Witam, kolego odwrotnie, jasny pierścień ma iść pierwszy.
Najlepiej mieć ściągacz do pierścieni segera.
Co wy za remonty ludzie robicie - wymiana samych pierścieni bez szlifu (nie chciałoby mi się rąk brudzić i narzędzi zużywać) Niech mi który napisze jak wygląda otwór w cylindrze który już swoje przejechał, okrągły jest? raczej nie. A nowy pierścień jest okrągły, wniosek prosty
Luz na zamku, maksymalnie, 0.7 mm uszczelniające, 1.14 mm zgarniający. Tylko załóż je poprawnie. http://obrazki.elektroda.pl/9339652000_1...
Pod zaślepką jest albo śruba na imbus 6 albo pierścień segera
Jeśli bierze olej, to pomiar ciśnienia sprężania i być może wymiana pierścieni.
Podpowiem Ci. Porozglądaj się po złomowcach za starymi rurami żeliwnymi (wodne lub kanalizacyjne) wala się tego pełno z demontażu i w dodatku za grosze.:D
Twoja pompa to przecież DPC. Po opakowaniu przecież widać, że to nie jest oryginał. A nie możesz do ASO Delphi podjechać ? Oprócz łopatek powinieneś wymienić także pierścień krzywkowy.
Nikt ci nie odpowie, bez pomiarów, żadnych szczypiec nie potrzeba da rade bez nich, potrzebny szczelinomierz, ale nie wiadomo czy np cylindry nie są zuzyte trzeba zmierzyc średnicówka
Autorze (at)lukaszkoleda popraw cytat kol. (at)e8600 bo przypisałeś mu słowa których nie napisał. https://obrazki.elektroda.pl/6807741200_...
Witam. Spróbuję odpowiedzieć, chcę to zrobić dokładnie żeby ktoś na moje porady nie narzekał. W tamtym roku dostałem do ręki ogrodowy ( odkurzacz - dmuchawa). Miałem wymienić : cylinder, tłok, pierścienie, sworzeń tłokowy i zabezpieczenia. Firma ta sama, czyli McCulloch. Zauważyłem (nowe ścięte pierścienie). Przyjrzałem się jak je założyć w.g. starych....
Witam. Wymiana pierścieni wiąże się z kosztami zwalenia głowicy i michy olejowej (uszczelki, planowanie głowy). W zależności jak masz wyrobione tuleje, może pomóc wymiana albo nic nie da. Ale jak już jesteś na tym etapie to zmierz śrubą mikrometryczną zurzycie cylindrów - jak są w normie porównaj z wartościami katalogowymi to wymieniaj. Ale skoro tyle...
Jest szansa na to że będzie działać, możliwe ze wystarczy wymienić sam pierścień i łożysko. Wymiana wszystkiego, czyli tłoka, pierścienia, łożyska nie bardzo jest opłacalna. Jaki to model ?
Ostatnia regeneracja była 80tys temu. Jakieś 3 lata temu. Niemożliwe żeby po trzech latach tak pierścień wyglądał. Może tylko był papierem potraktowany. Chyba że trzy lata pracy non-stop. :-). Ostatnio jak wymieniałem, to było auto z 2007 roku z przebiegiem grubo ponad 1200000km(ciężarowe Volvo z oryginalnym alternatorem i trzecim kompletem szczotek...
No jak nie widać wycieków to pewnie motur skończony. Tylko czy wymiana pierścieni pomoże, to się okaże dopiero po rozebraniu silnika i ocenie jego stanu. I żeby to miało jakikolwiek sens ekonomiczny to musiał byś to sobie robić sam.
Przedmuchy na pierścieniach. Wymiana kompletów się kłania nic nie poradzisz.
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
Nie, cały czas piszesz, że trzeba wymienić pierścienie i nie trzeba honować. Super sprawa, remont silnika to wymiana pierścieni... Możesz to sobie sprawdzić co ja piszę, zdjęcie głowicy i weryfikacja, następnie podjęcie decyzji.
Jedyna szansą dla Ciebie jest znalezienie dużego warsztatu tokarskiego, który podejmie się naprawy krzyżaka i utoczenia nowej tulei i wprasowania jej na oś krzyżaka. Takie przypadki bywają dosyć częste w pralkach Indesit, Ariston w których również występują zbiorniki zgrzewane. Raczej marne szanse, że dopasujesz krzyżak z innej pralki bo musiałbyś znać...
