np tutaj nr. y części https://www.partshopdirect.co.uk/stanley... tłok np tutaj https://www.amazon.de/-/en/Compressor-Co... model i nazwa części po angielsku googlałem
To normalne po jakimś czasie eksploatacji w każdym tego typu kompresorze. Spuszcza się to raz na jakiś czas - to połączenie wody z olejem (który przedostał się między pierścieniami).
W sieci są dostępne DTR i tam są podane wymiary
To się nazywa "Zaworki sprężarki"? Ogólnie kosztują od 30 do 100zł to lepiej od razu wymienić.
To jest sprężarka chłodnicza (pół hermetyczna) Nieprawda. To jest sprężarka >>>otwarte (dławicowe)<<<< Sprężarka chłodnicza (pół hermetyczna) jest wtedy gdy silnik jest zintegrowany ze sprężarką Reszta się zgadza.. Teoretycznie można z tego zrobić sprężarkę ale się zbytnio nie opłaca.
Po części po remoncie, nie ruszałem cylindrów i tłoków, tylko dostała nowe pierścienie.
Olej smaruje układ korbowotłokowy i chłodzi sprężarkę, powinno go być do połowy oczka. Ten zaworek jest odpowiedzialny za odprężenie sprężarki co ułatwia jej ponowny rozruch po napełnieniu butli. Jeśli olej wraz z powietrzem leci przewodem na butle i jest go dość znaczna ilość to wskazuje to na zużytą już sprężarkę a dokładnie tłok, pierścienie, cylinder.
Witam, Tak ma być kompresor pewnie ma wytarte pierścienie .
http://www.pierscienietlokowe.com.pl/opi...
Siatka powinna być na spodzie i na górze . Pomiędzy siatkami powinny znajdować się pierścienie Białeckiego.
Zawór w głowicy (czasami wystarczy przeczyścić) lub zużyte pierścienie.
Poszukuję pierścieni do kompresora Atlas Copco LFX0,4-10; Φ55 mm, wys.4 mm. Kto produkuje, kto sprzedaje?
Temat ten dotyczy mojego wcześniej założonego tematu. Jednak okazało się, że nie potrzebnie go zamknąłem. Tu link do tematu. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... A tu wyjaśnię na czym polega problem. Kompresor działa. Dmucha,ale słabo i się grzeje. Po wymianie oleju włączyłem kompresor. Ledwo nabił jedną atmosferę. Przez kilka minut pracy,nagrzał...
Spróbuj elektrolizą.
Witam. Mam BMW 520d E61 z pneumatycznym tylnym zawieszeniem. Niestety od jakiegoś czasu kompresor nie wydala, z powodu zużytych pierścieni. Obecnie podnoszę oś przez komputer i wyłączam system, przez co nie wyskakują mi błędy a oś nie opada. Jadnak w ten sposób niema automatycznej regulacji i przy załadowaniu musiałbym znowu korygować wysokość. Ta procedura...
Wygląda na to że ma pierścienie olejowe.
Witam, poszukuję pierścieni tłokowych do kompresora SAF 23 . Czy może od czego innego pasują ?
Eh, dotarłem gniazda z dwóch stron, wyczyściłem wszystko, poskładałem tak jak było... i zepsułem jeszcze bardziej rzecz "niezepsuwalną". Kompresor męczył się żeby nabić ciśnienie, po kilku minutach i po wyłączeniu krócieć z filtrem był gorący. Już sam nie wiem, może to wina zamoczonego filtra? Kilka kilogramów stali i śrub... haha. Dzięki za pomoc,...
W szczotce jest miedziany pierścień w którym zaciśnięta jest fabryczna plecionka. Odwierciłem starą i do pierścienia miedzianego wlutowałem urwany kawałek.
po chwili zaczyna wypluwać olej przez otwór odpowietrznika oleju. Wypluwa po zatrzymaniu przez presostat? Oleju nie wlałeś za dużo?
zawory mogę wykluczyć? mam nowe tłoki i nowe szlify cylindrów... nowe pierścienie...
