Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Dzień dobry. Mam problem z autem: -- PEUGEOT 406 break (kombi) 2.0 benzyna LPG (now e) -- silnik: 2.0 RFN EW10J4 Auto na wyłączonym zapłonie pobiera prąd, około 0.9 Amper , co oczywiście jest wielokrotnie za dużym poborem. Aby znaleźć "winowajcę" nadmiernego poboru, wyciągałem po kolei wszystkie bezpieczniki - > padło na bezpiecznik od stacyjki . Po...
Sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie, znaleźć element który ten prąd pobiera-ot cała zagadka
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Wiele Autosanów obsługiwałem ale nigdy nie było problemu z doładowaniem akumulatorów .Alternatory G 1000 czy G 2000 mają taką wydajność że zpowodzeniem doładowują akumulatory nawet 200Ah. Ładowanie nawet na biegu jałowym silnika przy pełnym oświetleniu i włączonych dmuchawach powinno być 28,2V Jaki masz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie.
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
udalo sie zajsc do okolo 100 mA, sam alarm wsatanie spoczynku wcina 25mA radio drugie tyle. Czy to juz wystarczy???? Bo nizej juz sie chyba nie da.
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo.
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Wykluczyłeś lewy pobór prądu ? Tj zwarcie,wideo rejestrator czy ładowarkowa do GSM ? Jaki jest pobór prądu na wyłączonym zapłonie ?
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Pobór prądu na wyłączonym zapłonie max.ma być 0,05A .
Sprawdziłem pobór prądu na wyłączonym, zapłonie i faktycznie jest za wysoki bo wynosi 0.16mA (norma podobno do 0.06mA) Na początek proponuje trochę poczytać co to A i mA. Bo to co napisałeś to głupoty.
Witam, rozładowuje mi akumulator podczas jazdy, zrobię ok 6km i już ponownie nie można odpalić motocykla. chyba mierzyłem już wszystko co się dało tzn: - napięcie na zaciskach akumulatora przy uruchomionym silniku jest 13,8V na załączonych światłach - napięcie zmienne na cewkach alternatora wszędzie równe. Na wolnych ok 18V, przy 5000obr/min 65V - rezystancja...
W części aut światła stop święcą przy wyłączonym zapłonie, w części nie. Nie ma obowiązku, żeby się świeciły przy wyłączonym zapłonie.
Jak miernik jest na zakresie 20mA i wskazuje 0.09 to jest to 90uA. Co ze względu na wiek auta jest możliwe, bo nic tam prądu nie pobiera po wyłączeniu zapłonu, a 90uA to tyle co nic. Po prostu padł Ci akumulator i tyle. We współczesnych autach pobór prądu na wyłączonym zapłonie to 40-60mA.
Może zapomniałeś świateł zgasić jak moja żonka. albo gdzieś coś w instalacji sie nie wyłącza . sprawdz pobór prądu na wyłączonym zapłonie i z wyłączonymi wszystkimi radiami lampkami itp.
(at)piotrrolirad Zapobiegawczo, aby ograniczyć pobór prądu, możesz podłączyć sterownik gazu, pod 15 po zapłonie.
Czyli podsumowując: - sprawdzić ładowanie akumulatora (min. 14V na wolnych obrotach), - sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i zamkniętym samochodzie, Dodatkowo - czy samochód ma jakieś dokładane akcesoria elektryczne (alarm, radio, cd-radio)?
Jeśli ładowanie było powyżej 14.8V z powodu uszkodzonego regulatora to akumulator został zniszczony. Możliwe że miał zwarcie wewnętrzne i sam się rozładowywał lub coś pobiera ci prąd na postoju. Do sprawdzenia napięcie ładowania aby nie zniszczyć nowego akumulatora i pobór prądu na wyłączonym zapłonie.
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
Podaj pobór prądu przez "kondensator" przy wyłączonym zapłonie A właściwie przez woltomierz i pobór prądu ogólnie przez całe auto na postoju. Przyjmuje się, że do 50mA jest ok.
Sprawdź pobór prądu na postoju, przy wyłączonym zapłonie.
Ale nadmierny pobór prądu z akumulatora mierzy się na wyłączonym zapłonie i zazwyczaj dopiero po kilku minutach kiedy wszystkie odbiorniki powinny być wyłączone bądź być w stanie uśpienia. Prąd pobierany wtedy z akumulatora powinien się mieścić w max 0.08A w przypadku samochodów z dużą ilością elektroniki.
