Witam :) Pobór prądu ma wynosić około 0,02A do 0,05A Jaki masz samochód? Sprawdź pobór prądu jak wszystko masz wyłączone, światło oświetlenia też (czujnik maski z przodu też wciśnij), i możesz poczekać około 0,5h jak masz nowy samochód (inne układy pobierają do 0,5h). Wyciągnij radio i sprawdź ponownie Napisz jaki model i z jakiego rocznika?
Odłącz przewody od alternatora i wtedy sprawdz na akumulatorze czy tez pobiera taki duży prąd jak nie to jak wyżej fachowiec juz napisał alternator do naprawy:|
Może być stacyjka, jej obwód można sprawdzić na skrzynce bezpieczników. Jaki dokładnie jest bezpiecznik i ile lat ma samochód?
W kostce kamerki masz stały plus. Podłącz ją pod plus po zapłonie i się problem rozwiąże. Jak to kamera cofania to zasilanie weź z światła cofania.
Sprawdź ładowanie i napisz ile ma lat akumulator. Jeżeli masz amperomierz to zmierz pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i wyłączonych wszystkich odbiornikach.
Odpiszę w tym temacie: rozwiązanie żeby pobrać napięcie z niebieskiego przewodu stacyjki sprawdziło się w 100%. Jest tak jak chciałem. Radio włącza się po przekręceniu kluczyka a wyłącza dopiero po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Jeśli chcę słuchać na postoju to aby włączyć radio wystarczy włożyć kluczyk i przekręcić na chwilę w pozycję zapłonu a następnie...
A zamontowanie tyrystorowego układu zapłonwego nie wchodzi w grę? Pracuje z tradycyjnym przerywaczem a napięcie pracy wyzwalane na uzwojeniu wtórnym cewki zapłonowej wynosi około 340V Producent przewiduje przerwę na świecach 1.2 mm.Na tym zapłonie jeżdziłem maluchem 13 lat bez problemu. Dodano po 1 Pobór prądu przez zapłon tyrystorowy wynosi 1. 6A
Witam! Akumulatora bym nie wymieniał, bo w mojej ocenie to niepotrzebna strata ok. 200 zł. Możesz sprawdzić ten który masz w sklepie z akumulatorami (za darmo). Poświęcił bym nieco czasu i znalazł to urządzenie które pobiera ten prąd (jeżeli zależy Ci na tym aby pobór prądu przy wyłączonym zapłonie wynosił 0[A].
Sprawdź jeszcze na wyłączonym zapłonie jaki masz pobór prądu z akumulatora, bez miernika się nie obejdzie.
Sprawdź jaki masz pobór prądu z akumulatora przy wyłączonym zapłonie i wszystkich odbiornikach. Może być taka sytuacja że coś pobiera cały czas prąd i rozładowuje akumulator np. Radio.
Zasilanie licznika można dać po zapłonie i też będzie dobrze, czasem robiłem tak w autach budowlanych.
Odłącz przewody od alternatora i sprawdź pobór prądu bez włączania kluczykiem stacyjki.
1. UPS - zasilacz awaryjny zasilany baterią akumulatorów. Akumulatory najczęściej kwasowo ołowiowe z elektrolitem w postaci żelu. 2. Pobór mocy przy zapłonie 1kW, pobór energii 128Wh. Nie podałeś jaką moc mają pompy obiegowe, które też trzeba zasilać. Zasilacz musi mieć dość energii do ciągłego napędzania pomp i sporadycznego zapłonu paliwa w kotle....
Zmierz prąd jaki pobiera urządzenie. Środkowy bolec przez amperomierz do plusa akumulatora a zewnętrzna część do masy i będzie wszystko jasne. Jak jest kiepsko zrobione to może jakiś prąd brać. Akumulator potrafi rozładować nawet 5-co watowa żarówka jeśli będzie włączona przez kilka dni. U mnie jest lepiej bo w jednym gniazku mam prąd dopiero po zapłonie...
Skoro sprawa się tyczy samego radia i poboru prądu przez nie to po co mierzyć przy akumulatorze? Po pierwsze jeśli podłaczysz się na wejściu do radia będziesz miał dokładniejszy wynik. Druga sprawa to po co tak podłaczać radio? Jeśli podłączysz po zapłonie większość samochodów ma tak że radio dalej gra nawet po zgaszeniu samochodu a gaśnie jak wyjmiesz...
