(at)Motorbike myślę że dla żadnego tokarza to nie problem. Bierzesz piastę/koło, zębatkę i zdjęcia adaptera żeby widział o co chodzi i powinien spokojnie takie coś zrobić na wymiar.
Więc szukaj tam. Albo półoś jakiś bubel albo montaż nie poszedł.
Tak, chodzi o pierścienie ABS na piastach. Pierwszy błąd /Koło biegunowe na lewej tylnej osi jest uszkodzone./ może się też pojawić przy luźnych łożyskach piasty. Pozostałe, czujniki za mało zbliżone do pierścienia ABS
Dynama "butelkowe" są tanie - ceny na Allegro zaczynają się od kilku zł (7, wysyłka Smart, albo do 15 sztuk z kosztem wysyłki 9zł) - ale wymagają dużej szybkości obrotowej, kilkaset obrotów na sekundę; dynamo w piaście... ciężko je zamontować w rowerze, bo ono ma piastę z otworami na szprychy, trzeba by rozmontować koło, powkładać szprychy w tę piastę...
No to albo trzeba pojechać na szarpaki, albo jeden człowiek do kanału i przykłada rękę tuleje, drążki, belka a drugi szarpie za koło.
Felgi raczej nie bo właśnie felgi zamieniam, czyli ta sama felga na drugą piastę też by żle schodziła. Trochę dziwne bym miał jedną piastę z tarczą i jeden bęben inny od drugiego, lub dwa koła. Może to osad zużycia klocków lub okładzin ciernych w bębnie je zapieka. Może całe koło się grzeje i tym osadem spieka. Czy jak hamulce nie będą czasem dobrze...
Jak zmienią się warunki pracy układu chłodzenia? Pompa wody sobie poradzi z tak długimi wężami? Jesteś pewien, że tarcze z hondy będą pasować do piast malucha, a zaciski głębokością montażową i rozmiarem też? Czy będziesz całe piasty przekładał? I oczywiście te piasty pasują do zawieszenia i układu kierowniczego malucha? Bo jak na razie, to świstak...
Ja wiem, też tak próbowałem na początku, to było tylko w formie sprawdzenia, czy oba tak samo wchodzą. Te sprawdzenie pojedynczo było bez oringów. Nawet jakbym chciał tak wciskać z oringami to by się nie dało. Najpierw oringi, trafić nimi w szczeliny półksięzyca i oba wciskać jednocześnie. Jakoś to zrobiłem i tyle. Dla ciekawostki powiem, że z tym pasowaniem...
Trzeba dokładnie sprawdzić opony przód i tył czy nie maja deformacji i czy felgi są centrycznie osadzone na piastach. Wielu sugeruje się tym że jak opony dało się w miarę wyważyć to jest ok. Nie zawsze ponieważ koła wyważa maszyna w której zamontowane koło nie ma styczności z podłożem, a to często deformacja czoła opony nawet niewielka powoduje drgania...
Witam. No, no wysoko sobie postawiłeś poprzeczkę .... nie chce tylko tego robić 3 dni a 4 godziny i żeby działało. Koło pasowe dawno już ściągnięte chodzi o łożyska , wyjęcie ich z piast a piast z plastikowych obudów. Wyciągaj cały zbiornik, jak nie chcesz niszczyć obudowy pralki.
Ale są rózne dodatki np. wolne koło w alternatorze przyjęło się. Niewymienne łozysko piasto-czujki abs przyjeły się. Niewymienne łożyska na napinaczach rolkach też Bo sa tanie po prostu.
Na obudowę podajesz minus, na styk szczotkotrzymacza plus, do śruby + podłaczasz żarówkę powiedzmy zkierunkowskazu, mocno zakręcasz dłonią za piastę/koło pasowe i patrzysz czy zarówka się lekko zażarzy. Jak tak, to na 99% dobry, 1% niepewności to diody wzbudzenia, które wtedy nie biora udziału. Bez śmiechu, ja tak sprawdzam niemal każdy, tą metodą można...
Możliwe, że tak, jak w moim UAZie: https://obrazki.elektroda.pl/2939076100_... To sobie siedzi na piastach w przednich kołach. Pozycja na 2: koło się kręci luźno, pozycja na 4. koło sprzęgnięte z półosią.
Może łożysko grzeje całą piastę wraz z bębnem ?
