Sprawdź luz osiowy na wale korbowym i ewentualnie wymień pierścienie oporowe.
Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
Nie, wszystko robisz górą. Tylko przygotuj się że nie tylko pierścienie mogły się uszkodzić.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Dziękuje za link. Bardzo wzbogaciło to moją wiedzę, poniekąd mizerna, o pierścieniach. A co do kolejności, to znalazłem instrukcję naprawy C-360 i jest tam tak: http://obrazki.elektroda.net/2_125761904...
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Pierścienie muszą się ułożyć (dotrzeć) w rowkach tłoka, inaczej puszczają kompresję. Sprawdź kręcąc silnikiem przy pomocy korby — musisz za każdym razem (suw sprężania) mieć efekt cofania się wału korbowego pod wpływem kompresji. Jeśli jest opór na kompresję, ale wał nie odbija z powrotem, to znaczy że nie jest idealnie szczelny. NIE DOCIERAJ SILNIKA...
Po problemie, mało czasu dlatego teraz napisze. Wszystko było szczelne i dobrze założone więc oddałem traktor do mechanika i okazało sie, że tłok spadł z odpowiedniego miejsca na sprzęgiełku (z jakieś przekładni, zębatki czy coś takiego) i dlatego tak słabo biło. Może komuś to pomoże;)
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
Jeśli wymieniłeś tłoki i pierścienie a tuleje zostały stare to tak będzie trochę pojeździsz po robisz i powinno mu przejść (pierścienie dotrą się do tulei) , a czy docierałeś zawory w głowicy ?? to też może być przyczyną.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
A kolega dobrze założył pierścienie uszczelniające na tłokach? To że nie jest dotarty to jedno ale olejem pluć nie ma prawa.
Nie znasz się nic a nic. Wymiana jest prosta. Ściągacz głowicę, miskę, korbowody. Ściągacz stare pierścienie, czyścisz rowki i zakładasz nowe. Montaż w odwrotnej kolejności. Tylko po co robić sobie niepotrzebną robotę. Starły się pierścienie to i cylinder zużyty, głowicą, wał.
Klina mi zabiłeś:idea: Zakładam że tuleje łożyskowe na pokrywie wzmacniacza i w bębnie wymienione ,złożenia igiełkowe nowe , pierścienie metalowe te zapinane na wałku sprzęgłowym 1 szt. i 2 szt. na pokrywie wzmacniacza nowe nie połamane etc. oringi pod pokrywą wzmacniacza wymienione ,WOM i przedni napęd działają poprawnie? Wartości ciśnień jakie podałeś...
Są pewne tendencje do stukania w poszczególnych miejscach ale zbyt sztywno bym się tego nie trzymał. Ogólnie pierwsze szuka się mechanizmy do których jest najłatwiejszy dostęp. Jeśli słychać metaliczny stuk w cylindrach i najbardziej pod obciążeniem to pierwsze sprawdził bym kąt wtrysku. Zbyt wczesny wtrysk ma właśnie takie objawy. Stukanie zaworów...
Są 3 przyczyny opadania podnośnika: 1 - uszkodzone pierścienie lub porysowany cylinder 2 - zużyty rozdzielacz 3 - zanieczyszczone gniazdo zaworu bezpieczeństwa Nie ma innych przyczyn, które moga wpłynąć na taki stan rzeczy jak opisał kolega powyżej.
Zostaw te pierścienie bo nie tam problem
witam mam prośbę do Kolegów mam --2 sprężarki stare polskie KP-2, jak z początku tego tematu z przed paru lat czy może ktoś wie gdzie można do nich kupić pierścienie ,bo pewno głowicy, sie nie da dokupić , ale sprawdzałem pasuje głowica od sprężarki z ursus c-330, tylko nie mam wiedzy -czy ta głowica od ciągnika by nadążyła w--- doprowadzaniu i odprowadzaniu...
