Witam. Spotkałem się z podobnym problemem w Corolli z podobną instalacją. Wydaje się dość jasne, jeśli przejechał Pan 80kkm na parowniku to niewykluczone, że membrana sparciała (zdarza się niestety) i należy ją wymienić. W corolli były te same objawy, po wymianie membrany jak ręką odjął. A jeśli chodzi o "szumnie nazywany emulator", jeśli ma Pan wtrysk...
Sprawdz wiazke pod filtrem, moglo byc zwarcie i w ECU uwalilo sterowanie tego konkretnego wtrysku
Na trzecim garze
czym są sterowanie wtryskiwaczy bęzyny(plius czy masa)? MASĄ. jakie są czasy wtrysku bęzyny na wolnych obrotach? 5ms.
Błędy są chwilowe i da się je skasować. Po pierwszej próbie uruchomienia ma tylko błąd P1351 ale z tego co się dowiedziałem to dość częsta usterka. Wałek i wał jest zsynchronizowany - przynajmniej tak pokazuje Peugeot Planet. Ciśnienie jest wysokie prawdopodobnie ze względu na brak poboru ON przez wtryski. Silnik RHR. Auto zostało sprowadzone bezpośrednio...
Bartek, a jak ma być? Z przekaźnika podwójnego dostają plus, masę kluczuje kalkulator.
Czujnik wygląda więc na sprawny. Masz tam takie pudełko koło wiatraka ? tam powinny byćprzekaźniki załączania wiatraka (zakładam że jest dwubiegowy). Jeżeli tam OK to niestety tylko ktoś "z kompem" i test elementów wykonawczych. Bo wiatrakiem sterownik silnika ("kalkulator wtrysku" po peżotowemu) steruje.
trzeci tlok jest aktywowany tylko w momencie duzego zapotrzebowania na moc zebt zapalil sterownik musi zobaczyc cisnienie powyzej 100 bar wtedy aktywuje sie sterowanie wtryskiem
https://filmy.elektroda.pl/62_1590438288... Proszę o ocenę pracy wtryskiwaczy. Borykam się z problemem strzelania w wydech po puszczeniu gazu. Do sprawdzenia zostały wtryski i sterownik.
Witajcie. Od pewnego czasu borykam się z powtarzającą notorycznie usterką w moim samochodzie z silnikiem 2.0hdi 163KM, która polega na wydostawaniu się ciśnienia wraz z oparami paliwa spod wtryskiwacza. Podczas pracy silnika widać jak delikatnie się dymi z komory gdzie osadzony jest wtrysk. Następstwem tego jest widoczny spadek mocy, nieprzyjemny zapach...
Peugeot po zapaleniu chodzi równo po paru sekundach zaczyna go szarpać i przestaję na wyświetlaczu pojawią się "DEPOLLUTION system FAULTY " i oczywiście świeci check komputer pokazał takie błędy P0170 wtrysk paliwa stały P0172 wtrysk paliwa mieszanka zbyt bogata Nieciongly Po usunięciu błędów jest spokój na dzień lub na dwa co to może być pomożecie...
Witam, jak do tej pory czytając Wasze posty jakoś sobie radziłem. Mam jednak duży kłopot z wyjęciem wtrysków w 2.2 HDI P 807. Przekręcił się pasek rozrządu o 2 zęby i połamały się dźwigienki. Po stronie wydechu pokrywa zdjęta ale po stronie dolotu kicha. Aby zdjąć pokrywę trzeba wyjąć wtryski, które są przykręcone na śruby. Śruby odkręcone ale wtryski...
Jak w temacie mam takiego peugeota 307 a problem mianowicie taki jak jade z równą predkoscią to szarpie i mam błąd obwód zaworu egr połozenie zaworu zbyt odległe w stosunku do wartosci zadanej. wymieiłem juz : 3 zawory ,od turbo egr i przepustnicy czujnik cisnienia turbo i przepustnice oraz przepływke co robic pomocy :cry::cry::cry:
Witam. W tym modelu wentylator chłodnicy sterowany jest przez kalkulator wtrysku a w starszych auta przez czujnik temperatury. Dlatego jego praca jest prawidłowa. Pozdrawiam.
