Z tego roku możesz mieć D4D 110 kM lub 116 kM. 110 jest dobrym silnikiem ale 116 to bomba z opóźnionym zapłonem. Wyjątkowo "udane" (czytaj kosztowne) wtryskiwacze Denso, padająca uszczelka pod głowicą. Jak masz nawet za darmo koszt szlifu bloku i planowania głowicy wraz z rozbieraniem silnika rozkłada wszystko.
No nie wiem mi sie wydaje że jest ok , z rok temu była planowana głowica .. Może coś z elektryką ???
Panowie, wasze przypuszczenia okazały się trafne przyczyną opisanych problemów była uszczelka pod głowicą. Przy okazji wymiany uszczelki o co jeszcze warto zadbać, jaki inne czynności należałoby wykonać, żeby zakończyć pracę z przekonaniem że obsługa była rzetelna? Co najmniej obróbka głowicy (planowanie, docieranie zaworów, kontrola prowadnic zaworowych,...
org. cech powinien byc od lini pionowej w prawo 90* raczej poczas planowania nie został zeszlifowany. Ustaw wszycho na orginalne cechy, pare obrotów wałem i krec.
Hej, jestem nowy i mam praktycznie ten sam problem. Czy udało się coś zrobić? Jaka przyczyna? Pzdr Uszczelka pod głowicą. Dolewam płyn i dalej jeżdżę, bo naprawa to 50% wartości samochodu wiec raczej nie planuje jej robić.
Spróbował bym odpiąć czujnik wałków. Ale to tylko moje domysły, nie wiem jak się wtedy zachowa. odpinałem i nic, ale jak go wyjąłem i został podpięty w trakcie kręcenia zagadał, ale zgasł. Przypuszczam że w trakcie kręcenia czujnik się przemieścił i dostał impuls w odpowiednim czasie i miejscu.
Burzliwa to jest Twoja wypowiedź, póki co to była kulturalna dyskusja i wymiana doświadczeń. Jeden z nielicznych wątków tutaj, gdzie można się czegoś nauczyć, wymienić uwagi, dodać własne spostrzeżenia. Pewnie, zawsze można napisać: kup nową/jedź na szrot/wymień. Takich doradców jest tu aż nadto. P.S. Co to jest "gwarancja rozruchowa"? Jak bierzesz...
nie chce krakać, miałem carine e 4A-FE, za "okazyjne pieniądze" wujkowi sie zagotowała, też tak falowały obroty i na LPG i na benzynie, postanowiłem zawieźć i blok i głowice do planowania, i szok głowica cała pogięta (nawet wałki prosto nie patrzyły) i to samo z blokiem gdzieś ponad 1mm krzywizny, majster od planowania powiedział że tak pordzerwiałego...
wiec mianowicie powiem szczerze to jest tak ze, hmmm lipa wypalone gniazda przez gaz ...... 1 i 4 tłok juz odmawiał pracy tak ze nie warto . I tyle na 1,8 i mogę powiedzieć teraz tylko na benzyn-ce będę śmigał bo nie opłacalny temat . wiec tak cały silnik igła ze tak powiem ale gniazda masakra głowica do planowania itp ... wiec koszta na Maxxxa . no...
Dzień dobry wszystkim, zwracam się do was z problemem otóż dostałem toyota Yaris 1.4 D4D 2007r 1nd-tv na wymianę uszczelki pod głowicą okazało się że głowica również do wymiany więc zakupiłem na aukcji internetowej wszystko przygotowane planowanie itd poskładałem (przyczyną wymiany było ciśnienie w zbiorniku z płynem który wyrzucało) więc po złożeniu...
Łukasz 1 jeszcze nie dostałem tych cewek, ale nie wiem co chciałeś osiągnąć stwierdzeniem toyota nie nadaje się do gazu? W tym samochodzie jest zamontowany gaz PRINS, nie wiem czy rozumiesz zasadę działania takiej instalacji, bo nie jest to konwencjonalne - typowe rozwiązanie instalacji. Ta instalacja została zamontowana jeszcze przed sprzedażą w salonie...
