Panowie, mam ten sam problem, walczę już tydzień. Wtryski nowe, turbo po regeneracji, EGR nowy Pierburg, chłodnica EGR nowa, Nissens i cały czas wyświetla podczas przyspieszania p2263. Ta urwana klapka ze zdjęcia jest z chłodnicy EGR? Dobrze rozumiem?
Wymieniłem egr i uszczelki firmy pierburg
No i nie daje mi spokoju trzecia nie wymieniana dotąd oryginalna cewka. Wklejam zdjęcia bo wydaje mi się że ona również pada. Pojawiły się na niej wyraźne wypukłości. Dwie wcześniejsze wymieniłem na beru. http://obrazki.elektroda.pl/3194892700_1... http://obrazki.elektroda.pl/1723623500_1...
Czujnik MAP, przepływka, pedał gazu, przepustnica, zawór turbo i węże, grucha turbo - do sprawdzenia. Intercooler, węże wszystkie pod kątem lewego powietrza do sprawdzenia. Kable to bym sam. Przejrzał, bo niby co, wyjęli je z auta, wątpię. Volvo jest trudne do diagnostyki. EGR tylko Valeo, Pierburg, słowem oryginalne.
Sprawdź napięcia pod obciążeniem bo pewnie mierzyłeś miernikiem.
egr nowy pierburg`a, czyli daje ecu do elekronika niech pakuje nowy soft
Został wymieniony EGR i zaadoptowany Pierburg. Jednak nic to nie dało samochod dalej zachowuje się tak samo. Jakikolwiek bieg, samochód osiąga 3.5 tys obrotów, max 90km/h i koniec.
Nowszy model tego zaworu to 1J0 906 627 lub Pierburg 722903010 jest dużo tańszy.
dla zainteresowanych działaniem EGR Pierburg załączam plik, może komuś się przyda, dla dociekliwych, jest też tłumaczenie na jednym z forów tematycznych. Chyba znalazłem przyczynę usterki, jednak muszę przetestować na innym zaworze
Wiesz gdzie możesz sobie wsadzić zawór EGR firmy NTY? Z grzeczności nie powiem. Skoro po wymianie było ok to moim zdaniem EGR tej formy nadaje się na złom. Tam tylko Pierburg
zdjęcie z impy http://obrazki.elektroda.pl/2018359500_1... w aucie zostało wymienione -nowa pompa progowa pierburg -zaworki EGR oraz turbiny pierburg -czujnik ciśnienia listwy cr -nowy filtr paliwa nadal nic nie pomogło auto zawożę do mechanika od BMW 3 paździ... zobaczymy co jest tego przyczyną... Poprawiłem sposób zamieszczenia zdjęcia!...
Pierwszy to nr z Forda drugi to numer pierburga. Jeśli pierwszy się zgadza to będzie pasować.
EGR sprawdzony przepływka nowa pierburg czy mogą być przyczyną klapy wirowe?
Możliwe przyczyny błędu 4591 EDC: 1. Zawór Pierburg (zawór recyrkulacji spalin - EGR) W starszych modelach uszkodzony zawór Pierburg (EGR) był często powiązany z tym błędem. Nawet w nowszych modelach, problemy z układem EGR mogą wpływać na wydajność DPF i powodować problemy z regeneracją. Rozwiązanie: Sprawdź stan zaworu EGR oraz jego działanie (czy...
No nie narazie nic z egr nie robił kazał tylko wymienić pierburga od egr który chyba był zepsuty bo po podłączeniu do acu nie dawal żadnego sygnału.. Ten mechanik chyba nie wie co z czym się je. Tylko wymienia to co mu podleci
Jak egr będzie do d... To niczym go nie ruszysz. Jeżeli prowadzisz warsztat to powinieneś już się nauczyć że tanich chińskich części się nie montuje. To i tak klient płaci za części a ty bierzesz za robotę. To teraz policz sobie ile kosztuje godzina robocza. Ja zakładam pierburga i bez adaptacji szło
Jak sterowany jest zawót EGR ( dokładnie elektromagnes Pierburg 722 818 580 ) w tym aucie RENAULT MASTER 2.2 dci 90KM Rok 2001 Czy z jakiegoś przekaźnika Gdzie jest ten przekaźnik, jaki ma kolor
EGR zaślepiony,przepływka oryginalna,zgodna numeracja Pierburg
Proszę zwrócić uwagę że to pojazd szwedzki, EGR był pneumatyczny, tak jak np w starej astrze 1,6 czy też kadecie, z tego co pamiętam był jak był zamontowany gaźnik solex, nie było go przy pierburgu Moduł ma oznaczenie Renix RE 240?
Uszkodzony egr ,używka droga ,nowy ponad 1000zł ,a już bywały przypadki że nowy pierburg też był uszkodzony elektrycznie . Ile może kosztować wyprogramowanie egru?
