Możesz pod kierunki, wycieraczki, albo nawet ogrzewanie szyby, obie rzeczy bardzo mało prądu biorą i raczej mają odłączone zasilanie po stacyjce wszystkie . Możesz również dostać się do gniazda zapalniczki i od spodu podpiąć kable do jednego i drugiego. Ja tak miałem w Toyocie rejestrator podpięty.
Radio z yarisa. Przed chwilą skończyłem montować do niego BT i modyfikować filtry na dolne pasmo. Schemat jest wiec piny podam. Kostka w aucie niebieska? Dodano po 2 Pin 3 acc plus po stacyjce Pin 4 batt stały plus z aku Pin 7 masa 1015705
W grupie VAG z "normalnym" złączem iso, faktycznie zamieniony miejscami jest plus po zapłonie, z plusem stałym. Jeśli się tego nie przemieni radio ma amnezję.. ;)
po stronie pasażera pod wlotem powietrza masz czarną puszkę z ecu tam znajdziesz oprawę z bezpiecznikami 5szt tam masz +15
To zmienia postać rzeczy, w starym Masterze zatrzymanie realizowane jest za pośrednictwem plusa po zapłonie będącego cały cza na przekładni napędowej a praca przerywana to zadanie sterownika wyglądającego jak przekaźnik. Jeśli wycieraczki zatrzymują się zaraz po wyłączeniu a nie na dole szyby to sprawdź czy na kostce zasilającej masz plus po zapłonie,...
Plus po zapłonie? np. przewód dochodzący do włącznika wstecznego światła w skrzyni biegów. (Z drugiego pinu odchodzi do żarówki)
Wszystko jest ok plus jest wystawiany przez bsi i tak to działa że wychodzi z uśpienia po otwarciu drzwi a usypia się 5 minut po wyłączeniu stacyjki identycznie miałem w berlingo
czarny masa biały plus po zapłonie szary plus wsteczny
Podłącz pod plusa, pod plusa po zapłonie.
Na 5-ty pin cewki ma przychodzić plus po zapłonie. Sprawdź bezpieczniki w skrzynce obok akumulatora, żarówką. Wtryskiwacze też dostają plusa po zapłonie z tego samego bezpiecznika.
Plus po zapłonie do czujnika włącznika światła wstecznego na skrzyni i plus po zapłonie do sterownika silnika idą tą samą okrągłą kostką przy lewym kielichu. Może oba przewody zgrzały się ze sobą?
Jest to zawór kodowany, wymienić na zwykły z jednym przewodem i podłączyć plus po zapłonie.
Jeśli na module masz plusa po zapłonie, plusa stałego i masę a mimo to wentylatory milczą to uwalony sterownik w dużym wentylatorze.
Pin L kontrolka, I plus po zapłonie zapłon, S plus z akumulatora
Silnik gaśnie, jak wyłączę stacyjkę i odepnę kabel od żarówki. Daj diodę jak pisałem, prąd nie pójdzie wstecz i nie zasili w drugą stronę. Czyli tak, plus po zapłonie > dioda w kierunku żarówki > żarówka> D+ choć dioda może być przed żarówką jak i za żarówką tylko kierunku nie pomyl katoda w kierunku D+ To rozwiąże problem. Ale jak pisałem dla mnie...
Na 30 plus po zapłonie. 85 plus z pozycji. 86 masa. 87a wyjście na dzienne. Albo można i tak: Masa św. dziennych do plusa pozycji, plus dziennych po zapłonie. I przekaźnik nie jest potrzebny. Tego typu podłączenie jest najprostsze ale nie zadziała gdy: - jest kontrola przepalonych żarówek (choć nie zawsze to ma wpływ) - zastosowano żarówki pozycyjne...
Weź probówkę 12 v, przekaźnik na schemacie to lewy górny róg. Dwa grube piny przekaźnika to odpowiedniki 30 i 87. Błąd który masz jest przez uszkodzenie przekaźnika albo uszkodzenie obwodów 86 i 85. To są te piny średniej grubości. Na jednym ma być plus po zapłonie a na drugim masę włącza sterownik. Wystarczy że przewód od 85 do pinu 4 sterownika będzie...
