Tak jak pisałem do prawidłowego działania radia potrzebne są dwa plusy.
Zamień przewody w wiązce od radia Pioneer czerwony z żółtym i będzie działać.
Zamień na przewodach zasilających kabel żółty z czerwonym miejscami.
W pioneerze żółty stały plus, czerwony stacyjka i czarny masa, cała filozofia.
witam , z radia wychodzi kostka zamień przewody żółty z czerwonym to jest zasilaie .pozd
zewrzyj przewód ŻÓŁTY z CZERWONYM na stałe i będzie git.
Spróbuj zamienić miejscami przewody żółty i czerwony.
Witam. jeśli chcesz żeby radio grało z włączonym kluczykiem, ale pamiętało ustawienia to żółty z żółtym a czerwony z czerwonym. Jak chcesz niezależnie od kluczyka to czerwony podepnij pod żółty, na żółtym powinno być dodatkowe odejście z konektorem do podłączenia czerwonego. pzdr
W B5 jest złącze ISO, Pioneer też ma złącze ISO więc nie wiem w czym masz problem. Jeśli nawet zasilania w aucie są zamienione miejscami to wiązka Pioneer,a jest przystosowana do zamiany żółtego z czerwonym w razie potrzeby
Tak, tu masz zamienić miejscami żółty z czerwonym.
Hej, mam problem z radiem Pioneer DEH-P4100SD. Nie trzyma pamięci (robiłem zamianę żółtego kabla z czerwonym), lecz dalej nic. Co może być przyczyną?
Żółty z czerwonym pod stały plus ........... poszukaj na forum ,bo nawet foty były "co i jak" .
Pomogła zamiana kabli...żółty z czerwonym a czerwony z żółtym. Dzięki
Podłączenie na stałe +12V do ACC (czerwonego) może powodować rozładowywanie akumulatora. W większości radi Pioneer można podłączyć ACC i BATT (czerwony i żółty) pod + cały czas. Trzeba tylko uaktywnić tryb ochrony PW SAVE - tu ustawić PW SAVE ON.
Witam posiadam radio Pioneer DEH-2320UB, wszystko pięknie działa oprócz tego że nie zapisuje ustawień. Ustawinia Audio i stacji radiowe po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu znikają i wszystko trzeba od nowa ustawiać i zapisywać. W czym może być problem? Zamień żółty kabelek z czerwonym, temat wałkowany milion razy w internecie.
Nie spali - bez obaw. Przewody zasilające w autach mają trzy kolory. Czerwony, Żółty oraz Niebieski. W Twoim przypadku niebieski jest od potrzymania pamięci, czerwony jest zasilający a żółty podświetlanie panelu radia. Nie kiedy trzeba żółty zamienić z czerwonym itd. Nie ma opracowanego jednolitego standardu :) P.S. Trzeba uważać - niekiedy niebieski...
Czerwony Żółty Czerwony to plus. Żółty to podtrzymanie pamięci. Możesz je złączyć razem. Czarny Czarny to minus.
Zapewne nie masz podpiętego drugiego plusa od podtrzymania pamięci radia. W kostce ISO czerwony i żółty powinny mieć +12V
Zamień czerwony z żółtym w iso , może pomoże :)
Jak poprawnie podłączysz żółty z czerwonym pod samochód , to po wyjęciu kluczyka radio same wysunie windę abyś mógł wyjąc panel (manual str 9) .
Zamień miejscami żółty z czerwonym. Kabelek powinien być ok. Chodzi o podanie dwóch impulsów masy lub plusa, coś takiego. U nas w sklepach Car-Audio można je dostać.
Te radio musisz podłączyć pod stacyjkę kablem czerwonym żółty stały plus i wszystko działa nie załączając czerwonego z żółtym bo to nie będzie działać.
Kolego wpisz w szukaj "żółty z czerwonym" i miłej lektury . Dobra masz mieć i poznaj mą dobroć > http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic55...
pociągnąć 1 kabel na którym cały czas jest napięcie i podłączyć go do przewodu czerwonego i żółtego w kostce od radia.
