Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
może obrotomierz który nie działa wpływa jakoś na kontrolkę ładowania? Dziękujemy, że w końcu zdecydowałeś się nam o tym napisać.
Jak nie podłączysz L, to alternator nie ma wzbudzenia, zaczyna ładować dopiero z magnetyzmu szczątkowego wirnika, jak pisałeś po przekroczeniu 4k rpm
Dziękuję. Jeżeli BB00 - to bateria (akumulator), to 1031 chyba będzie regulatorem napięcia znajdującym się na przedniej stronie skrzyni osłony akumulatora. F3 - bezpiecznik na akumulatorze zasila ładowarkę akumulatora. Z tego co dotychczas udało mi się dowiedzieć - to powiedziałbym, że BB00 jest modułem na klemie minusowej, mierzącym temperaturę otoczenia...
Nie masz ładowania.
Masa akumulatora, masa alternatora i sprawdzenie ładowania na krzyż + - alternator akumulator.
Włącz wszystkie odbiorniki w samochodzie i sprawdź jakie jest wtedy ładowanie.
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Wymiana bsi zapewne pomoże plus gruntowne sprawdzenie ładowania alternatora
Wyczytałem na brytyjskim forum, że świecąca kontrolka ładowania świadczy o ewidentnym uszkodzeniu alternatora nawet jeśli "jeszcze" ładuje. Podczas obciążenia - światła, dmuchawa napięcie może drastycznie spadać. Polecają podmienić alternator lub co najmniej wyczyścić go, wymienić szczotki. Może jakiś dobry elektryk mógłby Ci go przemierzyć. Jak kolega...
sprawdź bezpieczniki ,prawdopodobnie nie masz zasilania kontrolki ładowania po załączeniu zapłonu. wtedy kontrolka zapala się dopiero przy praculącym silniku
Podłączyłem główny akumulator do ładowania i podczas ładowania napięcie wynosi na akumulatorze 14,4 V. Zmierz na odpalonym samochodzie.!!!!
a ja, mimo wszystko, stawiam na brak masy silnika. Łatwo to określić, wystarczy prosty pomiar, czy na zacisku rozrusznika jest napięcie akumulatora względem masy akumulatora, a następnie względem masy silnika. Zdarza się, że taśma masy jest skorodowana w zaciskach. Nie napisałeś, czy samochód da się uruchomić "na pych". Piszesz natomiast, że pojazd...
Witam Panowie, mam problem z ładowaniem w Peugeot 1007. Alternator po regeneracji - podobno miał działać (samochód dostałem już po naprawie alternatora). Po podaniu napięcia +12V na pusty pin oznaczony na rysunku (przez żarówkę 5W) ładowanie zaczyna działać. Czy ktoś mógłby mi rozjaśnić kwestię załączonego schematu. Do czego mógłby służyć ten pusty...
Masz odpowiedź od yozka1. Zobacz jeszcze pierścienie i odpisz.
Jeśli w tym Peugocie jest ten sam alternator ( jak pamiętam Valeo 150A) co w Volvo to 140-150 tyś to normą jest że pada ładowanie.
System start-stop? Akumulator sprawny? Jakie ma napięcie w spoczynku?
Zmierz napięcie ładowania.
Jak dla mnie poziom płynu chłodzącego, przynajmniej w berlingo 1.9D z 2000r tak jest.
wychodzi tylko P0201, P0202 i P0204 albo P0201, P0202 i P0203 albo P0204 zależy jak mu się chce a co myślicie o tym co napisałem wcześniej że jak wolno dam gazu to jest ok a jak szybko to dojdzie do 4000 i świeci kontrolka ładowania??
http://obrazki.elektroda.net/27_12637242... http://obrazki.elektroda.net/27_12637242...
Prąd ładowania ok 12V NAPIĘCIE
Normalnie zachowania. Psa od 2011r ma takie sterowania alternatora. Bez obciążenia na wolnych obrotach i podczas przyspieszania/obciążenia odcina oporny alternator.
brak ładowania. Powinno być koło 14V przy pracującym silniku.
Ciekawe, poszły 4 diody i ładował? Ktoś tu nas ładuje pod....
Jestem na 99% pewny że nie masz połączenia z modułem na akumulatorze.
