Wygląda na to, że możesz podłączyć bezpośrednio do wyjść posiadanego radia samochodowego, to samo gniazdo co zasilanie. Wzmacniacz jest juz wbudowany. Masz rozpiskę pinów?
Tak dokładnie 11 obd 🙂 Próbowałem lexia diagbox i fvdi Możliwe, że któraś masa jest niepodłączona, lub któryś plus- miałem podobie w nowszym BSI- ożyło dopiero jak wszystkie masy były podpięte.
Lexia jest konieczna. To jest sprawa bezpieczenstwa przeciwkradziezowego, wiec konieczny jest przyrzad konstruktora. No i PIN, oczywiscie.
Witam posiada ktoś może zdjęcie wtyczki citroena berlingo 14 pin?
Czy w sid 801a jest taki sam rozkład pinów?
wg schematu z partnera III staly plus w obd na pinie 16 idzie bezposrednio z bezpiecznikow akulatora F2
Jakieś numery na tym czujniku, ile pinów?
Wymiana stacyjki i wyrobiony pin w skrzynce bsm
Potrzebuję wygenerować pin do immo (nie mam code card). Ogólnie chcę wprogramować drugi kluczyk przez delphi, ale potrzebny pin. Auto Citroen Berlingo 2003, vin; VF7GJKFWC93091147.
Jeśli kopiowałeś, to nic nie dopisujesz. Pin dobry.
Kupujesz BSI o tych samych numerach, idziesz do elektronika w celu zrobienia Virgin. Założenie do auta, kodowanie i będzie działać. Tylko trzeba mieć jeszcze PIN.
Może tak...Xprogiem odczyt epromu z ori BSI i wrzuć do zakupionego.. Albo zapodaj wsad epromu z edc16 to podam ci pin..
Proszę o pomoc w odblokowaniu /podaniu kodu pin immobilizera według numeru vin citroen berlingo VF37JHNZ6JJ562856 z góry dziękuję za pomoc Przemo.
jakie bsi ,producent ,eeprom ....prosisz to podaj dane aby ułatwić ,nie wszyscy wiemy jakie masz auto
kabli nie uszkodziles przy wymianie? czujnik na skrzyni 2 pin czy 3?
Na wtyczce pompy pin 1 +12V z bezpiecznika F4 w BSI pin 2 LIN do BSI w BSI pin 4 wtyczka 30, czarna pin 3 -12V Łaczenie kabli na zbiorniku paliwa, tam gdzie wchodzi pompa paliwa.
W tym przypadku chodzi o Vana. Czy podłączenie bezpośrednio pod siłowniki według tego schematu załatwia sprawę? Szara kość pin 13 i 15?
To jak ten to na początek dobre przelutowanie pinów może pomóc (zimne luty).
Jak podłączyć gniazdko haka holowniczego (7-pin) w modelu Citroen Berlingo 2008-2015. Czy potrzebny jest moduł pośredniczący? Jak się dostać do przewodów i czy trzeba doprowadzać dodatkowy przewód (+) z akumulatora?
Imobilizer jest w module centr zamka i jest podlączony na 48 , 27 pin ECU ,Jeszcze masz tam zespól przekażników który zaloncza wszystkie zasilania ECU . sprawdz napięcię na 35 pin ECU.
Witam, Sprawdz, czy masz napiecie na wyjsciu z BSI - 16 pinowa zlaczka czarna, pin 15. Jesli tak - problem okablowania, jeli nie - BSI do wymiany. Pozdrawiam, Georges
Złączka służy do tego, że jak chcesz wyjąc sobie silnik to zamiast rozłączać pojedynczo przewodów z instalacji - odpinasz sobie wszystkie za pomocą kostki.... Któryś pin nie ma styku - przeczyść i popodginaj "żeńskie" wsówki aby był dobry styk....
Zasilanie cewki pin 3 z przekaźnika podwojnego pin 5 elektronikę.
... Na tym małym kabelku przy alternatorze pojawiło się napięcie 14 V, gdy tylko kontrolka ładowania świeci jest tam napięcie 3 V . I prawdopodobnie tutaj tkwi twoj problem. Sprawdz kabel 1072 miedzy alternatorem i pinem 14 na zoltej kostce BSI. Wystarczy, ze masz kiepski styk np na okraglej czarnej zlaczce na podluznicy (pin 9) i zamiast 12V na alternatorze,...