Ciekawe, jak będzie koszt tego wynalazku. Ostatnio sporo tych rowerów "bez piast" pokazują, ale jakoś seryjnie hitów nie widać.
Witam podepnę się pod temacik :). Czy prądy wirowe działałyby sprawnie przy tarczy z wysokowęglowej stali nierdzewnej SUS410 ? Tego typu np. http://www.ambike.pl/photo/product_info/... Bo stwierdziłem że można by złożyć trenażer na bazie dwóch piast rowerowych i opór magnetyczny na jednej piaście która by miała tarcze hamulcową....
Po co tak kombinować? Czy nie lepiej i taniej jest kupić i zamontować koło tylne do przodu? Ew. przeszprychować koło na odpowiednią piastę.
Zrób diagnostykę komputerem a nie będziesz błądził po całym aucie i tracił pieniądze.Wszystko co zrobiłeś do tej pory wygląda na dobry tok myślenia ale czy wymieniając czujniki jesteś na 100% pewny , że były niesprawne ( mierzyłeś oporność )? Przyczyną może też być koło polaryzacyjne w którejś z piast z kąt czujnik bierze sygnał .
Jak jakieś wartościowe te koło to można z całą zwrotnicą wyjąć i pod prasę, albo poświęcić łożysko i z samą piastą wyrwać. Jak felga alu, to współczuję. Bodaj z felgami Opla są takie kabarety Jak kupiłem swojego Passata to miał założone Oplowskie alu, trochę huczało przy zdejmowaniu. :)
Witam Jeżeli wyskakiwała czwórka, to musi być przyczyna...(trochę skrzyń mam za sobą) no gorzej jak nie specjalnie coś widać po rozebraniu, ale jak masz rozebrane i nie ma widocznych przyczyn wyskakiwania, to ja wymieniłbym całą sekcję...tzn przesuwke, piastę, koło III i IV, no i te drobne, ale ważne rzeczy jak zatrzaski, sprężynki...i nowy olej......
Przyczyną może być padnięty czujnik ciśnienia jednego z układów . Zamień złączki na czujnikach celem sprawdzenia czy czujnik czy zegar szwankuje .Usuń awarię ABS w naczepie (czujnik , kable, złączki ,koło polaryzacyjne, luz w piastach) a rotarder zgaśnie. Uszczelnij instalację pneumatyczną jeśli są ubytki powietrza.
Wiec co do geometrii to nawet bym się skłonił gdyby nie fakt iż jakieś 2 miesiące temu była robiona zbieżność i poprosiłem facecików aby zerknęli i na te kwestie powiedzieli ze jest ok (co oczywiście nie jest jakimś tam pewniakiem) co do kół faktem jest że tak 80 a 90 kierownica ma drgania. Oczywiście wyważanie kół jest przeprowadzane jak tylko zaczynają...
Mozna wymienic samo łożysko. Jak sie tak rozpadlo, że koło dostało luzu, to zwykle talerzyk ABS'u też do wymiany
Gdzie można nabyć taka piastę lub gotowe koło ? Albo jak mam szukam w google?
http://obrazki.elektroda.pl/6875849500_1... Koparka powstaje bez specjalnej potrzeby kopania, chodzi głównie o wyzwanie jakie można sobie postawić. Projektując konstrukcje głupotą byłoby nie podglądać gotowych konstrukcji, zatem ogólne wymiary mają oscylować w okolicach tych z JCB mini cx, zaś ramie koparki jest zbliżone do CAT 301.8...
Najpierw odkręcasz nakrętke przegubu i to najlepiej jak auto stoi na ręcznym następnie koło i dolny sworzeń, jeżeli to zew osłona to odpinasz opaski odsuwasz osłone usuwasz smar .Potem szczypcami seegera rozchylasz pierścień umiejscowiony w wew. części przegubu i zdejmujesz całość ,następnie rozbierasz myjesz i składasz .Tylko nie pozamieniaj położenia...
W moim Leon I kiedyś przywaliłem w zimę w krawężnik bokiem tyłem. Wygiąłem metalową felgę, skrzywiłem mocowanie piasty w tylnej belce. Fabrycznych mocowań nie ruszyło. Wymiana belki z piastami na prostą, nowe tuleje belki i auto jeździ nadal prosto i geometria według fabryki.
