czujnik niebieski Specyfikacjenapięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2.000 - 3.000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
koledzy jestem nowy na forum ale jeśli ktoś ma problemy z Gaźnikiem Pierburg 2EE w Golfie 2 np 1.6PN to piszcie a moze uda sie mi pomoc. Pozdrawiam Golfiarzy!!
Tam nie ma żadnego zaworu dodatkowego powietrza bo to jest gażnik 2e2 Pierburg . Masz tam źle wyregulowane ssanie, a własciwie obroty ssania. Dobry gaźnikowiec sobie z tym poradzi. Sam to chyba nic nie wskórasz.
Mam problem z gaźnikiem pierburg 2e3 a dokładniej ze ssaniem. Przed uruchomieniem wciskam pedał gazu i elegancko odpalam na ssaniu i ciągle chodzi na wysokich obrotach (a z czasem chyba powinny spadać) wystarczy ze jeszcze raz dotknę pedału gazu i od razu obroty spadają do jałowych no i oczywiście gaśnie. Proszę o pomoc.
czujnik temp...przewody podcisnienia??na zimnym auto po odpaleniu ma ssanie czy nie??
Tam jest Pierburg 2EE?
Witam. Mam Skodę Favorit i nie działa mi ssanie, tzn. raz jest a później go nie ma. Oczywiście na zimnym silniku. Gdy działa silnik jest na wysokich obrotach ok. 2 tyś. Jak ustawić je poprawnie ? Gaźnik to Pierburg. Za pomoc dziękuje. Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem.
wymien ten niebieski czojnik on odpowiada za ssanie. Znajduje sie z przodu silnika na wezu od wody.
Mam pytanie czy można zamienić ten starszy model nowszym np. od passata też pierburg 2e tylko trochę inne ssanie bo z prawej strony gażnika i kostki z kablami jest nowszy o jakieś 2 lata.
Tam jest gaźnik Pierburg 2E, ma automatyczne ssanie podgrzewane grzałką elektryczną i cieczą. Jeden czujnik temperatury wyłączał grzałkę ssania (i "jeża" w kolektorze ssącym) powyżej 50°C. Drugi czujnik jest do wskaźnika
W 2EE przepustnicą ssania steruje silnik krokowy, to jest gażnik sterowany sterownikiem.
Dzięki, ale jak ustawić zderzak przepustnicy pierwszego przelotu i jak ustawic ssanie?
Jeżeli zamieniać to jak pisał kolega to tylko na 2E3 względnie 2E2 i czeka cię doprowadzenie wody do ssania.
Ja właśnie miałem pierburga 2EE on jest wspomagany elektronicznie i strasznie awaryjny, więc ja go wymieniłem na zwykły gaźnik być może źle spisałem numer, ten gaźnik były montowany w vw Golf 1.6 tylko w innych modelach silnika niż (PN) . Wiem że jedynie ssanie ma sterowane elektronicznie i ja mam z nim problem.
Z pewnoscia mowa jest o gazniku stosowanym w golfach ktorych nr silnika zaczyna sie od PN tylko kolega od kadeta trioche sie pomylil bowiem w golfach ssanie jest automatyczne.
Ostatnio po półdniowym postoju auto nie ma wolnych obrotów. Podejrzewam dyszę od wolnych że jest zatkana. Niestety nie mam pojecia gdzie ona jest, nigdzie nie moge znaleźc dokumentacji do tego gaźnika poza językiem rosyjskim. Proszę o podpowiedź gdzie ją znaleźć, co wyczyścić. Auto to 80 b2 z 79 roku 1.6 YN. Gaźnik Pierburg b1 solex z automatycznym...
Wiec tak: skoda ma przejechane dopiero 95 tys. plywak jest szczelny (sprawdzalem w czasie czyszczenia) zaworek iglicowy tez sprawny w urzadzeniu o nazwie "podcisnieniowe urzadzenie wspomagajace ssanie" (popularny pierburg) byla dziurawa membrana co powodowalo wariowanie obrotow na ssaniu akumulator sprawny rozrusznik chodzi ok tylko nie chce zapalic...
