gazownik mógł rozłączyć pompę paliwa ( napisz ile masz 2 czy 1) w baku i pod progiem. sprawdz połączenia i czy pompa w ogóle po przekręceniu w pozycję rozruch podaje paliwo. na początek do sprawdzenia przekaźnik pompy. ale na początek VAG
a ja proponuję sprawdzić pompkę paliwa może paliwo się cofa i jest problem dodatkowo połączenie elektryczne pompy paliwa i sam przekażnik
Tylko że wtedy nie byłoby problemu z połączeniem do diagnozy z ECU. Brak odpowiedzi ze sterownika to przeważnie zawsze brak zasilania.
a więc panie kolego muszę pana uświadomić ze niestrety przy przełączeniu zasilania na gaz pompa na okrągło pompuje paliwo. ponadto wszystkie kable zostały odłączone od gazu i przywrócone orginalne połączenie a pompa nie działa.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Tak,dokładnie.A mam jeszcze pytanie.Jak zrobić ,aby pompa podawała paliwo czasowo?Zastosowac jakiś przekażnik czasowy?
to od razu zbuduj i sławojkę bo gównio zamarznie i nie będzie alternatywy :cry:. To marny pomysł, niewielka ilość ciepła i zawracanie głowy. Policz ile i po sprawie. Chyba ze pójdziesz na całość i przebudujesz szambo na biogazownię , a uzyskanym metanem zasilisz napęd pompy ciepła. Poszukaj na forum jest tu i taka realizacja z ciekawym silnikiem na...
Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy wtryskowej. Jak traci połączenie to może stacyjka padła
Jeżeli paliwo idzie w przelew nie wytworzy cisnienia potrzebnego do odpalenia- uszkodzony wtrysk. Jasne, ale skoro rozłączyłem wyjście pompy z listwą i nie było ciśnienia (ledwo smarkało dosłownie), to wtryskiwacze nie są winne - do nich paliwo nawet nie doleciało. A przecież ta pompa musi w krótkim czasie wytworzyć minimum 160 bar ciśnienia aby silnik...
101 koni 1.9 tdi golf 4 czyli pewnie silnik o kodzie ATD. Czyli 1.9 tdi PD (pompowtryskiwacze) tam przeważnie i nagminnie cieknie z pompy tandem (połączenie pompy paliwa średniego ciśnienia z pompą podciśnienia). Jest na głowicy z prawej strony (patrząc od przodu auta). Często od tego wycieku paliwa pobliskie węże od układu chłodzenia są napuchnięte...
Jeżeli auto nagle zgasło to może być problem z elektryką jeżeli dłużej i stopniowo traciło moc to problem jest z paliwem. Najlepiej zalać pompę paliwem i sprawdzić czy idzie paliwo na wtryski. Przez podgrzewacz paliwa może się układ paliwowy zapowietrzać. I jeszcze uwaga nie mająca z tym problem nic wspólnego: Silnik DJ5 ma wadliwą pompę oleju, źle...
Głośno myślę... Kompresja w normie? Jeśli po skasowaniu błędów nie wracają, to połączenie czujnika z ECU powinno być dobre. Pompę paliwa słychać? Pompa działa załącza się. Paliwo w baku tez jest
W tym temacie masz zdjęcie jak jest podłączona ta pompa: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic33... i zdjęcie takiej pompy. http://static.elektroda.pl/attach/201705... Nie jest to najlepsze rozwiązanie dlatego je zmieniono wprowadzając zaworek ciśnieniowy do pompy, który dodatkowo odpowietrzał pompę wtryskową. Powrót z wtryskiwaczy...
Sprawdź szczelność układu zasilania, tj. połączenie przewodów z filtrem paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. Zapewne układ się zapowietrza.
Przy progu idzie wiązka, tam przeważnie wcinali się w przewód pompy paliwa. Wystarczy połączyć jak w oryginale.
Działanie tego co napisałem : 1) Przy uruchomieniu kominka cały czas działa piec kondensacyjny ; 2) Gdy czynnik CO w płaszczu kominka rozgrzeje się do 50°C włącza się pompa obiegu kominka (jeden termostat) i piec kondensacyjny przechodzi w stan "uśpienia" ; 3) Gdy temperatura czynnika CO na wyjściu z płaszcza wodnego kominka obniży się poniżej 50°C...
