Jak są błędy w module to też będzie pobór prądu.
Witam, sprawdź, po około 2 minutach po odłączeniu masy i wyjęciu bezpicznika nr. 43 czy coś się zmieni w poborze prądu ?
Niech sprawdzi ładowanie ale stawiam na akumulator do wymiany POważnie ? To przez forum trzeba to tłumaczyć? Napisze krótko, "mechanik" który nie potrafi naprawić takiej skody, powinien jak najszybciej się przebranżowić na coś co nie wymaga myślenia. Także dobra rada, poszukać innego który potrafi zbadać podstawy jak ładowanie czy pobór prądu.
Tak niebezpieczne,zacznij od diagnostyki,wówczas wszystko się wyjaśni
lukasz921 Sprawdź najpierw sprawność instalacji napięcie ładowania, pobór prądu.
Te bezpieczniki nie zaśniedziały przypadkiem? bo od świec to musi być dobry kontakt (duży pobór prądu)
Zbyt małe obciążenie. Dołożyć rezystor lub żarówkę. Pytanie czy robisz to dla bajeru czy dla zmniejszenia poboru prądu.
Od strony kierowcy sciagnac bok kokpitu
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Po jakim czasie sprawdzany pobór prądu? W Fabii pobór należy sprawdzać po min. 30 minutach od zamknięcia samochodu.
Fabia I 2001 1,4, pobór prądu. Pierwszy raz trafiłem na taką sztukę. Fabia pracuje normalnie ale po zgaszeniu i zamknięciu pilotem pobór prądu spada do 0,12 i narasta do 0,56, nie raz do 5,6 A, i tak cyklicznie z różnymi przerwami i czasem poboru. Z dokładanych rzeczy - alarm z centralnym zamkiem - radio z biedronki No i teraz zagadka co było przyczyną...
Czy ktoś orientuje się może, ile prądu zużywa videorejestrator? Zasilacz jest 5V, 1,5A Problem mam taki, że w Skodzie Fabii 2 napięcie w zapalniczce (gdzie podłączony jest videorejestrator) jest utrzymywane cały czas (nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) - a to powoduje, że videorejestrator się nie wyłącza i cały czas pobiera prąd. Pytanie jak to...
Ale to prąd trzeba mierzyć.
Kolego Ireneo zapomniałem napisać, że wentylator przesmarowany, kupiony inny używany, a problem wciążjest. Jutro będę testował jeszcze pobór prądu wentulatora poza instalacją w samochodzie.
Witam, mam problem z dużym poborem prądu przy wyłączonym silniku ok. 120mA. Po odłączaniu bezpieczników wyszło że pobór jest przez bezpiecznik nr 43 - sterownik centralny. Co to za obwód? Po wyjęciu bepiecznika nie działały elektryczne szyby, kierunkowskazy, podgrzewanie tylniej szyby i cetralny zamek. Co zrobić aby zmniejszyć pobór prądu w tym obwodzie?
może sie któryś przekaźnik sklejać i nie zawsze będzie pobór.więc musisz co jakiś czas sprawdzać pobory amperomierzem
Zamek może mieć wpływ bo auto może być wybudzane. Spokojnie do 40 minut taki pobór może się utrzymywać. W niektórych autach trwa to krócej i innych dłużej.
Oczywiście pobór powinien być jak najmniejszy!!! :) Pamiętaj że sterownik instalacji el, usypia się w fabii po około 40 minutach, ale można to przeprogramować. Dla tych fabii (w zależności od sterownika silnika) była aktualizacja oprogramowania właśnie na pobór prądu. Może właśnie u ciebie należy tą aktualizację wykonać?
Nie komputer tu nic nie da. Jak wyżej pisali sprawdzić i oczyścić klemy. Możesz sprawdzić pobór prądu na postoju wpinając miernik między biegun a klemę minusową jak będzie 0,04 lub mniej to jest dobrze.
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Zamykam temat, po wymianie bordnetza pobór prądu w stanie spoczynku spadł do 9mA.
Możliwe ze silniczek jest uszkodzony. Odepnij sam silnik i pomierz pobor prądu.
Nic nie trzeba robić przy pompie Koyo.Kodowanie ma tylko lekki wpływ na siłę wspomagania.Jeśli pompa jest gorąca(,sprawdź w parametrach temperaturę) to masz zbyt duży opór w części wysokociśnieniowej.Może być uszkodzony dolny wąż do pompy.Sprawdź w parametrach pobór prądu przy kołach na wprost.