Ten motor nie jest aż taki tragiczny, tragiczne są serwisy, aso włącznie, no i trzeba tym umieć jeździć i nie świrować. Od początku, egr masz nowy pierburg czy inny wariant. Zapewne nie masz pojęcia co mówiły błędy na clip?, tam jest cały opis błędu z parametrami :!: , to prawie jak krowie na rowie :idea: , to że elektryk ci powie że błąd egr to praktycznie...
EGR nie działa sprawdź czy nie masz dziurawej gruchy i nie ucieka podciśnienie. Coś nie tak z turbiną, przejrzyj sterowanie, w ostateczności czyszczenie turbo.
Od pewnego czasu jestem właścicielem właśnie takiego samochodu z silnikiem 1.4 AXP. Zawór EGR podłączony jest pod wylot spalin, które w pewnym momencie podaje do systemy zasilania silnika w powietrze. Jest jeszcze kawałek wężyka gumowego zakończonego filterkiem (niektórzy piszą zaworkiem zwrotnym). Chciałbym poznać budowę i zasadę działania tego zaworu...
orginał jest firmy pierburg
Cześć, jeżeli powyższe części okażą się sprawne sprawdź klapy w egr, następnie dolną turbine. Gdybys mógł podać błędy które towarzyszą'' jemu'' jeszcze może coś by się rozjasnilo.
Kup oryginał na alegro oferta nr 5185591244 zamiennik u kolegi działał pół roku chociaż zamiennik zamiennikowi nie równy .Oryginał to firma Pierburg.340zł.Tu masz of nr,4967605649.
Hejka. Potrzebuję pomocy. Wczoraj wymieniłem zawór EGR, nowy Pierburg. Skasowałem wszystkie błędy. Dzisiaj rano jechałem do pracy i auto straciło moc (strasznie muli między 1000 a 2000). Po sprawdzeniu, wyskoczyły trzy błędy. Próbowałem go trochę przegazować w czasie jazdy i kręcił tylko do 3 tys. obrotów, dalej już nie chciał. Przy wymianie EGR, wyczyściłem...
Z tymi silnikami t ich oznaczeniem kodowym to czarna magia , to nawet pewny katalog wskazuje. 1.8 20V Rok produkcji: 11.1999 - 06.2006 benzyna, 1781 cm3, 92 kW / 125 KM Kod silnika: AGN,APG. Zawór AGR PIERBURG 7.22785.18.0 Zawór EGR, regulacja spalin - Zawór, system zasysania powietrza wtórnego VEMO 10-63-0013 Sytuacja była podobnie przykład Golf 4...
Zawór w moim polo wyglada tak. Dodano po 1 http://www.kolmot.com.pl/pl/p/ZAWOR-RECY... Dodano po 4 Znajomy zaślepił w golfie i nie wykakuje check
Po pierwsze proponuję zmienić mechanika. Po drugie - mam taką samą Corsę, miałem podobne objawy - szarpanie + problem z odpalaniem, ale bez gaśnięcia. Diagnoza - Przepływomierz, EGR, Lambda. MEchanik odpiął port przepływki - auto zapalało bez problemu. Po wymianie przepływki pozostało szarpanie, ale lambda już nie widniała na liście błędów. Wyczyściłem...
Witam Ponownie, Podzielić się mogę świeżymi Life w załączniku. W czasie jazdy ok, ale jak się stanie gdzieś na światłach to wywala błąd: P0400 - Wadliwe działanie okładu krytycznego 2 (zob. procedurę sprawdzania - opis kodu usterki) (05) - Obecny Po ruszeniu chwilę mułowaty strasznie, a jak błąd znika wraca do swojej normy ;) Przypominam, że zaworek...
Tak też myślałem .Komputer pokazał błąd 17956-zawór regulacji turbo -przerwa. Egr to zawór n18 jak się nie mylę, a ja potrzebuję N75. Znasz może jego położenie w aucie (gdzie szukać) czytałem że gdzieś w okolicach silnika. Dodano po 32 Znalazłem ten zawór (kod silnika APU 1.6T 20V 110KW). Wyciągnąłem go i wygląda jak ten który przywiózł znajomy w pudełku...
Witam potrzebuję pomocy !!! Mam problem z caddym wyświetla mi się błąd 0401 za mały przepływ spalin stały. Wymieniony egr na nowy org Pierburg Po wpięciu działa i problem nie ustąpił następna diagnoza zawalony dpf 71mg. Planuję wymianę na jakiś zamiennik czy może ktoś to robił i jaki wybrać.
U mnie okazało się że nowy pierburg oryginał (numery wv zeszlifowane) był uszkodzony poszedł na reklamację. Na starym wyczyszczonym chodzi, ale czasem się dziad blokuje.
