Tak niebezpieczne,zacznij od diagnostyki,wówczas wszystko się wyjaśni
Od strony kierowcy sciagnac bok kokpitu
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
W grupie aut Vag, najczęstrzą przyczyną poboru prądu na postoju jest uszkodzenie mikrowłaczników w zamkach drzwiowych (moduł komfortu nie "usypia" systemu jeżeli nie widzi położenia zamków drzwi. Sprawdź czy oświetlenie wnętrza reaguje na wszystkie drzwi.
Zamek może mieć wpływ bo auto może być wybudzane. Spokojnie do 40 minut taki pobór może się utrzymywać. W niektórych autach trwa to krócej i innych dłużej.
Odłącz alternator i wtedy sprawdź pobór
Ale to prąd trzeba mierzyć.
Po jakim czasie sprawdzany pobór prądu? W Fabii pobór należy sprawdzać po min. 30 minutach od zamknięcia samochodu.
U mnie był upływ na "zegarach" (Fabia 2). Wyświetlacz LCD z przebiegiem nie gasł i rozładowywał akumulator. Nie dało się tego wykryć komputerem, elektryk zdiagnozował to sprawdzając bezpieczniki. Pomiary należy robić po jakimś czasie od zamknięcia auta, w moim przypadku to było chyba 45 minut, gdy czujniki, przyciski itp. zostaną przez komputer odłączone....
Niestety akumulator pada. Po wyjęcie bezpiecznika pobór spada do ok 20mA.
Fabia I 2001 1,4, pobór prądu. Pierwszy raz trafiłem na taką sztukę. Fabia pracuje normalnie ale po zgaszeniu i zamknięciu pilotem pobór prądu spada do 0,12 i narasta do 0,56, nie raz do 5,6 A, i tak cyklicznie z różnymi przerwami i czasem poboru. Z dokładanych rzeczy - alarm z centralnym zamkiem - radio z biedronki No i teraz zagadka co było przyczyną...
Nie komputer tu nic nie da. Jak wyżej pisali sprawdzić i oczyścić klemy. Możesz sprawdzić pobór prądu na postoju wpinając miernik między biegun a klemę minusową jak będzie 0,04 lub mniej to jest dobrze.
Mierzone po uśpieniu czy od razu po zamknięciu auta?
Czy ktoś orientuje się może, ile prądu zużywa videorejestrator? Zasilacz jest 5V, 1,5A Problem mam taki, że w Skodzie Fabii 2 napięcie w zapalniczce (gdzie podłączony jest videorejestrator) jest utrzymywane cały czas (nawet po wyjęciu kluczyka ze stacyjki) - a to powoduje, że videorejestrator się nie wyłącza i cały czas pobiera prąd. Pytanie jak to...
Kolego sprawdź zamek w klapie bagażnika, może on ma uszkodzenie ? upływ prądu po zaryglowaniu.
Jesteście ciekawi jak zbudowana jest przednia lampa LED we współcześnie produkowanym samochodzie? Jeśli tak, to zapraszam do lektury. Trafiła do mnie Skoda Fabia IV z roku 2023, samochód po lekkiej stłuczce w lewy przód, lampa poszła w drzazgi, więc nie miałem żadnego problemu z jej rozebraniem na czynniki pierwsze, normalnie nie podjął bym się jej...
Cześć, ostatnio borykam się z problemem rozładowywania akumulatora w Skodzie Fabii pierwszej generacji (wersja 1.4 16v 75 koni). Akumulator zakupiony 3 miesiące temu. Sprawdzałem jego natężenie podczas postoju. Wynosi ono 0,28A. Nie jestem specjalistą, ale wiem, że jest to za dużo, ponieważ podczas postoju powinien oscylować między 0,01A -0,06/0,07A...
Witam, jestem tutaj nowy na forum i szukam pomocy. Jadąc do córki w 80-te urodziny, samochód Skoda Fabia 1, rok prod. 2005, benzyna 1,2, nagle zatrzymał się. Zjechałem rozpędem na pobocze, wezwałem Pomoc Drogową i samochód został zabrany do warsztatu. W warsztacie komputer wykazał, że uszkodzona jest pompa, którą wymieniono na nową (niepotrzebnie),...
Witam Mam problem ze swoją skodą Fabią II z 2007 roku , silnik 1.4 16V . Autko nie ma w ogóle przyspieszenia, na luzie wkręca się max na 4,5 tys obrotów. Auto ma przejechane 160 tys (orginalny). Lampka check się nie swieci . Po podłaczeniu pod komputer brak błędów. Samochód nie ma mocy zarówno na benzynie jak i na gazie. Świece nowe , zapala bez problemowo....
