Sprawdź luz osiowy na wale korbowym i ewentualnie wymień pierścienie oporowe.
Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
Nie, wszystko robisz górą. Tylko przygotuj się że nie tylko pierścienie mogły się uszkodzić.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Dziękuje za link. Bardzo wzbogaciło to moją wiedzę, poniekąd mizerna, o pierścieniach. A co do kolejności, to znalazłem instrukcję naprawy C-360 i jest tam tak: http://obrazki.elektroda.net/2_125761904...
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Po problemie, mało czasu dlatego teraz napisze. Wszystko było szczelne i dobrze założone więc oddałem traktor do mechanika i okazało sie, że tłok spadł z odpowiedniego miejsca na sprzęgiełku (z jakieś przekładni, zębatki czy coś takiego) i dlatego tak słabo biło. Może komuś to pomoże;)
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
Jeśli wymieniłeś tłoki i pierścienie a tuleje zostały stare to tak będzie trochę pojeździsz po robisz i powinno mu przejść (pierścienie dotrą się do tulei) , a czy docierałeś zawory w głowicy ?? to też może być przyczyną.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
A kolega dobrze założył pierścienie uszczelniające na tłokach? To że nie jest dotarty to jedno ale olejem pluć nie ma prawa.
Nie znasz się nic a nic. Wymiana jest prosta. Ściągacz głowicę, miskę, korbowody. Ściągacz stare pierścienie, czyścisz rowki i zakładasz nowe. Montaż w odwrotnej kolejności. Tylko po co robić sobie niepotrzebną robotę. Starły się pierścienie to i cylinder zużyty, głowicą, wał.
Klina mi zabiłeś:idea: Zakładam że tuleje łożyskowe na pokrywie wzmacniacza i w bębnie wymienione ,złożenia igiełkowe nowe , pierścienie metalowe te zapinane na wałku sprzęgłowym 1 szt. i 2 szt. na pokrywie wzmacniacza nowe nie połamane etc. oringi pod pokrywą wzmacniacza wymienione ,WOM i przedni napęd działają poprawnie? Wartości ciśnień jakie podałeś...
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Są 3 przyczyny opadania podnośnika: 1 - uszkodzone pierścienie lub porysowany cylinder 2 - zużyty rozdzielacz 3 - zanieczyszczone gniazdo zaworu bezpieczeństwa Nie ma innych przyczyn, które moga wpłynąć na taki stan rzeczy jak opisał kolega powyżej.
Zostaw te pierścienie bo nie tam problem
witam mam prośbę do Kolegów mam --2 sprężarki stare polskie KP-2, jak z początku tego tematu z przed paru lat czy może ktoś wie gdzie można do nich kupić pierścienie ,bo pewno głowicy, sie nie da dokupić , ale sprawdzałem pasuje głowica od sprężarki z ursus c-330, tylko nie mam wiedzy -czy ta głowica od ciągnika by nadążyła w--- doprowadzaniu i odprowadzaniu...
Dzień dobry, W Ursus c330 chce przerobić stary nie porysowany cylinder hydrauliczny podnośnika na nowy typ z uszczelnieniem gumowym jak w siłownikach. Został wytoczony dodatkowy rowek na taki pierścień gumowy, a 4 pierścienie metalowe zostaną jak w oryginale. Sprawdzone działa i trzyma takie rozwiązanie. Kwestią jest w jaki sposób zatkać otwory przelewowe...
Te małe cztery tłoczki to są akurat hamulce Wom-u i one mają hamować wałek abyś mógł założyć przekaźnik jak wyłączysz wajchą bo tak to samo sklejenie tarczek nie pozwoliło by zatrzymać wałka . Manszety na tym dużym tłoku pod tarczkami powymieniane ? Pierścienie labiryntowe wymienione? Tuleja co w niej chodzą w/w pierścienie nie zużyta bez rowków? Sprężyna...
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
Niestety, chyba jednak będę musiał sprawdzić pierścienie, bo podczas mierzenia kompresji podczas próby olejowej wydmuchała 30 barów. Dodano po 6 Aha, i jeszcze takie pytanie, czy ktoś może wie, czy c330m miało inne pierścienie i tuleje, bo tłoki miały inne. Pytam, bo podczas remontu przypadkowo kupiliśmy zestaw od "m-ki", a później kupiliśmy tylko...
Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
na tłoku wymieniłem pierścienie
pierścienie do wymiany
Witam. Mam problem z moim C330 po remoncie, mianowicie po 1. Ciągnik ciężko pali, to po 2. Jak dam mu więcej gazu podczas odpalania/dawkę rozruchową, bo jest tu pompa z C330 starego typu, to pali na 1. tłok i chwilę tak pochodzi i łapie na 2. Czemu tak może być? Początek wtrysku dobry, tuleje, tłoki, pierścienie 54 mth, głowica robiona, wtryski sam...
Kolega mocno ogranicza się z działaniami i informowaniem forum. W ten sposób każdy zdaje się na domysły i intuicję. Przy pomiarze diód w jedną stronę wartości były +/- 400 jak na zdjęciu w drugą w stronę wszystkie diody wskazywały 1 Ale w jakich warunkach odbywał się pomiar to już cisza. Bowiem jeśli w zestawie to dalej nic nie wiesz. Kilkakrotnie wspominałem...
Witam! ostatnio wymieniłem pierścienie uszczelniające na tłoku podnośnika oraz pompę hydrauliczną. Problem z podnośnikiem polega jeszcze na tym, ze jak podniosę np pług lub coś lekkiego a nawet powiedzmy ze na pusto i dzwignię podnośnika szybko skieruję na pozycje opuszczania to podnośnik delikatnie drgnie i ciągle trzyma w górze. Dodam, że pod obciążeniem...
czy można założyć pierścienie olejowe z zetora do ursusa c-360??? proszę o szybką odpowiedź jeśli to możliwe
Sory mam pytanie czy przy docieraniu ciągnika c360 były wymienione tuleje pierścienie i tłoki czy powinien wyrzucać olej z kolektora proszę o pomoc
ja mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy mozę to być wina pompy paliwowej?
A czy ktoś zastosował już ten zestaw tłoka i cylindra zmodernizowany. Bo u mnie są cztery pierścienie. A może pierścienie wymienić tylko? Chodzi cały czas o c 330
Witam , Mam taki problem , zrobiłem remont silnika przy mojej 60siatce , mianowicie - wymienione tuleje , tłoki , pierścienie , tulejki korbowodowe , wał po szlifie ,panewki , nowa pompa olejowa, złozyłem silnik i po odpaleniu na manometrze cisnienie oleju wynosiło 3,5 bara ,silnik chodził z dobra godz cisnienie spadło na 3 bary lekko pzyspieszyłem...
Dzień dobry, mam problem z podnośnikiem w Ursusie c360. Czy wiecie jak wymienić pierścienie w cylindrze podnośnika?
Myślę że pierścienie padły .Ale jak już wymieniać to cały komplet tz. Tuleje ,tłoki pierścienie; )
Witam Panowie, na 99% problem rozwiązany (jeszcze testy w polu). Mianowicie byłem dziś w sklepie z uszczelnieniami technicznymi i Pan sprzedawca dobrał mi 2 rodzaje uszczelniaczy do hydrauliki siłowej typu U. Jeden z tworzywa sztucznego drugi z gumy. Oby dwa delikatnie za małe co do rozmiaru tłoka. Myślałem że ten z tworzywa sztucznego będzie się dało...
Witam, odswieze trochę temat gdyż mam podobne pytanie. Chodzi o to czy jeśli tuleja jest gładka nie porysowana i nie ma wyrobionego progu, to czy wymiana samych pierścieni ma sens czy robić komplet ? Remont robiony ok 5 lat temu. Zrobione ok 300 mth. Pierścienie prawdopodobnie padły od przegrzania z powodu wycieku z chłodnicy.
pierścienie i tłok do sprawdzenia, ewentualnie rozdzielacz.
No to chyba kolega za krótko żyje. Brak luzu zaworowego oraz złe ustawienie rozrządu czyli mieszanka nie spalona przedostaje się przez pierścienie do oleju.
Witam, mam podobny problem, wymieniłem pompę (pompa po regeneracji w Zwoleniu) wymieniłem pierścienie na tłoku podnosnika (pierścienie metalowe 3 sztuki) pośnik przy podnoszeniu lekko szrpie, a w dodatku po wyłaczeniu silnika opada. Nie bardzo wiem czego jeszce się czepić. :(
Dym na niebiesko świadczy o spalaniu oleju. Pierścienie zgarniające dobrze założone.Szansa że się ułożą jest ale niewielka.