Żółty kabelek w kostce ISO to stały plus(do podtrzymywania pamięci)a czerwony plus" po stacyjce"
a dokładniej to do radia dochodzą dwa plusy +12V. Jeden stałe zasilanie (podłączone aby radio pamietało ustawienia) i drugi +12V który pojawia się po przekręceniu kluczyka. Masz dwa wyjścia zamienić te dwa plusy bo są zapewne odwrotnie połączone, lub podłączyć oba plusy "stałe". Przeważnie plusy sa prowadzone przewodami żółtym i czerwonym, a oryginalne...
To sprawdź próbówką co jest faktycznie na żółty a co na czerwonym.
Zamień przewody na kostce (przewód między radiem a kostkami ISO powinien mieć tzw. bullet connectors, czyli złączki w przezroczystej izolacji), normalnie albo zamiana żółty-czerwony / czerwony/żółty, czasem konieczność podpięcia na stałe czerwonego i żółtego do żółtego przewodu od strony auta. Podtrzymanie pamięci to stałe 12V podawane z auta żółtym...
Witam Czerwony przewód (+) musisz zewrzeć z żółtym (podtrzymanie pamięci). Pozdro
Zamień czerwony z żółtym i sprawdź.
Co do USB to się nie wypowiem choć mógł byś spróbować włożyć inny pendrive. Nie pamiętanie stacji jest spowodowane błędnym podłączeniem plusów {czerwony i żółty}. Trzeba je zamienić miejscami.
Tak na czerwonym i żółtym.
Musisz przełożyć żółty z czerwonym we wiązce zasilającej radia.
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
przy kostce iso połącz żółty z czerwonym i czerwony z żółtym.Można również podłączyć z pominięciem stacyjki,wtedy od strony radia mostkuje się żółty z czerwonym,a od strony auta podłącza się żółty albo czerwony(to zależy od tego na którym jest cały czas +12V) Pozdrawiam.
Sprawdziłem to. I podpiąłem tak jak napisałeś czyli Żółty na stałe +12V, czerwony +12V po stacyjce. Ale nic to nie dało. Czyli mówisz żeby zewrzeć ten żółty z czerwonym i dać je na stałe 12+ ?
Z tego co widać na zdjęciach - nie, przyjrzy się - masz dwa żółte, później dwa czarne no i niebieski a pod nim czerwony.
Zamień UB+ z ACC . Żółty z czerwonym zamień miejscami .
Foto z a..a2 czarny masa, żółty plus stały a obok niebieskiego w rzędzie z czarnym kabel czerwony ma być plus po stacyjce. Sprawdż co na którym jest. Jak weźmiesz złącze nietrzymające pamięci , to zamień w nim miejscami czerwony z żółtym.
Witam możesz sobie sprawdzić miernikiem najprawdopodobniej zamieniony jest żółty z czerwonym. Ponieważ w żółtym musi być stałe 12V (pamięć) a w czerwonym po wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinien prąd zanikać
Schematu to ja też nie mam ale powinien on być blisko procesora głównego w postaci pastylki koloru zielonego, żółtego lub czerwonego. Zwykle duża pojemność i małe napięcie pracy np.:5V.
W twoim przypadku złącz czerwony i żółty razem i podłącz zasilanie +12V. Masa czarny. Radio pewnie Masz na stole?.
Niektóre Pioneerki z przed 10 lat są lepsze niż te dzisiejsze, pioneer ma możliwość łatwego przepięcia żółtego z czerwonym. Chyba że ktoś coś ulepił z kabli. Wrzuć zdjęcia kabli i kostek.
i już nie mogę go włączyć, pomożecie W czym, w sprawdzeniu bezpieczników? To przyjedź :D Masz prąd na żółtym i czerwonym, masę na czarnym?
