COM2000 lub COM2003 uszkodzony. Jeżeli wymienisz na odpowiedni po VIN, nie wymaga dodatkowych czynności. Oczywiście temat do potwierdzenia odpowiednim testerem (DIAGBOX)
Jak nie ma? Wszystko robi, a jeżeli dodam, że kasuje crasha w VW... W fordach programuje szprycki..
Np planetem albo jakimś porządnym innym testerem.
Jaka diagnoza? Podpinany tester?
Witam Dziękuję bardzo za tak szczegółowe przedstawienie sposobu zmiany języka. Sposób jest bardzo łatwy do wykonania, w świetle tego nie mogę zrozumieć metody zmiany języka podanej przez Chińczyka. Jeszcze raz bardzo Panu dziękuję
Więc jeżeli tester jest pewny to masz usterkę.
Z doświadczenia na 99,9% FSK Wedle rozpiski z Key Toola miałbym inne zdanie. Najpewniej po vinie sprawdzić. Pozdr.
Witam posiadam tester kodów migowych jak w podanym linku, http://motoryzacyjna.pl/p25719-tester-ko... niestety zawieruszyła mi się instrukcja z opisem znaczenia poszczególnych kodów, itp. Czy ktoś dysponuje takimi informacjami lub jest w stanie podać mi źródło ? Pozdrawiam
Trzeba ten samochód zdiagnozować jakimś normalnym testerem
A jest wiazka obok, wisi? Jak nie ma to może kto co przekładał. Podłącz tester .
Temat uważam za zakończony.
miedzy czasie już zrobiłem , chodziło o rekonfiguracje BSI - czasem w tych autach znika klima z wyposażenia i trzeba to zmienić 5 minut pracy z testerem . Pozdrawiam
Chińskie klony na aliexpress znajdziesz i tak jest to cena do funkcji najlepszeg rozwiązanie do grupy psa, lexia to był soft do starych aut, do nowszych diagbox i działa to na tym fejsie
Launcha x431 na ten przykład.
Więc jak najlepiej wyczyścić, czyścidłem chemicznym , palnikiem wypalać czy testerem. A jak nie pomaga?
Podgląd temp silnika testerem
Znajdź inny tester i odczytaj sterownik silnika. Autocom Diagbox.
Jak wygląda taki tester ?
Poprostu w innych podobnych postach przeczytałem ze francuskie auta nieraz przekłamują i mylą poduszki pasażera z tymi w kierownicy. No nie wiem,bardziej to nie przeznaczone do tego celu "testery".😂
Przepustnica jest zasilana z ECM i żadna skrzynka nie ma nic do tego. To jakiś nalot a problemem może być sam przekaźnik już ci pisałem. A poza tym błądzisz bo to nie skrzynka a BSM. Do tego nie zrobiłeś diagnozy testerem.
Tak na szybko to brak komunikacji ze pompką eolys albo koniec płynu. Tester i disgnoza.
Bez testera nic nie zdziałasz.
Czy po takim zgaśnięciu to odpala beż problemu?. Piszesz że diagnozowany testerem i brak błędów, jaki to był tester?.
Co robić? Podłączyć pod tester.
Wygląda to na problem z BSI. Najlepiej Diagboxa podłączyć bądź jakikolwiek tester diagnostyczny
Witam podjedz do warsztatu i zrób diagnozę silnika testerem.
Dociskanie nic nie daje. Równie dobrze może być taśma w COM. Diagnostyka tylko testerem nie żelazkiem.
Sprawdz temp silnika i powietrza testerem, szczelnisc evap
Adaptacje robisz testerem oczywiście.
A czy ten przekaznik jest odpowiedzialny również za działanie klaksonu np.? Nie, niedziałający klakson w 307 to standardowo niekontaktujące styki w kierownicy pod airbagiem, jeśli sama trąbka jest sprawna. Pompka spryskiwaczy jest jedna i pompuje na przód lub tył zależnie w którą stronę się kręci a zasilana jest dwoma przekaźnikami w BSMie, jeden odpowiada...
Może jakiś tester podpiąć ?
mial na mysli to ze wielu tutaj specjalistow i kazdy z nich w samochodach siedzi od dziecka... kolego smiglo19900 czy chcesz go przeczytac? (tester?)
Sporo tekstu diagnozy zero. Musisz podłączyć tester na początek i odczytac parametry i błędy bo błądzisz.
Diagnostyka bsi testerem potrzebna.
Właśnie... tego nie zmierzyłem a powinienem. Dodano po 36 Pomiary dokonywałem na wypiętej wtyczce a potem odczyt był już z testera.
A był podpięty pod jakis tester diagnostyczny?
Spróbuj innym testerem, część testerów traktuje BSM jako podsystem BSI, a część diagnozuje osobno. Wtedy można poczytać info. Jaki problem jest w tym BSMie?
czy po wystrzale poduszki w siedzeniu uwala się sensor oczywiście i dlatego nie możesz skasowac błędu,po drugie jak jest wszystko sprawne błąd sam się kasuje bez testera.
