Launcha x431 na ten przykład.
Więc jeżeli tester jest pewny to masz usterkę.
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Są dwie opcje. Podłączyć tester albo oddać do mechanika. NIe resetować klemami ,kablami chyba że chcesz go spalić.
Czyli wciskanie pedału gazu nie ma tutaj żadnego znaczenia; przepustnica nie bierze udziału w sterowaniu prędkości obrotowej silnika ( poza wyjątkiem trybu przepustnicowego w razie awarii systemu wzniosu). Chcesz zmierzyć kompresję, musisz zapiąć tester który wysteruje silnik wzniosu zaworów do pomiaru kompresji. Nie znam dobrze procedury w PSA.
Sonda nie ma wpływu na skład mieszanki? Oczywiście że ma. Ale ma też wpływ wiele innych rzeczy. Jak np MAF,EVAP,NTC ,dziura w dolocie itd. Trzeba wziąć tester ,i posprawdzać parametry.Trzeci raz już ci to piszę. Wydawało się oczywiste, że trzeba przynajmniej sondę wymienić. Nie jest to oczywiste . Znowu ktoś ci nagadał głupot.
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Lexia Planet / Proxia - dostępny choćby na allegro.
Tak, a w benzynie wytnij kata i wstaw strumiennice. Zamiast Airbag wstaw rezystor, zamiast maty emulator. Zaslep EGR. wyjmij przepływke wstaw rezystor. Macie jeszcze jakies pomysły? Pisze o DPF i Fap a reszty jak air bag i tp. nie toleruje oszukaństwa.Wymuszone wypalanie jest extreme dla silnika i jak pisałem i tak na długo to nic nie da.Jak coś poważnego...
Cena to pikuś ale po co ma mi leżec w kącie mam tester który wymiata mi dobrze grupę PSA chodzi mi o kodowania sterowników czy to coś zrobi jakąkolwiek zmianę w konfiguracji czy lepiej kupic dobry programator i podchodzic z drugiej strony przez podmiany softu Widać, że ten Twój tester nie wymiata Ci tak dobrze grupy PSA jeżeli nie możesz przeprowadzić...
Też mam taką bestie stoi pod chmurką i jeszcze się nie zdarzyło żeby w zimie nie zapalił ale aku co trzy cztery lata wymiana a twój to już kaput weź aku do sklepu gdzie mają tester i ci sprawdzą a ew później rozrusznik lub przewody bo jak aku słaby to nawet świec dobrze nie nagrzeje jak masz Miernik to zobacz do ilu spada napięcie podczas kręcenia bo...
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
WIDZĘ ŻE jesteś z angli, każdy tester oszukuje we francuskich autach. błąd to jest poduszka kierowcy, czyli zwijacz ,bo nie działa tobie też klakson, błąd napięcia pasa wystąpił , bo nie skasowałeś błędu po odłączeniu jej przy włącząnym zapłąnie, wnioskuje że nie masz komputeza na stałe, nie szukaj po prawej stronie. pozdawiam.
Tak z ciekawości jaki to tester zakupił ci szef ? bo 14 tysiecy to już można niezły kupić. Wiekszość parametrów można odczytać i słabszymi może podaj co tam ci komp wskazuje. a z tym samochodem już łączyłem sie przez Braibee, lunchem, kts 650 i zawsze któryś parametr coś tam podpowiadał od czego zacząć bo szukając w ciemno to strata czasu. Co do wtrysków...
podłącz tester i sprawdź co sie dzieje Zrób diagnostykę SCR
Skoro masz kreseczki to albo czujnik albo tester za słaby.
Kolego, nawet dużo droższe testery niż Lexia, PP2000 mają nieraz problem z diagnozą grupy PSA a ty śmiesznego ELMa polecasz?
Tak na szybko to brak komunikacji ze pompką eolys albo koniec płynu. Tester i disgnoza.
Nie moge sprawdzic podłaczylem pod gnoazdo OBD urzadzenie MUCAR CDL20 jest na nim zasilanie ale nie wykrywa auta Podpiąć pod tester który jest droższy niż taki którego zakup odpowiada cenie usługi.
Aktualizacja, wszystko śmiga lecz pojawił się problem z fotelem pasażera, masaż jest, ale nie działa podgrzewanie. Tester diagnostyczny wywala "błąd łączności z kalkulatorem przedniego prawego fotela", gdzie popełniłem błąd lub co zweryfikować, żeby zadziałało?