Ten silnik jest znany z zużywania pierścieni. Miesiąc temu robiłem, sama wymiana pierścieni bez honowania wystarczy. Przy okazji sprawdź luzy zaworowe.
Jeżeli rysy w cylindrze nie są głębokie, to wystarczy wymiana tłoka i pierścieni ale jest to półśrodek w zasadzie szlif lub wymiana cylindra da pewność, że kosa będzie jak nowa. W kosach i pilarkach cylindry są aluminiowe z utwardzana gładzią. Nie stosuje się szlifu, ponieważ powłoka utwardzona jest bardzo cienka. Wymiana cylindra, tłoka i pierścieni.
Nie wiadomo czy wymiana samych pierścieni wystarczy, wszystko zależy od tego w jakim stopniu zużyte są cylindry, ale to okaże się jak rozbierzesz silnik.
Jeszcze nie rozebrał a już chce szlif robić. Zazwyczaj pomaga wymiana pierścieni i sprawdzenie płyty zaworowej.
Wyjąć stare, włożyć nowe.
Nie ma za co. Jak cos jeszcze bedziesz potrzebowal to pisz na Priv. Mam cala ksiazke jak sie naprawia motorowery typu romety motorynki chart kadet itp.... Pozdrawiam
Pierścień musi mieć identyczny rozmiar jak cylinder. Szczelina, na zamku pierścienia, maksymalnie może mieć 0.8mm. I nie przesadzaj z tym olejem do paliwa.
Dekompresatory skończy się chyba z C-330 , i chyba ich nie było w silnikach benzynowych, zwłaszcza takich mikrych. I tu się szanowny kolega myli. Ten mechanizm istnieje w silnikach B&S, ma za zadanie wyeliminować odbicia wału w przeciwną stronę przy rozruchu - przy zbyt słabym pociągnięciu za szarpak. Dopiero przy zdrowym szarpnięciu, siła odśrodkowa...
Możliwość jest, tylko po co? Przestań słuchać bajek o zaworach, jakie tu co niektórzy opowiadają i szukaj sprawnego silnika - ten nadaje się na złom, z racji nieopłacalność remontu zgodnie z technologią naprawy. Wymiana pierścieni również nic nie da -zbędny wydatek.
Za taką cenę to się robi generalny remont lub kupuje sprawny silnik, a nie tylko wymiana pierścieni.
Sama rysa to nie jest problem, jest nim zużycie cylindra. Duże przerwy na zamkach to właśnie tego efekt plus wytarcie samych pierścieni. Jeżeli chcesz reanimować trupa to jedyne co możesz zrobić to wymiana pierścieni. jednak nie masz żadnej gwarancji, ze będzie lepiej a nie gorzej. Jeżeli będziesz miał szczęście i się poprawi, to nie na długo. Można...
Z tą wymianą na esy to bym się zastanowił Chciałem się zapytać czy w tym czymś można/czy się da wymienić tą blaszkę w środku oraz dołożyć ceramiczny pierścień? Natomiast gniazdo bezpieczników do wymiany jest całe nie tylko środek. Popatrz na stan śrub - szukaj "podstawa bezpiecznikowa DII" To się nazywa "wstawka kalibrowa" Albo wkładka kalibrująca.
Witam, odswieze trochę temat gdyż mam podobne pytanie. Chodzi o to czy jeśli tuleja jest gładka nie porysowana i nie ma wyrobionego progu, to czy wymiana samych pierścieni ma sens czy robić komplet ? Remont robiony ok 5 lat temu. Zrobione ok 300 mth. Pierścienie prawdopodobnie padły od przegrzania z powodu wycieku z chłodnicy.
Witam Miałem identycznie i też w Multipli. Objazd po dwóch fachowcach - diagnoza identyczna czyli czujnik (u mnie prawy tył) - do sklepu 150,00 zł i już drugi rok spokój. Po uruchomieniu silnika centralka ABS sprawdza czy są czujniki natomiast już podczas jazdy wykonuje test i w momencie niepoprawnych odczytów wywala kontrolkę. Tego typu czujnik można...
