Dziękuję. Jeżeli BB00 - to bateria (akumulator), to 1031 chyba będzie regulatorem napięcia znajdującym się na przedniej stronie skrzyni osłony akumulatora. F3 - bezpiecznik na akumulatorze zasila ładowarkę akumulatora. Z tego co dotychczas udało mi się dowiedzieć - to powiedziałbym, że BB00 jest modułem na klemie minusowej, mierzącym temperaturę otoczenia...
(at)ElektrodaBot Przepraszam!!! Ostatnie pytanie przed zamknięciem tematu... Czy można znaleźć jakieś informacje o protokole do sterowania "rezystorem" lub o "inżynierii wstecznej"? Numer części Valeo to 509355. Złącza można zobaczyć na tym zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/9493661400_... Mniejsze złącze po prawej stronie to wejście...
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Nie podałeś konkretnych danych ale może te schematy Ci podpasują. Są dla wersji bez czujnika deszczu ale akurat ta część może pasować do wersji z czujnikiem. Zielona wtyczka BSM (3) steruje spryskiwaczami jak i klaksonami. Na początku na Twoim miejscu sprawdziłbym czy po włączeniu zapłonu na bezpieczniku F13 w BSM pojawia się napięcie - czyli żarówka...
Niestety, przenoszac dokumentacje z papieru na informatyke, Peugeot nie przeniosl czesci "lokalizacja elementow" dla 306 serii II. Nie moge cie wiec powiedziec dokladnie, ktory przekaznik zasila wentylator. Nie chce mi sie grzebac w archiwum papierowym na strychu. Moge ci tylko powiedziec, ze jest to jeden z tych w czarnych podstawkach. Zasilanie jego...
Witam, Jesli nie ma napiecia na M2, to nalezy sprawdzic czy sterownik wysyla mase na pin 13 czarnej zlaczki 16-pinowej na BM34 (sterowanie przekaznika R5, ktory zasila ECU przez bezpiecznik F10 wlasnie na M2). Jesli tak, to problem w BM34, jesli nie, to problem w ECU - immo na przyklad. Pozdrawiam, Georges
F6 zasila sporo rzeczy, m.in. dzwignie terowania skrzynia, dlatego nie mozna jechac. Musisz znalezc obwod, ktory ma zwarcie. Odlacz kolejno zlaczki 16 pinowe szra i zielona. Zobaczysz, ktora powoduje zwarcie. To zawezi pole poszukiwan. Pozdrawiam, Georges
Bezpiecznik nr 10 powinien być 30A. W zależności od rodzaju BSI są 2 różne BSMy czyli skrzynki bezpieczników pod maską. Zdjęcia poniżej. https://obrazki.elektroda.pl/8389925700_... https://obrazki.elektroda.pl/4461950100_... Jak widać różnica polega a ilości podpięty h przewodów pod ten bezpiecznik. W obu wersjach te...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Na wstępie uwaga dotycząca edycji: wykorzystuj funkcję "Quote" , a nie "Text" lub inną, jeśli chcesz cytować. Widać wtedy cały tekst, a nie tylko na pasku przesuwnym, tak jak w Twoim przypadku. Szkoda, że wcześniej nie zorientowałeś się o "suchym" paliwie i nie zacząłeś stosować silniejsze stężenie oleju 2T . Niestety, ja podejrzewam największe kłopoty...
W tym miejscu umieszczę wszystkie informacje jakie udało mi się zdobyć na temat płytki SCR UNIT, podzespołów użytych do jej budowy itp. https://obrazki.elektroda.pl/2283783800_... Schemat blokowy: https://obrazki.elektroda.pl/4827650100_... Selective Catalytic Reduction (SCR) Jak działa blok SCR Blok SCR steruje pompą,...
Fabrycznie grzałkę zasila moduł drzwi na silniku szyby, najprościej pociągnąć kabel i podłączyć do grzania tylnej szyby.
Z radia z nawigacją. Ogólnie pewnie pomiędzy Peugeotem a Citroenem będą zmiany raczej kosmetyczne. W końcu to PSA. :D
Podaj na jakich przewodach mierzysz to zasilanie i co chcesz zmierzyć, zasilanie grzałki? Korzystałem ze schematu i czerwony przewód, który wychodzi z wtyczki sterownika z pinu 1A3, zasila sondę przed katalizatorem, ma ciągłość. Aby się upewnić, to zerwałem kawałek izolacji zaraz za wtyczką od sterownika i napięcie jest takie samo 0,02 V jak w gnieździe...
To zwykły gruźlyk na pompie boscha. Ten kabelek zasila zawór na pompie. A z altem jest coś namieszane w instalacji. Nie ma +12 dla kontrolki po zapłonie. Dodano po 16 Jednak doszedłem do innego pomysłu. Nie ma zasilania na linii 15. Alt się wzbudza i podaje przez kontrolkę. Albo bezpiecznik albo np stacyjka.