Diagnoza była "Autel Maxi Ultra", dobrze ogarnia elektrykę i hybrydy, sprawdzałem to wcześniej. Mam wprawdzie tester Lexia, ale już nieco leciwy i elektryki nie ogarnia. Dla wyjaśnienia sprawy podaję, że sam alternator na stole probierczym ładuje. Na każdej fazie jest około 200 V. Stawiam na falownik, ponieważ przewód do ładowania 12 V wychodzi z falownika,...
Witam, mam pytanie, pacjent Peugeot 207. Świeci mi się kontrolka airbag, tester pokazuje błąd: - 6A0 wyzwolenie wstępnych napinaczy pasów bezpieczeństwa, - nie rozpoznano - stały Ktoś wie, co jest grane? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeota 207? 2007 AI: Czy w ostatnim czasie były jakieś naprawy, wypadki lub modyfikacje, które mogłyby mieć wpływ...
Czujniki ciśnienia się podstawia, pomiary mimo że dobre niewiele wnoszą. Na czujniku powinno być zasilanie około 14 V anie mniej niż 9. Wentylator w tych samochodach załącza się w rytm ciśnienia na HP, gdy jest niskie to wentylator stoi. Klima nie ruszy jeżeli jest jakiś błąd w sterowaniu, przykładowo błąd czujnika parownika. Trzeba mieć tester aby...
zmierzyłem napięcie zasilania i sterownik podaje tylko 0,02 V, a nie 0,45 V To teraz sprawdź jakie napięcie wystawia sterownik na drugą sondę.Bo bias voltage dla sond nie jest "sztywny " i nie zawsze wynosi 450mV. mierzyłem przy samym sterowniku, przy wtyczce i to samo pokazywał tester po włączeniu zapłonu Musisz jeszcze wykluczyć wiązkę ,a dodatkowo...
Czy jest ktoś, kto może mi pomóc w tej sprawie? Tak jest. Będzie to diagnosta w najbliższym warsztacie. Pojedziesz tam ,podłączy on tester ,powie ci mniej więcej o co kamam i zabierze od ciebie za to hajsiwo.
Kanal dolotowy do wyczyszczenia. Lub uszczelka do wymiany. Wszystko byłoby OK tylko tester wyraźnie wskazuje błąd elektryczny cewki. Mogą być też dwie usterki.
Ok to muszę z mechanikiem pogadać, żeby tak zrobił. Ja dzisiaj podpiąłem taki tester akumulatora/alternatora i ta górna czerwona kontrolka oznaczająca niewłaściwa pracę alternatora raz po raz zapalała się i gasła. Robiłem test bez obciążenia i z obciążeniem włączyłem wszystko i ta kontrolka też raz po raz się zapalała. https://obrazki.elektroda.pl/9778474500_...
A jest wiazka obok, wisi? Jak nie ma to może kto co przekładał. Podłącz tester .
Oferuję usługę diagnostyki i naprawy zbiorników/pomp AdBlue z grupy PSA: Peugeot, Citroen. Przykładowe numery części: "12678023", "9818630780", "9813676800", P1001565. Jeśli pojawił Ci się błąd jak w tytule ogłoszenia P20E8 (P20E9, P21C5)- niskie ciśnienie mocznika oraz kontrolka "SERVICE" oraz "UREA" to mogę to naprawić bez konieczności wymiany zbiornika...
Witam, pacjent to Peugeot Boxer III 2,0BlueHDI oznaczenie silnika DW10FUD. Mam problem z wentylatorami chłodnicy. Na postoju z wyłączoną klimą wentylatory stoją niezależnie od temperatury (sprawdzone do 110st), po włączeniu klimatyzacji działają normalnie 1 i 2 prędkość. Podczas jazdy po przejechaniu 500m niezależnie od temperatury silnika załącza się...
Ten tester nie jest taki super. Odczytaj to planetem albo czymś innym normalnym. A najlepiej to sprawdź zasilanie ,wtyczkę ,wiązkę i to co pokazuje MAP na zapłonie. Mnie też się kiedyś nie chciało pewnego czujniuka sprawdzać a wiązka była przetarta i usterka sporadyczna.
Immo? Tester i podejrzyj parametry .
Witam Peugeot Expert 2.0 HDi 120 km, 2008/9 rok, silnik RHK, VIN VF3XURHKH64228972 Nie załącza się wentylator chłodnicy wolny bieg (wentylator sprawdzony na krótko i działa), drugi wentylator załącza się przy około 110 stopniach. Klimatyzacja nie działa, podejrzewam, że jest pusta, przekaźnik w kabinie tyka. Przekaźniki w skrzyneczce na przednim pasie...