Witam. Ostatnio mam niemałą zagwozdkę dotyczącą mojej 206-stki. Otóż podczas ruszania ze świateł silnik zaczął pracować na dwa cylindry. Winowajcą okazała się cewka zapłonowa. Wymieniłem też świece zapłonowe. (165000km na fabrycznych świecach) Nie mając zbytnio wyjścia musiałem jakoś dojechać do domu ok 100km. Niestety zniszczyło to katalizator i dwie...
Panowie, mam problem z samochodem Peugeot 207 2007r 1,4 95KM. Problem polega na zanikającym sygnale sterującym czwarty wtryskiwacz. Wtryski zamienione, problem pozostał. Podmieniony sterownik silnika, problem nadal występuje. Sprawdzona wiązka elektryczna i złącze sterownika, wszystko ok. Sygnał znika czasami po kilku sekundach od uruchomienia. Diagnostyka...
W samochodzie PUGEOT 307 2.0 HDI 90km wtryski SIEMENS Na pierwszym cylindrze korekta okolo + 125 % Na czwartym cylindrze korekta okolo - 80 % Na 2 i 3 prawidłowo w granicach 100 % kompresja zmiezona na 3 cylindrach na czwartym nie udalo swiecy odkrecic Kompresja prawidlowa. Na ostatnim cylindrze raczej powinna byc rawidlowa - auto oleju nie bierze itd....
Witam. Panowie zrobiłem wczytywanie wtryskiwaczy przez pp2000 do sterownika na gorącym silniku, puki silnik ciepły auto paliło teraz odpali i gaśnie po 2 sekundach coś sterownik źle skojarzył. Czy ma ktoś oryginalny wsad do sid807 dla peugeota 308 z 2011 roku zgrany np. przed chiptunningiem. Lub możliwość wgrania wsadu z modyfikacjami typu tunning sprawdzonymi...
Witam mam taki problem w moim aucie Peguot Partner po wjechaniu w wyrwę auto zaczęło tłuc ,po podniesieniu na lewarku jak kręcę piasta od strony pasażera czuć opór i unosi się cały silnik ,od strony kierowcy jest uszkodzony przegub i urwana końcówka drążka stabilizatora czy to ma wpływ na drugą stronę auta czy tez uszkodziła się półośka .
mam problem, ponieważ posiadam wyciek spod wtrysku paliwowego i chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób to można uszczelnić. Pozdrawiam
Znowu mechanik nie umi i klient myśli za niego na forum ,bardzo ciekawe. Jak by był problem z immo, to na pewno nie było by tak że jest wtrysk a nie ma iskry. Zalewanie komory spalania i wydechu przy aktywnym immo to pomysł durny. Nie możliwe że jakiś "programista był by tak głupi by tak zaprogramować sterownik a potem to wypuścić na rynek. Ale nie...
Wyżej wymieniony samochodzik gdy osiągnie temperaturę 70st C przy wciśnięciu pedału gazu zaczyna ściskać rurę od turba i gaśnie? Może intercooler jest przytkany?
Hej wszystkim :) Posiadam Peugeota 107 z silnikiem benzynowym. Od jakiegoś czasu zaobserwowałem dziwne zjawisko które przybiera na sile. Otóż podczas przyśpieszania, gdy obroty oscylują około 2500 - 3000 i dodaniu gazu więcej jak 1/4 (zwłaszcza przy dodawaniu gazu do końca) słychać dziwny świst powietrza, jakby ktoś otworzył okno delikatnie przy szybkiej...
Cześć, potrzebna porada techniczna co do listwy wtryskowej Stag. Jak ją mogę samodzielnie wyczyścić, auto od jakiegoś czasu zaczęło mieć problem z przełączeniem z benzyny na gaz. Wymieniałem filtry gazu kompletnie, i nie ma widocznej poprawy. Przełącza się, ale w czasie jazdy później po rozgrzaniu jest dobrze. Wcześniej wystąpił problem, gdy auto przełączyło...
