Dziękuję. Jeżeli BB00 - to bateria (akumulator), to 1031 chyba będzie regulatorem napięcia znajdującym się na przedniej stronie skrzyni osłony akumulatora. F3 - bezpiecznik na akumulatorze zasila ładowarkę akumulatora. Z tego co dotychczas udało mi się dowiedzieć - to powiedziałbym, że BB00 jest modułem na klemie minusowej, mierzącym temperaturę otoczenia...
Kontrolką ładowania steruje regulator od ładowania akumulatora. Trzeba go podmienić i sprawdzić czy problem zniknie. Taki regulator nie powinien być drogi.
Masa akumulatora, masa alternatora i sprawdzenie ładowania na krzyż + - alternator akumulator.
może obrotomierz który nie działa wpływa jakoś na kontrolkę ładowania? Dziękujemy, że w końcu zdecydowałeś się nam o tym napisać.
nie ma przekaźnika, w renault tez nie było, regulator kontrolkę wygaszał.
Wyczytałem na brytyjskim forum, że świecąca kontrolka ładowania świadczy o ewidentnym uszkodzeniu alternatora nawet jeśli "jeszcze" ładuje. Podczas obciążenia - światła, dmuchawa napięcie może drastycznie spadać. Polecają podmienić alternator lub co najmniej wyczyścić go, wymienić szczotki. Może jakiś dobry elektryk mógłby Ci go przemierzyć. Jak kolega...
http://obrazki.elektroda.net/27_12637242... http://obrazki.elektroda.net/27_12637242...
sprawdź bezpieczniki ,prawdopodobnie nie masz zasilania kontrolki ładowania po załączeniu zapłonu. wtedy kontrolka zapala się dopiero przy praculącym silniku
Jak dla mnie poziom płynu chłodzącego, przynajmniej w berlingo 1.9D z 2000r tak jest.
Jest OK, taka konstrukcja, aby oszczędzać 0.01l/100km. Dopóki nie zapali się kontrolka akumulatora jest dobrze.
Wymiana bsi zapewne pomoże plus gruntowne sprawdzenie ładowania alternatora
Coś mi ten schemat nie gra. Kostka 40V i pin 3 lecą przewodem nr 9040B od BSI do modułu ładowania akumulatora 1031 na klemie minusowej przy akumulatorze. Tydzień wcześniej naprawiałem ten uszkodzony przewód. Czemu obecnie wstawiony schemat pokazuje BSI 40V, pin 3 i przewód 9040B - który leci na końcu do dystrybutora, jakby to miała być pompka paliwa?...
Witam, W moim przypadku przyczyna była banalna. Osoba wymieniająca akumulator podłączyła przewód z akumulatora pod nieodpowiedni zacisk śrubowy modułu. W module akumulatora z BPGA są obok siebie dwa takie zaciski i łatwo się pomylić przy ponownym podłączaniu. Proponuję sprawdzić czy przyczyna nie jest taka sama bo efekt jest identyczny. Moduł BPGA zwiera...
(at)polak2005 Kolego i co z tego wyszło? Bo mam dokładnie ten sam problem
Masz odpowiedź od yozka1. Zobacz jeszcze pierścienie i odpisz.
Sprawdź wszystkie masy i + z alternatora do akumulatora.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Witam, mam problem z Peugeotem 2008 z 2013r z systemem start stop. Problem polega na ciągłym błędzie ładowania akumulatora, alternator wymieniony na nowy. A problem nadal jest, ładowanie jest tylko samochód tego nie widzi. Miał ktoś taki przypadek? Błędów w komputerze nie pokazuje.
Podłączyłem główny akumulator do ładowania i podczas ładowania napięcie wynosi na akumulatorze 14,4 V. Zmierz na odpalonym samochodzie.!!!!
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
przestało działać wspomaganie nie było możliwości uruchomienia pojazdu, gdyż nie nie kręci akumulator padł Usterka alternatora lub innego elementu obwodu ładowania akumulatora.