Jak masz miernik zmierz jaki jest pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie.
Witam Mam następujący problem z Fordem Ka 1999r. silnik 1.0 Problem jest następujący a mianowicie mam pobory prądu na wyłączonym zapłonie 0,14A. Pobór prądu spada do 0,00A gdy wyjmę bezpiecznik oznaczony jako oświetlenie wewnątrz. Sęk w tym że ten bezpiecznik odpowiada również za działanie wskazówek zegara, zegarek wewnątrz. Wszystko poodłączane i zero...
Pobór prądu w stanie spoczynku sprawdzasz odłaczając plusową klemę od akumulatora i wstawiając w szereg amperomierz. Mierzysz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Ale zapracowany ma rację. Jeżeli nie masz możliwości osobiście to podskocz do serwisu i niech w pierwszej kolejności niech Ci sprawdzą akumulator, a następnie czy masz prawidłowe ładowanie.
Sprawdz czy nie masz poboru pradu podczas wyloczonego silnika no i czy ladowanie jest OK W sumie z tego co wyczytałem to alternator ma moc 2,3kW co po części sprawdziłem włączając wszystkie odbiorniki prądu(światła,dmuchawa, tylna szyba etc.) przy wolnych obrotach było jeszcze ładowanie akumulatora w granicach 5-7A. Pobór prądu przy wyłączonym zapłonie...
Czyli? Chcę sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i pobór przy włączonych odbiornikach. Ale do tego trzeba odpowiedniego miernika, którym nie dysponuję. Mam tylko stary multimetr V 561. Dlatego podjadę do elektronika. On lepiej ogarnie ten temat. Tylko powiedzcie proszę skąd może być ta pulsacja. Czy jest jakaś płytka w alternatorze, która...
Skoro rozładowuje akumulator na postoju to masz definitywnie za duży pobór prądu. Przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach weź w rękę amperomierz, odepnij jedną klemę i sprawdź prąd. Nie wiem jak konkretnie w lagunie ale z reguły nie powinien przekraczać 100mA. Jeśli prąd jest za duży to potem wyjmuj pojedyncze bezpieczniki i patrz który obwód...
Pasek wielorowkowy wystarcza na 2-3 miesiące, alternator był w serwisie Boscha i niestwierdzili żadnych błędów. Rano piszczy i po około 10 sekundach koło alternatora jest gorące. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,03A Czy morze być uszkodzone dolne koło pasowe?
Witam 1 naładować akumulator 2 w szereg z akumulatorem włączyć amperomierz 3 zmierzyć pobór prądu (na wyłączonym zapłonie) z podłączonym wzmacniaczem i bez niego 4 wyciągnąć wnioski A tak poza tym czy jest sprawne ładowanie akumulatora w aucie ? Przy włączonym silniku na aku powinno być gdzieś około 13,8-14V
Sprawdź alternator - napięcie ładowania oraz pobór prądu na postoju przy wyłączonym zapłonie.
wszystko rozumiem. sprawdze kable i połączenia, ale jak wytłumaczycie fakt, że miałem dobre ładowanie przez ostatnie 2 tyg., a teraz znowu jest jak przed wymianą szczotkotrzymacza na nowy? przeczyajcie jeszcze raz dokładnie temat. P.S może trywialne, ale: 1) jak zmierzyć pobór prądu przy wyłączonym zapłonie? jaki powinien być duży i na co ustawić miernik?...
Jaki jest pobór prądu z akumulatora na wyłączonym zapłonie i wyłączonym oświetleniu wnętrza? 50mA to nie jest jakiś bardzo duży prąd.
według mojego schematu powinien być 5 A,kontrolka pokazuje zwarcie na tym bezpieczniku Samochód z 25 A bezpiecznikiem rozładowuje maxymalnie akumulator A może coś pobiera z tych rzeczy prąd? Warto by sprawdzić jaki jest pobór prądu.
Jeżeli jest radio to odłącz je i sprawdź ponownie. Radia mają podpięty + do potrzymania pamięci. Bywały przypadki nadmiernego poboru prądu. Poza tym przy wyłączonym zapłonie odłączaj klemę dodatnią i przysłuchaj się czy nie klepocze jakiś przekażnik (pozostałość po alarmie). Pozdrawiam.