Pierścień ABSu w lagunie II, na tyle - nie jest zintegrowany z łożyskiem, tylko z tarczą. Jest na nią nabity. Renault nie przewiduje wymiany ani łożysk, ani pierścienia. Jest komplet z tarczą. Daje się natomiast zdjąć pierścień i nabić inny. Nie jest to jakieś skomplikowane. Na forum renaultlaguna.pl była opisywana taka wymiana. Czy warto - to już decyzja...
W takim razie masz typowe objawy zatarcia silnika. Efekt przegrzania. Nowy silnik wymaga docierania, z mieszanką o większej ilości oleju i częstymi przerwami w pracy. Jedyna nadzieja że tylko pierścień jest zaklinowany w rowku tłoka. Musisz rozebrać silnik wyjąć tłok z cylindra i sprawdzić. Jeżeli możesz, to zrób jakieś zdjęcia. Gdy uszkodzony jest...
Widzę na zdjęciu pierścień zabezpieczający-należy go wyjąć...
W praktycznie każdych alternatorach obudowa okrywa stojan, tylko, że w przypadku MM wymieniam koło 17 rocznie, w przypadku innych modeli 5,6, a to o czymś świadczy (wystarcza wymiana diod, pierścieni ślizgowych, czy regulatora). Przy produktach magnetti Marelli, są to zwykle zwłoki nie warte naprawy, bo pękła obudowa i wirnik uszkodził stojan
Jak mówisz że cylinder ma rysy to sama wymiana tłoka i pierścieni na wiele się nie zda. Silnik po dotarciu powinien mieć troche większe sprężanie.
Witam, sprawdź sprężynkę od regulatora obrotów może jest za luźna i silnik nie zwiększa mocy przy większym obciążeniu. Mam kosiarkę champion (włoska) z silnikiem Tecumseh 3,5 hp z 2006 roku i działa bezproblemowo myślę że te silniki są bardzo dobre ew regeneracja to wymiana pierścieni, tłoka, cylindra i głowicy. Cały zestaw 200 - 300 zł.
Wymiana pierścieni i tłoka
Witam, mam bardzo podobny problem jeśli możecie to zobaczcie fachowym okiem na zdj czy jest to jeszcze do uratowania, może jakiś szlif czy nie dostanę do tego tłoka i pierścieni po szlifie 🤔🤔 https://obrazki.elektroda.pl/7396631000_... https://obrazki.elektroda.pl/2311427600_... https://obrazki.elektroda.pl/2869120900_...
W jaki sposób to sprawdzić? Przyznam sie że dla mnie gaźnik to zawsze ciężki temat. Boje się go jak ognia. Jak go teraz prawidłowo wyregulować
Jak za mało? Przecież to blisko górnej granicy i wymiany pierścieni.
Oczywiście że da się wymienić i to niekoniecznie cały obiektyw, z reguły wystarcza wymiana dwóch wewnętrznych pierścieni obiektywu i czasem jednego albo dwóch trybów przekładni.
Panowie poskładałem wszystko i dziś odpaliłem auto. Wcześniej przeczyściłem przepustnicę, bo była lekko zabrudzona i po odpaleniu niestety pojawił się jakiś problem z przepustnicą, bo obroty są między 2 a 3 tys., dlatego też żeby przypadkiem nie pogorszyć sprawy z wymienionymi pierścieniami odpaliłem z 2-3 razy silnik na krótko - do 30 sekund i zgasiłem....
Kupić nowy silnik to dość duży koszt, dokładając ok 200zł złotych można już kupić kompletną i nie bawić się w przekładkę, używane silniki to loteria i wiadome że nie koniecznie kupno takiego nie okaże się błędem chyba że z pewnego źródła, najlepszym wyjściem jest wymiana pierścieni w tym silniku choć nie koniecznie musi być to wina pierścieni a wytarcie...
Próba olejowa ale raczej dół silnika do remontu. Niestety ten typ tak ma że przy 200 tys km większość silników traci kompresję na którymś cylindrze. A wymiana pierścieni coś pomoże ? Samochód traci kompresję czy stracił? Bo tam jeszcze jeden problem występuje. po uruchomieniu jest ok przez chwilę?
Sprawdź luz osiowy na wale korbowym i ewentualnie wymień pierścienie oporowe.
