Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
Sprawdź luz osiowy na wale korbowym i ewentualnie wymień pierścienie oporowe.
Jak składałeś cylinder z tłokiem nie mierzyłeś luzu na zamku pierścieni :?:
Witam, odswieze trochę temat gdyż mam podobne pytanie. Chodzi o to czy jeśli tuleja jest gładka nie porysowana i nie ma wyrobionego progu, to czy wymiana samych pierścieni ma sens czy robić komplet ? Remont robiony ok 5 lat temu. Zrobione ok 300 mth. Pierścienie prawdopodobnie padły od przegrzania z powodu wycieku z chłodnicy.
Nie, wszystko robisz górą. Tylko przygotuj się że nie tylko pierścienie mogły się uszkodzić.
Na opadanie podnośnika nie wpływa ani pompa olejowa, ani ilość oleju. Może to być: rozdzielacz, pierścienie na tłoku, cylinder, oring pod cylindrem. Tak, jak napisałem poprzednio, żeby wykluczyć winę rozdzielacza musiałbyś wiedzieć, czy opada także narzędzie podłączone PRZEWODEM hydraulicznym . Jeżeli nie możesz tego stwierdzić to pozostaje tylko zdjęcie...
Wiem że tłoki się nie zacierają się o tak w końcu nie jeden silnik remontowałem ale w tym przypadku to nie mam pojęcia ,ale postaram się wstawić jakieś fotki.
Sprawdź ciśnienie sprężania, ciśnienie wtrysku. Tuleje muszą być honowane w celu zapewnienia właściwego filmu olejowego w czasie "siadania" pierścieni.
W 60-ce po wymianie kompletów często się zdarza że pluje olejem. Przechodzi po ułożeniu, dotarciu się pierścieni do cylindra.
Zajrzyj na stronę 276 i 277 [url=http://instrukcja.pl/i/instrukcja_o...
Niestety panewki też nie ;//. Ustawiałem ponownie zawory (mechanik ustawiał). Nie wiem czy nie może to być tłok lub pierścień.
Oczywiście że może, świadczy to o zużyciu pierścieni na tłokach. Sprawdz ciśnienie na cylindrach.
Sprawdź ciśnienie na rurkach od WOM z tyłu ciągnika, przyczyn może być wiele począwszy od mikropompki, uszkodzeniu rozdzielacza, luzu na dźwigniach załączających, zużytych tarczkach, pękniętych pierścieniach w koszu WOM
Uszczelniacze zaworów prawidłowo zamontowane?
A ja tam polecam ruskie alternatory bezszczotkowe, zero problemów z szczotkami czy pierścieniami
https://e-ursus.pl/pl/i/Mechanizm-kierow... W tym katalogu ten pierścień występuje pod numerem 40. A łożysko ma nr 24.
Dzisiaj mały remont hs 11 w domowym kompresorze Rozebrany na części pierwsze w środę umyte gorącą wodą Dzisiaj poskładałem Cylinder Laleczka Nowe pierścienie ursus-Chełmno Zestaw uszczelek Bo wiecznie lał się olej na połówkach Wyczyszczone z oleju i syfu zaworki w głowicy na koniec dotarte Wreszcie cmoka jak się obróci wałem Jutro zalać olejem i skonstruować...
Dzień dobry, mam problem z podnośnikiem w Ursusie c360. Czy wiecie jak wymienić pierścienie w cylindrze podnośnika?
Jeżeli tuleje mają progi to nie warto wymieniać samych pierścieni. To jest na tyle duże zużycie, że wymiana pomoże co najwyżej na pół roku. Wał możesz zostawić w spokoju jeżeli jest szczelny. Jednak nie polecam wymiany samych pierścieni. Wiem, że wymiana całych zestawów kosztuje, ale robota jest ta sama co przy wymianie samych pierścieni. Polecam zestawy...
Przedmuchy na pierścieniach. Wymiana kompletów się kłania nic nie poradzisz.
na tłoku wymieniłem pierścienie
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Cześć Mam problem z wymianą pierścieni w Ursus C-360. Otóż po rozkręceniu silnika widzę, że na jednym z tłoków wybity jest nominał 'C' oraz napis '+0.50'. Problem z tym, że nie wiem jakiego rodzaju pierścienie mam dobrać do tego zestawu tłoków. Zaprzyjaźniony mechanik podejrzewa, że jest to zestaw po tzw. szlifie pierwszym lub drugim. Czy ktoś może...