Nie tylko przez butlę pozbywam się gazu. Z silnikiem wszystko powinno być w porządku ponieważ był wymieniany zawór a reszta sprawdzone, planowanie głowicy, hydro szklanki itp. mechanik powiedział, że nie ma prawa się nic już popsuć teraz mam odstawić samochód do wyjęcia gazu, wymiany łańcuszka rozrządu (bo stwierdził mechanik, że jest rozciągnięty i...
Mam silnik 1,3 12V (toyota corolla) gażnikowy, 3 miesiące po przerobieniu na gaz. Strata mocy jest bardzo duża. Jeśli lubisz szybko i dynamicznie jeździć (jak ja) - stanowczo odradzam instalacje gazową. Jeśli jednak nie stać cię na benzynę, można samochód na gazie troszkę przerobić. Tym musi jednak zająć się mechanik - często można zwiększyć kompresję...
powiem tak, powoli zastanawiam się czy to znowu nie jest jakaś poważna sprawa. Przez zimę to było naprawdę sporadyczne i w moim odczuciu powiązane z elektryką. Teraz jak jest naprawdę ciepło to szarpie nawet podczas normalnej jazdy. Od planowania głowicy przejechałem 20 tys km i jak to znowu to samo to szok. Podobne objawy wyczytałem że są jak jest...
Witam serdecznie forumowiczów. Mam mały problem z silnikiem po remoncie głowicy,ale po kolei... Autko to Toyota Carina rok.94 z silnikiem benzynowym 1.6 16V GLI 107KM, problem pojawił się po wymianie uszczelki pod głowicą i wymianie rozrządu. Głowica została oddana do planowania i sprawdzenia szczelności,warsztat który to wykonał poinformował że głowica...
No właśnie nie mam i obawiam się aby się nie rozkraczył po drodze dlatego chcę najpierw sczytać błędy. Mądre posunięcie, podoba mi się takie wybieganie w przyszłość aby zapobiec nieplanowanej awarii, w błędach będziesz miał że urwie się pasek rozrządu, przepali uszczelka pod głowicą, siądzie pompa paliwa albo urwie newralgiczny w tym modeli niebiesko-zielony...
Pomóżcie proszę.. Odebrałem auto po remoncie głowicy + wymiana pompy wody. Z informacji które posiadam, wymienione 2 gniazda, planowanie głowicy z docieraniem, wymieniony komplet uszczelek przy silniku i rozrządzie. Niestety z hamulcami nie miałem problemu a teraz się pojawił (!). Gdy silnik chodzi na "ssaniu" czyli jest całkowicie zimny, obroty lekko...
Bez turbo lub kompresora to o 200KM możesz pomarzyć - a koszty jednej i drugiej opcji są praktyczne te same - i musisz się liczyć z wydatkiem przynajmniej 10k pln - wiem, że można taniej itp. ale tutaj mowa o fachowej modyfikacji, a nie "tjuningu u p. Kazia w stodole". Jedyne co możesz zrobić to poprawić dolot (i nie mam tu na myśli włożenia stożka...
Wiosną tego roku zaobserwowałem pękniętą chłodnicę w 19 letniej Toyocie Carinie E 2.0 silnik 3S-FE Przebieg 290k. W rodzinie od 2005 roku, kupiona z przebiegiem 220k. Problemem były też szalejące obroty biegu jałowego na ciepłym silniku. Wchodził na 2000-2500 obrotów po nagrzaniu a po wyłączeniu nie dało się uruchomić chyba, że wyjęło się wtyczkę z...
a jak ci peknie pasek (nie wiem czy to silnik kolizyjny) to bedziesz miał takie koszta ze masakra. Zaworki, planowanie głowicy to już około 300 zl gdzie jescze nowy pasek, rolki możliwe tez ze i pompa wody uszczelki no i oczywiście robocinzna to razem jakies 1000zł
planować głowica aster planować głowica trzeba planować głowica
rozrusznik sterowanie lublin piaski różnicowy regulator temperatury
pilot uniwersalny schemat zwrotnicy
Różnice między magnesami stałymi a elektromagnesami Błąd komutacji w falowniku - przyczyny i skutki