Tak testerem diagnostycznym wysteruj.
można to aktywować testerem DIAG2000
Bezpieczniki na początek do sprawdzenia. Jakiś tester masz?
Testerem diagnostycznym.
Podłącz pod tester PP2000
Chyba jednak ta uszczelka pod głowicą jutro jeszcze kupię raz tester i sprawdzę
Odczyt wartosci dobrym testerem tylko
Witam.Posiadam delphi ds150e i jestem zadowolony,ale słabo robi peugeota do 2000 r-np 406 nic nie zrobi!!Mam okazje kupic oryginalny tester Peugeot TEP 92 z wszystkimi kablami za 700zl.Czy warto w to sie bawić??Prosze o podpowiedź
Niedawno przetestowałem metodę na połowie naszej floty osobówek. Po godzinie na 2k rpm. W Clio 3 1.5 dCi zapełnienie DPF spadło z 16g na 7g (dane z testera), Peugeot 307 2.0 Hdi odczuwalnie odzyskał parę koni, w pozostałych brak widocznych efektów. Silnik Astry jest strasznie syfiasty więc tam wodór miałby co czyścić.
PP2000 to tester serwisowy Peugeota
Immo? Tester i podejrzyj parametry .
Samemu owszem jeśli posiadasz tester PP2000.
to już wyższa szkoła jazdy-tester Diag2000
Jakie narzedzia masz do dyspozycji? Miernik uniwersalny? Jakiś tester / kabel?
podłącz tester i sprawdź co sie dzieje Zrób diagnostykę SCR
Skoro sterownik załącza wentylator, termostat jest nowy, nowe czujniki, układ dobrze odpowietrzony i nie popełniono żadnego błędu przy montażu to pozostaje pompa (mała wydajność) lub mało sprawna chłodnica. Przydałoby się odczytać testerem aktualną temperaturę i co się dzieje w układzie.
Pierwsze co trzeba zrobić to podłączyć auto do komputera i zrobić diagnostykę dachu . Najlepiej zrobić to testerem fabrycznym peugeota . Prawdopodobnie uszkodzony może być któryś z czujników , ale pewności nie ma bez diagnozy komputerem .
BSI uszkodzone lub manetka. Tester, sprawdzić co się dzieje.
Akumulator może tak paść z dnia na dzień? To cena postepu. Znam klientow, ktorzy zatrzymali sie tylko kupic gazete i nie odpalili wiecej auta. Jesli nie masz testera - kierunek warsztat lub supermarket, do wyboru.
Gniazdo to sterowanie alternatora. Nie znam posczegulnych pinó ale na stole raczej nie da sie sprawdzić bez odpowiedniego testera. Alternator ten sterowany jest ze sterownika silnika
czy tylko czujnik czy może coś więcej Jedź na warsztat na tester na początek.
Z pomocą miernika jego oporność lub za pomocą testera pętli IMMO
Pin do auta i Diagbox lub markowe testery Gutman napewno dopisze.
Przejechać sie z testerem i zaobserwować jakie anomalie skłaniają sterownik do pracy "w tym trybie". Jakie błędy zapisuje?
Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo , tylko w jednym momencie stracil moc i wylaczylem samochod I nie będziesz miał komunikatu. Cyrki robią się po czasie, i wychodzą pod obciążeniem. Błędy czytamy testerem a nie a wyświetlacza na desce.
Są dwie opcje. Podłączyć tester albo oddać do mechanika. NIe resetować klemami ,kablami chyba że chcesz go spalić.
Układ chłodzenia bardzo ładnie się diagnozuje bez testera będzie ciężko, także zapraszamy.
Tester diagnostyczny podpowie co boli.
Trzeba skasowac usterke testerem w serwisie
Hej, Jakis dziwny masz ten blad...ja w ESI (dokumentacja Bosch) nie znalazlem regulatora cisnienia paliwa..moze chodzi o eletrozawor od par paliwa ? Czy masz mozliwosc odczytania tych bledow jakims innym testerem diagnostycznym ? M.
mam zwykły żarówkowy tester,muszę kupić ten diodowy. Dodano po 16 czyli przy otwieraniu ma się pojawić impuls i musi być tester diodowy?
Dzięki za podpowiedź, poszukam fabrycznego testera w okolicy.
Jesli masz klimatyzacje to normalne. Do diagnostyki tylko tester z podgladem wartośći
Też tak myślałem, ale klient stwierdził że pytał poprzedniego właściciela (samochód kupiony jako po leasingowy), a tamten powiedział że zawsze wszyscy normalnie się łączyli testerami.
Jest coś takiego jak czujnik zajętości foteta. Są też parametry w testerze.
Z całym szacunkiem dla kolegi z forum ale te wszystkie informacje przecież masz wyszczególnione w temacie tego wątku podobnym ścierwem co ja na początku (wow wurth), który nie dość, że niezbyt precyzyjnie określił błąd to nie znalazł jeszcze innych, zajmij sie tym co potrafisz a naprawe samochodów zostaw mechanikom , snooper akurat jest bardzo dobrym...
Sprawdź ładowanie na początek.Reszta to tester i odczyt błędów.