Masa 1,2,4.Plus po zapłonie 18.Plusy po przekaźniku 6,5,3.Pamiętaj że główny przekaźnik zapina sam ecu przez pin 49 masą.I nie traktuj tego jako pewnik.
Na pinie 18(piszę z pamięci) plus po zapłonie. https://mhhauto.com/Thread-Edc16u1-no-co... Tu masz pinout. I działa to tak, sterownik otrzymuje plus po zapłonie na pin 18, wystawia masę na jedną nogę przekaźnika 109 a ten załączając się zasila sterownik.
Plus po zapłonie.
Najprościej odszukać włącznik światła cofania tam plus jest po "zapłonie"
Przekaźnik dostaje plus na styki robocze przez bezwładnościówkę, ale nie po zapłonie a stały. Natomiast cewka przekaźnika sterowana jest plusem po zapłonie i masą z komputera.
Zawsze tak samo. Plus po zapłonie lub przekaźniku zasilania ECU i masa z tegoż ECU. 12v oczywiście
Daj plus po zapłonie na krótko to puści rygiel.
Mam problem ze zlokalizowaniem Plusa po zapłonie (kl15) większość napięć zachowuj się w sposób dość dynamiczny. Poszukuje przewodu na którym pojawia się napięcie dopiero w momencie zapłonu - na schemacie znalazłem że jest linia 15_WUP (linia budząca). Linia wybudza urządzenia podłączone to PT-CAN, teraz pytanie, czy mogę z niej pobrać 20mA (tyle potrzebuje...
Na pewno nie masz plusa po zapłonie na cewkę przekaźnika , przerabiałem to 2 dni temu .
No to jak Norbert pisał, tnij plusa po zapłonie.
Przy starym radiu masy nie masz jako przewodu, musisz podciągnąć. Za masę robi obudowa. Plus stały masz pierwszy pin od środka radia, Plus po zapłonie masz na drugim pinie od zewnętrznej części radia. Do sprawdzenia kontrolką. Prz nowym radiu masz czarny masa, żółty plus stały(pamięć), czerwony plus po zapłonie.
właczyc zapłon,nacisnac reset i trzymajac nacisnac otwórz w pilocie! na resecie musi byc plus po zapłonie!!! jak nie ma podac plus!!!
https://obrazki.elektroda.pl/3617478300_... Czarny żółty masa Zielony żółty plus po zapłonie Pomarańczowy żółty plus stały Pomarańczowy czarny do licznika, prawdopodobnie podświetlenie Czarny pomarańczowy do GEM i PCM , prawdopodobnie led od immo.
piotrekwoj1 nie masz racji w sprawie zasilania plusem po zapłonie Skoro tak twierdzisz. To wyjaśnij mi to w Twoim aucie. https://obrazki.elektroda.pl/2518788500_...
Nie ma takiej możliwości. Plusa po zapłonie na nim masz?
Sygnał sterujący do wtryskiwaczy jest masą z sterownika silnika. Tam jeden pin to plus po zapłonie a reszta to impulsy masy. Na jaki kolor kopci przy odpalaniu?
Plus po zapłonie to będzie drugi.Inni myślę,że dołączą coś innego.Ja tnę zawsze plusa bo jest pewność,że komputer nie wyłapie błędów.
Zobacz tylko na schemacie czy po wciśnieciu pedału nie zanika napiecie. Wtedy raczej podaj tam plus po zapłonie aby komp ''widział'' nie wciśniety stop.
Zgadzam się z poprzednikiem -plus po zapłonie od stacyjki koloru czarnego... i po kłopocie.
Podłącz plus piszczałki do 49a przerywacza (plusa po zapłonie) a minus do 49 przerywacza (styk środkowy przełącznika).