Wygląda to na problem z BSI. Najlepiej Diagboxa podłączyć bądź jakikolwiek tester diagnostyczny
co to może być innego? Wszystko. Dziura w dolocie ,uszkodzona przepustnica,itp.Potrzebny tester i diagnoza.
Najlepiej było by podļaczyć tester i sprawdzić czy oprogramowanie sterownika pozwala na odczyt statusu regeneracji . Poza nim o regeneracji mogą świadczyć temperatury na sondach , podwyższone obroty biegu jałowego , i kilka innych . Poza tym filtr przy wypalaniu jak sama nazwa mówi zapala sadzę żeby ją wypalić i to raczej normalne zjawisko . Można...
Chyba jednak ta uszczelka pod głowicą jutro jeszcze kupię raz tester i sprawdzę
(at)ElektrodaBot Ok, dzięki za pomoc! Mogę znaleźć arkusz danych dla HUF75344G3 tutaj . Rozlutowałem go i przetestowałem za pomocą dobrze znanego, otwartego "testera tranzystorów" i pokazuje on, co następuje: https://obrazki.elektroda.pl/2797564200_... Identyfikuje go jako BJT, chociaż z poprzednich informacji jest prawie pewne, że to MOSFET......
Podłącz tester i sprawdź, czy w parametrach widzi to samo. Jak widzi ok, cały czas około 90 stopni, to do sprawdzenia wiązki.
Dzisiaj się spotkałem z tym problemem i wyświetlił się właśnie błąd F4BA i P151A po wymianie kolumny kierowniczej. Problemem okazała się szara wtyczka w kombajnie pod kierownicą. Wystarczyło ją spryskać sprayem i poruszać. Wcześniej samoczynnie włączały się światła pozycyjne i wycieraczki. Auto nie odpaliło (Berlingo 2011). Nie było też komunikacji...
Nie ma żadnych przekaźników . Zasilania sprawdź na złączu pompy pod obciążeniem np żarówka H4. To znaczy główne zasilania,masy i po zapłonie. Jak tutaj jest dobrze to masz uszkodzoną dalej pompę albo ta twoja zabawka pokazuje głupoty. Podłącz normalny tester markowy albo planeta.
Zły tester ,zły diagnosta, albo błąd dotyczy DPF.
No to powodzenia. Musi być prawdziwy tester a nie imitacja.
Cześć. Udało ci się rozwiązać problem? Mam taki sam przypadek - Peugeot 301. Ten sam problem. Błąd komunikacji z sterownikiem NOX. Zmiana sondy z sterownikiem, sprawdzenie instalacji (brak zwarcia, napięcie 12v, brak przerwy). Auto podpięte pod KTS`a i błąd komunikacji z sterownikiem NOX - bez względu co robię ten sam numer i opis błędu. Podłączony...
Witam, Widziałem mnóstwo podobnych tematów na forach, ale żaden nie opisywał do końca mojego przypadku albo jak był taki, to niestety nie było rozwiązania. Skąd przyszło ci do głowy że może być rozwiązanie takiego problemu bez jakiejkolwiek diagnozy? Może na forum wróżbitów. Tester i diagnoza przez normalnego mechanika to jedyne rozwiązanie.
Czyli szkoda zachodu żeby kupować tak jak pisałem wyżej jakiś tester diagnostyczny lepiej go odstawić na ławecie i niech to ktoś zrobi mając sprzęt i podnosnik
Witam mam problem z Peugeotem 3008 2 2018 rok, mianowicie szyby działają tylko osobno z każdych drzwi ale z panelu sterowania drzwi kierowcy działa tylko szyba kierowcy. Podmieniałem panel sterowania i nic nie pomogło. Błędy jakie są zapisane to U1F1A (Lin- bus nieprawidłowa komunikacja w module drzwi kierowcy) tester to Hella Guttmann. Moje pytanie...
Uszczelka pod głowicą? Kup tester i sprawdź czy masz spaliny w zbiorniku wyrównawczym.
Za stary sprzęt do od odczytu. Niestety albo porządny DB, albo tester wmiare z nowym oprogramowaniem. Skąd jesteś?.
tester peugeot tester diagnostyczny peugeot tester gutmann
mierzenie pojemności baterii excel formularz wyboru laptop lenovo klawisz funkcyjna
szukacz sygnału interfejs multidiag
Largest Garment Steam Pressers: SpeedyPress 100HD, Ultra XL, Industrial Ironers Up to 130 Inches Yamaha RX-396 – prawy kanał przerywa, raz głośno raz cicho, po nagrzaniu działa poprawnie