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
Porównaj symbol starej i nowej pompy.Litery na końcu symbolu mówią o rodzaju czujnika kąta skrętu (są różne i niezamienne).We wspomaganie normalnie wchodzi się poprzez kanał 44.Dziwna sytuacja.Można również poprzez wskaźniki,lub ABS.W parametrach sprawdź zmianę obrotów pompy i pobór prądu w reakcji na ruch kierownicą.
czy sprawdzony był pobór prądu na postoju? Moduły kontroli nadwozia niestety są wadliwe, miałem już kilka przypadków z problemem nadmiernego poboru prądu na postoju w tych fabiach. Problem był z niegasnącym zasilaniem ECU.
Witam. Diagnostyka komputerem i odczyt błędów. Sterowanie silnika pompy jest na mosfetach. Pompa przytarta i zbyt duży pobór prądu, rozłącza zabezpieczenie. Prawdopodobne że pompa wspomagania do wymiany. Ale najpierw diagnostyka.
NIc nie wynikło z tego podłączenia laptopa. Sprawdź jaki jest pobór prądu i wartości czujnika kąta. I trzeba się bardziej wysilić , podnieść auto jak wyżej masz napisane.
kolego masz elektryczne szyby w aucie, często moduły szyb wilgotnieją i dochodzi do dużego poboru prądu co prowadzi do w/w sytuacji o której piszesz
Tak jak kolega wyżej wspomniał - pierścienie ślizgowe a nie komutator. ASL9008 - pierścienie do tego alternatora. ARE0008 - regulator napięcia - tutaj polecam oryginał Boscha a nie jakieś zamienniki. Idziesz do sklepu motoryzacyjnego, podajesz numer alternatora i tam dobiorą części. Możesz wejść na stronę: https://as-pl.com/pl/main Tam w wyszukiwarce...
Jak masz tam wspomaganie elektrohydrauliczne, to przy pełnym skręcie mogą gasnąć. Za duży pobór prądu i altek sobie nie radzi.
Ok ten Sterownik co kupiłem ma mniej funkcji co stary np. brak alarmu to tego nie podłącze. Funkcje sterownika: - zamykanie drzwi - otwieranie drzwi - klapa bagażnika - lokalizacja pojazdu (migacze) - dodatkowy kanał np. otwieranie bagażnika - automatyczne podnoszenie szyb - uzbrajanie, rozbrajanie migaczami - zabezpieczanie migaczy diodami - sterowanie...
Sprawdziłem wczoraj pompe VAGiem. Na postoju było 13.93 - 14.01 V. Podczas kręcenia kierownicą napięcie utrzymywało się na poziomie 12,88 - 13,28 V, pobór prądu 30-58 A. Czy to są normalne wskazania?
może być jeszcze jedna przyczyna po prostu jest walnięty akumulator.. miałem nieraz podobne problemy i w większości przypadków okazywało się że w akumulatorze(nawet w miare młodym) była zwarta cela. oczywiście pod warunkiem że wcześniej sprawdzi się pobory prądu itp. jak pisali wcześniej koledzy..
Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
Skoda Fabia I 1,9tdi 2005 zbyt duży pobór prądu 60mA rozładowuje mi akumulator po ok. tygodniu. Zrobiłem test, miernik szeregowo między klemę a biegun akumulatora i zacząłem wyjmować bezpieczniki. Dodam, że już wcześniej całkowicie odpiąłem z systemu alarm, radio, nawet alternator ale ciągle jest 60mA (oczywiście po odczekaniu 30min w celu uśpienia...
człowieku zdaj sobie sprawę,że auto bez alarmu ledwo wytrzymuje kilkanaście dni a wszystkie dobre alarmy mają zbliżony pobór prądu także nie ma sensu tak drążyć,załóż blokadę i ukrytego pstryka i problem poboru masz z głowy.
U auto elektryka pomiar wskazał 0,2A czyli dwa razy za dużo niż powinno. Pan na drodze eliminacji doszedł do tego, że to alarm ma taki apetyt na prąd. Po jego wyłączeniu pobór wrócił rzekomo do normy.
jeżeli miałeś proble ze wspomaganiem to odłącz pompe wspomagania i spróbuj sie połączyć u mnie spaliła sie pompa wspomagania i był ten sam problem a jeżeli zapala sie epc to sprawdż czujnik przy pedale chamulca bo bardzo częstosiadają i jest duży pobór prądu też może się nie łączyć to jest cholernie czułe na obciążenia
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Tylko ze ze ogromna wiekszosc Feli (z reszta Fabii podobnie) w Polsce ma skodowskie silniki, a nie volkswagenowskie...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
wymieniłem Zawsze długi sygnał oznaczał słabą baterie w pilocie lub może być że jest słaby sygnał, odłącz jeszcze akumulator na ok 30 s tzw reset. Jeszcze zmierz ta baterie która wymieniłeś może pilot ma bardzo duży pobór prądu i się szybko rozładowuje.
Sprawdź obroty pompy ,pobór prądu, wartość z czujnika i napięcie ładowania. Wszystko to powinno być w live data pompy. Jak obroty silnika pompy szaleją ,migają światła np mijania to prawdopodobnie czujnik jak to piszesz na maglu.
