sigi serdeczne dzięki za wyczerpujące informacje jutro to sprawdze i napisze o wynikach , choć wydaje mi się trochę dziwne że halla zasila z przekażnika jaki to ma cel bo w Peugeocie 206 tego halla zasila z bezpiecznika chyba F32
ten bezpiecznik zasila moduł haka, podświetlanie tablicy rej, i zasilanie czujnika wstecznego biegu, jest 10A, jeżeli na nim brak napięcia to sprawdż bezpieczniki w komorze silnika, jak tam jest wszystko ok to masz upaloną ścieżkę w BSI
Wygląda na to że 12V ale głowy uciąć nie dam :) Czujnik wałka ma wspólne zasilanie z czujnikiem różnicowym. Dla czujnika wałka jest to przewód o nr 1352B, dla czujnika różnicowego 1352A a zasilanie wychodzi ze sterownika silnika przewodem 1352P z pinu 2H wtyczki 2. Punkt połączenia tych przewodów jest w wiązce na skrzyni od strony chłodnicy przy czujniku...
Rok produkcji? Do 2006 był MUX strosowany - CAN-VAN. Od 2006 jest już tylko CAN.
Wyłącz zasilanie tego "pudełka"m lub wyłącz "buzer".
najprawdopodobniej usterka sterownika, zasila on napięciem +5V takie czujniki jak : -liniowy czujnik ciśnienia klimatyzacji -czujnik położenia pedału przyspieszenia
C4 picasso i peugeot 208 maja inne BSI - C4picasso II ma CONTINENTAL Peugeot 208 ma VALEO Co do kamery jakieś schematy się pojawiły dla peugeot 208 Kamera zasilana jest z BSI ale sygnały wchodzą bezpośrednio do radia
System mam Delphi DCM 3.5. Mam opis że napięcie zasilania czujników 1 zasila czujnik pozycji turbo czujnik pozycji egr, czujnik ciśnienia doładowania pedał gazu, ale nie wiem czy na 100% jest zgodny z tym systemem.
paliwo podaje czyli czujnik ok, zasilanie cewki czy jest żarówką i czy ecu kluczuje czyli podaje masę ( impulsy żarówką 5W).
Ze schematu wynika że zasada działania jak w potencjometrze, 1- masa 2- sygnał 3- zasilanie. Do zweryfikowania multimetrem.
Do czujnika idą 2 kable , jeden idzie na masę a drugi do sterownika ABS. Do sterownika wpięty pod pin 14 , niestety nie powiem Ci jakie mają kolory czy numery kable bo nie mam opisu.
Samochód jest z 2002r nie ma abs-u. Dodano po 6 Spalony był bezpiecznik który zasila wtyczkę czujnika +12V ale po wymianie nic się nie zmieniło (bezpiecznik się nie spalił), po podłączeniu testera, silnik nie widzi prędkości samochodu, sterownik Magneti Marelli.
Nie podałeś konkretnych danych ale może te schematy Ci podpasują. Są dla wersji bez czujnika deszczu ale akurat ta część może pasować do wersji z czujnikiem. Zielona wtyczka BSM (3) steruje spryskiwaczami jak i klaksonami. Na początku na Twoim miejscu sprawdziłbym czy po włączeniu zapłonu na bezpieczniku F13 w BSM pojawia się napięcie - czyli żarówka...
4 czujniki z każdego jeden pin idzie prosto do kostki, i dwa piny zasilanie.
Kolego więcej informacji. Nie bezpiecznik steruje klimą, on go tylko zasila. -Jaka to klimatyzacja? (manual,automat) -Gaz sprawdzony? -Błędy odczytane? -Wartości z czujnika ciśnienia? -Sprawdzone czy sterownik wtrysku pozwala załączyć? -itd.
Witam ,usterka została zidentyfikowana i naprawiona powodem był zgnity przewód zasilający .
Na każdym czujniku zasilanym tym napięciem masz takie skoki? 5v wystawia ECM
Tam są dwa czujniki STOP. Zasilane z różnych obwodów.