Mój problem polega na tym ze ciągnik bierze olej i gdy ma niskie obroty to wyrzuca go przez kolektor niedawno wymieniłem pierścienie i zawory prosze o pomoc.
Łożyska pyłoszczelne DDU czy 2RS spokojnie przeżywają szczotki i pierścienie ślizgowe. Zakładasz zużyte szroty, to i pierścienie i szczotki się szybko kończą. W traktorze alternator kręci się co najmniej 2-3 razy wolniej, niż w aucie. Więc i szczotki i pierścienie się aż tak szybko nie zużywają. Nawet pomimo zapylonego środowiska. Za to łożyska, w...
Jeśli wymienione pierścienie i tuleje to może kopcić na biało i troszkę mu na pewno kapie z kolanka wydechu, po prostu sie dociera i troszkę spala oleju :)
A tam przez prowadnicę wiele do skrzyni korbowej nie trafi. Chcesz się upewnić zmierz kompresje lub zdejmij głowicę. Na bank pomiędzy tłokiem a tuleja zobaczysz pierścienie i na bank luz na zamku będzie już w milimetrach.
Poczekaj jeszcze parę mth, pierścienie muszą się dotrzeć, w moim ursusie to do 35mth rzucał olejem i jest to zjawisko normalne
Witam mam pytanie mam ursusa 4011 z silnikiem ,,60'' po remoncie (wymienione tuleje, tłoki pierścienie ,panewki ,głowice po regeneracji, nowe uszczelki) po złożeniu zauważyłem , że silnik bije kompresje na filtr powietrza ... Jaka może byc tego przyczyna ??? Pomóżcie!!! a sadzi spaliny w dolotowy ?
Problem rozwiązany, okazały się jednak zapieczone pierścienie olejowe na 1. i 4. tłoku. Pozdrawiam
Popieram kol. sewo.k sam taki błąd popełniłem i skończyło się i tak w moim przypadku wymianą kompletów (tulei i tłoków) bo wyrzucało więcej oleju niż przed ruszeniem starego zestawu. Okazało się że tuleje miały taki owal że nie było szans że nowe pierścienie się "ułożą".
Jak co.. pod płytą na środkowym zdjęciu są dwa żeliwne pierścienie docisku a między nimi tarcza drugiego stopnia. Ustawiałeś sprzęgło książkowo?
Jak chodził to nagle ciężko żeby coś się samo zepsuło. Woda...raczej nie...no chyba że widzisz duży upływ w chłodnicy a przypływ w oleju. Pierścienie tłokowe złożone na mijankę? Dodano po 5 Długo pracował za pierwszym razem? Może jeszcze powietrze masz w układzie paliwowym?
A pierścienie i tloki w porządku? i jeszcze jedno może dziwne pytanie :a kolektor i tłumik nie jest zapchany?
Naftę lub płyn czyszczący, penetrator wlewa się do cylindrów przed uruchomieniem silnika po długim postoju jak nie był zakonserwowany a nie po uruchomieniu. Teraz to mogą być już połamane pierścienie tłokowe.
Może pierścienie zgarniające dałeś odwrotnie? Mierzyłeś luzy na zamku?
Cześć Mam problem z wymianą pierścieni w Ursus C-360. Otóż po rozkręceniu silnika widzę, że na jednym z tłoków wybity jest nominał 'C' oraz napis '+0.50'. Problem z tym, że nie wiem jakiego rodzaju pierścienie mam dobrać do tego zestawu tłoków. Zaprzyjaźniony mechanik podejrzewa, że jest to zestaw po tzw. szlifie pierwszym lub drugim. Czy ktoś może...
Witam, Załóżmy ,że zdjąłem obie zwolnice, czy wtedy mechanizm różnicowy już uda mi się wyjąć, i czy uda mi się wymienić łożyska stożkowe, chodzi mi głównie o te pierścienie osadzone w pochwach. :?:
Pierścienie występują, w wymiarach pod tłoki selekcyjne. mówiąc o przedmuchu mam nadzieje ze słyszałeś o przewiewie skrzyni korbowej.W razie pytań na ten temat odpowiem.