Masz jeszcze wersję starą ułożyskowania - większość tego modelu, miało łożyska w piastach aluminiowych, a te z kolei były przykręcane ośmioma wkrętami do zbiornika. Jednym słowem - masz pod górkę :D
Musisz kupić podobne koło z cewkami i dopasować piastę. Niestety ciężko zakupić podobne koło z takimi wymiarami.
Jest możliwa. Potrzebne będzie ze starego silnika koło pasowe ze znakiem, czujnik. Zastanowić się trzeba będzie nad wałkiem rozrządu. Ja bym zobaczył jak będzie chodził na tym co masz. Do tego pewnie masz alternator i trzeba będzie go przełożyć z blachami i piastami, przednią i tylną.
Nie panikuj, koło nie odpadnie.
Dynamo rowerowe daje około 6V 3.3W (standard dla "butelkowych", może te do piasty są lepsze), to może z trudem wystarczy do ładowania telefonu (za mały prąd będzie go rozładowywał). Dokładnie 6 V i 3 W - taki jest standard do wszystkich rodzajów dynamo w rowerze. Takim prądem Nokię 3310 by naładował przy mocnym wietrze, ale o ładowaniu jakiegoś "smartfona"...
To ta pierwsza od środka grubsza "stożkowata nakrętka" na płaski klucz :?: po której chodzą kulki. Sorry, ja w zeszłym tysiącleciu tym się bawiłem... Od tej pory mogli delikatnie coś pozmieniać, a kaset używano tylko w wyścigu pokoju :D Jeszcze kojarzy mi się inna średnica kulek. Nie pamiętam dokładnie w czym, może suporcie, ale miałem jakąś różnicę,...
Witam - proszę sprawdzić czy felgi są sztywno obsadzone na piastach (środkowe otwory) w tym celu należy podnieś każde koło ,obracając kołem skontrolować odchylenia felgi lub opony(góra ,dół- boczne) .Po wykryciu felernego koła ,odkręcić i sprawdzić luz otworu centrującego felgę na obsadzeniu piasty .Nie dopuszczam myśli że warsztat mógł wypuścić pojazd...
Wiadomo - musi być minimalny luz aby koło się lekko kręciło i skontrować aby się w czasie jazdy luz nie zwiększał i to tyle..
Po wymianie łożyska z piastą tylne koło mam problem z hamulcem ręcznym wysoko łapie tak jak by coś się rozregulowało, żadnej ingerencji w hamulcu nie było po za tym że ściągłem zacisk hamulca że by dostać się do piasty z łożyskiem
Koło jest ze sprzęgłem. Zsunęła się część zewnętrzna. Jak zdemontować część na wałku wirnika- piastę. Wydaje mi się że potrzebne są dwa klucze torksy. Po co sprzęgło na alternatorze. Czy można założyć zwykłe koło bez sprzęgła.
Z rysunku wynika, ze jedno koło łańcuchowe związane na stałe z piastą a drugie z wałkiem , który obraca się w piaście. Domyślam się, że obydwa koła będą się obracać. Żeby pomóc, narysuj schemat mocowania tego zespołu i jak to działa - jak te koła przenoszą napęd i rząd wielkości obrotowych. Wał korbowy w silniku też jest łożyskowany na ślizgowych a...
mogą to być łożyska piast ale też mogło sie coś stać pod bębnami np mogła sie urwać któraś sprężyna od szczenek . podnieś samochód i chyć za koło i sprawdz czy niema luzów i jak sie kręci to nie huczy .
Tarcza jest krzywa, przegrzała się od "trzymania" zacisku. "Trzymanie" zacisku może być spowodowane uszkodzonym przewodem elastycznym, zapieczonymi prowadnicami zacisku, i/lub krzywą piastą koła. To wszystko co powyżej napisałem sprawdź.
Wymiana piasty nie jest łatwą sprawą, dojdą nowe szprychy,centrowanie koła co znacznie wpłynie na koszt naprawy, taniej wyniesie nowe koło.
Jak w temacie, nie załącza Hydro, ciśnienie wstępne (to z pompy małej przy silniku) jest zbyt niskie - pompa podmieniona i to samo. Czy winę mogą mieć : zawory na głównej pompie ( olej krąży w koło gdzieś), a może uszkodzone hydromotory w piastach i również olej w koło sobie lata ?
Wyjąć koło, Odkręcić wielotryb (specialny klucz jest potrzebny) Wyczyścić piastę Wyczyścić wielotryb od środka (tam gdzie przechodzi ośka, bez rozkręcania wielotrybu) Nie od rzeczy by było wyczyścić łożyska w piascie. I dać nowy smar. Sprawdzić czy coś trzeszczy w kręcąc wielotrybem trzymanym w ręku (za środek). Poskładać wszystko do kupy.