Masz ten schemat rozrysowany? Prawdopodobnie pin 15 i 18 ma przekaźnik na płycie alarmu. Starczy oba przewody połączyć poza alarmem i powinna pompa pracować. Lub dolutuj urwany pin 18 i wtedy przekaźnik też powinien połączyć obwód
Witam , może ktoś się spotkał z takim problemem . T25 na chwilę odpali i zgaśnie . Przestaje podawać paliwo na wtryski . Znowu jak się jakiś czas pokręci ręczna pompka to nabierze ciśnienia i znowu przez chwilę zacznie podawać paliwo na wtryski i odpali .Cały układ został odpowietrzony. Założony zaworek zwrotny na zasilanie pompy . Wężyk jest przezroczysty...
To nie będzie tak działać. Chcesz żeby ta pompa ssała paliwo przez cienki 6mm wężyk a więc stawiasz ogranicznik. Oryginalnie w Calibrze był wąż 13mm na pompie i chyba 18mm do zbiornika a więc jeszcze grubszy (zdarzyło mi się go wymieniać niestety). Rozsądne wyjścia to pompka w zbiorniku lub przeróbka ssaka w zbiorniku na grubszy, przynajmniej 13mm ale...
Wtryskiwacze paliwa są zazwyczaj zasilane z + po przekaźniku sterowanym przez ECU. Wtryskiwacze są sterowane od strony masy. Przy common rail wtryskiwacze są zasilane ze specjalnego układu zasilającego w ECU, który generuje wysokie napięcie potrzebne do uzyskania szybkiego narastania prądu w cewkach, lub do otwarcia stosów piezo. Tutaj przy wtrysku...
Tak jeździ na gazie pali bez problemu też na gazie ale nie ma prądu na przekazniku tym co jest połączony przelacznik od gazu i pompa paliwa a wydaje mi się że po włączeniu zapłonu powinien być prąd na tym przekazniku co jest połączona pompa paliwa pompa jest rozdzielona na tym przekazniku czyli kabel od pompy jest na pinie 30 druga część kabla od pompy...
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
Kolega będzie się ''podpinał''. Napisz , co jest warty ten kabelek. Miałem na myśli , że wtryski by hałasowały , a za autem - czarny dym. Sprawdż szczelność połączeń przewodów doprowadzających paliwo do pompy.
Dla tych co szukają i trafią na ten wątek: Winny jest BSM (moduł z bezpiecznikami pod maską) a właściwie "niewymienialny" (wlutowany na stałę) przekaźnik w tym module. Styki się wypalają. Tymczasowe rozwiązanie to połączenie bezpiecznika pompy paliwa z innym bezpiecznikiem który jest załączany "po kluczyku" w tym samym module.
To znaczy powrót z silnika do filtra paliwa? Ja chciałem montować między filtrem paliwa a zbiornikiem (powrót do zbiornika po filtrze paliwa). U mnie brak wszelkich błędów może się odpowietrzył. Czyli zwiewa paliwo z pompy silnika (przy silniku) do filtra paliwa -mając szczelne połączenie to po filtrze paliwa też mogę zamontować czy jestem w błędzie?
Jeśli chodzi o gaz to nie musisz się niczego obawiać spokojnie możesz odciąć elektrozawór (nic nie wybuchnie, bo gaz nie popłynie). Zdecydowanie natomiast odradzam ingerencję w instalację gazową po przez montowanie elektrozaworów dodatkowych. Chyba, że masz doświadczenie i umiejętności żeby połączyć tak ucięte rurki by były szczelne. To się tyczy gazu,...
Jeśli jest pompa w zbiorniku paliwa to można wysterowc ja z kompa i wtedy mozna sprawdzić jej ciśnienie poprzez założenie założenie manometru do paliwa przed filtr paliwa i czy wogole pracuje. Jeśli nie masz kompa to zlokalizuj przekaźnik tej pompy i połącz na krótko.
Pompa paliwa gaźnikowa. Mniej niż 0.5bara podaje. W miejscu gdzie się zapowietrza będzie ciekło paliwo.