Witajcie. W pompie wtryskowej jest "ustrojstwo" coś jak siłowniczek-korektor dawki paliwowej. Podłączony jest do niego wężyk od kolektora ssącego i działa zależnie od wydajności turbiny. Ów siłowniczek jest wewnątrz nieszczelny, w wężyku pojawiło się paliwo. Jak to fachowo się nazywa, czy da się naprawić, wymienić? Czy da się to kupić? Na zdjęciu zaznaczone...
Jest tak-zapalę, dodaję powoli gazu-nic się nie dzieje. Przybutuję, zapali się check i pojawią się błędy wtryskiwacza nr 1 (dwa-obwód rozwary, zwarcie). Przybutuję jeszsze raz-dodatkowo 3 i 4. Jest też tak, że chodzi na wolnych obrotach, strzeli jakiś przekaźnik w BSI, zapali checka, szarpnie silnikiem i są błędy wtryskiwaczy 1,3,4 (sześć błędów, bo...
Witam, mam zainstalowaną instalację LPG ze sterownikiem Stag-4 Q-box plus, problem polega na tym że sterownik silnika wykrywa mi przerwę obwodu wtrysku paliwa w konsekwencji zapalając Check Engine, najciekawsze jest to że po skasowaniu błędu sytuacja się powtarza ale po przebyciu kilkuset kilometrów i nie jest to w cyklicznych przebiegach. Oczywistą...
Cześć, Problem z silnikiem 1.6 THP EP6DT, Peugeot 207, 2007 rok. Strzelił mi napinacz rozrządu 30 000 km po wymianie. Przed tym, jak strzelił napinacz, silnik zaczął szarpać przy mocniejszym dodaniu gazu i odcinał jeden cylinder. Od razu zdjąłem pokrywę zaworów oraz wymieniłem ślizgi, bo jeden był pęknięty, oraz napinacz. Po ustawieniu wałków na kąty...
kii
Na pewno ten bezpiecznik nie zabezpiecza tylko cewki przekaźnika. Tylko to jest schemat dotyczący sterowania wentylatorem. A jak znalazłbyś schemat od czegoś innego to też byś mógł znaleźć że ten bezpiecznik łączy się z czymś tam jeszcze. Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył konkretnie twojego egzemplarza to potrzebny jest nr VIN (VIS). Tylko że...
Ja stawiam na EGR lub uszkodzony zawór sterujący pracą EGR, zaślepiony będzie przebierał, prawie gasł i podbijał obroty. Do nowych przepustnic był jakiś zmodyfikowany kabel (przejściówka).Wiele razy miałem 2.3 przebierające obrotami, odpięcie wtyczki od zaworu sterującego EGR równało obroty i zapalało awarie silnika.
To bardziej żarówka niż led , źle to określiłem , przepraszam. próbówka taka najprostsza. Dodam że tą samą próbówką sprawdziłem sterowanie na wtryski i mryga .
Jest to sterowanie EGRem.
mam taki sam problem:( tylko u mnie obroty są na 1200obr/min przy rozgrzanym silniku (ciągle na ssaniu) i wydaje mi się że jest za duże. Co steruje automatycznym ssaniem?? (wtrysk wielopunktowy)
Jesli wtrysk posiada przewod oznacza to ze jest z czujnikiem wzniosu czyli z normą spalin euro4 ale wracajac do tematu: dokladnie taki objaw jest jak opisujesz straszne stuki w silniku ze az strach, przy uszkodzonym 2 wtrysku z czujnikiem , 2- liczony jest w peugeotach i citroenach od skrzyni biegow,2 najgłowniejsze i najczesciej spotykane przypadki...
Czyli moja ekipa jest ok bo wszystko pochodzi z jednego auta w którym jeżdziło. Pompa+ rurki + wtryskiwacze A może mieć coś wspólnego z kopceniem brak potencjometru na dzwigni gazu oraz wtrysku sterującego? W peugeocie tego nie było.
W dieslu nie ma przepustnicy. Jest, ale fakt, zamieszałem, jest na odwrót, w dieslu sterujesz wtryskiem, w benzynie przepustnicą. W dieslu przepustnica to klapa gasząca :)
Ja wróżką nie jestem wymieniłem elementy które mogą powodować nie działanie wtrysku a co dokładnie jest to trzeba ustalić np. pomiarami. Wtryskami prawie w każdym aucie steruje ECU.
we wszystkich 206 po 2001r wentylatorami steruje komputer wtrysku a nie czujnik wchłodnicy. w conajmniej 70% przypadków winny jest rezystor.