Witam. Sądząc po Twoim opisie usterki masz za mały poziom oleju. Zawór przy cylindrze jest zaworem bezpieczeństwa, a na tłoku masz pewnie 2 uszczelniacze plastikowe i na końcu pierścień żeliwny.
Pierścień 75x3 i po kłopocie
Żeby wyjąć wałek przekaźnika mocy I, konieczne jest zdjęcie łożyska, które znajduje się w przedniej części obudowy (tzw. okularze), od strony sprzęgła. Przez okienko trzeba odkręcić 4 śruby M8, zdjąć pokrywkę i zdemontować pierścień zabezpieczający.
Po problemie, mało czasu dlatego teraz napisze. Wszystko było szczelne i dobrze założone więc oddałem traktor do mechanika i okazało sie, że tłok spadł z odpowiedniego miejsca na sprzęgiełku (z jakieś przekładni, zębatki czy coś takiego) i dlatego tak słabo biło. Może komuś to pomoże;)
Witam, Wszystko zależy od zużycia tulei, jeżeli nie ma progu a luz na zamku pierścieni jest w granicach normy to tak. Często przyczyną przedmuchów są źle ustawione pierścieni tłokowe.
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
Jak chcesz się upewnić co do pierścieni zmierz kompresję.
Witam! I tak nic nie zrobisz bez podniesienia głowicy a tok sobie sprawdzisz wszystko. Można by sprawdzić ciśnienie sprężania ale nie wiem jakie powinny być prawidłowe ciśnienia. Głowicy raczej nic się nie stało jeśli już to zaworki sie wypaliły ale fajnie się to sprawdza lejąc w gniazda nafte i patrząc czy są przecieki, uprzednio obracając głowicę...
Witam Przecież to wycięcie służy do wkładania pierścienia , wcale nie trzeba dzielić pierścienia. Serednica otworu to ta mierzona w wycięciu,. Zakładamy zahaczając wycięciem o brzeg otworu i wkładamy prostopadle do otworu w najszerszym miejscu. Przykręcamy przez wcześniej wykonane otwory na śruby , jedną krótszą śrubą przykręcamy pierścień żeby nie...
Sprawdź uszczelkę pod głowicą, lub pierścienie.
Tuleje i tak trzeba wyrwać bo ilość kamienia w bloku nieraz w głowie się nie mieści. Czesto przez to albo przez to że ktoś po mrozach zapommiał zalać. Przegrzewa się pierwszy tłok (ślady zatarcia od spuchnięcia) i pękają na nim pierścienie.
Dwa pierścienie olejowe są bez sprężynki i nie są chromowane, marna jakość i krótka żywotność. Tłoki z pięcioma rowkami na pierścienie mają dodatkową wadę, mała odległość pomiędzy pierwszym a drugim pierścieniem. Jeżeli pierwszy pierścień jest we wkładce stalowej to nie ma problemu. Jeżeli tłok jest cały aluminiowy tak jak w perkinsach to ciśnienie...
Myślę że pierścienie padły .Ale jak już wymieniać to cały komplet tz. Tuleje ,tłoki pierścienie; )
Ustawiasz korbą koło zamachowe, żebyś miał dostęp do śrub na dźwigienkach. Odkręcasz przeciwnakrętkę i tą śrubę o jeden obrót na każdej dźwigience. Bierzesz drut 8mm, i jeżeli między pierścieniem wyciskowym a oprawą łożyska odległość jest mniejsza niż 8 mm to odkręcasz każdą śrubę o tyle samo obrotów, żeby uzyskać to 8mm. Następnie kontrujesz śruby...
Wał należy zdemontować i zobaczyć czy ma nie rys na panewkach. W jakim stanie jest wał w miejscu współpracy z pierścieniami oporowymi ??
ostatecznie trzeba było wymienić całą pompę i cylinder z tłokiem- opiłki pierścieni zrobiły niezłe szkody
Nie jest wyszczerbiony, tylko wypalony. Albo miałeś pęknięty pierścień na tym tłoku, albo wtryskiwacz leje. Często spotykane.
pierścienie do wymiany
Nie znasz się nic a nic. Wymiana jest prosta. Ściągacz głowicę, miskę, korbowody. Ściągacz stare pierścienie, czyścisz rowki i zakładasz nowe. Montaż w odwrotnej kolejności. Tylko po co robić sobie niepotrzebną robotę. Starły się pierścienie to i cylinder zużyty, głowicą, wał.
