Z doświadczenia na 99,9% FSK Wedle rozpiski z Key Toola miałbym inne zdanie. Najpewniej po vinie sprawdzić. Pozdr.
Jak nie ma? Wszystko robi, a jeżeli dodam, że kasuje crasha w VW... W fordach programuje szprycki..
Więc jeżeli tester jest pewny to masz usterkę.
COM2000 lub COM2003 uszkodzony. Jeżeli wymienisz na odpowiedni po VIN, nie wymaga dodatkowych czynności. Oczywiście temat do potwierdzenia odpowiednim testerem (DIAGBOX)
Witam Dziękuję bardzo za tak szczegółowe przedstawienie sposobu zmiany języka. Sposób jest bardzo łatwy do wykonania, w świetle tego nie mogę zrozumieć metody zmiany języka podanej przez Chińczyka. Jeszcze raz bardzo Panu dziękuję
Launcha x431 na ten przykład.
Np planetem albo jakimś porządnym innym testerem.
Chińskie klony na aliexpress znajdziesz i tak jest to cena do funkcji najlepszeg rozwiązanie do grupy psa, lexia to był soft do starych aut, do nowszych diagbox i działa to na tym fejsie
Jaka diagnoza? Podpinany tester?
Więc jak najlepiej wyczyścić, czyścidłem chemicznym , palnikiem wypalać czy testerem. A jak nie pomaga?
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
Skoro masz kreseczki to albo czujnik albo tester za słaby.
Trzeba ten samochód zdiagnozować jakimś normalnym testerem
A jest wiazka obok, wisi? Jak nie ma to może kto co przekładał. Podłącz tester .
Spróbuj innym testerem, część testerów traktuje BSM jako podsystem BSI, a część diagnozuje osobno. Wtedy można poczytać info. Jaki problem jest w tym BSMie?
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Witam posiadam tester kodów migowych jak w podanym linku, http://motoryzacyjna.pl/p25719-tester-ko... niestety zawieruszyła mi się instrukcja z opisem znaczenia poszczególnych kodów, itp. Czy ktoś dysponuje takimi informacjami lub jest w stanie podać mi źródło ? Pozdrawiam
Bez testera nic nie zdziałasz.
Tak na szybko to brak komunikacji ze pompką eolys albo koniec płynu. Tester i disgnoza.
Dociskanie nic nie daje. Równie dobrze może być taśma w COM. Diagnostyka tylko testerem nie żelazkiem.
Temat uważam za zakończony.
Sprawdz temp silnika i powietrza testerem, szczelnisc evap
Podgląd temp silnika testerem
Poprostu w innych podobnych postach przeczytałem ze francuskie auta nieraz przekłamują i mylą poduszki pasażera z tymi w kierownicy. No nie wiem,bardziej to nie przeznaczone do tego celu "testery".😂
Wygląda to na problem z BSI. Najlepiej Diagboxa podłączyć bądź jakikolwiek tester diagnostyczny
Jak wygląda taki tester ?
podłącz tester i sprawdź co sie dzieje Zrób diagnostykę SCR
Skoro sterownik załącza wentylator, termostat jest nowy, nowe czujniki, układ dobrze odpowietrzony i nie popełniono żadnego błędu przy montażu to pozostaje pompa (mała wydajność) lub mało sprawna chłodnica. Przydałoby się odczytać testerem aktualną temperaturę i co się dzieje w układzie.
Lexia Planet / Proxia - dostępny choćby na allegro.
Adaptacje robisz testerem oczywiście.
Pin dostaniesz z serwisu, i jest taka sugestia, abyś tam odstawił to auto, bo zabawy z testerami jak widzisz, źle się kończą, z całym szacunkiem, trochę się boję, iż sobie nie poradzisz.
Przejechać sie z testerem i zaobserwować jakie anomalie skłaniają sterownik do pracy "w tym trybie". Jakie błędy zapisuje?
Tak testerem diagnostycznym wysteruj.
Gniazdo to sterowanie alternatora. Nie znam posczegulnych pinó ale na stole raczej nie da sie sprawdzić bez odpowiedniego testera. Alternator ten sterowany jest ze sterownika silnika
Może jakiś tester podpiąć ?
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
Są dwie opcje. Podłączyć tester albo oddać do mechanika. NIe resetować klemami ,kablami chyba że chcesz go spalić.
Immo? Tester i podejrzyj parametry .
Diagnostyka bsi testerem potrzebna.
Czy po takim zgaśnięciu to odpala beż problemu?. Piszesz że diagnozowany testerem i brak błędów, jaki to był tester?.