Dzień dobry, W Ursus c330 chce przerobić stary nie porysowany cylinder hydrauliczny podnośnika na nowy typ z uszczelnieniem gumowym jak w siłownikach. Został wytoczony dodatkowy rowek na taki pierścień gumowy, a 4 pierścienie metalowe zostaną jak w oryginale. Sprawdzone działa i trzyma takie rozwiązanie. Kwestią jest w jaki sposób zatkać otwory przelewowe...
Te małe cztery tłoczki to są akurat hamulce Wom-u i one mają hamować wałek abyś mógł założyć przekaźnik jak wyłączysz wajchą bo tak to samo sklejenie tarczek nie pozwoliło by zatrzymać wałka . Manszety na tym dużym tłoku pod tarczkami powymieniane ? Pierścienie labiryntowe wymienione? Tuleja co w niej chodzą w/w pierścienie nie zużyta bez rowków? Sprężyna...
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
Niestety, chyba jednak będę musiał sprawdzić pierścienie, bo podczas mierzenia kompresji podczas próby olejowej wydmuchała 30 barów. Dodano po 6 Aha, i jeszcze takie pytanie, czy ktoś może wie, czy c330m miało inne pierścienie i tuleje, bo tłoki miały inne. Pytam, bo podczas remontu przypadkowo kupiliśmy zestaw od "m-ki", a później kupiliśmy tylko...
na tłoku wymieniłem pierścienie
Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
pierścienie do wymiany
Witam. Mam problem z moim C330 po remoncie, mianowicie po 1. Ciągnik ciężko pali, to po 2. Jak dam mu więcej gazu podczas odpalania/dawkę rozruchową, bo jest tu pompa z C330 starego typu, to pali na 1. tłok i chwilę tak pochodzi i łapie na 2. Czemu tak może być? Początek wtrysku dobry, tuleje, tłoki, pierścienie 54 mth, głowica robiona, wtryski sam...
Kolega mocno ogranicza się z działaniami i informowaniem forum. W ten sposób każdy zdaje się na domysły i intuicję. Przy pomiarze diód w jedną stronę wartości były +/- 400 jak na zdjęciu w drugą w stronę wszystkie diody wskazywały 1 Ale w jakich warunkach odbywał się pomiar to już cisza. Bowiem jeśli w zestawie to dalej nic nie wiesz. Kilkakrotnie wspominałem...
Witam! ostatnio wymieniłem pierścienie uszczelniające na tłoku podnośnika oraz pompę hydrauliczną. Problem z podnośnikiem polega jeszcze na tym, ze jak podniosę np pług lub coś lekkiego a nawet powiedzmy ze na pusto i dzwignię podnośnika szybko skieruję na pozycje opuszczania to podnośnik delikatnie drgnie i ciągle trzyma w górze. Dodam, że pod obciążeniem...
czy można założyć pierścienie olejowe z zetora do ursusa c-360??? proszę o szybką odpowiedź jeśli to możliwe
Sory mam pytanie czy przy docieraniu ciągnika c360 były wymienione tuleje pierścienie i tłoki czy powinien wyrzucać olej z kolektora proszę o pomoc
ja mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy mozę to być wina pompy paliwowej?
A czy ktoś zastosował już ten zestaw tłoka i cylindra zmodernizowany. Bo u mnie są cztery pierścienie. A może pierścienie wymienić tylko? Chodzi cały czas o c 330
Witam , Mam taki problem , zrobiłem remont silnika przy mojej 60siatce , mianowicie - wymienione tuleje , tłoki , pierścienie , tulejki korbowodowe , wał po szlifie ,panewki , nowa pompa olejowa, złozyłem silnik i po odpaleniu na manometrze cisnienie oleju wynosiło 3,5 bara ,silnik chodził z dobra godz cisnienie spadło na 3 bary lekko pzyspieszyłem...
Myślę że pierścienie padły .Ale jak już wymieniać to cały komplet tz. Tuleje ,tłoki pierścienie; )
Witam Panowie, na 99% problem rozwiązany (jeszcze testy w polu). Mianowicie byłem dziś w sklepie z uszczelnieniami technicznymi i Pan sprzedawca dobrał mi 2 rodzaje uszczelniaczy do hydrauliki siłowej typu U. Jeden z tworzywa sztucznego drugi z gumy. Oby dwa delikatnie za małe co do rozmiaru tłoka. Myślałem że ten z tworzywa sztucznego będzie się dało...