Na kablu czerwonym i żółtym musi być +12V
zamień kable żółty z czerwonym, w przejściówce na iso jest taka możliwość
radio przestało działać A tak bardziej dokładnie. Radio się nie włącza, czy włącza się ale jest cisza? W pierwszym przypadku do sprawdzenia dwa napięcia, na przewodzie czerwonym i żółtym (powinno być na obu 12V) Przewody w powietrzu? Masz na myśli niebieski i ten żółty (który trzymasz w palcach)? Niebieski możesz sobie podarować, on nie ma wpływu.
Pomogła zamiana żółtego z czerwonym miejscami. Dziękuje za pomoc 35mario1.
Było tysiące razy , czy nie chce się poszukać ! Żółty - PERMANENT - na stałe do akumulatora. Czerwony - stacyjka , po przekręceniu kluczyka można uruchomić radio i jak wyciągniesz kluczyk, automatycznie wyłączy radyjko i nie rozładujesz aku :) W pewnych autach była stosowana odwrotna kolorystyka i na przejściówce należało przełożyć żółty z czerwonym...
Żółty do plusa tego grubego,czerwony do plusa po stacyjce(zapalniczka) pomarańczowy do plusa na którym pojawia się pozycja(podświetlenie zapalniczki)
Jakie napięcie masz na czerwonym i żółtym przewodzie w kostce radia?
Plus zasilania do żółtego i czerwonego...
To się robi na kablach ( w Pioneerze).Muszisz na kablach między radiem,a kostką iso wyciągnąć taką białą zatyczkę na kablu żółtym(BATERY+) i połączyć czerwony kabel(ACC)razem z żółtym.......Kurcze trudno wytłumaczyć jak będziesz chciał poślę ci foto. Dodano po 2 Kurcze ktoś mnie ubiegł jak poszedłem sprawdzić do auta. Tak ten czerwony do tej białej...
więc tak na kostce od radia sa przewody ze spinkami trzeba je pospinac niebieski przewód od auto anteny zepnij a co do pamięci to przewód żółty i czerwony wychodzący z radia zepnij razem z przewodem żółtym w kostce czarnej albo do czerwonym (nic nie spalicz )
Czy przed połączeniem żółtego z czerwonym odłączyłeś czerwony od instalacji auta ?
zamień miejscami kabelek żółty z czerwonym w gnieździe iso.
Witam szare i zielone przewody to są wyjścia na głośniki te z prawej strony.Czarne to jest minus, pomarańczowy będzie chyba plus sądząc po tym że jest gruby,żółty albo czerwony będzie załączanie wzmacniacza.Ręki nie dam se za to uciąć niech ktoś jeszcze się wypowie.
Polecam stronę: www.studio24.prv.pl A podtrzymanie, to nie jest to samo, co sterowanie. Zresztą jak widać ze zdjęcia masz wszystko opisane: czerwony - plus po stacyjce, żółty - stały plus (podtrzymanie właśnie), niebieski - REMOTE, czyli sterowanie elektryczną anteną lub wzmacniaczem. Proszę. Dziękuję...
to mam podpiąć pod żółty czy czerwony?
Zamień miejscami przewody ŻÓŁTY I CZERWONY.
Cześć, wygląda to na brak masy w złączu iso. Sprawdź czy przy podłączonym radiu i włączonym zapłonie masz zasilanie na żółtym i czerwonym przewodzie względem masy z jakiegoś metalowego elementu w samochodzie. Jeżeli będzie napięcie to powtórz test ale względem czarnego przewodu w okablowaniu radia lub podłącz do obudowy radia kawałek przewodu i połącz...
W kostce iso tej co dostałeś z radiem podepnij zółty kabel pod czerwony a czerwony pod żółty. Jeśli chcesz aby działało bez kluczyka to podepnij czerwony i żółty od strony radia pod czerwony od strony samochodu a żółty zostaw niepodłączony.
Po prostu tak jak miałeś wcześniej tylko zamień między sobą przewód żółty i czerwony
1. Zamień żółty z czerwonym miejscami. 2. Kup przelotkę za 5 zł.
Prosta sprawa - Z reguły w Pioneer jest opcja przełączenia tego na kablu ( zamieć wsuwkę chyba z czerwonego do żółtego )
W instrukcji montażu radia masz wszystko pokazane co i jak podłączyć . PS: wpisz w "szukaj" > "żółty z czerwonym" i poczytaj ........nawet foty były
W okolicach redia nie ma żółtej kostki z tego co pamiętam - są tylko czerwone i czarne. Ta żółta jest w zabudowie obok suba w bagażniku?