Witaj autorze tego postu. W twoim autku przepływka zachowuje sie prawidłowo,wcale nie musi na biegu jałowym wartość powietrza być na poziomie 800mg(przy max obr).Kolega który pracuje w serwisie napewno wie że procedura sprawdzania przepływomierzy polega na obciążeniu silnika gdy jest nagrzany(80st min) i rozpędzeniu auta na 3 ,4 biegu ,pedał gazu 100%...
błędy, jakie zostały po "naprawie". może zawór uszkodzony. Był reklamowany u sprzedawcy i niby jest sprawny. tak szybko się nie zaświeci. Wywala po przejechaniu jakiś 30-40 km. Pytanie, czy egr nie jest za bardzo ryżowy? Pierburg więc nie Chińczykowy.
Jedna Rada elektronika do samochodu ma być z oryginału lub wysokiej klasy zamiennik. Np pierburg a nawet możliwe że taki był w oryginale. Bo pierburg robi dużo rzeczy na pierwszy montaż
Ten rachunek to jakaś fikcja. Zawór EGR oryginał Pierburga nowy to 340 zł. Zresztą wiele rzeczy ma zawyżoną cenę. A może robiłeś to w serwisie Renault. A śruba miski olejowej z uszczelką kosztuje 8 zł. Więc mogłeś za 92 zł kupić blisko 12 sztuk..
Witam Wszystkich, Czy ktoś z Was posiada na sprzedaż, wie gdzie mogę kupić lub zamówić emulator/symulator zaworu EGR do Golfa 4 1.6 16V Kod silnika AZD, benzyna z roku 2002? lub posiada taki schemat lub może/potrafi taki zrobić? Z góry bardzo serdecznie dziękuję za wszelkie wskazówki i namiary. Chińskie zamienniki EGR, albo nie działają wcale, albo...
Witam. Pozwolę sobie odgrzebać kotleta. Mam identyczną sytuację jak u autora. Polo 1.4 tdi BMS, brak błędów, przy przyspieszaniu muł, po "napompowaniu" pedału gazu rakieta. Nowy EGR Pierburg, stary był ewidentnie uszkodzony elektrycznie, generował błędy przy próbie wysterowania vcdsem. Po wymianie wymusiłem dopalanie dpf za pomocą Texa txts i ładnie...
Witam. Mam problem w swoim Audi a3 1.9 tdi 105 km (bkc) z zaworem egr. Pojawia mi się błąd 16785 błąd EGR natężenie przepływu małe. Przejadę 3 km i błąd po wykasowaniu się pojawia. Jak jeżdżę 2 tygodnie, tak około lub ponad, to zapali się też na liczniku i zgaśnie po jakimś czasie, ale błąd w sterowniku silnika pozostaje. EGR został wyczyszczony. Potem...
No nie pomogłeś. A jak ci można pomóc jak sie nie znasz?Dobra,sprawdź czy sztanga zaciąga i czy kierownice pracują lekko w całym zakresie.Potem sprawdź podciśnienie i zawór sterujący gruchą.Jeszcze zostaje do kontroli zawór egr.
Skomplikowany problem z trybem awaryjnym - A4 B8 2.0 TDI CAGB, 2008r. Auto wchodziło w tryb awaryjny powyżej 130 km/h - po podpięciu pod kompa błąd P0403 wskazujący na EGR. Dokładny log z VCDS: 4892 - EGR Valve (N18) P0403 00 [096] - Malfunction Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority:...
Witam. Jestem Posiadaczem od niedawna Vw caddy 1,9 tdi 77kw 105km z silnikiem BLS. Po zakupie wracając do domu po 30 km pojawiła mi się kontrolka migająca świec żarowych.Po zgaszeniu i uruchomieniu auta zgasła po czym się pojawia na nowo i żeby nie było za prosto to zapalił się check silnika na pomarańczowo. Po wpięciu go do kompa pokazało błąd P 0401...
Cześć Panowie, pacjent MAN TGX 18.440 E6. Problem z kodem błędu 4591 FMI2 (ciśnienie turbo zbyt nisko), samochód jest "mułowaty" z dołu, gdy się rozpędzi, turbo osiąga 3,2-3,4 bara. Turbo nowe, zawór sterujący Pierburg nowy (jest tylko jeden), szczelny przewód do gruszki, czujniki ciśnienia doładowania obok przepustnicy również wymienione. Na ściągniętym...
Witam jaka oporność na zimnym silniku tego zaworu powinna być albo jak go sprawdzić czy jest dobry?jest to zawór od chłodnicy spalin przed zaworem egr ,czy objawem jego uszkodzenia może być przełączenie w tryb awaryjny silnika co powoduje spadek mocy i dopiero jego ponowne uruchomienie przywraca moc zarówno na zimnym jak i lekko ciepłym silniku?na gorącym...