To skomplikowana sprawa ,np. w Peugeot klient przychodzi z dokumentami i PIN jest do odtworzenia.
A23 to immo, nie mieszaj tego bo to nie ma nic wspólnego, zobacz dokłądnie na schemat że A23 dostaje +12V przed przekaźnikiem. Powtarzam sprawdź masy ECU pin 36 i 54 żarówką.
Albo BSI, albo przekażniki w BSM , albo jedna szczotka wisi, bo tam jest silnik trójszczotkowy. Przeciez wysoka predkosc chodzi... Co do szczotki, to wystaczy sprawdzic, czy dostaje napiecie na pin 2 silnika.
Cos gdzies rozlaczyles. Sprawdz +12V na wzbudzeniu alternatora po zaplonie. Przychodzi z BSI przez BSM (wchodzi na BSM na pin 2 kostki szarej 16-pinowej i wychodzi z pinu 2 czarnej kostki 2-pinowej aby wejsc na pin 1 altka).
Jeżeli wiązka wyeliminowana i kostki nie mają luźnych pinów to sterownik, a jeszcze napisz jakim urządzeniem diagnozowałeś
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Siemens SID 801 nie ma potencjometrów lecz dwa czujnika halla. Naprawa nie wchodzi w rachubę. Masz możliwość podglądnięcia wartości rzeczywistych tych czujników? Sygnał czujnika A jest na pinie nr. 1 gniazda.
Żeby światła zadziałały potrzebujesz plus i masę Jeżeli na obydwuch pinach masz +12 to może oznaczać to że każdy z przewodów jest osobno do każdej z lampy i brakuje masy
W sumie jak się teraz na "trzeźwo" zastanawiam, to masz rację. Jest taka możliwość, że źle to sprawdziłem. Sprawdziłem na wtyczce, czy jest napięcie, a nie na pinie od elektromagnesu 😅 możliwe, że się coś tam poluzowało 🤦🏿♂️
6287 DB pin 29 6286 DP pin 5 6285 DL pin 4 białe złącze 40 pinowe przy bsi 6283 DT pin16 szare złącze 40 pin. Kierunki czarne złącze 16 pin pin 14i13
Może brakuje sterowania z ECM na pin nr 4, 1 to masa,3 to + po zapł.
Nie masz tam pamieci 95160 ? Odczytaj i wrzuć, w niej powinien być PIN.
kup nowy klucz,i ten co bedzie go programowal napewno sobie wyczyta pin,zalezy tez duzo od rocznika twojego auta
Witam!!! A więc podmieniono sterownik silnika z działającego autka, sytuacja bez zmian. Podmieniono licznik - bez zmian. Jeszcze raz sprawdzono masy i zasilania na liczniku oraz ciągłość magistrali VAN. Klakson zrobiony, spryskiwacz - pompka do wymiany - a wiec BSM realizuje swoje funkcje wykonawcze ale czy jest w 100% sprawny nie wiem, jak zdobędę...
Wepnij probówkę 1.2W zamiast przekaźnika 1 biegu i wysterój go z komputera, zobacz czy probówka zaświeci. Jeżeli nie zaświeci to sprawdź czy na jednym z pinów masz 12V. Jeżeli będzie 12V to problem jest w przewodzie podanym wyżej.
Coś mi się tu nie zgadza, napisałeś Citroen Berlingo III silnik 1.6 e-hdi e-HDI to silniki DV6C czyli 9HR (82kW) i 9HD (85kW) a teraz piszesz, że to 9HF (66kW) czyli DV6DTED (nie zawsze to co na naklejkach musi być w silniku, ale czego koncerny nie robią dla pieniędzy) Poniżej opis bez Start/Stop i nr przewodów (czarna wtyczka 53 pin) GND pin 3 M132X...
kolego superbeny 666 myśle że sprawdziłbym czy z Bsi wszystko ok nie sądze żeby samo immo padło podaj numer nadwozia popatrzymy na schemat podeśle ci go na priva może czas by Bsi oglądnąć popatrz na spokojnie .Ustale ci też pin kod od immo .