No nie wiem co jeszcze zasila bo nie tylko w bsi bezpiecznik F6 bo on jest 10A teraz wsadziłem następny bezpiecznik i jest ok na postoju pracował jakieś 10 min i OK
Linia 5v zasila przeważnie kilka czujników. Czasem jest zwarcie na jednym a błąd na innym bo linia zasilania 5v może być dzielona wewnątrz ECM. Ale jak zasilanie jest ok, a na przewodzie wejściowym tzn sygnałowym masz ponad 5v po odłączeniu, albo odcięciu czujnika (choć bias voltage powinno być do 5 v) to masz uszkodzony ECM. NIe widzę innej opcji....
Witam. Z podsufitki nie możesz brać napięcia bo jest zbyt mała moc radze pociągnąć tam dodatkowe 2 przewody zasilające albo z aku. Albo z zapalniczki.
Citroen C8, Peugeot 807 i Lancia phedra rok 2006 moduł bsm l05 losowo nie działa przekaźnik który zasila ECU. Moduł bsm l05 można wymienić na: L06 L10 L11 Sprawdzone działa bez przeróbek.
Zacząłem od Akumulatora sprawdziłem napięcie było 12V na klemach także następnie bezpieczniki obok akumulatora, Może filmy są wstawione w odwrotnej kolejności i tak się zasugerowałem. Tu jest strona z trzema rodzajami bezpieczników w 406: https://fuseandrelay.com/peugeot/406.htm... Dla mnie to z filmu w komorze silnika najbardziej podobne do Type 2 -...
Sprawdź masy ale gdzie to już nikt nie napisze. Potem wyciąg wtyczki i popsikaj kontakt sprayem .Tak chcecie diagnozować? Problem jest z linią co zasila te elementy. A przyczyna to zgnite sterowanie między ECM a BSM a sam przekaźnik w BSM. I nie ma to znaczenia że podmieniane BSM .
Ten bezpiecznik 40A jest przed przekaźnikiem. Często w BSM wypala się nóżka tego przekaźnika. Podaj 12V na przewód który zasila silnik dmuchawy. Rozumie że nie ma tego napięcia.
Sprawdziłeś już co zasila ten mosfet?Który pin?
Samochód jest z 2002r nie ma abs-u. Dodano po 6 Spalony był bezpiecznik który zasila wtyczkę czujnika +12V ale po wymianie nic się nie zmieniło (bezpiecznik się nie spalił), po podłączeniu testera, silnik nie widzi prędkości samochodu, sterownik Magneti Marelli.
Nie ciśnienie w kolektorze tylko ciśnienie na listwie paliwa, tak która zasila wtryskiwacze. Kolekto dolotowy to powietrze dla silnika.
Zaraz zaraz .Ale to jest przekaźnik co zasila pompę po zapłonie tak?
F8 na BSM. Zasila on styki przekaznika rozrusznika.
Połowa bezpieczników nie zasila oświetlenia tablicy. I reszty. Wypada zmierzyć probówką czy masz tam zasilanie i wymienić żarówki
Cześć. Jakiś czas temu czujnik temperatury pokazujący temperature na zewnątrz zaczął pokazywać zbyt duże wartości - nawet o kilkanaście stopni. Później zaczął zaniżać o kilkadziesiąt aż w końcu nie pokazuje temperatury tylko trzy kreski - - -. Czujnik jest w prawym lusterku. Wyjąłem go, epoksydowe Uszczelnienie było pęknięte i woda w czujniku siedziała...
Wyciszanie radia jest programowalne komputerem diagnostycznym.
jezeli bezpiecznik absu zasila tez pompe wspomagania to tak.
Sama dmuchawa działa "na krótko ". Prąd jest we wtyczce, która zasila rezystor. Juz z niego nie wychodzi, wiec obstawiam rezystor. Podejrzewałem kostke stacyjki ale jest ok. Jak to najbezpieczniej podłączyć zeby nic nie spalić? Dodano po 28 Bezpiecznik termiczny znajduje sie wewnatrz rezystora?
Albo szukasz uszkodzenia w wiązce, albo do testów podłączasz drugie zasilanie i sprawdzasz. Bo to zasila mikroprocesor w zegarach.