Jak nie ma bardzo progów to wyciągnij i tłoki, wtedy wszystko dokładnie wymyjesz z brudu, wrzucasz nowe pierścienie, ewentualnie nowe panewki jak nie ma tragedii na wale i składasz. Nie pieniądze i nie robota bo raptem kilka śrub a ustrzeżesz się przed ewentualnym problemem z zapieczonymi pierścieniami.
Po remoncie kapitalnym może przez 10-20h popluć olejem trochę pokopcić na siwo, po tym czasie musi się uspokoić. Chodzi o dotarcie się pierścieni z cylindrem. Co do dźwięku to trzeba sprawdzić, może kąt wtrysku trzeba ustawić.
Tulejkę da się wyjąć bez demontażu głowicy. Trzeba otwór w dnie zatkać ,wspawać śrubę i wyrwać ją do góry. Ogólnie powodów dostawania się wody do oleju jest kilka a nie sądził bym żeby przez pierścienie.
Prawdopodobnie silnik do remontu.Zużycie pierścieni zgarniających.Olej jest wydmuchiwany do kolektora wydechowego.
Moim zdaniem to nie była wina zapchanego filtra, wymienialiście ten oring na kruszcu pompy, zasysającego. Wina opadającego podnośnika to wina konstruktorów fakt w jednym opada w innym mniej, ale też opada. :D Jak chcesz żeby nie opadał to tłok byś musiał oddać do chromowania mechanik zapewniał mnie ,że wtedy to tydzień może stać z maszyną podniesioną...
Zostaw te pierścienie bo nie tam problem
Niestety, chyba jednak będę musiał sprawdzić pierścienie, bo podczas mierzenia kompresji podczas próby olejowej wydmuchała 30 barów. Dodano po 6 Aha, i jeszcze takie pytanie, czy ktoś może wie, czy c330m miało inne pierścienie i tuleje, bo tłoki miały inne. Pytam, bo podczas remontu przypadkowo kupiliśmy zestaw od "m-ki", a później kupiliśmy tylko...
Po co rozbierać jak masz dojscie do każdej fazy, poprześ srubki. 2 trzeba sprawdzić czy płyni eprąd wzbudzenia czyli czy iskrzy na wsówce szczotek. Bez rozlutowania mostka z diodami wzbudzenia nie ma sensu. Jeśli chodzi o sam alternator to zmierz oporność między dwoma pierścieniami ślizgowymi na wirniku, wrzuć zdjęcie szocztek. Wydłub ten klej z osłony...
Mój problem polega na tym ze ciągnik bierze olej i gdy ma niskie obroty to wyrzuca go przez kolektor niedawno wymieniłem pierścienie i zawory prosze o pomoc.
Pompy hydrauliczne mają zwykle kierunek obrotów określany przez położenie (obrócenie) tylnej pokrywki . Sprawdź , czy zgadza się wlot i wylot. W przeciwnym w przypadku wywróciło pierścień uszczelniający (siemmering). Pozdrawiam.
Sprawdź ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, możliwe ze pękł pierścień lub wada w głowicy.
Mam miernik. Jeden pierścień ma rowek wyżłobiony po środku.
Witam, Ursus C355 po wymianie pierścieni, tulejek na korbach i wszystkich szklanek oraz po regeneracji głowic. Przed remontem ciśnienie oleju na zimnym 5, na ciepłym 2. Po remoncie na zimnym 3,5, na ciepłym dochodzi do 0. Co może być przyczyną takiego niskiego ciśnienia? AI: Jaki rodzaj i lepkość oleju został użyty po remoncie silnika? Superol CC30,...
Naftę lub płyn czyszczący, penetrator wlewa się do cylindrów przed uruchomieniem silnika po długim postoju jak nie był zakonserwowany a nie po uruchomieniu. Teraz to mogą być już połamane pierścienie tłokowe.
Ciekawe kiedy pierścienie o progi pękną. Dałeś nowy korbowód reszta po zrobieniu. Wymiary nieznacznie mogły się zmienić, ale wystarczająco tyle żeby pierwszy pierścień uderzał o próg w tulei.
czy można założyć pierścienie olejowe z zetora do ursusa c-360??? proszę o szybką odpowiedź jeśli to możliwe
czy można założyć pierścienie olejowe z zetora do ursusa c-360??? proszę o szybką odpowiedź jeśli to możliwe
Bardzo ważny jest też oring znajdujący się wewnątrz pierścienia nabijanego na półoś napędową. Trzeba go koniecznie wymienić. A co do uszczelniaczy od strony mostu. Jak kolega Grzegorz_madera radzi warto to zrobić ale uszczelniacz po stronie blokady można wymienić nie odkręcając pochwy. Deklem od blokady da się to zrobić. I jeszcze jedno ważne. Jak będziesz...
