Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
Zacznij drogą dedukcji. Na początek sprawdź przekaźnik świec żarowych czy przypadkiem się nie przycina później kolejno Alarm jeśli go masz Radio najlepiej na czas badań odepnij alternator odłącz zacisk B+ rozrusznik. jaki opis na skrzynce ma bezp o którym mówisz??
Sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie, znaleźć element który ten prąd pobiera-ot cała zagadka
i co zrobiłeś?
Dzień dobry. Mam problem z autem: -- PEUGEOT 406 break (kombi) 2.0 benzyna LPG (now e) -- silnik: 2.0 RFN EW10J4 Auto na wyłączonym zapłonie pobiera prąd, około 0.9 Amper , co oczywiście jest wielokrotnie za dużym poborem. Aby znaleźć "winowajcę" nadmiernego poboru, wyciągałem po kolei wszystkie bezpieczniki - > padło na bezpiecznik od stacyjki . Po...
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
no niestety ale radioodbiornik mialem na tapecie jako pierwszy. Wymontowany i lezy z boku , panel climatronik tez. Jesli chodzi o lampke podsufitowa to sterowana jest z modułu comfort. Owszem wypinam od niego kosc i napiecie spada z omawianego przypadku 0,70 a po chwili spada na 1,1 i tak trzyma.Czyli tem modół tez wydaje sie dobry. Jak jest całkowicie...
Wiele Autosanów obsługiwałem ale nigdy nie było problemu z doładowaniem akumulatorów .Alternatory G 1000 czy G 2000 mają taką wydajność że zpowodzeniem doładowują akumulatory nawet 200Ah. Ładowanie nawet na biegu jałowym silnika przy pełnym oświetleniu i włączonych dmuchawach powinno być 28,2V Jaki masz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie.
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
Tylko kontrolki, ewentualnie radio, klima jak nie jest do końca wyłączona. :D Podpiął bym miernik, ale boje się o zakres. Aż taki duży pobór prądu nie jest na pewno mniej niż 10 A. :D
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
Transmiter ma tak mały pobór prądu, że możesz śmiało podłączyć.
Witam. Jaki powinien być pobór przy włączonym zapłonie na załączonym zdjęciu widać co wskazuje u mnie miernik.
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo.
To dużo za dużo. Odepnij radio i zmierz. Jeśli nadal znacząco nie spadnie to wtedy wyjmuj pojedynczo bezpieczniki te będące stale pod napięciem i wtedy może namierzysz obwód. Jeśli mało spadnie to odłącz zasilanie alarmu i zmierz. W zasadzie powinno być kilka -kilkanaście mA a u Ciebie jest ponad 200 mA. Może masz podłączony wzmacniacz antenowy który...
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Wykluczyłeś lewy pobór prądu ? Tj zwarcie,wideo rejestrator czy ładowarkowa do GSM ? Jaki jest pobór prądu na wyłączonym zapłonie ?
W jaki sposób to zrobić najprościej? Zamykasz samochód pilotem, czekasz ok.10 minut, podłączasz amperomierz cęgowy. https://obrazki.elektroda.pl/7593551900_... W zależności od wskazania - albo wszystko jest ok, albo szukasz zawyżonego poboru prądu przez wyciąganie kolejnych bezpieczników i obserwację wskazania amperomierza. Jeżeli...
(at)piotrrolirad Zapobiegawczo, aby ograniczyć pobór prądu, możesz podłączyć sterownik gazu, pod 15 po zapłonie.
Temat rozwiązany, rok temu kupiłem radio android i praktycznie codziennie jeżdżone było, to nie było problemu. Teraz auto mniej jeździ i były problemy widoczne. Winą to starszy moduł getaway, który nie usypiał nowego radia, co skutkowało poborem prądu. Podłączyłem radio, pamięć i stały 12v po zapłonie i teraz jest spokój.
W części aut światła stop święcą przy wyłączonym zapłonie, w części nie. Nie ma obowiązku, żeby się świeciły przy wyłączonym zapłonie.