Notorycznie padające zawory sterujące EGR lub turbiną. Zamienniki loteria na miesiąc lub pół roku, używki złom. Jak diagnoza się potwierdzi to wyłącznie oryginał albo pierburg. Będzie bolało cenowo.
Witam forumowiczów Mam problem z moim samochodem, mianowicie auto puszcza szary dym z wydechu w momencie ruszania z miejsca i po każdej zmianie biegów. Później mogę go cisnąć do 4 tys obrotów i jest czysto. Nie mam już pomysłów co mógłbym zrobić, żeby rozwiązać problem. Włożyłem w auto już sporo kasy bez większego efektu. Wszystkie wymienione elementy...
Sprawdza się w grupie 3 róznicę pomiędzy maf actual a maf specified, ponadto po wprowadzeniu sterownika w tryb BS, ogląda się jak przepływomierz reaguje na zamknięcie i otwarcie zaworu egr. Jeszcze jedno, w A6, nie wiem jak jest w A4 przepływka ma swój osobny bezpiecznik
Bardzo dziekuje za pomoc kolego T5 ;) Po twoim stwierdzeniu zaczołem troszke szukać jak dojsc do tego aby nie kupowac w ciemno zaworu za który serwis VW krzyczy 1250 zł plus uszczelki .Ja kupiłem go w zaprzyjaznionym sklepie za 600 zł ten sam Pierburg . Ale po kolei : Tak wygląda odczyt z uszkodzonym EGR z silnik /nastawy podstawowe /kanał 3 http://obrazki.elektroda.pl/5737686600_1...
Tak masz racje tyle że na drugim zaworze to samo.Może mieć tą samą wadę .Gorzej jak wydam 340 na oryginał Pierburga i będzie i będzie to samo .Dziekuje za zainteresowanie się tym tematem.
Dzień dobry, Pisze nowy post ponieważ długo czytałem o podobnych problemach na forum i nie znalazłem tam rozwiązania na mój problem. Chodzi o to, że auto czasami jedzie kawałek (1-2km) prawidłowo a czasem już po odpaleniu wchodzi w tryb awaryjny. Po podłączeniu OP-coma pokazuje dwa błędy P0400-5A oraz P0622-02. W samochodzie wymieniony został zawór...
Witam sprwadziłem vagiem swojego sprzęta bo czasami 120 max co moze osiągnąć na trasie , dlatego zaczyna mnie to denerwować , no i mam błąd 575 czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej wie moze ktoś gdzie go szukać ? wcześniej spr , przepływomierz pierburga, n75 ,n18 nawet zamieniłem miejscami , egr czyściutki jak nówka . no i jeszcze mam pytanie do egr...
EGR zaślepiony, ale elektrycznie jest sprawny - poprzedni właściciel założył nówkę pierburga, przepływkę podmieniłem od jeżdżącej 1.0 i nie dało to efektu. Sondę sprawdzałem w programie i napięcie faluje, ale wydaje mi się że po uruchomieniu dopóki sonda nie zacznie pracować to chodził by poprawnie a faluje od początku. Do łańcucha zaglądałem i nie...
renault megane II 1.5dci 2003r wali błędem zawór recyrkulacji spalin-przerwa.zawór nowy pierburga,wiązka od zaworu do ecu ok.to o co mu chodzi czyżby ster się posypał
dla mnie to będzie zaworek podciśnieniowy który steruje pracą turbiny... i niech Cię nie zmyli że nie wywala błędów ! tam w tym zaworku jest siateczka filterek który się zatyka , niektórzy to czyszczą ja wolałbym wymienić ... aha nie daj się nabrać na zawór od BMW który kosztuje 250 zł , kup zawór podciśnieniowy od Opla 1,7 to ta sama część te same...
Witam! Posiadam Skodę Fabia 1.2 HTP, 64KM, 2003r, silnik AZQ. Objaw to kontrolka Check Engine oraz błąd: 17848 - EGR Valve (N18): Open Circuit P1440 - 35-00 - - 17848Zawór recyrkulacji spalin - przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Silnik chodzi OK, nie trzęsie nim, obroty w normie, przyśpieszenie również OK tylko ten nieszczęsny...
