Załóż zamiast silnika przepustnicy żarówke 21W i zobacz czy będzie sterowana, czy czasem silnik nie ma nadmiernego poboru prądu.
Niestety dużo jest przypadków (wypytuje użytkowników o tryb korzystania z auta)w tym sezonie chodzi o to że auta są odpalane troszkę w gorszych warunkach więc pobór na rozruchu jest troszke większy dalej natychmiastowe włączenia świateł ,nawiewu,radio,ogrzewanie tylniej szyby to wszystko z krótkim dojazdem do celu i oczywiście przy słabszej kondycji...
Uszkodzone świece, instalacja, zwarcie, nie właściwe świece. Sprawdzić pobór prądu przez świece i instalacje zasilającą.
Pierwszy wchodzący do UPC ( ten przykręcony) to główny plus z akumulatora . Ten następny grubością na wsuwkę to też plus . A że iskrzyło przy ruszaniu, bo był duży pobór prądu.
Koło pasowe na wale jest dwumasowe i było ok.przy wynianie, koło pasowe alternatora jest zwykłe, a napinacz robi w czasie pracy silnika gwałtowne ruchy góra-dół gdy układ dostanie nagłe obciazenie np: skręt kół, włączenie klimy, wzrost poboru prądu.
Widzę że nikt nie potrafi mi pomóc... może inaczej czy rozbrojenie baterii i podłączenie przetworniczki step down 12v na 3,7 zamiast ogniw coś mi da ? czy nie będzie się to grzało? czy osiągnę w ten sposób zamierzony efekt czyli minimalizacje poboru prądu ?
Wymienione czujnik wału i wałka rozrządu. ps. jaki powinien być ten pobór prądu rozrusznika?
witam dziś mierzyłem pobór prądu i wyszło 0.15
Radia z Biedronki też mają taki pobór prądu w spoczynku.
Gdzieś nie łączy dobrze i nagły pobór prądu powoduje spadek napięcia. To pierwsze, co się nasuwa. Na pierwszy rzut posprawdzaj kostki.
ale wydaje mi sie że zjada aku.Moze jakieś podpowiedzi Miernik i zmierzyć pobór prądu na postoju.
Według mnie typowe piloty do alarmu nie posiadają stanu czuwania. Nie naciskamy przycisku pilota to nie pobiera on prądu. 2,4 mA to dużo, sprawdziłbym czy w pilocie (IR) nie ma kondensatora podłączonego równolegle do baterii - potrafią czasami robić takie numery szczególnie jak pilot jest stary lub złapie wilgoć. Łukasz.
Witam, Warto sprawdzić pobór prądu na postoju. Czy przypadkiem jakiś z odbiorników nie pobiera zbyt dużego prądu. Jeśli tak jest to należy po kolei wyłączać bezpieczniki i w ten sposób sprawdzić który to odbiornik.
Miałem identyczny problem w megan z tym samym silnikiem. Okazało się że zbyt duży pobór prądu przy kręceniu pobierał rozrusznik.
najpierw doładować aku bo pewnie od kiedy go kupiłeś to nie ładowałeś potem sprawdzić pobór prądu przy zamkniętym aucie (w stanie w jakim parkujesz na noc) a jeśli wszystko w normie to czeka cię zakup nowego aku
Podłącz amperomierz i po kolei wyjmuj przekaźniki ( bezpieczniki) zobaczysz który pobiera za dużo prądu (i na którym obwodzie).
Akumulator do wymiany, albo sprawdzenie poboru prądu z aku przy czuwaniu
Świetny projekt, gratulacje za rozszyfrowanie magistrali CAN, bo faktycznie ciężko znaleźć jakiekolwiek informacje o tym. Jaki jest pobór prądu całości, w trybie uśpienia?
Jaki masz pobór prądu, ściemniacz nie może pobierać prądu bo jest to element bierny- opornik szeregowy z oświetleniem.
Pobór mierzysz w amperach, i wpinasz w szereg.
Oczywiście że Centra futura 53 Ah będzie dobry. A może masz mały pobór prądu kiedy kiedy nie jeździsz ? Można to sprawdzi miernikiem ,odłączając na akumulatorze + i podłączając miernik ustawiony np. na 10 A szeregowo w obwód.
Na samym początku sprawdź masy przy akumulatorze i rozruszniku. Przyglądnął bym się też kostce w stacyjce ( a wcześnie przede wszystkim pomierzył pobór prądu przy próbie rozruchy czymś naprawdę solidnym), bo przecież przy zwarciu akumulator grzałby lepiej niż webasto :D
Podepnij miernik i sprawdź pobór prądu przy wyłączonych odbiornikach , co do ładowania możesz mieć zwarcie między zwojowe tego raczej nie wyłapiesz bez stołu probierczego. Ostatecznie któraś dioda fiksuje lub regulator ma dość.
Dzień dobry. Mam zegarek/wyświetlacz radia z Renault Megane III, o numerze 280340008R i chciałbym uruchomić go poza autem. Sprawdziłem schematy i według nich należy podać napięcia na piny 2 i 3, masa 12. Zrobiłem tak, ale nic nawet nie mrygnęło, jedynie co, to chyba jakiś stabilizator 5V mocno się grzeje, pobór prądu to 0,8A, więc chyba zdecydowanie...