Witam, mam problem z ładowaniem w samochodzie mianowicie po wymianie alternatora akumulator szybko się rozładowuje. Zmierzyłem pobór prądu na wyłączonym zapłonie 2,4A a powinno być ok 0.2A, sytuacja wraca do normy kiedy wypnę 3-pinową wtyczkę na alternatorze lub złącze do PCM. Sprawdziłem wiązkę alternatora, nie jest uszkodzona nie ma przebić na masę...
Zasilanie jest? Świeca? Jedynie sprawdziłem przekaźnik (poprawność działania) oraz czy na instalacji od akumulatorów występuje pobór prądu przy załączonym/wyłączonym zapłonie wynik 7.8A/0.3-0.4A. Nie sprawdzałem czy na gniazdo przekaźnika przychodzi napięcie. Świec też nie spradziłem bo nawet nie wiem gdzie są.
problem jest z szybko rozładowującym się akumulatorem. Nadmieniam że akumulator jest nowy, samochód to golf II 1,8 GL. Jaki pobór prądu jest dopuszczalny po wyłączony zapłonie?
I wtedy jak zapomnisz (np. zostawisz na pauzie albo przyciszone) to akumulator się wyczerpie - dlatego standardowym domyślnym rozwiązaniem jest radio grające tylko na "zapłonie".
Witam. Posiadam Vectre C 1.8 16v. Niestety od dłuższego czasu pożera ona akumulatory. Multimetrem zmierzyłem pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Wynik pomiaru to około 0.6A. Elektrykiem nie jestem ale wydaje mi się on zbyt duży. Po kolei zacząłem więc wyciągać bezpieczniki. Pobór spadł po wyciągnięciu bezpiecznika oznaczonego na schemacie jako "napięcie...
Piny czyste brak zieleni w BSM W wspomaganiu brak komunikacji z silnikiem CAN na oscyloskopie sieje w czasie braku komunikacji Podstawie drógą pompę wspomagania Wiecie może jaki pobór prądu powinna brać na wyłączonym zapłonie?
Sprawdź pobór prądu na wyłączonym zapłonie, poprzez szeregowe wpięcie miernika, na początku na zakresie 10A (trzeba przepiąć kabel czerwony na mierniku w drugie złącze opisane 10A MAX), jak pomiary będą rzędu kilku ..mA to przepnij z powrotem na miliampery, ustaw przełącznik na zakres mA i sprawdź jeszcze raz na tym zakresie. Przy tym pomiarze, na wyłączonym...
To dużo, ale typowo dla radia w którym jedna z linii zasilania powinna się rozłączać po wyłączeniu zasilania. Całkowity pobór prądu z instalacji przy wyłączonym zapłonie i zgaszonym oświetleniu wewnętrznym nie powinien przekraczać 0,05A.
Jak po 1-2-3-4 dniach odpala a po 5 nie daje rady to coś raczej z poborem prądu, coś ci zżera aku. Jakbyś miał słabą baterię to raczej wyglądałoby to tak, że parkując jednego dnia na drugi dzień będziesz miał to co teraz dnia piątego. Weź miernik i sprawdź jaki masz pobór prądu przez odbiorniki - na wyłączonym zapłonie oraz przy zaryglowanych drzwiach.
Może to być zwarcie na akumulatorze?? np. płyty? podłączyłem dzisiaj przez takie kable rozruchowe do moich klem akumulator do Cieniasa. Cienias był oczywiście na chodzie. I zegary zachowały się juz normalnie i wszystko ok było - rozrusznik ledwo zagadał, ale może z pół obrotu obrucił. Zwarcia raczej nie ma bo pobór prądu na wyłączonym zapłonie mam w...
Hej, Dzięki za radę z tym odłączaniem podczas pracy - nie wiedziałem, że może to być niebezpieczne. No więc pomiary wykonane: - auto po mroźniej nocy, wszystko wyłączone, napięcie na klemach: 12.47V, - tuż po włączeniu zapłonu: 12.00V, - spadek napięcia przy odpalaniu: do 9.8V (dosłownie na moment, bo po chwili silnik zaskoczył), - przy uruchomionym...
