Witam dużo jest tego dymu z wlewu oleju? Raczej zatarte pierścienie, Nie przegrzałeś go? Odkręć pokrywę dźwigienek zaworowych wtedy zobacz czy to leci zaworami, jeśli nie to pierścienie
Sprawdź luz osiowy na wale korbowym i ewentualnie wymień pierścienie oporowe.
Jakoś udało mi się zaspawać i kamieniem oraz papierem ściernym na wiertarkę wyszlifować, zostanie oddać do tokarza by wytoczył rowki pod pierścienie
Nie, wszystko robisz górą. Tylko przygotuj się że nie tylko pierścienie mogły się uszkodzić.
Dzisiaj mały remont hs 11 w domowym kompresorze Rozebrany na części pierwsze w środę umyte gorącą wodą Dzisiaj poskładałem Cylinder Laleczka Nowe pierścienie ursus-Chełmno Zestaw uszczelek Bo wiecznie lał się olej na połówkach Wyczyszczone z oleju i syfu zaworki w głowicy na koniec dotarte Wreszcie cmoka jak się obróci wałem Jutro zalać olejem i skonstruować...
A ja tam polecam ruskie alternatory bezszczotkowe, zero problemów z szczotkami czy pierścieniami
na tłoku wymieniłem pierścienie
Z wydechu to raczej pierścienie albo ogólnie zużycie cylindrów (rysy ) , tłoków i pierścieni.
Sprawdź ciśnienie na rurkach od WOM z tyłu ciągnika, przyczyn może być wiele począwszy od mikropompki, uszkodzeniu rozdzielacza, luzu na dźwigniach załączających, zużytych tarczkach, pękniętych pierścieniach w koszu WOM
Jest kilka sposobów na montaż tłoków z pierścieniami do tulei tłokowych: jest specjalny przyrząd do ściskania pierścieni i jednoczesnym wsuwaniu tłoka do tulei, można tez (tak robiłem) przy częstym montażu-rostaczałem początek starej, niepotrzebnej tulei i wkładałem do niej tłok z pierścieniami. Tłok wchodził i w miarę jak się średnica zwężała pierścienie...
Do sprawdzenia kompresja w poszczególnych cylindrach, prawdopodobnie pęknięte albo zapieczone pierścienie ( w najgorszym przypadku wypalony tłok )
Sprawdź uszczelkę pod głowicą, lub pierścienie.
Dziękuje za link. Bardzo wzbogaciło to moją wiedzę, poniekąd mizerna, o pierścieniach. A co do kolejności, to znalazłem instrukcję naprawy C-360 i jest tam tak: http://obrazki.elektroda.net/2_125761904...
Tuleje i tak trzeba wyrwać bo ilość kamienia w bloku nieraz w głowie się nie mieści. Czesto przez to albo przez to że ktoś po mrozach zapommiał zalać. Przegrzewa się pierwszy tłok (ślady zatarcia od spuchnięcia) i pękają na nim pierścienie.
Myślę że pierścienie padły .Ale jak już wymieniać to cały komplet tz. Tuleje ,tłoki pierścienie; )
Po problemie, mało czasu dlatego teraz napisze. Wszystko było szczelne i dobrze założone więc oddałem traktor do mechanika i okazało sie, że tłok spadł z odpowiedniego miejsca na sprzęgiełku (z jakieś przekładni, zębatki czy coś takiego) i dlatego tak słabo biło. Może komuś to pomoże;)
Przegrzanie tulei silnikowej czy tloka powoduje jej szybsze zużycie lub zatarcie przy przegrzaniu, jakikolwiek dym jest oznaką nieprawidłowego spalania, czyli zlego rozpylania paliwa, w niewłaściwym czasie, niepełnym spalaniu itd czyli: lejące końcowki, uszkodzone sekcje pompy, pompa wtryskowa, w tym przypadku jeśli to 1014 turbina, nieustawione zawory(spiete...
pierścienie do wymiany
Przedmuchy na pierścieniach. Wymiana kompletów się kłania nic nie poradzisz.
Tulejkę da się wyjąć bez demontażu głowicy. Trzeba otwór w dnie zatkać ,wspawać śrubę i wyrwać ją do góry. Ogólnie powodów dostawania się wody do oleju jest kilka a nie sądził bym żeby przez pierścienie.
koledzy nie mylcie pojęć co mają zawory do przedmuchów . Najprawdopodobniej to zużyte popękane lub zapieczone pierścienie uszczelniające.