Zdemontuj cały panel z zegarami. Musisz dotrzeć do obwodu drukowanego i tam szukaj po ścieżkach przerwy a raczej uszkodzenia diody lub stabilizatora Z moich doświadczeń wynika, że jak spali się jakaś z żaróweczek podświetlających to działa zabezpieczenie przed nadmiernym poborem prądu. I to zabezpieczenie siadło. Zdarzały się też przypadki wypalenia...
przy włączonym silniku i większym basie światła ci będą wyraźnie przygasać. TO nawet przy 150A będą przygasać bo prąd w impulsie jest ogromny. Przy 300W alpine tak się dzieje jak i przy Mmatsie i poborze 110A. Przygasanie świateł nie jest wyznacznikiem.
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Ten błąd pochodzi od czujnika ciśnienia klimatyzacji, presostatu. Klimatyzacja jest pusta, ze względu na nieszczelność, dlatego też ten błąd raczej nie przyczynia się do niniejszego problemu. Klimatyzacja nie jest używana. Podczas jazdy silnik pracuje bardzo dobrze, w całym zakresie obrotów. Niepokoi mnie niestabilne...
Pomiar poboru prądu na postoju - mierzony multimetrem i miernikiem cęgowym, wynik bliski 0 po zamknięciu auta i uśpieniu elektroniki Co to znaczy bliski zeru. Tu się bierze pod uwagę wartości prądu, na drugim miejscu po przecinku.
Wszystko fajnie, tylko czy zmierzył pobór prądu na wyłączonym radiu ? Znane jest wiele przypadków niepotrzebnych wymian akumulatorów, szczególnie w Fordach, gdy ktoś tak podłączył radio. Nie żebym się czepiał ale należało to zrobić jak należy, zdiagnozować usterkę czy to radio czy auto i naprawić. SławeK
Wewnątrz pali się bezpiecznik termiczny. Przyczyny to uszkodzony silnik , za duży pobór prądu, lub za mały przpływ powietrza np zatkany filt pyłkowy. Bezpiecznik można kupić w sklepach ze sprzętem AGD na obudowie podana jest tenperatura zadziałania. Montować na zacisk lub zgrzewać punktowo.Zdecydowanie nie próbuj lutować.
Dokładnie, nie ma forum chyba które się zajmuje takimi buildami. -Fora retro będą uważać że to za nowy sprzęt. -Tutaj raczej są sami doświadczeni użytkownicy, którzy znają wartość pieniądza i nie doradzą ci czegoś co uważają za drogi i prądożerny złom, który po OC (którego z resztą też nikt ci nie zagwarantuje) będzie pobierał astronomiczne ilości prądu....
Dziękuję za odpowiedzi. Regulator oryginalny zamówiłem. Chodziło mi o tymczasowe podłączenie innego, bo auto jest mi niezbędne. Pomysł na podłączenie innego regulatora po prostu wpadł mi do głowy i byłem ciekawy czy się da. Wydawało się to logiczne, że po drobnych modyfikacjach i kilku dodatkowych przewodach będę miał ładowanie tymczasowe. Kilku mądrych...
Zrób pomiar poboru prądu na wyłączonym silniku w upalny dzień. Multimetr przełącz na amperomierz i wepnij się pomiędzy klemę a akumulator. To na początek. Druga sprawa piszesz że akumulator zachowuje się JAKBY był rozładowany. Żeby odpalic musisz naładować aku czy wystarczy że wystygnie i odpala?
Witam bardzo dziękuję za zainteresowanie i pomoc . Ta megane/scenik jest autem kolegi , bardziej nadaje się na złom niż na inwestycje typu nowy alternator , kupiłem używany dostępny , z tym samym układem mocowania mechanicznego ..tylko że jest od Laguny. Rozumiem że sugestia kolegi sprowadza się do podania napięcia 12V z + na akumulatorze na zacisk...
Witam wszystkich, Mam problem z diagnozą auta Renault Megane 1.6 II 2003 rok (VF1BM0C0H28151871). Kiedy jeżdżę intensywnie przez np 3 dni to następnego dnia bateria jest rozładowana. Z diagnozowałem, że przyczyną rozładowania baterii jest zbyt niskie napięcie ładowania. Wymieniony został używany alternator, który został później dodatkowo sprawdzony...
A ja nie. /.../ uważam że 45Aha ma wystarczający prąd rozruchowy do tak małego silnika, tym bardziej że te samochody dobrze palą. A jeżdżąc sporadyczne na tak krótkich odcinkach mimo dobrego alternatora masz szansę nie doładować tego akumulatora i go zasiarczyć. Weź jeszcze pod uwagę pobór prądu przez podgrzewacz powietrza do gaźnika. To ustrojstwo...
pobór prądu megane renault pobór prądu pobór prądu renault
huawei gniazdo naprawa oscyloskopy naprawa rubens junkers cerapur podłączyć sterownik
pralka samsung zawiesza honda odyssey
Zmywarka Amica - komunikat "1/2" na wyświetlaczu Skoda Octavia II 1.6 MPI: Migający Check Engine i ASR