Pomiar obwodu koła następuje za pomocą korony abs, błąd szczeliny może wynikać bądź z usterki fizycznej, ew z zakłócenia pomiaru z czujnika abs ( zbyt mała amplituda sygnału). Patrząc od strony modulatora podobne objawy pojawię przy uszk. wyjścia ABS. Najbardziej obrazowe jest w tym momencie obejrzenie oscylogramu sygnału ABS. Przy braku takiej możliwości...
Ja bym radził dotyczyć piastę, która będzie osadzona zaraz przy łożysku. Koło pasowe zamocować na śruby do piasty. Natomiast piastę można zamocować na dobrze wykonany klin (wyfrezowane gniazdo).
Witajcie mam problem z przednimi kołami w bashanie są strasznie krzywe. Po podniesieniu quada i obrocie koła widać jak by była zwichrowana felga. Oddałem do wulkanizatora ale jest prosta, ściągnąłem piaste i na zwrotnicy było lekkie wytarcie w miejscu łożyska. Kupiłem i założyłem nowa zwrotnice , efekt ten sam krzywe Koło, zamowilem nowa piasta (niby...
Witam. Posiadam Vectrę A i już brakuje mi sił na bicie nie tylko kierownicy ale cały samochód drży (jeszcze jak miałem radio cd to się zacinało:D). Prześledziłem wszystkie fora o tym i prawie wszędzie to samo pisze. Opony tarcze felgi klocki są na pewno dobre więc proszę nie pisać że coś z tych rzeczy... Drgania występują w prędkościach 110-150km/h,powyżej...
Zmierzyć koło, obliczyć moduł, kupić gotowe, dorobić piastę na tokarce. http://www.ebmia.pl/?cPath=196_53_78_80&...
Tak też myślałem zrobić dwie, ale zrobienie piasty będzie spokój na zawsze, ale się zapytam kogoś, kto robi na CNC, co on powie. Jeśli nie będzie widział wielkiego problemu zrobić piastę to ok a jak nie to zrobię 2 koła, Jak bym miał robić piastę to bym raczej robił z stali Hm40 to jest bardzo twarda stal i by raczej dała radę, myślę, że CNC by dała...
Dziękuję za pomoc. Postępowałem według wskazówek choć zamiast przyrządu użyłem klucza hydraulicznego z a pomocą którego zablokowałem piastę.
pręt odpada ze względu na wagę oraz na średnicę wału. widziałem osobiście już taką kosiarkę i co pamiętam to średnica wału to ok. 120-150mm. Jedyne rozwiązanie to grubościenna rura do której należy w idealnych odstępach dospawać uchwyty do bijaków (każda odchyłka będzie powodować wibracje przez co będzie wybijać łożyska) Wg. mnie najlepszym rozwiązaniem...
Wtrącę się do dyskusji . W mojej praktyce w takim przypadku przyjrzał bym się piastom przynitowanym do bębna ,bo często są one zgnite i to powoduje to nierówna pracę koła pasowego i spadanie paska. nie ma oznak korozji, koło pasowe pracuje równolegle z bębnem, nie ma luzów ani bicia w stosunku do niego.
Chyba prościej mieć dynamo w piaście... Nie koniecznie Specjalnie kupować piastę z dynamem? koło na pewno jest cięższe. Nie każda rama ma montaż na zwykłe dynamo Więc pomysł i idea całkiem niezła
kortyleski #14 - zobacz Wikipedia: Dysk Faradaya. Niestety efektywnie jest tam cewka 1-zwojowa, i potrzebne są spore rozmiary (albo spora prędkość), by uzyskać sensowne napięcie. To bywa użyteczne do generowania niskiego napięcia stałego - np. około 1V do zasilania elektrolizera - uzyskiwanie takiego napięcia poprzez prostowanie diodami oznacza, że...
koła zamachowe mają być cięzkie. I wcale nie musi byc 2masy w tirach silniki generują po 2kNm i nie ma dwumasy i nic się nie dzieje. W ciągnikach tak samo. Takie maszyny mają przekładnie planetarne w piastach kół oraz inne przełożenia i więcej biegów. Dzięki takiemu rozwiązaniu zarówno skrzynie biegów jak i same mosty przenoszą dużo niższy moment obrotowy...
