Do 30 mA jest ok. Powyżej nie. Niektórzy naciągają granicę do 50 mA ale to już w "prądożernych " furach.
Ja miałem to samo, zepsuł się przekaźnik kontroli świec, robił zwarcie.
A nie nosisz kluczyka w kieszeni? Nie wiem jak w tym pojeździe jest to rozwiązane ale różnie to może bywać. Radio oryginalne? Jakiś subwoofer nie jest podłączony?
W osobowym po zazbrojeniu alarmu i gdy on uśnie to pobór wynosi około 20 mA do 50 mA czyli 0,02 A do 0,05 A.
Za dużo koledzy, minimum 100mA musicie zejść w dół
Niezrozumiała jest rola przewodu różowego ACC. Dlaczego wymaga podpięcia pod ACC, po prostu jest on tylko potrzebny jeśli czujniki montujemy na przód. Spróbuj połączyć go z przewodem od wstecznego, po prostu skręć razem te dwa przewody i na tył to wystarczy..
- pobór ok. 900 mA, świecą się przednie i tylne światła pozycyjne jedynie z prawej strony. Przełącznik kierunkowskazów ustawiony na 0 ? ( pokrętło jest na pozycji wyłączonej). Zdemontuj włącznik. Masz hak ? Wyjmuję bezpiecznik F14 (ten do modułu komfort), pobór spada do 60 mA (z drzwiami otwartymi). Bezpiecznik na miejsce i rozpinaj do kolejnych pomiarów...
pobór pradu na postoju (wyłączony kluczyk/swiatła/radio ...... ewentualnie uzbrojony alarm) to \są miliampery czyli jeden kabelek do COM a drugi do mA, a pokrętło w sekcji A na 200mA a gdyby było za dużo na 20mA Niby dobrze, tylko zasada odwrotna (zawsze zaczynamy od największego zakresu).
miałem cos takiego w Altei winny był moduł komfortu w drzwiach kierowcy trzeba było naprawić wade fabrycznał wylutować z modułu jakiś chyba rezystor,odłacz drzwi kierowcy i zobacz .
0,09A na wlaczonym alarmie to niejest za duzy pobor.zreszta 140mA dla akumlatora to nie tragedia.poprostu konczy sie akumlator.na wylaczonym alarmie ciagnie wiecej bo zasilany jest przekaznik.
Położenie bezpiecznika w gnieździe - dla prądu - nie ma istotnego znaczenia. Natomiast pozostałe symptomy wskazują na uszkodzone lub źle podłączone radio. Jeżeli samochód posiada instalację LPG, to również sterownik pobiera prąd, jeżeli zasilanie nie jest rozłączane przez stacyjkę. Proponuję obejrzeć filmik, który co nieco wyjaśni, w temacie podłączenia...
Co jeszcze zasila ten czarny sprawdź. Wzmacnacz anteny dokładany może być np. lub moduł domykania szyb. Trza ryć. Ma być max. 0,05A
Po jakim czasie sprawdzasz ten pobór prądu?
To jakieś 35W. Sama lampka w posdufitce to chyba 15 czy 20W. Pobór jak najbardziej prawidłowy.
w pierwszej fazie po zamknieciu samochodu moze tyle pobierac,to normalne. W zasadzie pobor pradu powinno sie mierzyc w tym samochodzie po ok 30 min od zamkniecia(tzw usypiajaca elektronika). Najpierw skorzystaj z rad Norberta.
Witam! Napisz na priv to podeśle.
A sprawdzałeś czy przewody się gdzieś nie zwierają i sprawdź jaki wynik będziesz miał jak odłączysz radio
Po podłączeniu amperomierza musisz mierzyć minimum 10 minut. Nieważne, ile był wyłączony. Zapinasz amperomierz, zamykasz obwód, wszystkie sterowniki wtedy wstają i po kolei po jakimś czasie idą spać. Choć pomiar może być prawidłowy. 0,35A *24 daje ok 8,5 amperogodziny na dobę, po trzech dniach raczej nie zapali.
Zamknij auto, zamknij centralnym zamkiem, łącznie z zaryglowaniem zamka maski, następnie odczekaj kilka minut i obserwuj jak zmienia się pobór prądu.