No to może odpowiem sobie sam i dla innych którzy szukaja pinologii do tego licznika. 1 pin +12V 3 pin GND Licznik załącza sie chwilowym opóźnieniem Pozdrawiam
Skoro jest inne, to widocznie czymś się różni. Powodzenia w szukaniu czym,
Witam panowie potrzebuje pinout licznika jaeger do berlingo partner chce go podłączyć na stole może ktoś ma taki schemat Czytałem że pin1 to 12v a pin 3 to masa ale sam tego nie sprawdzałem
Doszedłem po przewodach, które przedzwaniałem. Źle wpięta kostka na bezpiecznikach na akumulatorze. Do czujnika pedału hamulca musi dochodzić bezpośrednio plus z akumulatora na pin od włączania ESP, a na drugi z bezpiecznika STOPU. Tak jest na czteropinowym czujniku.
witam serdecznie, Panowie mam problem mam samochod jak w temacie z 2016 roku po stluczce skladajac go do kupy zobaczylem ze w ecu nie ma dwoch pinów o nr 16 i 103 z tym ze 16 nie ma we wtyczce . tak jakby sie utlenil czy co bo widać śniedź w kości. mam pytanie w dużej wtyczce ten pin 103 od jakiej jest opcji. z rzeczy ktore zauwazylem ze nie dzialaja...
Witam ECU Bosch 0 261 204 977, 96 309 854 80. Potrzebny wsad flasha 29F200 dla potwierdzenia diagnozy. Auto pracuje jakby w trybie awaryjnym. Nie można połączyć się z ECU aby odczytać kody błędów lub zresetować. Ewentualnie przydała by się rozpiska PINów ECU.
Pin 1 i 25 - zasilanie (+) klema 30 - uruchamiane przez przekaźnik po zapłonie Pin 32 - zasilanie po zapłonie (+) klema 15 Pin 13 i 38 - masa
W moim przypadku uszkodzone było bsi i aby zrobić centralny to przy bsi pin 13 i 15 został przecięty i przewody od strony instalacji wykorzystane jako sterowanie dla centralki uniwersalnej. Przewody od przednich drzwi wyłapane bezpośrednio w drzwiach przy zamkach .
Witam, mam problem z licznikiem w Citroenie Berlingo 1.9D z 2001r. A mianowicie na działa wskaźnik temperatury, prędkościomierz, obrotomierz, oraz większość diod sygnalizacyjnych awarię. Po wejściu do samochodu zapala się napis stop i miga wraz z nim świeci się dioda hamulca ręcznego. Na pewno mogę wykluczyć awarię licznika ponieważ kupiłem nowy i jest...
Wystarczy raz podane sztywne zasilanie na pin sterowania masą i masz sterownik do naprawy. A bezpieczniki termiczne Kolega sprawdził?
Przewód 290 jasnobrązowy Pin 13, przewód 289 żółty Pin 14 http://obrazki.elektroda.pl/6189508800_1...
Tak, dokładnie chodzi o to radio. OK, czyli architektura AEE2004. Zasilanie w obu radiach jest tak samo, ale przed podpięciem SMEGa do auta __OBOWIĄZKOWO__ musisz odpiąć we wtyku te przewody, których SMEG używa do komunikacji z ekranem (D9, D14, D11, D15), inaczej masz 99% szansy, że spalisz ścieżki na płytce. Jak czytać schematy? https://obrazki.elektroda.pl/8161989300_...
Okazało się jednak ,iż w tym roczniku jest instalacja CAN. Więc zakupiłem cyfrowy alarm tylko sprzedawca dołączył instrukcję wpięcia do Citroena C5 a nie do Berlingo moduł jest BSI E01-00 HG i wygląda tak: http://obrazki.elektroda.net/39_12445649... Jak macie opisy pinów : Zasilanie alarmu (+) Sterowanie świateł awaryjnych CAN-H CAN-L oraz...
Po zdjęciu kostki w wielu przypadkach plus pojawia się jeszcze na innym pinie - przez coś się zamyka, jeśli kostka wisi w powietrzu.
Samochód odpala bez problemu. Po odpaleniu ładowanie 14.2V. Kontrolka ładowania nie gaśnie mimo że ładowanie jest. Brak jest jeszcze dmuchawy i podgrzewania szyby (elementy ze sobą powiązane). Jeżeli tylko ruszymy samochodem i prędkość będzie min 5 km/h to kontrolka ładowania gaśnie znajduje się oczywiście dmuchawa i grzanie szyby. Alternator na 100%...