Może tuleje do honowania i nowe tłoki nadwymiarowe? Tuleje po honowaniu na pewno będą bardziej wytrzymałe niż nowe. N.p. https://www.al-go.pl/silnik,tlok-c360-se... To jest przykład. Jakie tłoki i pierścienie wybrać? (jakiej firmy). Pozdrawiam.
Generalnie silnik do kapitalnego remontu i jeżeli powierzchnia cylindrów nie jest "zajechana" przez spękane pierścienie to porządny remont silnika i będzie jak nowy .
Witam. Robiliśmy remont podnośnika w ursusie c330. Została wymieniona pompa, pierścienie na toku oraz wszystkie oringi zostały wymienione na nowe. Po złożeniu wystąpił problem z podnoszeniem podnośnika i tura. Podnoszą sie tylko na wysokich obrotach, a na niskich opadają pomimo iż cały czas trzymam rozdzielacz na podnoszeniu. Jeżeli juz podniose tura...
https://obrazki.elektroda.pl/4632057600_... To są tłoki Żukowskie. Zrobiłem dokładnie to co Ty chcesz zrobić, pierwszy pierścień chromowany, drugi noskowy, trzeci zgarniający olejowy chromowany, są razem trzy pierścienie zamiast 4. Otóż mój pomysł przeróbki skrzyni jest najbardziej możliwy, nie trzeba przerabiać konstrukcji skrzyni....
Niebieski dym to typowy objaw spalanego oleju. Nie koniecznie musisz widzieć ubytek do tego silnika i tak się dolewa między wymianami. najczęściej bierze przez pierścienie ale mogą to też być wyrobione prowadnice zaworów. W każdym razie zanim zaczniesz cokolwiek robić silnik trzeba ustawić żeby wyeliminować winę regulacji. A zły kąt wtrysku paliwa tez...
Sprawdz ciśnienie w cylindrach, cz nie zostały przytarte pierścienie do tłoka
Same pierścienie to 30 lat temu się wymieniał bo z częściami był problem i jest to największa głupota wciskać nówki w stary tłok z luzami w rowkach i zdezelowanymi tulejami. Dziś się to nazywa fachowo druciarstwo. Teraz jeździj i czekaj aż pierścienie ułożą się do tulei z nadzieją że coś w ogóle się poprawi. Przy pompę nie jesteś wstanie samodzielnie...
Chcesz zrobić porządnie, to kup zestaw z tłokiem gorzyckim. Coś typu Chełmno premium plus - tam jest bodajże tuleja Mahle + tłok Gorzyce + pierścienie Prima. W tych tanich zestawach są z reguły tłoki indyjskie albo inne podobne podróby, tuleje i pierścienie też różnie bywa. Takie komplety szły fabrycznie.
witam ostatniej zimy zapomniałem spuścić wody z majora3011 wyskoczył jeden brok przy okazji wymieniłem pierścienie panewki pompa wtryskowa do regeneracji, uszczelki pod głowicą zalalem nowym olejem i po kilku godzinach poszła woda do oleju okazuje się pęknięcie za popychaczami zakleilem to poxykina ale dalej ubywa wody w chłodnicy chce go zalać płynem...
Mam pytanie. Mam okazje kupić fajny ciągnik C330 z 81r. długo nie używany,przepalany sporadycznie, zadbany klient podał cenę 15000 zł. Oryginalny lakier zwolnice suche podnośnik pracuje wałek też ale... Na powierzchni silnika od góry głowicy silnik mokry od oleju co może być przyczyną. Jest to świeży olej na obudowie bo widać że nie stary, można go...
może źle założyłeś pierścienie ? albo któryś pękł ?
To sprężarka od zila a pierścienie kupujesz na rozmiar to na pewno dostaniesz :)
Witam Jaki masz regulator napięcia mechaniczny ,czy elektryczny.Mogą się kończyć szczotki lub pierścienie ślizgowe,jak również może zawieszać się szczotka.
Po pirsze czy tam jest alternaror, czy może jeszcze tradycyjna prądnica? Po drugie jeśli alternator to raczej poprawnie, jako że przy wolnych obrotach pracuje na granicychrakterystki Silnik pierwotnie nie przewidywał zapotrzebowania na napęd alternatora. Po przecie chwytamy w garść miernik wielkości elektrycznych, ustwiamy na pomiar napięcia do 25 V...