I wtedy jak zapomnisz (np. zostawisz na pauzie albo przyciszone) to akumulator się wyczerpie - dlatego standardowym domyślnym rozwiązaniem jest radio grające tylko na "zapłonie".
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
U mnie puszczała dioda w alternatorze pobory prądu były dokładnie takie jak u Ciebie.
Pobór prądu na wyłączonym zapłonie max.ma być 0,05A .
Sprawdziłem pobór prądu na wyłączonym, zapłonie i faktycznie jest za wysoki bo wynosi 0.16mA (norma podobno do 0.06mA) Na początek proponuje trochę poczytać co to A i mA. Bo to co napisałeś to głupoty.
Zasilanie licznika można dać po zapłonie i też będzie dobrze, czasem robiłem tak w autach budowlanych.
Zmierz prąd jaki pobiera urządzenie. Środkowy bolec przez amperomierz do plusa akumulatora a zewnętrzna część do masy i będzie wszystko jasne. Jak jest kiepsko zrobione to może jakiś prąd brać. Akumulator potrafi rozładować nawet 5-co watowa żarówka jeśli będzie włączona przez kilka dni. U mnie jest lepiej bo w jednym gniazku mam prąd dopiero po zapłonie...
Witam, rozładowuje mi akumulator podczas jazdy, zrobię ok 6km i już ponownie nie można odpalić motocykla. chyba mierzyłem już wszystko co się dało tzn: - napięcie na zaciskach akumulatora przy uruchomionym silniku jest 13,8V na załączonych światłach - napięcie zmienne na cewkach alternatora wszędzie równe. Na wolnych ok 18V, przy 5000obr/min 65V - rezystancja...
Da się to w jakiś sposób obejść Owszem, ale wymagało by to sporej ingerencji w oryginalna instalację pojazdu. czy byłoby bardzo niewskazanym ewentualne zostawianie sprzętu w takich gniazdkach ze stałym dopływem prądu? Bez dramatów - to ma tak znikomy pobór prądu, że wpływ na rozładowanie akumulatora był by widoczny po dwóch tygodniach bezczynnosci...
Podaj pobór prądu przez "kondensator" przy wyłączonym zapłonie A właściwie przez woltomierz i pobór prądu ogólnie przez całe auto na postoju. Przyjmuje się, że do 50mA jest ok.
Dziś w południe pomierzę , może faktycznie po jakimś czasie pobór prądu zmaleje do akceptowalnych wartości. Dziś kupiłem nowy akumulator ,bo stary po 6 latach dość ciężkiej eksploatacji się skończył. Dowiedziałem się również ,że pobór prądu na poziomie 6A jest normalny przy włączonym zapłonie .
Ale nadmierny pobór prądu z akumulatora mierzy się na wyłączonym zapłonie i zazwyczaj dopiero po kilku minutach kiedy wszystkie odbiorniki powinny być wyłączone bądź być w stanie uśpienia. Prąd pobierany wtedy z akumulatora powinien się mieścić w max 0.08A w przypadku samochodów z dużą ilością elektroniki.
tą złączką czasami nie leci zasilanie do lampki bagażnika i tej w podsufitówce ??
Trochę to zawiłe... Sprawdzałeś najpierw na świeżym naładowanym akumulatorze jak odpala auto? Jaki to akumulator? Ile ma lat? Sprawdzasz pobór prądu na zapłonie włączonym czy wyłączonym? Drzwi pozamykane, lampki pogaszone itp? 5 minut doładowywania akumulatora to rozumiem, że podłączyłeś pod prostownik i się jeszcze tyle czasu ładował? To na to nie...
Jak miernik jest na zakresie 20mA i wskazuje 0.09 to jest to 90uA. Co ze względu na wiek auta jest możliwe, bo nic tam prądu nie pobiera po wyłączeniu zapłonu, a 90uA to tyle co nic. Po prostu padł Ci akumulator i tyle. We współczesnych autach pobór prądu na wyłączonym zapłonie to 40-60mA.