Żarówka 21W świeci na każdym + Żarówka szeregowo z akumulatorem ? dym idzie z miernika Narysuj odręczny schemat jak mierzysz "zwarcie" i dlaczego "idzie dym" z miernika ? Jaki zakres ma miernik ? Może słaby akumulator i "zawieszony" rozrusznik ? Jaki jest pobór prądu [A] przez cały samochód przy wyłączonym zapłonie, i zamkniętych drzwiach ? Jaki jest...
W samochodzie jest wbudowany fabrycznie zegarek lcd i wskaźnik paliwa, oba działają cały czas. Coś jest źle . Wskaźnik paliwa nie powinien działać przy wyłączonym zapłonie .
Witam. Mam nissana primerę z roku 1997 2,0 gaz . Rok temu kupiłem akumulator, bo oryginalny miał dość. Kupiłem akumulator ZAP 62Ah. Samochodem nie jeżdże często , 1-2 razy w tygodniu po parenaście kilometrów. Problem polega na tym że akumulator się rozładowywuje, ładuję go 1 w tygodniu bo napięcie spada do ok 12,2 V. Sprawdzałem już wszystko napięcie...
Niektóre radia mają na odwrót... zazwyczaj te, które mogą być sterowane zapłonem, ale można je też włączyć przy wyłączonym zapłonie (np. Oplowskie i Grundigi WKC).
(at)zukmen1981 Przy wyłączonym zapłonie ? Alternator do warsztatu !
Trochę to zawiłe... Sprawdzałeś najpierw na świeżym naładowanym akumulatorze jak odpala auto? Jaki to akumulator? Ile ma lat? Sprawdzasz pobór prądu na zapłonie włączonym czy wyłączonym? Drzwi pozamykane, lampki pogaszone itp? 5 minut doładowywania akumulatora to rozumiem, że podłączyłeś pod prostownik i się jeszcze tyle czasu ładował? To na to nie...
rico37p -w sumie zgodzil bym sie z tym co napisales gdyby nie bezoiecznik nr.2 ktory jest odpowiedzialny za szyby i lusterka. Mam jeszcze jedno pytanie czy bez tego bezpiecznika moge odpalic auto ? temprawg - tak webasto jest ale jako dogrzewanie silnika ale też nie działa.Pytanie tylko ,co tego typu"webasto" może mieć do powiedzenia na postoju przy...
Witam wszystkich. Problem nastepujący - od jakiegoś czasu zaczeły mi sie diać dziwne rzeczy z samochodem tzn. przerywał przy wyższych obrotach, światła oraz podświetlenie zegarów przygasało prawie do zera, radio się wyłanczało i mrugały kontrolki z ABS i ładowania. Po pewnym czasie doszedłem wkońcu że coś rozładowuje mi akumulator - wyjmowałem po kolei...
Skoro sprawa się tyczy samego radia i poboru prądu przez nie to po co mierzyć przy akumulatorze? Po pierwsze jeśli podłaczysz się na wejściu do radia będziesz miał dokładniejszy wynik. Druga sprawa to po co tak podłaczać radio? Jeśli podłączysz po zapłonie większość samochodów ma tak że radio dalej gra nawet po zgaszeniu samochodu a gaśnie jak wyjmiesz...
Witam. Jest to już trzeci, nowy akumulator w przeciągu kilku miesięcy. Mówiłem bratu, że nie nie wina baterii ale on się upierał. Ładowanie 13,8 V, przy światłach i wentylatorze spada do 13,5 - to chyba ok. Samochód jak postoi 3-4 dni to trzeba palić z pycha. Raz zakręci i zdycha. Zmierzyłem pobór prądu z aku przy wyłączonym zapłonie. Mierzyłem między...
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
Normalna kolej rzeczy, żeby radio nie pobierało za dużo prądu w spoczynku. Świat zamiast iść do przodu to się cofa. Można przerobić na stałe ale trzeba by było zmierzyć pobór prądu na wyłączonym radio.
Zacząłbym od sprawdzenia akumulatora i od jego zacisków pomiarze napięcia akumulatora, prawidłowego styku na klemch przy akumulatorze. Sprawdź napięcie na słupkach akumulatora i na złączach za klemami, sprawdź połączenie masy od akumulatora do nadwozia może jest zabrudzone rdzą lub poluzowane. Jeśli akumulator jest rozładowany trzeba go naładować, sprawdź...