Witam. Skoda Fabia 2022r 1.0 benzyna. Przyjechała na podejrzenie dużego poboru prądu na postoju bo po postawieniu na moment nie odpala. Nie mierzyłem nawet prądu spoczynkowego bo ewidentnie problem jest z ładowaniem akumulatora. Zaraz po odpaleniu napięcie wynosi około 12,5V i gdy silnik pracuje na biegu jałowym spada pomału ale poniżej 12V nie zeszło,...
Jest centralny zamek. Fabryczny system centralnego zamka czy dołożone siłowniki do drzwi ? delikatne skoki napięcia na akumulatorze Opisz, co to znaczy ? Skoki gwałtowne, jakieś "iskrzenie", brak masy, falowanie napięcia, jaka amplituda ? Czy jest jakiś zwiększony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmiany napięcia występują na postoju czy podczas...
Jeżeli klemy są oczyszczone i masa dobrze przewodzi to zostaje tylko wina samego rozrusznika . :| Dodano po 1 Rozrusznik do wyjęcia i sprawdzenia . Pomiar poboru prądu na biegu jałowym na początek . :| Dodano po 1 Może robić nawet zwarcie . :|
na jednym jest 9.5 na dwóch 7,5 oraz 7,5. Czym mierzyli i jak mierzyli?. Jeśli pomiary pobrane na podstawie poboru prądu, to mogą odbiegać od rzeczywistość , co najlepszym rozwiązanie sprawdzenie poprzez wykręcenie świecy i za pomocą ciśnieniomierza sprawdzić na cylindrach ciśnienie, bo tylko tak najdokładniej można sprawdzić.
Tysiące aku nie zwracałem na to uwagi i nic się nigdy nie zawiesiło. Stosuję jak Volkswagen zaleca do aut z komputerem: przy podłączaniu akumulatora najpierw plus potem minus, przy odłączeniu akumulatora najpierw minus potem plus. Natomiast przy autach bez komputera: przy podłączaniu akumulatora najpierw minus potem plus, przy odłączeniu akumulatora...
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc Z tym 10-15 sekund to nie wiedziałem...
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Przy wyłączonej stacyjce ma pobór prądu ok 0.3 A . Brak auto alarmu radio odłaczone. Wyciek ten poprzedzony był dziwnym zachowaniem auta w trakcie jazdy - parokrotnie siadała ( przypuszczalnie zwarcie) elektryka na moment - tz odłączał się gaz , radio gasło, włczała się kontrolka ABS i hamulca ręcznego... działo się to głównie w trakcie gwałtownych...
Trzeba by Fabię podłączyć do jakiegoś VAG'a i sprawdzić sławetny czujnik G250 (czujnik kąta skrętu kierownicy), popatrzeć na pobór prądu, popatrzeć i posłuchać czy pompa pracuje mimo wszystko (czy dostaje napięcie zasilania) ... no i potem to już albo naprawić (to lepiej i taniej) albo wymieniać czujnik lub pompę (to gorzej i drożej) Mimo wszystko życzę...
Witam Forumowiczów:) Autko to skoda fabia 1.4 mpi 2001r. wspomaganie układu kierowniczego TRW z elektryczną pompa wspomagania. Problem dość standardowy, wspomaganie raz działa, raz nie, migające światła od dużego poboru prądu itp. Chciałbym tą pompę zastąpić taką normalną stosowana w VW, napędzana paskiem klinowym.czy ktoś może się orientuje czy ta...
Albo pusta pamięć wlutować. che.. che.. na pustej nie pójdzie nie byłem pewien tylko "napięcia po kluczyku". elektronika startuje -łącznie z zasilaniem 5V na układy dopiero po podaniu tego napięcia . Pobór prądu z podłączonymi tylko 12V stałe na (30) = 0,3mA natomiast z podłączonym dodatkowo 12V po kluczyku (15) pobór ok. 80 mA i can na stole od razu...
Sprawdzałem pobór prądu na zgaszonym silniku i ma 0,3A. Sprawdzałem ładowanie , ale przed tym sprawdziłem okablowanie i przeczyściłem wszystkie styki: Na zimnym silniku bez obciążenia ładowanie 14.20V na alternatorze a na akumulatorze 14.15 Na maksymalnym obciążeniu (właczczone św. drogowe, max. nawiew, radio, halogeny) "zimny silnik" alternator13,80V,...
Wszystko zależy od kondycji baterii, aktualnego poboru prądu przez odbiorniki, obrotów silnika, przełożenia pomiędzy kołem pasowym a alternatorem. W moim autku Nissan Micra włączyłem takie odbiorniki jak autor wspomniał i po pewnym czasie pracy silnika na wolnych obrotach napięcie spadło do 12,7V; po wyłączeniu części odbiorników szybko sie ustabilowalo...