Sprawdź pobór prądu na postoju, przy wyłączonym zapłonie.
Jak masz miernik zmierz jaki jest pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie.
Witam Mam następujący problem z Fordem Ka 1999r. silnik 1.0 Problem jest następujący a mianowicie mam pobory prądu na wyłączonym zapłonie 0,14A. Pobór prądu spada do 0,00A gdy wyjmę bezpiecznik oznaczony jako oświetlenie wewnątrz. Sęk w tym że ten bezpiecznik odpowiada również za działanie wskazówek zegara, zegarek wewnątrz. Wszystko poodłączane i zero...
Witam. Kupiłem go niedawno, więc nie znam go zbyt dobrze. Między innymi sprawdzałem pobór prądu. Przy przekręconym kluczyku / w benzynowym napisałbym przy włączonym zapłonie / pobór prądu to około 7A, przy pozycji "0" około 0,5A. Wydaje mi się, że to za dużo. Jaka jest metodyka eliminowania poszczególnych odbiorników z listy 'podejrzanych ' ? Jeżeli...
Jeśli ładowanie było powyżej 14.8V z powodu uszkodzonego regulatora to akumulator został zniszczony. Możliwe że miał zwarcie wewnętrzne i sam się rozładowywał lub coś pobiera ci prąd na postoju. Do sprawdzenia napięcie ładowania aby nie zniszczyć nowego akumulatora i pobór prądu na wyłączonym zapłonie.
Czyli podsumowując: - sprawdzić ładowanie akumulatora (min. 14V na wolnych obrotach), - sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i zamkniętym samochodzie, Dodatkowo - czy samochód ma jakieś dokładane akcesoria elektryczne (alarm, radio, cd-radio)?
Podaj Stan napięcia akumulatora na zaciskach w spoczynku, stan napięcia na zaciskach akumulatora przy zapalonym silniku,stan napięcia i pobór prądu przy włączonym zapłonie i nie uruchomionym silniku. Masz może dogrzewanie lub webasto elektryczne?
Może zapomniałeś świateł zgasić jak moja żonka. albo gdzieś coś w instalacji sie nie wyłącza . sprawdz pobór prądu na wyłączonym zapłonie i z wyłączonymi wszystkimi radiami lampkami itp.
(at)puchalak Myślałeś może o tzw glow wire tudzież paskach LED ale ciągłych (bez widocznych punktów)? To znacznie upraszcza sprawę bez nadmiernego komplikowania i pozwala zachować wymaganą estetykę. Jeśli dalej chcesz neonówki to pamiętaj że sporo nowych neonówek jest napełniana mieszanką gazów której jednym z elementów jest radioaktywny Krypton 85...
Witam Mam nowy akumulator i problem z odpaleniem auta. Zmierzyłem pobór prądu i wynosi on 37,4 mA. Natomiast gdy wyjmę bezpieczniki od instalacji gazowej to pobór spada do 10,8 mA. Czy taki pobór może powodować problemy z odpaleniem? Czy instalacja gazowa nie powinna być podłączona po zapłonie?
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
Podgrzewanie pośladków? Też po "zapłonie".
Sprawdz czy nie masz poboru pradu podczas wyloczonego silnika no i czy ladowanie jest OK W sumie z tego co wyczytałem to alternator ma moc 2,3kW co po części sprawdziłem włączając wszystkie odbiorniki prądu(światła,dmuchawa, tylna szyba etc.) przy wolnych obrotach było jeszcze ładowanie akumulatora w granicach 5-7A. Pobór prądu przy wyłączonym zapłonie...
Pobór prądu w stanie spoczynku sprawdzasz odłaczając plusową klemę od akumulatora i wstawiając w szereg amperomierz. Mierzysz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Ale zapracowany ma rację. Jeżeli nie masz możliwości osobiście to podskocz do serwisu i niech w pierwszej kolejności niech Ci sprawdzą akumulator, a następnie czy masz prawidłowe ładowanie.