No właśnie czyja wina ale wydaje mi sie że ciągnik nie był dotarty odpowiednio na wolnych obrotach i podczas pracy pierścienie popękały. Czy ktoś wie jak długo powinien silnik pracować na wolnych obrotach po takim kapitalnym remoncie.
No tak, tylko też dziwi mnie jedno przed zmianą pierścieni tego wszystkiego nie było, czyżby to powoduje większa szczelność i większe sprężanie, bo średnica między starymi a nowymi pierścieniami była i to znaczna, i nowe pierścienie idealnie w tłoki się wpasowały przy założeniu, na zamkach szczelność była prawidłowa, rowki na tłokach wyczyściłem dokładnie,...
Witam jeśli chodzi o wzmacniacz momentu to nie warto go zaspawywać bo to fajne i przydatne urządzenie lepiej je jest naprawić niż bezsensownie zaspawywać :| jeśli chodzi o zaspawanie to tez trzeba wiedzieć co z czym spawać i jak ( by np nie było bicia na bębnie by jak najmniej uszkodzić bemben i reszte akcesoriów itd) ale największą głupote jaką ludzie...
W czasie pracy silnika płyn nie będzie dostawał się do komory spalania przez uszkodzona tuleję wtryskiwacza, ponieważ panuje tam przeważnie niewielkie nadciśnienie. Przy unieruchomionym silniku, płyn będzie przesączał się przez nieszczelne pierścienie do skrzyni korbowej.Niestety, ale do wymiany tulei wtryskiwacza konieczny jest demontaż głowicy. Praca...
Witaj! Alosza pisze,ze do wzbudzenia potrzebna jest kontrolka./bzdura proszę sprawdzić/ Alternator posiada trzy uzwojenia wytwarzające prąd zmienny prostowany diodami. Wirnik na wyjściu ma pierścienie połączony z uzwojeniem.Jeden koniec połączony z masa a drugi /67/idzie do regulatora tez na Nr /67/ i tu w zależności od ustawienia /naciągu sprężynki/...
Tak z ciekawości może mi ktoś odpisze. Jakby nie chciał zapalić i były pierścienie lub tuleje zużyte to chyba powinien brać olej a co za tym idzie kopcić na niebiesko? No chyba że kopcił ale nikt tutaj tego nie napisał.
Pierścienie i tłoki do wymiany.
Hej ja miałem ostatnio taki przypadek w 914. Wałek czasami działał, a czasami pod obciążeniem wogóle nie odpalał, a bez obciążenia ręką można go było zatrzymać. Na rozdzielaczu w miejscu przewodów dostarczających olej do wałka wkręciłem nanometry. Pokazywały one ciśnienie 15 atm, co oznaczało, że rozdzielacz i pompa są ok. Tak samo na końcu ww przewodów....
Może świece nie grzeją, poza tym zależy kto robił remont. Poprawiałem kiedyś c-330 po jakimś pseudo mechaniku nie wiem jak on to składał ale pierścienie były potrzaskane
Nie wiem skąd taki rozmiar. W katalogu 4011 są dwa łożyska 40x45x14. W katalogu 355/360 nie wiem czy nie ma błędu bo do numeru silnika 235329 jest takie samo ale jedno. Tyle że są tam wciśnięte dwa pierścienie i seger. Więc możliwe. Dopiero po modyfikacji zmieniono wałek i łożysko na NU2305E. Chyba że patrzę nie tam gdzie trzeba.
Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D
Ciaknie dlatego że wywaliło pierścienie uszczelniające. Jeden pierścień jest fi 16x1,8 a drugi fi 9x2. pozdrawiam :D
zamiast ON proponuje naftę techniczną. Najszybciej przyrdzewiały pierścienie tłoka do cylindra sprężarki.
Ciekawe kiedy pierścienie o progi pękną. Dałeś nowy korbowód reszta po zrobieniu. Wymiary nieznacznie mogły się zmienić, ale wystarczająco tyle żeby pierwszy pierścień uderzał o próg w tulei.
Jak masz zdjęte głowice to sprawdź w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą. A między tłokiem, a tulejami powinien być odstęp
Raczej nie ma przedmuchów ponieważ po tym jak zaczął wysysać ten olej to były założone nowe tłoki pierścienie i tuleje no więc musi być jakaś inna przyczyna.