Inne wymiary łożyska były montowane w Golfach i Jettach przed liftem czyli do połowy roku 1987. O GPD się nie wypowiem bo nie miałem w rękach i nie montowałem ale cena bardzo niska co nie świadczy pewnie o dobrej jakości. Za to montowałem FAG-a łożyska, mają wszystkie potrzebne nakrętki i śruby potrzebne przy wymianie łożysk i cena oscyluje coś koło...
Wydaje mi się, że post wysłany przez Inkwizycja jest najrozsądniejszy. Generalnie stosowanie silników motocyklowych w samochodach nigdy nie dawało dobrych rezultatów (Mikrus), a połączenie ze skrzynią samochodową (ciężar) to już pomysł naprawdę... oryginalny. Konstruktorzy tzw. cecylarów zazwyczaj nie stosowali dyferencjału. Albo połączenie na sztywno...
Kołek ustalający przy błędnym założeniu koła można zgnieść. Uszkodzeniu ulega wtedy koło zamachowe, rozgniata piastę koła i leci olej silnikowy do sprzęgła. Takie samo koło ma chyba Axor, a wycięcie na I cylinder musi mieć inaczej bo silnik rzędowy. Ale nigdy nie porównywałem. :)
Pacjent: rozrzutnik obornika. objawy choroby: przy odkręcaniu koła obluzowane zostały 2 szpilki - kręciły się razem z nakrętkami i niemożliwe było ich odkręcenie drogą naturalną, więc konieczne było cesarskie cięcie szlifierką kątową. leczenie: w celu uzupełnienia braków wypadałoby wcisnąć nowe szpilki i przykręcić koło. Jednak mam wątpliwości czy to...
O ile dobrze pamiętam dostępne są paski zębate dwustronne... Pozatym są również dostępne paski "z metra" do łączenia na dowolną długość... Są wersje ze specjalnymi powłokami i profilami które mogą zapewnić odpowiednią przyczepność... Wystarczy poszukać na google... (pasy zębate)... Firmy nie podam żadnej żeby nie było, że reklamę robie... Co do pomysłu...
Tylko jak tą tulejkę później zdejmiesz np. Żeby łożysko wymienić? Tym bardziej że samo nabicie to zły pomysł. Trzeba by ją wprasować na gorąco. Lepiej wytoczyć od razu całe koło pasowe z piastą mocowane śrubami.
Wydaje mi się, że jest luz w lewym kole. Albo na łożysku albo coś z piastą. Naciskając nogą koło z lewej lub prawej jego strony wyczuwalny jest luz. Najprędzej w sobotę na kanał wjadę a na razie auto odstawiam. Ps. Czy luzy na łożysku lub pieście mogą powodować takie problemy?
Zmien koło atakujące na 14T lub 13T jeśli wejdzie to znaczy czy mocowanie silnika pozwoli na tak małą odległość osi, zdejm osłonę i koło i zobaczysz na jaka odległość do koła odbiorczego da się dosunąć silnik. Części będą pasować od HSP na przykład http://www.dx.com/p/hsp-11119-17t-motor-... Jak znajdziesz...
Witam, Ostatnio podczas wymiany tarczy miałem trochę kłopotu ze zdjęciem starych, zużytych tarcz. Dlatego teraz nasamrowałem lekko piasty i śruby olejem napędowym, aby zabezpieczyć styk przed korozją. Takie postępowanie natłuszczenia powierzchni zalecał również Prof. Chris z Youtube. Często niektórzy smarują to połączenie smarem miedzianym. Producenci...
Czy u was też jest moda u wulkanizatorów na dopieprzanie pneumatem kół a później dla picu idą po dynamometr i ile by nie nastawił 120 200 300 i tak kliknie tak samo. U mnie tak jest, słyszałem że w Warszawie też. Faktycznie spece od kół są wyjątkowo złośliwi jeśli chodzi o dokręcanie śrub. Kiedyś w Megane dość nowym wręcz uszkodził gwint w piastach....