Na początek proponuję: Sprawdzić system zasilania w paliwo. Szczelność i drożność przewodu paliwowego, filtru paliwa, połączeń przy filtrze i pompie. Wyczyścić zbiornik paliwa, woda, zanieczyszczenia lub niewłaściwe paliwo. Życzę powodzenia - czekamy.
Łapie powietrze do układu i paliwo schodzi. Do weryfikacji połączenia na przewodach paliwowych, lub pompa. Do mechanika i reklamacja, on na pewno będzie wiedział co odstawił. Nie daj się zbyć.
Doszedłem wczoraj - odpaliłem samochód, przyczyn było wiele które się na siebie nałożyły: - zawilgocone izolatory na świecach, - zalany silnik, świece paliwem podejrzewam że się zawiesił któryś z wtrysków, (wysuszyłem), - złe połączenie w układach odcięcia pompy paliwa (ma założony gaz i gazownik tak sprytnie odcinał pompę że jak miał odpalać to raz...
Witam, W swoim czasie poświęciłem trzy lata zajmując się tym paliwem. 5 lat ogrzewałem dwa domy tym olejem. Było super ciepło i super tanio. Najprostsza konstrukcja to płaska płyta o grubości ok 6mm z otworem na środku o średnicy około 10...15mm. od dołu przyspawana jest rurka doprowadzająca olej , który podawany jest pompką olejową od poloneza lub...
facet który przyjechał do był mi ciśnienie do 3 barów twierdząc że na każdą kondygnacje musi być 1 bar Herezje. Kocioł jest w piwnicy jak rozumiem? Po jego drugiej wizycie gdy kazał wymienić zbiornik przeponowy Wymienić to musisz tego "fachowca". co może być przyczyną Po primo używanie kotła na paliwo stałe w instalacji zamkniętej to jest jazda bez...
Ciekawe połączenie pompy ciepła i kotła gazowego, w jaki sposób rozwiązanie pobiera informacje o aktualnych kosztach energii elektrycznej i paliwa gazowego? Są takie dni jak dzisiaj gdzie temperatura oscyluje w okolicach 0°C i ciepła pompa nie jest zbyt wydajna, wtedy warto wykorzystać paliwo gazowe. Gdyby analizować aktualne strefy taryfowe dla energii...
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
U mnie taki objaw występuje gdy jadę już na "oparach" czyli że do pompy dostaje się powietrze z paliwem. Sprawdź szczelność połączeń
Czy pompa pójdzie na "kwadratowym sinusie"? Jeśli będzie to pompka elektroniczna to tak. Bo i tak ma układ prostowniczy w środku więc czy to sinus czy prostokąt to poradzi sobie. Zamiast kombinować z wymiennikami to może trzeba sprawdzić czy kocioł może pracować w układzie zamkniętym. Bo wiem że takie robią, wtedy odchodzi jeden problem. Errata: producent...
Plus stały jest niepotrzebny, podaj tylko plus z przezaźnika pompy
Nie rozumiem o co Ci chodzi, strasznie zagmatwana i niejasna wypowiedź w której jest chyba więcej Twoich domysłów niż faktów... Co rozumiesz przez "awaryjne odpalanie" i przez to, że musisz "kręcić rozrusznikiem"? Jak dla mnie to normalne, że trzeba zakręcić rozrusznikiem, żeby uruchomić silnik. Nie wiem natomiast w jaki sposób wydedukowałeś to połączenie...
Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik Nie jest problemem, że działa, kiedy chcesz odpalić silnik, jest problemem, gdy działa, jak on zgaśnie. Jeśli jesteś posiadaczem, to odpal, "zduś biegiem", żeby zgasł, a zobaczysz, że zasilanie do pompy zostanie odcięte. Wyobraź sobie...
Autko jezdzilo bez problemow. Pewnego dnia nie udalo sie go uruchomic. Niestety, moj komputer diagnostyczny nie chce sie z tym pojazdem polaczyc. Pompa paliwa dziala, wszystko zachowuje sie poprawnie. Jedynie brak iskry. "Na oko" wydaje mi sie ze to immobilajzer. A moze ktos spotkal sie z czyms takim? Moze ktos ma jakis pomysl co z tym zrobic? Sterownik...