Wtyczkę ostatnio odpinałem i wyglądała w jak najlepszym porządku. Więc zrobię jak mówisz, w poniedziałek będę miał dostęp do kanału mam nadzieję, że uda mi się zlokalizować ten punkt zbiorczy mas. Bardzo dziękuję za nakierowanie. Będę informował o postępach i mam nadzieję że w końcu uda mi się znormalizować ten czas ładowania.
zaświeca się economy mode activ i po paru sek. kontrolka ładowania
Po pierwsze to zainwestuj w nowy akumulator.
Kolego poradziłeś sobie z tym ładowaniem? Mam ten sam problem
A jest dysk twardy w navi RT3? Kiedyś miałem pacjenta któremu kończył się dysk w RT4 i właśnie radio zamulało przy ładowaniu.
Może być uszkodzony regulator napięcia tzw szczotkotrzymacz w alternatorów. I wtedy było by ładowanie?
Kontrolka nie zapala się wogóle w żadnym wypadku. Mieżyłem napięcie na świecach i pojawia się po odpaleniu ale nie świeci przy tym kontrolka. Zauważyłem że na kluczyku w pozycji acc to jest wtedy kiedy działa radio a nie palą się kontrolki świeci lampka ładowania...
przestało działać wspomaganie nie było możliwości uruchomienia pojazdu, gdyż nie nie kręci akumulator padł Usterka alternatora lub innego elementu obwodu ładowania akumulatora.
Witam, mam problem z Peugeotem 2008 z 2013r z systemem start stop. Problem polega na ciągłym błędzie ładowania akumulatora, alternator wymieniony na nowy. A problem nadal jest, ładowanie jest tylko samochód tego nie widzi. Miał ktoś taki przypadek? Błędów w komputerze nie pokazuje.
Może brak ładowania?
Na alternatorze masz przykręcony jeden gruby przewód i powinna być wtyczka dwupinowa z jednym cienkim przewodem. Sprawdź czy na tym cienkim przewodzie jest napięcie jak kręcisz rozrusznikiem. Na 90% problem w instalacji auta a nie w alternatorze.
Czy aby czasem prądem ładowania nie steruje ECU ?
Kolego do kontrolki ładowania.
ogólnie rzecz biorąc sprawdzając alternator w zakładzie regeneracji bez problemu sprawdza regulator (ponoć jest nowy tylko ciekawe czy z odpowiednia komunikacją) i wykluczą alternator jest to najtanszy sposób wykluczenia najbardziej prawdopodobnej przyczyny (chyba że ma się tester com/lin ) nawet nie trzeba wyjmować alternatora tylko podłaczyc tester...
Peugeot 5008 2.0 HDI rocznik 2010 Po ładowaniu alumulatora auto nie odpala. Pojawia się komunikat o "Nieprawidłowym Działaniu układu hamulcowego". Czy ktoś miał podobny problem i znalazł rozwiązanie ?
Tak ma być.
Pomogła wymiana modułu ładowania.Ale dopiero na trzecim wszystko wróciło do normy(wszystkie były sprawne),nie wiem od czego to zależy.....
Na początek może zmierz napięcie ładowania, powinno być około 14 V.
Jakie napięcie i kondycja akumulatora ? Doładuj, bo dojechałeś do mechanika bez ładowania akumulatora.
Zmierzyć napięcie ładowania, naprawić alternator lub wymienić.
Szczotki wymienione - ładowanie jest. Dziękuję "elektrit".
Kontrolką ładowania W KAŻDYM SAMOCHODZIE steruje regulator napięcia zamontowany najczęściej bezpośrednio na alternatorze. Zgaśnięcie owej kontrolki W KAŻDYM SAMOCHODZIE oznacza prawidłowe napięcie alternatora, a tym samym zasilanie odbiorników w samochodzie no i oczywiście ładowanie akumulatora. Prosty wniosek: Skoro kontrola nie gaśnie - nie ma ładowania.
trzeba sprawdzic obwod alternatora
Uszkodzony może być sam akumulator. Napięcie ładowania jest w normie
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Czy udało się rozwiązać problem?
Uszkodzony regulator napięcia, o ile pomiary są prawidłowe (temperatura).
witam mam problem z ładowaniem akumulatora w tym samochodzie ,po przekręceniu kluczyka pali się lampka akumulator ale nie mocno tylko się żarzy a zawsze świeciła mocniej po uruchomieniu silnika nie gaśnie tylko nadal delikatnie się żarzy dziwi mnie ze jak nie ma ładowania nie pali się mocno.Mierzyłem podczas pracy silnika nap.ładowania brak niestety.Moze...