Witam Dzisiaj mierzyłem Fiat Multipla z gazem i tak: 1. bez gazu 0,013 A 2. z gazem (stag 300) 0,019 A (10 minut po wyłączeniu zapłonu) 3. z gazem i z centralnym zamkim (włączonym pilotem)0,025A Miernik raczej dobry (UT70A) Pozdrawiam i myślę, że gdy pobór prądu większy to z dodatkowymi coś nie tak bo sam komp. samochodowy ?????? Pozdrawiam
To za dużo około 5 wat . sprawdź żarówke w bagażniku, pod maską w schowku itp. Powinno być nie więcej jak 0,02-0,05 A
Między + akumulatora a kabel dochodzący do plusa wpinam amperomierz cyfrowy na zakresie 20A. Pokrywa silnika i bagażnika - zamknięte. Samochód zamknięty pilotem. Szyby w przednich drzwiach otwarte na max. Drzwi przednie zamknięte (lub otwarte a pomiary dopiero po ponownym uśpieniu samochodu)
Dzień dobry, Chciałbym zaczerpnąć pomocy w rozwiązaniu problemu. Otóż od 4 miesięcy nie mogę sobie poradzić z poborem prądu na postoju w Audi A4 B8 Avant 2013 r. Na początku tej awarii auto raz pobierało prąd na postoju, a raz nie, obecnie już pobiera praktycznie zawsze. Jest to 3–4 A. Wymieniłem i zakodowałem akumulator. Nie pomogło. W końcu oddałem...
Witam, mam problem z Oplem Combo. Na podtoju sterownik EPS ( wspomaganie) pobiera prąd, ok. 0,5A, przez co rozładowuje się akumulator. Ponadto na przemian zaświeca się i gaśnie kontrolka EPS powodując brak wspimagania. Odłączyłem silnik od sterownika i wtyczkę sterowania, pomomo tego prąd jest pobierany przez sterownik. Natomiast gdy odłączę wtyczkę...
Miernik jaki posiadam przy próbie pomiaru prądu na postoju pokazuje jakiś błąd(wykonuje pomiar prawidłowo) http://img236.imageshack.us/my.php?image... Jak to miernik pokazuje błąd? Co jest na wsywietlaczu? Jezeli pokazuje jedynke, tzn. ze przekroczyles zakres
jedyne co w passacie mam nie oryginalne to centralny zamek Odłącz go i zrób pomiar. Radio nic nie pobiera (podpięte pod stacyjkę) Podpięty + (zasilanie), a kabel zasilający podtrzymanie pamięci, masz podłączony chyba na stałe.
(at)drunek z bezpiecznikiem 29 pobór 2A A bezpiecznik 30 około 3A oczywiście mierzone po 40 minutach od zamknięcia auta, dodam że strasznie grzeje się czarny przekaźnik, który znajduje się w bagażniku. https://obrazki.elektroda.pl/1420091800_...
Napięcie wzrosło do 14,8 V I tak ma być. Zanim doczytałem prąd zmierzyłem ponownie w ten sam sposób 🫣 i bez zmian 1,37 A. Zmieniło się po wymianie napięcie. Kupię cęgowy i zmierzę albo wrzucę kable i zapasowy Aku do bagażnika i użytkując pojazd zobaczę co się będzie działo. W jakim celu? Dodano po 9 Czy te 1,37A to pobór prądu na postoju?
Należy czekać do momentu wyłączenia się całkowicie elektroniki. Czas czekania w zależności od marki, modelu i wyposażenia może sięgać nawet do 30 - 40 minut. https://dobreakumulatory.pl/news/2-porad...
Przez pierwsze ok. 5 min pobór 5 A, potem 0,00 albo 0,01-0,02, tak skakało co jakiś czas. https://obrazki.elektroda.pl/5970696800_... https://obrazki.elektroda.pl/3485604200_... https://obrazki.elektroda.pl/5714434600_... https://obrazki.elektroda.pl/7940513100_...
Może najpierw podłącz amperomierz do akumulatora poczekaj 5 -10 min min aż wszystko się wyłączy. Zwróć uwagę żeby czujnik otwarcia klapy zablokować jak występuje. Dopiero taki pomiar da ci faktyczny pobór prądu. Nawet radio potrzebuje wejść w tryb uśpienia do 5min. (Spotkałem się z autami co po 20min wszystko dopiero się wyłączała w aucie.) Może któryś...
Branie prądu przez akumulator na poziomie 0,14A jest w granicach normy uwzględniając granicę błędu miernika. Może to być podtrzymanie zegarka, alarmu lub immo jeśli jest. Kolega chyba żartuje. Taki pobór prądu na postoju jest co najmniej 3x za wysoki.A jeśli miernik ma taka granice błędu to lepiej go oddać do utylizacji a w najlepszym wypadku bateria...
Rozebrałem drzwi i co udało mi się ustalić to to że ginie gdzieś na samym końcu wiązki przy mechanizmie centralnego zamka. Natomiast uszkodzeń izolacji na tej wiązce nie znalazłem. Zdiołem starą izolacje z kawałka wiązki około 10 cm Do ostatniej kostki(centralnego zamka)i zaizolowałem każdy kabelek oddzielnie izolacją plastikową i jeszcze raz wszystkie...