Pin 11 i 18 stały plus , pin 13 plus po zapłonie, masa pin 16 i 19.
Do plusa po zapłonie , podaj jeszcze na który pinu leci z sensora.
przewód z oznaczeniem ACC podłączamy do plusa po zapłonie napięcie na nim powinno się pojawić jak przekrecisz kluczyk...obojętnie gdzie się wepniesz byle było tylko stale +12Vpo zapłonie.....
Po sprawdzeniu miernikiem wtyczki czarnej na + jest prąd 12V, tylko i wyłącznie na tym jednym +. Reszta kabli nie ma prądu. Czy jesteście w stanie mi coś pomóc doradzić? Drugi plus powinien się pojawić po przekręceniu kluczyka na zapłon. Z tego, co widzę, to masz stały plus z akumulatora na czerwonym przewodzie kostki adaptera, a to radio raczej potrzebuje...
Niebieska wtyczka pin 1,2 plus po zapłonie pin 8,23 stały plus pin 24 masa
1 -to zasilanie 2 -masa 3 -sygnał z ecu do sterowania Plus pochodzi z IFS (Ignition Failure Sensor), a ifs jest zasilany plusem po zapłonie. No i oczywiście napięcie pojawia się dopiero wtedy jak silnik się kręci.
Zdarzało się zielone pod skrzynką bezpieczników pod maska - trzeba podnieść. Daj kod silnika lub moc to mam gdzieś kawałek schematu. Masa z ECU (86/85) plus po zapłonie na przekaźniku pompy.
Styk 30 to zawsze stały plus. Styk 15 ,tutaj ma się pojawiać plus po zapłonie(przekręcenie stacyjki w pozycję zapłon) Styk 50 to wyjście na rozrusznik bezpośrednio do cewki.
To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
dlatego wstyd się przyznać Wstyd to kraść i z d...... Sprawdź dokładnie probówką przewody przy stacyjce, powinien być jeden od plusa po zapłonie nie ginący podczas pracy rozrusznika, najczęściej to ACC ginie.
Klasyczny niemiecki sznyt: czerwony-szary pozycja prawa czarny szary pozycja lewa zielony-czarny kierunek lewy czarny-biały kierunek prawy czarny0czerwony stop brązowe - masy gruby zółty - plus po zapłonie do gniazda 13 gruby czerowny plus stały -||- zielony/biały - cofania lub przeciwmgłowe - do ustalnia Mogłem pomylić strony lewa-prawa zwykle robię...
Plus po zapłonie i masa sterująca wystawiona przez sterownik silnika jeśli ten chce otworzyć zawór.
No to wygląda, że uszkodzona jest kostka stacyjki, nie podaje plusa po zapłonie, albo przewody są gdzieś uszkodzone.
Brak zasilania radia tzw. plusa po zapłonie. Radio dostaje tylko stałe zasilanie. Ja bym zajrzał do przetwornicy skoro inne rzeczy nie działają.
Jak odcinasz plus po zapłonie to tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem więc żadnych błędów nie będzie.Tnij spokojnie.A wiesz który to kabel?
Śmiech na sali. Zmień gazownika i to jak najszybciej, podpią ci plus po zapłonie pod nie ten przewód, prawdopodobnie cewke zapłonową, a to auto uruchamia pompe paliwa i inne podzespoły po otworzeniu drzwi, niech znajdzie plusa po zapłonie pod kierownicą, ale tego uruchamianego stacyjka i najważniejsze, nie zanikający podczas rozruchu. Nie ma potrzeby...
Alarm ma wbudowany przekaźnik o stykach normalnie otwartych?A jaki to alarm i czy ma atest?A podłączyłeś plus po zapłonie?Albo podłączyłeś go do zanikającego plusa podczas rozruchu.Stare alarmy miały coś takiego.To będzie chyba to.
dochodzi stały plus po zapłonie To stały czy po zapłonie? Na 15 pinie ma być stały.