Problemy z przepustnicą to w tych gaźnikach częsta przypadłość - nierówne obroty, gaśnięcie silnika i duże spalanie. Oczywiście można przepustnicę zregenerować. Z ręcznym ssaniem też nie ma większego problemu ale ... trzeba to zrobić umiejętnie (dobrze wyregulować cięgno) bo inaczej będziesz miał problemy w czasie jazdy na gorącym silniku. Gaźnik Webera...
To lepiej załóż zwykły bez elektroniki wtedy jest bezawaryjna jazda.Przypuszczam że ia tak auto jest zagazowane i odpał na benzynie będzie rzadko jak już zimą.Z nastawnikiem Pierburga wojna raczej droga i przegrana szkoda nerwów czasu i kasy.Do zwykłego gaźnika potrzeba plus po zapłonie i 2 wężyki wodne do ssania. I temat zamknięty ,auto pewne i sprawne.
Ecotronic system -czujnik temperatury.
Witam! Mam taki problem - w Golfie II (gaźnik Pierburg 2E, ssanie wodne-bimetal) po przekreceniu kluczyka na stop, silnik próbuje przez chwile dalej chodzić...Prychnie, pierdnie i dopiero zgasnie. Samochód również duzo mi pali, a spaliny sa gryzące. Auto np jadąc ok 60-70 km i depnięcie na trzecim biegu na maxa - idzie, ale tak jakby chciało a nie mógło...
A jak przestawić ssanie??? tzn gdzie jest ta obudowa z bimetalem Dodano po 1 Na gaźniku pisze pierburg 2e
Witam Czy chodzi o połączenia wewnątrz gaźnikowe?Czy o całą instalację podciśnieniową. Gdyby chodziło o sam gaźnik 2E2- automatyczne ssanie, to taki gaźnik posiadam, samochodu niestety nie.
Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku tzn. nie mam ssania i jedyne co zrobię to rozładuje akumulator. Na ciepłym odpala bez problemu. Prawdopodobnie za ssanie w golfie II z gaźnikiem Pierburg 2EE odpowiada czujnik temperatury (niebieski). Wyciągnąłem go dziś i sprawdziłem podpinając miernik pod piny i wogólę zero reakcji na ciepło. Gdy jest w samochodzie...
Witam.sprawdzilem dokladnie ten przewod wydaje sie wporzadku.Ja jednak mam wrazenie ze tam sa zamieszane przewody podcisnienia. czy nie masz schematu ulozenia tych przewodow. i takie pytanie Co jest odpowiedzialne za ssanie. pozdrawiam
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
a jak sprawdzić ssanie w moim MK2
masz reczne ssanie? mozesz sprobvowac podniesc obroty regulacja na gazniku
Silnik typu PN oryginalnie miały montowane gażniki Pierburg 2EE Ecotronic .Na początek sprawdziłbym czujnik temp płynu ,potencjometr przepustnicy, przesłone ssania ,regulator poł przepustnicy.Przy gażniku 2E2, przesłone ssania podgrzewanie siłownik przerywania ssania ,lub pomylone wężyki podciśnieniowe(częsty błąd)
Witam mam w moim samochodzie (golf II 1.3) gaźnik pierburga 2E i mam problem z ssaniem wyłącza się po przejechaniu 10 km jak nie więcej przy temperaturze na zewnątrz 20 stopni poza tym na ssaniu ma tak duże obroty ze nie muszę dodawać gazu żeby ruszyć a co ciekawe jak jak wrzuciłem 4-ty bieg (oczywiście bez dotykania gazu ) samochód się rozpędził do...
a może zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkana rurka doprowadzająca płyn do "automatycznego ssania"
W aucie jest jedynie alarm "Skorpion" i instalacja gazowa gaźnikowa pierwszej generacji. A może ten przekaźnik ma coś wspólnego z podgrzewaniem paliwa lub ssaniem bo to ostatnio niedomaga?
Mam dziwny problem z benzyną a mianowicie nie mogę go odpalić na zimnym silniku, na ciepłym odpala. Z przełączaniem nie ma problemów. Ostatnio zauważyłem, że mam przewody na odwrót podłączone i odczepiony czujnik od wentylatora więc to zmieniłem i nic. Prawdopodobnie nie ma ssania, a jest automatyczne a nie wiem gdzie się znajduję. Świece ok, zapłon...
dobra temat uważam za zamknięty znalazłem czym sie reguluje obroty na zimnym silniku kolo ssania była śruba imbusowa i tym sie nastawia:)
Jeżeli masz wyciek benzyny to może być uszkodzony pływak.Benzyna może tylko wyciekać jak jedziesz na benzynie jeżeli przełączysz na gaz to nie ma prawa kapać benzyna.Jeżeli szarpania występują na niższych obrotach to może być wina gumowej podstawy.Sprawdź gorną przepustnicę od ssania czy się otwiera.Prostsze i lepsze były gaźniki 1B bez problemu taki...