Obniżone napięcie może świadczyć o zwarciu w jednym z ogniw tej baterii. Bateria nie osiągnie znamionowego napięcia 14.4V pod koniec ładowania. Jeśli tak jest i będzie kolega używał to w samochodzie to dojdzie do wygazowania elektrolitu z pozostałych ogniw i może dojść do spływu masy czynnej i kolejnych zwarć. Może kolega ładować tę baterię prądem 4.5A,...
Sprawdzić działanie pompy paliwa , czy przypadkiem nie wyłączył się włącznik uderzeniowy - taki czerwony powinien być pod maską w okolicy nadkola .Ogólnie masz problem - kupiłeś nieznane auto , nie wiadomo co tam ktoś pokombinował. To że przyjechało auto z daleka to wcale nie dowodzi że akumulator się dobrze naładował. Może być usterka w samym akumulatorze...
Jedynie może być problem z kablem b+ który idzie z klemy na rozrusznik i na końcu do alternatora. Najłatwiej sprawdzić czy coś z tych połączeń nie jest luźne lub się nie grzeje. Warto poprawić także masę na silnik.
Jestem na 99% pewny że nie masz połączenia z modułem na akumulatorze.
Pomogła wymiana modułu ładowania.Ale dopiero na trzecim wszystko wróciło do normy(wszystkie były sprawne),nie wiem od czego to zależy.....
Witam. Peugeot 508 2.0 Hdi 140KM 2012r bez start-stop. Szukałem informacji w wielu miejscach, niestety tego czego potrzebuję nie znalazłem. Chodzi mi o ustawienia w Lexi odpowiednich wartości odnośnie ładowania akumulatora. Problem w tym że mam napięcie ładowania w granicach 14,8V do 15V. Pomiary robione multimetrem jak i tanim, wiadomo skąd testerem...
Zrobiłem tak sobie w Voyagerze CDR, tam wystarczyło podać sygnał masy aby webasto zastartowało. Ponieważ ma ono moc bodajże 4kW to dałem dwie pompki jedną przy piecyku i drugą przed nagrzewnicą kabiny + dodatkowo wysterowywany temp. płynu wentylator nawiewu z obiegiem zamkniętym powietrza w kabinie. Odpalam zdalnie z pilota dalekiego zasięgu z automatycznym...
Ciekawy przypadek :-) wygląda tak jak by na obwodach wskażnika temp było zwarcie... Sprawdż wszystkie obwody masy zwłaszcza te które są przyłączone do karoserii możliwe że któryś styk lub konektor jest zaśniedziały i masa przechodzi przez klimatyzację. Dzieje się to tak że jak stoisz lub wolno jedziesz masz niższe napięcie ładowania na aku niż normalnie...
Proszę o podpowiedz - mam problem z peugeotem 1007 2005 1.5 8v benzyna alternator VALEO 70A z linią COM . Alternator dostał zwarcia na stojanie i wymagał naprawy. Poszedł do regeneracji i przy testach na stole trzymał wszystkie parametry ale po włożeniu i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów przestał ładować - uszkodzeniu uległ regulator napięcia...
ogólnie rzecz biorąc sprawdzając alternator w zakładzie regeneracji bez problemu sprawdza regulator (ponoć jest nowy tylko ciekawe czy z odpowiednia komunikacją) i wykluczą alternator jest to najtanszy sposób wykluczenia najbardziej prawdopodobnej przyczyny (chyba że ma się tester com/lin ) nawet nie trzeba wyjmować alternatora tylko podłaczyc tester...
trzeba sprawdzic obwod alternatora
Akumulator możesz wymienić sam bez problemów.Na pewno auto trzeba zaciągnąć(laweta tylko bo to silnik HDI i przy holowaniu może przeskoczyć rozrząd) do mechanika i on stwierdzi czemu się rozładował.Możesz też podładować ten akumulator i sam podjechać do mechanika.Może już nie miałes ładowania i w końcu wysiadł, albo nie wyłączyłeś czegoś na noc w samochodzie.Pamiętaj...