Jak nie ma bardzo progów to wyciągnij i tłoki, wtedy wszystko dokładnie wymyjesz z brudu, wrzucasz nowe pierścienie, ewentualnie nowe panewki jak nie ma tragedii na wale i składasz. Nie pieniądze i nie robota bo raptem kilka śrub a ustrzeżesz się przed ewentualnym problemem z zapieczonymi pierścieniami.
Dzień dobry, mam problem z podnośnikiem w Ursusie c360. Czy wiecie jak wymienić pierścienie w cylindrze podnośnika?
Witam, odswieze trochę temat gdyż mam podobne pytanie. Chodzi o to czy jeśli tuleja jest gładka nie porysowana i nie ma wyrobionego progu, to czy wymiana samych pierścieni ma sens czy robić komplet ? Remont robiony ok 5 lat temu. Zrobione ok 300 mth. Pierścienie prawdopodobnie padły od przegrzania z powodu wycieku z chłodnicy.
Nie znasz się nic a nic. Wymiana jest prosta. Ściągacz głowicę, miskę, korbowody. Ściągacz stare pierścienie, czyścisz rowki i zakładasz nowe. Montaż w odwrotnej kolejności. Tylko po co robić sobie niepotrzebną robotę. Starły się pierścienie to i cylinder zużyty, głowicą, wał.
Jeśli wymieniłeś tłoki i pierścienie a tuleje zostały stare to tak będzie trochę pojeździsz po robisz i powinno mu przejść (pierścienie dotrą się do tulei) , a czy docierałeś zawory w głowicy ?? to też może być przyczyną.
Jak składałeś cylinder z tłokiem nie mierzyłeś luzu na zamku pierścieni :?:
Niestety, chyba jednak będę musiał sprawdzić pierścienie, bo podczas mierzenia kompresji podczas próby olejowej wydmuchała 30 barów. Dodano po 6 Aha, i jeszcze takie pytanie, czy ktoś może wie, czy c330m miało inne pierścienie i tuleje, bo tłoki miały inne. Pytam, bo podczas remontu przypadkowo kupiliśmy zestaw od "m-ki", a później kupiliśmy tylko...
Naftę lub płyn czyszczący, penetrator wlewa się do cylindrów przed uruchomieniem silnika po długim postoju jak nie był zakonserwowany a nie po uruchomieniu. Teraz to mogą być już połamane pierścienie tłokowe.
Witam. Te zdjęcia opisują taki stan: Na płaszczu tłoka widać ślady zatarcia wraz z rysami Miejsca zatarcia są równoległe i świecące, jak wypolerowane Zatarcia skoncentrowane są w obszarze płaszcza tłoka. Pierścienie tłokowe i obszar pierścieni tłokowych, są w dobrym stanie. PRZYCZYNY Przyczyną takich uszkodzeń jest miejscowe przegrzanie. Ponieważ korona...
Ustawiasz korbą koło zamachowe, żebyś miał dostęp do śrub na dźwigienkach. Odkręcasz przeciwnakrętkę i tą śrubę o jeden obrót na każdej dźwigience. Bierzesz drut 8mm, i jeżeli między pierścieniem wyciskowym a oprawą łożyska odległość jest mniejsza niż 8 mm to odkręcasz każdą śrubę o tyle samo obrotów, żeby uzyskać to 8mm. Następnie kontrujesz śruby...
Zostaw te pierścienie bo nie tam problem
Witam Przecież to wycięcie służy do wkładania pierścienia , wcale nie trzeba dzielić pierścienia. Serednica otworu to ta mierzona w wycięciu,. Zakładamy zahaczając wycięciem o brzeg otworu i wkładamy prostopadle do otworu w najszerszym miejscu. Przykręcamy przez wcześniej wykonane otwory na śruby , jedną krótszą śrubą przykręcamy pierścień żeby nie...
czy można założyć pierścienie olejowe z zetora do ursusa c-360??? proszę o szybką odpowiedź jeśli to możliwe
Sprawdz ciśnienie w cylindrach, cz nie zostały przytarte pierścienie do tłoka
A kolega dobrze założył pierścienie uszczelniające na tłokach? To że nie jest dotarty to jedno ale olejem pluć nie ma prawa.
Oczywiście że może, świadczy to o zużyciu pierścieni na tłokach. Sprawdz ciśnienie na cylindrach.
Tłok, pierścienie, cylinder i rozdzielacz.
W 60-ce po wymianie kompletów często się zdarza że pluje olejem. Przechodzi po ułożeniu, dotarciu się pierścieni do cylindra.