2ee się nie Reguluje A twoja wymiana na mechaniczny gażnie wg mnie jest najepszym rozwiązaniem. w tak leciwych samochodach jak G II ja osobiście dążę do jak najprostszych ale fabrycznych rozwiązań. co tu dużo mówić GTI I miała 100 Kucy z 1,6 na wtrysku mechanicznym. A ty kolego skoro jeżdzisz na gazie to potrzebna ci tylko przepustnica no i ssanie w...
Sprawdź czy membrana od ssania się nie zacięła!
Witam Moje auto to Audi 80 b2 przejściówka 1,6 gażnik Zastanawiam się jaki mam silnik, bo samochód jest z 1984, a te silniki montowanio pomiedzy 1978-1981 - czy faktycznie to może być YN, oraz czy 1,6. Jak któś może to prosze o sprawdzenie - podaje numery, ale nie mam numeru katalogowego bloku bo nie moge go znaleźć, gdzie go szukać? W papierach mam...
Favoritka ma beznadziejny gaźnik (pierburg) z jeszcze bardziej beznadziejnym automatycznym ssaniem 'wodnym' ze sprężyną bimetalową. Ten majster który ostatnio kopał w twoim gaźniczku prawdopodobnie wymienił ci całą przystawkę ssania wodnego razem ze sprężyną bimetalową ale nie pofatygował się żeby dobrze to ustawić. Przy wymianie bimetalu jest to bardzo...
Witam. Załączyłem mały opis awarii gaźnika 2e2 może się przyda. Miałem bardziej obszerny schemat tego gaźnika ale gdzieś mi zginął jak znajdę to również zamieszczę. Ja miałem problem ze ssaniem i mi pomogło więc powodzenia :D Aha no i polecam stronę www.scirocco.pl tam jest dość sporo na temat tego gaźnika Pozdro
Przepraszam ale w gażniku 2E2 nie wystepuje żaden element wiskozowy, a w gażnikach siedzę od lat i wiem co piszę. A termik woskowy reguluje obrotami ssania.( w gażniku 2E2 )
Masz gaźnik Pierburga 2e? To nastawnik pewnie poszedł .Daj foto spod maski.
Witam ! Pracę sondy ( jeżeli jest dobra) , można zaobserwować po pracy przesłony wstępnej gaźnika - często nazywanej przesłoną ssania . Po rozgrzaniu silnika , na wolnych obrotach widać wyraźnie jak przesłona pracuje . W miarę zubożania mieszanki przesłona się przymyka gdzie po chwili uchyla się . Podłączając tester sondy w układ można to ładnie porównać...
Witam wsystkich, Mam VW Golfa II 1.3 89r. w benzynie+gaz z gaźnikiem Pierburg 2E. Mam następujący problem: Gaśnie na benzynie na ciepłym silniku, a na gazie jest ok. Gdy odpalam włącza się ssanie i wchodzi na obroty.I wszystko jest dobrze dopóki ssanie się nie wyłączy. Jak ssanie się wyłączy i silnik jest już ciepły obroty spadają, zaczyna przygasać...
Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) jest objęty autodiagnostyką więc raczej przekazuje informacje do urządzenia sterującego. Jeśli sterownik nie czyta błędów musisz się przyjrzeć detalom z pozoru błahym; sugestia z poduszką pod gaźnikiem - popieram, często zdarzają się pęknięcia w starych poduszkach. Ale obserwując Twoje zmagania coraz bardziej...
jesli to gaznik z automatycznym ssaniem to mogl ulec awarii lub zuzyciu bimetal sterujacy iloscia benzyny w mieszance, mogl utopic sie plywak w komorze plywakowej, ale stawialbym na bimetal
sprawdź czy po rozgrzaniu silnika klapka przepustnica od automatycznego ssania się otwiera
Siłownik musiał być dobry bo odpowiada za pracę silnika po fazie ssania. Polecam lekturkę [url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... II pierburg 2e2 problemy
Witam. mam problem ze swoim samochodem tego typu że gaźnik który mam pali dużo paliwa, ktoś mi mówił że to jest problem z jakąś przepustnicą która się nie zamyka i auto cały czas tak jakby jechało na ssaniu. typ gaźnika to Pierburg 28/30 2EE jest to gaźnik elektryczny auto jest z 1990 roku. pytałem po warsztatach ale nie bardzo chcą się podejmować jego...