Marka: Citroen Model: Berlingo Chassis (płyta lub główne podzespoły): Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): Zamierzam w miejsce fabrycznego radia podlączyc org nawigacje prosze o schematy.
Pin do imobilasera masz na karcie kodowej dostarczonej z kluczykami. Kod do programowana jest stały 03114.
Czy wie ktoś na którym pinie są impulsy obrotomierza, podgrzanie motki nic nie dało, nie ma problemów z zegarkiem i wszystko działa bez zarzutu oprócz obrotomierza-bardzo pilne.
Hi, Jak wyglada CAN (napiecia, przebiegi) sprawdzales ? Z gniazda diagnostycznego (pin 6 Can High, 14 Can Low) masz bezposrednie podlaczenie do ECU na piny odpowiednio A-A3 i A-A4. Masa ECU : A-H4 A-G4 Zasilanie ECU (z modulu BSI) A-A1 - ESI pin D16 B - M2 - ESI B5 dodatkowo z tego B5 zasilany jest przeplywomierz (pin 4) sonda lambda (pin 1) i zawor...
Uszkodził się transponder przy wyciąganiu z kluczyka w celu przełożenia do drugiego klucza.... mam kod Pin z tego Citroena lecz ECU nie chce go przyjąć (nie wiem czemu) macie jakies pomysły jak odciąć immo?? 1.9D
Masz błędny kod. Prawidłowo mieści się on w przedziale 1111-6666 i wpisuje się jak PIN w telefonie. Nie może więc występować cyfra 7, 8, 9,0. Odpowiedź vieleichta wprowadza Cię w błąd.
Niezaleznie od silnika, sprezarka jest zasilana przez przekaznik w BSI. Wyjscie pin 13 na zielonej wtyczce. Bezpiecznik D na BSI.
We wtyczce, ktora odlaczasz na BSM, zmierz napiecie na pinie 9 przy podlaczonej i odlaczonej wtyczce. Zapalajace sie swiatla, to normalne, gdy przerywasz komunikacje miedzy BSM i COM2000.
VAN Comfort znajduje się w kostce radia, wypnij je. Ale przed tem we wskaznikach. Dodano po 10 ... skąd wychodzi i gdzie dokładnie znajduje się VAN CONFORT. ... VAN Comf jest siecia zarzadzania wszystkim, co zbedne (radio, ekran, klimatyzacja), wiec nie "brak komunikacji miedzy BSI i VAN Comf", lecz " brak komunikacji w sieci VAN Comf". To nie ma wplywu...
A dla twojej wiedzy kolego urządzenie Flex zapierdziela to ECU po pinach bez rozklejania :) full odczyt (flash + eeprom itd.)
Ale nie muszę chyba nic lutować? Dodano po 17 A nie wystarczy jak do kostki podepnę się pinami od kabla?
Odłącz i zaizoluj przewód plusowy przy zapalniczce, i poprowadź drugi takiej samej średnicy po przez otwór wiązki instalacji do komory silnika. Zainstaluj na przewodzie (przed akumulatorem) bezpiecznik 5-10A i podepnij pod plus baterii. Kolego, Wybacz szczerosc, ale takich rad to mozesz udzielac kolegom pod blokiem. Elektroda, to miejsce dla ludzi...
Wtyczka C pin 11 i 14 w BSM bezpośrednie zasilanie pompki, pompka dwukierunkowa na przód i tył. Odwrócenie polaryzacji zasilania powoduje zmianę kierunku przód lub tył. Sygnał z COM2000 leci cyfrowo do BSM. Chyba że szukasz jak wlutować się w COM2000. Pytanie dodatkowe bo widzę że są różne schematy to jest 2 czy 3 ? Podaj numer OPR.
trzeba będzie, a czy ponowne przyuczenie BSI z cz coś pomoże ? wcześniej autko należało do ojca i kiedyś wspominał ,że coś było grzebane z BSI (patrzyłem na nie i ogólnie wygląda jakby ktoś w nim grzebał - nieudolnie) niestety co dokładnie nie wiem, że tak powiem nie zdążył mi powiedzieć. Ewentualnie mogę jeszcze na KTS Bosch podjechać. aaaa w BSI zauważyłem...