Co robić? Podłączyć pod tester.
BSI uszkodzone lub manetka. Tester, sprawdzić co się dzieje.
Chyba jednak ta uszczelka pod głowicą jutro jeszcze kupię raz tester i sprawdzę
Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo , tylko w jednym momencie stracil moc i wylaczylem samochod I nie będziesz miał komunikatu. Cyrki robią się po czasie, i wychodzą pod obciążeniem. Błędy czytamy testerem a nie a wyświetlacza na desce.
Witam podjedz do warsztatu i zrób diagnozę silnika testerem.
Bsm steruje alternatorem. W parametrach swojego profesjonalnego testera masz podgląd zapewne napięcia jakie widzi ECU, bsi możesz sprawdzić podczas jazdy.
A był podpięty pod jakis tester diagnostyczny?
Przepustnica jest zasilana z ECM i żadna skrzynka nie ma nic do tego. To jakiś nalot a problemem może być sam przekaźnik już ci pisałem. A poza tym błądzisz bo to nie skrzynka a BSM. Do tego nie zrobiłeś diagnozy testerem.
można to aktywować testerem DIAG2000
Jeśli błędy pojawiają się po zmianie biegów to może wina przełącznika http://www.peugeotlogic.com/workshop/wsh... ogólnie o BVA można poczytać na http://www.peugeotlogic.com/workshop/bas... pod zakładką Transmissions
Testerem diagnostycznym.
To nie jest takie proste w tym samochodzie, bez testera diagnostycznego ciężko coś stwierdzić
PP2000 to tester serwisowy Peugeota
Podłącz pod tester PP2000
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć auto do komputera i zrobić diagnostykę dachu . Najlepiej zrobić to testerem fabrycznym peugeota . Prawdopodobnie uszkodzony może być któryś z czujników , ale pewności nie ma bez diagnozy komputerem .
Bezpieczniki na początek do sprawdzenia. Jakiś tester masz?
Odczyt wartosci dobrym testerem tylko
Układ chłodzenia bardzo ładnie się diagnozuje bez testera będzie ciężko, także zapraszamy.
Tester diagnostyczny podpowie co boli.
Kostka jak od zwykłego testera diagnostycznego i jakąkolwiek kostkę podłącze to wszystko działa normalnie
Jeśli do Peugeota i w okolicach 400-500zł to kup Lexia bo to sprzęt dedykowany do grupy PSA (Peugeot i Citroen). Będzie przeszczęśliwy.
No to powodzenia. Musi być prawdziwy tester a nie imitacja.
Samemu owszem jeśli posiadasz tester PP2000.
Do Volkswagena/Audi/BMW można oficjaklnie kupić oprogramowanie nawet do 2004 roku. Do Peugeot/Citroen tylko testery do wersji "5", w dodatku działające z 50% skutecznością. Opieram się na aukcjach www.allegro.pl
mial na mysli to ze wielu tutaj specjalistow i kazdy z nich w samochodach siedzi od dziecka... kolego smiglo19900 czy chcesz go przeczytac? (tester?)
Pin do auta i Diagbox lub markowe testery Gutman napewno dopisze.
Moja sugestia jest taka żebyś za pomocą "dobrego" testera wykonał procedurę WYMIANY GŁOWICY. Silnik ,a raczej sterownik jest bardzo wrażliwy na różnego rodzaju zmiany (remont silnika) Pozdrawiam
Z pomocą miernika jego oporność lub za pomocą testera pętli IMMO
to już wyższa szkoła jazdy-tester Diag2000
Jesli masz klimatyzacje to normalne. Do diagnostyki tylko tester z podgladem wartośći
Jakie narzedzia masz do dyspozycji? Miernik uniwersalny? Jakiś tester / kabel?
czy tylko czujnik czy może coś więcej Jedź na warsztat na tester na początek.
Sprawdź ładowanie na początek.Reszta to tester i odczyt błędów.
Trzeba skasowac usterke testerem w serwisie
Właśnie... tego nie zmierzyłem a powinienem. Dodano po 36 Pomiary dokonywałem na wypiętej wtyczce a potem odczyt był już z testera.
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
Też tak myślałem, ale klient stwierdził że pytał poprzedniego właściciela (samochód kupiony jako po leasingowy), a tamten powiedział że zawsze wszyscy normalnie się łączyli testerami.
Ciśnienie testerem sprawdzone?
Hej, Jakis dziwny masz ten blad...ja w ESI (dokumentacja Bosch) nie znalazlem regulatora cisnienia paliwa..moze chodzi o eletrozawor od par paliwa ? Czy masz mozliwosc odczytania tych bledow jakims innym testerem diagnostycznym ? M.