To nie jest takie proste w tym samochodzie, bez testera diagnostycznego ciężko coś stwierdzić
Bsm steruje alternatorem. W parametrach swojego profesjonalnego testera masz podgląd zapewne napięcia jakie widzi ECU, bsi możesz sprawdzić podczas jazdy.
No to powodzenia. Musi być prawdziwy tester a nie imitacja.
Przekaźnik zapina kalkulator silnika. Zrób test ( testerem) układu antipercolate.
Na początek diagnoza testerem, Jakiś błąd będzie.
oczywiscie i rzecz z ktora zejdzie 2 min robic godzine, pozdrawiam takich napraw Oczywiście autor tematu dysponuje testerem do peugotów.
Zrób dobrą diagnostykę to może coś znajdziesz, dobrze by było gdybyś podłączył auto pod tester dedykowany dla Peugeota.
Pin dostaniesz z serwisu, i jest taka sugestia, abyś tam odstawił to auto, bo zabawy z testerami jak widzisz, źle się kończą, z całym szacunkiem, trochę się boję, iż sobie nie poradzisz.
BSI jak i inne podzespoły zdiagnozujesz testerem DIAG 2000
Ciśnienie testerem sprawdzone?
Kostka jak od zwykłego testera diagnostycznego i jakąkolwiek kostkę podłącze to wszystko działa normalnie
Nie steruje zaworem podciśnienia turbiny (turbo bez zmiennej geometri) Zapodasz zdjęcie tej turbiny?? Jakim testerem traktujesz auto?
ogólnie rzecz biorąc sprawdzając alternator w zakładzie regeneracji bez problemu sprawdza regulator (ponoć jest nowy tylko ciekawe czy z odpowiednia komunikacją) i wykluczą alternator jest to najtanszy sposób wykluczenia najbardziej prawdopodobnej przyczyny (chyba że ma się tester com/lin ) nawet nie trzeba wyjmować alternatora tylko podłaczyc tester...
To sprawdź wszystkie uszczelki na kolektorze ssącym,nawet jest specjalny tester w szpreju.
Co do cylindra to powinieneś sprawdzić sprężanie na nim i na pozostałych ale raczej większych szkód nie powinno być.Rozrząd ma być dobrze,wszystko za przepustnicą ma być szczelne.Map ma być zasilany 5v na wolnych około 1,5v.Można pompką podciśnieniową sprawdzić.Sterownik ma wiedzieć kiedy regulować obroty więc TPS ma być prawidłowo ustawiony.trzeba...
Lexia Planet / Proxia - dostępny choćby na allegro.
to nie kwestia usunietego fapa tylko masz usterke i trzeba ją znależć , mino ,że tester niemelduje błędu
Nie ma żadnych przekaźników . Zasilania sprawdź na złączu pompy pod obciążeniem np żarówka H4. To znaczy główne zasilania,masy i po zapłonie. Jak tutaj jest dobrze to masz uszkodzoną dalej pompę albo ta twoja zabawka pokazuje głupoty. Podłącz normalny tester markowy albo planeta.
Należy podjechać do warsztatu, odczytać testerem dlaczego tak się dzieje.
Przede wszystkim to chyba tester do PSA CITEOEN/PEUGEOT a nie golf 4 :)
Wsio normalna, wtryskiwacz poleciał i wyskoczyło masę błędów - silnik, ESP. Ja w poniedziałek wymieniałem wtryskiwacz w 1,6 tdi w passacie. Wymiana banalnie prosta, trzeba tylko zakupić nowy wtryskiwacz plus uszczelka miedziana plus nowa śruba mocująca wtryskiwacze. Jeszcze jedno - tester powinien wskazać który wtrysk uległ awarii. Po wymianie należy...
Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Może sprzęgło się kończy,może coś z poduszkami silnika ,może coś z napędem osprzętu. Reszta to tester i diagnoza .
odczytaj kod błędu i zobacz co on oznacza ale w innym źródle niż tester.... bo tester czasami błednie interpretuje....
Czujniki ciśnienia się podstawia, pomiary mimo że dobre niewiele wnoszą. Na czujniku powinno być zasilanie około 14 V anie mniej niż 9. Wentylator w tych samochodach załącza się w rytm ciśnienia na HP, gdy jest niskie to wentylator stoi. Klima nie ruszy jeżeli jest jakiś błąd w sterowaniu, przykładowo błąd czujnika parownika. Trzeba mieć tester aby...
Moja sugestia jest taka żebyś za pomocą "dobrego" testera wykonał procedurę WYMIANY GŁOWICY. Silnik ,a raczej sterownik jest bardzo wrażliwy na różnego rodzaju zmiany (remont silnika) Pozdrawiam
peugeot tester tester diagnostyczny peugeot delphi tester
wtórnik katodowy ecc83 klocki hamulcowe przód kocioł kondensacyjny termet
junkers podłączenie regulatora sprężarka polmo
Schemat lampy lewej xenon skrętny BMW F30 – pinout, zasilanie, LIN, FLE-L, AHL, Bi-Xenon ALUP SOLO7 – kody błędów, kasowanie alarmów, procedury resetu Air Control