Na tej wtyczce brak napięcia. Popatrz ,pomyśl jest to połączone z linią pompy paliwa. Jak pompa uruchamia się to albo kabel albo sam przekaxnik. Masz schemat a potrzebujesz jeszcze probówke 12v i chęci. To jest potrzebne do diagnozy tego wozu.
To co zakłóca to prawdopodobnie pompa paliwa (niech w serwisie założą odpowiednie filtry na zasilanie pompy). W tym samochodzie w którym nie było zakłóceń jest prawdopodobnie odpowiedni filtr lub zasilanie w paliwo ma klasyczne ( na pompie mechanicznej, napędzanej z wałka ). Jeśli nie chcesz mieć zakłóceń to jest na to sposób, drastyczny ale w większości...
Podawałem paliwo z banki i nic z tego
Sprawdź czy pompa podaje paliwo (bardzo częsta awaria).
Masz rację piotrdan,ale po mojemu podpięcie przelewów po stronie ssącej to pomysł idiotyczny. Zgadzasz się? Może być jeszcze wina uszkodzenia linii CAN sterownik silnika->sterownik pompy,ale bez diagnozy się nie obejdzie. Nie za bardzo wiem o co chodzi z tym podpięcie przelewów po stronie ssącej, ale jeśli dobrze myślę to o to że na przelewach jest...
zbiornik w aucie został wyczyszczony,zawierał tyle brudu że głowa mała to samo z przewodami filtry po wymianie.Auto szarpie,gaśnie zmienia obroty i ciężko zapala.,zapałił sie checki wyskoczył błąd p1220, wiec została jedynie pompa.Szulam warsztatu który bógłby sie tym zając,prosze o pomoc. A po tej wymianie filtrów ktoś opowietrzył układ? Wszystkie...
Pierwsze uruchomienie: 1) Układ paliwowy - zlej stare paliwo i wyczyść zbiornik paliwa lub użyj zastępczego zbiornika ze świeżym paliwem, -wymień filtry wraz z uszczelkami: odstojnika , oraz wstępnego i dokładnego oczyszczania, odpowietrz cały układ po kolei, filtry oraz pompę, - wymień olej w pompie wtryskowej - wymontuj wtryskiwacze i oddaj do sprawdzenia....
Witam, Kupię - przyznam że dokładnie nie wiem jak to się fachowo nazywa - rurkę / przewód łączący filtr paliwa z pompą paliwa do MB C180 W202, 94 rok. Dokładnie chodzi mi o tą rurkę co jest zaznaczona strzałkami na czerwono na zdjęciu poniżej https://obrazki.elektroda.pl/2337186000_... Rurka zakończona jest dwoma końcówkami oczkowymi...
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Bzdury piszecie z tą pompą chłopaki :) Zlogujcie sobie na ciepło i na zimno odpalanie ( dawkę paliwa i obroty) takiego silnika a dowiecie się co się zmienia wraz z temperaturą silnika. Zmiana proporcji paliwa i progu podania paliwa zmienia się, bo tak skonstruowane są mapy paliwowe. Dla zimnego silnika potrzeba około 120-150 obr silnika natomiast powyżej...
Witam mam taki wynalazek i męczy mnie od miesiąca ale po kolei ,przebieg 109tyś , pompa vp 30 gość ma go rok po objawach zapchanego filtra paliwa wywalił go po tym zrobił 100km jak twierdzi jechał dobrze ,po zgaszeniu nie zapalił na plaka gada ale pompa nie ciągła paliwa z bańki i poszła do sprawdzenia do pompiarzy przed tym chciałem zrobić diagnostykę...
Kocioł stałopalny bez podajnika, jaki by nie był, nigdy nie powinien pracować w instalacji, gdzie jest ryzyko zagotowania czynnika grzewczego. Niestety, ale "śmieciuch" i zawory termostatyczne to złe połączenie i na pewno głowice termostatyczne nie pomogą przy oszczędności opału. Z kotła na paliwo stałe odbiór ciepła z załadu musi odbywać się stale...
Auto dalej sobie stoi. Sprawdziłem połączenia masowe. Odpiąłem wtyczkę z czujnika ciśn.paliwa na listwie.Bez zmian .Paliwo w większości z pompy trafia do przewodu powrotnego do zbiornika. Nie mam oscyloskopu, aby sprawdzić sterowanie zaworem wydatku na pompie . Zachodzę w głowę co się stało, że przestał zapalać.