Jak to ugryźć aby było skutecznie? Kupic nowy lub "zrobiony na virgin", jak wy to nazywacie, zdobyc PIN (zamowic w ASO etykietke kodowa, nr kat. 6160 86, cena ok. 10PLN), sparowac z ECU, wprowadzic VIN i konfiguracje samochodu, "przyuczyc" klucze i po problemie.
M59 = seria II Kierunki sa wlaczane "przekaznikami statycznymi" (polprzewodniki). Kazda lampa ma swoje wyjscie z BSI: tyl lewy - pin 13 16-pinowej zlaczki czarnej, przod lewy - piny 9 i 10 40-pinowej zlaczki czarnej. Watpie aby dalo sie to naprawic, jesli problem w BSI. Pozdrawiam, Georges
Wielkie dzięki. Wreszcie ( dzięki Twojej pomocy) coś znalazłem w tym samochodzie. Mam odbiornik do sterowania CZ. Teraz pozostaje rozszyfrowanie przewodów. Czy wiesz może jaka jest funkcja poszczególnych przewodów. Odrysowałem rozmieszczenie przewodów we wtyczce do odbiornika. Załączam rysunek widok od strony przewodów - wtyczka http://obrazki.elektroda.net/38_12310670...
jezeli to silnik wjz to 1- masa 2- termokontakt plynu chlodzacego 3- bezpiecznik f33pod maska 4 stacyjka styk nr 3 rozrusznik 5 bsi zolta kostka 26 pinowa, pin 21 6 biala kostka pompy styk nr 1 jak bym mial vin to schemat bylby pewny pozdrawiam
Rozgrzebałem ponownie kostki w komorze silnika i okazało sie ze jedno z dwóch gniazd (poniżej zdjęcie) jest mocno skorodowane. Przeczyściłem je i po popodginałem piny i zaczęło się coś dziać to znaczy rozrusznik zaczął reagować na kluczyk i po poruszaniu wtykiem czasem ukazywał się poziom oleju na wyświetlaczu. Mam pytanie czy jest jakiś dobry środek...
Witam. Mam auto Citroen Berlingo Multispace 2.0 HDI z 2001 r, które kupiłem jakiś miesiąc temu. Zauważyłem, że silnik wycieraczki tylnej pracuje tylko w jednym trybie. Zamiast przecierać szybę raz na jakiś czas, po przekręceniu włącznika na manetce silnik pracuje i przeciera szybę cały czas bez przystanków, po czym zatrzymuje się i muszę znowu przekręcić...
Hej, Udało mi się znaleźć rozwiązanie dla mikrofonu. Otóż pod radiem, za kieszonką z gniazdem AUX znalazłem to: https://obrazki.elektroda.pl/1783221000_... Odpiąłem wtyczkę i multimetrem sprawdziłem który kabel idzie od oryginalnego mikrofonu. okazało się że jest to żółty i zielony (Na zdjęci jest to rząd od dołu) https://obrazki.elektroda.pl/2627262500_...
najprościej tłumacząc blaupunkt podaje ci impuls +12V po załaczeniu radia przeznaczony do zasilania np.anteny do oryginalnej instalacji citroena i objawia się to tym o czym piszesz,wyjmij radio,i wypnij z oryginalnej kostki samochodu pin obok pinu zasilania nad masą,patrząc prosto na kostkę[po prawej stronie masz wypustki blokujące to drugi pin od lewej...
Witam, Mysle, ze robisz glupstwo dodajac dodatkowe ²urzadzenia. Wystarczyloby kupic oryginalny nadajnik. Wyszlo by prawdopodobnie taniej (ok. 60€). Jesli jednak upierasz sie kontynuowac, to wiedz, ze u PSA kolory kabli nic nie znacza. Ten podlaczony do piny 1 przycisku (nr 8626 drukowany na kablu) sluzy do sterowania masa. Pin 3 (M6229) to...
Witam . Mam problem ,uszkodziłem sobie nie chcący chyba immobilaizer który znajduje się przy kierownicy nałożony na stacyjkę.Odpadła mi ta część gdzie był nawinięty cienki drucik i oderwał się od 2 pinów,więc go rozwinołem i zwinołem z powrotem tyle że jest go mniej o jeden obrót,połączyłem druciki do pinów ,złożyłem wkładam kluczyk do stacyjki i nie...