Czyli? Chcę sprawdzić pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i pobór przy włączonych odbiornikach. Ale do tego trzeba odpowiedniego miernika, którym nie dysponuję. Mam tylko stary multimetr V 561. Dlatego podjadę do elektronika. On lepiej ogarnie ten temat. Tylko powiedzcie proszę skąd może być ta pulsacja. Czy jest jakaś płytka w alternatorze, która...
Witam, posiadam xmaxa 2007 125cc. Lecz posiadam problem z prądem(skuter z Francji posiada emulator imo) i skuter po 1/2 dniach odpala z trudem ponieważ akumlator jest wyładowany do minimum. Nie wiem gdzie szukać. Jakieś rady? Po odpaleniu pobór prądu 13.8v Na zgaszonym zapłonie 13.2v
Skoro sprawa się tyczy samego radia i poboru prądu przez nie to po co mierzyć przy akumulatorze? Po pierwsze jeśli podłaczysz się na wejściu do radia będziesz miał dokładniejszy wynik. Druga sprawa to po co tak podłaczać radio? Jeśli podłączysz po zapłonie większość samochodów ma tak że radio dalej gra nawet po zgaszeniu samochodu a gaśnie jak wyjmiesz...
Jeżeli jest radio to odłącz je i sprawdź ponownie. Radia mają podpięty + do potrzymania pamięci. Bywały przypadki nadmiernego poboru prądu. Poza tym przy wyłączonym zapłonie odłączaj klemę dodatnią i przysłuchaj się czy nie klepocze jakiś przekażnik (pozostałość po alarmie). Pozdrawiam.
Sprawdź alternator - napięcie ładowania oraz pobór prądu na postoju przy wyłączonym zapłonie.
według mojego schematu powinien być 5 A,kontrolka pokazuje zwarcie na tym bezpieczniku Samochód z 25 A bezpiecznikiem rozładowuje maxymalnie akumulator A może coś pobiera z tych rzeczy prąd? Warto by sprawdzić jaki jest pobór prądu.
Jaki jest pobór prądu z akumulatora na wyłączonym zapłonie i wyłączonym oświetleniu wnętrza? 50mA to nie jest jakiś bardzo duży prąd.
Radio wisi na tym bezpieczniku , pewnie wpiete bez 15 po zapłonie.
W samochodzie jest wbudowany fabrycznie zegarek lcd i wskaźnik paliwa, oba działają cały czas. Coś jest źle . Wskaźnik paliwa nie powinien działać przy wyłączonym zapłonie .
Żółty ma być podłączony na stałe, a czerwony po stacyjce. Czy przy podłączonym żółtym, a odłączonym czerwonym radio da się włączyć? Jeśli nie, to właśnie żółty to "memory backup", jeśli tak to masz radio z logiką zapłonu i przez czerwony przewód nie płynie prąd większy niż kilkaset mA (nie potrzeba przekaźnika). Stosowane są dwa rozwiązania: - podtrzymanie...
Skoro rozładowuje akumulator na postoju to masz definitywnie za duży pobór prądu. Przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach weź w rękę amperomierz, odepnij jedną klemę i sprawdź prąd. Nie wiem jak konkretnie w lagunie ale z reguły nie powinien przekraczać 100mA. Jeśli prąd jest za duży to potem wyjmuj pojedyncze bezpieczniki i patrz który obwód...
.Jedyne co namierzyłem to taki dziwny dzwięk w komorze silnika bardziej od podszybia(czyli tył silnika),stuka coś cyklicznie przy wyłączonym zapłonie i nie stuka jak sciągnę i założe klemę To znajdz tego stukacza.
Pasek wielorowkowy wystarcza na 2-3 miesiące, alternator był w serwisie Boscha i niestwierdzili żadnych błędów. Rano piszczy i po około 10 sekundach koło alternatora jest gorące. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,03A Czy morze być uszkodzone dolne koło pasowe?