Linia 5v zasila przeważnie kilka czujników. Czasem jest zwarcie na jednym a błąd na innym bo linia zasilania 5v może być dzielona wewnątrz ECM. Ale jak zasilanie jest ok, a na przewodzie wejściowym tzn sygnałowym masz ponad 5v po odłączeniu, albo odcięciu czujnika (choć bias voltage powinno być do 5 v) to masz uszkodzony ECM. NIe widzę innej opcji....
Nie, każdy fotel jest osobno zasilany. Nie napisałeś czy tak kupiłeś auto czy tak zrobiło się np. po sezonie letnim. To nie musi być uszkodzenie maty, wystarczy że rozłączony jest czujnik temperatury w fotelu. Zmierz czy dochodzi zasilanie do fotela i rezystancje maty oraz czujnika.
Wywal ten czujnik.
A co rozłączy?? Oczywiście przekaźnik który zadziała przez czujnik ciśnienia który rozpaczy ja jak będzie za duże Czujnik ciśnienie podaje zmienne napięcie w zależności od ciśnienia. Nie działa 0-1 czyli włącz wyłącz. Maksymalne napięcie = maksymalne ciśnienie a maksymakne napięcie to bodajże 4,8 V. Potrzebujesz układu elektronicznego do obróbki sygnału...
Witam serdecznie potrzebuję schemat instalacji elektrycznej Peugeot Boxer 3,0 2015r, wyskakuje mi błąd zasilanie czujników 3, z góry dziękuję za pomoc.
Cześć. Jakiś czas temu czujnik temperatury pokazujący temperature na zewnątrz zaczął pokazywać zbyt duże wartości - nawet o kilkanaście stopni. Później zaczął zaniżać o kilkadziesiąt aż w końcu nie pokazuje temperatury tylko trzy kreski - - -. Czujnik jest w prawym lusterku. Wyjąłem go, epoksydowe Uszczelnienie było pęknięte i woda w czujniku siedziała...
Za komputerem jest przekaźnik podwójny i on podaje napięcie na pompę paliwa. Jak immo nie trzyma to na zapłonie z kompa wychodzi masa na przekaźnik i zasila pompę w zbiorniku. Przy komputerze jest jeszcze czujnik zderzeniowy, należy go wcisnąć. Który to rok Peugeota to zaraz podam jak immo wygląda.
Czujnik błędu :D Trzeba naprawić, tak aby lampy miały prawidłowe zasilanie.
Witam , mam problem z systemem ABS wyskakuje ciagle blad C1211 . Sterownik wyslalem do sprawdzenia odeslali ze dobry , wszystkie czujniki na komputerze pokazuja obroty kol . Czy ktos sie spotkal z taka anomalia . Na sterowniku zasilanie i masa w porzadku , jedynie co mi sie nie podoba to ze czujniki ABS nie maja 12 V tylko 9 V ale moze tak jest w Peugeotach...
Napięcie za wysokie może mieć dwa powody zwarcie w instalacji elektrycznej albo uszkodzony czujnik powodujący zbyt duże obciążenie na napięciu referencyjnym . Nieprawidłowe napięcie powoduje przekłamania w odczycie wartości przez przetwornik AC i w efekcie błąd . Problem jest o tyle złożony że napięcie referencyjne zasila kilka czujników sterownik może...
Sprawdziłeś czujnik uderzeniowy? - to pierwsza rzecz. Druga rzecz to do sprawdzenia przekaźnik podwójny, on zasila pompę paliwa. Jeżeli każde z powyższych zostało sprawdzone i jest sprawne to zostaje patrzeć instalację. PS. Jeżeli immo blokuje nie ma wysterowania przekaźnik podwójny na pompę paliwa.