Sprawdź bezpieczniki przy akumulatorze.
Jak naładować akumulator zasilający w Peugeot 3008 Hybrid? Świeci się kontrolka ładowania.
14V-14,4V To jest poprawne napięcie ładowania wyłączając Trabanta 601.
jak najszybciej wymień ten regulator
To ten twój boxer to taki lewus jak Gołota, tez nie ładował a po nim ładowali.
Witam posiadam Peugeota 3008 z 2014 roku 1.6 ehdi z funkcją start stop. Auto było po wypadku. Po złożeniu wszystkiego i wymianie potrzebnych rzeczy zapala się kontrolka ładowania choć sprawdzałem miernikiem napięcie ładowania i wynosi 14.5. Podłączyłem komputer i tam pokazuje ładownie na poziomie 11.7-11.8 dodam że alternator był wymieniony na używany....
Z grzaniem świec żarowych wszystko w porządku po prostu tak ma być, natomiast jeżeli chodzi o ładowanie prawdopodobnie przebija główną diodę.P
Rób immo off a potem sprawdź ładowanie.
Witam, W moim przypadku przyczyna była banalna. Osoba wymieniająca akumulator podłączyła przewód z akumulatora pod nieodpowiedni zacisk śrubowy modułu. W module akumulatora z BPGA są obok siebie dwa takie zaciski i łatwo się pomylić przy ponownym podłączaniu. Proponuję sprawdzić czy przyczyna nie jest taka sama bo efekt jest identyczny. Moduł BPGA zwiera...
A jakie masz to ładowanie ?
Szukaj tam gdzie poszedł dymek.
Wszystko zależy od radia jakie jest zamontowane. USB może być tylko do ładowania telefonu.
problem z peugeot 306 1.8 benzyna na pojedynczym wtrysku rok 1996. podczas jazdy zaczęła przygasać deska rozdzielcza wraz z kontrolkami,zgasło radio,zauważyłem ze nie działa ładowanie. Jednak nie zapaliła się kontrolka ładowania,sprawdziłem,ze alternator nie ładuje i po przekręceniu kluczyka samochód odpala ale nie działają kontrolki od zapłonu,ładowania,smarowania,...
Miałem podobny przypadek w Volvo. Winny był mostek prostowniczy. Dla u Ciebie dla pewności zacząłbym od pomiaru prądu i sprawdzenia, lub podmianki samego akumulatora. Czasami, gdy aku jest uszkodzone alternator szaleje i zapala kontrolkę ładowania.
to tak zwany akumulator Energi ładowany do 5 v
Z tego, co opisujesz, to masz cos pomieszane z zasilaniami. +VAN zasila w jakis sposob alternator? Zaloze sie, ze masz niewlasciwy BSI, a i reszte (BM34 i zegary) tez nalezaloby sprawdzic. Jesli pracujesz PPS-em, to znaczy, ze masz cos wspolnego z siecia Peugeota. Dziwi mnie wiec, ze pozwalasz sobie na takie majsterkowanie. Jesli nie wiesz tego jeszcze,...
Proszę o podpowiedz - mam problem z peugeotem 1007 2005 1.5 8v benzyna alternator VALEO 70A z linią COM . Alternator dostał zwarcia na stojanie i wymagał naprawy. Poszedł do regeneracji i przy testach na stole trzymał wszystkie parametry ale po włożeniu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów przestał ładować - uszkodzeniu uległ regulator napięcia...
Jeśli napięcie ładowania akumulatora jest ok to można jeździć 13-14,5v.
Zapoznaj się z całością tego tematu https://klubcytrynki.pl/forum/index.php?...
No ale co mi daje OK ? wszedłem w bład wyswietlacz i pokazuje bład stały czujnika temperatury oleju bład stału odległy czy jakos tak, juz nie pamietam dokładnie a RHY gdzie to wybrac. w telekodowanie sie nie zagłebiałem bo nie bardzo kminie to wszystko a kupiłem sobie kabelek zeby wewntualnie cos stwierdzic jak bedzie bolało mojego peugeocika ale widze...
Też mam to francuskie cudo. Z ciekawości w wolnej chwili pomierzę napięcie ładowania. V.
do kompletu reszta opisu wtyczek
Sprawdz bezpieczniki i zasilanie zegara.
