Sprawdź czy dochodzi napięcie do żarówek, oraz czy jest masa na lampie
Diagnoza ECM na początek . Bo może słabe ciśnienie paliwa ,zapchany wydech itp a ty będziesz psikał i dmuchał nie tam gdzie trzeba.
Taki odgłos wydaje metalowa uszczelka w układzie wydechowym , tam gdzie jest słabo dokręcony element który ona uszczelnia . Posprawdzaj śruby , nakrętki .
Witam, Jestem posiadaczem 206+ z 2010r, silnik 1.1 60KM, benzyna+LPG (instalacja nowa, montowana w czerwcu tego roku). Mam wrażenie , że ma bardzo słabą reakcje na gaz, słabo przyspiesza, niezależnie czy benzyna czy LPG. W pracy jeżdżę Kią Picanto fabryczny LPG, bodajże 60 parę koni i nieporównywalnie lepsze przyspieszenie. Na jałowym widać nieregularne,...
Mierzysz cisnienie na wolnych obrotach czy na 1500 obr.
Witam posiadam 807 od 2 lat jednakże od jakiegoś czasu auto jest słabsze i bardzo wolno wkręcić go na obroty, jak zlapie już 2 tyś lub wiecej wtedy jedzie w miarę normalnie. Spalanie jest bardzo duze bo w granicach 10-12l. Podczas wkrecania sie na obroty tak do 2 tyś b. Czarny dym jak turbo zadziala dym znika. Jaka może być przyczyna. Strasznie trudno...
Rozumiem (a nie podajesz precyzyjnie), że silnik wchodzi na obroty, ale nie "ciągnie". Jeśli masz taki przypadek, to sprawdź, czy poprawnie zmontowałeś wariator (czy dałeś "ciężarki") oraz w jakim stanie jest sprzęgło odśrodkowe (okładziny cierne, sprężyna i dzwon) a także, czy faktycznie założyłeś pasek napędowy dedykowany do Twego pojazdu. Jeśli natomiast...
Za niskie obroty silnika, konieczne są lżejsze rolki i regulacja napędu. Może też być wydech słabo dopasowany do cylindra i z tego powodu niewielki przyrost mocy + ogromna dziura przed rezo.
Problem rozwiązany. Uszkodzony był rezystor dmuchawy i regulacja obrotów w pewnym stopniu działała, ale obroty wentylatora były dużo niższe niż wynikałoby to z ustawienia. Ze względu na kiepskie łożysko wymieniłem cały wentylator i teraz wszystko działa jak powinno. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy...
Skuter przed wymiana cylindra jezdzil normalnie? Wkrecal sie w wysokie obroty?
Regulator ciśnienia paliwa
Świece nie powodują w HDi trybu awaryjnego. Egr jest tu podejrzanym jak najbardziej, ewentualnie podciśnienie gubi. Poza tym nie bardzo rozumiem aluzję do "francowatych", motoryzacja jest obecnie na równo słabym poziomie, co w przypadku kiedyś bezawaryjnych niemieckich marek razi najbardziej. "Ekologia" panie.... "Ekologia". :cry:
Skoro jest większe to będzie się wolniej kręcić i może być słabsze wspomaganie na niskich obrotach.
Witam, jechałem sobie Peugeotem 207, nagle tracił moc, a obroty spadały w dół, zgasł i już nie chce zapalić. Sprawdziłem iskrę, ale iskra była słaba, więc podpiąłem komputer. Na komputerze pokazał błąd czujnika położenia wałka rozrządu i czujnika wału korbowego. Wymieniłem to, ale dalej brak iskry. Czy ktoś może wiedzieć, dlaczego dalej nie ma iskry.
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Witam Ja na twoim miejscu spróbowałbym jeszcze wymienić przewody zapłonowe, może mają za dużą oporność i iskra będzie słaba. Powodzenia
Witam, mam problem ze skuterem, wczoraj podczas jazdy w pewnym momencie przestał ciągnąć skuter, normalnie chodzi, odpala, lecz nie ma ciągu. Co może być tego przyczyną? Skuter to Peugeot Trekker.