Witam serdecznie! Wiem, że tematów jest o tym wiele, ale zaryzykuje napisać nowy wątek. A więc sprawa ma się tak: Fabia 2000r., czyli wychodzi przekładnia TRW. Skodzianka nagle zaczęła migać światłami w rytm dyskoteki, w tym samym czasie słychać wariującą pompę wspomagania ( chaotycznie rozpędza się i zwalnia). Czyli sprawa jest prosta - duży pobór...
Witam. W mojej Skodzie Fabii 1.4MPI padła mi sonda lambda. Po podłączeniu do VAG'a w teście starzenia (grupa nastaw 034) wyświetliło brak reakcji sondy lambda i dziwną temperaturę katalizatora (-32"C). Napięcie na sondzie stało na poziomie 0.3V. Jako iż w ASO sonda kosztuje straszne pieniądze, wstawiłem 4 przewodową sondę uniwersalną. Napięcie sondy...
Witajcie, w Fabii padł mi akumulator. Nie jestem pewien, czy po prostu dożył ostatnich godzin działania (nie trzyma już nawet przez noc), czy jest jakieś zwarcie w instalacji, gdzie spiernicza mi prąd, bo czasem działał przez tydzień, a czasem odpinałem od prostownika rano i pod sklepem już nawet nie kręcił. Ale zanim zacznę się bawić w wyciąganie bezpieczników,...
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
Jesteście ciekawi jak zbudowana jest przednia lampa LED we współcześnie produkowanym samochodzie? Jeśli tak, to zapraszam do lektury. Trafiła do mnie Skoda Fabia IV z roku 2023, samochód po lekkiej stłuczce w lewy przód, lampa poszła w drzazgi, więc nie miałem żadnego problemu z jej rozebraniem na czynniki pierwsze, normalnie nie podjął bym się jej...
Więc master na trzech przewodach sygnałowych przełącza z COM plus albo masę między pozostałymi przewodami (pewnie jest styk NO i NC). Może kupie jeszcze jeden siłownik master zamontuje go w drzwiach np. lewych tylnych, podłącze tylko zasilanie silnika do centrali a dwa sygnałowe wykorzystam do podania sygnału na bagażnik? Ewentualnie krańcówka przemysłowa...
Witam mama taki problem ze pobór prądu przez antene samochodu po podpięciu do radia wynosi 00.8 a jak odepnę od radia to spada na 00.2 radio jest to nowe Pioneer i przez to rozładowuje mi akumulator. Morze być to winna radia czy tez anteny samochodowej morze końcówki anteny .Dziękuje za pomoc.
Witam ! Wracam do tematu wałkowanego przeze mnie kiedyś tu na tym forum. Chodzi mianowicie o pompę wspomagania (w tym momencie nie ważne czy to będzie TRW czy Koyo) a dokładnie o to czy ktoś z szanownych kolegów/koleżanek badał kiedyś jaki jest lub powinien być pobór prądu przez taką pompę. Chodzi mi o wartości w stanie tzw. spoczynku oraz dynamicznie...
Dzien dobry. Mam problem z tą o to fabią. Problem jest taki że pulsują swiatła, generalnie przód i tył. Został zmieniony regurator napiecia z firmy Bosch w alternatorze gdyż nie było ładowania, ponadto został sprawdzony pod obciazeniem 70amper i jest w 100% pewny. Został tez zmieniony akumulator. Po podłaczeniu komputer w parametrach byo widac jak na...
Witam Wszystkich użytkowników W skrócie opiszę usterkę z jaką się spotkałem naprawiając samochód mojego syna. Samochód VW FOX silnik benzyna 1,2 rocznik 2008 Objawy: 1) zapalenie się lampek kontrolnych: - ABS - ESP - hamulec ręczny do tego 3 sygnały dzwiękowe z tablicy Sytuacja ta nie była ciągła tzn. nie zawsze dochodziło do tego typu objawów, jednego...
Samochód Skoda Fabia Próba podłaczenia radioodtwarzacza VW beta 4. Wtyczki w instalacji skody : oryginalne od VW. Po ...Samochód Skoda Fabia Próba podłaczenia radioodtwarzacza VW beta 4. Wtyczki w instalacji skody : oryginalne od VW. Po połączeniu radio gra , ale wysiadły wszystkie bajery w kabinie auta typu :przyciemniane światło, sygnał dżwiękowy...
skoda fabia pobór prądu fabia pobór prądu pobór prądu fabia
kabel sterownik peugeot sharp migające podświetlenie hasło wygasa
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
TPA3116D2 – czy można zamienić kondensatory 470µF na foliowe 470nF? Wzmacniacz, filtracja, awarie Citroën Xsara Picasso 2.0 HDi – napięcie zasilania potencjometru gazu, wartości i tolerancje