Budujesz ramę, mocowaną do dachu. Wszystkie napędy i instalacje montujesz na tej platformie, zamiast na dachu. Tu już trzeba się zastanowić i przygotować sobie jakiś projekt. Przekazanie napędu możesz zrobić nawet na zębatkach rowerowych. Jedna dospawana do osi wieży, druga do walka zamocowanego w uchwycie wkrętarki. Łańcuch spina wszystko. Identycznie...
Pierścień ślizgowy rtęciowy serii SenRing A2S zwany również 2 obwodami (at) 4A złącze obrotowe rtęciowe (złącze obrotowe), moment obrotowy 75x10-3Nm, może być przesyłany 2 sygnały signal(at)4A. Jest produkowany ze specjalnych materiałów uszczelniających, technologii inwolucyjnej i przewodzącej, wykonanych ze stopu aluminium lub stal nierdzewna, stosowana...
Witam . Jeżeli rozwiązanie bezprzewodowe odpada , to połączenia pomiędzy mostkiem tensometrycznym a przetwornikiem wagowym , powinny być trwałe i pewne , najlepiej lutowane. Nie ma mowy o połączeniach poprzez pierścienie ślizgowe . Zasilanie mostka zazwyczaj jest czteroprzewodowe, a wyjście sygnału zawiera się w mV , zależy od rodzaju czujnika, ale...
Pierścienie ślizgowe i szczotki. Tak, jak np. podawany jest prąd wzbudzenia dla alternatora. W dużych wiatrakach nie spotyka się takiego rozwiązania. Po prostu nie ma możliwości, aby wiatrak obrócił się więcej, niż dajmy na to, 270 stopni. Do obrotu są stosowane specjalne serwomechanizmy.
Witam również FR 4345 - sygnał prędkości ma przerwę, lub zwarcie z masą lub zwarcie z biegunem dodatnim BS 0263 - sygnał CAN przyczepy ma przerwę MR 5427 - pompa jednosekcyjna dla cylindra 5: usterka zasterowania. MR 5327 - j/w ale dla cylindra 4 Jeżeli chodzi o skoki napięcia to prawie na pewno rozsypało się małe łożysko w alternatorze. Pierścień kontaktowy...
Pod kierownica nie ma szczotek, do poduszki powietrznej sygnał wyzwalający idzie taśmą, ale klakson może być załączany poprzez miedziany pierścień ślizgowy i stykającą się z nim miedzianą blaszką, tylko nie wiem czy w tym aucie jest tak jak piszę. zanim zdejmiesz kierownicę i narobisz sobie roboty, to wyjmij przekaźnik od klaksonu i sprawdź czy też...
Zasada działania potencjometru suwakowego jest DOKŁADNIE taka sama jak potencjometru obrotowego. Różnica polega na tym, że ścieżkę oporową i ślizgową "wyprostowano", a okrągła gałkę zastąpiono nasadką . W potencjometrze obrotowym (przeważnie tak jest - nie traktuj tego jak wyroczni) rolę styku dla ślizgacza pełni pierścień centrycznie umieszczony przy...
Foxtrott widziałem linka ale właśnie o takie coś mi nie chodzi bo to jest tzw element bierny i sam się nie obraca ani nie może przenosić sił napędowych napędów. Ja poszukuje takiego urządzenia żeby odrazu też obracało i przesyłało sygnał elektryczny a nie tylko dawało możliwość obrotu bez skręcenia przewodu, nie chce konstruować oddzielnie układu napędowego...
proponuje zacząć od zdemontowania alternatora. potem pomierzyć tak jak koledzy piszą wyżej wirnik uzwojenia stojana. Przy takiej kolejności może kolega pozna budowę i jednocześnie bedzie wiedział oczym mówimy. W alternatorze uzwojenie wirnika nawijane jest cylindrycznie i niejest trudno sprawdzić te uzwojenie. Wyjściie na dwa pierścienie ślizgowe. Jeśli...
Gdybyś zastosował pierścienie ślizgowe to mógłbyś obracać powyżej 360 stopni. Miało być prosto i możliwie tanio. Pierścienie 14-to stykowe nie są tanie.Poza tym komplikowałoby znacznie konstrukcję. Kąt obrotu w takiej małej głowicy wydaje mi się wystarczający. Można zastosować pierścień 3-4 stykowy, czyli zasilanie + sygnał cyfrowy, a w części ruchomej...
https://fault-code.com/p0500/ "Symptomy kodu błędu P0500 Ogólne Hamulce ABS może zostać wyłączony Prędkościomierz może nie działać prawidłowo. Automatyczna skrzynia biegów może mieć problemy przy zmianie przełożeń. Przyczyny kodu OBD2 P0500 Generyczny Kod błędu P0500 OBD2 może być spowodowany przez jeden lub więcej z poniższych problemów: Może przewód...
jeśli chodzi o czujnik kąta skrętu to jest On w tzw. pierścieniu ślizgowym "zwijaczu" pod kierownicą... jest Ich kilka typów w zależności od wyposażenia np. tiptronic, mulifunkcja... niemniej jednak dla nazwijmy to zwykłej wersji z ABS i ESP to: 1J0959654AG który to z kolei został zastąpiony Nowszym w 06.2012r. na: 1J0959654BK co do przesyłania sygnałów...