Napięcie po zapłonie jest wykorzystywane np. do ABS ( tak są takie przyczepki ). Jeśli podłącze tam akumulator w przyczepie to diody Schotkiego skutecznie ograniczą mi prąd ładowania do 10A? Diody nic nie ograniczą, prędzej pójdą z dymem. Należałoby użyć diody shottky np. z zasilacza ATX ( ma mniejszy spadek napięcia niż zwykła krzemowa), na prąd większy...
Akumulator kupiony nowy wczoraj, stan ładowania przy włączonych wszystkich odbiornikach światłach itp. napięcie wskazuje 13.70V Czyli mam zmierzyć pobór na odpalonym silniku ?
Alterntor bosch czy Valeo??
Martwi mnie tylko jedna rzecz a mianowicie ten pobór prądu na włączonym heblu 460 mA jaki pobiera ten elektrozawór.Ale wychodzi na to że tak ma być. Nie ma być na nim po włączeniu hebla prądu !!! ostatni raz pisze .....po wyłączeniu zapłonu ma pojawić się zasilanie ze stacyjki na bezpieczniku F110 z niego na punkt "P" przekaźnika zwłocznego i wtedy...
Przeszukałem kilka for szukając odpowiedzi na pytanie jaki powinien byc pobór prądu przy wyłączonym zapłonie w samochodzie. U siebie mam 0,15 A i zastanawiam się czy to nie za dużo.
udalo sie zajsc do okolo 100 mA, sam alarm wsatanie spoczynku wcina 25mA radio drugie tyle. Czy to juz wystarczy???? Bo nizej juz sie chyba nie da.
Witam. Przedstawiam wam test modułu zasilania parkingowego kamer samochodowych model P1238 USB type C. Jak działa taki moduł? Podaje na stałe zasilanie 5V przez złacze USB-C, ale oprócz tego na jednym z dodatkowych pinów podaje 5V sygnalizujące włączony zapłon. Dodatkowo w przypadku spadku napięcia akumulatora poniżej 11.85V odłącza zasilanie do kamery....
Prawda jest taka że nawet pobiera mniej prądu a później pobór rośnie. Co do zapłonu, to trzeba się zdecydować. Osobiście preferuje oba typy. Tam gdzie często zapalam mam zapłon na zimno bo oczekuje szybszej reakcji na wyłącznik. To że się przepali to nic, bo zazwyczaj skrętka wtedy jest przerwana i jest cała, a zwarcie rezystorem 68R przywraca ja do...
Temat rozwiązany, rok temu kupiłem radio android i praktycznie codziennie jeżdżone było, to nie było problemu. Teraz auto mniej jeździ i były problemy widoczne. Winą to starszy moduł getaway, który nie usypiał nowego radia, co skutkowało poborem prądu. Podłączyłem radio, pamięć i stały 12v po zapłonie i teraz jest spokój.
Ale nadmierny pobór prądu z akumulatora mierzy się na wyłączonym zapłonie i zazwyczaj dopiero po kilku minutach kiedy wszystkie odbiorniki powinny być wyłączone bądź być w stanie uśpienia. Prąd pobierany wtedy z akumulatora powinien się mieścić w max 0.08A w przypadku samochodów z dużą ilością elektroniki.
Zamiast sprawdzać jak się nagrzewa czy się nagrzewa to po prostu sprawdź pobór prądu to jest znacznie lepszy wyznacznik. Sprawdzając jaki prąd płynie do alternatora przez niego.
Po odłączeniu wtyczki z modułu, lub po wyciągnięciu bezpiecznika 16 pobór prądu jest 0,0 A. Jak wszystko jest na swoim miejscu to pobór prądu pulsuje 0,2 A i 0,5 A. https://www.civinfo.com/threads/drain.10... Przy wyłączonym zapłonie pobierał 0,27-0,55 A (zmieniając się co 3-5 sekund), co powodowało całkowite rozładowywanie akumulatora w ciągu 3-5...
No popatrz parę milionów passatów jednak zjechało z linii produkcyjnych Być może, że silnik w niskich temperaturach po zapłonie jest wspomagany przez świece żarowe przez kilka sekund, ale na pewno w samym momencie rozruchu świece żarowe nie działają, by był większy prąd na rozrusznik. Na pewno w żadnym pasacie świece żarowe nie grzeją 5 minut po odpaleniu...