Witam. Jak w napisałem w temacie zrobiłem remont silnikowi. Wymieniłem tłoki i pierścienie, tuleje cylindra, i zakleiłem blok bo dziadek mróz rozj***ł mi go (woda w silniku). Po remoncie pierwsze odpalanie i zaskoczył dosyć szybko ale ojciec od razu gaz w podłogę. Potem pojechał tym traktorem na ustawianie zapłonu. Jak wrócił i silnik ostygł to już...
https://e-ursus.pl/pl/i/Mechanizm-kierow... W tym katalogu ten pierścień występuje pod numerem 40. A łożysko ma nr 24.
Sprawdź ciśnienie sprężania, ciśnienie wtrysku. Tuleje muszą być honowane w celu zapewnienia właściwego filmu olejowego w czasie "siadania" pierścieni.
Niestety panewki też nie ;//. Ustawiałem ponownie zawory (mechanik ustawiał). Nie wiem czy nie może to być tłok lub pierścień.
Zajrzyj na stronę 276 i 277 [url=http://instrukcja.pl/i/instrukcja_o...
może źle założyłeś pierścienie ? albo któryś pękł ?
Możesz. Stopień sprężania ten sam tylko wtopka żeliwna na pierwszym pierścieniu tłoka. Nieprzydatna w wolnossącym.
Cześć Mam problem z wymianą pierścieni w Ursus C-360. Otóż po rozkręceniu silnika widzę, że na jednym z tłoków wybity jest nominał 'C' oraz napis '+0.50'. Problem z tym, że nie wiem jakiego rodzaju pierścienie mam dobrać do tego zestawu tłoków. Zaprzyjaźniony mechanik podejrzewa, że jest to zestaw po tzw. szlifie pierwszym lub drugim. Czy ktoś może...
pierścienie i tłok do sprawdzenia, ewentualnie rozdzielacz.
Co zostało wymienione. Bo wygląda na nieszczelność tłok/pierścienie/cylinder (ewentualnie głowica pęknięta).
Mój problem polega na tym ze ciągnik bierze olej i gdy ma niskie obroty to wyrzuca go przez kolektor niedawno wymieniłem pierścienie i zawory prosze o pomoc.
Popieram kol. sewo.k sam taki błąd popełniłem i skończyło się i tak w moim przypadku wymianą kompletów (tulei i tłoków) bo wyrzucało więcej oleju niż przed ruszeniem starego zestawu. Okazało się że tuleje miały taki owal że nie było szans że nowe pierścienie się "ułożą".
Może świece nie grzeją, poza tym zależy kto robił remont. Poprawiałem kiedyś c-330 po jakimś pseudo mechaniku nie wiem jak on to składał ale pierścienie były potrzaskane
Ciśnienie oleju ok ale skoro wieje z odmy na biało to pewnie pierścieniami. Szykuje się remont.
Wał należy zdemontować i zobaczyć czy ma nie rys na panewkach. W jakim stanie jest wał w miejscu współpracy z pierścieniami oporowymi ??
Pierścienie i tłoki do wymiany.
Jak zrobisz próbę olejową to sie dowiesz czy pierścienie puszczają czy zawory
czy można założyć pierścienie olejowe z zetora do ursusa c-360??? proszę o szybką odpowiedź jeśli to możliwe
Poczekaj jeszcze parę mth, pierścienie muszą się dotrzeć, w moim ursusie to do 35mth rzucał olejem i jest to zjawisko normalne
Witam, Załóżmy ,że zdjąłem obie zwolnice, czy wtedy mechanizm różnicowy już uda mi się wyjąć, i czy uda mi się wymienić łożyska stożkowe, chodzi mi głównie o te pierścienie osadzone w pochwach. :?:
I po temacie ,wymieniłem tłok ,pierścienie i rozdzielacz .Podnosi i trzyma!!!
Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D
ja mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy mozę to być wina pompy paliwowej?
http://allegro.pl/zestaw-czesci-do-pompy... Tu masz, tylko gośc z ceną na łeb chyba upadł. Ja bym to rozebrał - łożyska jakieś typowe zawsze dobierzesz, trzeba by są reparaturkę tylko obczaić, od czego wymiarem wlezie. A rozbierz to i zobacz czy z Ursusa nie podejdzie - tam jest identycznie rozwiązane...
Może ktoś zapomniał pierścienia oporowego wału korbowego założyc .
sprężyna w zaworze się ścisnęła , bądź może coś z rozdzielaczem ? uszkodzona rurka na dole przy pompie , przyczyn może być wiele , w jak pierścienie ta tłoku ? nowe ?
zamiast ON proponuje naftę techniczną. Najszybciej przyrdzewiały pierścienie tłoka do cylindra sprężarki.