Sprawdź czy masz dwa przewody zasilające, jeden żółty a drugi czerwony, żółty to podtrzymanie pamięci w radio zaś czerwony główny zasilający.
Przełącznik jest podłączony w kostce od radia(Pioneer) w miejscu przełączanych plusów mam 12v instalacje to jest VW lt 28
Ja mam Pioneer avic f940bt i u mnie działa jak nalezy.podlaczylem zasilanie pod lampę wsteczneg uziemienie karoseria, a żółty cinch pod radio, czerwony kabelek który jest razem z żółtym cinchem przedłużyłem i poprowadziłem równolegle wzdłuż żółtego czincha aż do radia i tam połączyłem z czerwonym który był na końcu kabla video(czyli czerwony kabelek...
nedrax Pioneer nie mógł tego prościej rozwiązać, a powalla nie mógł tego prościej opisać... We wiązce kabli od radia do kostki ISO masz czerwony i żółty kabel. Napewno zwróciłeś uwagę, że oba te kable mają po środku możliwość rozłączenia ich (konektory w przeźroczystych koszulkach) więc po coś to jest...? Zółty to kabel stałoprądowy a czerwony to +12V...
Co do Pioneera to nic nie piszą w instrukcji montażu żeby na wiązce radia przepiąć kabelki, powinny tam być konektorki na żółtym i czerwonym przewodzie? N.
Ten model nie ma baterii. Zamień miejscami czerwony i żółty kabel.
Witam Mam problem z radiem Pioneer AVIC F960DAB w Alfa Romeo 159, po wyłączeniu zapłonu radio traci wszystkie ustawienia, bez kluczyka w stacyjce na przewodach żółtym i czerwonym nie mam napięcia, natomiast po przekręceniu zapłonu pojawia się napięcie na żółtym i czerwonym? Proszę pamiętać o poprawnej pisowni nazwy radia! Już drugi raz poprawiam.
Czerwony z białym paskiem to stały plus (+) do żółtego, brązowo-czerwony to plus pod stacyjkę do czerwonego.
Znalazłem kabel który z jednej strony ma cztero pionowego jacka a z drugiej 3 wtyczki: żółtą, czerwoną i białą Nada się? Gdzie to podłączyć do amplitunera?
Witam Jak przewody od radia są oryginalne, to żółty i czerwony do +. Pozdrawiam
Witam. Zainstalowałem radio Pioneer SPH-20DAB w Mercu w202. Jako radio działa dobrze. Nigdy nie wiem z którym smartfonem się połączy (2 iPhone), a nie chce wybierać z menu. Nie umiem również rozpocząć z radia rozmowy telefonicznej (przychodzące odbiera prawie zawsze). Może problem leży w tym jasnozielonym przewodzie, który ma być podłączony do zasilania...
Dziękuje wszystkim za pomoc wystarczyło przełożyć jeden kabelek z kostki oraz połączyć żółty z czerwonym, za POMOC DZIĘKUJĘ i pozdrawiam
Witam. W kostce od radia masz 2 kabelki od zasilania żółty i czerwony. Żółty to stałoprądowy, czerwony to stacyjka. Jeśli chcesz żeby radio grało niezależnie od stacyjki to połącz żółty z czerwonym i podepnij do stałego 12V. Wszystkie ustawienia będą zachowane. pzdr
Bezpiecznik jest dobry a radio jest sprawne ponieważ jest nowo kupione ale być może tak jak napisałeś napięcie na czerwonym i żółtym niewłaściwe
Na żółtym przewodzie pomiar prądu wynosi 0,0030 a na czerwonym można powiedzieć że wcale czyli wynik zerowy.
Żółty i czerwony do + czyli do czerwonego?