Może ktoś mi opisać jak reguluje się obroty w golfie 2 z gaźnikiem Pierburga 2e2. Utrzymuja się cały czas na wysokości 1400 obrotów i nie spadną niżej. Ssanie też mam jakieś dziwne.Silnik kręci 2000 obrotów i długo tak trzyma.Dopiero jak osiągnie właściwą temperaturę obroty spadają do 1400. Cały ten gaźnik jest mocno skomplikowany i nie bardzo wiem...
Temat ten poruszany był na forum ,jest to gaźnik Pierburg 2E. Skorzystaj z wyszukiwarki forum wpisz Pierburg 2E i zobaczysz. 75KM to nie 2EE tylko 2E2:p Co do spalania: przy obecnej temperaturze można wnioskować, ze nie wyłącza ci się do końca ssanie, inne możliwe przyczyny to nieszczelności w gaźniku, źle ustawiony zapłon/niesprawny aparat (dosć często...
Przewód z serwa jest cały i nie zasysa lewego powietrza. Co do parownika to mam instalacje ELPIGAZ 92 LPG, był już regulowany i obroty zostały ustawione na najszybsze. Obroty gubi po rozgrzaniu, rano na automatycznym ssaniu jest OK.
Nastawnik przepustnicy ssania, zaraz i tak ktoś napisze, że to silniczek krokowy. A napisać, że to silnik PN z pierburgiem 2 EE to już nie łaska
Znajac zycie kod silnika to PN a gaznik to pierburg 2ee, no ale poczekajmy co wlascieciel tego golfa odpisze.
Może jakieś dokładniejsze oznaczenia silnika? Jaki system wtryskowy? Problemy są na gazie czy na benzynie? Jaka instalacja LPG? Swoją drogą jestem prawie pewny, że w Polo 1.0 z '91 żadnego wtrysku ani komputera nie ma, jest za to bardzo awaryjny gaźnik Pierburg/Weber chyba o oznaczeniu 2E2 z podciśnieniowym układem rozruchowym i półautomatycznym ssaniem.
Witam, mam problem z moim golfikiem i bylbym wdzieczny za pomoc. Chodzi mi o gaznik po odpaleniu(ssanie) na benzynie jest w pazadku ale gdy ssanie sie wylaczy silnik nie trzyma obrotow pracuje nierowno, na gazie jest okey.Bylem u mechanika - gosc rozebral wyczyscil ale to samo Dane: mk2, 88' 1,6 , gaznik 2E2 Pierburg
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Witam serdecznie.Mam problem z podłączeniem przewodów ciśnieniowych przy gażniku.Przewody były porozłączane i nie wiem jak mają być podłączone.Może ktoś ma rysunek tego gażnika Typ:Pierburg 2E. Jest jeszcze jeden problem.Brak napięcia na przewodzie ssania przy gażniku.Proszę o pomoc.
Witam. mam problem ze swoim samochodem tego typu że gaźnik który mam pali dużo paliwa, ktoś mi mówił że to jest problem z jakąś przepustnicą która się nie zamyka i auto cały czas tak jakby jechało na ssaniu. typ gaźnika to Pierburg 28/30 2EE jest to gaźnik elektryczny auto jest z 1990 roku. pytałem po warsztatach ale nie bardzo chcą się podejmować jego...
