czujnik niebieski Specyfikacjenapięcie zasilania: 5 V (odłączone złącze) opór: 2.000 - 3.000 omów / 20 °C opór: 200 - 300 omów / 90 °C
koledzy jestem nowy na forum ale jeśli ktoś ma problemy z Gaźnikiem Pierburg 2EE w Golfie 2 np 1.6PN to piszcie a moze uda sie mi pomoc. Pozdrawiam Golfiarzy!!
Witam Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na dolegliwość Z którymi próbuje się uporać. Mianowicie w wyżej wymienionym golfie dzieje się tak że na zimno ładnie pali obroty dobre, czyli ssanie działa prawidłowo, po nagrzaniu tez jest wszystko ok na postoju, jak jadę powoli tzn 30-50km/h to tez wszystko jest w porządku ale jak chce jechać szybko...
Mam problem z gaźnikiem pierburg 2e3 a dokładniej ze ssaniem. Przed uruchomieniem wciskam pedał gazu i elegancko odpalam na ssaniu i ciągle chodzi na wysokich obrotach (a z czasem chyba powinny spadać) wystarczy ze jeszcze raz dotknę pedału gazu i od razu obroty spadają do jałowych no i oczywiście gaśnie. Proszę o pomoc.
W 2EE przepustnicą ssania steruje silnik krokowy, to jest gażnik sterowany sterownikiem.
Ja właśnie miałem pierburga 2EE on jest wspomagany elektronicznie i strasznie awaryjny, więc ja go wymieniłem na zwykły gaźnik być może źle spisałem numer, ten gaźnik były montowany w vw Golf 1.6 tylko w innych modelach silnika niż (PN) . Wiem że jedynie ssanie ma sterowane elektronicznie i ja mam z nim problem.
czujnik temp...przewody podcisnienia??na zimnym auto po odpaleniu ma ssanie czy nie??
to znowu ja.po dniu kopania wiem już na pewno że mój gaznik w skodzie to 2E-E pierburg sterowanie gaznika sterownik BOSH.owszem ma ręczne ssanie ale jeżeli chodzi o płyn i bimetal to jest to zastąpione elektryczną "gruchą" do gaznika nie dochodzi plyn wszystko sterowane jest elektrycznie.korektor ssania wydaje mi się że działa poprawnie to znaczy reaguje...
Tam jest gaźnik Pierburg 2E, ma automatyczne ssanie podgrzewane grzałką elektryczną i cieczą. Jeden czujnik temperatury wyłączał grzałkę ssania (i "jeża" w kolektorze ssącym) powyżej 50°C. Drugi czujnik jest do wskaźnika
Tam jest Pierburg 2EE?
Mam pytanie czy można zamienić ten starszy model nowszym np. od passata też pierburg 2e tylko trochę inne ssanie bo z prawej strony gażnika i kostki z kablami jest nowszy o jakieś 2 lata.
Automatyczne ssanie w tym gaźniku to coś na wzór bimetalu taka blaszka która się nagrzewa i jeśli się nagrzeje wyłącza się automatyczne ssanie co powoduje spadek obrotów silnika , dziwi mnie że spadają ci dopiero po 15 km , powinno to trwać troszeczkę krócej, To o czym pisze znajduje się z boku gaźnika i wchodzą do niego dwa węże z płynem chłodzącym...
Witam! Mam taki problem - w Golfie II (gaźnik Pierburg 2E, ssanie wodne-bimetal) po przekreceniu kluczyka na stop, silnik próbuje przez chwile dalej chodzić...Prychnie, pierdnie i dopiero zgasnie. Samochód również duzo mi pali, a spaliny sa gryzące. Auto np jadąc ok 60-70 km i depnięcie na trzecim biegu na maxa - idzie, ale tak jakby chciało a nie mógło...
Witam. Mam problem z silnikiem w golfie 2, 1.6, benzyna - gaz, gaźnik. Kupiłem to auto niedawno i za nic nie mogę zczaić w czym problem. Tak jakby ssanie się nie wyłączało. Byc może wężyki od podciśnienia są pomieszane w gaźniku. Gaźnik Pierburg 2E. Lub jakaś cześć jest uszkodzona. Auto pali na strzała, lecz wchodzi na obroty dopiero po chwili. Proszę,...
Problemy z przepustnicą to w tych gaźnikach częsta przypadłość - nierówne obroty, gaśnięcie silnika i duże spalanie. Oczywiście można przepustnicę zregenerować. Z ręcznym ssaniem też nie ma większego problemu ale ... trzeba to zrobić umiejętnie (dobrze wyregulować cięgno) bo inaczej będziesz miał problemy w czasie jazdy na gorącym silniku. Gaźnik Webera...