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
A może głowica. Miałem tak kiedyś w silniku benzynowym, że było wszystko idealnie, nie kopcił itd, wszystko super, a po rozgrzaniu oleju tracił moc, pluł olejem i wręcz go zżerał. Zrobiłem głowicę, wymiana uszczelek, + wymiana pierścieni, i chodził jak nowy. Olej jak jest cieply, jest rzadszy i latwiej o ucdieczkę w ubytkach na częściach silnika. Ubytki...
Sama wymiana pierścieni nic nie pomoże. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Czy można wymienić osłonę przegubu przy kole bez konieczności odkręcania nakrętki mocującej piastę i bez demontażu piasty Można, można, na forum "Eskorta" jest to dość szczegółowo opisane (nawet nie trzeba mieć kanału) ,mam dwa Fordy i przeważnie raz na rok któraś osłona wymaga wymiany. Starą osłonę należy rozciąć , oczyścić ze starego smaru, w przegubie...
Wymiana pierścieni
A jak najprosciej sprawdzic '' owalnosc'' tej tulei? Jak ją wyjmowac wrazie konieczności wymiany? Dajcie jakiś namiar na tanie częsci?
Na 99% częściowo uszkodzona zębatka na obwodzie pierścienia AF. Sposób naprawy: wymiana całego pierścienia lub naprawa polegająca na usunięciu uszkodzonego i wklejeniu sprawnego odcinka zębatki ( nie w każdym obiektywie da się to zrobić i trzeba dysponować specjalistycznym sprzętem).
Skąd się problem wziął w ogóle? Może ktoś simmering zmieniał i źle założył pierścień.
Witam, sprawa dotyczy traktorka Honda 2114 z silnikiem 2 cylindrowym Honda GCV520. Traktorek pali bez problemu, silnik pracuje równo ale bierze olej, puszcza niebieskawy dym a po odkręceniu świec widać iż są zaolejone. Olej przedostaje sie nawet do tłumika. W związku z tym zamierzam wymienić pierścienie na tłokach ale nie mogę ich nigdzie kupić. W sklepach...
Witajcie kupiłem używaną kose Stihl fs 160 przy większej trawie traciła moc wyszło na to że ma małą kompresje ledwo 8,5 teraz moje pytanie czy wymiana samych pierścieni (może razem z tłokiem) całości na pewno nie wymienię ponieważ cylinder jest za drogi, czy wymiana pierścienie na nowe podniesie mi kompresje ?
pierścień na bębnie (rys 1) czy to ma zostać czy trzeba zbić Ma zostać, na nim pracuje simmering. I tu mam pytanie są jakieś sposoby jak zbić ten pierścień (rys 2). Wybij najpierw zewnętrzne łożysko i wtedy będzie lepsze dojście, żeby czymś z ostrym kantem - np. rurka - wybić ten pierścień.
Przed remontem trzeba dokonać pomiarów czy aby na pewno wymiana panewek, pierścieni, czy innych elementów które współpracują, da efekt poprawnego pasowania. Wymiana pierścieni na "pałe" bo tak wypada bez pomiarów to tylko strata pieniędzy i czasu.
Kiedyś pewnie peprzetarły się pierścienie więc wymiana pierścieni ale bez toczenia i ponieważ biją to urywa szczotki - wymiana regulatora w 10 min i po sprawie.
Będzie, tylko wymiana pierścieni i tłoków nie pomoże. Trzeba jeszcze tuleje.
silniki na all... od 600zł z angola
No to silnik załatwiłeś. Cylinder do wymiany (lub szlifu), tłok jeśli nie trzyma wymiarów do wymiany + wymiana pierścieni. Ew wymiana całego silnika :/ . A jak chcesz go dobić na amen to spróbuj pod świecę wlać 1cm3 oleju i odpalić. Poza tym wymień koniecznie olej w silniku...
w kołnierzu węża jest dodatkowo mocowany taki plastikowy pierścień wygląda na to, że wciskany od strony bębna. Pierścień wkłada się od zewnętrznej strony zbiornika, poprzez wąż. a może odpuścić sobie ten pierścień i uszczelnić tylko jakimś klejem albo silikonem ? takie pójście na skróty sprawdzi się w praktyce ? Nie kombinuj - konstruktorzy przewidzieli...
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy Ciśnienie książkowe wyjdzie, bo olej uszczelnia pierścienie. Moim zdaniem silnik do wymiany albo kapitalnego remontu, i raczej "pałowany" był, solidne przegrzanie daje taki efekt i wymiana pierścieni nic nie da, kiedy masz owal na cylindrach. W misce szlam, silnik może być już przytarty,...