Nieszczelność połączeń przewodów paliwowych, filtrów itp. Nie musi kapać ale paliwo się cofnie. Winna może być pompka zasilająca.
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Ilość czynnika grzewczego nie ma wpływu na sprawność energetyczną. Tylko że przy mniejszej ilości czynnika: — Szybciej osiąga się zadaną temperaturę. — Instalacja szybciej stygnie. — Łatwiej o przegrzanie kotła. — Przy cieńszych rurkach konieczne jest użycie pomp (co przekłada się na większe koszty eksploatacyjne — energii...
Wróciłem do Castoramy (choć jest oddalona o 200 km od mojego domu ;) ) i pstryknąłem telefonem kilka zdjęć. Są niezbyt rewelacyjnej jakości, ale widać na nich "jakość" instalacji. 1) Podłączenie kominka z płaszczem wodnym http://obrazki.elektroda.pl/1382637400_1... Warto zwrócić uwagę na sposób podłączenia rury bezpieczeństwa - jest...
kocioł na paliwo stałe z podajnikiem, zasobnik 300l razem z kotłem w piwnicy, pompa, a jaki rodzaj połączeń chyba zaprasowywany do połączeń pod tynkiem?
Zmierz ile paliwa wraca z powrotu przelewu wtryskiwaczy (nominalnie silnik gorący 60 ml/min), ale 150 ml też nie tragedia. Jak będzie w normie, załóż przewód z menzurką na zawór nadmiaru ciśnienia ten na rurze Common Rail. Zdejmij wtykę z zaworu regulacji ciśnienia (na pompie wtryskowej). Jak zapali i zgaśnie, to jeszcze dwa razy spróbuj. Jak w ogóle...
Obejrzyj dokładnie pompę CR czy nie poci się paliwem (często puszczają uszczelnienia i zapowietrza układ), oraz połączenia przewodów paliwa przy filtrze.
Skoro nie masz czujnika a napis FPS ON się pojawił to możliwe że przewód który miał być podpięty pod czujnik zderzeniowy po prostu dotyka do masy skoro samochód odpala to pewnie pozostałe dwa przewody są połączone (masa jest przekazywana na pompę paliwa bo tylko masa przechodzi przez wyłącznik) Plus jest podawany osobno przez bezpiecznik i przekaźnik....
Witam, Model auta jak w temacie. (Dodam tylko, że to to samo auto co mój wcześniejszy post o nie paleniu na jeden cylinder) ręce opadają z tym silnikiem- NIE POLECAM! Do rzeczy: Brak wysterowania pomy paliwa, oczywiście auto nie odpala. Sprawdzone: 1.pompa paliwa ( Na krótko z akumulatora pompa pracuje i podaje paliwo na listwę wtryskową) Zasilanie...
Zapomniałem o powietrzu.. Częste przyczyny takich niesprawności to właśnie brak paliwa w układzie paliwowym. Powietrze dostaje się (nieszczelne połączenia lub przewody) a później paliwo "schodzi" z układu (pompy) i zanim zasśie trzeba pokręcić. Drugą przyczyną są nieszczelne wtryskiwacze (nagar) lub zużyte zawory w pompie paliwowej zapobiegające cofaniu...
SPV znajduje się na pompie wtryskowej duży na górze, TCV na dole. Napisz konkretnie co się dzieje, czy rozrusznik kręci mocno i szybko, czy powoli. Jak auto odpali to czy bardzo klekocze tak jak bardzo stary diesel, bo jeżeli tak jest to pewnie połączenie elektryczne z TCV lub sam TCV padł. Czy pompa od spodu się nie poci, nie leje się olej, jest mokro....
Jedyny problem to temp. paliwa powracającego przelewem, łączysz odpływ z dopływem za pomocą trójnika. W ten sposób eliminujesz powrót do zbiornika. Połączenie wykonujesz przed pompą wstępną i zostaje Ci jeden przewód zasilający na którym montujesz licznik zużycia paliwa. Musisz chłodzić paliwo powracające z silnika, możesz wykorzystać gotowe chłodnice,...