Masz cztery przewody do silniczka ; brazowy - masa niebieski lila - plus w momencie spryskiwania czarno zołty -plus po zapłonie bezp.27 zielono zołty - plus z wyłacznika sprawdz czego nie masz
W tym aucie nie ma w złączu plusa po zapłonie, trzeba go dołożyć, pin 5 to zasilanie po włączeniu radia, zasilanie wzmacniacza antenowego itp.Sterowanie z kierownicy leci cyfrowo siecią CAN, potrzebny moduł do konwersji na sterowanie analogowe
Właśnie posiadam cały nowy zestaw. Jest w nim taki właśnie sterownik ale pod co go podpiąć aby prąd dostawał tylko przy zapalonym silniku. Przy zapalonym silniku czy przy włączonym zapłonie ? ;) Bo jak to drugie, to próbnik 12V i lecisz po bezpiecznikach... (ostatecznie nawet w radiu masz plus po zapłonie).
Witam, zawór/selenoid od gaźnika możesz zostawić tylko odłącz ten przewòd od A, dodaj do niego dodatkowo bezpiecznik ( jako dodatkowe zabezpieczenie)i połącz go z czerwonym plus po zapłonie czyli L , I to by było rozwiązaniem tego problemu.
Wyciągnij gniazdo na wierzch i zrób mostek pomiędzy przewodami niebiesko-czarnym a czerwono-czarnym. uzyskasz dzięki temu tak zwany plus po zapłonie i pokasujesz błędy.
Zobacz wpierw czy na bezpiecznikach odpowiedzialnych za te obwody masz napięcie. A, i czy UCH widzi poprawnie +APC; w liście stanów będziesz miał jako pozycja "plus po zapłonie".
Pin 1- plus po zapłonie(bezpiecznik nr. 7) ,pin 3 -masa ,pin 2 sygnał do zestawu wskazników,
witam co do alarmu to najprawdopodobniej nie masz podpiętego plusa po zapłonie a jest załączona automatyka i dlatego załącza się alarm
Fakt, masz rację, tam jest jeszcze taka pośrednia pozycja. Często w starszych mercedesach znajdują się tam niefabryczne połączenia, dokładany plus po zapłonie.
Żeby radio włączało się po zapłonie, trzeba ten stały plus w kostce auta przełożyć do pin 7, żeby zgrało się z kolorem żółty B+ adaptera. No i do tego musisz znaleźć sobie plus po zapłonie i dociągnąć go do pinu 4 w kostce od auta, w miejsce obecnego czerwonego. Może gniazdo zapalniczki działa po zapłonie. Będziesz potrzebował pinu do kostki, więc może...
30 stały plus 15 po zapłonie,reszta na schemacie...
Żaden z moich schematów Octavii nie zawiera przekaźnika. Trafiła ci się jakaś udziwniona wersja. Ale tak na zdrowy rozum, przekaźniki stosuje się właśnie po to, żeby przełączniki nie musiały przenosić dużych prądów. Więc na twoim miejscu sprawdzałbym napięcia na wyjściu z manetki i na przekaźniku. 30 - stały plus, 15 plus po zapłonie, 31 masa, 56A długie,...
Odcinaj plus po zapłonie ale nie zanikający przy rozruchu .Nie pojawiają sie błedy po tym i działa zawsze .Polecam.Czarny w vw , żułty w reno opel czarny,audi czarny,itd
bezpiecznik F29 10A , przerwa na przewodzie do licznika (czarny przewód) na złączu licznika pin nr 29 (plus po zapłonie)
Moje dane wg. TD. K-22 przekaźnik systemowy. Kostka B, pin nr. 13 złącz sterownika, 15, czyli plus po zapłonie.
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
Sprawdź co się dzieje ze sterowaniem przekaźnika, plus po zapłonie i minus ze stera, stawiam na zanikający minus z sterownika :|
Zrobiłem to w następnej tak. Zasilanie przy sterowniku na czujniki podałem z plusa po zapłonie ze skrzynki bezpieczników przez bezpiecznik 7,5A. Dwa razy bezpiecznik się przepalił przez 2 lata.