Jestem amatorem ale nie uważam auta za centrum świata. Nie wiedziałem po prostu, że tak to wygląda. Nabędę Peugeot Planet ale wiem, że to też trochę potrwa. Miałem nadzieję, że prościej znajdę przyczynę czemu samochód raz odpala a raz nie i dlatego wziąłem się za przeglądanie wiązek kabli. Dodano po 46 georgesgr Jest Pan wielki :) Podchodzi Pan do mnie...
sigi serdeczne dzięki za wyczerpujące informacje jutro to sprawdze i napisze o wynikach , choć wydaje mi się trochę dziwne że halla zasila z przekażnika jaki to ma cel bo w Peugeocie 206 tego halla zasila z bezpiecznika chyba F32
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
najprawdopodobniej usterka sterownika, zasila on napięciem +5V takie czujniki jak : -liniowy czujnik ciśnienia klimatyzacji -czujnik położenia pedału przyspieszenia
Jeżeli dalej szukasz co z komputera wychodzi, oddaj auto dla fachowca. Jeżeli byś miał błąd wtryskiwacza czy coś, to byś patrzył komputer że tam upaliło. Szukasz czegoś czego nikt nie jest w stanie tobie powiedzieć. Jedno z zasileń komputera, ale co zasila w komputerze? Dodano po 5 Co do schematu, powtarzam!!!! Jeżeli chcesz schemat który by dotyczył...
Czy wiesz o tym że na tym bezpieczniku będzie napięcie tylko przez chwilę po włączeniu zapłonu? Ta wiedza może mieć znaczenie przy sprawdzaniu zasilania na pompie - pytanie w którym momencie je sprawdzasz. Dalej napięcie pojawi się gdy silnik będzie się kręcił. Ten bezpiecznik F2 jest zasilany razem z F15 (zasilanie wtrysków, grzałek sond, cewka zapłonowa...
Każde z tych świateł jest zasilane po linii CAN Z tym stwierdzeniem to przesadziłeś. CAN nie zasila niczego oraz lampy w tym aucie nie posiadają diagnostyki więc linia CAN nawet do nich nie dochodzi. Zgodzę się z tym co napisałeś że jest wspólna masa i każdy pin od innego światła na którym pojawia się napięcie po włączeniu danego światła bez lub po...
Dodam jeszcze że na pinie 1B2 i 2M2 jest 3V zamiast 12. Ma ktoś dokładny schemat i informacje co dokładnie zasila ten przekaźnik i gdzie się znajduje ?
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
Jesli z pinami 7 i 10 wszystko w porzadku (zanika masa po wylaczeniu zaplonu), to przekaznik podwojny musi byc sklejony i zasila kalkulator.
Który dokładnie bezpiecznik Ci pali ? Rzadko jest tak ze bezpiecznik jest bezpośrednio od wentylatora, lecz zasila jeszcze inne rzeczy. Najwidoczniej masz gdzies uszkodzoną wiązke do masy i od razu robi zwarcie wiec nie próbuj z dokładaniem wiekszych bezpieczników.
Sądzę ( choć fachowcem w tej dziedzinie nie jestem) iż nie koniecznie to musi być BSI. Dlaczego? Ponieważ chociażby: - przy wciśnięciu przycisku w kluczyku /centralny zamek/ słychać reakcję, - radioodtwarzacz / nie oryginalny / po wciśnięciu przycisku włączenia próbuje załączyć przekaźnik lecz zbyt mały prąd nie pozwala nas to. - no i CB pracuje na...
Tak się dzieje , gdyż wcześniej jest jeszcze podwójny przekaźnik , który zasila to co wymieniłeś oraz sterownik , stąd nie ma kontrolki silnika! W 206 jest po prawej stronie pod maską , żółty.
Bezpieczniki sprawdzone. Żarówki ok. Pytanie czy jest jeszcze gdzieś po drodze bezpiecznik który zasila skrzynkę lub przekaźnik.
Napięcie za wysokie może mieć dwa powody zwarcie w instalacji elektrycznej albo uszkodzony czujnik powodujący zbyt duże obciążenie na napięciu referencyjnym . Nieprawidłowe napięcie powoduje przekłamania w odczycie wartości przez przetwornik AC i w efekcie błąd . Problem jest o tyle złożony że napięcie referencyjne zasila kilka czujników sterownik może...
Dziekuję kolego za odpowiedź. Więc tak. Bylem właśnie jeszcze raz przejrzeć sprawę. Zdjąłem obudowę i w przypadku mojego webasta w gnieździe co zasila pompkę elektryczną nie ma pinów w ogóle. Pin 4 ( sterowanie nawiewami nie reaguje ) być może tej opcji mój sprzęt też nie ma a być może zareaguje jak temp. płynu chłodzącego dojdzie do pewnego poziomu....
zasila wtrysk peugeot peugeot partner zasila peugeot czujnik zasila
impulsowy szumy napięcie żarówki projektora centralny vento
kabel brake radio bateria niteo
Audi A1 zakup w Polsce – gdzie kupić auto lub zaciski ATE, na co zwrócić uwagę Filtr pośredniej częstotliwości: zamiana kondensatora 200 pF na 220 pF – wpływ na strojenie