Też bym wybrał opcje A. To chyba najlepsze rozwiązanie w tym modelu.
Wyciszanie radia jest programowalne komputerem diagnostycznym.
Wtryski to zasila.
instalacja przewalona zasilająca do ecu albo sterowanie przekaznika zasilającego
Pin 5, kostki ISO.
Sterownik musi dostać +12 po zapłonie i wystawia masę na przekaźnik który go zasila. :)
Pamiętam że do BSI idzie plusowy grubszy,z tyłu.
Nie powinno być tak żle, podłącz do grubego czerwonego +12V i do zielono/żółtego masę i powinno działać zasilacz dość spory co najmniej 20A podstawa powinna działać ale pamięć itd już nie o ile jest. W siedzeniu jest jeszcze przekaźnik albo go wyciąg i w podstawce daj zwarcie albo szukaj który cienki przewód odpowiada za włączenie go i daj tam plusa....
Sterownik silnika ją steruje i zasila.
Jutro sprawdzę co zasila, ale dokładnie który to bezpiecznik jest?
Dzień dobry, Potrzebuję rozpiski tej kostki oraz informacji, gdzie jest wzmacniacz anteny i jak jest zasilany (skąd). https://obrazki.elektroda.pl/9382463700_... AI: Czy radio, do którego odnosi się pytanie, jest oryginalne (fabryczne), czy zostało wymienione na inne? Jeśli tak, to na jakie? Oryginał. https://obrazki.elektroda.pl/8938402100_...
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Czy przypadkiem wyjscie DF to nie jest informacja dla sterownika o obciazeniu alternatora?
Jak naładować akumulator zasilający w Peugeot 3008 Hybrid? Świeci się kontrolka ładowania.
Dzięki za odpowiedzi.Masa we wtyczce i gnieździe lampy wypalona,na razie masa poszła bezpośrednio na lampę.Kojarzycie może który pin w której kostce jest od kierunku tylnego i bocznego.Na razie spróbowałbym połączyć tylny z bocznym tylko nie wiem czy bsi pozwoli na taki manewr. Ps.Właśnie skończyłem.Kostka wymieniona wkład lamy tylnej wymieniony na...
Sprawdziłeś już co zasila ten mosfet?Który pin?
Egr najlepiej by było wylogować jeśli ma już być zaślepiony,bo pracował będzie tylko że będą błędy się pojawiały i ma wpływ na kilka innych parametrów pracy silnika.Odnośnie błędu P0215 o ile dobrze go rozszyfrowałem trzeba by było sprawdzić zawór odcinający paliwo po zderzeniu.
Zaraz zaraz .Ale to jest przekaźnik co zasila pompę po zapłonie tak?
F8 na BSM. Zasila on styki przekaznika rozrusznika.
Jak nie umiesz wydobyć wtyczek z słupka to łatwiej będzie gdy sciągniesz sobie drzwi, ale oczywiście nie sam. Dodano po 1 Prawdopodobnie Masz angola przerobionego i ktoś walną fuszere.
sprawdź przekaźnik zespolony,zasila EVAP, jeżeli EVAP nie będzie miał prawidłowego zasilania pochłaniacz par paliwa zostaje wyłączony z pracy.a wtedy odczyt sondy będzie zakłócony i sporadycznie będzie wywalał jej błąd
sigi serdeczne dzięki za wyczerpujące informacje jutro to sprawdze i napisze o wynikach , choć wydaje mi się trochę dziwne że halla zasila z przekażnika jaki to ma cel bo w Peugeocie 206 tego halla zasila z bezpiecznika chyba F32
Jesli z pinami 7 i 10 wszystko w porzadku (zanika masa po wylaczeniu zaplonu), to przekaznik podwojny musi byc sklejony i zasila kalkulator.
Fabrycznie grzałkę zasila moduł drzwi na silniku szyby, najprościej pociągnąć kabel i podłączyć do grzania tylnej szyby.