Jak napisałem pompa wymieniona w 2010r. na taką jak w oryginale. Mimo wymiany i tak szczególnie w lecie potrafił stanąć (brak pracy pompy w zbiorniku) w najbardziej nieodpowiednim momencie. po jakimś czasie (ok. 10 min.) było ok. georgesgr wyjaśnij co znaczy: wtyk 46pinowy czarny, pin E6, bo pod BM34 (w moim bernim) nie ma nic takiego, są jedynie wyjścia...
Witam Przestał działać szybkościomierz i pomiar przebiegu w Belingo I. ( w zał deska i sam impulsator) Będę wdzięczny za schemat od impulsatora w skrzyni do licznika z szybkościomierzem. Ze względu na brak pomiaru dystansu wygląda,że nie jest to raczej silnik krokowy , lecz brak generalnie sygnału z impulsatora. Potrzebuję jeszcze opis pinów impulsatora...
AAAAA!! No to sory kolego "georgesgr"! Pozdro. Dodano po 3 A co do usterki. Wartałoby sprawdzić czujnik temperatury silnika, połączenia, Piny na wtyczce!?? Pozdro.
Witam podepnę się pod temat.Mam berlingo III nie 1.6e-hdi nie pali łapie błąd czujnika wału P0335 nieprawidłowe działanie.Skasuje i po ponownym kręceniu wskakuje błąd. Mierzyłeś może jakie jest napięcie na wtyczce od czujnika wału ja mam 7.2V na środkowym pinie, żadnych impulsów zwrotnych od czujnika brak też przejścia do masy (przydał by się schemat...
Czyli definitywnie jeśli podałem +12V na ten pin od wzbudzenia na alternatorze i nie podjął pracy to do zrzucenia alternator? Poszukam gdzieś kanału, bo tyle samozaparcia to raczej nie mam. A co z kontrolka, dlaczego ona normalnie gaśnie, co spowodowało, że do momentu rozładowania akumulatora nawet nie zdawałem sobie sprawy, że coś jest nie tak?
Witam, zakupiłem samochód w którym w miejscu oryginalnego małego wyświetlacza z zegarkiem i datą (Citroen Berlingo 2003r.) Jest zamontowany Ekran około 7 cali marki Oslon. Ma przyciski typu Power strzałki menu, jednak nie reaguje w żaden sposób, dodam że brak w aucie radia, wiszą normalne kostki iso kabel antenowy + nieznana mi niebieska mała kostka...
Witam Dot: Citroen Berlingo I 2.0 HDI Siemens 2002r (90 KM) RHY Występuje brak zasilania modułu świec żarowych (+12V; Jedyny biały/beżowy kabel). Sama wtyczka (6 pin) i zalane kable są ok. Nie wiem gdzie dalej leci ten kabel i czy ma po drodze jakieś łączenia (np kapryśne złącze zakręcane w komorze silnika po prawej) Obstawiam uszkodzenie połączeń,...
Samochód jak w tytule. Problem pojawiał się sporadycznie, a teraz występuje ciągle. Po zamknięciu samochodu i po np. nocy, nie można go otworzyć z pilota, oraz przez ok 10 - 15 sekund nie świeci się licznik i w tym czasie nie można uruchomić silnika. Gdy zamknę drzwi pilotem i gdy zgaśnie mały wyświetlacz w liczniku, po ok 10 min pilot normalnie otwiera...
Witam. Nagle przestał działać spryskiwacz, po sprawdzeniu bezpiecznika F3 okazało się ze jest spalony. Po wymianie bezpiecznika pompka nadal nie rusza, ale bezpiecznik już się nie przepala. Po sprawdzeniu wtyczki okazało się że plusowy pin ma zwarcie z masą. Przewód jest schowany w osłonie więc nie ma jak go sprawdzić. Gdzie można jeszcze szukać przyczyny?...
Witaj. COM 2000 od C5 z komp. pokładowym i czujnikiem zmierzchu. Gniazda pod COM to: szare - zasilanie i sieć brązowe - antena immobilizera czarne - czujnik kąta kierownicy(dla Ciebie zbędny) małe 2 pin. po bokach to Air-Bag. Czujnik deszczu i zmierzchu jest zintegrowany, podłączyć go trzeba do BSI i dopisać. Radio na CAN-CAN ma inne niż u Ciebie wyprowadzenia,...
witam. mam problem z silniczkiem wycieraczki tył /spalony silnik/ ,kupiłem nowy w serwisie .Okazało się iż citroen zrobił zmiany w wtyczce /stara 4 piny nowa 3pin/ jak podłączyć .czy ktoś robił już taką zamianę .