Właśnie sprawdziłem instalacje okazuje się że przewody od samego czujnika różnicowego dpf do sterownika są ok, rozprułem instalacje w skrzynce bezpiecz. oraz pod lampą wygląda dobrze trochę zawilgocenia było ale na moje jest ok , spisałem z diagoxa informacje o błędach i pokazuje jeszcze jeden błąd P0805 14 kod usterki dostawcy - wyczytałem że może...
jak zweryfikować gdzie jest problem Jeżeli nie będzie komunikacji z testerem diagnostycznym, to sprawdź na wtyczce centralki cz.parkowania czy jest zasilanie.
https://obrazki.elektroda.pl/6291456800_... B186 to czujnik. Pin nr 1 - sygnał, 1V na biegu jałowym, 0,5V na włączonym zapłonie Pin nr 2 - masa Pin nr 3 - zasilanie 5V Jeśli masz zasilanie i masę, a nie masz 0,5 po zapłonie to raczej czujnik zepsuty.
czesc, Przy okazji wymiany kół zajrzałem pod nadkola i nie mam dodatkowych wtyczek na czujniki boczne. Graty już zgromadziłem. Problem jest jeszcze z niebieskim przełącznikiem. Możesz sprawdzić które kable idą na zasilanie? Na schemacie brakuje tego przełącznika.
Kod błędu? Ten silnik miał dwie główne przypadłości czyli cewka i/lub świece potem sterownik silnika, zapchany katalizator, inne usterki jak np padająca pompa paliwa lub wtryskiwacz.
Peugeot 206 1,4i szarpie na ciepłym. Błędy : obwód wtryskiwaczy otwarty - (P0200) oraz obwód czujnika temperatury powietrza dolotowego (P0110). Potrzebuję zidentyfikować gdzie dochodzą przewody wtryskiwaczy żeby przemierzyć bo została wymieniona listwa zasilająca, przeczyszczone wtyczki. Tak samo dla obwodu czujnika temperatury... Mam schematy ale bardzo...
czy wymienić gruszkę turbiny wraz z czujnikiem czy może przejrzeć instalacje elektryczną. Na początek przejrzyj instalację ,zmierz masę i zasilanie. Potem ci zostanie wymienić gruszkę raczej.
Ja bym sprawdził jakie ciśnienie pokazuje na wypiętym czujniku i sprawdził zasilanie czujnika, ciągłość przewodów...itp
Pompę masz normalnie pod kanapą tylną. Sprawdź, czy jest zasilanie, jak włączysz zapłon. Jeśli jest, to pompa do wymiany.
Witam wszystkich, potrzebuję pomocy w znalezieniu 12 V po włączeniu zapłonu, najbliżej kierownicy, Peugeot 208 1.6 HDi, 2016 rok. Kupiłem Peugeota z czujnikami z przodu i najprawdopodobniej są dołożone, bo znalazłem pod kierownicą buzzer AMIO, ale niestety nie działa, i jest jakiś przewód przerwany też pod kierownicą, który idzie do środka, właśnie...
Sprawdź zasilanie na cewkę oraz czujnik wałku korbowego (360-460Ohm 1.5V ≈). Wiązka pod aku. ok?
Peugeot 307 2.0 16v 2005 przed lift RFN MM6LP. Dodano po 2 ze schematu widac ze czujnik MAP ma wspólne zasilanie z czujnikiem walka rozrzadu.
We wspomaganiu elektrycznym Peugeot 207/2010 błąd P1648,którego nie umiem dopasować.W parametrach uszkodzenie torque sensor.Podstawiałem 2 czujniki bez efektu. Niestety, dokumentacja nie jest w tym przypadku zbyt pomocna: https://obrazki.elektroda.pl/1122632900_... Kody błędu Sformułowanie posprzedażne kodu błędu C1209 Usterka - utrata...
Jak nie masz schematu to jest to jakiś trop, bo zasilanie na czujnikach musi być.
jakie napięcie ma wchodzić do sterownika jakim przewodem które później wychodzi na czujnik? Sygnał wyjściowy z czujnika wychodzi z pinu 2 na pin 74 sterownika, kabel nr 1416: napięcie 0,5 V przy włączonym zapłonie, 1,3 V na biegu jałowym, 1,97 V przy 3000 obr/min. Pozostałe piny: 3 czujnika - 44 sterownika zasilanie 5 V, pin 1 czujnika - 34 sterownika...