Witam wszystkich, Mam VW Golfa II 1.3 89r. w benzynie+gaz z gaźnikiem Pierburg 2E. Mam następujący problem: Gaśnie na benzynie na ciepłym silniku, a na gazie jest ok. Gdy odpalam włącza się ssanie i wchodzi na obroty.I wszystko jest dobrze dopóki ssanie się nie wyłączy. Jak ssanie się wyłączy i silnik jest już ciepły obroty spadają, zaczyna przygasać...
witam.mam problem z adi 80 1.6 90r. num sil.pp. silnik ma gaznik pierburga.ssanie automatyczne i problem polega na tym ze caly czas jest załoczone ssanie do tego stopnia ze zalewa swiece.po włoczeniu stacyjki siliczek od ssania przymyka klpke do konca i tak bez zmian.sprawdzilem juz wszysto!! został mi tylko komputer,ale no niemam 100% pewnosci.moze...
po mojemu poszukiwania powinieneś skierować na gaźnik a z racji że to pierburg 2e2 to udaj się do fachowca który zna te gaźniki i niech ci naprawi pewnie coś nie tak ze ssaniem - może ci nie zaskakuje (przed uruchomieniem zimnego silnika trzeba "pompnąć" gazem żeby się włączyło)
To jest to cudo z półautomatycznym ssaniem, z bimetalem podgrzewanym grzałką i płynem? Sprawdzałeś elektrozawór hamowania silnikiem? Dyszę wolnych obrotów? Czy jak się trochę bardziej zagrzeje to zaczyna działać normalnie, czy w ogóle nie da się ustawić wolnych obrotów na ciepłym silniku? Nie wiem czy to jest ten gaźnik o którym myślę (miałem Wartburga...
witam,wlasnie jestem w trakcie przekładki takiego gaźnika(ecotronica) czy ma ktos jakis opis lub schemat do 2E2(wiem ze jest tam tylko pare kabelków)ale niepamietam czy wszystko jest po zaplonie czy cos jest wyłaczane przez przekaźnik zależnie od obrotów silnika,oczywiscie niemówie o podgrzewaczu ssania i kolektora bo to wiem pozdrawiam
jak w temacie posta; teraz w zimie spalanie po mieście przy spokojnej jezdzie to ok 18l LPG :/ fakt często niewielkie odcinki że silinik nie zdąży się nagrzać. wydaje mi sie ze wczesniej mniej palił.Instalacja BRC,parownik AT90E, instalka ma 3 lata.przez 3 zimy w 90% odpalane na gazie,przejechane jakies 50tyś na lpg. Wyregulowany ostatnio, zmieniony...
Najprawdopodobniej jest to związane ze ssaniem a mianowicie z elementem wiskozowym o ile dobrze pamiętam ! Miałem takiego golfika i coś takiego mi padło poprostu za wcześnie puszczało ssanie ! Ściągnij sobie książke do golfa 1,8 i zobacz gdzie on jest zamontowany ! Z tego co kojarze przy gaźniku i wchodzą do niego 2 rurki od ukł chodzącego ! Możliwe...
Zgodzę się z kolegą King Kong . 16SV chodzi na gaźniku Pierburg 2E3 w/g Autodaty. Podany objaw wskazuje faktycznie na uszkodzenie pull-downu ( korektor ssania)i przy odpaleniu zimnego silnika zalewa ( za bogata mieszanka)
przerywacz wygląda ok. poza tym jeżeli to byłoby to ,to auto cały czas miałoby problemy z jazdą(już to przerabiałem), poza tym pali na dotyk bez ssania i silnik jak na swoje lata pracuje cicho i równo
Witam Problem wystepuje podczas gwałtownego dodania gazu wtedy obroty silnika nie przekraczają 2tys obrótów a samochów sprawia wrażenie jakby zwalniał i słabł,natomast gdy pedał gazu wciskam powoli to przyspiesza znacznie dynamicznej ale ewidentnie ten silnik stać na więcej.Odplanie na zimnym silniku jest bezproblemowe tak jak trzymanie wolnych obrotów.Na...
Właśnie dlatego mówię że gaźnik do czyszczenia i regulacji. Po demontażu i tak sprawdzisz przepustnice i cały osprzęt więc i też ssanie. Kopci na czarno oznacza że ma za dużą dawkę. Wykręć świece i powiedz czy są okopcone na czarno. W gaźniku (Pierburg) masz tzw. siłownik pull down. Mógł paść i nie zamyka przepustnicy ale o tym dowiesz się gdy to wyjmiesz...