Numer alternatora to 9664074280 Pan od regenerowania alternatorów twierdzi ze jest regulowany przez komputer po Com http://obrazki.elektroda.pl/4907703600_1...
Jest aż taka różnica. Alternator potrafi wymusić przepływ prądu przez akumulator 45Ah w granicach 20A i więcej. Dlatego naładuje go w kilkanaście minut. Nie jest to zdrowe dla akumulatora dlatego zaleca się go rozładowywać w minimalnym stopniu, wtedy początkowy prąd ładowania jest mniejszy. A żeby minimalnie go rozładowywać podczas rozruchu powinien...
Tak ma być.
zaświeca się economy mode activ i po paru sek. kontrolka ładowania
Coś mi się wydaję że tu szwankuje BSM lub komuna BSI z BSM na początek przejrzyj wtyczki w bsm i podmień na inne.
Czy udało się rozwiązać problem?
Zmierz napięcie ładowania.
U mnie ten sam problem - przy wyłączonym silniku nie gaśnie kontrolka akumulatora mimo wyjęcia kluczyka ze stacyjki , chyba stacyjka walnęła . 406 1,8 benzyna
Teamat zamykam powód banalny, brak dobrej masy na silniku.
Witam posiadam Peugeota 3008 z 2014 roku 1.6 ehdi z funkcją start stop. Auto było po wypadku. Po złożeniu wszystkiego i wymianie potrzebnych rzeczy zapala się kontrolka ładowania choć sprawdzałem miernikiem napięcie ładowania i wynosi 14.5. Podłączyłem komputer i tam pokazuje ładownie na poziomie 11.7-11.8 dodam że alternator był wymieniony na używany....
Zrób pomiar napięcia na śrubie alternatora,Sprawdź dokładnie przewód prądowy alternatora a nie tylko czyszczenie.Albo słabe połączenie albo spaprany a nie zregenerowany.A jak włączysz np tylną szybę to to samo?
I pierścieni.
Sprawdź czy masz zasilanie na gnieździe OBD2.
Aby służył, bo to są dobre samochody, ale niedoceniane. Żebyś wiedział...jak bardzo niedoceniane.
No ale co mi daje OK ? wszedłem w bład wyswietlacz i pokazuje bład stały czujnika temperatury oleju bład stału odległy czy jakos tak, juz nie pamietam dokładnie a RHY gdzie to wybrac. w telekodowanie sie nie zagłebiałem bo nie bardzo kminie to wszystko a kupiłem sobie kabelek zeby wewntualnie cos stwierdzic jak bedzie bolało mojego peugeocika ale widze...
Witam, mam problem z autem Peugeot 3008 HDi Hybrid4 z 2014 roku. Jakieś półtora tygodnia temu zerwało albo coś zeżarło pasek PK. Wywaliło checka na desce o awarii silnika. Pasek został wymieniony, po parokrotnym przekręceniu stacyjki check zgasł sam z siebie i auto wróciło do ruchu. Po 6 dniach, po powrocie z miasta i godzinnym postoju pod domem, auta...
Z tego, co opisujesz, to masz cos pomieszane z zasilaniami. +VAN zasila w jakis sposob alternator? Zaloze sie, ze masz niewlasciwy BSI, a i reszte (BM34 i zegary) tez nalezaloby sprawdzic. Jesli pracujesz PPS-em, to znaczy, ze masz cos wspolnego z siecia Peugeota. Dziwi mnie wiec, ze pozwalasz sobie na takie majsterkowanie. Jesli nie wiesz tego jeszcze,...
ładowania peugeot peugeot kontrolka ładowania moduł ładowania peugeot
volvo silnika śrubokręty precyzyjne triodowy wzmacniacz
Regulacja jasności podświetlenia zegarów Iveco Daily - metody i problemy Canal+ CAM CI+ ECP 4K na Enigma2 – aktywacja i obsługa ECP, kompatybilność tunerów