Witam, dziękuję za informację i wykonaną pracę. Mam podobny problem błąd niskie cisnienie mocznika (peugeot 508). Po krotkim rozłączeniu złącza przy zbiornku przez okolo 30 sek można wykonać test (diagbox) wydajność mocznika- słychać pracę pompy około 5,6 bar, sterowanie przekaznika wtryskiwacza- słychać tykanie . Po tych 30 sek słychać jak rozłącza...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Witam Peugeot 807 2.0 hdi, nie odpala, błąd P1614 - Zasilanie czujników - sygnał zbyt wysoki. Przy próbie kręcenia dorzuca P0340 - Brak synchronizacji.
Wtyczka posiada 2 piny. Dodano po 1 Hmm, wczoraj sprawdziłem, jest tak, jak mówisz, tylko mam pytanie: w kablu powinno być jakiekolwiek zasilanie?
Cewka zaplonowa ma jakiekolwiek zasilanie?
Zastosować czujniki hallotronowe a nie indukcyjne. Ot choćby czujnik położenia wałka z dowolnego hdi od psa ( peugeot, citroen) masa, zasilanie 5V i wyjście typu open colector. Prosty czysty prostokątny sygnał.
Po zamianie na naprawionym przewodzie w programie nie widać nic. Zasilanie czujnika jest? Bo mówimy raczej o aktywnym?
A skąd ja zasilić czy z tych kabli co są w kostce do baku bo tam idą 4 a dalej w bak tylko 2 do czujnika może w tych jest zasilanie
Mylisz się Georges. Monitorowane jest zasilanie 5V na czujniki
A jak wyąda zasilanie 5V na innych czujnikach? Albo któryś przywiera do masy 5V albo przetwornica 5V w ecu kuleje.
Dlaczego? Zawor nie zasilany powinien byc zamkniety (przynajmniej na logike).
Witajcie, Proszę o pomoc, nie działają mi czujniki cofania i światła cofania w Peugeocie 301. Żarówki są dobre, bezpieczniki wszystkie które były koło kierownicy i w komorze silnika sprawdziłem. Dodam tylko, że ukłąd bezpieczników jest inny niż w instrukcji. Dokopałem się do czujnika biegu wstecznego. Sam czujnik działa (zwiera styk po włączeniu biegu...
Czek zaświeca się przy prędkości +20km/h czyli mamy dobrą i złą wiadomość . Dobra taka że po włączeniu zapłonu system ABS jest "kompletny" . Nie brakuje elementów systemu jak czujnik , zasilanie itp . Przy 20 km/h następuje dynamiczny test czyli porównanie danych z czujników . Tu nie przechodzi testu z racji sterczących czujników z tyłu . Do tego nie...
sprawdz zasilania na bloku, masy i wartości zasilającego skalibruj czujnik kąta skretu programem diagnostycznym jak czujnik sie nie wczyta i zasialnia ok blok na smietnik
Pompka paliwa ma ruszyć po włączeniu zapłonu na conajmnej 15s potem podczas kręcenia!. Ma być ciśnienie koło 4bar na filtrze!. To ma działać najpierw i nic z silnika tego nie blokuje. Dlatego cały czas pytam co może blokować pompkę paliwa, który to przekaźnik lub czy przypadkiem uszkodzony sensor airbag(jeszcze nie naprawiony) może blokować zasilanie...
Proszę bardzo...https://fault-code.com/p0110/ Czujnik IAT (temperatura powietrza dolotowego) jest termistorem, co w zasadzie oznacza, że mierzy temperaturę powietrza poprzez wykrywanie zmian oporu rezystora w strumieniu powietrza . Zwykle znajduje się gdzieś w kanale powietrza dolotowego, ale w niektórych aplikacjach może być umieszczony...
Zasilanie idzie z panelu głównego od szyb. Zmienia się biegunowość tylko , nie ma żadnych czujników.
(at)aleksander01 Pozwolisz że się nie zgodzę - w Szczecinie Polmotor jest dealerem KIA ma oprócz tego parę innych marek - to nie jest tylko problem mechanika tego czy innego ale ogólnie kultury - gdy mieszkałem w Holandii robiłem APK w salonie chyba Peugeota (jeździłem Nissanem xtrailem) - nie tylko zrobili mi APK (nasz przegląd techniczny) ale też...