Zamek zasilany jest z tylnej skrzynki bezpiecznikowej. Jednak przed pruciem wiązki :-) wejdz w menu wyswietlacza w konfiguracje > dostep do auta > odznacz BOOT PERMANENT LOCK i sprawdź działanie.
Albo szukasz uszkodzenia w wiązce, albo do testów podłączasz drugie zasilanie i sprawdzasz. Bo to zasila mikroprocesor w zegarach.
Dzień dobry. Szukam schematu skrzynki bezpieczników do Peugeot Partner II 2018. Chcę podłączyć transceiver o mocy 60W i potrzebuję zasilania z akumulatora. Jeśli ktoś ma schemat lub orientuje się gdzie najlepiej podłączyć zasilanie w skrzynce bezpieczników to proszę o informacje. Dzięki z góry. Pozdrawiam.
jezeli bezpiecznik absu zasila tez pompe wspomagania to tak.
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Niestety, przenoszac dokumentacje z papieru na informatyke, Peugeot nie przeniosl czesci "lokalizacja elementow" dla 306 serii II. Nie moge cie wiec powiedziec dokladnie, ktory przekaznik zasila wentylator. Nie chce mi sie grzebac w archiwum papierowym na strychu. Moge ci tylko powiedziec, ze jest to jeden z tych w czarnych podstawkach. Zasilanie jego...
Nie ciśnienie w kolektorze tylko ciśnienie na listwie paliwa, tak która zasila wtryskiwacze. Kolekto dolotowy to powietrze dla silnika.
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Bezpieczniki sprawdzone. Żarówki ok. Pytanie czy jest jeszcze gdzieś po drodze bezpiecznik który zasila skrzynkę lub przekaźnik.
Musisz sie dostac do silnika nawiewu. A dokladnie do modułu lub rezystora. Sprawdz czy masz zasilanie.
jak w temacie....który to jest? Chce podłączyć przepływowy podgrzewacz diesla i powinien on być umieszczony zaraz przed filtrem ....Czy ktoś wie który to jest przewód? http://obrazki.elektroda.pl/2643669200_1...
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
Witam, Jesli nie ma napiecia na M2, to nalezy sprawdzic czy sterownik wysyla mase na pin 13 czarnej zlaczki 16-pinowej na BM34 (sterowanie przekaznika R5, ktory zasila ECU przez bezpiecznik F10 wlasnie na M2). Jesli tak, to problem w BM34, jesli nie, to problem w ECU - immo na przyklad. Pozdrawiam, Georges
Citroen C8, Peugeot 807 i Lancia phedra rok 2006 moduł bsm l05 losowo nie działa przekaźnik który zasila ECU. Moduł bsm l05 można wymienić na: L06 L10 L11 Sprawdzone działa bez przeróbek.
Prawdopodobnie w kostce o której piszesz powinien się znajdować przekaźnik ,który zasila moduł na pompie abs.
Po złamaniu oryginalnej (partner 2001), stwierdzam że rzeczywiście jest tam jakaś elektronika prawdopodobnie wzmacniacz. O dziwo fabryczna długość bata, i pręt który ją zastąpi ma sensowną długość ok 75cm, naprawiłem to bez wzmacniacza. Mniej elementów, mniej problemów Przy prawidłowo długim bacie bym nie bał się zrezygnować ze wzmacniacza To jednak...
Jak go dopne do masy pompka chodzi, iskry nie sprawdzałem, ale znalazłem na elektrodzie opis wtrysku MP 7.2 i widzę że ten sam przekaźnik który zasila pompkę zasila również modół zapłonu.
Lezy ecu ,immo lub zasilanie
Nie wiem co mówi standard ale różnorodność jest spora. Opel w stosunku do typowego radia ma zamienione plusy, VW nowsze mają trzy plusy a nie mają sterowania anteną automatyczną, Peugeoty mają na dole szynę z komputera, stary Blaupunkt ma tam sterowanie zmieniarką... Ale z życia znam wiele podobnych przypadków niekonsekwencji, spróbuj porównać np pamięci...