Witam serdecznie . Mam sprężarkę taką jak na zdjęciu i mam pytanie czy są dostępne jakieś części zamienne do takiej sprężarki (tłoki pierścienie ) .Mam kompresor zbudowany na takiej sprężarce ale bierze olej i chciałbym ją wyremontować . Doradźcie czy jest sens remontować taki kompresor czy lepiej kupić nowy . Jeśli dało by rade go wyremontować to podłączyłbym...
A mam jeszcze takie pytanie, co jest wyznacznikiem że należy już zrobić szlif wału i wymienić panewki, oraz że trzeba zrobić szlif cylindra i dać nowe pierścienie lub tłoki i pierścienie? Kupiłem ten kompresor i tak się zastanawiam czy robić remont generalny czy nie? Trochę szkoda by było remontować gdyby wszystko było ok. Czy dobrze rozumiem że jeśli...
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Niestety powietrze puszcza, uszkodzony jest pierścień baryłka (jak na zdjęciach) Pierścień ma wewnętrzną średnice 14 mm tak jak rurka zasilająca zaworu. Czy można gdzieś zakupić sam taki pierścień ?
Witam , podczepię się pod temat, bo nigdzie nie mogę znaleźć informacji, a mianowicie. Czy ktoś wie jakie i gdzie można kupić pierścienie do kompresora tłokowego CECCATO 24DM1.5 jeśli dobrze znalazłem to tłok ma fi 73 mm, ale wolałbym najpierw kupić a potem rozbierać. Mam nadzieję że to tylko pierścienie bo około 4 barów zaczyna lekko pluć olejem przez...
Wyjątkowo wredna konstrukcja. Te pierścienie są wciskane na gorąco i są niestety jednorazowe. Można je albo mocno podgrzać i ściągać ( tylko grzać umiejętnie żeby czopa nie odpuścić) albo naciąć szlifierką i rozłupać przecinakiem. Ale nie wiem czy kolega powyżej nie ma racji by to komuś zlecić. Prawidłowe wciśnięcie nowych pierścieni jest dość trudne...
Przyczyną tego jest w 0.5% zużycie w stopniu agolnalnym przekładni albo (99.5%) stary smar z piachem. Siłowniki z bramy na stół. wyjmujesz przekładnię między ślimakiem silnika a kołem zębatym wałka posuwu. Ściągasz pierścień seegera i wrzucasz wszystko do garnka z benzyną. Potem kompresor, składasz. Odkręcasz plasikową wajćhę o rozblokowywania napędu...
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
Jeżeli dolny pierścień ma otwory to jest to pierścień zgarniający czyli olejowy . Jeżeli gładź cylindrowa jest ładna to nie przejmuj się tym fioletem na tłoku . Przytrarcie na tłoku możesz delikatnie zapolerować . Gorzej będzie z pierścieniami , trzeba kupić nowe . PS Jaka jest średnica tłoków ?
Zawory są ok. Jutro złożę wszystko razem i zobaczymy. Powiedz mi tylko jak maja być ustawione pierścienie?
Uszkodzona sprężarka dwucylindrowa WAN - ES\b produkcji zakładów w Gdyni w 1991 r. Cała zaolejona - uszkodzony kompresor. Problem mój polega na tym, że nie jestem w stanie określić do jakiego kompresora dokupować pierścienie, zaworki i uszczelki. Zdjęcie przedstawia kompresor. http://obrazki.elektroda.pl/9031720900_1... Proszę o pomoc.
Faktycznie nie pomyślałem o tym sprawdzę jeszcze czy podczas ruchu w dol leci a w gore ssie. Dzięki za odpowiedz bo się zmartwiłem a nie miałem jeszcze okazji jej wypróbować na kompresorze. Pierścienie wymienione wiec nie jest raczej możliwe żeby były nie szczelne.
czyli pierścienie? poprzedni właściciel zapewne go męczył.