Z pewnoscia mowa jest o gazniku stosowanym w golfach ktorych nr silnika zaczyna sie od PN tylko kolega od kadeta trioche sie pomylil bowiem w golfach ssanie jest automatyczne.
Wiem o tym, ale pomaga zdiagnozować dużo rzeczy, sprawdzić parametry pracy silnika, czujników i wielu innych :) Na VAG`u nawet pokazuje takie rzeczy jak spalona mata od podgrzewanego lusterka :D Dzisiaj odpaliłem samochód, -4 na dworze, odpalił oczywiście normalnie, chodził na ssaniu, i po kilku sekundach to samo, znowu zaczął tracić obroty, ale to...
A jak przestawić ssanie??? tzn gdzie jest ta obudowa z bimetalem Dodano po 1 Na gaźniku pisze pierburg 2e
a jak sprawdzić ssanie w moim MK2
Witam wszystkich, Mam VW Golfa II 1.3 89r. w benzynie+gaz z gaźnikiem Pierburg 2E. Mam następujący problem: Gaśnie na benzynie na ciepłym silniku, a na gazie jest ok. Gdy odpalam włącza się ssanie i wchodzi na obroty.I wszystko jest dobrze dopóki ssanie się nie wyłączy. Jak ssanie się wyłączy i silnik jest już ciepły obroty spadają, zaczyna przygasać...
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Witam mam w moim samochodzie (golf II 1.3) gaźnik pierburga 2E i mam problem z ssaniem wyłącza się po przejechaniu 10 km jak nie więcej przy temperaturze na zewnątrz 20 stopni poza tym na ssaniu ma tak duże obroty ze nie muszę dodawać gazu żeby ruszyć a co ciekawe jak jak wrzuciłem 4-ty bieg (oczywiście bez dotykania gazu ) samochód się rozpędził do...
Witam wsystkich, Mam VW Golfa II 1.3 89r. w benzynie+gaz z gaźnikiem Pierburg 2E. Mam następujący problem: Gaśnie na benzynie na ciepłym silniku, a na gazie jest ok. Gdy odpalam włącza się ssanie i wchodzi na obroty.I wszystko jest dobrze dopóki ssanie się nie wyłączy. Jak ssanie się wyłączy i silnik jest już ciepły obroty spadają, zaczyna przygasać...
2ee się nie Reguluje A twoja wymiana na mechaniczny gażnie wg mnie jest najepszym rozwiązaniem. w tak leciwych samochodach jak G II ja osobiście dążę do jak najprostszych ale fabrycznych rozwiązań. co tu dużo mówić GTI I miała 100 Kucy z 1,6 na wtrysku mechanicznym. A ty kolego skoro jeżdzisz na gazie to potrzebna ci tylko przepustnica no i ssanie w...
Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku tzn. nie mam ssania i jedyne co zrobię to rozładuje akumulator. Na ciepłym odpala bez problemu. Prawdopodobnie za ssanie w golfie II z gaźnikiem Pierburg 2EE odpowiada czujnik temperatury (niebieski). Wyciągnąłem go dziś i sprawdziłem podpinając miernik pod piny i wogólę zero reakcji na ciepło. Gdy jest w samochodzie...
Witam, mam problem z moim golfikiem i bylbym wdzieczny za pomoc. Chodzi mi o gaznik po odpaleniu(ssanie) na benzynie jest w pazadku ale gdy ssanie sie wylaczy silnik nie trzyma obrotow pracuje nierowno, na gazie jest okey.Bylem u mechanika - gosc rozebral wyczyscil ale to samo Dane: mk2, 88' 1,6 , gaznik 2E2 Pierburg
\wygląda na to ze ssanie działa prawidłowo wiec problem jest w czymś innym. Rozumie ze na tym gaźniku wcześniej chodził prawidłowo. Ja bym go wyciągnął pooglądał czy przewody podciśnieniowe są dobre czy nie ma luzów na przepustnicach, przedmuchał kompresorem. Dziwna ta usterka ;]
Mam dziwny problem z benzyną a mianowicie nie mogę go odpalić na zimnym silniku, na ciepłym odpala. Z przełączaniem nie ma problemów. Ostatnio zauważyłem, że mam przewody na odwrót podłączone i odczepiony czujnik od wentylatora więc to zmieniłem i nic. Prawdopodobnie nie ma ssania, a jest automatyczne a nie wiem gdzie się znajduję. Świece ok, zapłon...