Jak pisałem światła wszystkie są awaryjne też okazało sie że było zwarcie na kablu od pompy paliwa. Połączyłam zaizolowałem i jest gitara
Tak na szybko z wujka google: P12A6 Możliwe przyczyny Wadliwy moduł sterujący sterownika pompy paliwa Wiązka przewodów modułu sterującego sterownika pompy paliwa jest przerwana lub zwarta Obwód modułu sterującego sterownika pompy paliwa słabe połączenie elektryczne Wadliwy moduł sterujący silnika (ECM)
Przkroczony czas regulacji pompowtrysków wiże sie z ze słabą wydajnością układu zasilania paliwem pompek. Przyczyn może być kilka: 1. nieszczelność (uszkodzone oringi) na połączeniu pompowtrysk głowica 2. zbyt małe ciśnienie paliwa na pompie tandemowej (wypadało by sprawdzić to ciśnienie 3. nie działa pompa zasilająca w zbiorniku jeśli to silnik ATJ...
Witajcie. Próbowałem szukać w innych postach ale nie znalazłem nic podobnego. Chodzi w skrócie o to że Audica gubi mi gdzieś prąd na bezpieczniku od pompy paliwa tej z tyłu. Pompa sama w sobie działa bo po połączeniu na kabel z innym bezpiecznikiem słychać że chodzi i podaje paliwo, pompa wtryskowa też jest sprawna na 100% 2 tygodnie w stecz nie odpalało,...
Przejrzyj wszystkie połączenia a zwłaszcza gumowe. Paliwo nie musi wypływać przy nieszczelności a powietrze będzie podsysać. Wymieniłeś zaworek zwrotny przy pompie wtryskowej czy zaworek w pompce zasilającej?
Trochę się narobiłem, jak już miałem miejsce z prawej strony silnika to uszczelniłem wyciek płynu chłodzenia i czyszczenie pod pompą vacum. Zrobiłbym test ale nie miałem czystego paliwa , a tak już wszystko mam . Wężyki , złączki , obejmy i oczywiście słoik . Jeśli dobrze wyjdzie ten test , to jednak chciałbym wyczyść ten zbiornik jeszcze. Na ściankach...
siemka pacjent golf 4 1.6 16v AZD 105km problem wgląda następująco auto nie odpala, po wymianie wtrysków i czujnika położenia wału po prostu kręci i wtryski nie otwierają się, pompa paliwa daje paliwo tak jak powinna, auto odpala na auto starcie od razu. Wymieniłem komputer dalej jet to samo na wiązce jest połączenie ale tu jest mały problem bo plus...
Dzień dobry Jestem początkujący w mechanice. Proszę o podpowiedź Czy w Skodzie Fabii II kombi z silnikiem 1,6 TDi CR 90 konnym (CAYB) z 2011 roku, po wymianie filtra paliwa, trzeba odpowietrzać komputerem układ czy wystarczy zalać puszkę filtra paliwem i kilkanaście razy przekręcić kluczyk i sama pompa sobie poradzi z odpowietrzeniem układu? Coś mi...
Fakt faktem nie słychać tykania w pompie to czemu mimo tego daje paliwo na wtryski z tego mój wniosek, że immo działa. hmmm
Ta puszka pod podwoziem obok prawego tylnego koła to główna pompa paliwa, druga pompa jest w baku i ta podaje najpierw paliwo do tej pod autem, musisz sprawdzić czy ta w baku pracuje (często padają połączenia kabli na rozgałęzieniu do jednej i drugiej pompy - jest to w bagażniku obok przykrywki do pompy w baku) a później czy ta druga daje odpowiednie...
2,0 tdci nie ma pompy podajacej paliwo do filtra. Jeżeli rozpinałeś na dłużej układ paliwowy, paliwo mogło się cofnąć do zbiornika i układ się zapowietrzył i pompa wysokiego ciśnienia nie może zassać paliwa. I kapota. Zerknij do filtra czy jest paliwo... Odpowietrzenie tdci jest trudne, trzeba to robić pod ciśnieniem... Sama wymiana turbiny nie ma na...
MTZ920.4 common rail., rok 2012. Błąd 523470 fmi 4 (zwarcie czujnika w listwie wtryskowej / zbyt wysokie ciśnienie w listwie wtryskowej). Jest to oznaka niskiego ciśnienia w listwie paliwowej z pompy wysokiego ciśnienia. CPU zlicza błędy przekroczenia limitu ciśnienia. Błąd ten nie wpływa na ograniczenie mocy ciągnika, ale po naprawie należy go wykasować...