Hmm... Jeśli nie piastą, to czym nazwać tą część? Ale za odpowiedź dziękuję, nie zauważyłem aby na 36 V się grzał, Miałem taki pomysł aby zablokować koło, zmierzyć prąd i napięcie co z grubsza da chwilową moc - czy to właściwe myślenie czy piszę bzdury? Pozdrawiam
Zapewne przy takiej akcji (mówie o czopie)jeżeli skończyło by się na podstawie prawnej - kazali by zrobić tUV wraz z potwierdzeniem wytrzymalosci spawu plus inne cyrki. Już to widzę, jak inspektorzyna zdejmuje koło i piastę na trasie i ogląda czop i oś, coby cokolwiek znaleźć. Idąc tym tokiem rozumowania to inspekcja powinna każde auto na czynniki...
Witam. Chciałbym przerobić tylną ość a dokładniej zmiane piasty dla felgi o europejskim rozmierze srub chwytających koło do piasty. Oryginalnie sa tam koła od starego typu malucha 13 calowe. Jest to dosc problemowe ponieważ sa to wąskie koła oraz małe + to ze dętkowe. Chce wymienic na koła 14 cali ze tego wzgledu ze po drodze nawet podczas podrózy gdy...
Prościej będzie gdy będziesz miał na wzór oryginalne fabrycznie zaplecione koło, wówczas będziesz wiedział w jaki sposób zapleść koło. Zaplatanie wcale takie trudne nie jest, tylko trzeba wiedzieć jaki jest na to sposób. Felgi zawsze mają taki sam powtarzający się układ otworów. Dwa do przodu, dwa do tyłu. Pierwszy na lewą stronę piasty, drugi na prawą...
Witam.Auto bmw e34.Tarcze wymieniłem wczoraj razem z klockami cały komplet,stare miały około 8mm(minimalna grubość to 10mm) ale że przyszedł czas na klocki zainwestowałem w tarcze by mieć spokój na długi czas.Klocki jakieś włoskie nie markowe tarcze firmy Textar takie polecił mi sprzedawca niby bardzo dobre,zresztą sam sprawdzałem i idą na pierwszy...
Witam, mam sprężarkę (taka jak na foto). Chciałbym na niej zbudować kompresor. W związku z tym mam kilka pytań do znawców i fachowców tego tematu. 1. Jaki to model: HS-21 czy HS-31? 2. Jak jest rozwiązane ułożyskowanie a w związku z tym i smarowanie? 3. Jeśli smarowanie jest ciśnieniowe to gdzie jest wlot a gdzie wylot oleju. 4. Patrząc od strony przyszłego...
Obejdzie, obejdzie... Nie, jak będziesz próbował na siłę to urwiesz koło sterowe tam gdzie ramię koła łączy się z piastą. Polecam ściągacz Jonnesway AE310066, bez problemu ściąga sie koła sterowe w astra F, G, vectra B i fordach. Takie coś jak na foto i po sprawie. Astra F, G, Vectra B jest franca na ściąganie koła sterowego bo jest mała zbieżność...
Błąd był sczytany programem FiatEcuScan. Co do połączenia ze sterownikiem to nie sądzę, bo silnik sczytuje się w innej "zakładce" i z innym ustawieniem przełącznika na kablu. Poza tym jeśli dobrze się orientuję i widzę, to w tym silniku nie ma EGRu :) Poziom płynu sprawdzałem od początku i jest w normie, nie jest to też problem z czujnikiem od ręcznego,...
Witam Na 99% nie założysz na piastę 7-rzędową kasety 10 lub 11-rzędową. Poza tym w mojej opinii taka wymiana to dość spore koszty i sporo problemów - lepiej zmienić rower :). Przy wymianie napędu na 1x10 musisz wymienić piastę (lub całe koło), łańcuch, korbę, przerzutkę tylną, manetkę - dla osprzętu SLX to koszt od 1000 PLN w górę, Chyba, że rower jest...
toku74 - gdybyś zobaczył jak teraz jest to zrobione, to byś przestał się martwić o zużycie opon po przeróbce nawet jak zgubi to geometrię do 5 mm to mnie to boleć nie będzie... Teraz mam "odwróconego ackermana", zewnętrzne koło skręca bardziej jak wewnętrzne, i to jeździło, ale chcę doprowadzić go do porządku (zamiast przekładni listwowej poprzecznej...
Jeśli chodzi o aplikacje na androida to teraz podobno dobra jest PerfExpert. Mierzy między innymi z użyciem GPS, akcelerometru, żyroskopu. Niby daje w miarę dokładne wyniki ale osobiście nie sprawdzałem. Generalnie te aplikacje liczą to praktycznie w ten sam sposób w który ja próbuję. Poczytać można też o komercyjnych "hamowniach drogowych". Może tam...
