR-em. Na obrazku po lewej zaznaczone są jako elementy nr 11 i 12....
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
Silnik to jednostka z Peugeota 306: 2.0 benzyna 16v, dwa wałki rozrządu. Włożyłem go do Peugeota 205. Niestety instalacje są inne, w dodatku fabryczny komputer od silnika sterujący zarówno zapłonem jak i wtryskiem, nie działa... Dlatego kombinuję z rozwiązaniem zastępczym...
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
auto nie chodzi na 1 i 4 cylindrze tranzystor sterujący z oznaczeniami bosch(34601, 3995, 30051) jaki zamiennik??? poszukuję schematu komputera wtrysku bosch ma 3.0, oraz wsadu do epromu który niweluje szarpanie zimnego silnika.(nr sterownika -0261204051).
sterować wtrysk peugeot peugeot sterować wtrysk schemat sterować wtrysk
metabo szczotki telewizor philips gniazdo antenowe oprawa rtęciowa sodowa
sterownik ładowarki akumulatora sterownik ładowarki akumulatora
Wymiana żarówki cofania Citroen C1 2018 - krok po kroku Niedomykająca się tylna klapa telefonu mPhone - przyczyny i rozwiązania