Podpowiedzcie mi proszę, jakiej mocy PC powinna być zainstalowania do ogrzania ok. 150m2 ? Pod uwagę biorę PC P-W. Ile taka pompa mniej więcej średnio zużywa energii na miesiąc, albo na sezon grzewczy ? Chciałbym się przymierzyć do kosztów oraz do zwymiarowania docelowej instalacji PV, żeby za dużo nie przestrzelić, ale żeby może za dużo nie zabrakło....
Kochani nardzo proszę o pomoc. Mam daelim otello 2017 rok. Na zimnym silniku wszystko jest ok,gdy się rozgrzeje zapala mi się chcec engine i obroty falują i na wolnych gaśnie. (Swieca, przewód i sonda lambda wymieniona) Dodaje film z kodem błędu ,ale nienwiem jak go odczytać. (Najpierw mrugnie raz, później dwa, później raz i później dwa) Bardzo proszę...
jeżeli sterownik dał się podpiąć i wykasować błędy które nie powracają po próbie odpalenia to wygląda na to że jest ok. W takim przypadku przyczyny należy wypatrywać w zasilaniu pompy w paliwo lub sprawdzenie samej pompy a jeżeli to nie pomoże trzeba uzbroić się w cierpliwość i sprawdzić miernikiem połączenia między sterownikiem a wszystkimi czujnikami.przed...
Z myjkami KEW nie miałem dużo wspólnego ale wygląda mi to na to iż po puszczeniu spustu pistoletu dalej pompa paliwa podaje paliwo do układu grzewczego (prawdopodobnie elementy połączone w szereg wraz z pompą paliwa - a w zasadzie jeden z nich nie "odcina napięcia " - nie rozłącza układu ) być może jakiś mikrowyłącznik
to jest silnik AAZ rok 94, ciśnienie jest dobre przy obrotach ok 2000, a potem znika, znalazłem schemat połaczeń przewodów podciśnieniowych i faktycznie jest taka możliwość podłaczenia na jednym zaworze turba i recyrkulacji, a drugi zawór steruje podciśnieniem do pompy wtryskowej. Tego drugiego zaworu nie mam, a przewody są złaczone. Jeżeli jest to...
Jest to już wartość minimalna, lecz jeszcze silnik powinien odpalać. Poniżej 6 jest to nie możliwe. W pełni sprawny ma ok. 10 nawet do 11. Mimo, że zalewa świecę co świadczy o tym, że paliwo dochodzi, proponowałbym wyczyścić gaźnik, przecież są również kanały powietrzne.. No i jak było wspomniane koniecznie upewnij się czy nie łapie lewego powietrza,...
Jeśli te informacje są istotne to proszę bardzo. Kocioł DEFRO z podajnikiem na ekogroszek ma nastawioną temp. ok 60 C. Płyn jest pompowany na obeg CO jedną pompą, a druga pompa zasila obieg wymiennika CWU. Automatyka kotła steruje dozowaniem paliwa, nadmuchem na palniku i pompami tak aby zapewnić nastawione temperatury. No i pilnuje żeby piec nie wygasł....
witam, skoro jest ok to dlaczego nie jest ok?, mati sprawdż po pierwsze czy rurka zasilajaca ze zbiornika jest cała, czy przypadkiem nie ma gdzieś dziury, musisz wyciagnąć ze zbiornika całe to ustroistwo wraz z czujnikiem paliwa i sprawdż czy tam jest też ok? miałem kiedyś taki przypadek że klient walnął dołem zbiornika w kamień i skrzywiło tą rurkę...
Cześć, wszystkie połączenia sprawdź czy są stabilne, miałeś problem z Aku przed napięcie? Czy był problem z zamkiem centralnym lub kierunkowskazami? Spróbuj poruszać wiązkami' a druga osoba spróbuje odpalić auto, możliwe że masz uszkodzony tylko przewód elektryczny. Połączenie kalkulatora z BSI. Rozrząd sprawdzony - czyli nie zerwany ale jest synchro?...