W berlingo po przekręceniu kluczyka działało podświetlenie tylko przycisków szyb. Wczoraj odłączyłem radio i wymieniałem żaróweczki (katorga) w podświetleniu pokręteł od nawiewów. Jako, że mam problem z pozycyjnymi to oświetlenie tez nie działa. Prześwietliłem połączenie i znalazłem, że jest to przewód z pin 13 kostka zielona. Odciąłem ją od BSI i podałem...
Potrzebuję schemat instalacji od czujnika ABS (LT) do sterownika. (poproszę) Mógłbym kupić nowy czujnik i podpiąć na próbę, ale jeśli jest ok nie będę mógł zwrócić. No i odkręcenie śruby mocującej czujnik to będzie wyzwanie (imbus) :/ Będę zobowiązany za podesłanie w/w schematu. Sprawdziłbym czy dwa przewody z ABS są nienaruszone. Gdzie one ew kończą...
Ogólnie to masz syf i brud kurz i sto innych problemów. :( Weź sprężone powietrze, przedmuchaj puszkę bezpieczników szczegółowo. Popryskaj kontakt sprajem wszystkie styki. Sprawdź w kostkach który pin może być zagięty. Dotykaj kabli na włączonym silniku.
Jeśli podawałeś stałą masę na regulator to prawdopodobnie go ubiłeś temat zaczołeś od błędu czujnika ciśnienia a kończysz na regulatorze mylisz dwa podstawowe pojęcia. Odepnij wtyczkę od REGULATORA włącz zapłon i zobacz kontrolką z żarówką może byc 10W czy jest + na jednym pinie względem masy dalej podepnij tą żarówkę po drugi pin względem + i włącz...
Witam Nie chce rozpoczynać nowego wątku wiec się przyłącze. A mianowicie podłączyłem moduł przyczepy oryginalny do berlinga z 2008r Za kodowałem wszystko jak powinno , podpiąłem wtyczkę do bsi, w module przypisałem vin, błędów brak . Z modułu nie wychodzi mi żadne światło . Jak z kolei podam napięcie na pin 8 wtyczki EC1 Gris ( czerwony przewód ) to...
Później. Ps-Astra G ma dwa wiatraki, i 5 etapów pracy :) Dodano po 38 Dobra, tłumaczę na przykładzie 406. Proszę wydrukowac rysunek: http://obrazki.elektroda.net/48_12318548... Etap pierwszy-praca obu z prędością zredukowaną Bitron ( A95) zapina masę na pinie 1, spracuje przekaźnik K12 I zasili wiatrak M6 I, nastepnie kablem M15E pójdzie na...
Cześć, ponownie proszę o pomoc w temacie, problem nadal nierozwiązany. Co udało mi się sprawdzić: w komputerze BSI do sterowania ww. lampami jest wykorzystany układ półprzewodnikowego przekaźnika: [url=https://www.google.com/url?sa=t&sou...
Z reguly kostka głośnikowa się nie zmienia a w zasilającej ważene jest 5 pinów, pozostałe koniecznie pozostawić niepodłączone. Ważne jest zasilanie stałe, zasilanie po kluczyku, masa, podświetlanie i antena automatyczna. Podłączając inne styki niż te które opisałem możesz narobić sobie niemałych strat, na tej kostce do oryginalnej kostli bywa doprowadzona...
Witam. Samochód Citroen Berlingo 2.0 HDi, rocznik 2000, stara wersja instalacji bez BSI, stara wersja liczników (analogowy przebieg), wersja multispace z klimatyzacją. Silnik na wtrysku Bosch. Właściciel twierdził że licznik przestał działać po remoncie silnika. Mechanik kazał wymienić czujnik. Sprawdzone liczniki, a raczej wymienione na drugie z powodu...
citroen berlingo berlingo citroen radio citroen berlingo
wyciek prądu żywica zalać tokarka samoróbka
indukcja amica wyświetlacz indukcja amica wyświetlacz
Usterka pieca Junkers CE/36 - diagnostyka i rozwiązania Kody błędów pomp ciepła Brotje - diagnostyka i przyczyny