Witam Pacjent skoda fabia 1 2005r 1.2 benzyna problem się pojawił jak przyszły mrozy te konkretne co teraz tak to wszystko było ok. A więc problem jest taki podszedłem do auta i chce odpalić ale słabo kręcił i aku zdechł podpiąłem kable ale cisza zero reakcji nawet rozrusznika nie słychać już nawet cykania nie było. Sprawdziłem bezpieczniki są ok te...
posiadam skode fabie 1.2htp z 2003r. od 3dni ma przejechane 160tys. nagle straciła moc wchodzi aby na 3000obrotów i odcina podłączyłem ją pod komputer i pokazuje błąd czujnika wałka rozrządu,wymieniłem na nowy i nadal to samo czy to może być katalizator winny bo jest w środku wybebeszony i może któraś sonda lambda łapie zły odczyt ale na komnpie nic...
Witam. Mam Skodę Fabię 1.MPI z 2000 r 50kW . Raptownie zaczęły się takie objawy jak bardzo długie zapalanie (4-5 sek) .Brak mocy i gaśnięcie silnika podczas płynnej jazdy ( rzadko ale się zdarza ). Wykonane prace- wymiana pompy paliwowej,wymiana akumulatora,wymiana świec. VAG- wykazał błędy takie jak 17526, 16524,16706,16706. Podpowiadano mi iż przyczyną...
Witam. Posiadam Skodę Fabię 2. 1.2 12v 70 KM rok 2008.Problem dotyczy braku mocy na 4 biegu przy obrotach 3 tyś prędkości 80-90 km/h oraz 5 biegu i prędkości 100-110 km/h nagle zaczyna się dusić jakby nie dostawał paliwa po spadku obrotów oraz prędkości wszystko wraca do normy do ponownego przekroczenia obrotów powyżej 3 tyś oraz podanych prędkości...
Witam. Miałem wczoraj taka przygodę. Poszedłem do samochodu, odpalił mi za pierwszym razem bez problemu, gdy zacząłem ruszać widać było, że w akumulatorze spada napięcie ponieważ wszystko zaczęło przygasać, światła, wyłączyło się wspomaganie kierownicy, światło w kabinie w ogóle przestało działać podobnie jak kierunkowskazy ale światła mijania i pozycyjne...
Kolego Ireneo zapomniałem napisać, że wentylator przesmarowany, kupiony inny używany, a problem wciążjest. Jutro będę testował jeszcze pobór prądu wentulatora poza instalacją w samochodzie.
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
NIc nie wynikło z tego podłączenia laptopa. Sprawdź jaki jest pobór prądu i wartości czujnika kąta. I trzeba się bardziej wysilić , podnieść auto jak wyżej masz napisane.
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Pomoże ktoś ? Jak sprawdzić pobór prądu ? bo kabel mam jak probówka dotkne klapa się otwiera zamek . Fioletowy Kanał dodatkowy (-) 300mA wygląda że sterowanie minusem a chyba u mnie zamek klapy Sterowany plusem. Sprzedawca z Allegro mi napisał. Można jeżeli jest sterowany masą i pobór prądu nie przekracza 150mA, inaczej mozna uszkodzic sterownik. Minus...
Tysiące aku nie zwracałem na to uwagi i nic się nigdy nie zawiesiło. Stosuję jak Volkswagen zaleca do aut z komputerem: przy podłączaniu akumulatora najpierw plus potem minus, przy odłączeniu akumulatora najpierw minus potem plus. Natomiast przy autach bez komputera: przy podłączaniu akumulatora najpierw minus potem plus, przy odłączeniu akumulatora...
Zamykam temat, po wymianie bordnetza pobór prądu w stanie spoczynku spadł do 9mA.