Po prawdzie nie znam tej konstrukcji ale do wymiany pierścieni nigdy silnika nie wyciągałem tylko stopki korbowodu odkręcałem i wyciągałem górą razem z tłokiem i tak samo z góry wkładałem z powrotem . Bo tak się robi w większości normalnych silników i raczej każdy tak robi. Natomiast ten silnik jest "oryginalny". Stopki są zasłonięte przez dolną część...
Witam mam fiestę mk3, 1.1 silnik. Bierze bardzo dużo oleju, czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy pomoże? Pozdrawiam :)
Trzeba było przeciąć pierścień.
Jeśli faktycznie silnik przegrzany to radzę. Sprawdź kompresje w cylindrach na ciepłym silniku.Głowica do sprawdzenia (pęknięcia, nieszczelności w niej) i do planowania + nowa uszczelka po nią, nowy termostat cieczy chłodzącej. Sprawdzenie zaworów i gniazd zaworowych i wymiana uszczelniaczy, wymiana pierścieni tłokowych i oględziny tłoków i tulei. Nie...
Nie znam się na silnikach. Czyli to, że tłok się porusza nie oznacza, że nie jest zatarty? Pytanie dodatkowe, czy gra jest warta świeczki? Czy te pierścienie, wymiana, to droga akcja, czy do 15 letniego urządzenia da się je dokupić? No i najważniejsze czy taką naprawę ogarnie amator czy trzeba oddać fachowcowi?
Wymiana szybka i łatwa, małymi szczypcami zginam blaszkę wzdłuż drutu uzwojenia następnie ostrym i wąskim nożem odchylam drucik od blaszki. pierścień przecinam wzdłuż osi wirnika dłutem stolarskim może być duży nóż ,,napędzany,, młotkiem. Wciskam nowy pierścień, uzwojenia lutuję do blaszek . Nie ucinaj drutów bo nic nie wyciągniesz, powodzenia
Zostaw tak jak jest, te silniki nie biorą tego oleju aż tyle, żeby wymiana pierścieni zrekompensowała konieczność dolewania. A trzy częściowy pierścień wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8629067900_1...
Rozbiórka dołu by tłoki wyciągnąć (wymiana pierścieni i honowanie cylindrów itp.
A jak wygląda pierścień magnetyczny?
Zdjęcia tych pierścieni daj.
Jeżeli tuleje mają progi to nie warto wymieniać samych pierścieni. To jest na tyle duże zużycie, że wymiana pomoże co najwyżej na pół roku. Wał możesz zostawić w spokoju jeżeli jest szczelny. Jednak nie polecam wymiany samych pierścieni. Wiem, że wymiana całych zestawów kosztuje, ale robota jest ta sama co przy wymianie samych pierścieni. Polecam zestawy...
Uszczelniacze prowadnic też by się przydało wymienić do pełni szczęścia ale w twoim przypadku to elementarne zużycie pierścieni zgarniających na tłokach. Do wymiany kpl pierścieni na wszystkich czterech. Szkoda że nikt nie pokwapił się na ich wymianę przy wcześniejszym demontażu głowicy - to bardzo popularne zjawisko w tych silnikach że pierścienie...
Czeka Cię wymiana pierścieni ślizgowych, łożysk i ewentualnie szczotek. Cena którą podał kolega to raczej kompletnej usługi w zakładzie, same części ok. 50 zł. Moim zdaniem lepiej go naprawić niż kupować chinola.
Witam, udało się komuś odkręcić ten srebrny pierścień?
Mam ten sam problem w swojej Madzi. Powiedzcie ile kosztuję wymiana pierścieni?
Szukaj silnika. 2/1000km to nie uszczelniacze, tylko układ tłok/pierścień/cylinder. Sama wymiana pierścieni również nic tu nie da.
A co to za remont tylko wymiana pierścieni?
Proszę Was o pomoc gdyż mam dokładnie ten sam problem. Czy poradziłeś sobie z tym problemem do końca ? Wymieniłem ostatnio w 307 to co było do zrobienia: - sonda lamba 2 - spawanie kolektora wydechowego - czyszczenie przepustnicy + kalibracja - wymiana czujnika położenia wału korbowego - wymiana potencjometru gazu w silniku ( używany oryginał ) - nowe...
obejrzenia gładzi cylindra, nie poradzisz. Porada jest jedna. Wymiana tłoka, pierścieni, sworznia (jeżeli potrzeba) i cylindra!