Nie piszesz czy opada tylko podnośnik, czy także maszyny podłączone przewodem hydraulicznym. Jeśli także maszyny to wina rozdzielacza. Co do perścieni to jest ich 4. Montuje się w każdym rowku po dwa. Sztuka polega na odpowiednim dopasowaniu - tłok z pierścieniami musi przesuwać się ciężko w cylindrze - zaś pierścienie trzeba zakładać tak, aby łączenie...
Tłok, pierścienie, cylinder i rozdzielacz.
Ursus C330M urwana śruba tarczy dociskowej Jak to ma się do treści pytania? Jak miałbyś wyjąć bez rozbierania skoro nie masz dostępu z zewnątrz? Prawdopodobnie wypadnie w bliżej nieokreślonym położeniu ciągnika. Tylko, że nie wiadomo czy nie wpadnie między obracające się koło zamachowe i obudowę sprzęgła gdzie przestrzeń jest niewielka. Ale skoro nic...
Po wymianie pierścieni na tłoku podnośnika podnośnik podnosi tylko na wysokich obrotach. Bardzo proszę o pomoc.
To alternator 9D , Sprawdź jeszcze szczotki, to można zrobić nie demontując alternatora , Wyjmiesz szczotko-trzymacz odkręcając małą śrubkę ,pierścienie ślizgowe już trudniej . Po tylu tatach ( nie wiem jak długo w pracy )pewnie szczotki należało by wymienić . Właśnie taki mam do roboty to i szczotki i pierścienie zwłaszcza jeden pierścień i jedna szczotka...
tak tylko pierwszego dnia rozebrałem głowice spusciłem olej i zalałem chłodnice wodą i na nastepny dzien patrzyłem i było tyle samo wody ile dzien wcześniej chyba że może pod cisnieniem gdzies ucieka albo głowica
Sprawdz ciśnienie w cylindrach, cz nie zostały przytarte pierścienie do tłoka
Może cieknie po śrubach mocujących kolektor wydechowy. Jeżeli mają wżery to wymień na nowe
Możesz. Stopień sprężania ten sam tylko wtopka żeliwna na pierwszym pierścieniu tłoka. Nieprzydatna w wolnossącym.
Ciśnienie oleju ok ale skoro wieje z odmy na biało to pewnie pierścieniami. Szykuje się remont.
Witam. Jeżeli wydmuchuje spod korka oznacza to zużycie pierścieni oraz tłoków. Może nawet znacznemu zużyciu uległy cylindry. Podejrzewam, że ciśnienie spreżania jest za małe i dlatego ciężko odpala. Tak jak napisał (at)1 Marcin, pomiar ciśnienia sprężania wyjaśni sprawę.
http://allegro.pl/zestaw-czesci-do-pompy... Tu masz, tylko gośc z ceną na łeb chyba upadł. Ja bym to rozebrał - łożyska jakieś typowe zawsze dobierzesz, trzeba by są reparaturkę tylko obczaić, od czego wymiarem wlezie. A rozbierz to i zobacz czy z Ursusa nie podejdzie - tam jest identycznie rozwiązane...
Zakładając pompę wtryskową muszę połączyć ją z napędem za pomocą pierścienia który pasuje tylko w jednej pozycji ma szerszy jeden kanał na wieloklinie, czy to znaczy že nie ma znaczenia położenie wału silnika wystarczy aby pierścień pasował na szersze wycięcia?
pierścienie i tłok do sprawdzenia, ewentualnie rozdzielacz.
Witam. Jak w napisałem w temacie zrobiłem remont silnikowi. Wymieniłem tłoki i pierścienie, tuleje cylindra, i zakleiłem blok bo dziadek mróz rozj***ł mi go (woda w silniku). Po remoncie pierwsze odpalanie i zaskoczył dosyć szybko ale ojciec od razu gaz w podłogę. Potem pojechał tym traktorem na ustawianie zapłonu. Jak wrócił i silnik ostygł to już...
Jak zrobisz próbę olejową to sie dowiesz czy pierścienie puszczają czy zawory
Co zostało wymienione. Bo wygląda na nieszczelność tłok/pierścienie/cylinder (ewentualnie głowica pęknięta).
Szybko poszły. Czyli co dokładnie? Tłoki się zatarły, z pierścieni zrobiły się żyletki, tuleje dostały progów?