Sprawdziłem ciśnienienie to chyba turbo ma dość bo też na zimnym zaczyna być słabe . Docelowe przy 4000 obrotach 1800 (mbar) zmierzone rzeczywiste 1280 (mbar).
Koło wałka rozrządu na znak a pierwszy cylinder silnika w położeniu ZZ i będzie Ok. Na wszelki wypadek po założeniu paska nie uruchamiaj silnika tylko nim pokręć za pomocą klucza za wał korbowy ( wykręć świece żeby było lżej obracać) - jak będzie coś nie tak to w pewnym momencie się zablokuje - ale nie będzie demolki- wykonać jakieś 8 pełnych obrotów....
Obawiam się że nic z tym nie zrobisz. Za niskie obroty kompresora częsty przypadek w nowszych dieslach.
Przepływomierz pokazuje na wolnych obrotach 280-285mg/suw.Jak sprawdzić gruchę na turbinie?
190-260 przy kręceniu rozrusznikiem. Widzi obroty mimo to nie odpala. Czujnik tez był wymieniany na nowy, zapomniałem dopisać.
Witam. Mam problem z peugeotem 207 1,6 benzyna 109KM 2006. Auto słabo wkręca się na obroty i na wolnych obrotach nierówno pracuje. Wszystko co możliwe przełożone z innego auta i dalej to samo. Z odczytu parametrów wynika, że ciśnienie w kolektorze ssącym jest nieprawidłowe ok 500-600kPa i czasy wtrysków ponad 6ms, a na bardzo rozgrzanym silniku 5,12....
Witam . Mam problem . W aucie występuje błąd -przerwany obwód czujnika paliwa ( czy coś takiego ) . Auto pracuje w trybie awaryjnym czyli do 2900 obrotów , jest słaby . Odpala normalnie . Co to moze być ? Proszę o pomoc .
Wyciągnąłem alternator jest upalony w jednym miejscu na pewno to była przyczyna słabego ładowania. Czekam na uszczelke i założę inny alternator. Dzięki za pomoc
Witam, Posiadam traktorek sobie robiony i miałem w nic prądnicę od C360. Niestety dokonał ona swojego żywota. Ostatnio odpowadzałem samochód na złom, wysłużony Peugeot 405 1.9D i zostawiłem sobie alternator. Ale niestety nie chce mi ładować, zrobiłem podstawe w traktorze i podłączyłem ale nie chce ładować. Dodam że w aucie chodził do samego końca. Coś...
Witam. Proszę o pomoc w podaniu właściwych parametrów, jakie silnik 1.6Hdi 80kW powinien osiągać. Ponieważ chcę zrobić pomiar z programem PP2000 na moim aucie Peugeot 207 1.6Hdi 80kW 2006r, a najbardziej mnie interesuje jak wstaje Turbo czy jest odpowiednie ciśnienie względem obrotów. Szukam i chyba za słabo na necie nie mogę znaleźć. Czy jest moc w...
Witam wszystkich. Szukam schematu peugeot 406 2,0hdi. Problem polega na zmianie obrotów silnika po naciśnięciu hamulca i przygasaniu kontrolki airbag. Podejrzewam słaby kontakt do masy lub jakiś problem w kostkach.
Sprawdź wgl czujnik oleju, bo być może właśnie na niższych obrotach wartości prądu są za słabe i nie przewodzi, a jak dasz mu w palnik, wartości wzrastają i lampka się zapala. Bardzo możliwe że pompa oleju coś nie domaga. Względnie źle sprawdzasz poziom oleju.
Odświeżę temat, może komuś pomoże rozwiązanie identycznego problemu u mnie: 307 2004 2.0 Hdi 107 FAP Na zimnym silniku bardzo słabe wchodzenie na obroty (max. 2400), klekot, biały dym z rury, wysokie spalanie. W momencie, gdy auto osiągało temperaturę z połowy drugiego pola (60-70 stopni), wszystkie parametry wracały do normy: przyspieszenie, wchodzenie...
Czy to wystarczy i na jak długo czas pokaże...Nie mam jednak przekonania, że to była tylko jedna przyczyna tak słabego startu tego silnika. Po minucie, dwóch pracował idealnie. Na starcie zawsze był problem, potem te skoki obrotów i idealna praca.