Dodam jeszcze że na pinie 1B2 i 2M2 jest 3V zamiast 12. Ma ktoś dokładny schemat i informacje co dokładnie zasila ten przekaźnik i gdzie się znajduje ?
u mnie wina po str cewki - zbyt duże obciążenie - bsm wyłączał zasilanie
C4 picasso i peugeot 208 maja inne BSI - C4picasso II ma CONTINENTAL Peugeot 208 ma VALEO Co do kamery jakieś schematy się pojawiły dla peugeot 208 Kamera zasilana jest z BSI ale sygnały wchodzą bezpośrednio do radia
jakie pojęcie daje ten tłumaczony bład? bzdurne w google wystukałeś i tutaj wklejasz pierdoły których sie czytać nie da --------------------------------------- najpierw usun zwarcie na instalacji od tych bezpieczników a opis błędu to "Układ przekaźnika podgrzewania : Przekaznik zasilany i swiece nigdy nie zasilane " amen
Po to wysłałem schematy że miałeś właśnie sprawdzić zasilanie.
To jest tak, sterownik silnika dostaje +12V po zapłonie i zasila cewkę przekaźnika który załącza resztę zasilania.
Sądzę ( choć fachowcem w tej dziedzinie nie jestem) iż nie koniecznie to musi być BSI. Dlaczego? Ponieważ chociażby: - przy wciśnięciu przycisku w kluczyku /centralny zamek/ słychać reakcję, - radioodtwarzacz / nie oryginalny / po wciśnięciu przycisku włączenia próbuje załączyć przekaźnik lecz zbyt mały prąd nie pozwala nas to. - no i CB pracuje na...
Potrzebne jeszcze stałe zasilanie. Tu masz rozpiskę do podłączenia na stole, ale przy okazji sprawdzisz stały plus.
Podejrzenia masz prawidłowe , zasilanie sterownika silnika ginie!
Podświetlenie napewno będzie, wymieniałem diody w takich panelach i licznikach ale miernikiem z ustawieniem na dioda.
Potrzebuję wtyk do gniazda z fotki , i gdzie go podłączyć bo schemat od Artura jest ucięty , a nie znam nomenklatury PSA https://obrazki.elektroda.pl/9237688900_... Zestaw kabli od myfriendów pasuje , a sprzedawca radia dosyła mi w gratisie kabelek LVDS. Czy antena GPS jest niezależnym elementem , czy jest zintegrowana w antenie AM/FM...
przekażnik sterujący pompą znajduje się w komorze silnika obok kalkulatora wtrysku (zasila również cewke zapłonową i kalkulator)
Sprawdź zasilanie. Sporo tego z 5V zasilane.
Witam Czy ktoś poratuje schematem przednich lamp do Peugeot 308 t9 lift w wersji ECO. Potrzebuje zerknąć skąd są zasilane światła mijania. Pozdrawiam i z góry dziękuje
Sam to wymyśliłem. Radio jest standardowo instalowane w Peugeot ION 2014. Po odłączeniu akumulatora prosi o wpisanie kodu. Bez samochodu, po włączeniu zasilania, nie włącza się.
Schemat pasuje od Peugeot 806. Miałem taki sam problem jak się zapchał zaworek regulujący ciśnienie, gasił bo było zbyt duże.
Nie będzie połączenia, między bezpiecznikiem a odbiornikami jest jeszcze przekaźnik(w tej samej skrzynce), podaje zasilanie z bezpiecznika na odbiorniki dopiero po uruchomieniu silnika.
F6 zasila sporo rzeczy, m.in. dzwignie terowania skrzynia, dlatego nie mozna jechac. Musisz znalezc obwod, ktory ma zwarcie. Odlacz kolejno zlaczki 16 pinowe szra i zielona. Zobaczysz, ktora powoduje zwarcie. To zawezi pole poszukiwan. Pozdrawiam, Georges
Witam ,usterka została zidentyfikowana i naprawiona powodem był zgnity przewód zasilający .
Potrzebny jest separator antenowy. Podpina się go pomiędzy gniazdo radia,wtyczkę przewodu antenowego i zasila przewodem niebieskim,rem. Z radia .