Poskładaj radyjko i podłącz + do żółtego i czerwonego. Z twojego opisu wynika że tylko zrobiłeś tylko zwarcie na zasilaniu i w takiej sytuacji nie powinno się nic stać z radiem, a radio nie żyje bo nie podłączyłeś drugiego +12V.
Myślę, że masz zamienione "plusy" - zasilanie główne i podtrzymanie pamięci. W PIONEERACH są to chyba kabelki żółte i czerwone. Zamień je miejscami - mogą być na tych kabelkach dodatkowe złączki to umożliwiające. Jeżeli nie to najprościej przetnij je i zlutuj "na krzyż".
Zamień przewody plusowe radia czerwony z żółtym i zmierz.
>irek19 Na fotografii widać że czerwony kabel wychodzący z radia już jest połączony z żółtym, wiec radio powinno działać bez problemu. Sposoby podłączenia radia są dwa: 1.Żółty kabel do akumulatora, czerwony do stacyjki gdzie pojawia się napiecie po jej przekręceniu, czarny oczywiście do masy(-). 2.Żółty połączyć z czerwonym kablem do akumulatora, czarny...
Więc wszystko jasne. To przez tą kostkę łączącą czerwony przewód z żółtym. Pozdrawiam.
Po pierwsze jakie dokładnie radio? Po drugie w wiązce od radia powinieneś mieć dwa przewody, czerwony i żółty, zamień je miejscami.
Tak wiem gdzie są bezpieczniki pytam tylko czy są od tych kabli czerwonego i żółtego?
Witam. Na początek sprawdź sobie czy masz poprawnie zasilanie podłączone, na żółtym ma być stałe 12V a na czerwonym 12V jak przekręcisz stacyjkę. Pozdrawiam.
W kostce zasilającej radia żółty przewód musi być podłączony do stałego zasilania +12v,natomiast czerwony do +12v po stacyjce.W niemieckich autach w kostce zasilającej jest odwrotnie niż powinno być w Twoim radiu,w kostce radia powinna być opcja przełożenia tych przewodów bez lutowania.
U Ciebie brak tego drugiego. Ja by mu brakowało tego drugiego to by nie odpaliło radio po kluczyku. Połączyć żółty z czerwonym od strony radia i będzie działać bez kluczyka.
Czerwony do stacyjki, żółty na +12V.
Czy do zasilania +12v podłączasz Yellow = Consent Power bo trzeba także Red = Switched / Ignition Power (czy jest zasilanie na czerwonym i żółtym) i czarny masa. Czy radyjko podłączasz w samochodzie czy na zasilaczu.
Mostkowalem czerwony z żółtym i nadal to samo.
Ewentualnie mała kombinacja z kabelkami "Żółtym i Czerwonym". No i zaizoluj ten "niebiesko-biały" tam pojawi się +12V po włączeniu radia(sterowanie np.wzmacniaczem)
Rozepnij kabel czerwony i czerwonym kablem(wychodzącym z radia, nie z kostki) wepnij sie w kabel żółty masz wolną wsuwkę
A takie pytanie,który przewód odpowiada za pamięć radia żółty czy czerwony? Czarny to - na 100%,a stały + do którego ma być podłączony do czerwonego czy żółtego? Niestety nie posiadam rozpiski kostki pioneer
na stronie kolegi z forum - link : http://studio24.prv.pl/ w dziale kablomania, ISO OEM masz rozpiskę twojej kostki w samochodzie. Żeby działało podtrzymanie pamięci istotne jest żeby na żółtym przewodzie z radia (zakładam że masz kostkę fabryczną) było +12V - pin. A7 w kostce samochodu, a na przewodzie czerwonym +12v po stacyjce - pin A4 w kostce samochodu,...
żółty czerwonym radiu kabel żółty czerwonym żółty czerwonym radio
protect radio kenwood perkins ciśnienie wtryskach discman wyłącza
check engine wzmacniacz sluchawkowy
Kod błędu 17301 w maszynach New Holland: SCR, hydraulika, paliwo Nowy firmware do kamery sportowej Blow WiFi