Spróbuj bo to czesta przyczyna w róznych autach
Witam corsa D 1,0 pobór prądu 0,40A na postoju po 1 godzinie ,gdy wyjmę przekaźnik sterowania silnika pobór spada do 0,01A .Problem w tym iż ten przekaźnik się nie załancza ,wystarczy ze jego cewka jest podpięta pobór wzrasta ,przekaźniki zmieniane , w czym problem ???
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Podstawa sprawdzić ładowanie i pobór prądu na postoju
Kabina kierowcy czyli BSI.
auto elektronik stwierdził że prąd na postoju pobiera sterownik LPG prins ECM VSI - 4 który jest pod naską. Po odłączeniu go problem z poborem prądu znika. Twierdzi że problem leży chyba jak mówi w rozkodowaniu/rozprogromowaniu się go i pewnie trzeba na nowo go zaprogramować/skonfigurować gdyż jego pobór prądu nie zanika na skutek działającej pamięci...
Przede wszystkim podczas mroźnych dni jakie mieliśmy ostatnio pojemność akumulatora spada drastycznie więc to, że akumulator się rozładował przez zbyt duży pobór prądu podczas postoju miało w sumie niewielki wpływ. Należy znaleźć przyczynę takiego poboru prądu i ją usunąć, dopuszczalny prąd to około 50 mA. Na przyszłość lepiej odłączyć akumulator całkowicie...
No wlasnie sluszna uwaga ale webasto sie nie uruchamia wcale (pokazuje zwarcie pompy obiegowej na przewodzie +) przewietrzanie jest wylaczone. Sluszna uwaga jak najbardziej jednak nie w tym wypadku. Dziekuje wszystkim za sugestie jednak przychyle sie do wymiany regulatora napiecia gdyz akumulator zdaje sie pracowac na resztce pradu ciagle. Nawet po...
Który wsad Pan wgrał? kod musiałem wpisać tylko za pierwszym razem. Ponownie będzie potrzebny tylko po zaniku zasilania radia. W radiach z aktywnym CAN-em ten problem nie występuje - komputer pokładowy "pamięta" swoje radio. Pobór prądu tak oszukanego radia jest zazwyczaj na poziomie do kilku mA. Dokładne informacje da pomiar dla tego konkretnego modelu...
Właśnie myślałem o.tym. module.lecz nie mogę go namierzyć w samochodzie gdzie się on znajduje ? Dodano po 2 Moduł wyjęty pobór jest nadal 0.7 . Po wyciągnięciu bezpieczników od lamp spada czy moduł ma rozłączyć lampy przejść w stan czuwania ?gdzieś na forum znalazłem że moduły są wadliwe mój ma oznaczenie 1ko 907530f lecz. Nie mogę już odnaleźć tamtego...
Kris to mam rozumieć że u mnie jest za duży pobór? Bo nie bardzo się w tym orientuje :oops:
Raczej nie sądź żeby cos się nagle po zamknieciu auta uruchamiało po 5 czy 10 minutach, (a może jest cos takiego?) Wątpliwa sprawa, ale wykluczyć tego nie można... Jaki masz akumulator i silnik? 0.10 A to jest 100mA czyli spokojnie po trzech dniach wysiorbie aku. 100mA to TYLKO 7,2Ah przez 3 doby.
Na tym bezpieczniku jest:oświetlenie przy wsiadaniu,alarm,centralny zamek oraz podnośniki szyb.
Ali złom ale tester pokaże ci lepiej jak zostawisz go ładowarce z napięciem końcowym 16,1-16,4 na całą noc. Ali, czy Aku? :D W załączniku podano, aby nie przekraczać 14,4 V (Exide Excell Eb620) "używałem hitu za czasów zsrr (sprawny transformatorowy) i kilku dniach to samo było. Warto w takim przypadku zmierzyć pobór prądu podczas postoju samochodu...
Jeśli Twoje urządzenie będzie zamontowane na stałe, to nie widzę potrzeby dublowania akumulatorów. Na znanym portalu aukcyjnym można niedrogo zakupić regulowane przetwornice obniżające napięcie. Nie zapomnij o odpowiednio dobranym bezpieczniku w zasilaniu całości. Pobór prądu na postoju nie powinien przekraczać 20mA.
Oj, było, było. Alternator zobacz.
Skoro masz ładowanie i pobór prądu w normie a auto po postoju nie odpala to wskazuje to na akumulator.Aby mieć 100% pewności należy mieć przyrząd do testowania akumulatorów.
pobór prądu postoju samochodów pobór prądu postoju pomiar pobór prądu postoju punto
reset licznika brother przekładnia hydrostatyczna zatkać wtrysk
calormatic ustawienia zmywarka siemens suszenie
Jak podłączyć zasilanie w Zelmer 1010.5? Firmware for Challenger LD 32D28 T2 TV