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
Witam Jak w temacie mam problem z moim peugeotem. Od jakiegoś czasu auto bardzo słabo odpala na zimnym silniku , nieraz trzeba kręcić z 5 minut. Podczas próby odpalenia z rury wydechowej wydobywa się dym i czuć nie spalony olej napędowy. Jeśli już uda uruchomić auto obroty na biegu jałowym falują potrafi sam zgasnąć. Znajomy kupił niedawno interfejs...
Czy mógłbyś opisać dokładnie sposób regulacji za pomocą woltomierza? Ja na razie znalazłem tylko opisy z użyciem boxa. Box to jest to samo co woltomierz, mierzy napiecia i zamienia na odczyt diodowy (zrobisz na LM3914 i 10 LED). Schemat znajdziesz na autokaciku. Ja uzywam woltomierza analogowego na zakresie 3V (napiecia na DIN5 sa od 0 do ok. 3,5V)....
Witam. Pacjent peugeot 407 2,0 hdi 16v RHR. Wyciek paliwa z przelewu. Wymienione oringi, wężyki, powrót do zbiornika drożny. Paliwo leci po krućcach przelewu(najsłabszy punkt) paliwo pojawia się na wyższych obrotach. Mial ktoś podobny problem z taka usterką. Pozdrawiam i prosze o pomoc Dodam ze przelewy sprawdzone. Wtryski na pewno ok. Silnik nie posiada...
Diesel ma za to dwa razy większy moment obrotowy. Dużo też zależy od silnika, bo każdy różni się nieco charakterystyką mocy i momentu. W common railu komputer odcina moment obrotowy, ogranicza emisję i różnego rodzaju strategie sterowania zamulają silnik. Charakterystyka momentu obrotowego zazwyczaj jest płaska w zakresie 2000—3000 RPM, a moc maksymalna...
To jest właśnie nowy akumulator z gwarancją, prosto ze sklepu , ma więcej amperogodzin niż stary ,ale sprzedawca powiedział że auto powinno poradzić sobie z ładowaniem. Nie wiem czy moje rozumowanie jest dobre , ale mam pewną koncepcję : auto ładuję akumulator dopiero na wysokich obrotach , trasa pokonywana przeze mnie codziennie to głównie odcinek...
Sprawdź silnik dmuchawy na akumulatorze z auta a nie na jakimś małym akumulatorze. Jeśli silnik nie zadziała prawidłowo, to albo sprawdź szczotki silnika albo zmień na inny, sprawny. Mam nadzieję, że w aucie wymieniano filtr pyłkowy-kabinowy i regulator obrotów dmuchawy nie został dodatkowo uszkodzony przez "zabity brudem" filtr.
Witam, Prosiłbym o wartość kątu wyprzedzenia zapłonu dla poszczególnych prędkości obrotowych w silniku XU7JP4. Powodem zainteresowania się kątem wyprzedzenia jest słaby dół, falujące obroty i zadławienie podczas ruszania oraz wartość kąta na poziomie 40 - 44.
Mi skutecznie taką pompę naprawił spec z okolic Bielska. Słabo widzę konwersję na mechaniczną pompę z uwagi na problem ze stabilizacja wolnych obrotów przy zmiennych obciążeniach. W samuraju 1.9D miałem robiony swap z Epica na Boscha, ale tam jest proste żelazo.
Odpala zawsze dobrze, bez sondy jedzie jakby lepiej,map działa od 350- do atmosfery. Zauważyłem że po odpięciu potencjometru auto nie ma wolnych obrotów ale za to znacznie lepiej idzie i moje pytanie o jakieś parametry aby go zmierzyć.
No w końcu. Trzeba było od razu napisać że nie ma wolnych obrotów. Przyczyna to np zły sygnał z tps, zły krokowiec, przetarta wiązka. Co do "duszenia" to kto to wie. Słabe ciśnienie na listwie, zapchany wydech, przestawiony rozrząd itd. Potrzebna diagnoza a nie zgadywanie.