Z tego co piszesz to zacząłbym od akumulatora i od jego zacisków objawy kontrolek i klaksonu świadczą o zaniżonym napięciu akumulatora lub o wadliwym styku na klemch przy akumulatorze. Sprawdź napięcie na słupkach akumulatora i na złączach za klemami, sprawdź połączenie do masy od akumulatora może jest zabrudzone rdzą lub poluzowane. Jeśli akumulator...
Ale po co zapłon włączasz? Sprawdź na wyłączonym zapłonie pobór, bo na postoju zżera prąd. Możesz zrobić to jeszcze tak sprawdź jaki masz teraz pobór na klemie bez tego wentylatora. Następnie wepnij go i sprawdź ponownie na akumulatorze czy pobór wzrośnie. Wówczas ocenisz czy jest jakieś przebicie na nim.
Kanał 09,001,01 na włączonym zapłonie - activated; na wyłączonym zapłonie- not oper;
Sprawdź jaki jest pobór prądu na zgaszonym silniku i wyłączonym zapłonie. Oczywiście akumulator do sprawdzenia, bo skoro wymieniłeś alternator i nie wytrzymuje Ci do rana to coś śmierdzi tutaj. Decybel Ci dobrze napisał o tych świecach... Ja osobiście zrobiłbym taką próbę rano - woltomierz zapiąć na akumulator włączyć zapłon i czekać aż zgaśnie kontrolka...
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
witam, jaki macie pobór prądu na seryjnych radiach w voyagerach? ja mam 0,5A na wyłączony radio i wyłączonym zapłonie
Po jeździe, na wyłączonym zapłonie postaraj się wpiąć amperomierz szeregowo z akumulatorem, ale tak aby podczas wpinania nie przerwać ani na chwilę obwodu. Ostatni krok to długookresowa rejestracja napięcia akumulatora i poboru prądu.
Pobór prądu przez wirnik 2,9A. Nowy regulator zamontowany. Kontrolka ładowania zapala się i gaśnie prawidłowo. Ładowanie bez włączonych odbiorników 14.8V, po włączeniu świateł spada na 14.4V Przez pin R na wyłączonym silniku pobór prądu 0,24A. Jest to co prawda 10 razy mniej niż wcześniej, ale i tak nadal za dużo. Z tym już chyba nie będę walczył tylko...
Ładownie sprawdza się się przy 1500-2000rpm, nie na wolnych obrotach. Popatrz sobie na charakterystyki napięcia ładowania podawane w książkach typu "obsługa i naprawa". Jeśli rozładowuje Ci się akumulator - zmierz pobór prądu na postoju, przy wyłączonym zapłonie (powinien wynosić <30mA). Możesz sprawdzić (oczyścić szczotką drucianą i zabezpieczyć...
Jaki najtańszy multimetr logger z USB się do tego nadaje? Będzie coś tańszego, niż to? BM521 Multimetr-logger (690 PLN brutto) Toż to połowa wartości tego Punta ;) Obawiam się, że rejestrator niewiele Ci pomoże, bo na jednym bezpieczniku i tak jest kilka obwodów. Z drugiej strony jest tylko kilka przewodów które pozostają pod napięciem przy wyłączonym...
Po odłączeniu wtyczki z modułu, lub po wyciągnięciu bezpiecznika 16 pobór prądu jest 0,0 A. Jak wszystko jest na swoim miejscu to pobór prądu pulsuje 0,2 A i 0,5 A. https://www.civinfo.com/threads/drain.10... Przy wyłączonym zapłonie pobierał 0,27-0,55 A (zmieniając się co 3-5 sekund), co powodowało całkowite rozładowywanie akumulatora w ciągu 3-5...
Wychodzi więc na to, że to radio nie obsługuje "logiki zapłonu"... albo w serwisie sami nie wiedzą co piszą, bo nawet mój kaseciak Grundiga SC-303 to obsługuje. Można ręcznie włączyć radio przy wyłączonym zapłonie ale po godzinie samo się wyłączy (po włączeniu zapłonu włącza się automatycznie a po wyłączeniu/wyjęciu klucyka ze stacyjni jeśli jest ACC...
Większość mierników uniwersalnych posiada zakres amperomierza 10A co powinno wystarczyć do zdiagnozowania problemu.Amperomierz szeregowo z bateriom oczywiście na wyłączonym zapłonie chwilę odczekać na uśpienie modułów i mamy realny pobór prądu który nie powinien przekraczać 0,5A.