Cześć, Mam praktycznie to samo, tylko że głównie po odpaleniu po dłuższym postoju, tempomat się nie wyłącza w trakcie jazdy, ani turbo, obroty maksymalnie 3500. Czy udało ci się rozwiązać temat? Też nie mam DPF, EGR zaślepiony całkowicie. Miałem do tej pory 3 razy taką sytuację, za 1 razem 2–3 dni i jak odmuliło, to mocno po katowałem i długo był spokój....
witam. stały to znaczy ze nie zmienia sie ze wzrostem obrotow oraz wzrostem obciazenia. audi b4, rok 94 przed liftingiem, przeplywka pierburg. bardzo podejrzewam sterownik silnika bo ostatnio byl problem z kasowaniem bledow. pozdrawiam. daro
Chyba jednak zakupię nowy zawór od EGR'a firmy PIERBURG i zobacze co się będzie działo i czy problem się powtórzy, bo nie widze innych przyczyn jak narazie przeładowania turba. A dlaczego chcesz wymieniać zawór od egr, co on ma wspólnego z przeładowaniem turbo... Nie wiem jak jest w Twoim modelu, ale często w VW się zdarza, że elektrozaworki od sterowania...
Miałem podobny problem gdy zawór EGR był nie domknięty .Czyszczenie go pomagało na chwilę.Przerobiłem go i jest zawsze w pozycji zamkniętej .Problem rozwiązany .Wiadomo łatwiej kupić nowy ale oryginał Pierburg to 350 zł .Zamienniki są po 250 zł.
Podłączałem go tyle razy , że już nie pamiętam na postoju i w trasie przy zimnym i przy rozgrzanym silniku i zawsze do 2000obr/m wartości się nie zgadzają powyżej jest ok, zakładałem nowy przepływomierz (pierburga) i to samo , zakładałem drugi elektrozawór EGR używany ale sprawny i dalej te same wskazania, wyczyściłem zawór EGR ten od spalin i nic....
Panowie bylem teraz u mechanika i stwierdzil ze to elektrozawór sterujacy egr .ominal zawór i polaczyl przewody i silnik inaczej pracuje.wiec wychodzi na to.znajduje sie tam zawór firmy PIERBURG 7.28328.00 9641726680 .Jak myslicie czy mozna zalozyć jakis zamiennik?i czy tez wybrac miedzy nowym a jakims uzywanym z allegro?
Zrobiłem logi po wymianie przepływomierza Pierburg i chyba jest wszystko w porządku. Proszę o ocenę logów po wymianie przedpływomierza. Mam jeszcze pytanie odnośnie wartości bloku 03 EGR duty cycle 4,8 bo norma mieści się 40-75% czy dobrze myślę ???? Czy wszystkie inne parametry są w normie, czy coś może mnie jeszcze niepokoić ??????
Witam, wszystkim mam cały czas problem z moją honda civic 1.7 cdti 2002. Mianowicie ciągle zapala się check. Mam swojego elm do kasowania błędów i pokazuje błąd 1401.przy dłuższej jeździe na zapalonej kontrolce odcinka turbo. Byłem u mechanika i stwierdzil że jest uszkodzony czujnik od egr. Tak naprawdę to sam nie wiem jak to ustrojstwo nazwać (podobno...
Znalazłem podobny wątek ale zamknięty z zdecydowaną puentą. Rozpoczynam go na nowo może mi ktoś odpowie co zrobić.... Golf 1.4 i błąd EGR-u . Informował że zawór nie zamyka się. Zawór był czysty , ponownie wyczyściłem , zaadoptowałem, nic nie pomogło. Kupiłem nowy (Pierburg), zaadoptowałem. Po dwóch dniach ponownie błąd tym razem 16785, P0401-35-0....
Boscha nie ma i nie będzie już w sprzedaży, po jego numerach wyskakuje wkład Pierburga. Taki był założony i ja także na podmiankę włożyłem nowego Pierburga niestety nic to nie pomogło. Metodami prób i błędów zaślepiałem po kolei możliwe doloty do silnika (egr, odpowietrzenie zbiornika paliwa, pompka dodatkowego powietrza) itp itd. Co do rozrządu to...
Witam Posiadam autko Seat Ibiza 2002r. 1.2 12V Ostatnio zapaliła mi się kontrolka od silnika, podpiąłem go do kompa i pokazało mi 3 błędy 17811, napisane było ze to coś z zaworem EGR, więc wymontowałem ten zawór, wyczyściłem i założyłem spowrotem, jednak zadnych efektów. Zaraz po dopaleniu silnika wywala ten sam błąd, Czy ktoś wie co dokładnie oznacza...
Dziekuje, kolega w sklepie proponował mi pierburga za ponad 300 o ile to wogóle pierburg . Dzwoniłem równierz do zaprzyjaznionego serwisu skody cena podobna do tej którą podałeś. Przekazalem że musi być o identycznych numerach i gość od bory zamówi sobie sam na alledrogo i zobaczymy czy zadziała. Dziekuje pozdrawiam temat można zamknąć.
Witam serdecznie. Piszę, bo już nie potrafię sobie poradzić ani znaleźć odpowiedzi na forum mimo wielu prób. Więc proszę o pomoc i wyrozumiałość. Sprawa wygląda następująco: Postanowiliśmy z rodziną wyjechać na grilla i było wszystko ok, dojechaliśmy grilla zrobiliśmy, ale chciałem podjechać do sklepu i kupić pojechałem kupiłem, co miałem do kupienia...