Jetforce rocznik 2006 na wtrysku, po pierwsze bardzo ciężko odpala jak jest zimny-kręci rozrusznikiem bardzo dobrze, łapie na sekundę i gaśnie, trzeba go kilka-kilkanaście razy próbować odpalić aż się uda, na ciepło lepiej ale i tak słabo. Po drugie-jak juz odpali to ma bardzo nierówne wolne obroty-falują raz mniejsze raz większe. Świeca wymieniona...
Witam Szanownych Forumowiczów. Podobny wątek pojawił się już na tym forum lecz mój problem z 406 HDI jest nieco inny. Pojawiły się metaliczne, wyraźne i całkiem głośne stuki w okolicach głowicy, pompy wtryskowej (silnika) po lewej stronie patrząc od przodu auta. Pojawiły się nagle, gdy odpaliłem auto aby wyjechać z myjni. Zastanawiające jest jednak...
Witam dzisiaj miałem podobny problem peugeot nie odpalał w ogole a jak odpalił to w czasie jazdy powyzej 2500 obrotów gasł podłączyłem peugeota 607 2.2 hdi do kompa i wyszło że słabe ciśnienie na listwie wtryskowej filtr paliwa wymieniony . wyciągneliśmy regulator ciśnienia paliwa wyczyściłem filterek na nim włożyliśmy i po paru razach kręcenia auto...
Zaznaczam od razu że nie znam tego modelu samochodu , ale u mnie wentylator od razu pracuje na 3 biegu i cały czas przy włączonej klimie. Jeżeli nie działa dobrze wentylator tzn. na pełnych obrotach , to klima działa słabo albo wcale . Dopiero po osiągnięciu ok 60 km/h klima działa bez wentylatora. Może masz uszkodzony wentylator i po prostu nie wyrabia...
Tak silnik taki słabszy. Dopiero jak złapie 3 tyś obrotów to jedzie ale trzeba do oporu gaz wciskać. Wcześniej tak nie było. Aha a czy mogę przejść z oleju mineralnego na półsyntetyczny ?? Zbliża się czas zmiany a właściciel powiedział że jeździł na mineralnym, lecz ja bym wolał na jakiś półsyntetyk tylko nie wiem czy można ?? Co polecacie ?? Pzdr
Witam Błędy pojawiły mi się tylko raz gdy samochód stał długo na parkingu DS5 1,6THP 200KM. Dotyczą powolnego lub nieprawidłowego poruszania się silnika elektrycznego systemu otwarcia zaworów dolotowych Velvetronic w tym wałka systemu Velvetronic lub usterki czujnika który w moim przypadku jest w silniku. Ze względu, że samochód ma włączone opcje palenia...
Witam. Peugeot 307 cc 2.0 16v 177km. otóż auto nie ma siły. Nowa głowica, nowy rozrząd-ustawiany na blokady. Błędów w ECU brak. Auto dziwnie chodzi na wolnych obrotach (jakby się zalewało). Po demontażu świec na 1,2 i 4 cylindrze są czarne- osmolone. Na 3 cylindrze świeca biała w normie.
Ok, żeby nie musieć wymieniać wtrysków, rurek itd. założyłem pompę o tym samym numerze Delphi. Ale pojawił się kolejny problem. Auto na zimno pali tylko na plak i chodzi bardzo twardo - metalicznie. Ma moc, wkręca się na obroty. Kiedyś silnik tak samo chodził i winny był wtrysk sterujący - ale słabo się wkręcał i nie miał mocy. Możliwe, że trzeba ustawić...
Dzięki za szybką reakcję. Gaźnik był czyszczony, filtr powietrza również, świeca pewna z innego skutera, rolki są niezużyte (jak cała mechanika skutera). Gaźnik jest Dellorto 17,5 - tu myślałem że powinien być większy, ale ok. Co do blaszki na wariatorze - mówisz o tej jakby osłonce na 3 śruby pod którą jest o-ring? Ale i tak skuter ma problem żeby...
peugeot słaby peugeot obrót obrót peugeot
pikanie radia citroen ogrzewacz przepływowy biawar instrukcja video panasonic
pioneer winda bateria milwaukee
Zamiennik tranzystora RF do pilota bramy 433,92 MHz: MMBT9018, 2SC3356, BFR93A, BFS17A De’Longhi Dedica Style – wpływ ilości kawy w kolbie na przepływ, wycieki i ekstrakcję