Witam 1 naładować akumulator 2 w szereg z akumulatorem włączyć amperomierz 3 zmierzyć pobór prądu (na wyłączonym zapłonie) z podłączonym wzmacniaczem i bez niego 4 wyciągnąć wnioski A tak poza tym czy jest sprawne ładowanie akumulatora w aucie ? Przy włączonym silniku na aku powinno być gdzieś około 13,8-14V
Zwiększa pobór prądu. To ten kabel, na którym po zapłonie pojawia się 12V
problem jest z szybko rozładowującym się akumulatorem. Nadmieniam że akumulator jest nowy, samochód to golf II 1,8 GL. Jaki pobór prądu jest dopuszczalny po wyłączony zapłonie?
wszystko rozumiem. sprawdze kable i połączenia, ale jak wytłumaczycie fakt, że miałem dobre ładowanie przez ostatnie 2 tyg., a teraz znowu jest jak przed wymianą szczotkotrzymacza na nowy? przeczyajcie jeszcze raz dokładnie temat. P.S może trywialne, ale: 1) jak zmierzyć pobór prądu przy wyłączonym zapłonie? jaki powinien być duży i na co ustawić miernik?...
Witam. Po pierwsze czy to aby napewno alarm (a właściwie syrenka)rozładowuje akumulator ?. Należy zmierzyć pobór prądu z akumulatora przy włączonym zapłonie. Jeżeli okaże się zbyt duży,można odłączyć syrenkę i alarm i znów zmierzyć pobór prądu. Jeżeli pobór spadnie to to jest to, jerzeli nie trzeba szukać dalej. W nowych samochodach jest dużo elektroniki...
Zrobiłem pomiary poboru prądu. Na podłączonym radio na włączonym zapłonie, później z odłączonym radiem - również na zapłonie. Wyniki na zdjęciach. https://obrazki.elektroda.pl/9085524400_... https://obrazki.elektroda.pl/5782128400_... Pomiar poboru prądu w stanie spoczynku auta wykonywał mi elektryk na początku roku...
Zasilanie jest? Świeca? Jedynie sprawdziłem przekaźnik (poprawność działania) oraz czy na instalacji od akumulatorów występuje pobór prądu przy załączonym/wyłączonym zapłonie wynik 7.8A/0.3-0.4A. Nie sprawdzałem czy na gniazdo przekaźnika przychodzi napięcie. Świec też nie spradziłem bo nawet nie wiem gdzie są.
Żarówka 21W świeci na każdym + Żarówka szeregowo z akumulatorem ? dym idzie z miernika Narysuj odręczny schemat jak mierzysz "zwarcie" i dlaczego "idzie dym" z miernika ? Jaki zakres ma miernik ? Może słaby akumulator i "zawieszony" rozrusznik ? Jaki jest pobór prądu [A] przez cały samochód przy wyłączonym zapłonie, i zamkniętych drzwiach ? Jaki jest...
rico37p -w sumie zgodzil bym sie z tym co napisales gdyby nie bezoiecznik nr.2 ktory jest odpowiedzialny za szyby i lusterka. Mam jeszcze jedno pytanie czy bez tego bezpiecznika moge odpalic auto ? temprawg - tak webasto jest ale jako dogrzewanie silnika ale też nie działa.Pytanie tylko ,co tego typu"webasto" może mieć do powiedzenia na postoju przy...
Piny czyste brak zieleni w BSM W wspomaganiu brak komunikacji z silnikiem CAN na oscyloskopie sieje w czasie braku komunikacji Podstawie drógą pompę wspomagania Wiecie może jaki pobór prądu powinna brać na wyłączonym zapłonie?
Zamiast sprawdzać jak się nagrzewa czy się nagrzewa to po prostu sprawdź pobór prądu to jest znacznie lepszy wyznacznik. Sprawdzając jaki prąd płynie do alternatora przez niego.