Witam. Chciałbym dowiedzieć się na którym pinie ma być +12V po zapłonie. Oznaczenie na obudowie: Renault B85 8200 294 978--A 50300691LHD Załączam zdjęcie gniazda. 770164 Kolory przewodów w złączce odczytane ze zdjęć: prawy górny- różowy lewy górny- fiolet 2 od góry- żółty 3 od góry- pomarańczowy lewy dolny- niebieski lub podobny prawy dolny- zielony...
sterownik ADY nie posiada stałego +, na 38 ma pojawić się plus po zapłonie (15), a reszta to schemat do rączki i analizujemy co gdzie brakuje...
Ale mącicie.Sprawa jest prosta plus po zapłonie na jednym pinie a sterowanie masą na drugim.Analogicznie każdy wtrysk. Sprawdzić żarówką od postojówek. Jak nie ogarnia to auto do mechaniora.
Lepiej jest wpiąć buzzer przez mały mostek gretza między pozycje a plus po zapłonie. Wtedy brzęczy gdy wyłączymy zapłon na zapalonych światłach oraz przypomina o ich zapaleniu. Żeby nie pruć wiązek oba sygnały dostępne są w kostce od radia.
I co mu to da? Gdzie to podłączy? Do anteny? Jak?! I tak potrzebuje kupić separator antenowy by posłać zasilanie do wzmacniacza... Równie dobrze mógłby to być kabelek nazwany Remote, a od biedy to i plusa po zapłonie tam podłączyć... Bo cały myk jest w tym że fabryczne anteny dostają z fabrycznego radia zasilanie przez kabel antenowy, czego aftermarketowe...
Ten moduł jest tak tani i prosty że nie opłaca się budować czegoś innego można go też zmniejszyć, w ośrodku ma dwa podwójne przekaźniki do włączania świateł postojowych i mijania. Inna sprawa że ten moduł jeszcze potrzebuje do działania KL15 w innym wypadku jak już się włączy na stałe to się nie wyłączy.
Sprawdź zasilania na wtyczce do pompy ABS, są 4 grubsze piny na dwóch ma być stały plus a na dwóch kolejnych masa, potem załącz zapłon i ma być 1 pin cienki gdzie jest na nim plus po zapłonie, jak zasilania są to wygląda na uszkodzony sterownik pompy, zapnij wtyczkę i poruszaj nią na załączonym zapłonie, jak będzie wydawać dźwięki to znaczy że jest...
Brak jednego (plusa). Wyjmij radio i sprawdź w kostce iso czy sa napięcia. Czarny (minus) Czerwony (Plus na włączonym zapłonie) żółty (Plus cały czas).I napisz co to znaczy (zaczęło wariować) ?
Dodam, iż alternator regenerował bdb spec od tych rzeczy... I się go nie czepiaj. Brak jest plusa po zapłonie na liczniku, pewnie nie ma jeszcze kontrolki ręcznego, ciśnienia oleju i czegoś tam jeszcze.
Zgaduj zgadula....Jak w golfie to i w audi...Dziwny tok myślenia.A może plus po zapłonie co?Czarny gruby od stacyjki.Jak jest to dobrze zrobione to jest dobre zabezpieczenie.Tylko dobrze zrobione!!!
Do bezpiecznika 22 w kabinie. Dolne bezpieczniki. Ma tam być plus 12V po zapłonie.
Zlokalizowałem przekaźnik oznaczony "A", który jest cały czas pod napięciem (nie parzy, ale jest mocno ciepły). Sprawdź czy jak wypniesz ten przekaźnik na wyłączonym zapłonie nie stracisz jakiejś funkcjonalności. Jeżeli nie to zasil cewkę przekaźnika z plusa po zapłonie (najczęściej różowy z czerwonym).