Witam Ford Smax 2.0 tdci 2010 rok Mam problem, auto nie kreci, wszystkie kontrolki są ok, nie znalazłem nic co nie działa, wcześniej nie było żadnych objawów. błędy P2505; P0A09; P0562 dodatkowo na załączonym zapłonie aku rozładowuje się w 50 min, pobór prądu na 4,5 A ( załączony zegar, podświetlone kontrolki, załączone Ledy dzienne. sterownik nie wysyła...
Zegarek - w sensie czasomierz. Tylko skąd tam 5A? Pisałem już ale nie wszystkie miały zegarki. A pobór jest możliwy przerabiałem to w audi80. Szyby i zamki odpuszczam bo to nie wszystkie auta mają. Na myśl przyszły mi wycieraczki co by się troszkę zgadzało bo po 2000r nie ma już czasowych bo przeszli na "czujnik deszczowy" ale to ma zasilanie po zapłonie...
Witam, Mam problem z nowo zakupioną octavią (1,9 TDI) Mianowicie auto chodziło bez problemu przez kilka dni. Odpalało "od kopa" Po 3 dniach rano auto nie odpaliło. (kontrolki się zapaliły przy zapłonie ale po przekręceniu kluczyka cyknięcie i cisza) Podejrzenie padło na rozładowanie akumulatora, auto odpaliło od drugiego auta. Po przejechaniu 50 km...
Sprawdź, które odbiorniki pobierają "prąd" po kluczyku tj. włączonym zapłonie i spróbuj wytypować wadliwy odbiornik. Jak załączę zapłon to pobór prądu jest trochę ponad 4A. A świeci wtedy m.in. żarówka przód (55W), tył (5W) i kontrolki więc pobór prądu jest chyba ok, same żarówki tyle biorą. Z tym że prąd ładowania jest zbyt duży to bym się zgodził....
Witam wszystkich miłośników TV 521. Posiadam TV 521 z 83 roku (od nowości). Uważam, że mam dość sporą wiedzę na temat tego ciągniczka. Jedno jest pewne, japońskie dziadostwa nie mają startu do TV 521. Traktorek ten posiada pewne wady. Do jednej z najważniejszych należą dość szybko powstające luzy na przegubach. Silniki niesamowicie wytrzymałe. Niestety...
Szkoda mi tej opcji trochę bo lubię słuchać radia bez kluczyka :) W pozycji 0 jest to jeszcze akceptowalne, ale jeśli radio uruchamia się dopiero w pozycji 1 czyli na zapłonie to jakaś masakra - w tym momencie zaczynają pracować wszystkie, czyli kilkanaście sterowników w samochodzie, pobór prądu to kilka amper, akumulator szybko pada, nie posłuchasz...
Wykluczyłeś lewy pobór prądu ? Tj zwarcie,wideo rejestrator czy ładowarkowa do GSM ? Jaki jest pobór prądu na wyłączonym zapłonie ?
Lampki w bagażniku nie ma. Odnośnie pilota właściciel auta poinformował, że kiedyś pilot przestał działać - otwierać / zamykać c.z. - chciał wymienić baterie od niego ale mini śrubka która skręca obudowę kluczyka jest tak obrobiona że za chiny ludowe nie idzie jej odkręcić a co za tym idzie sprawdzić i wymienić ewentualnie baterię. Kluczyk z pilotem...
Aku dziś cały dzień ładowany. Na włączonym zapłonie elektryczne szyby pracują, światła świecą. Po przekręceniu kluczyka na rozruch wszystko na desce gaśnie, rozrusznik nie kręci. Pobór prądu na wyłączonym zapłonie 0,15A. Po włączeniu zapłonu pobór prądu 1,5A.
Przy podłączeniu do kabla „po zapłonie” stracisz możliwość słuchania radia na postoju, z wyłączonym silnikiem. Tylko że te androidy z reguły mają pobór prądu gdy dwa plusy są na stałe.We fiacie niestety brak pozycji "radiowej" tylko pełny zapłon ale i tak nie będzie musiał mieć odpalonegp auta😉
A już 2A na wzbudzenie generatora to by się rotor ugotował. To zostaw auto na zapłonie na godzinę i dotknij alternatora.