Pierścienie i tłoki do wymiany.
Poczekaj jeszcze parę mth, pierścienie muszą się dotrzeć, w moim ursusie to do 35mth rzucał olejem i jest to zjawisko normalne
Ciaknie dlatego że wywaliło pierścienie uszczelniające. Jeden pierścień jest fi 16x1,8 a drugi fi 9x2. pozdrawiam :D
Generalnie we Władku zmiany wchodziły na bieżąco, co roku coś zmieniali. Numery katalogowe części silnika zmieniały się pomiędzy D21, D144 i D37. Około 1995 roku zrobili większą modernizację i wówczas silnik nazywał się D-120. Głowice nowy typ weszły ok. 1990 roku, czyli wersja ze świecą żarową. Tylko że wówczas głowica ma wystające zawory (jak w C-330)...
Popieram kol. sewo.k sam taki błąd popełniłem i skończyło się i tak w moim przypadku wymianą kompletów (tulei i tłoków) bo wyrzucało więcej oleju niż przed ruszeniem starego zestawu. Okazało się że tuleje miały taki owal że nie było szans że nowe pierścienie się "ułożą".
Może świece nie grzeją, poza tym zależy kto robił remont. Poprawiałem kiedyś c-330 po jakimś pseudo mechaniku nie wiem jak on to składał ale pierścienie były potrzaskane
I po temacie ,wymieniłem tłok ,pierścienie i rozdzielacz .Podnosi i trzyma!!!
Witam, Załóżmy ,że zdjąłem obie zwolnice, czy wtedy mechanizm różnicowy już uda mi się wyjąć, i czy uda mi się wymienić łożyska stożkowe, chodzi mi głównie o te pierścienie osadzone w pochwach. :?:
Może ktoś zapomniał pierścienia oporowego wału korbowego założyc .
Robisz może remont dołu silnika? Myślałem nad tym aby pozbyć się drugiego dolnego pierścienia zgarniającego. Nie chodzi o to, że z jednej strony doszczelniam silnik, a z drugiej go rozszczelniam. Już dawno temu zrezygnowano z dwóch pierścieni „olejowych” w silniku Diesla. Chodzi o to, że zgarnianie oleju na dole tłoka skutkuje ograniczonym...
Wpisz w wyszukiwarkę ( na tym forom)" sprzęgło Ursus C - 330 " , informacji jest cała masa.
A czy ktoś zastosował już ten zestaw tłoka i cylindra zmodernizowany. Bo u mnie są cztery pierścienie. A może pierścienie wymienić tylko? Chodzi cały czas o c 330
Dym na niebiesko świadczy o spalaniu oleju. Pierścienie zgarniające dobrze założone.Szansa że się ułożą jest ale niewielka.
Jeżeli silnik wypluwa olej to głowica do roboty i problemy z piciem oleju z filtra się skończą.A tak swoją drogą to przy wymianie tłoków,pierścieni i cylindrów konieczne zrobienie głowicy.
Może pierścienie zgarniające dałeś odwrotnie? Mierzyłeś luzy na zamku?
Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D
Na częściach, które oferują nam do ciągników dzisiejsi producenci trzeba w początkowej fazie docierania silnika, aby silnik pracował na wolnych obrotach, ponieważ łatwo zgaśnie. Jeśli brakowało by paliwa, silnik najpierw by przerywał a następnie zgasł. Pytanie czy z pod korka wlewu oleju nic się nie kopciło? Na jakich pierścieniach był składany (jakiej...
sprężyna w zaworze się ścisnęła , bądź może coś z rozdzielaczem ? uszkodzona rurka na dole przy pompie , przyczyn może być wiele , w jak pierścienie ta tłoku ? nowe ?
Świece grzeją obie, też myślałem o tym żeby sprawdzić ciśnienie na tłokach. Czy może tak być, że na którymś tłoku jest pęknięty pierścień i na zimnym silniku ginie sprężanie?
Miałem kiedyś podobny przypadek. Przyczna to niedokładna obróbka nowego tłoka (miał chropowate powierzchnie w rowkach pierścieni). Po zamontowaniu poprzedniego tłoka z nowymi pierścieniami zrobiło się szczelnie.
pierścieni ślizgowych kolejność pierścieni docieranie pierścieni
medion internetowy blaszak skraplanie klawiatura zalać spirytus
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Lokalizacja czujników poduszek powietrznych Honda Civic 2009 Problemy z domofonem Urmet 1702/2: Diagnostyka i rozwiązania