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Po pierwsze w tym systemie nie ujrzy na jałowym 14V, i nawet ponad 14V na wyższych obrotach. Te trzy cienkie zielony- kontrolka, niebieski-licznik motogodzin, czarny-plus po zapłonie "kl15" Zmierz jeszcze raz ale z wysokimi obrotami silnika, jak jest powyżej 13,5V przy naładowanym akumulatorze to nie zawracaj sobie tym głowy...
Stały plus 4 Po zapłonie 30 i 32 Masy 1 i 2
Jaki masz sterownik silnika ? Dodano po 20 Trzy przewody idą do EDC jeden to plus po zapłonie. Dwa z nich to sterownie masą I i II biegu (podasz masę przez kontrolkę to powinien zastartować wentylator) no i zostaje jeden który możesz prześwietlić miernikiem
Sprawdziłem, w tym systemie nie ma plusa po zapłonie na module drzwi jest on sterowany linią VAN. Jeżeli migają ci przyciski tylko w drzwiach kierowcy podmień ten moduł a jeśli w obu drzwiach to podłóż moduł komfortu.
Żółty przewód dochodzący do czujnika pedału hamulca
Zapewne jest instrukcja w pudełku z rozpiską tej kostki. Od poziomu wzmocnienia jest pokrętło GAIN... ;) Nie wiem czy radio posiada sygnał Remote, który by załączał zasilanie subwoofera, ale od biedy można by Remote podpiąć gdzieś do plusa po zapłonie, np do zapalniczki...
Sprawdź 16 stały plus i 20 plus po zapłonie.
Kto jest producentem tej sondy, jakie masz tam kolory przewodów? Np. dla sondy firmy NGK/NTK żółty i niebieski to grzałka. Grzałka ma plus po zapłonie i masę podawaną z ECU. Może być wina grzałki a może być przerwa w instalacji auta.
Grala opisał Ci książkowo co i jak. masz na 99% usterkę "opornicy" czyli zwarty główny tranzystor. Układ jest taki - od plusa po zapłonie do silnika wentylatora, z silnika wentylatora do modułu PWM (opornica), z modułu do masy. To był oczywiście opis kabli prądowych. Sterujące lub sterujący z modułu PWM do panela sterowania. Usterkę którą opisujesz...
Trzeba dać przekaźnik. Pod nogę 30 przekaźnika daj gruby plus po zapłonie(żółty ze stacyjki) i zabezpiecz go bezpiecznikiem 15A. Z nogi 87 przekaźnika zasil dodatkową lampę, noga 85 do masy a do nogi 86 plus z żarówki wstecznego w lampie tylnej.
Bo pompa jest częścią bloku ABS ,cały ten klocek do którego idą rurki hamulcowe i kable.Dlatego nie ma jej na schemacie. Albo padły szczotki ,albo sam moduł,albo nie ma zasilania. Trzeba sprawdzić dokładnie zasilanie żarówką na pinach: 1,5 to masa 2,6 to stały plus 23 to plus po zapłonie Tak wychodzi zw schematu. A jak byś chciał super dokładnie to...
Nie kręci, brak zasilania na plus po zapłonie.
Pomyśl trochę. Jak ma działać puszka immo skoro nie ma zasilania? Gdzie masa? Tu masz pinout tego gniazda puszki: 1 : Plus po zapłonie ( 15 ) + 2 : K Line 3 : W Line 4 : Masa ( 31 ) GND 6 : Masa ( 31 ) GND
[url=http://elektron.pol.lublin.pl/users... K to linia diagnostyczna GA to Gala, czyli sygnał prędkości, żeby radio podgłaszało się samo ze wzrostem prędkości S to raczej plus po zapłonie, Cana na wtyczce tam nie widzę.
dźwięk zapłonie swiatła zapłonie tranzystor zapłonie
rysunek odkurzacz kompresor nieszczelny drukarka samsung m2022w
czyszczenie gaźnika kosiarka naprawa przerwanego przewodu
Wyłączenie immobilizera w VW Up 2013 ME17.5.20 Wymiana szczotkotrzymacza TS8E6 w rozruszniku VALEO