Słyszałem, że zaraz po włączeniu pobiera ona więcej prądu niż zwykła żarówka, czy to prawda? I jak długo trwa taka dysproporcja? O ile w ogóle jest w stanie pobrać większą moc niż żarówka, to tylko do momentu zapłonu - zwykle poniżej sekundy. Są dwa powody takiego zjawiska - jest tam kondensator elektrolityczny, który w momencie rozpoczęcia zasilania...
Jak po 1-2-3-4 dniach odpala a po 5 nie daje rady to coś raczej z poborem prądu, coś ci zżera aku. Jakbyś miał słabą baterię to raczej wyglądałoby to tak, że parkując jednego dnia na drugi dzień będziesz miał to co teraz dnia piątego. Weź miernik i sprawdź jaki masz pobór prądu przez odbiorniki - na wyłączonym zapłonie oraz przy zaryglowanych drzwiach.
Witam, mam problem z ładowaniem w samochodzie mianowicie po wymianie alternatora akumulator szybko się rozładowuje. Zmierzyłem pobór prądu na wyłączonym zapłonie 2,4A a powinno być ok 0.2A, sytuacja wraca do normy kiedy wypnę 3-pinową wtyczkę na alternatorze lub złącze do PCM. Sprawdziłem wiązkę alternatora, nie jest uszkodzona nie ma przebić na masę...
wtyczka pompy abs nie zzieleniała? Zobacz jeszcze pobór prądu z aku jak auto stroi fochy oczywiście na zgaszonym zapłonie.
Niektóre radia mają na odwrót... zazwyczaj te, które mogą być sterowane zapłonem, ale można je też włączyć przy wyłączonym zapłonie (np. Oplowskie i Grundigi WKC).
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
(at)zukmen1981 Przy wyłączonym zapłonie ? Alternator do warsztatu !
Witam. Posiadam Vectre C 1.8 16v. Niestety od dłuższego czasu pożera ona akumulatory. Multimetrem zmierzyłem pobór prądu przy wyłączonym zapłonie. Wynik pomiaru to około 0.6A. Elektrykiem nie jestem ale wydaje mi się on zbyt duży. Po kolei zacząłem więc wyciągać bezpieczniki. Pobór spadł po wyciągnięciu bezpiecznika oznaczonego na schemacie jako "napięcie...
Napięcie po zapłonie jest wykorzystywane np. do ABS ( tak są takie przyczepki ). Jeśli podłącze tam akumulator w przyczepie to diody Schotkiego skutecznie ograniczą mi prąd ładowania do 10A? Diody nic nie ograniczą, prędzej pójdą z dymem. Należałoby użyć diody shottky np. z zasilacza ATX ( ma mniejszy spadek napięcia niż zwykła krzemowa), na prąd większy...
Zostawisz samochód z włączonym zapłonem? Pobór na postoju to raczej 18mA i chyba prawidłowy, ale trzeba go obserwować do godziny od zamknięcia centralnego i przejścia modułu komfortu i innych do całkowitego uśpienia. Myślisz, że komp samochodu, zegary i czujniki nie pobierają prądu. Zrób pomiar prądu na załączonym zapłonie. W czym Ci ten pobór na załączonym...
Sprawdź pobór prądu na wyłączonym zapłonie, poprzez szeregowe wpięcie miernika, na początku na zakresie 10A (trzeba przepiąć kabel czerwony na mierniku w drugie złącze opisane 10A MAX), jak pomiary będą rzędu kilku ..mA to przepnij z powrotem na miliampery, ustaw przełącznik na zakres mA i sprawdź jeszcze raz na tym zakresie. Przy tym pomiarze, na wyłączonym...
Może to być zwarcie na akumulatorze?? np. płyty? podłączyłem dzisiaj przez takie kable rozruchowe do moich klem akumulator do Cieniasa. Cienias był oczywiście na chodzie. I zegary zachowały się juz normalnie i wszystko ok było - rozrusznik ledwo zagadał, ale może z pół obrotu obrucił. Zwarcia raczej nie ma bo pobór prądu na wyłączonym zapłonie mam w...