Czujnik położenia przepustnicy (potencjometr) jest objęty autodiagnostyką więc raczej przekazuje informacje do urządzenia sterującego. Jeśli sterownik nie czyta błędów musisz się przyjrzeć detalom z pozoru błahym; sugestia z poduszką pod gaźnikiem - popieram, często zdarzają się pęknięcia w starych poduszkach. Ale obserwując Twoje zmagania coraz bardziej...
Witam wyjąłem dziś ze swojego dziadka tzn golfa 2 poj.1.3 benz +lpg gaźnik pierburg2e. Zabrałem się za to ponieważ autko nie odpala na benzynie. Odpala dopiero jak dostanie trochę paliwka z butelki bezpośrednio do gaźnika ale wtedy nie wchodzi na obroty a gdy wyłączy się ssanie gaśnie podczas jazdy. Mam dwa pytania Na co zwrócić uwagę po rozkręceniu...
Najprawdopodobniej jest to związane ze ssaniem a mianowicie z elementem wiskozowym o ile dobrze pamiętam ! Miałem takiego golfika i coś takiego mi padło poprostu za wcześnie puszczało ssanie ! Ściągnij sobie książke do golfa 1,8 i zobacz gdzie on jest zamontowany ! Z tego co kojarze przy gaźniku i wchodzą do niego 2 rurki od ukł chodzącego ! Możliwe...
Witam Jak w temacie 89r. Ssanie działa ok, objaw na czterech gaznikach z czego dwa po regeneracji. Po rozgrzaniu silnika do około 70st. obroty spadają do około 300 z tendencją do zgasniecia, jezeli nie wciśnie się gazu. Podstawa pod gaznikiem również wymieniona, podcisnienia wszystkie weze przy gazniku ok. Przewody, kopułka, swiece nowe. Rozrząd i zapłon...
Witam. Golf II 1.6 PN na gaźniku Pierburg 2EE, samochód posiada LPG. Ostatnio mam ogromny problem z rozruchem zimnego silnika. Początkowo myślałem, że ssanie nie działa, ale kiedy już samochód udaje się uruchomić, to praca silnika pozostawia wiele do życzenia. Na benzynie obroty falują od 1 tys do nawet 3,5 tys. Na gazie trzymają się równo ale na poziomie...
Na gaźniku Pierburg 2E2 , jest tylko napisane 2E, w zalezności od rodzaju ssania gaźnik posiada oznaczenie 1 , 2 , 3 2 oznacza ssanie automatyczne. Z silnikam DS spotkałem sie w roczniku 83 oraz 84. Na głowicy Twojego silnika widnieje data 85 ale to nie przeszkadza, aby przy pojemności 1,8 nie było 90 koników przy innym oznaczeniu silnika :D
Ssanie trzeba ustawić na znaki, jak będzie kilka kresek to po środku (jak nie będzie znaków, to tak aby przepustnica rozruchowa była całkowicie zamknięta przy temperaturze powiedzmy plus 20 stopni, czyli naciśnij gaz, poluzuj śrubki i kręć tak ssaniem aby było na granicy zamknięcia). Zderzak tak aby obroty zaraz po rozruchu ciepłego silnika podniosły...
DZIEKUJE WSZYSTKIM BARDZ ZA POMOC gaznik przeczyszczony przewody wymienilem bo mialy przebicie ale nadal pozostaje problem poniewarz niedziala ssanie bimetal jest ok sprezynka grzejna tez obecnie muj problem jest nastepujacy niemoge wyregulowac obrotow ssania a dokladniej bimetalicznego regulatora przeslony powietrza i tej srubki co blokuje zpadke przepustnicy...
Może ktoś mi opisać jak reguluje się obroty w golfie 2 z gaźnikiem Pierburga 2e2. Utrzymuja się cały czas na wysokości 1400 obrotów i nie spadną niżej. Ssanie też mam jakieś dziwne.Silnik kręci 2000 obrotów i długo tak trzyma.Dopiero jak osiągnie właściwą temperaturę obroty spadają do 1400. Cały ten gaźnik jest mocno skomplikowany i nie bardzo wiem...
Jestem posiadaczem Golfa II 1.3 na gaźniku pierburg 2e, i pojawił się problem, kiedy jechałem nim zaczął pracować jak czołg okazało się że wypluło uszczelkę pod głowicą między cylindrami, wymieniłem ją a głowice dałem do planowania, kiedy wszystko już złożyłem, zginęła mi iskra, więc pierwsze co zrobiłem to wymieniałem aparat zapłonowy kupiłem używany...