Dzień dobry, mam problem z podnośnikiem w Ursusie c360. Czy wiecie jak wymienić pierścienie w cylindrze podnośnika?
Witam, odswieze trochę temat gdyż mam podobne pytanie. Chodzi o to czy jeśli tuleja jest gładka nie porysowana i nie ma wyrobionego progu, to czy wymiana samych pierścieni ma sens czy robić komplet ? Remont robiony ok 5 lat temu. Zrobione ok 300 mth. Pierścienie prawdopodobnie padły od przegrzania z powodu wycieku z chłodnicy.
pierścienie i tłok do sprawdzenia, ewentualnie rozdzielacz.
No to chyba kolega za krótko żyje. Brak luzu zaworowego oraz złe ustawienie rozrządu czyli mieszanka nie spalona przedostaje się przez pierścienie do oleju.
Jeśli wymienione pierścienie i tuleje to może kopcić na biało i troszkę mu na pewno kapie z kolanka wydechu, po prostu sie dociera i troszkę spala oleju :)
Witam, mam podobny problem, wymieniłem pompę (pompa po regeneracji w Zwoleniu) wymieniłem pierścienie na tłoku podnosnika (pierścienie metalowe 3 sztuki) pośnik przy podnoszeniu lekko szrpie, a w dodatku po wyłaczeniu silnika opada. Nie bardzo wiem czego jeszce się czepić. :(
Dym na niebiesko świadczy o spalaniu oleju. Pierścienie zgarniające dobrze założone.Szansa że się ułożą jest ale niewielka.
Mój problem polega na tym ze ciągnik bierze olej i gdy ma niskie obroty to wyrzuca go przez kolektor niedawno wymieniłem pierścienie i zawory prosze o pomoc.
Łożyska pyłoszczelne DDU czy 2RS spokojnie przeżywają szczotki i pierścienie ślizgowe. Zakładasz zużyte szroty, to i pierścienie i szczotki się szybko kończą. W traktorze alternator kręci się co najmniej 2-3 razy wolniej, niż w aucie. Więc i szczotki i pierścienie się aż tak szybko nie zużywają. Nawet pomimo zapylonego środowiska. Za to łożyska, w...
A tam przez prowadnicę wiele do skrzyni korbowej nie trafi. Chcesz się upewnić zmierz kompresje lub zdejmij głowicę. Na bank pomiędzy tłokiem a tuleja zobaczysz pierścienie i na bank luz na zamku będzie już w milimetrach.
Poczekaj jeszcze parę mth, pierścienie muszą się dotrzeć, w moim ursusie to do 35mth rzucał olejem i jest to zjawisko normalne
Witam mam pytanie mam ursusa 4011 z silnikiem ,,60'' po remoncie (wymienione tuleje, tłoki pierścienie ,panewki ,głowice po regeneracji, nowe uszczelki) po złożeniu zauważyłem , że silnik bije kompresje na filtr powietrza ... Jaka może byc tego przyczyna ??? Pomóżcie!!! a sadzi spaliny w dolotowy ?
Problem rozwiązany, okazały się jednak zapieczone pierścienie olejowe na 1. i 4. tłoku. Pozdrawiam
Popieram kol. sewo.k sam taki błąd popełniłem i skończyło się i tak w moim przypadku wymianą kompletów (tulei i tłoków) bo wyrzucało więcej oleju niż przed ruszeniem starego zestawu. Okazało się że tuleje miały taki owal że nie było szans że nowe pierścienie się "ułożą".
Jak co.. pod płytą na środkowym zdjęciu są dwa żeliwne pierścienie docisku a między nimi tarcza drugiego stopnia. Ustawiałeś sprzęgło książkowo?
żeliwne pierścienie pierścienie osadcze pierścienie alternatora
logować ekran renault regulator napięcia renault instalacja elektryczna altana
Samsung SSD - Przyczyny i rozwiązania przegrzewania Czerwona lampka nad przełącznikiem trybu pracy Ariston