Tak rozumiem, że one idealnie się nie równoważą. ;) A jak najlepiej sprawdzić, czy jest szczelność między pierścieniami a cylindrem?
a może wiesz od czego tu pasują pierścienie bo wartowało by wymienić
Wystarczy zdjąć głowiczkę aby sprawdzić zaworki, ale przyczyna może być inna-uszczelka pod głwiczka ( w czasie pracy słychać głośnie rytmiczne syczenie) lub peknięte pierścienie. Nieszczelności nie ma nigdzie?
Jeśli wywala przez miarkę to nadmierne ciśnieni w komorze korbowej -kompresor -turbo -pierścienie na tłoku ( biały dym z komory korbowej ) -uszczelka pod głowicą
Z tego co widzę rekorder ten ma 2 złącza insertowe. Potrzebujesz kabel w stylu jack stereo na dwa jack mono, jak na obrazku. Jack który jest połączony z pierścieniem we wtyku wkładasz w gniazdo input w kompresorze, bo z pierścienia wychodzi sygnał, jack który jest podłączony do końcówki wtykasz do gniazda output w kompresorze (bo z końcówki jacka w...
Może nie tyle skrzywić korbowód to zjechać pierścienie. Przedmuch był bezpośrednio na 2 cylindrze? Jeśli tak to tłok był dużo chłodniejszy co mogło zniszczyć pierścienie.
Co się tyczy długiego czasu nabijania ciśnienia do 8 atm. to może przyczyną być ślizgający się pasek klinowy, za małe obroty sprężarki lub zużyty kompresor ( pierścienie lub zawory), albo zwykła nieszczelność.
Ten kompresor nie posiada panewek . Więc nie zlikwidujesz luzów . Jest złożony ( na żywca ) jak większość chinoli . Może być zatarty na tłokach , pierścieniach . Trzeba rozbierać po kolei i się z orientujesz . :|
Jeśli na gwarancji to dogadać się w sprawie naprawy. Prawdopodobnie jeden cylinder nie spręża. Zawory, tłok, pierścienie? wszystko w tym momencie to zgadywanie.
Composer to tylko nazwa tego kompresora berka ale jest to kompresor.Tutaj ten kabelek nr 10 będzie bo ma gniazda TS (duży jack).SEND to wysyłka a RETURN powrót. W przewodzie insertowym na bolcu jacka stereo powinien być sygnał z miksera i wchodzi do kompresora a pierścieniem wraca, jak jak wspominał ciasteczkowy. Gniezdo insertowe czasami nazywają rozrywnym...
...Może będą też potrzebne nowe pierścienie... I nie wykluczone, że trzeba będzie przeprowadzić tulejowanie. Nie mówiąc już o planowaniu głowiczki.
Użytkuje takie kompresory i też miałem problem ze zużytymi pierścieniami tłokowymi. Tylko u mnie zużycie powodowało spadek ciśnienia i wydajności. Pomagało rozciągnięcie pierścienia , ponowne zamocowanie na tłoku i zagięcie krawędzi.
A ewentualnie gdzie mogę dostac do tego jakieś częsci, chociaz same pierścienie, bo tuleje sam moge taką dotoczyć za pare groszy.
A przedmuchy do odmy duże ? Skoro wykluczyłeś nieszczelności w obrębie zbiornika to najprawdopodobniej sprężarka jest zużyta (wytarte tłoki, cylindry, pierścienie, nieszczelne zawory w głowicy).
Zanim dotrą się pierścienie trochę to potrwa. Biorąc pod uwagę fakt niezbyt częstego używaniua kompresora potrwa to lata. Najlepszym rozwiązaniem jest wymiana całej góry tłok, pierścienie, cylinder.
Zużyte pierścienie, zawory, cylindry, tłoki.
Pierścienie olejowe zobacz czy ma w pierwszej kolejności jak ma do odma do zrobienia, jak nie ma pierścieni to odma nie pomoże.
Do autora jak rozwiązałeś problem z zaworkami ? Dostałeś gdzieś pierścienie pasujące do tej sprężarki ?