Dzięki za podpowiedź, poszukam fabrycznego testera w okolicy.
Na początek diagnoza testerem, Jakiś błąd będzie.
czy po wystrzale poduszki w siedzeniu uwala się sensor oczywiście i dlatego nie możesz skasowac błędu,po drugie jak jest wszystko sprawne błąd sam się kasuje bez testera.
A czy ten przekaznik jest odpowiedzialny również za działanie klaksonu np.? Nie, niedziałający klakson w 307 to standardowo niekontaktujące styki w kierownicy pod airbagiem, jeśli sama trąbka jest sprawna. Pompka spryskiwaczy jest jedna i pompuje na przód lub tył zależnie w którą stronę się kręci a zasilana jest dwoma przekaźnikami w BSMie, jeden odpowiada...
Przekaźnik zapina kalkulator silnika. Zrób test ( testerem) układu antipercolate.
Zrób dobrą diagnostykę to może coś znajdziesz, dobrze by było gdybyś podłączył auto pod tester dedykowany dla Peugeota.
Czyli wciskanie pedału gazu nie ma tutaj żadnego znaczenia; przepustnica nie bierze udziału w sterowaniu prędkości obrotowej silnika ( poza wyjątkiem trybu przepustnicowego w razie awarii systemu wzniosu). Chcesz zmierzyć kompresję, musisz zapiąć tester który wysteruje silnik wzniosu zaworów do pomiaru kompresji. Nie znam dobrze procedury w PSA.
Tam możesz światła wysterować z poziomu BSI, jeśli wszystko sprawdziłeś to ta opcja jest najlepsza, tak samo możesz sprawdzić przełączniki z poziomu testera, bezpieczniki jakbyś sobie zadał trochę trudu to byś poszukał w necie. Co tu więcej pisać zapraszamy na warsztat.
Witam, mam pytanie, pacjent Peugeot 207. Świeci mi się kontrolka airbag, tester pokazuje błąd: - 6A0 wyzwolenie wstępnych napinaczy pasów bezpieczeństwa, - nie rozpoznano - stały Ktoś wie, co jest grane? AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeota 207? 2007 AI: Czy w ostatnim czasie były jakieś naprawy, wypadki lub modyfikacje, które mogłyby mieć wpływ...
Należy podjechać do warsztatu, odczytać testerem dlaczego tak się dzieje.
Witam.Posiadam delphi ds150e i jestem zadowolony,ale słabo robi peugeota do 2000 r-np 406 nic nie zrobi!!Mam okazje kupic oryginalny tester Peugeot TEP 92 z wszystkimi kablami za 700zl.Czy warto w to sie bawić??Prosze o podpowiedź
Zły tester ,zły diagnosta, albo błąd dotyczy DPF.
oczywiscie i rzecz z ktora zejdzie 2 min robic godzine, pozdrawiam takich napraw Oczywiście autor tematu dysponuje testerem do peugotów.
BSI jak i inne podzespoły zdiagnozujesz testerem DIAG 2000
nie działa pilot zdalnego otwierania drzwi Sprawdź przy pomocy testera, czy pilot wysyła fale radiowe.
Czujniki ciśnienia się podstawia, pomiary mimo że dobre niewiele wnoszą. Na czujniku powinno być zasilanie około 14 V anie mniej niż 9. Wentylator w tych samochodach załącza się w rytm ciśnienia na HP, gdy jest niskie to wentylator stoi. Klima nie ruszy jeżeli jest jakiś błąd w sterowaniu, przykładowo błąd czujnika parownika. Trzeba mieć tester aby...
Sama przestanie jak uza że jest ok, testerem możesz wymusić odpowietrzenie układu (CDIF/3 robi)
mam zwykły żarówkowy tester,muszę kupić ten diodowy. Dodano po 16 czyli przy otwieraniu ma się pojawić impuls i musi być tester diodowy?
Spróbuj innym testerem podpiąć.
Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) Zapodasz zdjęcie tej turbiny?? Jakim testerem traktujesz auto?
A z testera diagnostycznego możesz uruchomić ten silnik?
tester peugeot tester diagnostyczny peugeot delphi tester
piła krajzegi pompa wtryskowa czujnik obrotów przewijanie transformatora migomat
taraban dmp502 przestrojenie taraban dmp502 przestrojenie
Jak sprawdzić bezpiecznik termiczny w piekarniku Samsung? Blokada klawiatury w Dell Vostro 3750 - rozwiązania