Ale w tym rzecz ze kable nie były nawet dotknięte A póżniej sprawdzałem jeszcze raz spinki przy wszystkich piastach i nic wszystko wygladało ok. Dzisiaj sprawdzałem lewe koło i jeszcze raz wypinałem kabel noi rzeczywiście przy spinaniu oderwał się jeden kabelek w lewej przedniej piaście ale zamontowałem do niego drucik miedziany który bardzo ciasno...
Witam Oglądałem dzisiaj stary wózek taki dwu kołowy wiadomo PRL patent. Niestety to było u ciotki w garażu który ma status "gracikowa". Wiec dostęp mam puki co średni. Całe życie myślałem ze to koła standard z WSK. W każdym razie wózek ma koła 19 jedno koło ma cienką piastę a drugie grubszą ale słabo widzę może to być hamulec pełno bębnowy ale wcale...
Odkręcasz koło magnesowe, zdejmujesz piastę noża, odkręcasz misę olejowa, odkręcasz korbowód i wyjmujesz wal. Przed odkręcaniem misy bardzo dokładnie wyczyść oś wału, wystającą z silnika, inaczej będą problemy ze zdjęciem misy. Nóż, po ewentualnym prostowaniu, musi być wyważony, aby nie było wibracji.
Cześć wszystkim, mam prośbę o informację, czy przedstawione na załączonym filmiku objawy świadczą o zatarciu łożyska? Łożysko mam zintegrowane z piastą. Link do filmiku na dysku Google - https://drive.google.com/file/d/1j4nhofO... bardzo ciężko się obraca, plus słychać lekkie klikanie. Ostatnio podczas jazdy...
witam, wszedłem w dyskusję z pewnym gościem, który twierdzi, że koło w samochodzie opiera się na kołnierzu piasty a śruby tylko przytrzymują je na miejscu. ja w technikum byłem uczony, że koło trzyma się poprzez tarcie między felgą a piastą - realizowane dociskiem śrub. kto ma rację?
Od momentu kupna samochodu Passat b6 mam ten sam problem, grzeje się tylne koło. Wymieniałem już tarcze, klucki, łożysko z piastą, wężyk hamulcowy i cały czas ten sam problem. Podłączali komputer i niby tam nic nie widzą i że zacisk też jest ok. Co to może być? Facet mówi że może to być problem z ABS.
Koni było w standardzie OPC, w opcji performance była dodana blokada mechanizmu, felgi, hamulce i charakterystyka zawieszenia. Wszystko z wymienionych zgadza się, ale to wciąż chyba nie te same amortyzatory i sprężyny, bo jedno jak i drugie posiada inne numery części w "zwykłej" OPC jak i tej performance? Bo partacze zniszczyli gwint, dokręca się to...
Wszystko zaczęło się od chęci pomalowania bębna. Tylko mechanik nie powiedział mi że wystarczy odkręcić koło( 4 śruby) i takie 2 śrubki na torx i bęben schodzi. A ja odkręciłem całą piastę z bębnem. A potem mój mechanik nie miał czasu tego skręcić i jak ja to skręciłem to za mocno piastę przykręciłem i łożysko się rozpadło. Założyłem koło i jazda próbna,...
odkęcić tą dziwną nakrętkę z kłami A gdzie jest owa nakrętka? Przecież koło jest dokręcone przy pomocy śruby przystosowanej do rozruchu ręcznego. Młodzież nie pamięta czasów rozruchu korbą. A koło pasowe ma długie osadzenie/piastę.
Chodzi Ci o piastę z łożyskiem tylnego koła ?, jeśli tak to 250Nm, samo koło 110Nm
Witam Jak wjadę autem na dziurę to coś stuknie z prawej strony. W zeszłym roku wymieniłem odbyła się kompleksowa wymiana przedniego zawieszenia, stara została tylko sprężynY. Dzisiaj wymieniłem tez wahacz bo był do wymiany. Ale to nie on Byłem dzisiaj na przeglądzie zawieszenia i te stuki nie pochodzą z zawieszenia. Wiec bo tak może trzaskać metal o...
Przeczytałem cały temat i nikt nie zaproponował takiego rozwiązania by wykorzystać na przykład skrzynkę od PF125 czy FSO 1500 po okrojeniu z obudowy sprzęgła i innych duprerli to ma nawet przyzwoitą szerokość. Na wałku sprzęgłowym dajemy jakąś małą podtrzymkę (piastę) by wałek nie latał i montujemy koło pasowe czy też zębate i łączymy z silnikiem z...