Witam koledzy mam taki problem , szukałem na forach ale nigdzie nie znalazłem tego samego problemu , a mianowicie wyjąłem swój gaźnik z golfa bo nie działało ssanie , ale coś pokusiło mnie i rozebrałem gaźnik w drobny mag by go wyczyścić i na nowo poskładać , i od tamtej pory od puki go poskładałem gaźnik zalewa mi świece , chwilkę po odpaleniu . Moje...
koledzy mam pytanko, mialby ktos zdjecia gaznika zamontowanego na silniku wlasnie w seacie ibiza, poniewaz kupilem silnik od takiej ibizki, celem swapu do malucha, wszystko jest juz zamontowane, ale nie wiem jak podlaczyc podcisnienia do gaznika bo kupilem czesciowo zdemontowany silnik a koles nie powiedzial mi co do czego idzie bo zapomnial, silnik...
Witam kolegów oraz kolerzanaki Mam problem z moim samochodem, jeżdzi on na gazie jak i benzynie i problem wystepuje na obu paliwach, otóz najogólniej gasnie na wolnych obrotach. Ustarkawystepuje czesto , lecz zdaża się również, że cały dzień potrafi trzymać wolne obroty. PO nocy jak go odpalam i działa ssanie automatyczne to jest wszystko ok, kontrolka...
Witam mam problem z Golfem II 1.3 NZ 90r produkcji. Początkowo były takie objawy : -Silnik zimny samochód odpala , chodzi na podwyższonych obrotach ( ssanie ) schodzi do 950obr/min i przez chwilę chodzi normalnie , potem obroty spadają niżej , że prawie gaśnie - pracuje tak chwilę i obroty wchodzą na 950obr/min znów chodzi chwilę ok i ponownie spadają...
Tam nie ma żadnego zaworu dodatkowego powietrza bo to jest gażnik 2e2 Pierburg . Masz tam źle wyregulowane ssanie, a własciwie obroty ssania. Dobry gaźnikowiec sobie z tym poradzi. Sam to chyba nic nie wskórasz.
Witam. Mam Skodę Favorit i nie działa mi ssanie, tzn. raz jest a później go nie ma. Oczywiście na zimnym silniku. Gdy działa silnik jest na wysokich obrotach ok. 2 tyś. Jak ustawić je poprawnie ? Gaźnik to Pierburg. Za pomoc dziękuje. Proszę dbać o pisownię. Poprawiłem.
wymien ten niebieski czojnik on odpowiada za ssanie. Znajduje sie z przodu silnika na wezu od wody.
W samochodach zachodnich oś przepustnicy miała łożysko igiełkowe i uszczelniacze. Widzialem kilka gaźników: Pierburg, Zenit, Solex, Motorcraft, Stromnerg, Keihin , Weber ale żaden nie miał osi przepustnicy na łożysakch igiełkowych. Podaj przykład gaźnika z tymi łożyskami igiełkowymi, z ciekawości zobaczę.
Jeżeli fabrycznie ma 150 KM to jest ona od góry kolektora ssącego, łączy cztery dodatkowe przepustnice, częsty przypadek. Wpisz w google " kolektor ssący pierburg, 1.9 JTD" To wyskoczą Ci zdjęcia i milion tematów odnośnie naprawy lub wymiany. Jeśli ma fabrycznie 120KM to nie dotyczy. Teraz doczytałem sobie i widzę, że mało prawdopodobne jest, żebyś...
Witam Czy chodzi o połączenia wewnątrz gaźnikowe?Czy o całą instalację podciśnieniową. Gdyby chodziło o sam gaźnik 2E2- automatyczne ssanie, to taki gaźnik posiadam, samochodu niestety nie.
A nie dostaje gdzieś lewego powietrza?przy kolektorze ssącym?
Wiec tak: skoda ma przejechane dopiero 95 tys. plywak jest szczelny (sprawdzalem w czasie czyszczenia) zaworek iglicowy tez sprawny w urzadzeniu o nazwie "podcisnieniowe urzadzenie wspomagajace ssanie" (popularny pierburg) byla dziurawa membrana co powodowalo wariowanie obrotow na ssaniu akumulator sprawny rozrusznik chodzi ok tylko nie chce zapalic...
ssanie pierburg pierburg regulacja passat pierburg
modecom bezpiecznik kupno używanego samochodu cyfrowy skala odbiornik
grzejnik olejowy telewizor lampowy
Doładowanie Orange online kartą Banku Pocztowego Ustawienia parametrów P9 i P10 w piecu Termet Silver Pro 20 kW