Juz wiem o co chodzi. Teraz powstaje pytanie jak sterowac takim elektrozaworem. Pompe mam z wtryskami z peugeota 405 ktory nie posiadal wtrysku sterujacego i potencjometru na dzwigni gazu a jakos ten elektrozawor byl sterowany
W tym wtrysku nie potrzebny jest emulator. Odcina się stały plus który podawany jest po stacyjce na wtrysk Ecu steruje masą.
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
sprawdź przewód jasnobrązowy z numeracją 1235,w boczku-progu kierowcy-to sterowanie pompą,ewentualnie możesz ciachnąć bez ceregieli głównego niegasnącego przy rozruchu plusa po stacyjce w jej wiązce-prawdopodobnie niebieski kolor ok.2.5mm.-kolor może zmieniać się w kostce pod kolumną kierownicy.
To jest system HDI, a wtryskami steruje sterownik. Jak nie będzie ciś. w układzie nie będzie sygnału na wtryskach.
Też mnie dziwi, że te 13,8 V jest stałe, jednak co steruje wyłączeniem grzałki ? Patrząc na załączony schemat to grzałka sondy będzie się grzała tak samo długo jak na wtryski będzie przyłożone 13 V- czyli cały czas. Czy tu też się mylę ? Mylisz się. Tak by było gdyby grzałka miała podaną "normalną" masę - tak było w starszych rozwiązaniach. Tutaj masz...
Opis błędów w scantool P0262 i P0201 sterowanie wtryskiwaczem pierwszym (podobny opis dla pozostałych cylindrów) P1327 wykrycie fazy związanej z zapłonem. Walczyłem ostatnio z podobnym przypadkiem. Na początek po pomiarze wtrysków (14-16 Ohm) pierwszy od rozrządu do wymiany(zalany płynem do spryskiwaczy korozja w złączu).Mimo wymiany auto po odpaleniu...
witam powie mi ktoś na którym cylindrze ma być wtrysk sterujący w 406 1,9td układ bosch
Szukam parametrów czujnika temperatury (do układu sterującego wtryskiem) w zależności od temperatury cieczy chłodzącej.
Czy to jest ten kod, który wpisuje się na klawiaturkach samochodów citroen, peugeot ? Jeżeli tak to będzie problem bo on blokuje moduł sterujący wtryskiem i zapłonem ( no chyba, że jest ustawiony kod warsztatowy 1111).
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
BSI nie steruje tym zaworem. Sprawdź napięcia i masy na czujnikach. Wtryski sprawdzone?
Sprawdź dokładnie wiązkę pod filtrem powietrza. Złącze przemyj odpowiednim preparatem. Często lubi się też uwalić kabelek zasilający przekaźnik mocy. (jest on pod sterownikiem wtrysku). Dokładnie posprawdzaj przewody bo miałem kilka takich przypadków i jak sprawdzałem instalację to wszystko grało , klient odbierał auto i po godzinie wracał z tym samym....
Witam .potrzebuje pomocy . W jakiej kolejności powinni być wtryski w peugocie 406 1.9dt 97r.? Chodzi mi o wtrysk sterujący
pół sekwencje to masz we wtrysku benzyny :) napisz jaki komputer sterujący reduktor ewentualnie listwy.
No właśnie jak nie ubiło wyjścia z procesora co raczej jest rzadkością a dwa jeśli faktycznie tam siedzi TLE6244X to i tak leci cyfrą sterowanie i jakby padł to wszystko. To nie prościej przelutować ten układ niż klonować ECU.
Chyba że nie steruje wtryskami bo tam chyba chodzą 1-2,3-4.P
Albo pokaże albo nie pokaże,uszkodzony jest zawór regulcji kąta wtrysku lub jego sterowanie,a jaki to silnik ?