Odnalazłem przewód przy samym ECU i jest 5V. Odlaczylem całe ECU spsikalem piny podłączyłem i narazie jest ok. Lecz mam dodatkowe pytanie. Wymieniłem egr na nowy, zmieniłem przepływomierz na używany Pierburga i po odpaleniu nie ma żadnych błędów ale po przejechaniu paru kilometrów w diagboxie widnieja 2 błądy egr : 1.za mało otwerty egr 2.stale otwarty...
Na początek sprawdź EGR czy nie jest zacięty w otwartej pozycji , kolejnie zawór n75 , znajdziesz go z prawej strony za kratka halogena , jeśli jest uszkodzony może podciśnienie lecieć na gruszkę maksymalne i stąd przeładowywana turbina . Jest to częsty problem w tych autach. Jeśli jest uszkodzony uczulam na zamienniki, pierburg powinien być . Wszelakie...
po odpaleniu auta wywala błąd świec żarowych (założone nowe NGK) Czy sprawdzałeś na zimnym silniku czy po włączeniu zapłonu pojawia się napięcie na wtyczkach od świec :?: stały błąd zaworu EGR (podkładałem drugi) Czy przyuczałeś zawór po podmianie i czy zawór podmieniany był oryginalny ( PIERBURG) i sprawny :?: Do tego na powrocie paliwa z pompy CR...
Jak ja kocham vectry c.Pacjentka sciągnietana na holu po wpadnieciu w dołek pali bezpiecznik w skrzynce pod maską nr 15(zaraz po właczeniu zapłonu).Wg autodaty jest to bezpiecznik ecu ale pod jego linie podpiete sa: egr,przepustnica,map sensor,pierburg od sterowania turbo,czujnik stop,silnik klap wirowych i jeszcze pare elementow-wszystkie sprawdzilem,przepatrzałem...
Tam wszystkie zawory sa pierburga tylko wystepowaly dwa typy u Ciebie moze byc czarny duzy , taki sma jak wystepuje przy zaworze EGR tylko o innej literce na koncu numeru lub zawor ten ktory myslisz pierburga czyli mniejszy z czarna okragla zabudowana cewka w metalowej zlotej polobudowie . Niestety ale te zawory nie podmieniaja sie wogole , probowalem...
Witam. Proszę o podpowiedź czym może być spowodowane dławienie się silnika na zimnym. Muszę przejechać kilka kilometrów żeby się uspokoiło. Zanim się rozgrzeje to strasznie faluje i dławi się a towarzyszą temu ogromne wibracje przenoszone do kabiny a zwłaszcza na kierownicę i lewą stronę kierowcy. Drzwi się trzęsą najbardziej. W aucie wymieniony kolektor...
Opel Zafira B (Z19DT) - tryb awaryjny Już 3 lub 4 raz mam tak, że po dłuższym postoju po odpaleniu jest brak mocy i nie mogę włączyć tempomatu, obroty maksymalnie osiągają 3500. 1 raz samo przeszło, trochę go po katowałem i miałem z pół roku spokój. Ostatnio 2, 3 i 4 raz to zwiększenie częstotliwości problemu, zwłaszcza w ostatnim miesiącu. Jak szukałem,...
Kolego Amiboy zmieniłem dzisiaj pompę vacuum i powiem Ci, że turbina wróciła do żywych :) tzn. startuje na każdym biegu, hamulec jest ten sam nie ma, że raz twardy raz miękki... co do elektrozaworu to kupiłem nowy PIERBURG i nie zaglądałem do niego czy da się regulować. Fabryka ustawiła więc nie ruszam! EGR umyłem ale nic się nie zmieniło, przepływka...
Witam. Jakiś czas borykałem się z błędem P0400. Uszkodzony okazał się elektrozawór. Membranę "załatałem" silikonem, wykasowałem błędy, odpaliłem auto. Wielkie szczęście :) samochód dostał kopa takiego, że nawet nie wiedziałem, że 2.0 dti może mieć taki zryw. Moja radość trwała do 130km/h, gdy nagle zaświeciła się lampka na desce "engine check" i tak...
Witam, Pacjent Audi A3 8P 1,9 TDI BLS 2006. Mam taki problem, że samochód w ogóle się nie wkręca. Po dodaniu gazu samochód szarpie, kopci na czarno i nie wkręca powyżej 1500 obrotów. Nie da się w ogóle tak jechać. Dopiero po odpięciu podciśnienia od turbo czy EGR samochód normalnie jedzie, przyśpiesza jak gdyby nigdy nic. Nie mam pojęcia, co może być...