Oczywiście trzeba będzie odkręcić osłonę pierścieni, kompresorem przedmuchać wszystko. To kurz nagromadzony przez lata, na obudowie nie ma śladu tabliczki (byłby wyczuwalny jej kształt), zdejmę pas obrócę kilka razy wirnikiem ręcznie, przeczyści to trochę pierścienie. Na silnik bezpośrednio nie działała wilgoć, dach nie przecieka jedynie wilgoć zawarta...
Dymienie na czarno może być spowodowane zużytymi uszczelniaczami zaworów ,pierścienie tłokowe mogą być do zmiany
Nie odpowiem Ci jednoznacznie na ten temat, ale widząc "wysyp" wszelakiej maści kompresorów z kraju środka (chiny) to nic dziwnego. Spójrz ile kosztuje oryginalny Condor a ile chiński zamiennik (z wyposażeniem, reduktor, manometry, zawór bezpieczeństwa złącza etc.). Tylko że Condory pracują duuużo dłużej niż zamiennik, i nie raz w bardziej ciężkich...
Witam Znalazłem podobny temat ale już archiwalny. Chcę zrobić z agregatu chłodniczego Dębica 6d58 kompresor powietrza, nie wiem czy ten model ma pierścienie na cylindrach czy jest możliwość przeróbki tego agregatu na kompresor? https://obrazki.elektroda.pl/1441777500_... Może ktoś znający się na agregatach coś podpowie.
sobie poradziłem tylko nie wiem na jak długo. Jedno jest pewne, na niedługo. Po zabawach z blaszkami w końcu zje pierścienie itd.
Zawór kranu czerpalnego 1/2 - końcówki są wkręcane w każdym sklepie wiem o tym, pytanie czy są może gotowe rozwiązania do kompresorów czy muszę taką końcówkę przerabiać sam na zasadzie Końcówka + wężyk + pierścień zaciskowy itd..
Zobacz czy na wirniku nie ma śladów ocierania, klatkę można spróbować pospawać jeśli pękniecie jest przy pierścieniu zwierającym.
Ja też miałem problem z olejem w tej sprężarce wybijał przez otwór bagnetu więc go zaślepiłem śrubom i po problemie. To teraz będzie Ci olej wypływał pierścieniem uszczelniającym, jak pierścienie trochę się przytrą.
Dla potomnych. Jeżeli nie podnosimy samochodu .. patrz, nie wymuszamy pracy kompresora to: Kompresor standardowo uruchamia się przy prędkości 50km/h w chwili gdy zbiornik ciśnienia wyrownawczy nie ma wymaganego poziomu ciśnienia. Po załączeniu powyżej 50km/h kompresor pracuje do czasu, gdy zbiornik osiągnie wymagane ciśnienie. Przy prędkości poniżej...
Witam, ostatnio remontowałem taki kompresor. Cylindry poszły na 1-wszy szlif, tłoki 60,5 mm z trzema pierścieniami. Do tego nowe zaworki, wszystko szczelne, zawór zwrotny sprawny. Kompresor ma po tym wszystkim słabą wydajność, na poziomie 200l/m. Przed remontem było o wiele lepiej, remont spowodowany był zacieraniem się jednego z cylindrów. Co może...
Nawet całego cylindra. Ustawiasz w GMP początek suwu pracy blokujesz wał. Wykręcasz świece i pompujesz kompresorem 4-5 bar. Sprawdzasz którędy ucieka. Czy odmą ze skrzyni korbowej (pierścienie) czy w dolot lub wydech.
Dziękuję za odpowiedź. Nie jest na gwarancji. Silnik i sprężarka chodzi ok. Po odłączeniu rurki od zbiornika sprężarka chodzi ok. Założyłem też nowy pierścień uszczelniający tłok.
Sprawdzałeś dodatkowy odprężnik ułatwiający rozruch zamontowany między głowicami ? A gdzie on tam jest? https://obrazki.elektroda.pl/4472236000_... Jeśli filtry ssące są Ok i nie ma nieszczelności na uszczelkach to tylko te zawory albo pierścienie lub rysy na cylindrze.