Sprawdziłem pobór prądu na wyłączonym, zapłonie i faktycznie jest za wysoki bo wynosi 0.16mA (norma podobno do 0.06mA) Na początek proponuje trochę poczytać co to A i mA. Bo to co napisałeś to głupoty.
Zostawisz samochód z włączonym zapłonem? Pobór na postoju to raczej 18mA i chyba prawidłowy, ale trzeba go obserwować do godziny od zamknięcia centralnego i przejścia modułu komfortu i innych do całkowitego uśpienia. Myślisz, że komp samochodu, zegary i czujniki nie pobierają prądu. Zrób pomiar prądu na załączonym zapłonie. W czym Ci ten pobór na załączonym...
Witam Wszystkich, mam problem z rozładowywaniem akumulatora. Akumulator ma 2 miesiące (nówka Futura 72Ah) Ładowanie akumulatora jest, podczas pracy silnika napięcie w instalacji podnosi się do ponad 14V. Bywa tak, że samochód działa przez tydzień i nie ma problemu, czasami jednak z dnia na dzień nie można go otworzyć, bo rozładowuje akumulator poniżej...
Przy 1500W to "puszysta" wstęga białej plazmy topiąca stalowe druty jak plastik, którą da się wyciągnąć na ponad 30cm. Zobacz na filmik, który zamieściłem w pierwszym poście - autor topi tam metalową szpilkę. Nie od dziś bawię się HV i nie jeden łuk widziałem. :) Szpilkę można stopić spokojnie przy 60W. Ja pisałem o topieniu gwoździ i grubych drutów....
Witam, posiadam xmaxa 2007 125cc. Lecz posiadam problem z prądem(skuter z Francji posiada emulator imo) i skuter po 1/2 dniach odpala z trudem ponieważ akumlator jest wyładowany do minimum. Nie wiem gdzie szukać. Jakieś rady? Po odpaleniu pobór prądu 13.8v Na zgaszonym zapłonie 13.2v
Trochę to zawiłe... Sprawdzałeś najpierw na świeżym naładowanym akumulatorze jak odpala auto? Jaki to akumulator? Ile ma lat? Sprawdzasz pobór prądu na zapłonie włączonym czy wyłączonym? Drzwi pozamykane, lampki pogaszone itp? 5 minut doładowywania akumulatora to rozumiem, że podłączyłeś pod prostownik i się jeszcze tyle czasu ładował? To na to nie...
Dziś w południe pomierzę , może faktycznie po jakimś czasie pobór prądu zmaleje do akceptowalnych wartości. Dziś kupiłem nowy akumulator ,bo stary po 6 latach dość ciężkiej eksploatacji się skończył. Dowiedziałem się również ,że pobór prądu na poziomie 6A jest normalny przy włączonym zapłonie .
Pobór prądu po uśpieniu wszystkiego to około 0,06A i im mniej tym lepiej , do tych z tyłu wtyczek też trzeba zajrzeć oraz do wtyczek sterownika silnika . Po podmianie lub nawet przed trzeba posprawdzać czy dochodzi do nich zasilanie i czy załączają dalej , dalej to już sprawdzenie zasilania sterownika silnika stały plus, plus po zapłonie , masa. Co...
.Jedyne co namierzyłem to taki dziwny dzwięk w komorze silnika bardziej od podszybia(czyli tył silnika),stuka coś cyklicznie przy wyłączonym zapłonie i nie stuka jak sciągnę i założe klemę To znajdz tego stukacza.
A jaki jest pobór prądu przy wyłączonym zapłonie i uzbrojonym alarmie?
Radio może pobierać przy takiej pracy 50-80W. Jaki akumulator? Taki samochodowy? Kiedyś sprawdzałem zwykle radio Pioneer 4x45W bodajże, pobór wahał się w granicach 60-70W. Załóżmy że radio pobiera 60W więc 60W:12V=5A przy akumulatorze 60Ah wystarczy prądu na około 12 godzin. Oczywiście to obliczenia teoretyczne, trzeba znać stan akumulatora, poziom...
pobór prądu wyłączonym zapłonie prądu zapłonie peugeot pobór prądu
freebird system alarm przestał działać podajnik spalający ekogroszek
st1000lm014 firmware błędy pralki bosch
Wyświetlenie "5h" i brak reakcji urządzenia - co oznacza? Zgrzytanie biegów w quadzie Linhai 260 CVT