Witam, Mam duży problem z moim golfem szeroko opisywany na forum, ale nie mogę dać sobie rady. Wężyki dobre, turbo gwizda , egr sprawdzony, wyczyszczony, grusza działa prawidłowo(tak myślę), zaworki też, przepływka 3 miesiące temu nowa pierburga wsadzona. Do 120 km/h idzie dobrze, potem masakra. Muszę włączyć i wyłączyć auto. Potem znowu do 130km/h...
Nie wiem jak w op.com zrobic zrzut logów zeby tu wrzucić... Ciśnienie atmosferyczne 97Mpa w chwili błędu skacze 96/97 zadane doładowanie na wolnych 104 a mam 98/99 Przy daniu w palnik w miarę na bieżąco sie wyrównuje z tym ze wczoraj p podmiance przeplywki miałem dziwna sytuacje zadane 440 a ja miałem prawie 300 chwilę przed wykończeniem błędu i odcinki...
sprawdzalem wszystko co sie da (vagiem) - brak usterek jedyne co sie niezgadza to masa zasysanego powietrza na wolnych obrotach : wartosc zakladana to 2700 mg/h a aktualna 3750mg/h od 2000obrotow wartosci sie pokrywaja przy 140km/h wartosc wymagana 8500mg/h aktualna zaczyna spadac i przy160km/h wynosi 6000mg/h i dalej powoli maleje , w tym momencie...
Witam wszystkich. Jestem posiadaczem passata b5 fl z 2005 r z silnikiem Awx 1.9 tdi. No i niestety zaczęły się robic z nim problemy. Ponieważ przy prędkości od 120km/H odcina mi moc w aucie. Już mowie ze auto było podłączone pod kompa. Zero błędów po podlaczeniu vaga egr wyczyszczony do czystosci,wężyki od podcisnienia wszystkie nowe, N75 nowy pierburg...
Witam , miał bym takie pytanie jakie grup wsiąść pod uwagę w VAGU. Aby ewentualnie sprawdzić co może być przyczyną nierównej pracy na rozgrzanym silniku. Na zimnym dynamika i obroty są ok. Problem jest gdy auto osiągnie normalną temperaturę pracy i poruszamy się w zakresie obrotów do 3k. Wtedy mogą występować delikatne szarpnięcia, utrata dynamiki ale...
W moim golfie zauważyłem pewną rzecz i nie wiem co to jest..W prawym nadkolu jest jakieś urządzenie z którego wychodzą trzy przewody gumowe.Jeden do "baniaczka" przykręconego nad przepustnicą w gażniku i zakończonego 2-pinowym wtykiem.Drugi idzie przez coś w rodzaju zaworu zwrotnego (zawór też ma 2-pinowy wtyk) do kolektora ssącego,a trzeci znika gdzieś...
Witam, Mam następujący problem z mocą. 1. Zaczynam przyśpieszać od 1700-1800 obrotów. Pedał w podłogę, samochód zaczyna się zbierać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie do końca jak burza. 2. Jadę przy 2000 obrotów, obojętnie jaki bieg, pedał w podłogę, myśli, myśli 1-2 sekundy i zaczyna przyspieszać i przy ok 2200-2300 ma strzał mocy i idzie...
Witam grupę, ktoś ma jakieś pomysły? Vivaro nie jedzie od dołu do jakichś 2000rpm na zimnym, na rozgrzanym coś koło 2300rpm, potem dostaje tak jakby boosta, że się szybciej wkręca na obroty i turbo zaczyna pompować. Parametry sprawdzane op comem: Masa paliwa: zimny silnik 11mg, ciepły 8mg, pod obciążeniem ledwo dotkiesz gazu jest 21mg, a do 3.5k dochodzi...
Witajcie, zima idzie trzeba wziąć się za moją belle, na desce pali sie check. Wstępna diagnoza, błąd P1238 za niska odczytana wartość mas powietrza względem oczekiwanych . Po sprawdzeniu UNIdiagiem czy Fesem - temperatura -200*C, masy powietrza nie reagują na gaz utrzymują się na pozomie 98 (nie pamietam jednostki), cisnienie atmosferyczne 0 mbar itp....
Witam!Odnawiam temat. Mam bardzo podobny problem z moim paskiem, VW passt 1.9TDI 110km AFN 96r. Jak w temacie. Auto było sprawdzane texa i vagiem, problem jest z błędnymi wskazaniami przepływki, testowałem je 4!!!!. 1.ta co w aucie, (pierburg) - bardzo słaby zakres działania oscylował miedzy 450-550 (mogę zrobić logi) 2.używka z drugiego samochodu....