Witam mam taki problem otóż podłączałem dzisiaj radio CD i antena chyba zrobiła mi zwarcie nie ma prądu na kablach od radia i nie działa mi czujnik od temperatury i zegarek tylko się podświetla patrzyłem na bezpieczniki i nie widziałem żeby któryś był spalony prosze o pomoc :).
kolega znow ma klopot z autem,podczas dojezdzania zgaslo i juz nieodpalilo niema iskry z cewki a dotego przy wyciagnieciu przewodow zasilajacych trzeba teraz sprawdzic ktore sa do czego gdyz niebylo kostki tylko byly tak wcisniete, przewody sa 4 po wlączeniu zaplonu jeden jest od zasilania 12v ale niewidze masowego ,a tych kabelkow jest 4.Poprzednim...
Zmierz napięcie na dla czujnika i zasilanie silniczka. Potem będziesz mierzył wiązkę.
Witam ponownie, jest ktoś, kto będzie miał schemat tych wtyczek? Może opiszę problem: samochód został rozebrany do konserwacji, włącznie z wyciągnięciem silnika (międzyczasie została wysłana do regeneracji pompa ABS-u ze względu na jej błąd). Po zakończeniu został poskładany i przy próbie odpalenia brak jakichkolwiek oznak działania rozrusznika. Brak...
Srawdź czy masz zasilanie na czujniku ok 5V. Na 1 i 3..... http://obrazki.elektroda.pl/6172652000_1... Zasilanie jest dokładnie 5V.
rowniez brak jest napiecia w wtyczce przy czujniku poziomu oleju, skad idzie zasilanie, moze schemat podlaczenia, czujnik dobry nowy- dziekuje za podpowiedz.
Autor od ponad roku nie potrafi ściągnąć schematu i posprawdzac zasilań. Przecież okablowanie sterownika ABS jest proste jak konstrukcja cepa. Cztery czujniki, can i zasilanie.
Witam! Nie dawno rozpocząłem pracę w warsztacie samochodowym. Chciałem zdobyć trochę praktyki po studiach. Na warsztacie stoi P207 z silnikiem 1.6 THP 150KM. Od dłuższego czasu nikt nie ma pomysłów co zrobić, więc ja postanowiłem spróbować w wolnym czasie. Historia auta: Samochód z zachodu po częściowej dewastacji. Kupiony m.in. bez komputera. Ostatecznie...
Witam. Podłączę się do tematu. Mam problem z Peugeotem 407 2.2 HDi z 2009 roku, z silnikiem 4HT. Pojawił się błąd P1385, czyli błąd napięcia elektrozaworów. Dodam, że w Diagboxie nie wyświetla się żadne inne błędy (oprócz spalonej lampki w podsufitce), wszystkie bezpieczniki są w porządku. Przekaźniki, które można było wyjąć i sprawdzić, również są...
Jak mnie pamięć nie myli zasilanie jest wspólne dla EGR, przepływomierza i czujnika ciśnienia paliwa.
Impulsy na wtryski są? Sprawdzić impulsy na czujniku wału i zasilanie czujnika, zasilania sterownika sprawdzić, ale to wygląda na immo trzymające.
Witam, podstawowa diagnostyka, ECU widzi obroty? Jeżeli nie iskry nie będzie :) Jakie jest ciśnienie paliwa, pompa chodzi? Takie może głupie pytanie, ruzumiem że czujnik uderzeniowy sprawdzony? Do Ecu nie idzie się podłączyć, pompa paliwa nie działa z tego względu, że na kostce jest napięcie 2v max 2.5. Czujnik uderzeniowy w tym modelu już nie występuje,...
Któryś z czujników robi zwarcie odpinać po kolei i wyjdzie nawet może to robić czujnik ciśnienia klimatyzacji sprawdzić na schemacie co jest na tym samym zasilaniu i odpinać po kolei
Dziękuję za chęć pomocy. Ja mam radio 2din ale niestety chińszczyzna. Dwa wyjścia kostek ISO. Zasilanie i głośniki 8 przewodów. Zasilanie ISO to masa i stałe zasilanie i pk stacyjce. I to tyle. Dodatkowo wyjście na automatyczna antenę. W załączeniu zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/5076983400_... https://obrazki.elektroda.pl/9300110500_...