Zrób pomiary ładowania akumulatora, przy załączonej klmatyzacji i bedzie wiadomo.
2004 vf32e8hxf44321428 stęrownik silnika widzi normalne ladowanie 14.4 okolo a bso 0vq
Sprawdź wszystkie masy i + z alternatora do akumulatora.
Zdjąłem dzisiaj obudowę alternatora, wyczyściłem styki i brakowało jednej nakrętki... Przykręciłem, poskładałem i na włączonych światłach mam póki co 13.9-14.0V :) Więc na chwilę obecną jest dobrze, pojeżdżę parę dni i zobaczymy czy efekt się utrzyma.
Tak i właśnie odpisał, że jest prawdopodobnie brak komunikacji CAN, bo w opcjach serwisowych nie ma jakichś ustawień. Dodano po 9 A teraz coś takiego wysyłał: „Mamy problem z komunikacją, możesz pobrać instrukcję ładowania tego samochodu na Google.”
Koło pasowe stoi w miejscu przy pracujacym silniku i winą jest chyba wlaśnie to koło pasowe, bo ono w środku ma jakąś gumę i ta guma sie chyba wyrobiła
Do sprawdzenia skrzynka bezpieczników w komorze silnika oraz prawdopodobnie padnięte BSI skrzyneczka z bezpiecznikami w kabinie i na początek przelotka na lewym błotniku okrągła wtyczka ale podejrzewam BSI przez zbyt duże napięcie ładowania
U mnie ten sam problem - przy wyłączonym silniku nie gaśnie kontrolka akumulatora mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki , chyba stacyjka walnęła . 406 1,8 benzyna
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Ja stawiałbym na diody wzbudzenia.
W instrukcji obsługi jest tylko informacja, że ogrzewanie foteli działa przy pracującym silniku https://obrazki.elektroda.pl/2284982900_... Jakie masz napięcie ładowania akumulatora na zimnym silniku ?
Wymieniłem alternator na nowy - zamiennik. Teraz wszystko ok. Po odpaleniu 14,4V, podczas jazdy 13,5V. Jeszcze tylko zmienię napinacz i pasek i może trochę wzrośnie
Nic nie szukaj, bo tak ma być = wszystko jest w porządku.
Wygląda na uszkodzony regulator napięcia alternatora.... Pozdr.J.
Witam koledzy. Pacjent Peugeot 3008 Hybryda 2010 rok, motor spalinowy 2,0 HDI. Poszukuję schematu sterowania alternatora hybrydowego. Nie mam ładowania akumulatora niskonapięciowego, zapewne główny też nie jest ładowany. Diagnoza nie wykazuje żadnych błędów, na wyświetlaczu tylko lakoniczny komunikat "usterka silnika".
Dla tych którzy w przyszłości bedą chcieli podmienić silnik zapewniam ze nie ma problemu przerabiamy stare wiązki bo niektóre piny sa inaczej podłączone więc przydaje sie wiązka od dawcy żeby sprawdzić co i gdzie szło i odpalamy auto. Planeta zamówiłem dopiero po odpaleniu auta żeby radio wkodować, licznik zamienić na Kilometry i pare drobiazgów dostroic....
Nie rozumiem w czym tkwi problem?? Auto zapala poprawnie a świece grzeją troszkę dłużej to raczej nie wpływa na komfort jazdy. . .Po co się w koszty ładować skoro wszystko jest ok?
Brak ładowania, uszkodzony alternator lub kable
Sprzęgło na alternatorze? Jak włączy się wentylator zobacz czy ładowanie nie znika.
Teamat zamykam powód banalny, brak dobrej masy na silniku.
Prawdopodobnie alternator do regeneracji. Co do wiązki to przewody o takim samym przekroju jak fabryczne.
W takim razie alternator nie był dobrze naprawiony. To jego awaria powoduje takie skutki.
Podłącz amperomierz i sprawdź pobór z akumulatora. (Zachować właściwą procedurę i sposób podłączenia , wskazania na poziomie 0,04A są poprawne). Ponadto sprawdź kondycję aku. i napięcie ładowania.
ładowania peugeot moduł ładowania peugeot peugeot napięcie ładowania
parownik membrana zapłon kosie skrzynka przekaźników
whirlpool awm8062 hulajnogi elektryczne problemy
Hyundai szarpie - przyczyny i diagnostyka Tabela rezystancji przycisków kierownicy Lancia Lybra