Pierścień 75x3 i po kłopocie
Może pierścienie zgarniające dałeś odwrotnie? Mierzyłeś luzy na zamku?
Witam. Sądząc po Twoim opisie usterki masz za mały poziom oleju. Zawór przy cylindrze jest zaworem bezpieczeństwa, a na tłoku masz pewnie 2 uszczelniacze plastikowe i na końcu pierścień żeliwny.
Problem rozwiązany, okazały się jednak zapieczone pierścienie olejowe na 1. i 4. tłoku. Pozdrawiam
Żeby wyjąć wałek przekaźnika mocy I, konieczne jest zdjęcie łożyska, które znajduje się w przedniej części obudowy (tzw. okularze), od strony sprzęgła. Przez okienko trzeba odkręcić 4 śruby M8, zdjąć pokrywkę i zdemontować pierścień zabezpieczający.
Dym na niebiesko świadczy o spalaniu oleju. Pierścienie zgarniające dobrze założone.Szansa że się ułożą jest ale niewielka.
Dawno temu wymieniałem cylindry w T25A, były takie zestawy do których dołączono jakieś dziwne pierścienie olejowe, tzn. jeden normalny, a drugi w postaci dzielonej, dwa pierścienie o różnej konstrukcji. Już nie mam pojęcia jak to złożyłem, ale chodzi do dzisiaj i podobno oleju nie bierze. Czytałem opis problemów ze spalaniem oleju w silnikach TFSI....
A czy ktoś zastosował już ten zestaw tłoka i cylindra zmodernizowany. Bo u mnie są cztery pierścienie. A może pierścienie wymienić tylko? Chodzi cały czas o c 330
Robisz może remont dołu silnika? Myślałem nad tym aby pozbyć się drugiego dolnego pierścienia zgarniającego. Nie chodzi o to, że z jednej strony doszczelniam silnik, a z drugiej go rozszczelniam. Już dawno temu zrezygnowano z dwóch pierścieni „olejowych” w silniku Diesla. Chodzi o to, że zgarnianie oleju na dole tłoka skutkuje ograniczonym...
Witam, Wszystko zależy od zużycia tulei, jeżeli nie ma progu a luz na zamku pierścieni jest w granicach normy to tak. Często przyczyną przedmuchów są źle ustawione pierścieni tłokowe.
Witam mam taki problem z moją 30. od jakiegoś czasu podnosnik odmawia posłuszeństwa. Podnośi jeszcze w miare ( kosiarke 350 kg) na wiekszych obrotach bez problemu dźwiga. Problem jest z utrzymywaniem go w gorze , zwłaszcza gdy jest ciepły olej podnośnik bardzo szybko opada. Dodam ze ok rok temu był wymieniony rozdzielacz oraz cały siłownik( tłok, pierścienie,...
Jak masz zdjęte głowice to sprawdz w jakim stanie są tuleje czy nie ma rys i pęknięć, czy nie mają owalu. Moim zdaniem to pierścienie na tłokach ci się kończą.
a może wiesz od czego tu pasują pierścienie bo wartowało by wymienić
Generalnie silnik do kapitalnego remontu i jeżeli powierzchnia cylindrów nie jest "zajechana" przez spękane pierścienie to porządny remont silnika i będzie jak nowy .
Po co rozbierać jak masz dojscie do każdej fazy, poprześ srubki. 2 trzeba sprawdzić czy płyni eprąd wzbudzenia czyli czy iskrzy na wsówce szczotek. Bez rozlutowania mostka z diodami wzbudzenia nie ma sensu. Jeśli chodzi o sam alternator to zmierz oporność między dwoma pierścieniami ślizgowymi na wirniku, wrzuć zdjęcie szocztek. Wydłub ten klej z osłony...
Po pirsze czy tam jest alternaror, czy może jeszcze tradycyjna prądnica? Po drugie jeśli alternator to raczej poprawnie, jako że przy wolnych obrotach pracuje na granicychrakterystki Silnik pierwotnie nie przewidywał zapotrzebowania na napęd alternatora. Po przecie chwytamy w garść miernik wielkości elektrycznych, ustwiamy na pomiar napięcia do 25 V...
Wpisz w wyszukiwarkę ( na tym forom)" sprzęgło Ursus C - 330 " , informacji jest cała masa.