Nie rób tak więcej. Możesz uszkodzić sterownik. Sprawdź zasilanie na cewce i jutro opisz.
Po krótkim postoju nie moge uruchomić silnika. Pompa nie jest zasilana, rozrusznik kreci, brak zasilania świateł pozycyjnych, nie działa wentylator, na bezpiecznikach nr 15, 2, 9, 10, 11,12 brak zasilania. Zmieniłem BSM B3 i czujnik położenia wału. Nadal kaplica. Czy ktoś przerabiał podobny temat i ma rozwiązanie lub schematy?
Tam z jednego rozdzielacza idzie napięcie na cewkę i jeszcze na dwie inne rzeczy już nie pamiętam na co ale gdzieś czytałem. Znalazłem już problem. Był nim jeden z kabli przy czujniku położenia przepustnicy. Robił zwarcie albo w ogóle nie wysyłał sygnału i komputer chyba nie odczytywał że przekręcam kluczyk i trzeba puścić zasilanie. Nie wiem czy to...
Mam pytanie : czy istnieje jeden, wspólny, elektrycznie zasilany czujnik dla tego wtrysku,przepływomierza i EGRu ?
Napisałem : piny na pompę , a nie na czujnik poziomu. Do tego ustrojstwa potrzebny jest tylko sygnał czujnika poziomu i masa oraz zasilanie, to co za problem go znaleźć? Piszesz w dziale elektryka i elektronika , a to coś mówi. Myślenie ma przyszłość.
https://obrazki.elektroda.pl/6671459600_... Aby sprostać wyzwaniom stawianym konstruktorom przez kolejne przyjęte normy emisji, poziom zaawansowania technicznego jednostek napędowych stał się bardzo wysoki. Obecnie jedynym stosowanym układem zasilania w samochodach osobowych z silnikiem Diesla jest system COMMON RAIL. Zadebiutował...
Nie da się po prostu dołożyć kamery do SMEG-a w Peugeocie (i w Citroenie) na zasadzie podłączenia do +12V ze światła wstecznego, bo to poprawnie nie zadziała. W oryginale w Peugeocie zasilanie kamery idzie do niej cały czas jak się przekręci kluczyk w pozycję zapłonu aż do wyjęcia kluczyka ze stacyjki, a tylko wyświetlenie jej obrazu na ekranie następuje...
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
zerknij na czujnik GMP pomiędzy skrzynią a silnikiem
Witam. Nie mogę uruchomić silnika, odczyty z komputera bez usterek, paliwo jest, kręci, nie zapala. Odkręciłem świecę i stwierdziłem brak zapłonu, ale nie potrafię sprawdzić co jest tego przyczyną, aparat zapłonowy czy jakiś czujnik, a może komputer ? Czy na wtyku do aparatu powinno być jakieś napięcie zasilające ? Proszę o pomoc.
Witam Autko jak w temacie nieraz po odpaleniu nieraz można troche pojezdzić i i autko dostaje wariacji nierówno pracuje i samo dodaje gazu. Na testerze wyświetla dwa błędy pedału gazu , przepływka, czujnik temperatury, oraz (zasilanie czujników zwarcie do masy). Miał ktoś taki lub podobny przypadek?
Dzień dobry wszystkim. Mam następujący problem: Jakiś miesiąc temu mój 306 zaczął dziwnie się zachowywać - falowanie obrotów około 2000, trzymanie za wysokich obrotów, aż w końcu zaczął całkowicie gasnąć. Były również dziwne problemy z prądami: albo znikały, albo sam licznik się resetował. Po tych objawach wymieniałem: silnik krokowy (podróba, później...
A zdjęcie czego dodałeś? Paczki cukru? W lewym dolnym rogu masz zapisane BSM. Napisałem post wcześniej, że bezpieczniki są też pod spodem. Z wierzchu ich nie widać. Komputer pokładowy podaje ten błąd. Pod komputerem diagnostycznym dowiesz się w czym problem. Może czujnik uszkodzony, a zasilanie jest poprawne?