Nie jestem pewien, czy w jednym przewodzie od silniczka wycieraczki nie jest stały plus, czy dopiero po zapłonie.
Nagrzewa?Po prostu przez uzwojenie dławika płynie odpowiedni prąd to jest prąd poboru jaki pobiera ta lampa.Po zapłonie świetlówki na oporności dławika spada napięcie około 150V przy którym występuje praca świetlówki. Pan moderator twierdzi iż zamiast odważnika do wagi można użyć statecznika .W pełni się zgadzam ,lecz już zamiast statecznika nie da...
A to zależy jak są zakodowane, w nowym samochodzie konfigurować możesz wszystko i często się zdarza że przy zakupie nie wiesz dokładnie jak to mają ci skonfigurować a potem okazuje się że coś działa nie tak jak oczekiwałeś. Żeby ci to wyjaśnić taki popularny mod po zakupie: zaciągnięcie hamulca ręcznego spowoduje zgaszenie DRL. Robi się to po to aby...
Ostatnio zakładałem w B6, plus po zapłonie + opóźnienie 10 sekund (bo to diesel), potem wraz z załączeniem postojowych wyłączanie dziennych za pomocą przekaźnika, który ma pobór około 20mA, który jest niewykrywalny przez moduł przepalonych żarówek ze względu na zbyt niski pobór prądu. Wszędzie daję bezpieczniki.
Hej, Dzięki za radę z tym odłączaniem podczas pracy - nie wiedziałem, że może to być niebezpieczne. No więc pomiary wykonane: - auto po mroźniej nocy, wszystko wyłączone, napięcie na klemach: 12.47V, - tuż po włączeniu zapłonu: 12.00V, - spadek napięcia przy odpalaniu: do 9.8V (dosłownie na moment, bo po chwili silnik zaskoczył), - przy uruchomionym...
Ech tam co ty piszesz.....Na włączonym zapłonie jaki może być pobór prądu przez instalacje elektryczną? , kilka amper. Uważam że spokojnie można podłączyć na ten czas do zacisków akumulatora dobrej klasy prostownik z inteligentną regulacją prądu ładowania.
Ale po co zapłon włączasz? Sprawdź na wyłączonym zapłonie pobór, bo na postoju zżera prąd. Możesz zrobić to jeszcze tak sprawdź jaki masz teraz pobór na klemie bez tego wentylatora. Następnie wepnij go i sprawdź ponownie na akumulatorze czy pobór wzrośnie. Wówczas ocenisz czy jest jakieś przebicie na nim.
Witam Ford Smax 2.0 tdci 2010 rok Mam problem, auto nie kreci, wszystkie kontrolki są ok, nie znalazłem nic co nie działa, wcześniej nie było żadnych objawów. błędy P2505; P0A09; P0562 dodatkowo na załączonym zapłonie aku rozładowuje się w 50 min, pobór prądu na 4,5 A ( załączony zegar, podświetlone kontrolki, załączone Ledy dzienne. sterownik nie wysyła...
na allegro jest wiele urządzeń nazywanych zwornicami wykonują one testy Rodzaje testów : - test oporowy na zachowanie akumulatora pod obciążeniem - test stanu naładowania akumulatora - test poboru prądu przez rozrusznik (przy rozłączonym zapłonie) - test ładowania przy uruchomionym silniku Czy to tylko chwyt reklamowy czy rzeczywiste narzędzie pomagające...
pobór prądu wyłączonym zapłonie prądu zapłonie berlingo pobór prądu
pompa magnum onkyo różne silnik magnetofonu obroty
naprawa sterownika salda naprawa sterownika salda
Listwa progowa do drzwi balkonowych Roto - jak znaleźć? Wymiana pękniętego ekranu w telewizorze Manta LED 32LHN89T