Na częściach, które oferują nam do ciągników dzisiejsi producenci trzeba w początkowej fazie docierania silnika, aby silnik pracował na wolnych obrotach, ponieważ łatwo zgaśnie. Jeśli brakowało by paliwa, silnik najpierw by przerywał a następnie zgasł. Pytanie czy z pod korka wlewu oleju nic się nie kopciło? Na jakich pierścieniach był składany (jakiej...
ostatecznie trzeba było wymienić całą pompę i cylinder z tłokiem- opiłki pierścieni zrobiły niezłe szkody
Witam Jaki masz regulator napięcia mechaniczny ,czy elektryczny.Mogą się kończyć szczotki lub pierścienie ślizgowe,jak również może zawieszać się szczotka.
Jakie malutkie pierścienie masz w tych Lucasach-Marelli?
Wymień pierścienie na tłoku w sprężarce na pewno są zużyte.
To alternator 9D , Sprawdź jeszcze szczotki, to można zrobić nie demontując alternatora , Wyjmiesz szczotko-trzymacz odkręcając małą śrubkę ,pierścienie ślizgowe już trudniej . Po tylu tatach ( nie wiem jak długo w pracy )pewnie szczotki należało by wymienić . Właśnie taki mam do roboty to i szczotki i pierścienie zwłaszcza jeden pierścień i jedna szczotka...
Nie jest wyszczerbiony, tylko wypalony. Albo miałeś pęknięty pierścień na tym tłoku, albo wtryskiwacz leje. Często spotykane.
witam, mam ursusa c-360, kolektorem wydechu wyciekało mi coś, mechanicy kazali wymienić pierścienie i głowice ale problem nie ustąpił, wtryski były sprawdzone czy może to być wina pompy paliwowej?
Nie ma tam progów wyczuwalnych pod palcem czyli żaden skok nad wymiarowy który by miał zniszczyć pierścień. Mam nadzieję że ktoś podpowie np jak mierzyć te tuleje bo w zasadzie to ona ma dwa rsnty u góry zewnętrzny i wewnętrzny na którym opiera się uszczelka. Więc zastanawiam się czy ta tolerancja 0.2 do 0.6mm ma być mierzona od pierścienia zewnętrznego...
Witam dołączę się do tematu ja mam problem z opuszczaniem podnosnika w c330. Na początku podnośnik szybko opada, a jak opuści tak do połowy to coraz wolniej. został wymieniony tłok, pierścienie, tuleja , pompa i symering. Co moze powodować takie zachowanie?
Jak zrobisz test ciśnienia i jak będzie małe to możesz zrobić test olejowy. Przed pomiarem polać cylinder przez otwór po wtryskiwaczu olejem. Olej uszczelni na chwile pierścienie. Jak ciśnienie wzrośnie to znaczy ze pierścienie puszczają, jeśli nie to zawory.
Jak co.. pod płytą na środkowym zdjęciu są dwa żeliwne pierścienie docisku a między nimi tarcza drugiego stopnia. Ustawiałeś sprzęgło książkowo?
Ciaknie dlatego że wywaliło pierścienie uszczelniające. Jeden pierścień jest fi 16x1,8 a drugi fi 9x2. pozdrawiam :D
Moim zdaniem to nie była wina zapchanego filtra, wymienialiście ten oring na kruszcu pompy, zasysającego. Wina opadającego podnośnika to wina konstruktorów fakt w jednym opada w innym mniej, ale też opada. :D Jak chcesz żeby nie opadał to tłok byś musiał oddać do chromowania mechanik zapewniał mnie ,że wtedy to tydzień może stać z maszyną podniesioną...
Witam. Dzisiaj w mojej c360 zaczął wylatywać olej przez zabezpieczenie dźwigni właczajacej sprężarke po zgaszeniu silnika jeszcze przez około pół minuty ucieka tamtędy ciśnienie wcześniej delikatnie wyrzucało przez korek wlewu oleju ale zmieniłem na nowy myśląc że nie trzyma i dlatego olej ucieka a teraz zaczęło z tego zabezpieczenia wyrzucać jaki może...
A tam przez prowadnicę wiele do skrzyni korbowej nie trafi. Chcesz się upewnić zmierz kompresje lub zdejmij głowicę. Na bank pomiędzy tłokiem a tuleja zobaczysz pierścienie i na bank luz na zamku będzie już w milimetrach.
Witam, Masą alternatora jest jego obudowa. Proponuję wyjąć regulator i sprawdzić szczotki czy stykają się z pierścieniami wirnika , czy kabelki od szczotek nie są wyrwane.
pierścienie alternatora żeliwne pierścienie pierścienie osadcze
amplituner pioneer gramofon schemat elektryczny układu zapłonu volvo płyta
galmet bojler sterownik galmet bojler
Zamienniki układu scalonego TDA7563BH w car audio Silnik spalinowy gaśnie przy dodaniu gazu - przyczyny i rozwiązania