Ciężki przypadek Ci powiem. Jedynie co przychodzi mi do głowy to czujnik na stole zasilacz laboratoryjny podać 5v masę no zmierzyć sygnał względem zmian temperatury. Jeśli będzie stabilne to niestety ale edc by dawało ciała.
Witam. Mój przypadek był już opisywany w wielu postach i na wielu forach.... Nie do końca jednak znalazłem tego co szukałem, ponieważ na końcu wyskoczyły nowe problemy... Zaczęło się od kupna pojazdu z uszkodzoną klimatyzacją (zapewniano mnie że brak jest czynnika) Czynnik uzupełniony, szczelność sprawdzona i czujnik ciśnienia w układzie wymieniony....
No właśnie wszystkie te tematy sprawdziłem, wszystkie połączenia mas o głównych zasilań wyczyszczone, posmarowane i na nowo skręcone.... przy rozruchu zasilanie na mierniku nie spada poniżej 10V... czy jest możliwe że ten akumulator jest za słaby???
Jeżeli jest to BezMUX (rocznik 2000?) to wg schematu za zasilanie czujnika odpowiada bezpiecznik F22 w BH28. Silnik wycieraczek jest sterowany bezpośrednio z BSI i raczej tu bym szukał uszkodzenia.
Zasilanie miernikiem mierzone(żarówką weryfikacja)ale nie sprawdzone zgodnie ze schematem?Z reguły potrzeba 2 plusów....
Przed turbiną jest MAF. Za turbiną jest MAP. To co kupiłeś to MAP. Błąd który podałeś nie ma nic wspólnego z tym. Sprawdź parametry w programie, czujnika Turbocharger Boost Control Position. Potem zasilania a dopiero potem wymiana . To samo z MAP jak już się upierasz.
Wymieniać w ciemno cewke? Ktoś miał podobny przypadek? Wystarczy sprawdzić zasilanie i sygnał ze sterownika i będzie wiadomo czy to cewka.
Witam, ecu podaje masy ,na przekaznik pompy i zapłonu itd wyjście masy z pinu 6, sprawdż czy na czujnikach np. temp chłodziwa masz przy odpietej wtyczce 5V, zobacz czy nie urwała się masa ecu, zapłon jest wysterowany masą z ecu więc jak zdechł to nie odpalisz, zobacz jak kol Ireneo pisze luty w ecu toć to francuz i lubi mieć zimne luty, powodzenia.
Miałem taki sam problem.Kupełem auto które trochę stało i okazało się że w pompie wysokiego ciśnienia była rdza,która zabrudziła czujnik wysokiego ciśnienia w pompie wtryskowej.Tylko że mi lampka cały czas świeciła,po przeczyszceniu wszystko ok.wcześniej czyściłem zbiornik,wyminiłem wkład filtra.Naprawiłem sam.
Czujniki ciśnienia są niby ok! ilość czynnika chyba też bo dzisiaj byłem w serwisie klimatyzacji i powiedział mi gość że trzeba szukać w elektryce i tu cytuje "trzeba zrobić obejście i wstawić jakiś przekaźnik". ja osobiście znalazłem w necie taką informację że to w 99% przekaźnik na BSI. Ale szukam dalej bo już byłem u trzech (fachowców) i oni twierdzą...
Ma jakąś "podstawową" oporność, która zmienia się pod wpływem ciśnienia paliwa Nie ma podstawowej oporności i nie zmienia jej pod wpływem ciśnienia. Dostaje zasilanie(5V) i masę, sterownik otrzymuje od czujnika określone napięcie, zależne od ciśnienia.
peugeot zasila zasila wtrysk peugeot peugeot partner zasila
wyłącznik włącznik zasilaczu przepala bezpiecznik deski rozdzielczej renault master czujnik ciśnienia pompy
zwrotnica televes tachograf atego
Kod usterki 42F7EC w Mercedes Actros - AdBlue/SCR i ASA Interfejs CANbus do radia Android w Renault Laguna