Ciężko jest wymienić ten pierścień abs bo coś słyszałem że piastę ciężko ściągnąć
Pierw musisz odkręcic obydwa boki po bokach wkręty Krzyżaki od dołu na kluczyk 8, odkręć el zaworyOd obudowy sciągnij fartuch z pkrywy górnej odepnij przewody z blokady drzwiczek, odkręć programator, termostat wyciągnij wyłącznikii sciągnij góre.potem po bolach sąklipsy mysisz je wszystkie sciągnąć i dkręć blaszki kture są przykręcone do obudowy plastykowej...
Jak już zdejmiesz koło to włóż go na piastę i dociśnij i spróbuj czy można wyczuć jakiś luz góra-dół. Jeśli otwór centrujący ma owe 58mm to nie ma prawa mieć luzu.
Po roku wracam do pomysłu stworzenia koła garncarskiego! :) Witam, oto zdjęcia maszyny, którą zrobiłem dla mojego syna. Mechanizmy na bazie pralki do prania ładowanej od góry. Śilnik (klatkowy) o mocy 80 watów pochodzi od jakiejś niemieckiej pralki do prania - nieznanej mi marki. Zamiast przeniesienia napędu po przez pasek zastosowalem gumową rolkę...
Nie czekaj na obserwację zbiorniczka, tylko zdejmij bęben i popatrz na stan cylinderka. W jaki sposób płyn z cieknącego cylinderka może dostać się na śrubę mocującą koło ? Gdzie zacisk, gdzie śruby. Z cylinderka po bębnie na piastę jak najbardziej.
Pęknięte koronka, lewe koło od kierowcy, pękniecie było tak niewidoczne, dopiero cienki śrubokręt poprawił i zębatka "pękła" Dodano po 4 ABS załącza się cały czas przy różnych prędkościach .... czyli działa ale niepoprawnie. Z tego co piszesz prawdopodobnie podobna rzecz stała się u mnie. Gdy jadę swoją Vectrą słyszę co chwilę załączającą się pompkę...
Frezarki, ani tokarki niestety nie mam. Silniki mogą być np. takie: [url=http://zem.com.pl/public/uploaded/K... Koła chciałem dać od wózka dziecięcego, albo od taczek, przykręcone do piasty bezpośrednio osadzonej na osi silnika. Takie kółka mają koło 30cm średnicy.
Łożysko wymienia się razem z piastą koszt cześci w polsce na jedno koło to od 150 do 220zł za sztukę . [url=http://www.swistak.pl/a3785653,LOZY... np takie
Zdejmujesz koło, odkręcasz zacisk, odkręcasz końcówke drążka kierowniczego ( wskazany pneumat ), wyciągasz tarczę z piastą na zewnątrz. Po czym odkręcasz amortyzator od zawieszenia ( dolna część, dwoe śruby ). Później odnajdujesz pod podszybiem śrubę, która mocuje amortyzator od góry i odkręcasz ( najlepiej pneumatem ). Później mc person na stół, ściagacz...
Zobacz sobie jeszcze raz film: https://youtu.be/BrKuDXULzCs Osie są wykonane ze stopu aluminium i nałożenie silikonu na zbiornik przed przykręceniem piasty powstrzyma proces korozji na dłuższy czas.
Przecież można wytoczyć wałek z piastą albo jak oszczędność materiału to wspawać piastę a później całośc obrobić i do tego przykręcić koło kilkoma śrubami. Coś jak zabierak i uchwyt w tokarce.
no jest wprasowana dioda ale ona jest tylko do ładowania ze światłami nie ma nic wspólnego. a co do tego koła megnesowego to może być ten problem słyszałem że tak jest ale mnie się to nigdy nie zdarzyło a zamieniałem jeżeli masz tamte stare koło to przenituj piastę z tamtego albo wsadź je jakoś nawet prowizorycznie na próbę i zobacz
wymiana piast koło piast koło rower piast koło przedni
szyberdach elektryczny gramofon bambino przydźwięk wentylator halotron
sterowniki kosiarki akumulatorowej skrzynia schemat
Wpływ mat wygłuszających z folią aluminiową na TPMS Troubleshooting CLOUDY BAY Smart WiFi LED Light Installation Issues