Potencjometry jakieś znalazłem na olx-ie, potrzebuję 3 potencjometry 250k Ohm A, jeden 500k Ohm A (te załatwiam sobie z olx-a) i jeden którego nigdzie nie mogę znaleźć, 250 k Ohm C. Gdyby ktoś taki miał to chętnie odkupię. Na razie ten najbardziej trzeszczący potraktowałem kontakt-PRem, wlutuje i zobaczymy czy pomoże chociaż na chwile. Te potencjometry...
Najprostsze jest sterowanie różnicowe silnikami. Masz dwa silniki, każdy na jedną gąsienicę i sterowany OSOBNYM regulatorem. Regulatory MUSZĄ być dwukierunkowe. Wejście zasilania regulatorów podpina się do pakietu zasilającego. Tu zalecam pakiet NIMH dużej pojemności - nawet kilka Ah. Czołg będzie duży, to i miejsca w nim się znajdzie. Wyjścia do silników....
Do akumulatora to się nie czepiaj jest dobrze. Policz - ile jest korków ( tak korków do każdej celi ) jedna cela to teoretycznie 2,2V . A jest ich 6. Czyli 6x2,2 daje 13,2V. Utarło sie powiedzenie, iż samochód ma akumulator 12voltowy, 6 voltowy 24 voltowy a w rzeczywistości to napięcie jest o wiele większe (13,2 V teoretycznie) Zobacz w instrukcji akumulatora,...
Cykad napisał : I zastanawiam się co teraz dalej modyfikować - może całkiem wywalić ten filtr wejściowy w czerwonej ramce ? Proponuję nie ruszać tego filtru, to jeden z ciekawszych elementów tego radia, wygląda na filtr pasmowo przepustowy typu T i zapewne jako całość jest w ekranie. Od pasma przepuszczania cewek L101 i L102 i zestrojenia tegoż właśnie...
Ładowanie w aucie na biegu jałowym to 14,7V - 15,2V (at)ElektrodaBot Dodano po 3 Wstępna ocena dostępnych informacji - Z informacji wynika, że napięcie ładowania na biegu jałowym oscyluje między 14,7 V a 15,2 V, co jest wyższe od typowego zakresu (zwykle 13,8–14,5 V). - W pamięci sterownika widoczne są dwa błędy związane z układem ESP/CAN: 1. U0126:00-8A...
jak z trzech, zrobić jeden. Pomysł połączenia w jedno urządzenie, trzech różnych gramofonów, powstał po stwierdzeniu, że Dual CS-491 praktycznie nie nadaje się do remontu; totalnie uszkodzona automatyka ramienia, a G-620 wymaga sporych nakładów pracy na przywrócenie stanu świetności. Skąd Kenwood? O tym później. Jakie były cele realizacji tego pomysłu?...
https://obrazki.elektroda.pl/5472165000_... Tester LED i podświetlenia ledowego. Zainspirowany tym tematem na forum rosyjskich kolegów: http://monitor.net.ru/forum/topic544255-... postanowiłem zbudować podobne urządzenie. Temat interesujący przez całe 6 stron, chociaż opisuje cały czas jedno rozwiązanie w różnych wariantach wykonawczych....
Dzień dobry W maszynie, która będzie poruszać się wokół obrabianego elementu, zasilanie będzie przekazywane poprzez pierścienie ślizgowe. Aby ograniczyć liczbę torów pierścieni do dwóch (zasilanie prądem stałym), większość automatyki będzie zabudowana w obudowie znajdującej się na maszynie. Podczas przygotowywania maszyny do pracy, pierścienie te będą...
pierścień ślizgowy wymiana pierścień ślizgowy alternator valeo pierścień ślizgowy
naprawa monitorów warszawa ustawić temperatura klimatyzacja kasowa usterka
lutownica arduino lutownica arduino
Zawieszenie nawigacji Modecom - brak reakcji, co robić? Skoda Octavia II 1.6 TDI - Pękające przewody paliwowe