Dawno temu wymieniałem cylindry w T25A, były takie zestawy do których dołączono jakieś dziwne pierścienie olejowe, tzn. jeden normalny, a drugi w postaci dzielonej, dwa pierścienie o różnej konstrukcji. Już nie mam pojęcia jak to złożyłem, ale chodzi do dzisiaj i podobno oleju nie bierze. Czytałem opis problemów ze spalaniem oleju w silnikach TFSI....
Ostatnio kupiłem ciągnik jak w temacie i mam problem. Podnośnik jak podnosi to zatrzymując się szarpie jak opuszcza się to zatrzymuje się bez szarpnięć, mało tego dziwnie reaguje na dźwignie podnoszenia. Ciężko trafić jest na moment aby się zatrzymał, albo podnosi albo opuszcza. Olej wymieniłem na nowy filtry też, na pompie widnieje data produkcji 2000...
Przyczyną może być regulator napięcia, szczotki, pierścienie ślizgowe, diody, uzwojenie wirnika oraz stojana i stan połączeń. Na miejscu można to zdiagnozować w kilkanaście minut, jednak na odległość nikt Ci nie pomoże.
Ciągnik pali dobrze, głowica wygląda dobrze. Aby sprawdzić zawory nalewasz nafty w w kanały wydechowe i ssące i patrzysz czy cieknie Jak nie to OK. Teraz pytanie skąd woda w oleju? Przypuszczam, że tuleje jednak trzeba wyjąć i uszczelnić Progi w niczym nie przeszkadzają jak dziura okrągła, może pierścienie szczególnie pierwszy ma zbyt duży luz w rowku...
problem rozwiązany nowa pokrywa była grubsza znalazłem cieńsza tak teraz robią ta stara tez była grubsza jedna od drugiej to 4 mm różnicy a to już duzo. Dzięki za podpowiedzi sprawdzałem te pierścienie oporowe ale wszystko ok.
Jakie malutkie pierścienie masz w tych Lucasach-Marelli?
Faktycznie nie pomyślałem o tym sprawdzę jeszcze czy podczas ruchu w dol leci a w gore ssie. Dzięki za odpowiedz bo się zmartwiłem a nie miałem jeszcze okazji jej wypróbować na kompresorze. Pierścienie wymienione wiec nie jest raczej możliwe żeby były nie szczelne.
sprężyna w zaworze się ścisnęła , bądź może coś z rozdzielaczem ? uszkodzona rurka na dole przy pompie , przyczyn może być wiele , w jak pierścienie ta tłoku ? nowe ?
Dołączę do tematu bo problem mam podobny . Szarpie jak opuszczam pod większym ciężarem , wymieniłem pierścienie na tłoku i teraz opada jak wyłączę wałek ,czego wcześniej nie było . Pytanie mam takie czy jak wyczyściłem i wymyłem rozdzielacz benzyną to może coś wypłukałem ? Czy coś innego mogłem z chrzanić . Jak się sprawują podnośniki po (wymianie )...
Witam trzeba wypuścić olej ze skrzyni lub zjechać ze skarpy tak aby przód ciągnika był bardzo nisko odkręcić wspornik zaczepu transportowego i wymontować sprzęgło wom i wymienić dwa pierścienie (oring) chyba że cieknie z samego wałka to zimering do wymiany .
Wymień pierścienie na tłoku w sprężarce na pewno są zużyte.
To alternator 9D , Sprawdź jeszcze szczotki, to można zrobić nie demontując alternatora , Wyjmiesz szczotko-trzymacz odkręcając małą śrubkę ,pierścienie ślizgowe już trudniej . Po tylu tatach ( nie wiem jak długo w pracy )pewnie szczotki należało by wymienić . Właśnie taki mam do roboty to i szczotki i pierścienie zwłaszcza jeden pierścień i jedna szczotka...
Jeżeli masz wymieniony tłok, cylinder pierścienie ,to powinno być dobrze.Jednak myślę że problem jest mimo wszystko z głowiczką z zaworkami. Masz rację - te nowe są o kant d*py. Zazwyczaj naprawiają użytkownicy oryginalne.
żeliwne pierścienie pierścienie osadcze pierścienie alternatora
pomiar temperatura oleju suszarka electrolux edp12074pdw whirlpool uszkodzić rezystor
napęd ultra honda accord radio
Projektowanie transformatora sieciowego 12V, rdzeń EI 11cm2 Jak przyspieszyć skanowanie w TestDisk?