Wymiana pierścieni to nie jest remont. Remont to roztoczenie cylindrów, honowanie, tłoki nadwymiarowe a na nie nadwymiarowe pierścienie. To remont słupka . Do tego szlif wału korbowego i panewki nadwymiarowe. To jest remont. Jak cylindry są beczkowate( ), to wymiana pierścieni nie na długo się zda. I jak już, to pierścienie ustawia się co 120°. Jak...
Okopcona świeca druga od lewej sugeruje coś innego... Zrób mu płukankę i zalej cerateka jak nie pomoże to tylko wymiana pierścieni i uszczelniacze zaworowe...
Witam Z tego co piszesz wnioskuje że wina leży nie po stronie świec ale złego składu mięszanki.Należy sprawdzić sład spalin na analizatorze spalin.Prawdopodobnie masz bardzo bogaą mięszankę i to powoduje że świece są czarne zalewane i to powód ,że samochód nie zapala.Jeżeli skład spalin będzie właściwy to wymień cewkę zapłonową. UWAGA. Tak należy postąpić...
Jeżeli nie robiłes jeszcze z silnikiem czterosuwowym, to odpuść sobie ten temat. Więcej popsujesz niż naprawisz. Dlaczego chcesz robić pierścienie i uszczelniacze? Bo kopci, czy ktoś Ci tak po prostu doradził? Twoja Honda jest starą Hondą i nie wiadomo ile ma najechane i kto co już w niej robił. Wątpię, że skończy się tylko na pierścieniach i uszczelniaczach....
Akuratnie regeneruję pompy i wcale nie jest to takie drogie jak nie trzeba dorabiać wału. Wirników nie trzeba nowych, jedynie uszczelki, dławnicę (sznur). Do Andrychowskiej trzeba dorobić tulejkę od strony ssącej. Bez sprzęgła czasami pierścień ślizgowy.
W Nowym uszczelniaczu będzie nowy pierścień.
Nie potrzeba żadnych kluczy , wystarczy mocno ale w miare równo pociągnąc tam jest dwa oringi ,a na środku nich pierścień sprężysty,wszystko na wcisk-siedzi dosyc ciasno .
Przy takim spalaniu oleju wymiana uszczelniaczy nie pomoże, znam dobrze te konstrukcje, przerabiałem na początku takie zabiegi, pomogła wymiana pierścieni. LPG w aucie?
A więc samochód naprawiony. Zdemontować musiałem jeszcze raz głowice i wyciągnąłem tłoki. Okazało się że 2 tłok jest uszkodzony( zacisnelo pierścień kompresyjny). Wymiana tłoka, wszystkich pierścieni i montaż. Auto chodzi i kompresja elegancka. Dzięki wszystkim za pomoc. Temat zamykam.
Zamykam temat
wymiana ..... pierścieni tłokowych (zgarniające żeliwne) stan gładzi tłoków doskonały.] Ręcznej honowniczki nie chciało się użyć? Co da wymiana pierścieni bez uszorstnienia gładzi? Luz jaki miały w rowkach tloków? Bo pierścień może ładnie pompować olej. :) A co da wymiana uszczelniaczy jak zawory mają luz w prowadnicach?
Wymiana pierścieni to nie wszystko, zwłaszcza, że z tego co pamiętam ten silnik ma aluminiowy cylinder
Pierścienie chwycone? To znaczy mogły się zapiec? Czy pękły? Wymiana samych pierścieni wystarczy?
Podpowiem na moim przypadku. Inny model ale silnik B&S. Wymiana samych pierścieni jedynie pogorszyła sprawę. W wiekowych silnikach zachodzi zjawisko "owalizacji cylindra",więc wymiana samych pierścieni nie pomoże. Należy wymienić komplet: cylinder, tłok i pierścienie.
wymiana pierścień wymiana pierścień ślizgowy wymiana pierścień tłok
oporność kabel antenowy oscyloskopy naprawa rubens układ centralnego ogrzewania otwarty
briggs stratton samsung rsh5zlbg
Funai LED H 9200M - Czy posiada system Android? Dekoder Opticum H255 zablokowany na BOOT - jak odblokować?