Po kilku latach nawracających problemów z oryginalnym gaźnikiem Jikov postanowiłem zamienić go na prostszy gaźnik Webera. Szukając informacji na temat gaźników Jikov i Pierburg trafiłem na stronę Classic Carbs UK oferującą zestawy do konwersji z Pierburg na Weber przeznaczone dla VW. Zakupiłem zestaw przeznaczony dla Polo 1.3, pojemność oraz moc porównywalna...
Gaźnik sprawuje się od dłuższego czasu bardzo dobrze - trochę dziwny układ ssania(podwyższania obrotów na zimnym silniku) ale chyba taki jego urok. Służę wsparciem o ile ktoś jeszcze zamierza się na takie przeróbki. Pozdrawiam
Jeżeli fabrycznie ma 150 KM to jest ona od góry kolektora ssącego, łączy cztery dodatkowe przepustnice, częsty przypadek. Wpisz w google " kolektor ssący pierburg, 1.9 JTD" To wyskoczą Ci zdjęcia i milion tematów odnośnie naprawy lub wymiany. Jeśli ma fabrycznie 120KM to nie dotyczy. Teraz doczytałem sobie i widzę, że mało prawdopodobne jest, żebyś...
koledzy mam pytanko, mialby ktos zdjecia gaznika zamontowanego na silniku wlasnie w seacie ibiza, poniewaz kupilem silnik od takiej ibizki, celem swapu do malucha, wszystko jest juz zamontowane, ale nie wiem jak podlaczyc podcisnienia do gaznika bo kupilem czesciowo zdemontowany silnik a koles nie powiedzial mi co do czego idzie bo zapomnial, silnik...
Witam Jak w temacie 89r. Ssanie działa ok, objaw na czterech gaznikach z czego dwa po regeneracji. Po rozgrzaniu silnika do około 70st. obroty spadają do około 300 z tendencją do zgasniecia, jezeli nie wciśnie się gazu. Podstawa pod gaznikiem również wymieniona, podcisnienia wszystkie weze przy gazniku ok. Przewody, kopułka, swiece nowe. Rozrząd i zapłon...
witam, mam taki problem rozebralem ssanie, poskładałem je spowrotem.. i auto chodzilo normalnie pojezdzilem jeden dzien i teraz caly czas ma wysokie obroty i baardzo duzo pali:| moglem cos zle poskładac? czy to wina czegos innego? dodam jeszcze ze składałem to na różne sposoby i dalej to samo:cry::cry:
Witam wyjąłem dziś ze swojego dziadka tzn golfa 2 poj.1.3 benz +lpg gaźnik pierburg2e. Zabrałem się za to ponieważ autko nie odpala na benzynie. Odpala dopiero jak dostanie trochę paliwka z butelki bezpośrednio do gaźnika ale wtedy nie wchodzi na obroty a gdy wyłączy się ssanie gaśnie podczas jazdy. Mam dwa pytania Na co zwrócić uwagę po rozkręceniu...
No dobra a gdzie problem, w afn przepływomierz steruje jedynie erg. Więc gdzie logi ale nie pokoi mnie kanał 3 na vagu w silniku To niech cię nie niepokoi bo to nie PD i przepływomierz ma jedynie interakcje z EGR. I też wątpię że przyczyną notlaufa był właśnie przepływomierz. A co z ograniczeniem dymienia? Dodano po 2 Zdjąć wyczyścić, sprawdzić czy...
Witam. Golf II 1.6 PN na gaźniku Pierburg 2EE, samochód posiada LPG. Ostatnio mam ogromny problem z rozruchem zimnego silnika. Początkowo myślałem, że ssanie nie działa, ale kiedy już samochód udaje się uruchomić, to praca silnika pozostawia wiele do życzenia. Na benzynie obroty falują od 1 tys do nawet 3,5 tys. Na gazie trzymają się równo ale na poziomie...
Witam Gaźnik i samochód jak w temacie. Czyli coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/7633013600_1... Znalazłem coś na ruskich stronach ale nie wiem czy dobrze rozumuję. http://obrazki.elektroda.pl/3118955700_1... Małą śrubką reguluje skład mieszanki tak jak w maluchu by uzyskać tam jak największe obroty a potem dużą...
Doszedłem już do tego co powoduje za wysokie obroty. Mianowicie jest to za niski stan płynu chłodniczego spowodowany wyciekami na trójnikach. Po wymianie jednego króćca i zalaniu do pełna płynem i odpowietrzeniu, problem zniknął do puki nie puściło dalej w innych miejscach układu. Przez to gaźnik był niedogrzany i chodził na ssaniu nawet jak wskazówka...