Pobór prądu w normie. Do wymiany sonda lambda pierwsza oraz regulacja i przegląd LPG ( nowe wtryski i re reduktor)
Nic nie trzeba robić przy pompie Koyo.Kodowanie ma tylko lekki wpływ na siłę wspomagania.Jeśli pompa jest gorąca(,sprawdź w parametrach temperaturę) to masz zbyt duży opór w części wysokociśnieniowej.Może być uszkodzony dolny wąż do pompy.Sprawdź w parametrach pobór prądu przy kołach na wprost.
jeżeli miałeś proble ze wspomaganiem to odłącz pompe wspomagania i spróbuj sie połączyć u mnie spaliła sie pompa wspomagania i był ten sam problem a jeżeli zapala sie epc to sprawdż czujnik przy pedale chamulca bo bardzo częstosiadają i jest duży pobór prądu też może się nie łączyć to jest cholernie czułe na obciążenia
Albo pusta pamięć wlutować. che.. che.. na pustej nie pójdzie nie byłem pewien tylko "napięcia po kluczyku". elektronika startuje -łącznie z zasilaniem 5V na układy dopiero po podaniu tego napięcia . Pobór prądu z podłączonymi tylko 12V stałe na (30) = 0,3mA natomiast z podłączonym dodatkowo 12V po kluczyku (15) pobór ok. 80 mA i can na stole od razu...
Skoda Fabia I 1,9tdi 2005 zbyt duży pobór prądu 60mA rozładowuje mi akumulator po ok. tygodniu. Zrobiłem test, miernik szeregowo między klemę a biegun akumulatora i zacząłem wyjmować bezpieczniki. Dodam, że już wcześniej całkowicie odpiąłem z systemu alarm, radio, nawet alternator ale ciągle jest 60mA (oczywiście po odczekaniu 30min w celu uśpienia...
czy sprawdzony był pobór prądu na postoju? Moduły kontroli nadwozia niestety są wadliwe, miałem już kilka przypadków z problemem nadmiernego poboru prądu na postoju w tych fabiach. Problem był z niegasnącym zasilaniem ECU.
Sprawdziłem wczoraj pompe VAGiem. Na postoju było 13.93 - 14.01 V. Podczas kręcenia kierownicą napięcie utrzymywało się na poziomie 12,88 - 13,28 V, pobór prądu 30-58 A. Czy to są normalne wskazania?
Przy wyłączonej stacyjce ma pobór prądu ok 0.3 A . Brak auto alarmu radio odłaczone. Wyciek ten poprzedzony był dziwnym zachowaniem auta w trakcie jazdy - parokrotnie siadała ( przypuszczalnie zwarcie) elektryka na moment - tz odłączał się gaz , radio gasło, włczała się kontrolka ABS i hamulca ręcznego... działo się to głównie w trakcie gwałtownych...
Jak masz tam wspomaganie elektrohydrauliczne, to przy pełnym skręcie mogą gasnąć. Za duży pobór prądu i altek sobie nie radzi.
Sprawdzałem pobór prądu na zgaszonym silniku i ma 0,3A. Sprawdzałem ładowanie , ale przed tym sprawdziłem okablowanie i przeczyściłem wszystkie styki: Na zimnym silniku bez obciążenia ładowanie 14.20V na alternatorze a na akumulatorze 14.15 Na maksymalnym obciążeniu (właczczone św. drogowe, max. nawiew, radio, halogeny) "zimny silnik" alternator13,80V,...
człowieku zdaj sobie sprawę,że auto bez alarmu ledwo wytrzymuje kilkanaście dni a wszystkie dobre alarmy mają zbliżony pobór prądu także nie ma sensu tak drążyć,załóż blokadę i ukrytego pstryka i problem poboru masz z głowy.
Jest centralny zamek. Fabryczny system centralnego zamka czy dołożone siłowniki do drzwi ? delikatne skoki napięcia na akumulatorze Opisz, co to znaczy ? Skoki gwałtowne, jakieś "iskrzenie", brak masy, falowanie napięcia, jaka amplituda ? Czy jest jakiś zwiększony pobór prądu z akumulatora na postoju ? Zmiany napięcia występują na postoju czy podczas...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
Zmierz napiecie podczas pracy silnika i pobór prądu spoczynkowego po wyjęciu kluczyka i zamknięciu drzwi i odczekaniu z 10 min. i wyniki wrzuć na forum. Jak nie potrafisz /nie masz czym to do elektryka.
wymieniłem Zawsze długi sygnał oznaczał słabą baterie w pilocie lub może być że jest słaby sygnał, odłącz jeszcze akumulator na ok 30 s tzw reset. Jeszcze zmierz ta baterie która wymieniłeś może pilot ma bardzo duży pobór prądu i się szybko rozładowuje.
Witam szanowne Grono Mam takie to oto pytanie: Czy ktoś z was zakładał wyłącznik masy w skodzie fabia 1.4 MPI ? Mój samochodzik gubi prąd ok. 100mA - a po 40 min. pobór prądu spada do 10mA ( i wiem że z tym trzeba udać się do elektryka, ale już tylu fachowców ją oglądało nic nie znalazło a przytuliło kasiore, że chyba wolę przemęczyć się z tzw. ,,Heblem,,),...