A jestes pewien, że w Twoim radiu nie wystepuje dodatkowy kabelek, który powinien być cały czas podłączony do plusa ? Ja w swoim radiu mam właśnie taki kabelek... zasilanie na nim odpowiada za podtrzymanie pamieci.
Pokaż akumulator, głównie klemy. Takie "cienkie" przewody zazwyczaj łączą klemy z silnikiem, karoserią (masy) i zasilanie rozrusznika (plus).
Połowa bezpieczników nie zasila oświetlenia tablicy. I reszty. Wypada zmierzyć probówką czy masz tam zasilanie i wymienić żarówki
Wtrysk wielopunktowy. Na żadnym pinie tego przekaźnika nie mam 12V nawet po włączeniu zapłonu i .... nie potrafię określić co załącza to zasilanie.
Teraz będzie gorzej, przekaźnik jest wlutowany w płytkę skrzynki bezpieczników (BSM) Pozostaje otworzenie i cofnięcie się od pinów po płytce do przekaźnika. Na bezpieczniku masz napięcie ?
4 stałe zasilanie, 9 zasilanie z przekaźnika po stacyjce...>> 5,6, 25 masa
musi być tam plus stały!!to co znalales to jest plus po BSI ,on sie wylacza po uśpieniu BSI.Jezeli chcesz miec po zapłonie to w BSI biała kostka 12 pinowa 4 pin,tam znajduje sie plus po zapłonie.Plus stały MUSI byc przy kostce radia
Przejedź się wskaźnikiem po skrzynce z bezpiecznikami, możnaby się wpiąć w obwód (kable) rozrusznika (te grube), tylko trzeba je potem DOBRZE zaizolować, bo połączenie dużych prądów i wilgoci w aucie to trudna mieszanka. Oczywiście w obwód, jaki stworzysz do zasilania radia koniecznie wepnij bezpiecznik (najproście taki na kablu). Te sposób podłączenia...
Rok produkcji? Do 2006 był MUX strosowany - CAN-VAN. Od 2006 jest już tylko CAN.
1. Normalne. Peugeot tak ma. 2. Normalne. Jest zasilana z (+) "moteur tournant" (tylko przy pracujacym silniku.
Nie da się po prostu dołożyć kamery do SMEG-a w Peugeocie (i w Citroenie) na zasadzie podłączenia do +12V ze światła wstecznego, bo to poprawnie nie zadziała. W oryginale w Peugeocie zasilanie kamery idzie do niej cały czas jak się przekręci kluczyk w pozycję zapłonu aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki, a tylko wyświetlenie jej obrazu na ekranie następuje...
Bez schematu to się nie obejdzie ,zaśniedziale styki lub popękana otulina kabli, zacznij od pompki bo jak nie poda paliwa to choćbyś pół silnika wymienił to i tak nie zapali to jest sprawa elektryczna . Dodano po 17 Schematy https://www.peugeotbook.ru/pl/20X/206/el...
Silniki mają standardowe podłączenia i mają oznaczenia 1,2,3, lub 31, 56b, G 1-masa 2-zasilanie 3-sterowanie
najprawdopodobniej usterka sterownika, zasila on napięciem +5V takie czujniki jak : -liniowy czujnik ciśnienia klimatyzacji -czujnik położenia pedału przyspieszenia
Tylko że coś takiego to wada programu. Jeśli błąd jest zależny od napięcia akumulatora to nie może być generowany przez te zawory.
Jakieś pomysły? Poczytaj troche o dzialaniu silnika krokoweg, bo to, co piszesz swiadczy o braku pojecia o temacie.
Witam ,odezwij sie do mnie to coś poradzimy tel. 505509597 powołaj się na elektrodę.
Zasila ECU, pompę paliwa, sondę lambda, ogólnie cały wtrysk benzyny
Ciągle ten komunikat na wyświetlaczu: "tryb oszczędzania energii". I od tego trzeba był zacząć, to jest twój problem. Zajmij się komunikacja z bsi. Na początku kostka stacyjki potem zasilanie.