Witam. Przystąpiłem do naprawy swojego kompresora OMA B-5900 z 2010r. Po rozkręceniu (wyjęciu tłoków itd.) okazało się, że mam do wymiany mały tłok (55 cm), korbowód, panewki. Standardowo komplet uszczelek oraz pierścienie na obu tłokach. Kompresor kupiony w firmie Kupczyk. Po zapytaniu o części, okazało się że są dostępne, ale ich koszt to blisko 1...
To chodzi o olej który smaruje sprężarkę , a tam nie ma żadnych pierścieni które by ten olej zgarniały,im większy luz między tłokiem a cylindrem ( starszy agregat) tym więcej tego oleju wydmucha. pozdr.
z doswiadczenia wiem ze takie mieszanie obrotami kompresora skraca jego żywotność ( mam tu na mysli obroty większe od maksymalnych), na każdym kompresorze zazwyczaj są nabite max wartości obr/min,wydajność całej "sprężarki" zależy nie od silnika, a właśnie od stopnia tłoczącego,czyli kompresora,liczy sie tutaj średnica tłoka,jego skok i ilość suwów...
Mam problem z kompresorem jak w tytule tematu. Urządzenie nie jest w stanie sprężyć powietrza w zbiorniku do około 7bar - jego poziom utrzymuje się na 2bar. Pytanie czy to problem z głowicą czy pierścieniem tłoka? Z góry dziękuję za pomoc.
Jeżeli pracuje cały czas i ciśnienie się nie podnosi ponad 8 bar to by wskazywało na problem sprężarki, zawory, pierścienie. Spróbuj dla próby delikatnie obniżyć ciśnienie wyłączania na wyłączniku ciśnieniowym.
Witam jak w temacie,nie wiem co robić nowe pierścienie nie pomogły.zaworji w glowicy też nowe.gdzie ewentualnie dostać do tego tłoki?
Miałem w rękach rozmontowany kompresor od lodówki, wyglądał podobnie jak na tym filmie https://youtu.be/3Uwx-_VecHo?t=416 Mały tłok/cylinder, bez pierścieni, precyzyjnie wykonany, bardzo małe opory ruchu, oczywiście pracował z olejem, ale może coś wymyślisz. Mam taki kompresor. Może coś by z tego wyszło.
My też nie wiemy. Oczekujesz, że ktoś ze 100% pewnością określi co zostało uszkodzone, a Tobie nie chce (?) się nawet odkręcić dekla żeby sprawdzić ręką czy nie jest zatarty? Mogły pęknąć pierścienie, mógł pęknąć też i tłok. Cokolwiek się tam wydarzyło z kompresora zostaje sam silnik (o ile też nie usmażyło mu uzwojeń).
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Witam, ostatnio remontowałem taki kompresor. Cylindry poszły na 1-wszy szlif, tłoki 60,5 mm z trzema pierścieniami. Do tego nowe zaworki, wszystko szczelne, zawór zwrotny sprawny. Kompresor ma po tym wszystkim słabą wydajność, na poziomie 200l/m. Przed remontem było o wiele lepiej, remont spowodowany był zacieraniem się jednego z cylindrów. Co może...
"Najlepiej jakby był przewinięty od pralki" - widzę tu olbrzymią wiedzę inżynierską autora, podpartą solidną praktyką. Najlepszy na świecie silnik to przewinięty od pralki. Na drugim miejscu jest silnik od pralki ale nie przewinięty. Brakuje tam jeszcze kompresora z lodówki.
Kompresor mam dwu tłokowy euroteca, napewno pierścienie nie pękły bo jak kręce to normalnie się obraca i na cylindrak słychać mlasknięcia kompresji ;) olej też jest a to wygląda takie buczenie i nie może wejść na obroty moze gdzies jest zwarcie??
musiałbym w niej tylko szlifnąć cylinder i kupić nowy tłok/pierścienie + uszczelki A po co? Mam jeden kompresor na ponad 50 letnim z c330 i pompuje tylko olej się leje i jazda. Pracuje na obrotach 1500obr.min.