Najlepszym rozwiązaniem było by założenie alarmu oryginalnego ale taki trochę kosztuje. Można też ewentualnie założyć alarm bez pilota jeśli auto posiada c.z. sterowany fabrycznym pilotem ale z tego co się orientuje to trzeba go wpisać do BSI czyli bez serwisu się nie obejdzie. :( Można też założyć alarm nie zależny od BSI z własnym pilotem ale odcięcia...
A jesteś pewien że nie ma iskry ? Wtryskami steruje ci kiedy nie chce palić na te dwa cylindry. Mi w pamięci się utarło że kiedyś coś grzebałem w peugeocie z komputerem magneti marelli. I tam był efekt taki że najczęściej na zimno nie chciał sterować nastawnikiem biegu jałowego. Żeby zapalił trzeba było delikatnie nacisnąć na gaz i trzymać. Sprawdź...
Po co tyle zachodu, przecież cewka i świeca są nowe. Myślałem że tak jest najprościej. Skoro świruje czas ładowania cewki to możliwe że sterownik robi papa i po prostu przestaje cewką sterować i iskra odlatuje do krainy wielkich piorunów to i garnek przestaje pracować a też chyba powinien się czas wtrysku wyzerować. Chodziło mi żeby naocznie brak iskry...
jaki silnik i rodzaj wtrysku?? trzeba sprawdzić pamięć sterownika - jmożesz mieć uszkodzony stopien sterujący silnikiem krokowym - wtedy trzeba naprawić sterownik.
Witam, Proszę sprawdź jak wygląda wtrysk CR. I przyjrzyj się co tam masz. Prócz pompy wysokiego ciśnienia masz również: Ogranicznik maksymalnego ciśnienia, regulator ciśnienia sterowany z ECU, Przetwornik ciśnienia do pomiaru tegoż ciśnienia oraz same wtryski. Może problemem jest regulator ciśnienia, gdyż to on reguluje właściwe ciśnienie. Problemem...
Cześć, co to może być? Wtrysk benzyna Bosch MEVD 17.4.4 Motronic P057F Urządzenie sterujące statusu naładowania akumulatora P0627 Niskociśnieniowa pompa paliwa U1218 Łączność z urządzeniem sterującym komputera pokładowego (BSI) P0610 Kod centralki silnika P160A Kodyfikacyjne P0420 Katalizator P1338 Nieudane zapłony, zanieczyszczenia P1336 Nieudane zapłony,...
Sprawdź podwójny przekaźnik ( on zasila cewki wtrysków 12V). Przedtem , czy jest cały czas kluczowanie wtrysków. Iskra jest cały czas , czy tez ginie?
W blok silnika wkręcone są dwa czujniki temperatury, jeden z nich współpracuje ze wskaźnikiem temperatury, a drugi z modułem sterującym wtryskiem. Przy braku sygnału z tego drugiego miałem objawy tak jak opisujesz.
Ok, żeby nie musieć wymieniać wtrysków, rurek itd. założyłem pompę o tym samym numerze Delphi. Ale pojawił się kolejny problem. Auto na zimno pali tylko na plak i chodzi bardzo twardo - metalicznie. Ma moc, wkręca się na obroty. Kiedyś silnik tak samo chodził i winny był wtrysk sterujący - ale słabo się wkręcał i nie miał mocy. Możliwe, że trzeba ustawić...
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
Chodzi mi przede wszystkim o czujnik ciśnienia na szynie Common Rail, bo z niego informacja trafia komputera sterującego wtryskami. Fakt że auto by dymiło (o ile nie masz DPF) jakby odczytane ciśnienie było niższe niż faktyczne, więc można wstępnie założyć, że ta część jest sprawna. Zostaje regulator albo pompa. Chyba, że jest tam gdzieś jakaś nieszczelność.
ewentualnie elektrozawór, który steruje wydatkiem pompy, lub całkowitym przekierowaniem paliwa na powrót. Masz pompę CP1?
peugeot sterować wtrysk schemat sterować wtrysk peugeot peugeot wtrysk
lista kanałów toshiba backup zulea naprawa telewizora telestar
odkurzacz zsc69fd2 regulator masażer zepter
UPS CyberPower nie działa po wymianie akumulatora Odtwarzacz kaset w wieży JVC nie działa - przyczyny i rozwiązania