Czy jest ktoś, kto poradziłby mi, gdzie się wpiąć w instalację 12V Peugeot407, aby podłączyć urządzenie, które nie wyłączy się wraz z wyłączeniem auta ani po tym, jak auto przejdzie w tryb uśpienia? Obecnie mam zestaw głośnomówiący podpięty do zasilania radia samochodowego. Problem w tym, że wyłączenie auta powoduje rozłączenie zestawu. A chciałbym...
Cewka pin nr.1 - sterownik pin 30 Cewka pin nr.2 - sterownik pin 29 Cewka pin nr.3 - brak opisu Cewka pin nr.4 - zasilanie z głównego przekaźnika
Nie. +CC przychodzi ze stacyjki do BM34 na pin 9 kostki szarej i przez bezpiecznik F4 idzie na pin 12 kostki zielonej i stamtad do ECU. Wyjmij bezpiecznik F4 i zobacz, czy masz tam +CC. http://obrazki.elektroda.pl/8105782400_1...
Jest 5v bo pewnie jest rezystor pull up,proste. Zasilanie masz te 5v i masę dobrą?
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć zasilanie grzałki?
Sprawdzę wszystkie wtryskiwacze omomierzem i sprawdzę instalację z wtrysków do sterownika, czy nie jest nigdzie przerwana. Jest taka możliwość, że sterownik widzi uszkodzony wtryskiwacz i odcina do niego zasilanie?
To zamienione węże, powrót na zasilanie, pewnie pomylone przy zbiorniku.
A co rozłączy?? Oczywiście przekaźnik który zadziała przez czujnik ciśnienia który rozpaczy ja jak będzie za duże Czujnik ciśnienie podaje zmienne napięcie w zależności od ciśnienia. Nie działa 0-1 czyli włącz wyłącz. Maksymalne napięcie = maksymalne ciśnienie a maksymakne napięcie to bodajże 4,8 V. Potrzebujesz układu elektronicznego do obróbki sygnału...
Cewke podmień, problem tak samo stary jak węgiel i tak samo znany jak obietnice PO
Jakiś miesiąc temu mój 306 zaczął dziwnie się zachowywać - falowanie obrotów około 2000, trzymanie za wysokich obrotów, aż w końcu zaczął całkowicie gasnąć Reszta jest zbędna. Jaka wartość podciśnienia.
Poradnik Servisowy. Nr.4/2004 Pozdrawiam.
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
Tak, zasila światła, jeden z przekaźników w BSM. Nawiasem mówiąc spiekało go i światła nie gasły.
Wtyczka posiada 2 piny. Dodano po 1 Hmm, wczoraj sprawdziłem, jest tak, jak mówisz, tylko mam pytanie: w kablu powinno być jakiekolwiek zasilanie?
Ze schematu wynika że zasada działania jak w potencjometrze, 1- masa 2- sygnał 3- zasilanie. Do zweryfikowania multimetrem.
Nieprawidłową pracę ukł. zapłonowego wyłapie komputer,powinny być błędy.Ciekawe jest to że świeci kontrolka ładowania.BM34 jest zasilane z akumulatora i przez bezp. MF7 zasila stacyjkę.MF5 zasila BSI.Może tu coś nie gra.(bezpieczniki zobaczysz po wyjęciu BM34)
Sprawdź masy ale gdzie to już nikt nie napisze. Potem wyciąg wtyczki i popsikaj kontakt sprayem .Tak chcecie diagnozować? Problem jest z linią co zasila te elementy. A przyczyna to zgnite sterowanie między ECM a BSM a sam przekaźnik w BSM. I nie ma to znaczenia że podmieniane BSM .
stan aku?
zasila wtrysk peugeot peugeot partner zasila peugeot czujnik zasila
toyota automatyczny skrzynia monitor matryca uszkodzona ustawić regulator buderus
internet domki letniskowe internet domki letniskowe
Samsung No Frost nie mrozi, gorący tył, świeci kontrolka filter – diagnostyka lodówki HP LaserJet 2100 – czyszczenie lasera, objawy zabrudzenia, konserwacja LSU