Witam. Po pierwsze czy to aby napewno alarm (a właściwie syrenka)rozładowuje akumulator ?. Należy zmierzyć pobór prądu z akumulatora przy włączonym zapłonie. Jeżeli okaże się zbyt duży,można odłączyć syrenkę i alarm i znów zmierzyć pobór prądu. Jeżeli pobór spadnie to to jest to, jerzeli nie trzeba szukać dalej. W nowych samochodach jest dużo elektroniki...
U mnie akumulator ma już swoje lata, więc może już jest do wymiany. Przeczytałem też na jednej stronie dotyczącej pompy elektrohydraulicznej TRW, że: "Jeżeli jednak słychać głośne „wycie” podczas zmiany obciążenia pompy, to można podejrzewać, że problem ma związek z układem pompowym. Poszukiwanie usterki należy zacząć od precyzyjnego zbadania...
Witam serdecznie! Wiem, że tematów jest o tym wiele, ale zaryzykuje napisać nowy wątek. A więc sprawa ma się tak: Fabia 2000r., czyli wychodzi przekładnia TRW. Skodzianka nagle zaczęła migać światłami w rytm dyskoteki, w tym samym czasie słychać wariującą pompę wspomagania ( chaotycznie rozpędza się i zwalnia). Czyli sprawa jest prosta - duży pobór...
Witam. W mojej Skodzie Fabii 1.4MPI padła mi sonda lambda. Po podłączeniu do VAG'a w teście starzenia (grupa nastaw 034) wyświetliło brak reakcji sondy lambda i dziwną temperaturę katalizatora (-32"C). Napięcie na sondzie stało na poziomie 0.3V. Jako iż w ASO sonda kosztuje straszne pieniądze, wstawiłem 4 przewodową sondę uniwersalną. Napięcie sondy...
kolego a nie bawily sie dzieciaki w aucie ??? zanim co koolwiek wymienisz to: przy domknietych drzwiach kluczyk w zamku przekręć na zamykanie i przytrzymaji po 10-15 15sek wszystkie szyby powinny i szyber dach powinny sie zamknac. I odwrotnie kluczyk w zamku przekręć na otwieranie i przytrzymaji -powinny sie otworzyc Z tym 10-15 sekund to nie wiedziałem...
Witam mama taki problem ze pobór prądu przez antene samochodu po podpięciu do radia wynosi 00.8 a jak odepnę od radia to spada na 00.2 radio jest to nowe Pioneer i przez to rozładowuje mi akumulator. Morze być to winna radia czy tez anteny samochodowej morze końcówki anteny .Dziękuje za pomoc.
Tam masz podłączone do gniazda jak nie ma komunikacji to do wymiany komfort
Niech sprawdzi ładowanie ale stawiam na akumulator do wymiany POważnie ? To przez forum trzeba to tłumaczyć? Napisze krótko, "mechanik" który nie potrafi naprawić takiej skody, powinien jak najszybciej się przebranżowić na coś co nie wymaga myślenia. Także dobra rada, poszukać innego który potrafi zbadać podstawy jak ładowanie czy pobór prądu.
"Bordnetz Steuergerat" po niemiecku. Po naszemu "Sterownik elektroniki pokładowej" A mieści się przy lewym przednim słupku pojazdu, na wysokości kolan kierowcy. Zadaniem tego sterownika jest między innymi także obsługa oświetlenia wnetrza pojazdu, i jeszcze pare innych funkcji. On też odpowiada za kłopoty z interpretacją upływu prądu w instalacji pojazdu...
Taki próbnik trochę za mało obciąża badany obwód, ale ewidentny brak zasilania bądź masy wykryjesz bez problemu. Przy słabym połączeniu np. utlenionym żarówka w Twojej próbówce z racji dużej rezystancji może się świecić, ale przy większym poborze prądu napięcie spadnie (stąd sugestia użycia żarówki 21W- bezpiecznika nie spali, a da lepsze rozeznanie...
lukasz921 Sprawdź najpierw sprawność instalacji napięcie ładowania, pobór prądu.
pobór prądu skoda fabia fabia pobór prądu pobór prądu fabia
sprężarka kostkarka regulator napięcia paneli słonecznych rozkodowa radio grundig
philips latte sterownik tango negro
Parkside podkaszarka – jak zdjąć głowicę tnącą, kierunek gwintu, blokada wału Podłączenie sygnalizatora dźwiękowego do LED w skuterze Futuri3