Jeżeli chodzi o Pb to jest mulasty, ciężko przyspiesza. Jak dodaje wiecej gazu to można nawet powiedzieć, że chce zwalniać. No cóż -zgaduję ,że mówisz o zakresie około 2400-3000 rpm. Jak gaźnik ma już "bagaż życia" to przejście między stopniami przelotu bywa bolesne. Wolnych obrotów nie ma - już kiedyś czytałem właśnie, że przyczyną tego może być nastawnik....
Witam mam problem z podłączeniem wężyków do podciśnienia do gaznika, silnik 1.8, 89rok, gaznik pierburg,oznaczenie silnika RH, Może ma ktoś serwisówke lub wyrazne zdjecia. Objaw jest taki, że po odbiorze od mechanika długo chodzi na ssaniu, i jak jest zimny to brak mu mocy w momencie naciśniecia pedału gazu silnik gaśnie, mechanik powiedział że mógł...
sprawdzę to jutro, mam jeszcze jedno pytanie. czy w gaźniku pierburg 2ee przepustnica wstępna powinna otworzyć się w pozycji pionowej ? czy nie dokońca? bo zauważyłem ze ona nie chce się otworzyć do końca na ciepłym silniku, otwiera sie na jakies 2/3 ...tak powinno byc? moze przez to tyle pali... bo jest cały czas włączone ssanie?
Na przyciętych hamulcach mi tyle nie palił bo miałem taką sytuację, niestety pierburg 2ee w przeciwieństwie do zwykłych gaźników podobno ma wpływ na spalanie gazu. dzisiaj wyczytałem że przepustnica wstępna na rozgrzanym silniku powinna być otwarta a jeśli jest przymknięta to oznacza ze pracuje cały czas na ssaniu a moja jest przymknięta :( Ponad to...
pali około 10-11 l /100 to normalne spalanie dla golfa II w przewadze jazdy w mieście na krótkich odcinkach. co radzicie począć w tej sytuacji? Czy może to być wina źle podpiętych podciśnień? Nie może to być wina źle podpiętych podciśnień i raczj jak nic się nie dzieje z pracą na wolnych obrotach to podciśnienia zostaw. Kolega MakroSerwis Ci podpowiedział...
Hmm a mam jeszcze takie pytanie na przełączniku gazu tym co jest benzyna itp w środku w aucie jest obok tego jeszcze taki przycisk, który sam odbija wie ktoś do czego on służy? Bo jest on nie podłączony kabel jest wypuszczony luźno.. Podobno tym można zapompować jakoś gaz. Wie ktoś gdzie się on może znajdować? Wydaje się mi że kabel powinien być wpięty...
Jestem posiadaczem Golfa II 1.3 na gaźniku pierburg 2e, i pojawił się problem, kiedy jechałem nim zaczął pracować jak czołg okazało się że wypluło uszczelkę pod głowicą między cylindrami, wymieniłem ją a głowice dałem do planowania, kiedy wszystko już złożyłem, zginęła mi iskra, więc pierwsze co zrobiłem to wymieniałem aparat zapłonowy kupiłem używany...
Ja bym założył Lekr od Favoritki 1.3, to samo co Pierburg, tylko maksymalnie uproszczony. Będzie ci pasował bez żadnych przeróbek do kolektora, pod filtr powietrza i mikser zostanie ten sam. Gaźnik kosztuje grosze i są tanie części - do kapitalnego remontu trzeba kupić uszczelkę komory i dwie membrany, jedną od pompki przyspieszającej, a drugą od zaworu...
Witam, mam troche nietypowy problem, przeczytałem mnóstwo tematów na temat tego gaźnika lecz nie znalazłem odpowiedzi. Mam gaźnik zdaje sie Pierburg 2E3, bo mam tylko 2 siłowniki. Miałem połamany plastik od ssania a po sklejeniu ładnie opdala na zimno i ciepło i łądnie trzyma obroty, jednak na zimno nie moge dać mu gazu bo sie dusi i gaśnie, jak sie...