Już mi sie wydaje że problem rozwiązany..:Dwyjąłem i sprawdziłem ruch sztangi...okazało sie że trochę ją blokuje gdy gruszka nie jest podłączona czyli bez podciśnienia....jak sie okazało to kierowniczki były zatarte tzn gdy każdy po kolei sprawdzałem to na jednej łopatce był wyczuwalny zadziorek papierek i szlifowanko pomogło.nasmarowałem jeszcze specjalną...
Witam. Odpowiadam na posta ponieważ mam podobny problem, od jakiegoś czasu, a po wizycie w serwisie aktualnie jest tragedia. Opis pacjenta MAN TGX 18.440 2016r LLS-u, pojazd po najmie z jednej z dużych firm. Zakupiłem jako dwuletni, z przebiegiem 236000km. Aktualnie 351000, w ostatnim miesiącu wymienione: czujnik ciśnienia osuszacza, awaria, objawy:...
Witam, auto mało efektywnie przyśpiesza na wysokich obrotach, do tego stopnia, że nie ma sensu wkręcać go do 4,5 tys. Przyzwoicie ciągnie do ok. 3,8 tys. Seat jest po pełnej diagnostyce w dobrym warsztacie vw. Został zamontowany nowy przepływomierz - pierburg, zaworek n75, przeprowadzona diagnostyka silnika przy okazji wymiany rozrządu (ustawienie kąta...
wszystkie przeróbki, plus mod wtrysku sterujacego - RC na przewodzie zwiekszajace wyprzedzenie z obrotami, do tego żmudna regulacja dlugosci sztangi na turbinie, bo albo mialem laga albo overboosty. I mi sie przez 3 dni rozjezdzalo po naprawie n75, ale po tym jak sie ulozyl juz bardzo dlugo jest oki. W tej chwili mam zalozona normalna przeplywke bo...
Dziś trochę rzeźbiłem ale nie wygląda to chyba dobrze. Zastanawiam się dlaczego początkowo ciśnienie idzie w górę pracujący zawór N75??? Na wszelki wypadek zamówiłem na jutro i zmienię. Koszt Pierburg to 260zł, będzie pewność. Nie widziałem map z innych turbin, nie wiem jak to powinno wyglądać poprawnie. Może jakiś link do prawidłowego wykresu.... pomogłoby...
Straciłem już wiarę w mojego paska. Wiem, że 115km to nie jest za dużo, zwłaszcza, że pewnie połowa koni uciekła ze stajni, ale bez przesady.. Od początku.. Auto na biegi jałowym strasznie słabo wchodzi na obroty, potrzebuje kilku dobrych sekund żeby obroty wdrapaly się na poziom 3tys. Sprawdzałem w ojca BMW i Touranie z silnikiem 2.0 oraz w siostry...
Cze: ) Podobnie jak Ty jestem posiadaczem golfa III kombi wersja BON JOVI 97r. z jednostką napędową 1.9 TDI 66kW. Kilka miesięcy temu borykałem się z podobnym problemem opisze Ci w kilku zdaniach może to Ci w jakiś sposób ułatwi zdiagnozowanie usterki. Auto odpalało normalnie lecz pojawił się dziwny spadek mocy (brakowało mu tego KOPA – o ile...
Witam. Jestem tu nowy wiec prosze o wyrozumialosc. Auto to sharan 2.0 TDI 140KM 2008r niestety nie znam oznaczenia silnika (EGR elektr. aku vaccum w pokrywie zaworow, fap, nie ma modulu elektrozaworow sterujacych, podcisnieniowych tylko n75 przy scianie grodziowej.Jezeli to pomoze komus w rozpoznaniu kodu silnika. Problem jak w temacie,walcze z autem...
Hej, Audi a4 b5 1.9 tdi. AFF 3 tygodnie temu, zmieniałem pasek wielorowkowy i napinacz. Mam wrażenie, że od tamtego momentu jest problem. Opis usterki: Przy 5 biegu, powyżej 2tys obrotów odcina mi moc. Nawet miałem wrażenie, że na 1-2 biegu dostało większego kopa. Po drugie, na postoju/w trakcie jazdy - podczas zwiększania obrotów, turbo jest praktycznie...
Po pierwsze i najważniejsze to szukaj egzemplarza bez DPF, wiadomo o co chodzi. Co się zaś tyczy samego silnika to jego największą bolączką jest 'wynalazek' Fiata pt. klapy wirowe w kolektorze ssącym produkowanym przez firmę Pierburg. Przed 2007 r. klapy były 'ruszane' przez siłownik przy pomocy listwy, która lubi się urywać co skutkuje tym, że klapy...
ssanie pierburg pierburg ssanie pierburg regulacja
agregat kicha łozyska amica usterka napędu bramy silnik
renault clio3 schemat pralka bosch wlm20440pl
Maksymalne tłumienie filtra CL dla 100 Hz i C=0,092 F Opadający fotel kierowcy w Mitsubishi Colt 1.3 2006