Witam , otóż borykam się z rozładowywaniem akumulatora w passacie b5 tdi 110 koni.Szukałem ,kombinowałem i dziś zauważyłam taką sytuacje z alternatorem. Cały czas pokazuje mi 0,55 do 0.67 poboru , jak odłączę kostkę od alternatora to spada poniżej 0,2 A .No i zauważyłem że w alternatorze , oczywiście przy wyłączonym zapłonie coś w środku brzęczy ,po...
Jak miałem Bravo TD to prąd rzędu 1-2 A na zapłonie bez uruchomionego silnika był normą (bez świateł, wentylatora nawiewu). Jeśli boisz się o niedoładowany akumulator to zmienić alternator na mocniejszy albo więcej jeździć (z raci że miałem ogrzewanie postojowe to zmieniłem alternator na wersje 120A i to czasami zimą trzeba było podkarmić aku z prostownika...
Każdy samochód ma swoje indywidualne zapotrzebowanie na energię elektryczną. Rozumiem z opisu, że zmierzyłeś prąd płynący między akumulatorem i rozrusznikiem (instalacją) przy pracującym silniku? czy też między alternatorem i akumulatorem (instalacja)? Jeśli tak jak w drugim przypadku to 5 A nie jest wielkim poborem. Cewka zapłonowa przecież ma oporność...
I właśnie tak robiłem tylko nie 90s,lecz 2 dni auto stało w garażu bez kluczyków i ciągle jest pobór prądu 0,9A. Zauważyłem że przekaźnik przez który przechodzi prąd z tego bezpiecznika jest bardzo ciepły więc go rozebrałem ale styki nie są sklejone przetestowałem i jest 100% sprawny.(pozostałe bezpieczniki przy wyłączonym zapłonie bez kluczyka mają...
Witam, mam problem z Seatem Alhambra 1.9 TDI PD 2007, rozładowuje się akumulator. Po pomiarach pobór wynosi 0,27 A, spada po odłączeniu kostki regulatora do 0,09 A. Po wyciągnięciu bezpieczników oraz kostki stacyjki pobór nie spada. Spada jedynie po odłączeniu kostki przy alternatorze oraz jednej kostki w module BSI. Napięcie na wyłączonym zapłonie...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
.Jedyne co namierzyłem to taki dziwny dzwięk w komorze silnika bardziej od podszybia(czyli tył silnika),stuka coś cyklicznie przy wyłączonym zapłonie i nie stuka jak sciągnę i założe klemę To znajdz tego stukacza.
Witam. We wrześniu ubiegłego roku kupiłem nowy akumulator. Zakup prewencyjny, ponieważ stary akumulator miał już 8 lat. Nie robiłem jego pomiarów (błąd) i stwierdziłem, że czas na nowy. Zakupiłem akumulator Bosch 0 092 S40 050 60 Ah, 540 A prąd rozruchu. Przed zamontowanie w samochodzie doładowałem go automatyczną ładowarką na full. W styczniu zaczęły...
Witam. Silnik jak w temacie. Po dłuższym postoju rozładowuje się akumulator. Trzeba go ręcznie ładować co jakiś czas. Pobór prądu przeprowadzony na klemie przy wyłączonym zapłonie: zero, czyli prawidłowo. Obecnie napięcie akumulatora wynosi 11.6V (-1C) i silnik odpala bez problemu. Po rozruchu, w trakcie którego następuje naturalny spadek, powraca do...
INPUT: DC 12V - 24V OUTPUT: DC 5V === 1A Czyli pobór prądu przy zasilaniu 12V nie powinien przekroczyć 0,5A, uruchomienie kamery na 10 godzin nie powinno spowodować problemów z uruchomieniem samochodu (zakładając że akumulator jest sprawny).
jaki powinien być pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym samochodzie Renault Scenic 2.0 16V z założoną instalacją LPG STAG Qbox? Cześć! Jako ElektrodaBot, chętnie pomogę Ci z tym zagadnieniem. Pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym silniku samochodzie (tzw. prąd upływu) zależy od zużycia energii przez różne systemy i urządzenia, takie jak alarm,...
Nie dopisałem kablomania studio 24. O.k. zaczytałem instrukcje 7 po zapłonie 4 stały. Z zegarkiem i podświetleniem już wiadomo. Ale dlaczego radio ma pobór ok 450 mA ? Dużo za dużo..... Dodam że reaguje na odłączanie i podłączanie zapłonu(logika). Chodzi głównie o tak duży pobór na wyłączonym....