Witam to bardzo fajna sprężarka, chyba lepiej ci wyjdzie ją naprawić niż bawić się w przeróbki i wstawiać nie wiadomo co do tego silnika, poszukaj pierścienie nie będą takie drogie do niej. pozdrawiam
Mam do czynienia z takimi kompresorami, jeden zasilając linię chromatograficzną wytrzymał 7 lat w laboratorium, wystarczyło wymienić pierścienie teflonowe (w Polsce ok 20zł sztuka, z aliExpress można mieć za połowę ceny), profilaktycznie tuleje i blaszki zaworów i działa jak nowy. Większość tych bezolejowych ("dentystycznych") kompresorów jest zbudowana...
Można by coś kombinować, tzn. próbować wstawić pierścienie olejowe na tłoczki (takiej samej konstrukcji jak samochodowe). Głównie trzeba by oddzielić olej od części sprężającej. Druga kwestia to chłodzenie, pewnie trzeba by tłoczyć olej przez zewnętrzną chłodnicę. Może przerobić na tzw. suchą miskę olejową (+wewnętrzny natrysk), żeby dolne tłoki nie...
Witam Też mam taką sprezarke.Tu kupowalem czesci https://shop.marting.sk/vzduchovl-kompre... Szczerze mówiąc to przy +-1100 obr tak tłukło że w garażu nie szło wystać i bez wiatraka się zacierały pierścienie. Twoja też pluła olejem w bagnet?
Mógłby Pan określić mniej więcej co Pan tym kompresorem robi, tzn., do jakich prac wykorzystuje Pan ten kompresor?, bo być może trzeba by jej zrobić przegląd, wymienić pierścienie i zregenerować zawory.
(at)Przemekmild pierścienie chyba po 20zł komplet, zaworki po 25zł płaciłem.
Twój znajomy ma rację .Masz przedmuch na pierścieniach . Tu masz adres do strony einhell http://www.einhell.pl/. Rozbierz kompresor. Sciągnij głowicę i płytę zaworową . To się sam przekonasz o stanie cylindra i pierścieni . Zazwyczaj te sprężarki to są jednorazówki . Ja bym polecał cos w firmy ABAC lub Fini .Dużo części i wytrzymałe.
to jest sprężarka z agregatu chłodniczego.... rozebrałem..... jest tylko po jednym pierścieniu uszczelniającym i jest nawet rowek na następny uszczelniający..... jak tylko znajdę odpowiednie pierścienie olejowe to wykonam tam otworki..... zamków niestety nie ma...
Ekologia i ekonomia - półżartem, była emitka. Straty energii z powodu przegrzanej sprężarki mogą sięgnąć 10-30%, czyli przegrzana sprężarka pobierze nawet 2-3 krotnie więcej mocy w ciągu 1 godziny pracy niż dodatkowy wentylator pracujący non-stop przez 10 godzin. Wszystko przez to, że im cieplejsza jest sprężarka tym mniejsza jest sprawność, a tym samym...
Kompresor nie opiekuje przez olej 5w czy 10w. Ciężarówka nie wskazuje wymiany oleju Najczęściej winne są pierścienie i lub tuleja. To co kompresor wypluje na most przez osuszacz to jest litr lub może dwa, są kierowcy którzy zauważyli że most cały mokry od oleju ale w ogólnym rozrachunku nie widać zuzycia oleju na bagnecie czy wyświetlaczu ponad normę...
Witam kolego ciekawy temat, Myślałem o wykorzystaniu tłoka kompresora bezolejowego z pierścieniami grafitowymi sądzę że dobra myśl a i jeszcze Ewentualnie zastanawiałem się jeszcze nad wykonaniem tłoka z pręta grafitowego Hm ruch posuwisto zwrotny , za kruchy materiał , a samej tulei cylindra ze szkła tylko boje się że nagrzewajacy się korpus z brązu...
Naprawiłeś? Bo mam podobny problem i nie wiem co to.
Pytanie, w jakim stanie jest zbiornik, bo może nie warto nic robić. Po drugie, jak zatarta, czy jeszcze warto naprawiać oryginał. Trzeba rozebrać i zweryfikować, sprawdzić również silnik - tłoki, pierścienie, zaworki są dostępne, w miarę tanio, cylindry można obrobić na tokarce. I po trzecie, do czego potrzebujesz kompresora, czy warto iść w koszta......