Na czerwono pompa paliwa, na górze połączona z przekaźnikiem, przekaźnik sterowany z ECU silnika. Więcej mogę w czwartek podać. Pozdrawiam
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Po podłączeniu Vag'a wyskakuje problem z połączeniem. Jest tak od 4 lat, ale auto jeździło normalnie. 2001r . Jak zalewa się pompę paliwem ? Na plaku odpaliła, jeździłem dwa dni, było wszystko w porządku, trzeciego dnia cały dzień auto stało nie odpalane, czwartego już nie odpaliło. Więcej Plakiem nie odpalałem, bo to nie ma sensu. Wiem jakie mogą być...
Witam, Panowie po wypadku i naprawie blacharskiej samochód umarł hehe, wszystkie czujniki, połączenia pompa CR wtryski linie przesyłowe sygnału są wporządku, rozrusznik kręci, paliwo do pompy Cr dochodzi, a silnik nie zapala, czy możliwe że po wypadku kalkulator wtrysku sie zresetował i wskoczyło immo, był ponoć ściągnięty zgodnie ze sztuką( w Empronie),...
No to nasadka w dłoń, odkręcamy pompę, za pomocą pokrętła do kluczy sprawdzamy pompę, połączenie do zbiornika paliwa, jego odpowietrzenie. W ostateczności trzeba będzie zrzucić zbiornik, co nie jest najłatwiejsze (zwłaszcza późniejszy montaż). Nie można się zajmować gaźnikiem, jeśli pompa nie podaje paliwa.
Witam Problem dotyczy samochodu mojego wujka, jest to Touran 2,0 tdi 2008r. Auto po kilkutygodniowym postoju pod chmurką odpaliło następnie zgasło po kilku minutach. Kolejne próby odpalenia nie przyniosły rezultatów. Rozrusznik kręci i nic. Po przyjrzeniu się zauważyłem, ze pompa w zbiorniku po po przekręceniu zapłonu milczy. Sprawdziłem więc przekaźnik,...
z pompowtryskami ma elektryczną pompę w baku? Ja mam silnik BKC i robię to tak że po zdjęciu wężyków paliwa z filtra paliwa w stronę silnika te co idą do pompy vacum, natomiast na filtrze paliwa zakładam na te wolne miejsca wężyk paliwowy, czyli paliwo wraca z powrotem do zbiornika paliwa. Silnik zasilam z butelki z paliwem, wężykami podaję na pompę...
Masz całkiem co innego. Marchewa zapala się? Brak iskry i pompy paliwa połączone. Albo sterownik silnika nie ma zasilania, albo obrotów wału nie widzi, chociaż wtedy pompa po przekręceniu kluczyka powinna na chwilę się załączyć.
Witam, po napompowaniu paliwa ręczną pompką powinna być wmiare twarda, ale sprawdż czymasz dobry styk kostki na pompie tej położonej najwyżej, czasami to połączenie lubi zgubić styk( taki niedorubek) a poszukaj na elektrodzie zamieściłem w jakimś poście info na temat tego silnika mechaniczne i elektryczne
witam ponownie wracając do tematu golfa dzisiaj jeszcze raz posprawdzałem dokładnie począwszy od rozrządu do połączeń do komputera (ecu) i wszystko jest ok wszystkie masy i zasilania dochodzą do komputera paliwo dochodzi do pompy i do wtrysków świece żarowe działają poprawnie komputer nie pokazuje żadnych błędów wtryski sprawdzone w zakładzie zajmującym...
znalazłem chyba przyczynę ale nie jestem pewien zawór odcinający paliwo na pompie wtryskowej jak jest odpięty do auto zapala normalnie gdy komputer ma połączenie z masą, nie wiem czy to przyczyny czy tylko zbieg okoliczności co jeszcze, jak rozgrzeje auto, zgaszę i wtedy połączę obudowę komputera z masą to auto zapala i dławi sie miedzy 200-600obr ale...
schemat połączenie pompa paliwo połączenie zbiornik paliwo wyciek paliwo pompa paliwo
wygłuszanie pomieszczeń amplituner przygasa silnik simulink
Kospel Wi-Fi Default Password for PPE3, PPE4, EKCO Boilers, C.MI2 Modules Sterownik LPG STAG, KME – tylko ręczne przełączanie na gaz powyżej 70°C, brak automatu