Witam mam pytanie. Skoda Octavia I (Tour) 1.8T 2006r . Załóżmy, że standardowe wyposażenie (immobilizer, autoalarm , radio itp) Jaki powinien być pobór prądu przy wyłączonym zamkniętym samochodzie. Wychodzi mi coś około 330mA -- nie za dużo ... ? Jak parę razy odłączałem plus, miernikiem odłączając obwód jakby pykało chyba w module autoalarmu pod maską...
Witam Na postoju przy włączonym zapłonie prąd pobiera cewka zapłonowa. Czy kontrolka ładowania świeci jak włączysz kluczyk? Jak masz wszystko wyłączone sprawdź czy nie ma poboru prądu. Może być to spowodowane przez alternator lub z winy samego akumulatora, zależy jak jest naładowany i jak jest stary.
dokonałem tych pomiarów: napięcie akumulatora nie podłączonego do samochodu 12.91v napięcie akumulatora na wyłączonym silniku 12.83 napięcie akumulatora na włączonym silniku bez obciążenia 14.41 napięcie akumulatora na włączonym silniku pod obciążeniem (światła mijania, dmuchawa) 13.59 napięcie akumulatora przy wyższych obrotach (tu niedokładnie widziałem...
Witam, kilka miesięcy temu kupiłem "tani" wzmacniacz prosto z krainy za oceanem, nominalnie ma on 50W przód na L+P kanał oraz 100W na tył gdzie znajduje się własnoręcznie robiona tuba, gra i buczy na tyle, że sąsiedzi wiedzą kiedy wracam do domu, ale pobór prądu, spiąłem to do gniazda zapalniczki "na zapłonie" tak żebym przypadkiem nie zapomniał tego...
1 to jak wyżej kolega syrius32 to zapłon, 2 to rozrusznik. Na 1 odpalisz auto na "pych", wszystko dostaje zasilanie i jest przygotowane do jazdy. I taki pobór prądu jest jak najbardziej prawidłowy dla pozycji 1. Pomijając co ma pozycja "zapłon" do rozładowywania się akumulatora, skoro wyłączone auto ma pobór prądu w normie?!
Przy wyłączonym zapłonie i zamkniętych drzwiach miernik pokazał mi 0,3 A. Zacząłem więc wyjmować po kolei bezpieczniki i po wyjęciu bezpiecznika od świateł awaryjnych, klaksonu i oświetlenia kabiny pobór prądu spadł do 0,03 A. Odpaliłem trzy razy auto i trochę pojeździłem. Jutro zobaczę czy silnik odpali...
Obecne radia muszą być podłączone po kluczyku inaczej po czterech dniach jeżeli samochód nie jeżdzi mogą być kłopoty z zapaleniem autka . Mam codziennie kilka takich przypadków w swoim zakładzie, radia montowane na własną ręke. Podłączenie prawidłowo radia niweluje problem .Podłącz radio po zapłonie a jeżeli stacyjka nie ma pozycji na radio to niestety...
Fragment z instrukcji obsługi odpowiada na Twoje pytanie: Zagadnienia podstawowe : Urządzenie lub wyświetlacz nie działa . Wyłączony zapłon pojazdu. - Jeżeli radioodtwarzacz podłączony jest w sposób zgodny z instrukcjami, przy wyłączonym zapłonie urządzenie nie będzie pracowało. Pozostaje Tobie pogodzić się z tym albo kupić inne. Sprawdź jeszcze jaki...
Witam, mam problem z poldkiem kumpla. Rozładowuje mu sie akumulator. Zgodnie z poradami z forum podłączyłem między klemę a biegun akumulatora multimetr. Przy wyłączonym zapłonie pokazuje 0,1A. To chyba troche dużo, wyciągałem po kolei bezpieczniki i gdy wyjąłem ten na którym chodzi zegarek to pobór spadł na 0 A. Ale czy zegarek ciągnie aż tyle prądu?...
pobór prądu wyłączonym pobór prądu zapłonie radio wyłączonym zapłonie
voyager zapala gaśnie zasilanie odkurzacza ściemniacz podłączyć kabel
Samsung UN40F5500AG left display edge shorting to chassis with T-CON cable disconnected Wymiana diody LED w latarce ręcznej – jak to zrobić krok po kroku