Cześć wszystkim. Zastanawiam się nad kupnem golfa jedynki. Oryginalnie siedzi tam 1.1 jak się nie mylę ale sprzedawca przebudowal zawieszenie i hamulce że samochód znieisie więcej jak 1.1 Samochód posiada 4 hamulce tarczowe, zawias od passata (rocznik?) I parę innych rzeczy. Sprzedawca miał w planach wsadzić 1.8 G60 (nowy kompresor, nowe tłoki, pierścienie...
Bo Kinzo to nie mercedes i przy słabszym wykonaniu (pierścienie)jak podłożysz rękę pod wylot to może być czuć .Dla takiego użytkowania za 50 dych bym brał.
Nie, nie kopciła Dodano po 7 Ja 4000 km temu szlifowałem cylinder (i to był ostatni szlif) i myślę ze raczej tak szybko by się nie zatarł nie spadała moc a była naprawdę bardzo zrywna a mogłyby to być pierścienie po 4000 km?
Witam, czy kompresor tłokowy, olejowy uruchamiany z przemiennika częstotliwości z rampą narastającą 4 lub 5 sekund będzie zużywał się szybciej? Chodzi mi o tłoki, tuleje, pierścienie. W nich jest chyba smarowanie rozbryzgowe więc chyba narastanie prędkości od 0 do max obrotów w czasie 4 lub 5 sekund będzie miało wpływ negatywny. Jak uważacie? Może ktoś...
Jeżeli po ruszeniu palcami silnik rozpędza się i pracuje to nie spieszyłbym się z diagnoza o jego uszkodzeniu. A jak pali kondensatory, to też jest ok??? Ile takich kosmicznie ciężkich rozruchów już przeszedł? Ciekawe czy w układzie jest termik? Do tego: odkręciłem pokrywę tylną. Olej był czarny. A propos kondensatora. Powinien być X2, min 275 VAC....
Witam . W pierwszej kolejności sprawdź czy kompresor jest sprany (czy się kręci ,czy ma olej).Silnik można wstępnie sprawdzić robiąc pomiar pomiar uzwojeń i izolacji uzwojeń względem masy ,to na początek .Następnie można sam silnik na chwilę podłączyć do sieci by sprawdzić jego pracę (czy pracuje równo i cicho).Na dole jest zamontowany zawór bezpieczeństwa...
Byłem wczoraj na złomie hehe, dorwałem 25l butle za 20zł prawie nowa iii kompresor od KAMAZA 2tłokowy za dosłownie grosze 28zł. Trzeba wymienić zawory i pierścienie ale to tylko koszt 60 parę zł więc się opłacało. Coś takiego tylko w gorszym stanie. http://www.kazamot.com.pl/_var/gfx/031c2...
Olej sprężarkowy jest inny niż olej silnikowy. W komorze cylindra nie zachodzi spalanie mieszanki paliwowej. Występuje tylko wzrost ciśnienia tłoczonego powietrza i tylko smarowanie pierścieni i tulei, panewek, korbowodu.
Zanim położysz presostat i zbiornik ,sprawdź fizycznie czy silnik podoła , by uzyskać 0.6MPa ,mając układ zamknięty. Butli jeszcze nie mam, ale kupa tego na złomowisku. Chyba wezmę toroidalną. Pompa też ma do wymiany przynajmniej jedeno lozysko, gładź tłok pierścienie do weryfikacji więc z zakupami się nie spieszę. Dzięki za czujność.
kompresor pierścienie kompresor olejowy pierścienie żeliwne pierścienie
moduł zasilający bosch sharp migające podświetlenie szlifierka kątowa kondensator schemat
USB-C Headphone Jack Wiring: Identifying M+, M–, R, L Positive and Negative Connections Klimatyzacja Renault Kangoo 1.2 16V 2006 – schemat, czynniki, typowe usterki, Sanden, Denso