Nie ma się czym na razie przejmować. Za taki stan rzeczy odpowiada mechanizm tzw. przewyższenia obrotów i to co czyni kierowca. No może trochę konserwacji urządzenia by nie zaszkodziło. To znaczy: w Favoritkach z gażnikiem Pierburg, jest tak: przed odpaleniem trzeba nacisnąć pedał gazu, po odpaleniu obroty powinny wejść na 2000 rtysiące, po naciśnięciu...
Witam, czy jest tu jakiś spec od gaźników? ;) Skoda favoritka 93, 1.3 benzyna. Dziś złapała focha, jutro czeka mnie grzebanie w gaźniku. Po odpaleniu i zagrzaniu się coś jej odwaliło i nie trzyma biegu jałowego (obroty spadają do 500 lub i niżej i gaśnie). Dodając gazu łapie bez problemu, ale zaraz spada w dół nie trzymając obrotów wysokich. Odpowiednio...
Pół dnia jeżdziłem po mieście za tym zaworkiem i nic-nigdzie nie ma.Wogóle nie maja w katalogach.....Ten zaworek ma sie załączać po odpaleniu a potem sie wyłącza gdy obroty są powyżej ok 2500-3000-tylko tyle sie dowiedziałem.Przy okazji wymieniłem wszystkie wężyki.na zagrzanym tyka jak malinka ale zobaczymy jutro na zimnym......czy problem sie powtórzy...
niestety chyba nie o takim gazniku mowimy. Mój Pierburg 2E2 (bodajże taki symbol, a teraz jest ciemno i pada deszcz, nie chce mi sie sprawdzać) nie posiada elektrozaworu sterującego mieszanką ani w żadnym razie nie posiada również żadnej elektroniki sterującej. Jedyny jego związek z prądem to zasilanie grzałki do automatycznego ssania :D Więc co najwyżej...
Wiem o tym, ale pomaga zdiagnozować dużo rzeczy, sprawdzić parametry pracy silnika, czujników i wielu innych :) Na VAG`u nawet pokazuje takie rzeczy jak spalona mata od podgrzewanego lusterka :D Dzisiaj odpaliłem samochód, -4 na dworze, odpalił oczywiście normalnie, chodził na ssaniu, i po kilku sekundach to samo, znowu zaczął tracić obroty, ale to...
Witam koledzy mam taki problem , szukałem na forach ale nigdzie nie znalazłem tego samego problemu , a mianowicie wyjąłem swój gaźnik z golfa bo nie działało ssanie , ale coś pokusiło mnie i rozebrałem gaźnik w drobny mag by go wyczyścić i na nowo poskładać , i od tamtej pory od puki go poskładałem gaźnik zalewa mi świece , chwilkę po odpaleniu . Moje...
Wszystko zaczęło się od wczoraj. Tzn wczoraj nie mogłem odpalić mojego auta gdy temperatura mnie zaskoczyła (-15) siedziałem z bratem mojej dziewczyny z godz na kablach i też nie chciał odpalić. Dziś rano kolega mnie z holował i zauważyłem i polałem wrzątkiem parownik bo niestety odpalam tylko na gazie bo nie mam ssania i z benzyny nie da rady. I nawet...
Witam mam problem z gaznikiem wymienialem ssanie ale jest problem przepustnica sie otwiera normalnie w zasie rozgrzewania ale po wystygnieciu sie nie zamyka dopiero jak wdusze pedal gazu srubka blokuje ta zebatke i nie wiem jak to ustawic https://obrazki.elektroda.pl/5448336300_... https://obrazki.elektroda.pl/7663006700_...
Witam bardzo dziękuję za podpowiedź ale problem już rozwiązałem ;) w tym gaźniku jakiś magik nawet dokręcił od niego ten mechanizm ssania... no i znajomy mechanik mi doradził, żeby wymienić ten gaźnik na ten o oznaczeniu 2e i tak właśnie zrobiliśmy. Wystarczyło założyć nowy kolektor od właśnie tego gaźnika 2e, bo tamten nie pasował. Teraz wszystko chodzi...
A nie dostaje gdzieś lewego powietrza?przy kolektorze ssącym?
ssanie pierburg pierburg regulacja passat pierburg
zasilanie cursor xantia regulator precyzyjny potencjometr
lodówka liebherr korektor graficzny
Samsung SCX-4720FN - Drukowanie z Androida Wpływ starego oleju na obroty silnika